... אליעד כהן מסביר שלא תמיד התפיסה הזו נכונה, ולפעמים צריך לפעול דווקא
ההפך. האם יש מקרים שבהם נכון להגיב באגרסיביות כלפי הלקוח? לדברי אליעד כהן, יש מצבים שבהם דווקא תגובה אגרסיבית ולא נחמדה ... או את נותן השירות ומצפה לשמוע תגובה חד - משמעית והחלטית, שהיא בדיוק
ההפך ממה שהוא בעצמו אומר. איך מבחן הילד וההורה קשור לתגובות אגרסיביות ללקוח? אליעד נותן דוגמה הממחישה את הנושא בעזרת ילד ... את המוכר. הלקוח רוצה לשמוע בצורה חד משמעית בשאלה משתמעת בשתי פנים את
ההפך של מה שהוא עצמו אומר למה ככה וככה?, הלקוח רוצה שתגיד לו בצורה חד משמעית מה פתאום זה לא ככה וככה. אוקי שימו לב זה כמו ... מה שזה לא יהיה לפעמים הלקוח מצפה שבאופן חד משמעי והחלטי תגיד לו את
ההפך של מה שהוא אמר. עוד פעם אני לא אומר שתמיד זה ככה, אני לא אומר שמראש כדאי לתקוף את הלקוח, אני לא אומר לא להיות נחמד ...