אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תהליכים ✔נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 2
וכאן אתן מספר שאלות שעליך כאיש מכירות ללמוד לשאול את עצמך, כאשר אתה שומע התנגדות מהלקוח, שהוא לא רוצה לקנות את המוצר

אז ראשית, להלן רשימה של התנגדויות מכירה נפוצות אצל לקוחות, שלא רוצים לקנות כרגע את המוצר ממך, משום שלטענתו של הלקוח: המוצר יקר לי, המוצר לא מתאים לי, שמעתי ביקורת שלילית על המוצר, אין לי צורך במוצר הזה, כבר יש לי את המוצר הזה, מישהו כבר קנה לי את המוצר הזה, יש לי מוצר יותר טוב מהמוצר הזה, אין לי כסף למוצר הזה, אני אקנה את המוצר הזה מחר, אני צריך לברר עוד מידע על המוצר הזה, אני לא אוהב את המוצר הזה, ועוד.

אז באופן כללי, השאלה הראשונה שעליך כאיש מכירות לשאול את עצמך היא, אם אני הייתי הלקוח, האם גם אני הייתי חושב כך, כמו הלקוח. אם לא, למה לא? ולמה הלקוח חושב כך? ואיך אני כן יכול להסביר זאת גם ללקוח? ואם כן, שגם אתה היית חושב כמו הלקוח, האם אתה עצמך חייב לחשוב כך? ואו שתלמד לשנות את החשיבה שלך על המוצר שאתה מוכר, או שתלך למכור מוצר אחר.


ולהלן עוד מספר שאלות שעליך ללמוד לשאול את עצמך, כאשר הלקוח אומר שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, כי:

המוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה:

האם הלקוח באמת חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? איך אני בטוח בזה? אולי הלקוח לא חושב כך בדיוק, אלא רק רוצה לראות איך אני אגיב? אולי הוא גם חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה, אבל עדיין הוא לא חושב שזה אך ורק נכון? האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? אולי יש דרך כלשהי לשכנע אותו לא לחשוב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה?

האם הסיבה היחידה לכך שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, היא באמת רק בגלל שהוא חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת?

האם זה שהלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה, האם זה מחייב אותו שלא לקנות את המוצר? האם אין שום אפשרות בעולם, שהלקוח הזה או לקוח אחר כלשהו בעולם, כן יקנה את המוצר הזה כאן ועכשיו, למרות שהוא חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? האם המחשבה של הלקוח שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה, מכריחה אותו שלא לקנות את המוצר?

למה הלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? האם הוא חייב לחשוב כך? מה הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? האם יכול להיות שאני לא יודע מה הסיבות לכך? האם יש דרך לאתר את הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? האם כל הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה, האם יש דרך לראות שהן לא בהכרח נכונות?

אם הייתי חייב למכור את המוצר הזה ללקוח, האם באמת לא הייתה שום דרך למכור את המוצר הזה ללקוח שחושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? אולי בכל זאת יש דרך כלשהי?


המוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר:

האם הלקוח באמת חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר? איך אני בטוח בזה? אולי הלקוח לא חושב כך בדיוק, אלא רק רוצה לראות איך אני אגיב? אולי הוא גם חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר, אבל עדיין הוא לא חושב שזה אך ורק נכון? האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר? אולי יש דרך כלשהי לשכנע אותו לא לחשוב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר?

האם הסיבה היחידה לכך שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, היא באמת רק בגלל שהוא חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר? אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת?

האם זה שהלקוח חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר, האם זה מחייב אותו שלא לקנות את המוצר? האם אין שום אפשרות בעולם, שהלקוח הזה או לקוח אחר כלשהו בעולם, כן יקנה את המוצר הזה כאן ועכשיו, למרות שהוא חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר? האם המחשבה של הלקוח שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר, מכריחה אותו שלא לקנות את המוצר?

למה הלקוח חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר? האם הוא חייב לחשוב כך? מה הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר? האם יכול להיות שאני לא יודע מה הסיבות לכך? האם יש דרך לאתר את הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר? האם כל הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר, האם יש דרך לראות שהן לא בהכרח נכונות?

אם הייתי חייב למכור את המוצר הזה ללקוח, האם באמת לא הייתה שום דרך למכור את המוצר הזה ללקוח שחושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר? אולי בכל זאת יש דרך כלשהי?


הוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר:

האם הלקוח באמת חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? איך אני בטוח בזה? אולי הלקוח לא חושב כך בדיוק, אלא רק רוצה לראות איך אני אגיב? אולי הוא גם חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר, אבל עדיין הוא לא חושב שזה אך ורק נכון? האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? אולי יש דרך כלשהי לשכנע אותו לא לחשוב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר?

האם הסיבה היחידה לכך שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, היא באמת רק בגלל שהוא חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת?

האם זה שהלקוח חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר, האם זה מחייב אותו שלא לקנות את המוצר? האם אין שום אפשרות בעולם, שהלקוח הזה או לקוח אחר כלשהו בעולם, כן יקנה את המוצר הזה כאן ועכשיו, למרות שהוא חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? האם המחשבה של הלקוח שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר, מכריחה אותו שלא לקנות את המוצר?

למה הלקוח חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? האם הוא חייב לחשוב כך? מה הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? האם יכול להיות שאני לא יודע מה הסיבות לכך? האם יש דרך לאתר את הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? האם כל הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר, האם יש דרך לראות שהן לא בהכרח נכונות?

אם הייתי חייב למכור את המוצר הזה ללקוח, האם באמת לא הייתה שום דרך למכור את המוצר הזה ללקוח שחושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? אולי בכל זאת יש דרך כלשהי?


המוצר הזה גרוע / לא טוב:

האם הלקוח באמת חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? איך אני בטוח בזה? אולי הלקוח לא חושב כך בדיוק, אלא רק רוצה לראות איך אני אגיב? אולי הוא גם חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב, אבל עדיין הוא לא חושב שזה אך ורק נכון? האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? אולי יש דרך כלשהי לשכנע אותו לא לחשוב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב?

האם הסיבה היחידה לכך שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, היא באמת רק בגלל שהוא חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שהמוצר הזה גרוע / לא טוב, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת?

האם זה שהלקוח חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב, האם זה מחייב אותו שלא לקנות את המוצר? האם אין שום אפשרות בעולם, שהלקוח הזה או לקוח אחר כלשהו בעולם, כן יקנה את המוצר הזה כאן ועכשיו, למרות שהוא חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? האם המחשבה של הלקוח שהמוצר הזה גרוע / לא טוב, מכריחה אותו שלא לקנות את המוצר?

למה הלקוח חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? האם הוא חייב לחשוב כך? מה הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? האם יכול להיות שאני לא יודע מה הסיבות לכך? האם יש דרך לאתר את הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? האם כל הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב, האם יש דרך לראות שהן לא בהכרח נכונות?

אם הייתי חייב למכור את המוצר הזה ללקוח, האם באמת לא הייתה שום דרך למכור את המוצר הזה ללקוח שחושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? אולי בכל זאת יש דרך כלשהי?


כבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה:

האם הלקוח באמת חושב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה? איך אני בטוח בזה? אולי הלקוח לא חושב כך בדיוק, אלא רק רוצה לראות איך אני אגיב? אולי הוא גם חושב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה, אבל עדיין הוא לא חושב שזה אך ורק נכון? האם הכרחי שהלקוח יחשוב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה? אולי יש דרך כלשהי לשכנע אותו לא לחשוב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה?

האם הסיבה היחידה לכך שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, היא באמת רק בגלל שהוא חושב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה? אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת?

האם זה שהלקוח חושב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה, האם זה מחייב אותו שלא לקנות את המוצר? האם אין שום אפשרות בעולם, שהלקוח הזה או לקוח אחר כלשהו בעולם, כן יקנה את המוצר הזה כאן ועכשיו, למרות שהוא חושב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה? האם המחשבה של הלקוח שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה, מכריחה אותו שלא לקנות את המוצר?

למה הלקוח חושב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה? האם הוא חייב לחשוב כך? מה הסיבות שבגללן הלקוח חושב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה? האם יכול להיות שאני לא יודע מה הסיבות לכך? האם יש דרך לאתר את הסיבות שבגללן הלקוח חושב שכבר...
זה יקר לי התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות של לקוחות תשובות להתנגדויות מכירה לקוח תשובות להתנגדויות מטופל מנהלי מכירות מרגיש שהמוצר יקר תירוצים לטיפול אומר יקר לי איך לטפל איך לטפל בהתנגדויות איך לטפל בהתנגדויות של לקוח איך לטפל בהתנגדות איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצרים יקרים הלקוח הלקוח אומר הלקוח אומר יקר לי הלקוח מתנגד למחיר הלקוח שלך המוצר יקר המוצר יקר לי המוצר שלך המוצר שלך יקר המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר יקר המחיר יקר מידי התמודדות התמודדות עם התנגדויות התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה התמודדות עם התנגדות התנגדויות התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות לקוח התנגדויות לקוחות התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדויות של לקוחות התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות למחיר התנגדות לקוח התנגדות מחיר התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות של לקוח זה יקר לי טיפול טיפול בהתנגדויות טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה טיפול בהתנגדויות לקוח טיפול בהתנגדויות לקוחות טיפול בהתנגדויות מכירה טיפול בהתנגדויות מכירות טיפול בהתנגדות טיפול בהתנגדות לקוח טיפול בהתנגדות קניה טיפול בהתנגדות של לקוח טיפולים טכניקות טכניקות לטיפול טכניקות לטיפול בהתנגדויות טכניקות לטיפול בהתנגדות טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה יקר יקר לי יקר ללקוח להתווכח על המחיר להתמודד להתמודד עם התנגדויות להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה להתמודד עם התנגדות להתנגד לטיפול לטפל לטפל בהתנגדויות לטפל בהתנגדויות של לקוח לטפל בהתנגדות למה המוצר יקר למה המוצר כל כך יקר למכור למכור מוצר למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרים למכור מוצרים יקרים לקוח לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח מתנגד למחיר לקוחות לשאול לשאול שאלות מוצר מוצר יקר מוצר יקר ללקוח מוצר יקר מידי מוצרים יקרים מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר של מוצר מטופל מטופלים מטפל מכירה מרגיש שהמוצר יקר מתנגד למחיר נוסחאות נוסחה נוסחה לטיפול נוסחה לטיפול בהתנגדויות נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה קשה למכור מוצר יקר שאלה שאלות שאלות להתנגדויות לקוחות שאלות להתנגדות מכירה שאלות לטיפול בהתנגדויות שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות שאלות לטיפול בהתנגדות שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח שיחת מכירה שיחת מכירות תגובה תגובה להתנגדויות תגובה להתנגדויות קניה תגובות תהליך תהליך מכירה תהליך מכירות תהליכי מכירה תהליכים תשובות תשובות להתנגדויות תשובות להתנגדויות מכירה
2 סוגים של תהליכים, איכות או כמות, לעשות מעט הרבה זמן, לעשות הרבה מעט זמן, תהליכים שלוקחים זמן, להאיץ תהליכים, להרתיח מים, תהליכים שדורשים כוח, תהליכים שדורשים מוח, ניתוח תהליכים, התמדה, השגת מטרות, איך להשיג מטרות יותר מהר?
2 סוגים של תהליכים, איכות או כמות, לעשות מעט הרבה זמן, לעשות הרבה מעט זמן, תהליכים שלוקחים זמן, להאיץ תהליכים, להרתיח מים, תהליכים שדורשים כוח, תהליכים שדורשים מוח, ניתוח תהליכים, התמדה, השגת מטרות, איך להשיג מטרות יותר מהר?
... סוגים של תהליכים, איכות או כמות, לעשות מעט הרבה זמן, לעשות הרבה מעט זמן, תהליכים שלוקחים זמן, להאיץ תהליכים , להרתיח מים, תהליכים שדורשים כוח, תהליכים שדורשים מוח, ניתוח תהליכים, התמדה, השגת מטרות, איך להשיג מטרות יותר מהר? מה עדיף, לעשות קצת הרבה פעמים או פעם אחת הרבה מאוד? כאשר אנו שואלים את עצמנו מה עדיף, האם לעשות פעולה מסוימת בהרבה פעמים בצורה קטנה ומתמשכת, או לבצע אותה בפעם אחת ובצורה מרוכזת, חשוב להבין שאין תשובה חד משמעית. השאלה תלויה מאוד באופי התהליך ובמטרה שרוצים להשיג, כי לפעמים הגישה הראשונה יעילה יותר, ולפעמים דווקא השנייה היא המנצחת. אליעד כהן נותן מספר דוגמאות ברורות כדי להסביר את הנושא: למה אי אפשר להרתיח מים אם עושים ... בעצימות נמוכה. לכן חשוב שתהיה עצימות גבוהה מספיק לזמן רצוף כדי שהשריר יקבל את הגירוי הנדרש ויגיע לכשל שיאפשר את הצמיחה. למה אי אפשר להאיץ תהליכים שדורשים זמן מינימלי? מצד שני, ישנם תהליכים שבהם אי אפשר לזרז את התהליך על ידי הגברת העוצמה בזמן קצר יותר. לדוגמה, אם צריך לאפות עוגה במשך 10 דקות בטמפרטורה של 200 מעלות, אי אפשר להעלות את הטמפרטורה ל - 2000 מעלות במשך דקה אחת בלבד, ולצפות שהתוצאה תהיה זהה. במקרה כזה, התהליך דורש זמן מסוים בטמפרטורה מסוימת ולא יכול להידחס לזמן קצר יותר בעוצמה גבוהה יותר. מה קורה כשמנסים להרים משקל כבד לבד? דוגמה נוספת מאליעד כהן היא הרמת משקל כבד מאוד. אם עשרים ... במקרה הספציפי. לפעמים עדיף לבצע פעולה אחת גדולה וממוקדת בזמן קצר, כמו הרתחת מים או הרמת משקל כבד. במקרים אחרים, כמו אימוני כושר, בישול או תהליכים שדורשים הבשלה והתפתחות, צריך דווקא את הגישה של העצימות המתמשכת לאורך זמן. בסופו של דבר, כדי להצליח ולהשיג מטרות מהר יותר או באופן יעיל יותר, עלינו לדעת לזהות איזה סוג של תהליך עומד מולנו ולהחליט בהתאם אם הגישה הנכונה היא הרבה בבת אחת או קצת לאורך זמן. אין כאן חוק חד משמעי, והחוכמה היא ביכולת לזהות את סוג התהליך ואת הדרישות שלו. איך להאיץ תהליכים? מה עדיף איכות או כמות? למה המים לא רותחים? איך להשיג מטרות יותר מהר? האם התמדה לאורך זמן משתלמת? ...
תהליכים, תהליך הקמת עסק, כל ההתחלות קשות, תהליכים שלוקחים זמן, מוטיבציה להתמדה לאורך זמן, מוטיבציה להתמיד בתהליכים שלוקחים זמן, חוסר וודאות בתהליכים, תהליכים בדרך להצלחה, זבנג וגמרנו, קושי עם תהליכים, התמודדות עם תהליכים
תהליכים, תהליך הקמת עסק, כל ההתחלות קשות, תהליכים שלוקחים זמן, מוטיבציה להתמדה לאורך זמן, מוטיבציה להתמיד בתהליכים שלוקחים זמן, חוסר וודאות בתהליכים, תהליכים בדרך להצלחה, זבנג וגמרנו, קושי עם תהליכים, התמודדות עם תהליכים
תהליכים, תהליך הקמת עסק, כל ההתחלות קשות, תהליכים שלוקחים זמן, מוטיבציה להתמדה לאורך זמן, מוטיבציה להתמיד בתהליכים שלוקחים זמן, חוסר וודאות בתהליכים, תהליכים בדרך להצלחה, זבנג וגמרנו, קושי עם תהליכים, התמודדות עם תהליכים למה כל כך קשה להקים עסק חדש? הקושי המרכזי בהקמת עסק, לפי אליעד כהן, נובע מכך שמדובר בתהליך. המורכבות והקושי טמונים דווקא בעובדה שלא מדובר במשהו קצר וברור, אלא בתהליך מתמשך, שיש בו הרבה חוסר וודאות. אליעד מסביר שאנשים היו מעדיפים לקבל הבטחה ברורה ומדויקת לזמן מוגדר מראש. למשל, הם היו רוצים לשמוע שאם הם יעשו פעולה מסוימת, העסק יפעל בוודאות תוך שבוע. בפועל, המציאות אינה כזו. התהליך להקמת עסק הוא מורכב, לא מוגדר במדויק, ובעל משתנים רבים שיכולים להשתנות תוך כדי תנועה. אתה יודע מהיכן אתה מתחיל, ויודע מה היעד אליו אתה שואף, ... אם תצליח להגיע לשם. אינך יכול להיות בטוח כמה זמן ייקח לך להשלים את התהליך או אפילו מה בדיוק יידרש ממך כדי להצליח. חוסר הוודאות הזה יוצר אצל אנשים לחץ, מתח ובלבול. אליעד כהן מדגיש שכאשר אנשים נתקלים בקושי הזה, הם ... היא אישית. אולם למעשה, מדובר במצב נורמלי לחלוטין, שהוא חלק אינטגרלי מהתהליך להצלחה. חשוב להבין שזהו המחיר שעליך לשלם כדי להגיע למטרות משמעותיות וגדולות. מה המחיר שצריך לשלם עבור הצלחה? אליעד כהן נותן מספר דוגמאות ... להשקיע יגדלו בהתאם. הוא נותן דוגמאות נוספות - למשל, זוגיות טובה היא גם תהליך, ויש לה מחיר. גם התמודדות עם פחדים והתגברות עליהם הן תהליך שיש בו מחיר של זמן, מאמץ והתמדה. הוא מוסיף דוגמה ברורה נוספת: גם פעולות בסיסיות, כמו ללמוד ללכת או לדבר, הן תהליכים ולא משהו שנעשה ברגע אחד. התינוק מנסה שוב ושוב, נופל וקם פעמים רבות לפני שהוא מצליח ללכת בצורה יציבה. זו דוגמה מובהקת לכך שכל הישג משמעותי ... והתמדה, וגם נכונות להתמודד עם אי הצלחה זמנית. כיצד להתמודד עם חוסר ודאות בתהליכים? כדי להתמודד טוב יותר עם חוסר הוודאות שבתהליכים, אליעד כהן ממליץ להבין מלכתחילה שמדובר במצב נורמלי לגמרי. עצם ההבנה שמדובר בתהליך ארוך ושאי אפשר לשלוט בכל פרט ופרט בו מראש יכולה להקל על הלחץ והמתח. זה לא שמשהו פגום בך, אלא פשוט מדובר במצב טבעי ונורמלי לחלוטין, שדרכו ... יעדים משמעותיים. עוד מדגיש אליעד, שחשוב מאוד להיות מודעים לכך שהקושי בתהליכים הוא חלק מהדרך להצלחה, ולא סימן לכך שמשהו לא בסדר. ככל שתקבל את העובדה שזה המחיר להגשמת המטרה, כך יהיה לך קל יותר להתמודד עם הקשיים שתפגוש ... יהיו מוכנים יותר להתמודד עם אתגרים בדרך להשגת המטרות שלהם. איך להתמיד בתהליכים שלוקחים זמן רב? אליעד כהן מסביר שאחת הסיבות העיקריות לכך שאנשים מתקשים להתמיד לאורך זמן, היא הציפייה לתוצאות מידיות (זבנג וגמרנו). אבל ... מציע להיות מוכנים להשקיע מאמץ מתמשך ולדעת מראש שזו המציאות הטבעית של כל תהליך משמעותי. גם אם אינך רואה תוצאות מידיות, עצם ההבנה שמדובר בתהליך שמצריך סבלנות תעזור לך להתמיד בו ולהצליח בסופו של דבר. הוא מדגיש שההתמדה דורשת את ההבנה שמדובר בתהליך ממושך שכולל שלבים של חוסר ודאות, של התמודדות עם קשיים, ושל השקעת מאמץ מתמשך, ולא אירוע חד - פעמי או הצלחה מיידית. למה קשה להקים עסק? איך להתמודד עם תהליכים ארוכים? מוטיבציה להתמדה לאורך זמן איך להתמודד עם חוסר וודאות? מה המחיר של הצלחה? איך להצליח להקים עסק? למה כל ההתחלות קשות? למה קשה להקים ... קשיים בהקמת עסק, התמודדות עם קושי במציאת זוגיות, התמודדות עם קושי לעבור תהליכים
ניתוח תהליכים בזמן אמת, 3 רמות בניתוח תהליכים, איך לפתח את החשיבה? 3 שלבים בפיתוח החשיבה, איך לנתח תהליכים? איך לחשוב בהיגיון? איך לחשוב מהר? איך לחשוב ביעילות? איך לפתח כישורי חשיבה? חכם בדיעבד, שיפור יכולות חשיבה
ניתוח תהליכים בזמן אמת, 3 רמות בניתוח תהליכים, איך לפתח את החשיבה? 3 שלבים בפיתוח החשיבה, איך לנתח תהליכים? איך לחשוב בהיגיון? איך לחשוב מהר? איך לחשוב ביעילות? איך לפתח כישורי חשיבה? חכם בדיעבד, שיפור יכולות חשיבה
... תהליכים בזמן אמת, 3 רמות בניתוח תהליכים , איך לפתח את החשיבה? 3 שלבים בפיתוח החשיבה, איך לנתח תהליכים? איך לחשוב בהיגיון? איך לחשוב מהר? איך לחשוב ביעילות? איך לפתח כישורי חשיבה? חכם בדיעבד, שיפור יכולות חשיבה איך אפשר לנתח תהליכים בזמן אמת? המטרה של אליעד כהן היא להסביר איך בן אדם יכול להגיע למצב שבו הוא מנתח פעולות בזמן אמת. האידיאל שאליו צריך לשאוף הוא שאדם ... קורה, לחשב את האפשרויות השונות, ולהסיק מסקנות בו זמנית, דבר הדורש משאבים מנטליים רבים במיוחד. מהן שלוש הרמות של ניתוח תהליכים וכיצד הן מתבצעות? אליעד כהן מציג שלוש רמות שונות של ניתוח תהליכים: ניתוח בדיעבד (ניתוח העבר) - הרמה הראשונה, הקלה ביותר, היא לנתח אירועים אחרי שהם כבר התרחשו. בשלב זה, האירוע הסתיים ולכן כבר ידוע ... עשוי לקרות עוד רגע, ולבצע החלטות טובות בזמן אמת. כלומר, הניתוח מראש מהווה תרגול חשוב שמאפשר את היכולת הגבוהה של ניתוח תהליכים בזמן אמת. מהי הדרך המעשית לשיפור יכולות החשיבה לפי אליעד כהן? כדי לפתח ולשפר את כישורי החשיבה, אליעד מציע דרך מעשית וברורה המבוססת ... כדי התרחשותם. אם אדם יתרגל מספיק את שלושת השלבים הללו, אליעד מדגיש שהיכולת לנתח בזמן אמת תתפתח באופן אוטומטי, שכן התהליך עצמו מפתח את המוח ואת החשיבה. איך לנתח מצבים בזמן אמת? כיצד לחשוב במהירות וביעילות? מהן שלוש רמות ניתוח התהליכים? איך לשפר חשיבה הגיונית? איך לפתח את כישורי הניתוח והחשיבה? מהי הדרך לניתוח נכון של אירועים? ניתוח בזמן הווה, ניתוח בזמן עתיד, ניתוח בזמן עבר, ניתוח של מה שקרה, ניתוח של מה שקורה, ניתוח של מה שיקרה, ניתוח בזמן אמת, איך לנתח תהליכים בזמן אמת? ...
אוטומציה ארגונית, אוטומציה של תהליכים, מחשוב תהליכים בארגון, תיעוד הידע הארגוני, תהליכי אוטומציה, טכנולוגיה בארגון, מחשוב ארגוני, חשיבות האוטומציה בארגון, אוטומציה של הארגון, אוטומציה עסקית, אוטומציה לעסקים, תיעוד הידע בארגון
אוטומציה ארגונית, אוטומציה של תהליכים, מחשוב תהליכים בארגון, תיעוד הידע הארגוני, תהליכי אוטומציה, טכנולוגיה בארגון, מחשוב ארגוני, חשיבות האוטומציה בארגון, אוטומציה של הארגון, אוטומציה עסקית, אוטומציה לעסקים, תיעוד הידע בארגון
... ארגונית, אוטומציה של תהליכים, מחשוב תהליכים בארגון, תיעוד הידע הארגוני, תהליכי אוטומציה, טכנולוגיה בארגון, מחשוב ארגוני, חשיבות האוטומציה בארגון, אוטומציה של הארגון, אוטומציה עסקית, אוטומציה לעסקים, ... היתרונות שלה? אוטומציה ארגונית היא תהליך שבו משימות החוזרות על עצמן בתוך הארגון מתבצעות באופן אוטומטי על ידי מערכות ממוחשבות, במקום על ידי העובדים עצמם. כאשר ... אנוש. למה חשוב לתעד את הלוגיקה של התהליכים הארגוניים? אחת התרומות החשובות והמרכזיות של האוטומציה היא האפשרות לתעד את הלוגיקה והחשיבה הניהולית בתוך מערכת ממוחשבת. ... ספציפי. איך מבצעים אוטומציה של תהליכים בארגון? כדי לבצע תהליך אוטומציה מוצלח, חשוב לבצע מספר שלבים מסודרים: ניתוח תהליכים: בשלב זה מזהים אילו משימות בארגון חוזרות על עצמן בתדירות גבוהה ויכולות לעבור אוטומציה. לדוגמה, שליחת אימיילים ללקוחות, ... איזה מידע נשלח ובאילו תנאים. הגדרת תהליכים: לאחר שיש בידינו את הלוגיקה המפורטת, מגדירים חוקים ותנאים ברורים שעל פיהם המערכת הממוחשבת תפעל. לדוגמה, ברגע שטופס ... את תקינות הפעולה. דוגמה מעשית לתהליך אוטומציה בארגון: ניקח כדוגמה פשוטה: עובד בארגון צריך בכל יום לעבור על טפסים שמולאו על ידי לקוחות ולשלוח להם מייל עם ... אם העובד שוכח לשלוח את האישור. בתהליך אוטומציה נכון, מגדירים למערכת באופן ברור את התנאים: בכל פעם שטופס מתקבל ונמצא תקין, ישלח אימייל אישור אוטומטי ללקוח. כך ... הארגונית ומאפשרת הפעלה יעילה של תהליכים רבים, היא אינה מחליפה לחלוטין את ההנהלה או את תהליכי קבלת ההחלטות. מנהלים עדיין נדרשים לקבל החלטות אסטרטגיות, להגיב למצבים חדשים, ולהפעיל שיקול דעת בתחומים מורכבים. האוטומציה מתאימה לתהליכים שגרתיים וחוזרים, אך אינה מתאימה לתהליכים הדורשים חשיבה יצירתית, דינמית, ויכולת התאמה מהירה לשינויים לא צפויים. למה כדאי לכל ארגון להשקיע באוטומציה? ארגונים ... ולצמוח חייבים להשקיע באוטומציה של תהליכים עסקיים וארגוניים. מעבר לחיסכון בזמן ובמשאבים, האוטומציה מסייעת לשימור הידע הארגוני, מניעת אובדן ידע, ומאפשרת רציפות ... ניהול ארגונים אוטומציה עסקית מחשוב תהליכים תיעוד ידע ארגוני היתרונות של אוטומציה בארגון אחד היתרונות המשמעותיים ביותר בתהליך האוטומציה הוא הפיכת משימות ארגוניות לאוטומטיות באמצעות מחשב. כלומר, במקום שהעובדים יבצעו את אותן פעולות שוב ושוב, ניתן ... לא מאבד את הידע שהיה ברשותו, שכן התהליכים כבר מוטמעים במערכת האוטומטית. איך מבצעים אוטומציה? אוטומציה היא תהליך שבו מזהים משימות שחוזרות על עצמן בתוך הארגון ומעבירים את הביצוע שלהן למערכת ממוחשבת. כדי לעשות זאת, יש לבצע את השלבים הבאים: ניתוח תהליכים - מזהים אילו משימות חוזרות על עצמן ואילו תהליכים ניתן להפוך לאוטומטיים. תיעוד הלוגיקה - מבינים את השלבים המדויקים שהעובד מבצע בכל פעם שהוא מבצע את המשימה. הגדרת תהליכים - מגדירים חוקים ברורים שמכתיבים כיצד על המערכת לפעול. כתיבת קוד - מפתחים תוכנה שמבצעת את התהליכים הללו בצורה אוטומטית. בדיקות והתאמות - מבצעים ניסויים כדי לוודא שהאוטומציה פועלת כראוי. דוגמה לאוטומציה נניח שיש בארגון ... ותשלח את האימייל אוטומטית. זהו תהליך אוטומציה פשוט שחוסך זמן ומונע טעויות אנוש. האוטומציה כמנוע לניהול ידע כפי שצוין, האוטומציה היא לא רק דרך להפוך תהליכים ליעילים יותר, אלא היא גם כלי עוצמתי לתיעוד החשיבה הניהולית של הארגון. כאשר מתעדים תהליכים וממירים אותם לקוד, ניתן לשמור על הידע הניהולי גם כאשר כוח האדם מתחלף. חשוב להבין שהאוטומציה אינה מחליפה לחלוטין את ... חלקים גדולים מהחשיבה הניהולית לתהליכים ברורים, מתועדים וממוחשבים. למה חשוב להשקיע באוטומציה? ארגון שמעוניין להצליח ולצמוח צריך לשאוף להפוך כמה שיותר תהליכים לאוטומטיים. זה לא רק חוסך משאבים, אלא גם מבטיח שהידע יישאר בתוך החברה ולא יהיה תלוי באנשים מסוימים. ניהול עובדים ניהול ארגונים אוטומציה מחשוב תהליכים שיפור
תהליכים בארגון, תהליכים בעסק, איך לאפיין תהליך בארגון? איך לדעת מה התהליך הנכון לארגון? איך לנתח תהליך בעסק? אפיון תהליך ארגוני, אפיון תהליכים בעסק, איך להגדיר תהליך בצורה נכונה? איך לנתח תהליך ארגוני? איך לחשוב בלי אילוצים? איך לאפיין תהליך ארגוני? איך לנתח תהליך עסקי? איך להתמודד עם חוסר תקשורת בין העובדים? אילוצים באפיון תהליך עסקי, אילוצים באפיון תהליך ארגוני, יעוץ ארגוני, יעוץ לארגונים, יעוץ עסקי, יעוץ למנכלים, יעוץ אסטרטגי לארגונים
תהליכים בארגון, תהליכים בעסק, איך לאפיין תהליך בארגון? איך לדעת מה התהליך הנכון לארגון? איך לנתח תהליך בעסק? אפיון תהליך ארגוני, אפיון תהליכים בעסק, איך להגדיר תהליך בצורה נכונה? איך לנתח תהליך ארגוני? איך לחשוב בלי אילוצים? איך לאפיין תהליך ארגוני? איך לנתח תהליך עסקי? איך להתמודד עם חוסר תקשורת בין העובדים? אילוצים באפיון תהליך עסקי, אילוצים באפיון תהליך ארגוני, יעוץ ארגוני, יעוץ לארגונים, יעוץ עסקי, יעוץ למנכלים, יעוץ אסטרטגי לארגונים והפעם נשיב לשאלה, איך לדעת מה הדרך הכי נכונה לנהל תהליך מסוים בתוך הארגון? דהיינו, שלפעמים מנסים לבנות תהליך בתוך הארגון, לדוגמה מנסים לבנות תהליך ארגוני, שיחבר בין מחלקת הייצור לבין מחלקת השיווק לבין מחלקת הגבייה לבין מחלקת שירות הלקוחות. ומנסים לאפיין את התהליך ולהבין איך הכי נכון לנהל את התהליך . האם כדאי לנהל אותו בצורה אחת או בצורה אחרת. והשאלה היא, כאשר ניגשים לאפיין ולהגדיר תהליך ארגוני, איך הכי נכון לפעול כדי להגדיל את הסיכוי שנגיע לאפיון הנכון ביותר לארגון? ואיך להתמודד עם מצבת כוח אדם בעייתית, שבסופו של דבר אחראית להוציא מכוח אל הפועל את תוכנית הפעולה וכולי. ויש בעניין הזה כל מיני היבטים שונים, אבל כאן ניתן את נקודת המבט הבאה. והיא, שכמובן הדבר הראשון שצריך לעשות כאשר אנחנו מנסים לבנות תהליך בארגון, עלינו לשאול את עצמנו, מה היינו רוצים שיקרה בסוף התהליך, מה לדעתנו יחשב כתהליך המוצלח ביותר, מה התוצאה האופטימאלית שהיינו רוצים להשיג בארגון. במילים אחרות, שלב ראשון הגדרת תוצאה אופטימאלית, שאינה קשורה לאילוצים כלשהם. במילים אחרות, קודם כל תגדיר את התוצאה הרצויה מהתהליך שאתה מנסה לאפיין, בלי קשר לאילוצים כלשהם. ואחרי שברורה לנו התוצאה הרצויה, עכשיו בעצם אנחנו צריכים לגשת לחלק של אפיון הדרך להשיג את התוצאה הרצויה. כי יש את החלק שבו אנחנו ... הטובה ביותר, אז ראשית עליו לחשוב באופן חופשי ובלי אילוצי המבנה הארגוני של מצבת כוח האדם שבארגון. דהיינו, שבפועל מה שקורה זה, שהרבה פעמים שמנסים לאפיין ולהגדיר תהליך בארגון, אז אוטומטית יש את האילוצים של מצבת כוח האדם שבארגון. דהיינו, יש את האילוצים של בני האדם שבארגון שבסופו של דבר, יצטרכו ליישם את התהליך שאנחנו מנסים לבנות בארגון. כי התוצאה של התהליך ברורה. והדרך יש לגביה ספקות. אבל יש גם את האילוצים של כוח האדם שבארגון, שבסופו של דבר יצטרך ליישם את התהליך. והעצה שלי אומרת, כאשר מנסים להבין ולאפיין את התהליך הארגוני בצורה הטובה ביותר, אז צריכים לחשוב שלצורך העניין אין שום בעיית תקשורת בין העובדים בארגון, וכן צריכים לנסות לאפיין את התהליך, כאילו רק בן אדם אחד בלבד עובד בארגון. דהיינו, נניח שאתה מנסה להגדיר תהליך שיחבר בין מחלקת השירות לבין מחלקת המכירות. עליך לשאול את עצמך, נניח שבארגון כולו היה רק בן אדם אחד שהוא אתה. דהיינו, נניח שאתה העובד היחיד בארגון. ונניח שאתה אחראי גם על ...
תכנון וניתוח תהליכים, ניהול פרויקטים, איך לתכנן משימות מורכבות? איך לתכנן תהליכים מורכבים? איך לתכנן משימות? איך לתכנן לוח זמנים? תכנון מהסוף להתחלה, מה בטוח נכון? תכנון וקבלת החלטות, שיטות לתכנון דברים, מהו תכנון נכון? התייעלות
תכנון וניתוח תהליכים, ניהול פרויקטים, איך לתכנן משימות מורכבות? איך לתכנן תהליכים מורכבים? איך לתכנן משימות? איך לתכנן לוח זמנים? תכנון מהסוף להתחלה, מה בטוח נכון? תכנון וקבלת החלטות, שיטות לתכנון דברים, מהו תכנון נכון? התייעלות
... וניתוח תהליכים, ניהול פרויקטים, איך לתכנן משימות מורכבות? איך לתכנן תהליכים מורכבים? איך לתכנן משימות? איך לתכנן לוח זמנים? תכנון מהסוף להתחלה, מה בטוח נכון? ... אליעד נותן דוגמה נוספת בתחום העסקי. נניח שיש לך חנות ירקות ואתה רוצה למשוך לקוחות. התהליך מתחיל בהדמיית התוצאה הסופית: בסוף, החנות מלאה בלקוחות. מה קרה לפני כן? הלקוחות הגיעו ... תוכל לתכנן מסלול מדויק ולחסוך זמן ופקקים. לסיכום, מה צריך לזכור לגבי תכנון נכון של תהליכים ומשימות מורכבות? לחשוב מהסוף להתחלה. לשאול תמיד: מה בטוח נכון?. לפרק משימות מורכבות לשלבים קטנים וברורים. לזהות אילוצים וצווארי בקבוק בתהליך. לדייק ולהגדיר היטב את המטרה הסופית. אליעד מציע שככל שאדם מפתח את יכולות החשיבה שלו, הוא יוכל לתכנן במהירות וביעילות רבה יותר. איך לקבל החלטות בתהליך תכנון? איך לתכנן לפי אילוצים? איך למצוא את צוואר הבקבוק? מה זה תכנון מהסוף להתחלה? איך ... תנסה לשכנע אותו בדרכים שונות ואולי תיכשל. לעומת זאת, אם תתחיל מהסוף להתחלה, תוכל לבנות תהליך מתודולוגי: בסוף התהליך: הילד יושב ליד השולחן ואוכל. לפני כן: הילד רוצה לשבת ליד השולחן. ... לסוף. תכנון עסקי - איך להביא יותר לקוחות אם יש לך חנות ירקות ואתה רוצה למלא אותה בלקוחות, תהליך החשיבה מהסוף להתחלה נראה כך: בסוף: החנות מלאה בלקוחות. לפני כן: לקוחות הגיעו לחנות. לפני ... מכאן המסקנה היא שיש להתמקד בפרסום, ביצירת מודעות, בשיפור חוויית הלקוח וכדומה. תכנון תהליך מורכב - הכנת ארוחה נניח שעליך להכין שלוש מנות בזמן מוגבל - מנה ראשונה, עיקרית וקינוח. אם ... מטרות ניהול פרויקטים פתרון בעיות שיפור יכולות חשיבה איך לפתח את השכל איך לקבל החלטות בתהליך תכנון? צמצום אפשרויות הבחירה בקבלת החלטה, איך להחליט יותר בקלות? איך לתכנן סדר יום? איך ... מנטורים ליזמים, מנטורים למכירות, איך לתכנן משהו? איך לתכנן ביצוע משימה? איך לתכנן משימה? תהליך תכנון, לחשוב על הסוף, איך להסיר ספק? איך לקבל החלטות בקלות? איך להחליט בקלות? איך להתלבט פחות? תכנון ושיפור תהליכים, תכנון אסטרטגי, ניהול זמן, איך לנהל את הזמן ביעילות? מאיפה להתחיל? איך להתחיל? ביצוע ... היומן? איך לסדר את הזמן? איך מנהלים זמן נכון? איך לנהל זמן נכון? איך לנהל זמן? איך לתכנן תהליכים? תהליך תכנוני, תכנון תהליכים, איך להתייעל? איך לעשות דברים ביעילות? איך להיות יעיל? איך לנצל את הזמן? איך לארגן את ... של פרויקטים, איך מתכננים פרויקט? שלב התכנון של הפרויקט, הגדרת המטרה, איתור אילוץ המערכת, תהליכי חשיבה, סדר וארגון בעבודה, סדר וארגון בעסק, ארגון סדר יום, לחשוב על התכלית, מטרה ברורה, ... אסטרטגיה עסקית, מערכות מידע, יזמות, לוגיסטיקה, איך לתכנן תוכנית עסקית? איך למצוא אילוצים בתהליך תכנון? מהם אילוצים בתכנון תהליך? איך לתכנן לפי אילוצים? איך לדעת מהם האילוצים שלי? איך לבנות תוכנית עסקית? איך להתחיל ... מהו תכנון מהסוף להתחלה? מה זה לחשוב מהסוף להתחלה? מהי חשיבה תוצאתית? יכולות חשיבה, חשיבה תהליכית, חשיבה תכליתית, ניתוח תהליכי חשיבה, שיפור יכולות חשיבה, תכנון עסקי, איך לתכנן עסק? איך לתכנן פרויקט מורכב? איך לתכנן ...
ניהול תהליכים עסקיים, ניהול תיבת הדואר הנכנס, ניהול תיבת ה INBOX, איך למנוע ממיילים ללכת לאיבוד? איך למנוע דואר נכנס שלא טופל? ניהול הדואר האלקטרוני, מחשוב תהליכים, מחשוב עסקי, התייעלות עסקית, ניהול עסקי, יעוץ ארגוני, ניהול המיילים
ניהול תהליכים עסקיים, ניהול תיבת הדואר הנכנס, ניהול תיבת ה INBOX, איך למנוע ממיילים ללכת לאיבוד? איך למנוע דואר נכנס שלא טופל? ניהול הדואר האלקטרוני, מחשוב תהליכים, מחשוב עסקי, התייעלות עסקית, ניהול עסקי, יעוץ ארגוני, ניהול המיילים
... תהליכים עסקיים, ניהול תיבת הדואר הנכנס, ניהול תיבת ה INBOX, איך למנוע ממיילים ללכת לאיבוד? איך למנוע דואר נכנס שלא ... האלקטרוני, מחשוב תהליכים, מחשוב עסקי, התייעלות עסקית, ניהול עסקי, יעוץ ארגוני, ניהול המיילים איך לנהל את תיבת האינבוקס בצורה אפקטיבית? ... או להתעכב. מה התהליך הנכון לטיפול במיילים? אליעד מסביר שהמפתח בניהול אפקטיבי של דואר אלקטרוני הוא ההחלטה המיידית על כל מייל. כל ... יכול לגרום לעיכובים בתהליכים ולהחמיץ פניות חשובות. ניהול תהליכים עסקיים ניהול זמן מחשוב תהליכים ניהול דואר אלקטרוני התייעלות עסקית איך לנהל את תיבת האינבוקס בצורה אפקטיבית? הנושא המרכזי בהרצאה הוא ניהול ... את החשיבות בהבנת התהליך של טיפול באימיילים כדי להימנע מבעיות אלו. מהי מטרת תיבת הדואר הנכנס? תיבת הדואר הנכנס משמשת כמעין כניסה למשרד. ... או לתשובה ממישהו. התהליך של טיפול במיילים הוא דומה. כל אימייל חדש שמגיע לתיבת הדואר הנכנס דומה לאדם שנכנס למשרד ואינו יודע האם טיפלו בו ... טופלו, ויצר בלגן. תהליך זה לא רק יוצר בלבול אלא גם יכול לגרום למיילים שלא טופלו בזמן להיבלע בתוך המיילים שכבר הושלמו. מה קורה אם לא ... מחכים לטיפול. מה התהליך הנכון לטיפול במיילים? לכל מייל שנכנס לאינבוקס יש לטפל באופן מיידי ולקבוע מה לעשות איתו. כל מייל צריך להיות ... המרכזית כאן היא, שהתהליך של ניהול מיילים ופעולות הדואר האלקטרוני הוא קריטי כדי למנוע בלגן ותקלות. תיבת הדואר הנכנס היא השלב הראשון של כל ... ישאר שם ויעכב את התהליך, ולכן חשוב כל הזמן לבדוק ולהוציא את המיילים שטופלו מהאינבוקס. ניהול תהליכים עסקיים ניהול זמן מחשוב תהליכים ניהול דואר אלקטרוני התייעלות עסקית איך לנהל את תיבת האינבוקס? איך לנהל את המיילים? איך לנהל את הדואר ...
מודעות עצמית, שיפור תהליכים, התייעלות, פעולה לא רצונית, פעולה טבעית, לשפר תהליכים, להתייעל, לנתח תהליך, פעולות אינסטינקטיביות, אינסטינקטים, הרגלי חשיבה, משל המרבה רגליים
מודעות עצמית, שיפור תהליכים, התייעלות, פעולה לא רצונית, פעולה טבעית, לשפר תהליכים, להתייעל, לנתח תהליך, פעולות אינסטינקטיביות, אינסטינקטים, הרגלי חשיבה, משל המרבה רגליים
... עצמית, שיפור תהליכים, התייעלות, פעולה לא רצונית, פעולה טבעית, לשפר תהליכים, להתייעל, לנתח תהליך, פעולות אינסטינקטיביות, אינסטינקטים, ... כמו הליכה, נהיגה או נגינה, הוא עושה זאת ללא מודעות מלאה לתהליך עצמו. ברגע שהוא מתחיל לחשוב במודעות על ... הוא לא יוכל ללכת בכלל. הסיבה לכך היא שהמודעות מכניסה ספק בתהליך שהיה קודם ברור מאליו ואוטומטי. האם ... לחשוב על האופן בו הוא מנגן, אולי יתקשה בהתחלה, אך אם ינתח את התהליך, בסופו של דבר הוא יוכל לנגן טוב יותר. ... ספורט, ואפילו הליכה פשוטה. בהתחלה החשיבה מעכבת, אבל בסופו של תהליך היא משפרת את הביצועים משמעותית. כיצד ... עליו לנתח מחדש את כל התפיסות שלו לגבי טוב ורע, נכון ולא נכון. תהליך כזה כרוך בתחילה בהריסת המבנים הקיימים, ... את הדלת בלי לחשוב. אם פתאום יתחיל לנתח מחדש איך פותחים דלת, התהליך עלול להפוך למסורבל ומבלבל, לפחות ... שנוצר בעקבות המודעות? הפתרון של אליעד הוא להבין שזה חלק טבעי מתהליך ההתייעלות והצמיחה. חשוב לזכור שהבלבול ... אם התנאים משתנים. לסיכום, לפי אליעד כהן, מודעות עצמית וניתוח תהליכים הם כלים חיוניים לשיפור החיים, למרות ... ארוכת טווח. האם מודעות עצמית משפרת ביצועים? למה ניתוח תהליכים גורם לבלבול זמני? מה משמעות משל ...
שינויים בחיים, 2 סוגים של תהליכי שינוי, 2 סוגים של קבלת החלטה לעשות שינוי בחיים, תהליכים של שחור או לבן, תהליכים שלוקחים זמן, להחליט להשתנות, להחליט לנסות להשתנות, להחליט להתחיל להשתנות, להחליט להתחיל לעשות שינוי, מוטיבציה
שינויים בחיים, 2 סוגים של תהליכי שינוי, 2 סוגים של קבלת החלטה לעשות שינוי בחיים, תהליכים של שחור או לבן, תהליכים שלוקחים זמן, להחליט להשתנות, להחליט לנסות להשתנות, להחליט להתחיל להשתנות, להחליט להתחיל לעשות שינוי, מוטיבציה
... בחיים, 2 סוגים של תהליכי שינוי, 2 סוגים של קבלת החלטה לעשות שינוי בחיים, תהליכים של שחור או לבן, תהליכים שלוקחים זמן, להחליט להשתנות, להחליט לנסות להשתנות, להחליט להתחיל להשתנות, ... כלומר, כאשר אדם מחליט לבצע פעולה, הוא פשוט עושה אותה וזהו, ללא התלבטות נוספת או תהליך הדרגתי. לדוגמה, אם אדם מחליט להסתפר, הוא פשוט מסתפר. אם הוא מחליט לעבור דירה, הוא ... חולצה, הוא הולך וקונה אותה באותו הרגע. החלטות אלו מתבצעות באופן חד - פעמי וללא תהליך מורכב. מהו שינוי הדרגתי שכולל עליות וירידות? לעומת זאת, הסוג השני של החלטות הוא החלטות הדרגתיות, החלטות שלא מתבצעות באופן חד - פעמי וברור אלא הן תהליך מתמשך הכולל עליות וירידות. לדוגמה, כאשר אדם מחליט להתחיל לאכול בריא, לא מדובר במצב בו הוא מיד יאכל רק מזון בריא לחלוטין מרגע קבלת ההחלטה. בפועל, התהליך של אכילה בריאה כולל לעיתים גם אכילה לא בריאה. האדם מתחיל לאכול באופן בריא יותר בממוצע, אך עדיין יהיו מקרים בהם הוא יאכל אוכל לא בריא. תהליך זה כולל שיפור הדרגתי והפחתה של הרגלים שליליים לאורך זמן, עד להגעה למצב הרצוי. ... לאכול רק בריא, וכל סטייה מכך פירושה כישלון. אך מחשבה זו אינה נכונה, משום שיש תהליכים רבים הדורשים זמן ומאמץ הדרגתי. אליעד כהן ממחיש את הטעות בחשיבה זו בדוגמה של ... החלטה מסוג שחור - לבן. לעומת זאת, החלטות כמו דיאטה, הפסקת עישון או אימונים הן תהליכים ארוכי - טווח וכוללות מאמץ מתמשך, התמדה וסבלנות. איך נכון לגשת לתהליכי שינוי ארוכים? אליעד כהן מסביר כי בגישה לתהליכים ארוכים ודרגתיים חשוב להבין מראש שהתהליך כולל עליות וירידות. לכן, כאשר אדם מחליט לבצע שינוי ארוך - טווח, עליו להיות מודע לכך שהתהליך לא יהיה מיידי ולינארי. לדוגמה, אם אדם מחליט שבעוד שנה יאכל 90% בריא, הוא מתחיל כבר כעת תהליך הדרגתי של בירור מה נחשב בריא, איזון ארוחות ובניית שגרה מתאימה. המטרה היא שיפור ... שנה אוכל בעיקר אוכל בריא זה הגיוני לגמרי, משום שהן החלטות שהיישום שלהן דורש תהליך ארוך הכולל שלבי ביניים הכרחיים. כיצד ניתן להתחיל תהליך שינוי אפקטיבי? כדי להתחיל תהליך שינוי אפקטיבי, חשוב לקבל החלטה על התחלת תהליך הדרגתי. אליעד כהן מדגיש כי ההחלטה לא חייבת להיות אני עושה מיד, אלא אפשר להחליט: ... בריא יותר, האדם מתחיל לבדוק אפשרויות, להתנסות בשינויים קטנים, וכך להניע את התהליך. המפתח הוא להבין שמדובר במסלול מתמשך, עם אתגרים טבעיים בדרך, ולא בפעולה חד - ... מציע להבחין בין החלטות מידיות לדרגתיות, להכיר את ההבדל בין סוגי ההחלטות ולגשת לתהליכים ארוכים באופן מתוכנן וסבלני, תוך קבלת העובדה שיהיו עליות וירידות כחלק טבעי ... להתחיל ללמוד, להחליט להפסיק לאכול לא בריא, החלטה בבת אחת, החלטה שלוקחת זמן, תהליך שלוקח זמן, תהליך בבת אחת, שינוי בבת אחת, שינוי שלוקח זמן, עליות וירידות בתהליך שינוי, החלטה לטווח מיידי, החלטה לטווח רחוק, מוטיבציה לשינוי, מוטיבציה להשתנות, ... החלטה להשתנות, לקבל החלטה לעשות שינוי, לקבל החלטה להשתנות, החלטה להתחיל תהליך שינוי, התחלת שינוי, לעשות התחלה חדשה, איך לעשות שינוי בחיים? תהליך של עליה וירידה ...
הקורונה והשואה, איך קרתה השואה? איך אנשים הולכים כצאן לטבח? תהליכים חברתיים בזמן קורונה, תהליכים חברתיים בזמן השואה, שיטת הצפרדע המתבשלת, קורונה ודיקטטורה, סגר הקורונה הגל השני, מכחישי הקורונה, האמת של הקורונה, דת הקורונה
הקורונה והשואה, איך קרתה השואה? איך אנשים הולכים כצאן לטבח? תהליכים חברתיים בזמן קורונה, תהליכים חברתיים בזמן השואה, שיטת הצפרדע המתבשלת, קורונה ודיקטטורה, סגר הקורונה הגל השני, מכחישי הקורונה, האמת של הקורונה, דת הקורונה
... והשואה, איך קרתה השואה? איך אנשים הולכים כצאן לטבח? תהליכים חברתיים בזמן קורונה, תהליכים חברתיים בזמן השואה, שיטת ... עמוקה שחשוב להבין דרך דוגמאות מקבילות מהמציאות של ימינו. מה הקשר בין אירועי הקורונה לבין תהליכים חברתיים בשואה? אליעד כהן טוען כי התהליכים שהתרחשו בשואה, הכוללים ... לבצע מעשים נוראיים מצד אחד, והסכמתם של אנשים אחרים ללכת אל מותם מצד שני, דומים באופן מפתיע לתהליכים חברתיים שהתרחשו בזמן מגפת ... בשיטת הצפרדע גם כדי להחזיר אנשים בתשובה? אליעד כהן נותן דוגמה נוספת של שימוש בשיטת הצפרדע - בתהליך החזרה בתשובה. הוא מסביר כי לא מתחילים את התהליך עם האיסורים והאיומים המפחידים ביותר, אלא דווקא בדברים חיוביים, נחמדים וקלים לעיכול. לאחר שהאדם נכנס לתהליך, מתחילים בהדרגה להציג בפניו ... איפה בחייו הוא מאפשר לעצמו להיגרר כצאן לטבח, ומזמין את המאזינים לחשוב באופן ביקורתי על תהליכים חברתיים ואישיים, כדי שלא ... את עצמם בסיטואציה דומה. איך אנשים הלכו כצאן לטבח בשואה? מהי שיטת הצפרדע המתבשלת? קורונה ותהליכים חברתיים האם ניתן לשכנע ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 2
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: תהליכים, למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש או אין אלוהים? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם הכל אפשרי? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: תהליכים, איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לחנך ילדים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לנהל את הזמן? איך לשתול מחשבות? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בראיון עבודה? איך לא להישחק בעבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להיות מאושר ושמח? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור אהבה? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למצוא זוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לנוער, מאמן אישי למציאת זוגיות, מאמן זוגי בתחום תהליכים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3911 שניות - עכשיו 19_07_2025 השעה 00:48:45 - wesi1