אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מורים רוחניים, תלות במורה רוחני, אילו ידעתיו הייתיו? להסתכל על השכל שיש בכל דבר, איך ללמוד מאליעד? תלמידים של אליעד, משה רבנו, שתלטנות רוחנית, איך לפתח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מורים רוחניים, תלות במורה רוחני, אילו ידעתיו הייתיו? להסתכל על השכל שיש בכל דבר, איך ללמוד מאליעד? תלמידים של אליעד, משה רבנו, שתלטנות רוחנית, איך לפתח את השכל?
למה אנשים תלויים במורה רוחני במקום לפתח עצמאות?

הרעיון המרכזי שאליעד כהן מדבר עליו בהרצאה זו הוא ההבדל בין אדם שבוחר להיות תלוי במורה רוחני ובין אדם ששואף לפתח את היכולת להשיג את ההבנות ואת הידע בעצמו. אליעד נותן דוגמה מעולם האוכל: קיימים שני סוגי אנשים, אלו שאוהבים לאכול בחוץ ואלו שמעדיפים לבשל בעצמם בבית. האדם שאוהב לאכול בחוץ הולך למסעדה, מזמין את המנה מוכנה ומשלם עבורה, ואילו האדם שמעדיף לבשל בבית הולך לסופר, קונה מצרכים, מתאמץ, לומד ומכין את האוכל בעצמו.

אליעד מסביר שהגישה של "לאכול במסעדה" היא כמו ללכת למורה רוחני ולשאול אותו שאלות ולקבל תשובות מוכנות, בלי להבין את הדרך ואת החשיבה שהובילה אל התשובות. זו גישה קלה ונוחה, אך הבעיה היא שהאדם נשאר תלוי באחרים. לעומת זאת, מי שמבשל בעצמו בבית, מקביל למי שמנסה להבין איך הגיעו לתשובה, איך לחשוב נכון, ואיך לפתח את ההבנה באופן עצמאי, עד שיגיע למצב שיוכל למצוא תשובות בעצמו לכל שאלה. האדם הזה בעצם מבקש מהמורה שיסביר לו את התהליך והדרך, ולא רק ייתן לו את התשובה.

מדוע אנשים מעדיפים לקבל תשובות מוכנות מאשר לחשוב בעצמם?

אליעד מתאר שרוב האנשים מעדיפים לקבל את התשובות מוכנות ולא להתאמץ, כי זה קל ונוח, אך הוא מדגיש שהדרך הנכונה והאידיאלית היא ללמוד איך המורה הגיע לתשובות. הוא מסביר שאדם חכם באמת ישאף להבין בעצמו את התהליך שהוביל אל התשובה. הוא נותן דוגמה נוספת של אדם שמבקש מחבר להרים לו את הסלים. מצד אחד, זה נוח שמישהו אחר מרים אותם בשבילו, אבל מצד שני, מי שבאמת רוצה עצמאות וכוח אמיתי, ילמד כיצד להרים אותם בעצמו, ואז כבר לא יהיה תלוי באף אחד.

מה הפירוש של המשפט "אילו ידעתיו הייתיו" ואיך זה מתקשר לעצמאות רוחנית?

אליעד מתייחס למשפט הידוע "אילו ידעתיו הייתיו". הוא מסביר שאם האדם באמת היה יודע ומבין לעומק את מה שהמורה יודע, הוא כבר היה הופך לדבר עצמו. כלומר, ידע אמיתי פירושו שהאדם הופך להיות הדבר עצמו, ולא רק משתמש בידע של אחרים בצורה חיצונית ושטחית.

אליעד מדגיש שכדי להשיג עצמאות רוחנית מלאה, האדם חייב להפוך בעצמו להיות מקור הידע, ולא רק מישהו שמשתמש בידע שניתן לו מבחוץ. הוא משתמש בדימוי נוסף של "אספקלריה" (מראה), שמציגה אור שמגיע ממקור חיצוני, אך מדגיש שעדיף שהאדם יהפוך להיות מקור האור עצמו, ולא רק זה שמעביר אור מבחוץ.

מדוע קיימת "שתלטנות רוחנית" בעולם הרוחניות?

אליעד מתאר שישנם מורים רוחניים רבים ששומרים על תלמידיהם במצב של תלות. הוא מסביר את האינטרס שיש למורים אלו: הם מעוניינים לשמור על המעמד שלהם, ולכן הם מייצרים מצב של תלות תמידית. אליעד נותן דוגמה ממקרה של משה רבנו, שבו משה כביכול "שמר" את הקשר הישיר עם אלוהים לעצמו...
רוחניות לפתח יכולות חשיבה לשמור פיתוח יכולת חשיבה להיות יותר חכם חשיבה מדעית איך להיות יותר חכם מיומנות קוגניטיבית יכולת איך לפתח להפסיק איך להיות גאון איך להיות חכם איך להיות יותר חכם איך לחשוב בהיגיון איך ללמוד איך ללמוד מאליעד איך לפתח איך לפתח את החשיבה איך לפתח את המוח איך לפתח את השכל איך לפתח חשיבה איך לפתח יכולת חשיבה איך לשפר את החשיבה איך לשפר את המוח איך לשפר את השכל אילו ידעתיו הייתיו אימון המוח אימון קוגניטיבי אליעד השכל השכל שיש בכל דבר התפתחות החשיבה התפתחות שכלית חשיבה הגיונית יכולות חשיבה יכולות קוגניטיביות יכולות שכליות יכולת חשיבה יכולת קוגניטיבית יכולת שכלית כיצד לפתח את השכל כישורי חשיבה כישורים קוגניטיביים כישורים שכליים לאמן את החשיבה לאמן את המוח לאמן את השכל להיות יותר חכם להסתכל להסתכל על השכל שיש בכל דבר לחשוב בהיגיון ללמוד ללמוד מאליעד למידה לפתח לפתח את החשיבה לפתח את המוח לפתח את השכל לפתח חשיבה לפתח יכולות חשיבה לפתח יכולות קוגניטיביות לפתח יכולות שכליות לפתח יכולת חשיבה לפתח יכולת קוגניטיבית לפתח יכולת שכלית לשפר את החשיבה לשפר את המוח לשפר את השכל לשפר יכולות חשיבה לשפר יכולות קוגניטיביות לשפר יכולות שכליות לשפר יכולת חשיבה לשפר יכולת קוגניטיבית לשפר יכולת שכלית מורה רוחני מורים רוחניים מיומנויות חשיבה מיומנויות קוגניטיביות מיומנויות שכליות מיומנות חשיבה מיומנות קוגניטיבית מיומנות שכלית משה משה רבנו פיתוח פיתוח החשיבה פיתוח המוח פיתוח השכל פיתוח חשיבה פיתוח יכולות חשיבה פיתוח יכולות קוגניטיביות פיתוח יכולות שכליות פיתוח יכולת חשיבה פיתוח יכולת קוגניטיבית פיתוח יכולת שכלית רוחני רוחניות רוחניים שיטות לפיתוח החשיבה שיטות לפיתוח המוח שיטות לפיתוח השכל שיטות לפיתוח חשיבה שיפור החשיבה שיפור המוח שיפור השכל שיפור יכולות חשיבה שיפור יכולות קוגניטיביות שיפור יכולות שכליות שיפור יכולת חשיבה שיפור יכולת קוגניטיבית שיפור יכולת שכלית שכל שכל שיש בכל דבר שתלטנות שתלטנות רוחנית תלות תלות במורה תלות במורה רוחני תלותיות תלמיד תלמידים תלמידים של אליעד תרגול קוגניטיבי תרגילים לפיתוח החשיבה תרגילים לפיתוח המוח תרגילים לפיתוח השכל תרגילים לפיתוח חשיבה
טעויות / שגיאות - איך לא לחזור על טעויות ושגיאות? איך ללמוד מטעויות?
... שגיאות - איך לא לחזור על טעויות ושגיאות? איך ללמוד מטעויות? טעויות מתרחשות. והשאלה היא, כיצד אפשר להצליח להימנע מלחזור על ...
חזרה על טעויות / לימוד מהניסיון - איך לא לחזור על טעויות? איך ללמוד מהניסיון?
... על טעויות לימוד מהניסיון - איך לא לחזור על טעויות? איך ללמוד מהניסיון? לחזור על טעויות. איך לא לחזור על טעויות? הדרך היחידה של האדם להימנע ...
פילוסופיה / אהבת החוכמה / לוגיקה - איך ללמוד פילוסופיה בגישה נכונה?
... אהבת החוכמה לוגיקה - איך ללמוד פילוסופיה בגישה נכונה? לוגיקה. פילוסופיה. אהבת החוכמה. בעיית האינדוקציה. אינדוקציה. דדוקציה. איך ללמוד פילוסופיה בגישה נכונה? פילוסופיה. פילו = אהבת, סופיה = חכמה. פילוסופיה = אהבת החכמה. בעולם כולו ובמציאות כולה שורר היגיון מוחלט ומדהים. כל העולם כולו עובד ... הכל עובד בצורה מדויקת ובשכל מדויק. פילוסופיה מאפשרת לאדם לחקור את טיבעה האמיתי של המציאות. הן המציאות שסביבו והן הן המציאות שבתוכו. לחקור את המציאות שבתוכך = לחקור את מהותה האמיתי של התודעה ... מבוססים על יכולת התפיסה השכלית האנושית. מגבלות התפיסה האנושית מיוצגים על ידי השכל האנושי. חוקי הלוגיקה אינם מייצגים את יכולת הדמיון של האדם. יכולת הדמיון של האדם אינה באה לידי ביטוי במערכת החוקים הלוגיים. לוגיקה = שכל. לוגיקה שונה מ: דמיון. ההבנה המרכזית שצריכה להיות לגבי חוקי הלוגיקה היא, כי גם חוקי הלוגיקה עצמם הם הנחת יסוד שאינה וודאית. מאחר שהשכל של האדם הוא רק חלק מהמציאות ואינו המציאות עצמה, ממילא ניתן להבין כי מגבלת השכל האנושי אינה משקפת בהכרח את מהותה האמיתית של המציאות. המציאות עצמה היא אין סופית. השכל של האדם אינו מסוגל לתפוס בתוכו אין סוף. כל מה שנכנס לתוך המחשבה הרי שיש לו סוף. מסקנה: השכל כחלק בתוך המציאות אינו מסוגל לתפוס את מהותה האמיתי של המציאות מבחוץ. לעומת זאת, הדמיון של האדם מסוגל לדמיין אין סוף. אומנם לא בשלמות, אך ברמה של דמיון. בכל ... מציאות = אין סוף. שכל = מחשבה = סוף = היגיון = לוגיקה. כאשר האדם לומד פילוסופיה, עליו לחפש לא רק את האמת הלוגית, אלא את האמת האמיתית הכללית על המציאות כולה. זכור, המציאות היא אין סופית והשכל הוא סופי ואינו מסוגל לתפוס את המציאות האין סופית. השכל אינו מסוגל אך הדמיון כן. גם חוקי הלוגיקה עצמם הם רק חלק מתוך המציאות ומתוך השכל הכולל שמנהל גם אותם. זא חוקי הלוגיקה האנושית עצמם הם חלק מלוגיקה גדולה יותר של המציאות. הלוגיקה של המציאות היא לוגיקה אין סופית אמיתית שאין בה שום מגבלות ...
כישלון / הצלחה - איך הופכים כישלון להצלחה? איך ללמוד מכישלון?
... הצלחה - איך הופכים כישלון להצלחה? איך ללמוד מכישלון? כישלון. הצלחה. כיצד אפשר להפוך כישלון להצלחה? ומדוע בעצם כל כישלון הוא הצלחה? כל כישלון הוא הצלחה. מדוע? כי גם כדי להגיע לכישלון צריך להצליח. ... כולה. כישלון = חוסר ידיעה. על האדם לחפש ולמצוא את מה שאינו יודע עדיין. על האדם לחקור בשכלו ולשאול את עצמו, מהי התמונה המלאה שבתוכה הוא פועל. על האדם לחפש את האמת ולמצוא את הסיבה האמיתית שבגללה הכישלון קרה. ככל שצורת החשיבה של האדם מתקרבת יותר אל ...
לימוד מניסיון / חזרה על טעויות - איך ללמוד מהניסיון? איך לא לחזור על טעויות?
... מניסיון חזרה על טעויות - איך ללמוד מהניסיון? איך לא לחזור על טעויות? לימוד מהנסיון מאפשר לאדם לא לחזור על טעויות. הדרך הטובה ביותר ללמוד מהנסיון היא על ידי שהאדם מסתכל תמיד על השכל ועל ההיגיון שיש בכל דבר. ללמוד מנסיון = להבין את ההיגיון שיצר את האירוע הקודם ולימוד ממנו. ללמוד מנסיון = לחקור ולהבין את הסיבות שיצרו את האירוע ולהסיק מהן את המסקנות המתבקשות. ללמוד מהנסיון = להסתכל על הפנימיות = להתבונן = לחפש את המהות ואת הסיבה האמיתית שבגללה האירוע התרחש. לא ללמוד מהנסיון = להסתכל על החיצוניות = לא להתבונן = להסתכל רק על המעטפת החיצונית של האירוע ולא על מה שיצר את האירוע. ברמה המעשית: כאשר האדם מרגיל את עצמו לחפש תמיד את ההיגיון שבגללו הדברים כפי שהם, זה עצמו מאפשר לו ללמוד מהנסיון. ללמוד מהנסיון = של עצמך + של אחרים. ללמוד מניסיונם של אחרים = לנתח את ההתנהגות של אנשים אחרים = להבין את דפוסי החשיבה וצורת החשיבה של אותם אנשים שהובילה אל התוצאות. ללמוד מנסיון = לא להתפשר על חוסר הבנה מלאה של מדוע הדברים קרו כפי שקרו = להתעקש להבין את הסיבה האמיתית שבגללה הדברים קרו = להבין את השכל של המציאות = לחיות טוב. על האדם תמיד לחקור את הסיבה שבגללה הדברים קרו. ולא לעצור שם אלא לחקור את הסיבות של הסיבות עצמן, עד שהאדם מבין מהי הסיבה האמיתית שאחראית למה שקרה. ככל שהאדם מבין טוב יותר את הסיבה ואת השכל וההיגיון שגורם לדברים להיות כפי שהם, כך הוא חי טוב יותר. ...
הפליליסטים / פשע - גם להיות פושע, צריך לדעת - מה המשמעות? איך ללמוד גם מהפשע?
... לדעת - מה המשמעות? איך ללמוד גם מהפשע? כפי שכבר ביארתי, כל התהליכים שבעולם מתנהלים עפ אותו השכל ועפ אותו ההיגיון. ולמרות שלפעמים נדמה שלכל משחק יש חוקים משלו, הרי שבאמת לכל המשחקים יש את אותם הכללים. והכללים הם תמיד אותם הכללים. רק שכלפי חוץ הם באים לידי ביטוי בצורות שונות. ומי שיתבונן בעניין יראה, כי כדי להצליח לשם כך צריך האדם לפעול בצורה נכונה. ולא רק כדי להצליח צריך לדעת איך, אלא גם כדי להיות פושע או ... שיש בעולם, יש בו שכל כלשהו. והחכם לומד מכל האדם. ומי שהוא חכם אמיתי, הוא לומד מכל התהליכים שיש בעולם. כי כל תהליך ותהליך שיש בעולם, הוא חלק מהתהליך הכללי של העולם כולו. ובכל התהליכים שבעולם, בא לידי ביטוי השכל הכללי שלפיו מתנהל כל העולם. ומי שהוא חכם אמיתי, הוא יודע להתבונן היטב על הפשע, וללמוד מתוכו איך להצליח לגבי דברים חיוביים. כי כדי להיות פושע, לשם כך נדרשות תכונות אופי מסוימות. וכדי להצליח להיות פושע נוכל ושקרן, לשם כך האדם צריך שתהיה לו צורת מחשבה מסוימת. ... היטב על הפשע, וללמוד מתוכו עצות כיצד להשיג את האושר. כי השכל של השלמות, נמצא בכל הדברים שיש בעולם. ובכל דבר ודבר שיש בעולם, יש בו את כל השכל שיש בעולם. אבל כלפי חוץ, בכל דבר ודבר שיש בעולם, יש בו שכל אחר וייחודי לו. וגם בעולם הפשע, יש שכל ייחודי שלפיו פועל עולם הפשע. וצורת המחשבה של עולם הפשע, היא שונה מצורת המחשבה של העולם הרגיל. ובכל צורת מחשבה שיש בעולם, יש בה התגלות של איזה שכל נסתר כלשהו, שלפיו אמור האדם להשיג את התכלית הסופית של האושר. ומי שרוצה ללמוד מכל דבר, עליו פשוט לנסות להבין את השורש ואת המבנה המחשבתי של צורת המחשבה שבה הוא נתקל. כי כל תהליך שיש בעולם, הוא פועל לפי צורת מחשבה כלשהי. וכל צורת מחשבה, היא פועלת לפי ...
טעויות - מתי זה *בסדר* לטעות? מה טוב בטעויות? איך ללמוד מטעויות?
... - מתי זה בסדר לטעות? מה טוב בטעויות? איך ללמוד מטעויות? כפי שכבר ביארתי, בעולם שלנו ... ואם הוא לא יטעה ולא ייפול, הוא לעולם לא ידע לאזן את עצמו וללכת בצורה טובה. וישנם מצבים, שבהם החכם רואה שהאדם עושה טעות כלשהי, והוא לא מעיר לו. משום, שעדיף שהאדם יטעה ושיקבל שכל ושיבין את עצמו טוב יותר, מאשר שהוא יעשה את ...
איזהו חכם? זה שלומד מכל האדם! איך ללמוד מכל דבר?
... חכם? זה שלומד מכל האדם! איך ללמוד מכל דבר? כל אדם רוצה להיות מאושר. והאושר הוא הבנה של ... מרוב שהכל ברור. ולהבין את המציאות, פירושו להבין גם את הדברים שיש בה. וללמוד מכל דבר, זאת זכות. כי כאשר האדם לא יכול ללמוד מכל דבר, הרי שהוא מוגבל ביכולת שלו ליהנות. כי ההנאה הכי גדולה, היא ההתחדשות של השכל. ומי שיודע ללמוד כל הזמן, הוא כל הזמן מגלה דברים חדשים, וכך הוא כל הזמן מתחדש. והשאלה הנשאלת היא, איך בעצם אפשר ללמוד מכל דבר? ומהי מהות העניין של הלימוד מכל דבר? והנה, האושר ... המציאות, פירושו הבנת הסיבה הראשונה של כל הסיבות. וכיוב ניתן לבאר, שכל הדברים שבעולם פועלים לפי חוקים כלשהם. ויש תבנית קבועה ... כולל את כל החוקים. וההבנה שלו, היא הבנת המציאות. וכיוב ניתן לבאר, שכל הדברים שיש בעולם, כולם פועלים לפי שכל כלשהו. וכל דעה שיש בעולם, היא נובעת משכל כלשהו. וכל שכל שיש בעולם, הוא נובע משכל אחר שגורם לו להיות נכון. כי כל שכל, הוא מבוסס על שכל אחר. וכל הנחת יסוד, היא מבוססת על הנחת יסוד אחרת. עד שהכל מבוסס על דבר כלשהו. והבנת השכל שעליו מבוסס הכל, היא הבנת המציאות. והבנת השכל של המציאות, היא הבנת הסיבה הראשונה, והיא הבנת הכלל שעל פיו פועלת המציאות. והכל אחד. והנה, השכל הזה של המציאות, הוא נמצא בכל דבר ודבר. וכל דבר ודבר שיש בעולם, הוא פועל לפי היגיון כלשהו. והשכל של המציאות, הוא בא לידי ביטוי בכל דבר ודבר שיש ... הסיבה שבגללה הדבר הוא כפי מה שהוא ולא אחרת. ודרך זה האדם מגלה אין סוף שכל, עד שבסופו של דבר, האדם מגלה את הסיבה של כל הסיבות. והדבר ... הדברים, ומנסה להבין את הסיבה ואת התוצאה של כל דבר, על ידי זה הוא יכול ללמוד מכל דבר. כי בכל דבר יש את התלבשות הסיבה הראשונה והתוצאה ... אותה לידי ביטוי ברמת המודעות שלו. ומי שהוא כבר מבין את הסיבה הראשונה בשכל שלו, אז הוא בכל פעם מחזק ומעמיק את העוצמה שבה הוא מבין את ... כי היא נמצאת בכל דבר. ונסכם: חכם לומד מכל האדם ומכל דבר. וכדי ללמוד מכל דבר, על האדם פשוט לחפש את הסיבה שגורמת לדבר להיות כפי ...
מבוא - איך ללמוד את הספר? מהי דרך הלימוד הנכונה?
... - איך ללמוד את הספר? מהי דרך הלימוד הנכונה? וכאן יתבאר, מהי הדרך הטובה ביותר ללמוד את הספר הזה? והתשובה לכך היא, כי הדרך הטובה ביותר ללמוד את הספר, היא ללמוד את הספר, כמה שיותר, בכמה שיותר דרכים, וכמה שיותר, יותר טוב. ויש להבין, כי השכל של הספר הזה, הוא כולו שכל אחד ויחיד, והוא כולו נובע מכולו ותלוי בכולו. וכל רעיון שיש בספר, הוא גם הסבר של כל שאר הרעיונות שיש בספר. אבל גם כל שאר הרעיונות שיש בספר, מסבירים אותו. כי כל שכל, הוא גם הקדמה וגם התכלית, וכולם הקדמות אל שכל אחד, שהוא מחוץ להכל. ולכן, בפועל, על האדם ללמוד את הספר הזה בכמה צורות שונות במקביל. וצורת הלימוד הראשונה, היא קריאה של כל הספר כולו מתחילתו ועד סופו, פרק אחרי פרק, גם בלי להבין את כל הטקסט ... הלימוד הראשונה. ובמקביל, על האדם ללמוד את הספר בעוד צורה, שהיא לימוד בספר בעיון חלקי. דהיינו, שהאדם קורא את הטקסט של הספר ומנסה להבין אותו, אבל לא מתעמק בו יותר מידי, אלא מנסה להבין ... הנוספת, שגם אותה צריך האדם ללמוד בו זמנית במקביל לכל שאר צורות הלימוד, היא לימוד בעיון גדול ועמוק, עד לעומק כוונת הרעיונות שבספר. דהיינו, שהאדם לוקח כל רעיון ורעיון שיש בספר, ... בשלמות, דרך הטקסט של הספר. וכמה ללמוד בכל דרך ובאיזה מינון? תשובה: המינון הוא כרצונו של האדם, וכל המרבה לרוחב ולעומק הרי זה משובח. אבל תמיד צריך לזכור ולכוון אל התכלית האחת, שהיא ... אליו. והאדם מוכרח להבין, כיצד כל שכל ושכל שיש בספר, כיצד הוא קשור באופן אישי וישיר לרצון האישי שלו שיש לו ברגע הזה ממש. כי כל הדיבורים שיש בספר, כולם קשורים באופן ישיר, ... בכל זמן בכל מקום. וכולם עצות ושכל לאדם, כיצד לחוות את השלמות בכל מקום ובכל זמן. והאדם מוכרח להתבונן היטב על השכל שיש מאחורי הטקסט ולמצוא (לא לנסות למצוא, אלא למצוא!) את עצמו בטקסט, ולקחת ממנו עצות ושכל עבור עצמו באותו הרגע ובאותו המקום. ...
ליקוטי מוהרן, הספר להיות אלוהים, איך ללמוד את הספר בצורה נכונה, לקרוא את כל הספר
ליקוטי מוהרן, הספר להיות אלוהים, איך ללמוד את הספר בצורה נכונה, לקרוא את כל הספר
... מוהרן, הספר להיות אלוהים, איך ללמוד את הספר בצורה נכונה, לקרוא את כל הספר מהי הדרך הנכונה ללמוד את הספר להיות אלוהים וליקוטי מוהרן? אליעד כהן מסביר בהרצאתו באופן מפורט כיצד יש לגשת לספרים עמוקים ומורכבים כמו להיות אלוהים וליקוטי מוהרן. הוא מדגיש שיש שתי דרכים מרכזיות ללמוד את הספרים הללו: דרך הקריאה הפשוטה והישירה, ודרך העמקה והבנה של הטקסט בצורה יסודית. מהי שיטת הלימוד הראשונה של הספרים להיות ... יסודי ועמוק של כל פרט. שתי השיטות משלימות זו את זו, והדרך הנכונה והטובה ביותר ללמוד ספרים מורכבים היא לשלב את שתיהן - ראשית קריאה רצופה וראשונית, ואחריה לימוד חוזר ועמוק הרבה יותר. איך להתמודד עם הקושי בהבנת ... הראשוני ייעלם ויתחלף בהבנה אמיתית ויסודית של הרעיונות העמוקים שיש בספר. איך ללמוד ליקוטי מוהרן? איך ללמוד את הספר להיות אלוהים? שיטות לימוד של ליקוטי מוהרן מהי הדרך הנכונה לקרוא את הספר להיות אלוהים? כיצד להתמודד עם קושי ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מורים רוחניים, תלות במורה רוחני, אילו ידעתיו הייתיו? להסתכל על השכל שיש בכל דבר, איך ללמוד מאליעד? תלמידים של אליעד, משה רבנו, שתלטנות רוחנית, איך לפתח את השכל?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם גירושין? איך להעריך את עצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בזוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך לשפר את הזיכרון? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש או אין אלוהים? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי? מה המשמעות של החיים? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש בחירה חופשית? איך להנות בחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפול רגשי, טיפול אישי מומלץ, פסיכותרפיה הוליסטית ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1387 שניות - עכשיו 26_06_2025 השעה 05:21:38 - wesi1