... ציבורית כמו שחקן או זמר מפרסמת מוצר,
הצופה עשוי לראות את המוצר כיותר איכותי או מהימן, רק בשל קשר הדימוי החיובי עם הדמות ... הוא בעוצמת ההשפעה הפסיכולוגית על
הצופה. סלבריטאים נושאים עמם את הדימוי הציבורי שלהם, שמוביל לאסוציאציות חיוביות, וכך המוצר ... להפעיל. כלומר, השפעת סלבריטאי על
הצופה היא משמעותית יותר, בזכות היכרות מוקדמת עם הדמות והאמון הכללי שהציבור מעניק לה. איך ... כהמלצה אמיתית על איכות המוצר. כלומר,
הצופה לא מאמין שהרכב עצמו טוב יותר רק בגלל שהדמות הנשית מפרסמת אותו, אלא הדימוי המושלם שהיא ... הוא כלי שמנצל את התת - מודע של
הצופה כדי להשפיע על קבלת החלטותיו מבלי שהוא יהיה מודע לכך. אליעד כהן מציין שפרסומות רבות ... בין המוצר לבין רגשות חיוביים, כך
שהצופה ישאף לרכוש את המוצר באופן בלתי מודע. לדוגמה, פרסומות שעושות שימוש ב - NLP יוצרות ... על ידי חיבורו לאסוציאציות חיוביות
שהצופה לא תמיד מודע להן. ה - NLP מסייע בכך
שהצופה לא מתנגד למסרים בפרסומת, אלא קולט אותם בצורה חודרת ובלתי מודעת. איך ניתן לשכנע לקוחות ... המוצר דרך דמות שמיתממת בעיניו של
הצופה , בין אם מדובר בסלבריטי או במישהו שהוא מעריץ, גם היא חלק מהשכנוע, כיוון שדמות כזו ... חיבור בין המודעות לבין התת - מודע של
הצופה. לדוגמה, כאשר צופה רואה פרסומת בה דמות סלבריטי שהוא רואה עליה באופן יומיומי, האמונה במוצר מתחזקת.
הצופה עשוי לקשר את הסלבריטאי עם איכויות חיוביות, וכך המוצר מקבל חיזוק. זה דומה לתהליך שבו ... כמו סלבריטאים, על מנת להשפיע על
הצופה ולהגביר את האמינות של המוצר. השאלה שצפויה לעלות היא, למה סלבריטאים מסייעים בכך? ... אלא להחיות את הדימוי המושלם שמפנה את
הצופה לאותם סטנדרטים. מה תפקיד ה - NLP בהשפעת הפרסומות? במהלך ההרצאה, אליעד מציין כי ... משחקות תפקיד מרכזי בעיצוב ההשפעה על
הצופה. NLP עוזר להפעיל את התת - מודע של
הצופה ולמנוע ממנו להתנגד למסר. מטרת הטכניקות הללו היא לעורר תחושות של רצון פנימי למוצר, על ... בין המוצר לבין רגשות חיוביים,
שהצופה אולי לא מודע להם. פרסומות שמנצלות את ה - NLP יוצרות מצב שבו
הצופה משוכנע באופן בלתי מודע לבחור במוצר, מבלי לשים לב לסיבות האמיתיות. איך ניתן לשכנע ... בטכניקות פסיכולוגיות שמובילות את
הצופה להאמין שהיתרונות גוברים על החסרונות. לדוגמה, אם מדובר במוצר שיש לו מחיר יקר, הפרסומות ... את המוצר דרך דמות שנראית אמינה בעיני
הצופה, בין אם מדובר בסלבריטי או במישהו שהוא מעריץ אותו. מהו תהליך השכנוע שנעשה בפרסומות? ... לשלב את המודעות עם התת - מודע של
הצופה. לדוגמה, כאשר עושים שימוש בסלבריטי שצופה בו
הצופה באופן יום - יומי, האמונה במוצר מתחזקת. הדבר דומה למקרה שבו ילדים מבקשים מהוריהם לרכוש ...