אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תגובות ✔נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 2
וכאן אתן מספר שאלות שעליך כאיש מכירות ללמוד לשאול את עצמך, כאשר אתה שומע התנגדות מהלקוח, שהוא לא רוצה לקנות את המוצר

אז ראשית, להלן רשימה של התנגדויות מכירה נפוצות אצל לקוחות, שלא רוצים לקנות כרגע את המוצר ממך, משום שלטענתו של הלקוח: המוצר יקר לי, המוצר לא מתאים לי, שמעתי ביקורת שלילית על המוצר, אין לי צורך במוצר הזה, כבר יש לי את המוצר הזה, מישהו כבר קנה לי את המוצר הזה, יש לי מוצר יותר טוב מהמוצר הזה, אין לי כסף למוצר הזה, אני אקנה את המוצר הזה מחר, אני צריך לברר עוד מידע על המוצר הזה, אני לא אוהב את המוצר הזה, ועוד.

אז באופן כללי, השאלה הראשונה שעליך כאיש מכירות לשאול את עצמך היא, אם אני הייתי הלקוח, האם גם אני הייתי חושב כך, כמו הלקוח. אם לא, למה לא? ולמה הלקוח חושב כך? ואיך אני כן יכול להסביר זאת גם ללקוח? ואם כן, שגם אתה היית חושב כמו הלקוח, האם אתה עצמך חייב לחשוב כך? ואו שתלמד לשנות את החשיבה שלך על המוצר שאתה מוכר, או שתלך למכור מוצר אחר.


ולהלן עוד מספר שאלות שעליך ללמוד לשאול את עצמך, כאשר הלקוח אומר שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, כי:

המוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה:

האם הלקוח באמת חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? איך אני בטוח בזה? אולי הלקוח לא חושב כך בדיוק, אלא רק רוצה לראות איך אני אגיב? אולי הוא גם חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה, אבל עדיין הוא לא חושב שזה אך ורק נכון? האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? אולי יש דרך כלשהי לשכנע אותו לא לחשוב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה?

האם הסיבה היחידה לכך שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, היא באמת רק בגלל שהוא חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת?

האם זה שהלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה, האם זה מחייב אותו שלא לקנות את המוצר? האם אין שום אפשרות בעולם, שהלקוח הזה או לקוח אחר כלשהו בעולם, כן יקנה את המוצר הזה כאן ועכשיו, למרות שהוא חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? האם המחשבה של הלקוח שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה, מכריחה אותו שלא לקנות את המוצר?

למה הלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? האם הוא חייב לחשוב כך? מה הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? האם יכול להיות שאני לא יודע מה הסיבות לכך? האם יש דרך לאתר את הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? האם כל הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה, האם יש דרך לראות שהן לא בהכרח נכונות?

אם הייתי חייב למכור את המוצר הזה ללקוח, האם באמת לא הייתה שום דרך למכור את המוצר הזה ללקוח שחושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? אולי בכל זאת יש דרך כלשהי?


המוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר:

האם הלקוח באמת חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר? איך אני בטוח בזה? אולי הלקוח לא חושב כך בדיוק, אלא רק רוצה לראות איך אני אגיב? אולי הוא גם חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר, אבל עדיין הוא לא חושב שזה אך ורק נכון? האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר? אולי יש דרך כלשהי לשכנע אותו לא לחשוב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר?

האם הסיבה היחידה לכך שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, היא באמת רק בגלל שהוא חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר? אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת?

האם זה שהלקוח חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר, האם זה מחייב אותו שלא לקנות את המוצר? האם אין שום אפשרות בעולם, שהלקוח הזה או לקוח אחר כלשהו בעולם, כן יקנה את המוצר הזה כאן ועכשיו, למרות שהוא חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר? האם המחשבה של הלקוח שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר, מכריחה אותו שלא לקנות את המוצר?

למה הלקוח חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר? האם הוא חייב לחשוב כך? מה הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר? האם יכול להיות שאני לא יודע מה הסיבות לכך? האם יש דרך לאתר את הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר? האם כל הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר, האם יש דרך לראות שהן לא בהכרח נכונות?

אם הייתי חייב למכור את המוצר הזה ללקוח, האם באמת לא הייתה שום דרך למכור את המוצר הזה ללקוח שחושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר? אולי בכל זאת יש דרך כלשהי?


הוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר:

האם הלקוח באמת חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? איך אני בטוח בזה? אולי הלקוח לא חושב כך בדיוק, אלא רק רוצה לראות איך אני אגיב? אולי הוא גם חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר, אבל עדיין הוא לא חושב שזה אך ורק נכון? האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? אולי יש דרך כלשהי לשכנע אותו לא לחשוב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר?

האם הסיבה היחידה לכך שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, היא באמת רק בגלל שהוא חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת?

האם זה שהלקוח חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר, האם זה מחייב אותו שלא לקנות את המוצר? האם אין שום אפשרות בעולם, שהלקוח הזה או לקוח אחר כלשהו בעולם, כן יקנה את המוצר הזה כאן ועכשיו, למרות שהוא חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? האם המחשבה של הלקוח שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר, מכריחה אותו שלא לקנות את המוצר?

למה הלקוח חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? האם הוא חייב לחשוב כך? מה הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? האם יכול להיות שאני לא יודע מה הסיבות לכך? האם יש דרך לאתר את הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? האם כל הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר, האם יש דרך לראות שהן לא בהכרח נכונות?

אם הייתי חייב למכור את המוצר הזה ללקוח, האם באמת לא הייתה שום דרך למכור את המוצר הזה ללקוח שחושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? אולי בכל זאת יש דרך כלשהי?


המוצר הזה גרוע / לא טוב:

האם הלקוח באמת חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? איך אני בטוח בזה? אולי הלקוח לא חושב כך בדיוק, אלא רק רוצה לראות איך אני אגיב? אולי הוא גם חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב, אבל עדיין הוא לא חושב שזה אך ורק נכון? האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? אולי יש דרך כלשהי לשכנע אותו לא לחשוב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב?

האם הסיבה היחידה לכך שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, היא באמת רק בגלל שהוא חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שהמוצר הזה גרוע / לא טוב, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת?

האם זה שהלקוח חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב, האם זה מחייב אותו שלא לקנות את המוצר? האם אין שום אפשרות בעולם, שהלקוח הזה או לקוח אחר כלשהו בעולם, כן יקנה את המוצר הזה כאן ועכשיו, למרות שהוא חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? האם המחשבה של הלקוח שהמוצר הזה גרוע / לא טוב, מכריחה אותו שלא לקנות את המוצר?

למה הלקוח חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? האם הוא חייב לחשוב כך? מה הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? האם יכול להיות שאני לא יודע מה הסיבות לכך? האם יש דרך לאתר את הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? האם כל הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב, האם יש דרך לראות שהן לא בהכרח נכונות?

אם הייתי חייב למכור את המוצר הזה ללקוח, האם באמת לא הייתה שום דרך למכור את המוצר הזה ללקוח שחושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? אולי בכל זאת יש דרך כלשהי?


כבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה:

האם הלקוח באמת חושב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה? איך אני בטוח בזה? אולי הלקוח לא חושב כך בדיוק, אלא רק רוצה לראות איך אני אגיב? אולי הוא גם חושב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה, אבל עדיין הוא לא חושב שזה אך ורק נכון? האם הכרחי שהלקוח יחשוב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה? אולי יש דרך כלשהי לשכנע אותו לא לחשוב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה?

האם הסיבה היחידה לכך שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, היא באמת רק בגלל שהוא חושב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה? אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת?

האם זה שהלקוח חושב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה, האם זה מחייב אותו שלא לקנות את המוצר? האם אין שום אפשרות בעולם, שהלקוח הזה או לקוח אחר כלשהו בעולם, כן יקנה את המוצר הזה כאן ועכשיו, למרות שהוא חושב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה? האם המחשבה של הלקוח שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה, מכריחה אותו שלא לקנות את המוצר?

למה הלקוח חושב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה? האם הוא חייב לחשוב כך? מה הסיבות שבגללן הלקוח חושב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה? האם יכול להיות שאני לא יודע מה הסיבות לכך? האם יש דרך לאתר את הסיבות שבגללן הלקוח חושב שכבר...
הנחות יסוד אין לי כסף כאן ועכשיו קשיים מתנגד למחיר המחיר גבוה מידי התנגדות של לקוח שיחת מכירות לשנות טיפולים מוצר יקר מידי אומר יקר לי איך לטפל איך לטפל בהתנגדויות איך לטפל בהתנגדויות של לקוח איך לטפל בהתנגדות איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצרים יקרים הלקוח הלקוח אומר הלקוח אומר יקר לי הלקוח מתנגד למחיר הלקוח שלך המוצר יקר המוצר יקר לי המוצר שלך המוצר שלך יקר המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר יקר המחיר יקר מידי התמודדות התמודדות עם התנגדויות התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה התמודדות עם התנגדות התנגדויות התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות לקוח התנגדויות לקוחות התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדויות של לקוחות התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות למחיר התנגדות לקוח התנגדות מחיר התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות של לקוח זה יקר לי טיפול טיפול בהתנגדויות טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה טיפול בהתנגדויות לקוח טיפול בהתנגדויות לקוחות טיפול בהתנגדויות מכירה טיפול בהתנגדויות מכירות טיפול בהתנגדות טיפול בהתנגדות לקוח טיפול בהתנגדות קניה טיפול בהתנגדות של לקוח טיפולים טכניקות טכניקות לטיפול טכניקות לטיפול בהתנגדויות טכניקות לטיפול בהתנגדות טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה יקר יקר לי יקר ללקוח להתווכח על המחיר להתמודד להתמודד עם התנגדויות להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה להתמודד עם התנגדות להתנגד לטיפול לטפל לטפל בהתנגדויות לטפל בהתנגדויות של לקוח לטפל בהתנגדות למה המוצר יקר למה המוצר כל כך יקר למכור למכור מוצר למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרים למכור מוצרים יקרים לקוח לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח מתנגד למחיר לקוחות לשאול לשאול שאלות מוצר מוצר יקר מוצר יקר ללקוח מוצר יקר מידי מוצרים יקרים מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר של מוצר מטופל מטופלים מטפל מכירה מרגיש שהמוצר יקר מתנגד למחיר נוסחאות נוסחה נוסחה לטיפול נוסחה לטיפול בהתנגדויות נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה קשה למכור מוצר יקר שאלה שאלות שאלות להתנגדויות לקוחות שאלות להתנגדות מכירה שאלות לטיפול בהתנגדויות שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות שאלות לטיפול בהתנגדות שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח שיחת מכירה שיחת מכירות תגובה תגובה להתנגדויות תגובה להתנגדויות קניה תגובות תהליך תהליך מכירה תהליך מכירות תהליכי מכירה תהליכים תשובות תשובות להתנגדויות תשובות להתנגדויות מכירה
תגובות בפייסבוק, ויכוחים בפייסבוק, דיונים בפייסבוק, להגיב בפייסבוק, למה אנשים מגיבים בפייסבוק? איך להגיב בפייסבוק? רצון לצאת צודק, רצון להוכיח את עצמך, תגובות טיפשיות, תגובות חכמות
תגובות בפייסבוק, ויכוחים בפייסבוק, דיונים בפייסבוק, להגיב בפייסבוק, למה אנשים מגיבים בפייסבוק? איך להגיב בפייסבוק? רצון לצאת צודק, רצון להוכיח את עצמך, תגובות טיפשיות, תגובות חכמות
תגובות בפייסבוק, ויכוחים בפייסבוק, דיונים בפייסבוק, להגיב בפייסבוק, למה אנשים מגיבים בפייסבוק? איך להגיב בפייסבוק? רצון לצאת צודק, רצון להוכיח את עצמך, תגובות טיפשיות, תגובות חכמות למה אנשים מגיבים ומתווכחים בפייסבוק? אליעד כהן מסביר לעומק מדוע אנשים מרגישים דחף חזק להגיב ולנהל ויכוחים ודיונים בפייסבוק, ומציג את המניעים המסתתרים מאחורי תגובות אלו. הוא מבהיר כי קיימות סיבות שונות לתגובות, החל מרצון להוכיח ידע או עליונות, דרך ניסיון לעזור לזולת, ועד להגנה על עמדות ... לעזור לאחר, והוא מזהה חולשה או חיסרון אצל האדם האחר או אפילו אצל עצמו, ומנסה לעזור מתוך תחושת הזדהות עמוקה. למה אנשים כועסים מתגובות טיפשיות בפייסבוק? אליעד מפרט בהרחבה למה אנשים מתעצבנים מתגובות שהם מחשיבים לטיפשיות או שגויות בפייסבוק. לפי ההסבר שלו, כשאדם מתעצבן מתגובה של מישהו אחר, הוא בעצם מתעצבן כי הדבר מתנגש עם משהו פנימי בתוכו. לדוגמה, אם ... בתוך כך, אליעד מסביר שהכעס נובע מתוך חשיפה לחיסרון פנימי עמוק, כי האדם שמגיב בכעס אינו מצליח לחוות את אותה אהבה מוחלטת, ולכן התגובה התמימה של האדם השני מאיימת עליו ומכאיבה לו. דוגמה נוספת שאליעד מביא: כאשר מישהו מגיב באופן טיפשי לנושא פוליטי, לדוגמה לשחרר מחבלים תמורת חטופים, האדם שמתעצבן מתעצבן כי אותה תגובה טיפשית, לדעתו, מערערת על המציאות הפנימית והאמת שהוא מאמין בה. הדבר נחווה כמו זלזול באינטליגנציה ובתפיסת העולם שלו, ולכן הוא חייב להגיב בכעס כדי להגן על עצמו ועל תפיסותיו. איך להבין ולנתח תגובות בפייסבוק בצורה אובייקטיבית? אליעד נותן עצה פרקטית כיצד אדם יכול לבדוק אם התגובה שלו בפייסבוק היא אובייקטיבית או סובייקטיבית. הוא מציע לאדם לקחת את כל התגובות, כולל שלו, להעתיק אותן למסמך אחר ולמחוק מהן את השמות והתמונות, כך שלא יהיה ברור מי כתב איזו תגובה. לאחר מכן, על האדם לקרוא כל תגובה ולנסות להבין האם היא הגיונית, נכונה או שגויה, בלי ההשפעה של הזהות של הכותב. כך ניתן להבין את התגובות בצורה אובייקטיבית יותר, ולא דרך משקפיים של דעות קדומות או רגשות אישיים. איך להגיב בפייסבוק בצורה אופטימלית? על פי אליעד, תגובה אופטימלית בפייסבוק צריכה להיכתב רק אחרי שהאדם הבין מדוע התגובה שהוא מתכוון להגיב אליה נכונה במאה אחוז, ומדוע התגובה שלו עצמו לא נכונה במאה אחוז. רק אחרי שאדם מבין את התגובה של הצד השני לעומקה, כולל את הצדק שבה, הוא רשאי להביע את דעתו שלו. לדבריו, כאשר האדם מסוגל לראות גם את הצדק וגם את הטעות בתגובה שלו ושל האחר, הוא יכול להגיב ממקום מאוזן, אובייקטיבי וחכם יותר. מה הקשר בין תגובות בפייסבוק לבין כעס פנימי וחוסר ביטחון? אליעד מסביר שהרבה פעמים תגובה כועסת בפייסבוק נובעת מכעס פנימי שהאדם מפנה כלפי עצמו, אך הוא אינו מוכן להודות ... פנימה, אתה מפנה אותו החוצה. כך אתה מגן על עצמך, מתחמק מלהתמודד עם הבעיות הפנימיות שלך, ומשליך את הכעס על האדם האחר, בצורה של תגובות עוינות או מזלזלות. מדוע אנשים נמנעים מלהגיב לפעמים? אליעד מסביר כי הסיבות לאי - תגובה יכולות להיות פחד מהדעה השנייה, או חשש שהדעה של הצד השני תערער את הביטחון העצמי והאמונות של האדם. לפעמים האדם נמנע מתגובה כי הוא מרגיש שלם עם עצמו ועם דעותיו, ואז פשוט אין לו צורך להגיב. אך לעיתים קרובות, הסיבה לאי - תגובה היא הפחד להתעמת עם אמת אחרת שיכולה לערער את תפיסת העולם של האדם, או אפילו להוביל אותו לשינוי פנימי משמעותי. איך להשתמש בתגובות של אחרים ככלי להתפתחות אישית? אליעד מציע להשתמש בכל תגובה שמעוררת כעס או התנגדות ככלי להתפתחות אישית. הוא מזכיר את הביטוי משם נתעשר משה, שמסמל את האפשרות להפיק תועלת מכל חיסרון. לפי העצה הזו, כאשר מישהו מגיב תגובה שמעוררת בך התנגדות, אתה יכול להשתמש בכך כדי לזהות את הפגמים, החסרונות והבעיות שיש ...
לייקים בפייסבוק, תגובות חיוביות, דיסלייק, אהבה עצמית, ערך עצמי, ביטחון עצמי, דימוי עצמי, מה חושבים עליך? העלאת תמונות לפייסבוק, תגובות בפייסבוק, הערכה עצמית, להאמין בעצמך
לייקים בפייסבוק, תגובות חיוביות, דיסלייק, אהבה עצמית, ערך עצמי, ביטחון עצמי, דימוי עצמי, מה חושבים עליך? העלאת תמונות לפייסבוק, תגובות בפייסבוק, הערכה עצמית, להאמין בעצמך
... בפייסבוק, תגובות חיוביות, דיסלייק, אהבה עצמית, ערך עצמי, ביטחון עצמי, דימוי עצמי, מה חושבים עליך? העלאת תמונות לפייסבוק, תגובות בפייסבוק, הערכה עצמית, להאמין בעצמך למה אנשים אוהבים לקבל לייקים בפייסבוק? אחת השאלות שאליעד כהן מציג בהרצאה זו היא: מדוע אנשים אוהבים לקבל לייקים ... יותר. למשל, אם מישהו כותב תגובה לפוסט ומקבל לייקים, הלייקים נותנים לו הרגשה שמה שהוא כתב נכון וחכם. לפני כן, הוא לא היה לגמרי בטוח בעצמו ובאיכות התגובה שלו. אבל אחרי שקיבל לייקים, הוא מאמין יותר בעצמו, והחיסרון של חוסר הביטחון מצטמצם. למה הלייק עוזר למישהו להרגיש טוב עם עצמו? הסיבה שלייק עוזר לאדם ... את האמונה שלו בעצמו. כיצד תגובות שליליות משפיעות על האדם? אליעד מדגיש כי בדיוק כפי שלייקים יכולים לעזור לאדם להאמין שהוא מוצלח וחכם, כך גם תגובות שליליות או חוסר בלייקים עלולים לגרום לאדם להרגיש רע יותר. אותו מנגנון של אמונה שמשמש לקבלת תחושה חיובית מהסביבה, פועל גם בכיוון ההפוך - אם הסביבה ... הוא אמונה. כאשר אדם מקבל תגובה חיובית, כמו לייק או מילה טובה, הוא בוחר להאמין במה שנאמר עליו. האמונה הזאת מחברת בין המחשבות של הסביבה לבין המחשבות של האדם על עצמו. לדוגמה, אם מאה ... מבחוץ. הם מאמינים שלייקים ותגובות חיוביות אכן משקפים את ערכם העצמי. אליעד מדגיש שהמטרה האמיתית היא להגיע למצב שבו הערך העצמי אינו תלוי בדעתם של אחרים, ואז לא יהיה צורך באישורים ... הללו. איך אמונה משפיעה על תגובת האדם ללייקים? הסיבה שלפעמים לייק יוצר תחושת ביטחון היא שאדם נוטה להאמין שאם אחרים אמרו לי משהו חיובי, כנראה זה נכון. האמונה הזאת מחברת בין מה ... יותר. באותה מידה, אם יקבל תגובות שליליות או אם לא יהיו לייקים, הוא עלול להרגיש רע יותר, כי האמונה שהוא מייחס לדעתם של אחרים פועלת גם בכיוון השלילי. האם אפשר להישאר אדיש ללייקים? מי ... נלך על דוגמה שלך מישהו כתב תגובה ונגיד עשו לו לייק אז מה זה אומר, איך זה עשה לו יותר טוב שעשו לו לייק איך מה קרה לבן אדם? ש: זה מילא לו חיסרון. אליעד: איך איזה חיסרון זה מילא? ש: ...
ניהול מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית, השמצות באינטרנט, לקוחות משמיצים, תלונות של לקוחות, גוגל, פייסבוק, פידבק שלילי, חוות דעת שלילית
ניהול מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית, השמצות באינטרנט, לקוחות משמיצים, תלונות של לקוחות, גוגל, פייסבוק, פידבק שלילי, חוות דעת שלילית
... באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת ... אנשים, בין אם אתה אדם, עסק, פוליטיקאי או מותג, תמיד יהיו תגובות חיוביות ושליליות כאחד. ככל שתהיה יותר מפורסם, כך מספר התגובות השליליות יגדל. כיצד מוניטין שלילי יכול להשפיע? ... מסעדה והוא מוצא דירוג של 2 מתוך 5, הוא עשוי לקרוא גם את התגובות החיוביות והשליליות. אם האוכל טוב, הוא עשוי להתעלם ממחירים גבוהים או שירות גרוע. למה אנשים כותבים תגובות שליליות? התגובות השליליות לא תמיד משקפות את איכותך או את איכות ... אדם מפורסם, מותג או פוליטיקאי, מחויב המציאות שיהיו עליך תגובות חיוביות וגם שליליות. ככל שתהיה יותר מפורסם - כך יהיו יותר תגובות שליליות ברגע שאתה פועל בעולם, מוכר מוצרים, מציג ... גם אם רק 1% מהם חוו חוויה שלילית - זה כבר עשרת אלפים תגובות שליליות. מדוע אנשים כותבים תגובות שליליות? התגובות השליליות לא תמיד קשורות לאיכות שלך או של המוצר ... על הלקוחות שלך? כאשר לקוח פוטנציאלי מחפש אותך בגוגל ורואה תגובות שליליות, זה מגדיל את הסיכוי שהוא יחשוב שאתה לא ... מחפש מסעדה, ורואה שהדירוג שלה הוא 2 מתוך 5. אתה נכנס לתגובות ורואה דברים כמו: - האוכל היה מצוין! - מחירים ... איך להתמודד עם פרסום שלילי באינטרנט? איך להתמודד עם תגובות שליליות באינטרנט? איך להתמודד עם כתבות שליליות ... שלילי, איך לנקות מוניטין שלילי? יעוץ עסקי, מוניטין חיובי, תגובות חיוביות, דירוג חיובי, ביקורת חיובית, המלצות ... איך להתמודד עם מוניטין שלילי בפייסבוק? התמודדות עם תגובות שליליות בפייסבוק, כתבות שליליות בפייסבוק, דירוג ... להתמודד עם מיתוג בגוגל? מוניטין שלילי בגוגל, התמודדות עם תגובות שליליות בגוגל, כתבות שליליות בגוגל, איך להתמודד ...
יעוץ שיווקי, איך לשווק את עצמי? איזה מסרים להעביר בקמפיין השיווקי? איך להתמודד עם מתחרים? איך להתמודד עם תגובות משמיצות? איך לשווק את העסק שלך? שיטות לשיווק עצמי, שיטות שיווק לעסקים, איך לעשות קמפיין מוצלח?
יעוץ שיווקי, איך לשווק את עצמי? איזה מסרים להעביר בקמפיין השיווקי? איך להתמודד עם מתחרים? איך להתמודד עם תגובות משמיצות? איך לשווק את העסק שלך? שיטות לשיווק עצמי, שיטות שיווק לעסקים, איך לעשות קמפיין מוצלח?
... שיווקי, איך לשווק את עצמי? איזה מסרים להעביר בקמפיין השיווקי? איך להתמודד עם מתחרים? איך להתמודד עם תגובות משמיצות? איך לשווק את העסק שלך? שיטות לשיווק עצמי, שיטות שיווק לעסקים, איך לעשות קמפיין מוצלח? מהי הדרך הנכונה ביותר לשווק את עצמך ואת העסק שלך? אליעד כהן מסביר שהבסיס לשיווק ... לאמינות הביקורות. הוא מסביר כי אם כל הביקורות יהיו מושלמות, זה עשוי לעורר חשד בקרב הלקוחות, ולכן כדאי לשמור על מראה אותנטי. איך להתמודד עם תגובות שליליות והשמצות באינטרנט? אליעד מתאר את הסכנה בפרסום שלילי באינטרנט כמו תגובות משמיצות בפייסבוק או ביקורות שליליות בגוגל. הוא מזהיר שביקורות שליליות יכולות להיות מופצות על ידי מתחרים עסקיים או לקוחות לא מרוצים, ולכן שיטת שיווק המבוססת רק על המלצות חיוביות ופומביות היא שברירית במיוחד. הוא מציין שיש עסקים שאפילו מפרסמים תגובות שליליות בעצמם כדי להיראות אותנטיים יותר. הפתרון שאליעד מציע להתמודדות עם ביקורות שליליות והשמצות הוא להוכיח ללקוחות הפוטנציאליים את איכות השירות או המוצר באמצעות מתן אפשרות ... ללקוחות לרצות לקנות ממך? איך לשכנע לקוחות להיות לקוחות שלך? שימוש בהמלצות של לקוחות כשיטת שיווק, לקוחות ממליצים עליך, לקוחות מתלוננים עליך, תגובות שליליות באינטרנט, תגובות שליליות בפייסבוק, הורדת דירוג הדף שלך בפייסבוק, לקוחות משמיצים אותי באינטרנט, ביקורת של לקוחות על העסק שלך, לקוחות שממליצים עליך, חבר מביא חבר, איך לשווק את עצמך בזול? שיווק ...
התנהגות לא ראויה של מורה רוחני, ראוי או לא ראוי, קושיות על אלוהים, מהי התנהגות ראויה? מוסכמות חברתיות, מחיקת תגובות בפייסבוק, להשלים עם המציאות, קושיות על מורה רוחני
התנהגות לא ראויה של מורה רוחני, ראוי או לא ראוי, קושיות על אלוהים, מהי התנהגות ראויה? מוסכמות חברתיות, מחיקת תגובות בפייסבוק, להשלים עם המציאות, קושיות על מורה רוחני
... לא ראויה של מורה רוחני, ראוי או לא ראוי, קושיות על אלוהים, מהי התנהגות ראויה? מוסכמות חברתיות, מחיקת תגובות בפייסבוק, להשלים עם המציאות, קושיות על מורה רוחני מהי התנהגות ראויה ומיהו מורה ... להם. הוא מציין כי ההבדל בין מה שאנחנו מחשיבים לנכון לבין מה שבאמת נכון יכול לעיתים להיות מטושטש, כי כל אחד רואה את הדברים באופן שונה. האם מחיקת תגובות בפייסבוק היא פעולה ראויה? בתוך כל השיח על מוסכמות חברתיות, אליעד מתייחס גם למחיקת תגובות בפייסבוק - פעולה שנעשית לעיתים מתוך רצון להימנע מקונפליקט או כדי לשמור על תדמית. ... או לא ראוי לחשוף ברבים. האם כל דבר בעולם ראוי במידה מסוימת? לסיום, אליעד מדגיש את הרעיון שכל דבר בעולם יש בו יתרונות וחסרונות. כל דבר, כולל מחיקת תגובות או בחירה להתנהג בדרך מסוימת, יכול להיות ראוי ובלתי ראוי במקביל, תלוי איך מסתכלים ... של כל אחד. מהי התנהגות ראויה? מהו מורה רוחני ראוי? מהם קושיות על אלוהים? מהן המוסכמות החברתיות? האם ניתן להטיל ספק בהתנהגות אלוהים? האם מחיקת תגובות בפייסבוק היא פעולה ראויה? ...
מחשבות אסוציאטיביות, מחשבות אקראיות, איך נוצרות מחשבות? איך נוצרים חלומות? למה אני חושב על משהו? איך נוצרת מחשבה? איך נוצר חלום? תגובות רגשיות, אסוציאציות אקראיות, מחשבה אסוציאטיבית, מחשבה אקראית, מחשבות סיבתיות או אקראיות
מחשבות אסוציאטיביות, מחשבות אקראיות, איך נוצרות מחשבות? איך נוצרים חלומות? למה אני חושב על משהו? איך נוצרת מחשבה? איך נוצר חלום? תגובות רגשיות, אסוציאציות אקראיות, מחשבה אסוציאטיבית, מחשבה אקראית, מחשבות סיבתיות או אקראיות
... אסוציאטיביות, מחשבות אקראיות, איך נוצרות מחשבות? איך נוצרים חלומות? למה אני חושב על משהו? איך נוצרת מחשבה? איך נוצר חלום? תגובות רגשיות, אסוציאציות אקראיות, ... האסוציאציה הוא אחד הגורמים לכך שאנחנו חושבים את המחשבות שאנחנו חושבים, אך יש כאן גם אלמנט של אקראיות. למרות שהמחשבה שלנו נראית כתגובה לדבר שקרה, אין תמיד הסבר ... האסוציאציה הוא אחד הגורמים לכך שאנחנו חושבים את המחשבות שאנחנו חושבים, אך יש כאן גם אלמנט של אקראיות. למרות שהמחשבה שלנו נראית כתגובה לדבר שקרה, אין תמיד הסבר ...
הקבוצה בפייסבוק, מטרת הקבוצה בפייסבוק, הבאתי לכם מתנה את המחלוקת, אתם כמו נוצות שעל הבגד, קבוצת הפייסבוק של להיות אלוהים, דיונים בקבוצה בפייסבוק, הקבוצה של אליעד כהן, הכל השתקפות עצמית, ללמוד מכל אחד
הקבוצה בפייסבוק, מטרת הקבוצה בפייסבוק, הבאתי לכם מתנה את המחלוקת, אתם כמו נוצות שעל הבגד, קבוצת הפייסבוק של להיות אלוהים, דיונים בקבוצה בפייסבוק, הקבוצה של אליעד כהן, הכל השתקפות עצמית, ללמוד מכל אחד
... אישי שמפריעים לך. לכן, אנשים אלה מהווים עבורך הזדמנות גדולה להתפתחות. מדוע אנשים מתלוננים על תגובות לא קשורות בקבוצת הפייסבוק? חלק מהחברים בקבוצה התלוננו על תגובות לא קשורות, או כאלה שלא מנוסחות באופן ברור. אליעד מפרט זאת באמצעות דוגמה של מישהו שכותב בצורה לא מסודרת או לא ברורה, כמו טקסט ארוך ללא סימני פיסוק או בלי סדר ברור. לטענת ... המחלוקת ואת הקונפליקט כהזדמנות למשחק חשיבה ולהרחבת התודעה. מדוע אליעד כהן מתנגד לסינון דעות או תגובות בקבוצה? אליעד מסביר שאם אנשים יתחילו לצנזר ולמחוק תגובות שהם תופסים כלא קשורות או לא ברורות, בסופו של דבר כל אחד ימחק את מה שלא נראה לו, והקבוצה תהפוך למעין מועדון סגור של אנשים שחושבים אותו דבר. הוא מדגיש שהרעיון בקבוצה הוא ... שלך. לדעתו, דיונים לא נוחים מאפשרים לך לפתח יכולות חשיבה מעמיקות יותר. מה ההסבר של אליעד על תגובות קצרות ולא מנומקות בקבוצה? חלק מהחברים מתלוננים גם על תגובות קצרות, כגון לא ללא הסבר מנומק. אליעד טוען שגם תגובות קצרות הן בעלות ערך, מכיוון שהן מאפשרות לך הזדמנות לחקור ולהבין מדוע האדם חושב כך. הוא מסביר שגם כאשר התגובה נראית לא מנומקת, היא יכולה להיות נקודת פתיחה לדיון שיאפשר לך להבין טוב יותר הן את האדם האחר והן את עצמך. לסיכום, אליעד כהן רואה את קבוצת הפייסבוק כמרחב פתוח לדעות ...
שיפור אינסטינקטים, פיתוח אינטואיציה, איך לפתח אינסטינקטים? התנהגויות אינסטינקטיביות, איך לשפר אינסטינקטים? התנהגות אוטומטית, לפתח אינטואיציה, שיפור מיומנויות חשיבה, פיתוח החשיבה
שיפור אינסטינקטים, פיתוח אינטואיציה, איך לפתח אינסטינקטים? התנהגויות אינסטינקטיביות, איך לשפר אינסטינקטים? התנהגות אוטומטית, לפתח אינטואיציה, שיפור מיומנויות חשיבה, פיתוח החשיבה
... החשיבה מהם אינסטינקטים ואיך ניתן לשפר אותם? אינסטינקטים הם פעולות או תגובות שמבצע אדם באופן אוטומטי, ללא חשיבה ... מבלי להפסיק ולחשוב על זה. התהליך הזה מתרחש בעקבות תרגול והתרגלות, עד שהתגובה הופכת לאינסטינקטיבית. האם ניתן לשפר ... ישנם מצבים שבהם אדם מגיב לאירועים או שאלות באופן אינסטינקטיבי, אך התגובה אינה תמיד האופטימלית. לדוגמה, במקרה של מצב רגיש כמו נהיגה, יש צורך לפתח אינסטינקטים שיאפשרו תגובה נכונה ומיידית בלי לחשוב הרבה. האם כל ... הוא חיובי? לא כל אינסטינקט הוא בהכרח חיובי. אליעד מציין כי לפעמים תגובה אינסטינקטיבית עשויה להוביל לפעולה לא ... כך שהיא תאפשר לאדם להגיב בצורה אינסטינקטיבית תוך כדי חישוב מהיר, מה שיביא לתגובה נכונה יותר. האם אפשר לפתח אינסטינקטים במצבים חדשים? התגובה האינסטינקטיבית יכולה להתאים למצבים מוכרים, אבל כשמדובר במצבים חדשים, קשה לפעמים לפתח תגובות אינסטינקטיביות מיידיות. אליעד מציין ... בצורה יותר חכמה ויעילה. השיפור במיומנויות החשיבה יוביל לשיפור התגובות האוטומטיות, כלומר, השיפור יגיע כתוצאה ... מתמיד. אינסטינקטים לא מתפתחים מעצמם, אלא דרך חזרה מתמדת על פעולות או תגובות עד שהן הופכות לחלק מהתודעה התת - ... חיים? במצבים חיים, כמו בעבודה או בזמן קבלת החלטות קריטיות, יש צורך בתגובות מיידיות. שיפור אינסטינקטים משמעותו הפיכת תגובות אלו למהירות ונכונות יותר. אליעד מציין ...
אינסטינקטים, פחדים וחרדות, מנגנון הפחד, מנגנון החרדה, תגובה אינסטינקטיבית, התנהגות אוטומטית, רפלקסים, אינטואיציה, שינוי הרגלים, דפוסי התנהגות, למה יש פחד? איך נוצר פחד? איך לשנות הרגלים?
אינסטינקטים, פחדים וחרדות, מנגנון הפחד, מנגנון החרדה, תגובה אינסטינקטיבית, התנהגות אוטומטית, רפלקסים, אינטואיציה, שינוי הרגלים, דפוסי התנהגות, למה יש פחד? איך נוצר פחד? איך לשנות הרגלים?
... פחדים וחרדות, מנגנון הפחד, מנגנון החרדה, תגובה אינסטינקטיבית, התנהגות אוטומטית, רפלקסים, אינטואיציה, שינוי הרגלים, דפוסי התנהגות, למה יש פחד? איך נוצר פחד? איך לשנות הרגלים? מהם אינסטינקטים וכיצד הם משפיעים על הפחדים שלנו? אינסטינקטים הם תגובות טבעיות ואוטומטיות שהמוח והגוף שלנו מייצרים כדי לשרוד ולהתמודד עם מצבים שונים. מדובר בתגובות מהירות, שלעתים קרובות איננו שולטים בהן בצורה מודעת. אלה הם מנגנוני הישרדות, שמופעלים כאשר אנו נתקלים באיום או סכנה. עם זאת, אינסטינקטים אינם תמיד מגיבים בצורה ... כיצד נוצר פחד ומה ההבדל בין פחד וחרדה? פחד הוא תגובה טבעית שמופעלת כאשר אדם תופס איום. מדובר במנגנון הישרדותי בסיסי, שנועד להגן עלינו מפני סכנות. החרדה, לעומת זאת, היא סוג של פחד, אך היא יכולה להופיע גם ללא סכנה ... האם אפשר לשנות אינסטינקטים? אינסטינקטים הם תגובות של הגוף והנפש המכוונות להשגת הישרדות ולמניעת סכנות. עם זאת, אינסטינקטים אלו אינם נחרצים - ניתן ללמוד להימנע מהם או לשלוט בהם בעזרת מודעות ואימון. לדוגמה, אדם יכול לשנות את תגובת הפחד במצבים רגישים אם יחשוף את עצמו לסיטואציות בהן הוא מפחד, ובמהלך הזמן, המוח יוכל להתרגל למצב ולהגיב בצורה פחות אינסטינקטיבית. מדוע פחדים רבים מבוססים על חוסר ... סכנה ממשית. אם המוח מבין זאת, הוא יכול להפסיק את התגובה האוטומטית של הפחד. מה הקשר בין אינסטינקטים, פחדים והרגלים? אינסטינקטים, פחדים והרגלים קשורים זה בזה. אנחנו לפעמים פוחדים מדברים משום שהורגלנו לפחד מהם. אם אדם ... יש צורך בהבנה שאנו לא חייבים להישאר נאמנים לתגובות המולדות, וניתן לשנות את הדפוסים הללו עם הזמן. איך לשנות אינסטינקטים? מה הקשר בין פחדים לרצונות? איך להתגבר על חרדות? כיצד נוצר פחד? האם אפשר לשלוט באינסטינקטים? ... וכיצד הם משפיעים על הפחדים שלנו? אינסטינקטים הם תגובות טבעיות ואוטומטיות שהמוח והגוף שלנו מייצרים כדי לשרוד ולהתמודד עם מצבים שונים. מדובר בתגובות מהירות, שלעתים קרובות איננו שולטים בהן בצורה מודעת. אך האם כל אינסטינקט הוא באמת בלתי נשלט? האם אפשר להתגבר עליהם או לשנות אותם? כיצד נוצר פחד ומה ההבדל בין פחד וחרדה? פחד הוא תגובה טבעית שמופעלת כאשר אדם תופס איום. מדובר במנגנון הישרדותי בסיסי, שנועד להגן עלינו מפני סכנות. החרדה, לעומת זאת, היא סוג של פחד, אך היא יכולה להופיע גם ללא סכנה ... מהבית מחשש שאולי יקרה לו משהו רע, זו כבר חרדה - תגובה המבוססת על חוסר ודאות ולא על איום ממשי. כיצד פועלים האינסטינקטים בפחדים שלנו? האינסטינקטים קשורים ישירות לפחדים שלנו. לדוגמה, כאשר אדם רואה איום מוחשי כמו חיה טורפת, המוח שלו מפעיל במהירות תגובת ברח או הילחם - או שהוא יברח, או שיתמודד מול האיום. זו תגובה אוטומטית, שמבוססת על שנים של אבולוציה. עם זאת, יש מצבים שבהם האינסטינקטים לא בהכרח מגנים עלינו. למשל, אנשים רבים פוחדים מחיות קטנות כמו נמלים או גוקים, למרות ... שהוא שומע רעש חזק, אפשר ללמד אותו להירגע ולשלוט בתגובות שלו. שינוי אינסטינקטים מתרחש דרך תהליך למידה, שבו אנו מלמדים את המוח שלא כל גירוי מפחיד מחייב תגובה חדה. מדוע פחדים רבים מבוססים על חוסר ודאות? הפחדים הגדולים ביותר של בני האדם אינם נובעים מסכנות אמיתיות, אלא מחוסר ודאות. למשל, אנשים רבים חוששים מהעתיד, ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 2
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: תגובות, איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחנך ילדים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור אהבה? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך למצוא זוגיות? איך לפרש חלומות? איך לקבל החלטות? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשתול מחשבות? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיות מאושר ושמח? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: תגובות, איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש או אין אלוהים? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? מי ברא את אלוהים? האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה העולם קיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה לא להתאבד? האם יש אמת מוחלטת? בשביל מה לחיות? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להנות בחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? איך להיות מאושר? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל רב תחומי, אימון אישי בסקייפ, קואצ'ר לילדים בתחום תגובות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3438 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 05:20:15 - wesi1