אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ביקורתיות ✔איך ללמוד מאליעד כהן? 2 שיטות ללמוד מאליעד כהן, 2 דרכים לקבל יעוץ מאליעד כהן, למה ללמוד מאליעד כהן? האם כדאי ללמוד מאליעד כהן? האם לקבל...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 איך ללמוד מאליעד כהן? 2 שיטות ללמוד מאליעד כהן, 2 דרכים לקבל יעוץ מאליעד כהן, למה ללמוד מאליעד כהן? האם כדאי ללמוד מאליעד כהן? האם לקבל יעוץ מאליעד כהן? איך לקבל יעוץ מאליעד כהן? מה אפשר ללמוד מאליעד כהן? ללמוד איך להסיק מסקנות, ללמוד איך למצוא תשובות לשאלות, להבדיל בין עובדה לפירוש, לחשוב לבד באופן עצמאי, ללמוד לחשוב בהיגיון, ללמוד לפתח את השכל, רמות של עובדה ופירוש, תלות במורה רוחני, המלצה על אליעד כהן, ביקורת על אליעד כהן, השכל של אליעד כהן
וכאן אסביר, על 2 דרכים איך אפשרי להיעזר בי וללמוד ממני. ואסביר האם באמת צריך ללמוד ממני או שאפשרי להסתדר לבד ועוד.

כשאדם מבקש ממני יעוץ וסיוע, עליו להבין שהוא צריך להבין שיש לו 2 אפשרויות לקבל ממני עזרה והוא צריך לבחור באחת משתי האפשרויות האלו. ולכל אפשרות יש את היתרונות ואת החסרונות שלה. וכמובן שאפשר גם את שתי האפשרויות ביחד, אבל צריך לבחור באיזה מינון כל אחת מהאפשרויות.

ואסביר: בעיקרון כאשר בן אדם מתייעץ איתי על איזה נושא ומבקש עזרה באיזה נושא, הוא צריך לבחור, האם הוא רוצה דגים או שהוא רוצה ללמוד לדוג. דהיינו, כאשר מישהו בא לשאול אותי שאלה, לדוגמה "איך להתמודד עם פרידה" "איך להיגמל מהתמכרות" "איזה עסק להקים" וכל כיו"ב, באפשרותו של האדם לבחור כי הוא רוצה שאני "אגלה" לו את התשובה ואומר לו מה אני חושב ומה דעתי שהוא צריך לעשות כדי להשיג מטרה כזו או אחרת. זאת אפשרות אחת. דהיינו, האדם רוצה דגים לאכול.

והאפשרות השניה היא, שהוא רוצה שאני אלמד אותו לדוג. דהיינו, שהוא רוצה שאני אלמד אותו איך לחשוב ואיך למצוא תשובה לשאלה שהוא שואל. ואיך לנתח את הסיטואציה שהוא רוצה לנתח. כאשר המיקוד יהיה לא במה הפתרון לבעיה שהוא ניצב בפניה, אלא ב איך לנתח את הבעיה שהוא ניצב בפניה.

כי כאשר בן אדם שואל אותי שאלה כלשהי, אז ברור שבדרך כלל אני אשאל אותו שאלות כלשהן, כדי להגדיר יותר טוב את מה שהוא רוצה. אבל לאחר מכן, אם אותו אדם רוצה עזרה מהירה וסיוע מהיר, אז הוא ישר ישמע ממני את דעתי, מה לדעתי הוא צריך לעשות כדי להתמודד עם הבעיה שהוא רוצה להתמודד איתה.

ובפועל, אני לוקח את המידע מהאדם, עושה לו אנליזות וחישובים כאלו ואחרים, ועל בסיס זה אני נותן לו תשובה לשאלה שלו.

ומי שמבקש עזרה, צריך לשאול את עצמו, מה הוא רוצה יותר, האם הוא יותר רוצה לקבל את התשובה לשאלה שלו, או שהוא רוצה ללמוד איך למצוא פתרון לשאלה שלו. ללמוד איך לנתח ואיך להבין את השאלה שלו, ללמוד איך לחשוב, ללמוד איך להסיק מסקנות, ללמוד איך למצוא תשובות לשאלות וכולי.

והיתרונות של האפשרות הראשונה היא, שזה חוסך לאדם את כל התהליך של החשיבה העצמית שלו עם עצמו. כי אני סוג של חושב במקומו. אני לוקח את המידע שהאדם מספק לי, עושה עליו כל מיני חישובים, בהתאם לשכל שלי, לצורת החשיבה שלי, לניסיון שלי וכולי, ובהתאם לזה, אני אומר לו את חוות דעתי, מה עליו לעשות, ומה היתרונות והחסרונות של כל אפשרות שיש לו, ולמה כדאי לו לעשות כך או אחרת, ומה כנראה יקרה אם הוא יעשה כך או אחרת וכולי וכולי.

והיתרון המרכזי הוא, שהאדם מקבל תשובות במהירות למה שהוא רוצה לדעת, הוא לא צריך להתאמץ ולשבור את הראש ולעשות יותר מידי ניתוחים. התשובות והמסקנות מגיעות מהר.

אבל יש גם חיסרון והוא, שהאדם פחות לומד לחשוב לבד עם עצמו, להבין בעצמו איך לנתח את הבעיות שלו. כי הבעיות במהותן חוזרות על עצמן ודרכי הפתרון לבעיות השונות, די זהים. וצורת הניתוח של בעיות, די זהה אחת לשניה. לבדוק הנחות יסוד, להבדיל בין עובדה לפירוש, לבדוק מה האמת, לעשות ניתוח סיבתיות, ולהסיק מסקנות וכולי.

ולכן יש גם דרך נוספת, שהיא יותר קשה, יותר מסורבלת, יותר ארוכה, יותר מתסבכת, יותר מסחררת, שהיא הדרך שבה האדם לומד לחשוב. דהיינו, במקום שמישהו ירים במקומך את המשקל הכבד, אז אתה צריך להתאמץ להרים את המשקל הכבד, ובצורה נכונה כמובן. כי מי שינסה ללמוד להתאמן לבד, כנראה שיעשה יותר טעויות מאשר מי שיקבל הדרכה איך להתאמן.

וזה אומר, שכאשר האדם שואל אותי שאלה, יש לו אפשרות להגדיר מראש, שלא מעניינת אותו התשובה לשאלה שלו, ושלא אכפת לו מה התשובה לשאלה שלו. אבל כן מעניין אותו איך הגיוני לנתח את השאלה שלו.

ואז המיקוד הוא, בללמוד איך לחשוב, ללמוד לקחת את השאלה ולחלק אותה לחלקים, לבדוק את הנחות היסוד של השאלה, לזהות איזו הנחת יסוד היא עובדה ואיזו הנחת יסוד היא פירוש, ללמוד לעשות ניתוח סיבתיות, ללמוד לנתח לחשוב ולהסיק מסקנות. ואז בדרך הקשה, דהיינו, בדרך הארוכה והקצרה, כך האדם לומד יותר מהר ללמוד ללכת לבד. כי הפוקוס זה להעביר את המאמץ המחשבתי אל האדם עצמו, שילמד לחשוב באופן עצמאי.

ומה החיסרון של האפשרות השניה? החיסרון הוא, שהאדם יכול לצאת יותר מבולבל, האדם יכול לצאת עם יותר ספקות מאשר קודם, האדם אולי לא יקבל תשובה לשאלה שלו ואולי יהיו לו עוד יותר שאלות בטווח הקצר. אבל בסך הכל, האדם לומד ללכת באופן עצמאי.

אם אתה רוצה להרים 100 קילו, או שתתחיל ללמוד להרים קילו ואז מתישהו אולי תרים מאה קילו, או שמישהו אחר ירים בשבילך את המאה קילו ואז פחות תתקדם ביכולת שלך להתמודד לבד.

ובאופן כללי אני אומר, שהרצון לנתח נכון את השאלה, יותר מאשר למצוא תשובה לשאלה, הוא חשוב ביותר באופן כללי. הרצון להבין את האמת לגבי השאלה, בלי קשר לרצון למצוא תשובה לשאלה, הוא קריטי ביותר, כאשר כן רוצים למצוא תשובה לשאלה. וזה כמובן נושא אחר.

ובהקשר של לקבל ממני יעוץ, כמובן שהאדם יכול לבחור שגם וגם. הוא גם רוצה לפעמים את התשובה שאני חושב שהכי מתאימה עבורו, אבל הוא גם רוצה לפעמים ללמוד לחשוב באופן עצמאי, באמצעות הכוונה. אבל אז, המיקוד הוא בללמוד לחשוב ולא בלקבל תשובה לשאלה.

ואני אוסיף, באפשרות השניה שהאדם רוצה ללמוד איך לחשוב באופן עצמאי, למה בעצם שהוא ירצה בכלל להתייעץ איתי על משהו ולמה שהאדם לא ישב עם עצמו ושילמד לחשוב לבד באופן עצמאי?

והתשובה היא: שכל מה שאני יכול ללמד מישהו, כל דבר שכזה האדם יכול גם ללמוד לבד, בלעדי מתוך עצמו בלבד. למעט דברים שקשורים לניסיון ושאינם תלויים בשכל. לדוגמה, אני לא יכול ללמוד לבד סינית, בלי סיני שילמד אותי סינית. כי מדובר כאן על משהו שתלוי בזיכרון, בדמיון, בניסיון, ולא מדובר על משהו שתלוי בשכל ובהיגיון. לדעת ששולחן בסינית קוראים לזה X, זה לא משהו של שכל אלא של ניסיון.

ולכן את הניסיון שיש לי, לא כל אחד יכול ללמוד לבד. וגם אני לא יכול לדעת עם השכל שלי, את כל הניסיון שיש לדוגמה לרופא עיניים מומחה וכולי וכולי.

אבל ללמוד לחשוב בהיגיון, ללמוד לנתח דברים, ללמוד להסיק מסקנות, ללמוד לפתח את השכל, את כל זה, כל אחד יכול ללמוד לבד מעצמו, בלי שום סיוע חיצוני כלשהו של מישהו כלשהו.

אז מה ההבדל בין אדם שמנסה ללמוד ולפתח את השכל באופן עצמאי, לבין אדם שלדוגמה בוחר ללמוד איתי לפתח את השכל שלו?

והתשובה היא, שמצד האמת האדם יכול ללמוד הכל לבד. אלא שאם האדם ינסה ללמוד לבד להרים משקל כבד, זה מגדיל את הסיכוי לכך, שתוך כדי תהליך הלמידה הוא ייפצע וינסה להרים יותר מידי משקל בצורה לא נכונה וכיו"ב. ואז זה מגדיל את הסיכוי לכך שהוא יפצע ולא ירצה להמשיך להתאמן וכולי. כמו בסיפור של 4 נכנסו לפרדס וכולי.

במובן שכאשר האדם לומד לחשוב לבד, יש כאן המון תהליכים. וצריכים לדעת לעשות אותם בצורה נכונה ומדורגת לפי רמת קושי. ומי שיקפוץ מהר מידי רחוק מידי, עלול להיתקע להתייאש ולפרוש.

או לדוגמה בן אדם שינסה ללמוד להמציא מכשיר חשמלי, באופן עצמאי. תאורטית ועקרונית זה אפשרי. אבל זה מגדיל את הסיכוי, לכך שהוא יתחשמל בדרך...

לדוגמה העניין של למצוא הנחות יסוד, ברמת העיקרון כל דבר אפשרי לפרק אותו, עד לרמה של מי אמר שיש הבדל בין יש לאין, ולהטיל ספק בחושים וכולי וכולי. אבל כאשר אדם לומד לחשוב, הוא לא צריך לרוץ הרחק מידי, אלא הוא צריך בתור התחלה ללמוד לזהות, באיזה הנחות יסוד להטיל ספק ובמה לא להטיל ספק. מה כן אפשרי להניח כעובדה ומה להגדיר את זה כפירוש.

כי אם לא, אז האדם עשוי להגדיר את הכל כפירוש. שזה נכון במובן מסוים, שהכל זה רק פירוש. אבל זה למתקדמים של המתקדמים. ומי שיתחיל שם, להגדיר את הכל כפירוש, הוא תוך שניה ילך לאיבוד. וצריכים לדעת בהתחלה, מה להגדיר כפירוש ומה להגדיר כעובדה. ויש רמות של עובדה ופירוש וכולי.

ולדוגמה הנושא של ניתוח סיבתיות, שצריך לנתח 4 שאלות, את הסיבה, את התוצאה, את הקשר בין הסיבה לתוצאה ובין התוצאה לסיבה. אבל צריכים לדעת מאיפה להתחיל להתמקד, כדי לא ללכת לאיבוד.

וכאשר בן אדם מנסה לאתר הנחות יסוד של רעיון, הוא צריך לדעת איך לסדר את הנחות היסוד בסדר נכון. ועד היכן לפרק את הנחות היסוד ומה לא להגדיר כהנחת יסוד, אלא לקבל את זה כאמת מוחלטת שאינה הנחת יסוד.

וכאשר לומדים לחשוב לבד ובאופן עצמאי, מאוד קל ללכת לאיבוד ולהתייאש. או לחשוב שאתה חכם, למרות שאתה בדרך לבית המשוגעים. והמון אנשים משתגעים ומתחרפנים, כי הם מנסים להיות חכמים, מנסים להטיל ספק, מטילים ספק בצורה לא נכונה, מטילים ספק באופן חלקי, מטילים ספק במשהו שהוא מחויב ולא מטילים ספק במשהו אחר שהוא אפשרי. ואז האדם הולך לאיבוד, מתחרפן וכולי.

ולכל אדם יש גם הטיות קוגניטיביות במקביל לזה שהוא מחפש את האמת לבד. ובכל דבר יש סם חיים וסם המוות. וההטיות הקוגניטיביות של האדם, והפחדים שלו וכולי, מטים את המוח של האדם לחפש את האמת. והאדם מחפש את האמת, באמצעות השכל של עצמו, שהוא עצמו לא מספיק מכויל.

וזה מגדיל את הסיכוי שהאדם ישתבש וכולי. ואם האדם במקרה גם צורך סמים תוך כדי, ואם האדם גם לומד במקביל קבלה / תורת הנסתר / רעיון כזה או אחר, הוא עשוי לעשות מיקס שלם וכאוס שלם בתוך המוח של עצמו וללכת לאיבוד.

ולכן אני חוזר שוב, מצד האמת, לפתח את השכל במאה אחוז, בצורה מושלמת, כל אחד יכול לבד במאה אחוז. אבל זה מגדיל באופן די גבוה את הסיכוי לכך שהאדם יישבר ויתייאש. ולכן כאשר האדם עושה את זה עם הכוונה שלי לצורך העניין, אז זה מגדיל את הסיכוי שהוא יתקדם בלי להתייאש.

כי אני מסביר לו, איך לנתח דברים ובמה כן להטיל ספק ובמה לא להטיל ספק וכולי. כאשר כמובן שבעתיד האדם יצטרך באופן עצמי, להטיל ספק גם בכל מה שהוא למד ממני והוא יצטרך לבדוק עם האמת של עצמו, את הכל כולל הכל בלי שום הטיה חיצונית כלשהי. אבל בהתחלה, זה נותן לאדם איזה בסיס ואיזה כיוון מחשבתי להתקדם ולא לעשות לעצמו כאב ראש, שלא מחויב לעבור אותו בהתחלה.

וכמובן אני אוסיף, שללמוד ממני איך לחשוב בהיגיון, זה הכל בהנחה שאני יודע לחשוב בהיגיון ושאני יודע ללמד לחשוב בהיגיון. וגם זאת הנחת יסוד וכולי. אבל בטוח נכון, שאני מלמד את האדם לחשוב בצורה מסוימת. האם היא חשיבה הגיונית או לא, זאת שאלה אחרת.

לסיכום: כשאדם שואל אותי שאלה, הוא יכול או לבחור לרצות לקבל תשובה כמה שיותר מהר לשאלה שלו, על בסיס דעתי וכולי, או לבחור ללמוד ממני איך לחשוב ואיך לנתח את המצב שלו, בלי קשר למה התשובה לשאלה שלו ולמתי שהוא יקבל תשובה לשאלה שלו.

בנוסף, בן אדם יכול לפתח את השכל לבד, בלי שום סיוע כלשהו, אבל ידע של מישהו אחר, לא בהכרח שאפשרי להשיג באופן עצמאי. החיסרון בלנסות לפתח את השכל לבד, הוא בכך שזה מגדיל את הסיכוי שהאדם יעשה את זה בצורה לא נכונה, יפצע נפשית ויפרוש לבית המשוגעים וכולי.
פירושים עובדות פירוש כעובדה התמקדות מיומנות קוגניטיבית הרמה לא נכונה של דברים כבדים ללמוד לדוג תורה האמת האבסולוטית פרשנות או עובדה טיפול בהתמכרות עובדה 2 דרכים לקבל יעוץ 2 דרכים לקבל יעוץ מאליעד כהן 2 שיטות 2 שיטות ללמוד מאליעד כהן eip איך להיות גאון איך להיות חכם איך להיות יותר חכם איך להסיק מסקנות איך לחשוב בהיגיון איך ללמוד איך ללמוד מאליעד איך ללמוד מאליעד כהן איך למצוא איך למצוא תשובות איך למצוא תשובות לשאלות איך לפתח את החשיבה איך לפתח את המוח איך לפתח את השכל איך לפתח חשיבה איך לפתח יכולת חשיבה איך לקבל איך לקבל יעוץ איך לקבל יעוץ מאליעד כהן איך לשפר את החשיבה איך לשפר את המוח איך לשפר את השכל אימון המוח אימון קוגניטיבי אליעד אליעד כהן אליעד כהן ביקורת אליעד כהן מנהל כת אליעד כהן נוכל אליעד כהן רמאי אליעד כהן שקרן אליעד כהן שרלטן אפשר ללמוד ביקורת ביקורת על אליעד ביקורת על אליעד כהן ביקורתיות דרכים לקבל יעוץ דרכים לקבל יעוץ מאליעד כהן האם כדאי ללמוד מאליעד כהן האם לקבל האם לקבל יעוץ מאליעד כהן הבדל הבדלה הבדלים הדרך של אליעד הדרך של אליעד כהן היגיון המלצה המלצה על אליעד כהן המלצות הנוסחה של אליעד הנוסחה של אליעד כהן הסוד של אליעד הסוד של אליעד כהן השיטה של אליעד השיטה של אליעד כהן השכל השכל של אליעד השכל של אליעד כהן התפתחות החשיבה התפתחות חשיבה התפתחות שכלית חשיבה הגיונית יועץ יכולות חשיבה יכולות קוגניטיביות יכולות שכליות יכולת חשיבה יכולת קוגניטיבית יכולת שכלית יעוץ כדאי ללמוד מאליעד כהן כישורי חשיבה כישורים קוגניטיביים כישורים שכליים לאמן את החשיבה לאמן את המוח לאמן את השכל לבד להבדיל להבדיל בין עובדה לפירוש להבדיל בין פירוש לעובדה להיות יותר חכם להסיק מסקנות להפוך את העובדה לפירוש להפוך את העובדות לפירושים להפוך את הפירוש לעובדה להפוך את הפירושים לעובדות להפוך עובדה לפירוש להפוך פירוש לעובדה להציג עובדה כפירוש להציג פירוש כעובדה לחשוב לחשוב בהיגיון לחשוב לבד באופן עצמאי ללמוד ללמוד איך ללמוד איך להסיק מסקנות ללמוד איך למצוא תשובות ללמוד איך למצוא תשובות לשאלות ללמוד לחשוב ללמוד לחשוב בהיגיון ללמוד לפתח את השכל ללמוד מאליעד ללמוד מאליעד כהן למה ללמוד למה ללמוד מאליעד למה ללמוד מאליעד כהן למידה למצוא למצוא תשובות למצוא תשובות לשאלות לפתח לפתח את החשיבה לפתח את המוח לפתח את השכל לפתח חשיבה לפתח יכולות חשיבה לפתח יכולות קוגניטיביות לפתח יכולות שכליות לפתח יכולת חשיבה לפתח יכולת קוגניטיבית לפתח יכולת שכלית לקבל יעוץ לקבל יעוץ מאליעד כהן לשאול לשאול שאלות לשפר את החשיבה לשפר את המוח לשפר את השכל לשפר יכולות חשיבה לשפר יכולות קוגניטיביות לשפר יכולות שכליות לשפר יכולת חשיבה לשפר יכולת קוגניטיבית לשפר יכולת שכלית מה אפשר ללמוד מאליעד כהן מה ללמוד מאליעד כהן מורה רוחני מורים רוחניים מיומנויות חשיבה מיומנויות קוגניטיביות מיומנויות שכליות מיומנות חשיבה מיומנות קוגניטיבית מיומנות שכלית מסקנה מסקנות מצא את ההבדלים עובדה עובדה או פירוש עובדה או פרשנות עובדה ופירוש עובדה כפירוש עובדה לפירוש עובדה מול פירוש עובדה פירוש עובדות עובדות או פירושים עובדות ופירושים עובדות לפירושים עובדות מול פירושים עובדות פירושים עצמאות עצמאי עצמאיים עצמאים פירוש פירוש או עובדה פירוש ועובדה פירוש כעובדה פירוש לעובדה פירוש מול עובדה פירוש עובדה פירושים או עובדות פירושים ועובדות פירושים לעובדות פירושים מול עובדות פירושים עובדות פיתוח פיתוח החשיבה פיתוח המוח פיתוח השכל פיתוח חשיבה פיתוח יכולות חשיבה פיתוח יכולות קוגניטיביות פיתוח יכולות שכליות פיתוח יכולת חשיבה פיתוח יכולת קוגניטיבית פיתוח יכולת שכלית פרשנות או עובדה קושיות על אליעד קושיות על אליעד כהן רוחני רוחניות רמות של עובדה רמות של עובדה ופירוש שאלה שאלות שאלות על אליעד שאלות על אליעד כהן שיטות שיטות ללמוד מאליעד כהן שיטות לפיתוח החשיבה שיטות לפיתוח המוח שיטות לפיתוח השכל שיטות לפיתוח חשיבה שיטת eip שיפור החשיבה שיפור המוח שיפור השכל שיפור חשיבה שיפור יכולות חשיבה שיפור יכולות קוגניטיביות שיפור יכולות שכליות שיפור יכולת חשיבה שיפור יכולת קוגניטיבית שיפור יכולת שכלית שכל תלונות על אליעד תלונות על אליעד כהן תלות תלות במורה תלות במורה רוחני תלותיות תרגול קוגניטיבי תרגילים לפיתוח החשיבה תרגילים לפיתוח המוח תרגילים לפיתוח השכל תרגילים לפיתוח חשיבה תשובות תשובות לשאלות
להעביר ביקורת, NLP, חינוך ילדים, העברת ביקורת בונה והורסת, מהי ביקורת בונה? ביקורת הורסת, ביקורת הרסנית, ביקורתיות עצמית, ביקורתיות בזוגיות, ביקורתיות במערכת יחסים, ביקורתיות כלפי עצמי
להעביר ביקורת, NLP, חינוך ילדים, העברת ביקורת בונה והורסת, מהי ביקורת בונה? ביקורת הורסת, ביקורת הרסנית, ביקורתיות עצמית, ביקורתיות בזוגיות, ביקורתיות במערכת יחסים, ביקורתיות כלפי עצמי
... ביקורת, NLP, חינוך ילדים, העברת ביקורת בונה והורסת, מהי ביקורת בונה? ביקורת הורסת, ביקורת הרסנית, ביקורתיות עצמית, ביקורתיות בזוגיות, ביקורתיות במערכת יחסים, ביקורתיות כלפי עצמי מהי ביקורת בונה ומהי ביקורת הרסנית? ביקורת היא אחד הכלים המשמעותיים בחיינו, אך יש להפעיל אותה בצורה חכמה ומבוססת על ההבנה שיש לה גם צדדים חיוביים וגם שליליים. בשיחה הזו, אליעד מדבר על מהי ביקורת בונה ומהי ביקורת הרסנית, ומדגיש את ההבדלים בין השניים. ביקורת בונה היא כשאתה מציין לאדם את החסרונות שבמעשיו, אבל בצורה כזו שמאפשרת לו להבין אותם ולהשתפר. ביקורת כזו משדרגת את היכולת של האדם לשפר את ההתנהגות או הפעולה שהוא עוסק בה. במילים אחרות, ביקורת בונה אינה מתמקדת רק במה לא טוב, אלא גם מציעה דרך לשיפור, מדברת על הדברים בצורה חיובית, ומדגישה את האפשרות להתקדם ולשפר את המצב. ביקורת הרסנית, לעומת זאת, אינה מתמקדת במתן כלים לשיפור או בהבנה של האדם את המצב. היא בדרך כלל מציינת את ... שאינה מקדמת שום שינוי, ויכולה לגרום לאדם להרגיש רע יותר, מבלי שהוזכרו דרכים לשיפור. ביקורת כזו עלולה לעיתים להוביל לניכור או לרגשות של חוסר ערך אצל האדם שמקבל אותה. איך להעביר ביקורת בצורה שלא תזיק? בכדי להעביר ביקורת בצורה שלא תפגע במישהו, חשוב לדעת איך לנסח את הדברים בצורה שתהיה קלה לעיכול. ביקורת תמיד כוללת את הצבעה על חיסרון כלשהו, אך השאלה היא איך להגיש את החיסרון הזה בצורה פחות פוגענית. הדרך הראשונה היא להבין כי כל שינוי שמציעים הוא סוג של ביקורת. השאלה היא איך לשלב את הצגת החיסרון בצורה שתעודד את האדם לקבל את השינוי בצורה חיובית. אליעד מציין כי הדרך בה אנו מנסחים את הביקורת היא קריטית. במקום לומר אתה לא בסדר, כדאי לומר נראה לי שאתה יכול להיות יותר טוב, או אני חושב שאולי כדאי ... אנו משדרים מסר של פוטנציאל לשיפור ולא חיסרון מוחלט. הרעיון הוא להקל על האדם את קבלת הביקורת, ולהפוך אותה להזדמנות לצמיחה אישית, ולא למכה. האם הביקורת היא תמיד שלילית? לא בהכרח. אליעד מסביר שלמעשה כל ביקורת, גם אם היא מציינת חיסרון או צורך בשינוי, יכולה להיות גם בונה. כל שינוי חיובי, אפילו קטן, מצריך שלב של זיהוי בעיה או חיסרון במצב הקיים. ביקורת למעשה מדברת על המצב הנוכחי ומצביעה על האפשרות לשיפור. כשאנחנו מציינים לאדם מה ניתן לשנות במעשיו, אנחנו בעצם פותחים בפניו את הדלת לשיפור ולקידום. ביקורת בהחלט יכולה להיתפס בצורה חיובית אם היא נעשית מתוך רצון לשיפור, ולא מתוך רצון להשפיל או להמעיט בערך האדם. איך להתמודד עם ביקורת עצמית? ה
ניתוח מקרה טיפולי, השמצת יתר, התקפה כהתגוננות, אימון למנהלים, יעוץ לשותפים, אימון עסקי, ביקורתיות יתר, הסרת אחריות, לקיחת אחריות
ניתוח מקרה טיפולי, השמצת יתר, התקפה כהתגוננות, אימון למנהלים, יעוץ לשותפים, אימון עסקי, ביקורתיות יתר, הסרת אחריות, לקיחת אחריות
... מקרה טיפולי, השמצת יתר, התקפה כהתגוננות, אימון למנהלים, יעוץ לשותפים, אימון עסקי, ביקורתיות יתר, הסרת אחריות, לקיחת אחריות למה אנשים מקטרים על אחרים בעבודה? ... להיתקע במעגל שלילי של השמצות ובריחה מאחריות. למה אנשים משמיצים עובדים? איך להתמודד עם תלונות בעבודה? מהי ביקורתיות יתר? איך לקחת אחריות בעסקים? מהו אימון עסקי למנהלים? כיצד להימנע ...
ביקורתיות, ביקורת מוצלחת, איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך לגרום למישהו לקבל ביקורת? NLP, איך לשכנע אנשים? ביקורת בונה, ביקורת הורסת, ביקורת אפקטיבית, ניהול עובדים, השפעה על אנשים
ביקורתיות, ביקורת מוצלחת, איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך לגרום למישהו לקבל ביקורת? NLP, איך לשכנע אנשים? ביקורת בונה, ביקורת הורסת, ביקורת אפקטיבית, ניהול עובדים, השפעה על אנשים
ביקורתיות, ביקורת מוצלחת, איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך לגרום למישהו לקבל ביקורת? NLP, איך לשכנע אנשים? ביקורת בונה, ביקורת הורסת, ביקורת אפקטיבית, ניהול עובדים, השפעה על אנשים איך להעביר ביקורת בצורה שיקשיבו לה? אחת השאלות החשובות שעולות בתחום השכנוע והתקשורת בין אנשים היא: איך אפשר להעביר ביקורת בצורה כזו שהאדם ששומע אותה באמת יקשיב ויקבל אותה, ולא יתנגד או ידחה אותה? אליעד כהן מציג גישה מעמיקה לסוגיה זו ומפרק אותה למרכיבים בסיסיים שמסייעים להבין מדוע אנשים מקבלים או דוחים ביקורת. מדוע השאלה איך להעביר ביקורת זהה לאיך לגרום למישהו לפעול? אליעד מסביר כי השאלה כיצד להעביר ביקורת באופן אפקטיבי היא למעשה אותה השאלה של איך לגרום למישהו לעשות משהו?. כדי שמישהו יפעל, הוא צריך להאמין שהפעולה תוביל אותו למצב ... וחד משמעי שטוב לו יותר במקום החדש מאשר במקום שבו הוא נמצא כרגע. מהם שני סוגי הביקורת, ואיך הם משפיעים על ההקשבה? אליעד מחלק את הביקורת לשני סוגים מרכזיים: ביקורת מחויבת: זו ביקורת שנאמרת בצורה חד - משמעית וחזקה, למשל: אתה חייב להשתנות, אתה הכי גרוע בעולם! ביקורת אפשרית: זו ביקורת רכה יותר, לא מחייבת, כמו אתה אולי יכול להשתפר, אבל לא בטוח שאתה לגמרי טועה. לכאורה, ביקורת מחויבת יוצרת לחץ גדול יותר לשינוי, משום שהיא מדגישה עד כמה האדם אינו בסדר. אך דווקא עוצמה זו יוצרת פרדוקס בעייתי. מדוע ביקורת מחויבת יוצרת פרדוקס? הפרדוקס הוא שכאשר הביקורת נאמרת בצורה מוחלטת (אתה רע במאה אחוז!), האדם אמנם מרגיש לחץ גדול להשתנות, אך בו - זמנית עשוי לבחור להתגונן ולא להאמין לביקורת בכלל, כדי לא להרגיש את תחושת הרע הקשה הנובעת ממנה. כלומר, הביקורת המחויבת יכולה להוביל לכך שהוא בכלל לא יקשיב, כי הוא יעדיף לא להאמין שאתה צודק לגביו. מדוע ביקורת אפשרית לא תמיד יעילה? מנגד, ביקורת אפשרית (אולי אתה יכול לשנות) עשויה להישמע חלשה מדי, ולכן האדם יכול בקלות להתעלם ממנה. הוא לא מרגיש שהמצב הנוכחי כל כך רע, ולכן הוא לא מרגיש דחף חזק לשינוי. ביקורת כזו אינה מעוררת בו מספיק מוטיבציה, וכך היא לא מביאה לשינוי הרצוי. איך קשורה דילמת הביקורת לשינוי הרגלים? הנושא של ביקורת מתקשר באופן ישיר לשינוי הרגלים עצמיים. למשל, אם אדם רוצה להפסיק לעשן, הוא מבקר את עצמו (העישון שלי רע). אם הביקורת תהיה חזקה מדי (אני ממש גרוע כי אני מעשן), האדם ירגיש רע עם עצמו ולכן ידחה את המחשבה שהוא חייב להפסיק לעשן. מצד שני, אם הביקורת תהיה חלשה מדי (זה לא כל כך נורא לעשן), לא תהיה לו סיבה מספיק חזקה להפסיק. זהו פרדוקס שנמצא גם בביקורת עצמית. האם יש דרך מוחלטת להעביר
להתמודד עם העברת ביקורת, לנצח בויכוח, להתגונן מול ביקורת, ביקורתיות, להפוך מחויב לאפשרי, התמודדות עם ביקורת, להדוף ביקורת, לחסום ביקורת, התנהגות ילדותית, התנהגות לא בוגרת, הדיפת ביקורת
להתמודד עם העברת ביקורת, לנצח בויכוח, להתגונן מול ביקורת, ביקורתיות, להפוך מחויב לאפשרי, התמודדות עם ביקורת, להדוף ביקורת, לחסום ביקורת, התנהגות ילדותית, התנהגות לא בוגרת, הדיפת ביקורת
... עם העברת ביקורת, לנצח בויכוח, להתגונן מול ביקורת, ביקורתיות, להפוך מחויב לאפשרי, התמודדות עם ביקורת, להדוף ביקורת, לחסום ביקורת, התנהגות ילדותית, התנהגות לא בוגרת, הדיפת ביקורת איך להגיב לביקורת שמישהו מעביר עליך? כאשר אדם מעביר עליך ביקורת שלדעתו היא נכונה, בעוד שאתה בטוח שהיא אינה מוצדקת, אליעד כהן מסביר שדרך יעילה להתגונן מפניה היא להפוך את הביקורת ליחסית ולא למוחלטת. במקום לקבל את הטענה כעובדה מוחלטת, אפשר לענות באופן כזה שיהפוך את ... טוב, וכך להפוך את הטענה שלו מסופית ומוחלטת למשהו סובייקטיבי וניתן לוויכוח. אליעד מדגיש שככל שתפתח יותר שכל ומודעות, תוכל להקצין את ההתגוננות ולומר בצורה חד - משמעית שהביקורת שלו היא בלתי אפשרית, ולהציג את מעשיך כדבר הכי טוב בעולם. ככל שתהיה מיומן יותר בכך, יהיה לך קל יותר להפוך כל טענה של הצד השני ללא הגיונית ולסדר את ההיגיון לטובתך. איך להתמודד כשמישהו מגייס את דעת הרוב לביקורת שלו? כאשר המבקר אומר לך שהביקורת שלו היא לא רק דעתו האישית, אלא גם דעתם של אנשים נוספים, אליעד כהן מציע שתי דרכי תגובה: דרך ... שאתה שיכור, אליעד מציע תגובה הפוכה, שבה המבקר מוצג בעצמו כשיכור. אפשר לומר לו מי שאמר את זה הוא בעצמו שיכור, או שכל השלושים אנשים האלו הם שיכורים. תגובה זו הופכת את הביקורת למשהו חסר משמעות, אבסורדי ומגוחך. עוד דרך שאליעד מציע היא לשאול בחזרה: ומה רע בלהיות שיכור? נכון, אני שיכור, וככה בא לי, מה הבעיה שלך עם זה? אם לא מתאים לך, תקפוץ מהגג. כך הביקורת הופכת ללא רלוונטית מבחינתך. איך להוציא את המבקר אידיוט באמצעות הביקורת שלו עצמו? אליעד כהן מסביר כיצד להפוך את הביקורת של האדם נגד עצמו. הרעיון הוא להראות לו שאם אתה אכן תקשיב לביקורת שלו, אתה תעשה בדיוק את ההפך ממה שהוא רוצה שתעשה. למשל, אם מישהו מאשים אותך בהתנהגות ... איך שכל ומודעות מאפשרים לך לראות את ההפך בכל טענה? ככל שהאדם מפתח יותר שכל ומודעות, מסביר אליעד, כך הוא יכול בקלות רבה יותר לראות את ההפך בכל טענה, ובכך להגן על עצמו מביקורת. אדם כזה יכול בקלות להסביר למה התנהגות שנתפסת כילדותית יכולה להיות דווקא בוגרת, ולהפך. אדם ... ובבגרות יש תכונות טובות ורעות, והקביעה אם הן טובות או רעות היא תמיד סובייקטיבית בלבד. אפילו הילד הקטן, בגיל שנה, היה במובן מסוים בוגר יותר כי לא היה אכפת לו מביקורת של אחרים עליו. לעומת זאת, המבוגר שנהיה רגיש לביקורת ומוטרדת ממנה, דווקא הוא התדרדר והפך לילדותי. הנקודה החשובה היא שאין שום דבר מוחלט בטוב וברע של ילדותיות או בגרות, ולכן אפשר להשתמש בהיגיון הזה כדי להגן על עצמך מכל ביקורת שינסו להטיח בך. ביקורת עצמית שכל ומודעות התמודדות עם אנשים טכניקות חשיבה הבנת טוב ורע איך נפתחה השיחה בנושא ביקורת? ש: עכשיו כשמעבירים עליך ביקורת. אליעד: כן, מי מעביר עליך ביקורת? ש: מישהו במעביר באופן. אליעד: מישהו או אתה על עצמך ביקורת? ש: לא, מישהו בא אליך ומטיח בך ביקורת. אליעד: ואם אתה מעביר על עצמך ביקורת ואם אתה מטיח על עצמך ביקורת? ש: זאת שאלה אחרת. אליעד: מה זה שונה? ש: שאתה רוצה להתמודד נגיד עם... אליעד: אני בעצם נתתי לך את התשובה לפני ששאלת אבל לא משנה בא תשאל את השאלה עכשיו. מה קורה אם מישהו מטיח בך ביקורת שהוא חושב שהיא אמיתית? ש: אוקי אז אם מישהו מטיח בך
איך לא להיפגע? איך לא להיות רגיש? שיפוטיות כלפי אחרים, רגשי נחיתות, דימוי עצמי נמוך, ביקורתיות עצמית, נפגע מאחרים, חרדה חברתית, ביישנות חברתית, מה חושבים עליך? איך לאהוב את עצמי? איך לקבל את עצמי?
איך לא להיפגע? איך לא להיות רגיש? שיפוטיות כלפי אחרים, רגשי נחיתות, דימוי עצמי נמוך, ביקורתיות עצמית, נפגע מאחרים, חרדה חברתית, ביישנות חברתית, מה חושבים עליך? איך לאהוב את עצמי? איך לקבל את עצמי?
... שיפוטיות כלפי אחרים, רגשי נחיתות, דימוי עצמי נמוך, ביקורתיות עצמית, נפגע מאחרים, חרדה חברתית, ביישנות חברתית, מה חושבים עליך? איך לאהוב את עצמי? איך לקבל את עצמי? למה ... חשיבות ליכולת שלו באותו התחום, הוא לא היה נפגע בכלל מביקורת על התחום הזה. לדוגמה, אליעד מציג מצב שבו אדם נפגע מכך שאומרים לו שאינו יודע לבשל. כאשר שואלים את אותו אדם האם הוא ... להגיד שלדעתו זה לא משנה. למרות זאת, הוא עדיין נפגע מביקורת שמופנית כלפיו. אליעד מראה כי הסיבה האמיתית לפגיעה היא שבתוך ליבו, האדם הזה כן חושב שידיעה בבישול היא חשובה, ולכן ... מנגנון של שיפוטיות כלפי אחרים. איך להפסיק להיפגע מביקורת ומהעלבות של אחרים? הפתרון שאליעד כהן מציע הוא מאוד פשוט אך דורש שינוי תודעתי עמוק: להפסיק להתנשא על אנשים אחרים. ... אותם לפי טוב או רע בתחום מסוים, הוא לא ייפגע יותר מביקורת של אחרים כלפיו באותו תחום. אם האדם מקבל את כולם במלואם, לא משנה מי חכם או טיפש, מי יפה או מכוער, הוא גם לא ייפגע ... לא יחוש פגיעה כשישפטו אותו באותה הצורה. לסיכום, מדוע הביקורת העצמית גורמת לפגיעה רגשית? הסיבה לפגיעה רגשית היא לא הביקורת החיצונית, אלא העובדה שאנחנו בתוכנו שופטים ומתנשאים על אחרים באותו תחום שבו נפגענו. ברגע שאדם משחרר את ההתנשאות והשיפוטיות, הוא גם משתחרר מהפגיעה הרגשית מביקורת של אחרים. אליעד כהן מדגיש שהשליטה נמצאת תמיד בידיים שלנו: אם אנחנו מפסיקים לשפוט אחרים ולהתנשא עליהם, אנחנו לא נפגעים יותר מביקורת כלפינו. איך לא להיפגע מאחרים? איך לשפר דימוי עצמי נמוך? איך להתמודד עם ביקורת? מה לעשות כשצוחקים עליך? איך לקבל את עצמי? למה אני נפגע מביקורת? איך להפסיק לשפוט אנשים? עכשיו יש עוד תופעה שלפעמים בן אדם מרגיש נגיד רגשי נחיתות ונגיד נפגע מאחרים כי צוחקים ...
פחד להיות מושפע, להרחיק את השונה ממך, שיטת השקר, תורת הקבלה, נוכלות רוחנית, אמונה בשקר
פחד להיות מושפע, להרחיק את השונה ממך, שיטת השקר, תורת הקבלה, נוכלות רוחנית, אמונה בשקר
... סיבה טובה עוד יותר לפקפק בדברים. הסיבה לכך, לפי אליעד, היא שמי שהקדיש את חייו ללימוד תורת הקבלה בלי לחשוב בצורה ביקורתית, כנראה לא שאל את השאלות החשובות באמת. האם הקבלה היא מדע או נוכלות רוחנית? נקודה נוספת שאליעד מדגיש היא הטענה של מקובלים לפיה הקבלה היא כביכול ... לאף אחד, אפילו לא לאליעד עצמו. מדוע אליעד ממליץ לא להאמין לו אלא לבדוק לבד? אליעד מדגיש את החשיבות של חשיבה ביקורתית ובדיקה עצמאית, ומבהיר שלעולם לא מספיק לקבל תשובות רק מפני שמישהו מסוים אמר אותן. לדבריו, אמונה בדברי אחרים, בלי לבדוק את הדברים לעומק ובאופן ... לעומק, לשאול שאלות נוקבות, ולא להסתפק בתשובות עמומות כמו כי המקובל אמר כך. הדרך לאמת עוברת דרך שאלות, ספקות וביקורתיות , ולא דרך אמונה עיוורת במישהו אחר. איך לזהות נוכלות רוחנית? מהי שיטת השקר בקבלה? מדוע אנשים מפחדים מדעות שונות? האם תורת הקבלה היא מדע? כיצד להתמודד עם אמונה עיוורת? איך לשאול שאלות ביקורתיות? מיהו מקובל אמיתי? אנחנו נמשיך משהו ממש קצר על משהו שדיברו פה בהפסקה על איזה רבי אחד שלאחרונה הוציא את אחד התלמידים שלו, שאומרת שמי שמערער את ...
חיפוש האמת, מודעות עצמית, מהי האמת? איך למצוא את האמת? איך לחפש את האמת? איך לדעת מה האמת? אמת אוניברסאלית, אמת אובייקטיבית, אמת מוחלטת, חיפוש עצמי, אמת אמיתית
חיפוש האמת, מודעות עצמית, מהי האמת? איך למצוא את האמת? איך לחפש את האמת? איך לדעת מה האמת? אמת אוניברסאלית, אמת אובייקטיבית, אמת מוחלטת, חיפוש עצמי, אמת אמיתית
... מדגיש שבשביל לדעת האם אנחנו באמת מחזיקים באמת, יש לשאול שאלות ביקורתיות. הוא אומר שעל האדם לבדוק כל רעיון לעומק על ידי כך שינסה לערער ... ברורה מהו הדבר שאותו אתה מחפש. רק לאחר מכן ניתן להתחיל בתהליך הביקורתי והספקני של בדיקת הרעיונות. מה הקושי העיקרי בחיפוש האמת? אליעד ... חיפוש האמת כתהליך מורכב, בו האדם חייב לשאול את עצמו שאלות קשות וביקורתיות, להיות מוכן להטיל ספק בכל דבר, אפילו בחשיבה שלו עצמו. הוא מציע ...
כוחות על טבעיים, מיסטיקה, חשיבה חדה, גיימס רנדי, תקשור, מיסטיקנים, מיסטיקה, גרפולוגיה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, תופעות על טבעיות, תופעות על חושיות, אורי גלר, הגדת עתידות, טלפתיה, מדע
... אורי גלר, הגדת עתידות, טלפתיה, מדע האם קיימים כוחות על טבעיים ומה המשמעות של כוח על טבעי? אליעד כהן דן בנושא הכוחות העל טבעיים דרך התייחסות מעמיקה לביקורת המדעית ולספקנות שמבטא הספר חשיבה חדה של גלעד דיאמנט, ולפעילות של גיימס רנדי, ... התיאורטית, לדבריו, יכול להיות עולם שבו חוקי הפיזיקה יהיו שונים לחלוטין, ואף ניתן לדמיין מציאות שבה כוח המשיכה למשל, לא קיים. מהן המגבלות של חשיבה ביקורתית כפי שמציג הספר חשיבה חדה? אליעד מדגיש כי הספר מעודד ביקורתיות וחשיבה חדה כלפי תופעות מיסטיות או על טבעיות, אך מגביל את הביקורתיות רק עד רמה מסוימת. הוא אינו נכנס מספיק לעומק ההטלת ספק באמיתות הכי בסיסיות, ... והאמת. האם קיימים כוחות על טבעיים? מהי קריאה קרה (Cold Reading)? מהי משמעות המושג על טבעי? מה הוכיח גיימס רנדי? האם חוקי הפיזיקה מחויבים? מהי חשיבה ביקורתית? כיצד להטיל ספק בהנחות יסוד? זה סימן שאתה הולך לשקר, אתה מתרגש. ש: אוקי מה אני ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך ללמוד מאליעד כהן? 2 שיטות ללמוד מאליעד כהן, 2 דרכים לקבל יעוץ מאליעד כהן, למה ללמוד מאליעד כהן? האם כדאי ללמוד מאליעד כהן? האם לקבל יעוץ מאליעד כהן? איך לקבל יעוץ מאליעד כהן? מה אפשר ללמוד מאליעד כהן? ללמוד איך להסיק מסקנות, ללמוד איך למצוא תשובות לשאלות, להבדיל בין עובדה לפירוש, לחשוב לבד באופן עצמאי, ללמוד לחשוב בהיגיון, ללמוד לפתח את השכל, רמות של עובדה ופירוש, תלות במורה רוחני, המלצה על אליעד כהן, ביקורת על אליעד כהן, השכל של אליעד כהן
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ביקורתיות, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ביקורתיות, איך לפרש חלומות? איך לחנך ילדים? איך להעביר ביקורת בונה? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להאמין בעצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם גירושין? איך לשתול מחשבות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בזוגיות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להנות בחיים? למה יש רע בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש או אין אלוהים? האם באמת הכל לטובה? האם הכל אפשרי? האם יש בחירה חופשית? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? אולי אנחנו במטריקס ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לנוער, אימון אישי רוחני, מאמן אישי לקשב וריכוז בנושאי ביקורתיות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 24_05_2025 השעה 23:26:16 - wesi1