אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תגובות ✔נוסחא לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 נוסחא לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1
וכאן אבאר נוסחא, איך עליך לחקור ולהבין תהליכים באופן כללי ותהליכי מכירה באופן ספציפי. וממילא לדעת בין השאר, איך לטפל בהתנגדויות של לקוחות, באמצעות הצבת ההתנגדות של הלקוח בנוסחא הבאה, והסקת המסקנות המתבקשות בהתאם. כמובן שהדבר נכון גם לטיפול בהתנגדויות בנושאים נוספים, בכל פעם שברצונך לשכנע מישהו במשהו. או אפילו כאשר ברצונך לשכנע את המוח של עצמך לעשות משהו. וכמובן שהנוסחא טובה בין השאר גם כדי להבין איך לפתור בעיות באופן כללי? איך לנתח בעיות? איך לנתח תהליכים? איך להבין דברים? איך לגלות מה הסיבה של משהו? ועוד.

והנוסחא הבאה לטיפול בהתנגדויות, מבוססת ונובעת מהנוסחא של איך בודקים חוקיות של סיבה ותוצאה (בדיקת סיבתיות / ניתוח סיבתיות). לדוגמא, נניח שאנחנו חוקרים מה הסיבה של אירוע X. ונניח שמישהו טוען שהסיבה לכך היא Y. ז"א ש Y הוא הסיבה של X. במקרה כזה עלינו לבצע 3 בדיקות.

בדיקה 1 - האם באמת X נובע מ Y, אולי הוא לא נובע מ Y כי הוא נובע מדברים אחרים? ואולי הוא כן נובע מ Y אבל הוא נובע גם מדברים אחרים נוספים, כגון Y2?

בדיקה 2 - האם באמת Y מחייב את X לקרות? ז"א נניח שאכן X קורה גם או רק בגלל Y. דהיינו, שאם לא Y היה קורה, X לא היה קורה. עכשיו נשאל, האם זה ש Y קורה, מחייב גם את X לקרות, או שאולי למרות ש Y קרה, עדיין לא היה חובה שזה יגרור את התוצאה X, אלא היה אפשרי שתהיה תוצאה אחרת כגון X2?

בדיקה 3 - נניח ש X נובע מ Y. ונניח ש Y מחייב את X לקרות. עכשיו נשאל, מה מחייב את Y לקרות? מה הסיבה של Y עצמו? האם Y עצמו חייב לקרות?

לדוגמא, נניח שלקוח אומר לנו שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, כי המוצר לא מתאים לו. ז"א שהתוצאה X היא שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, היא נובעת מהסיבה Y, שהיא שהמוצר לא מתאים ללקוח.

ועכשיו נשאל, את 3 השאלות: 1 - האם X אכן נובע מ Y. דהיינו, האם אכן הלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, בגלל שהוא לא מתאים לו? אולי זה בגלל סיבה אחרת. ואולי זה גם בגלל עוד סיבות אחרות?

2 - האם הסיבה Y מחייבת את X. דהיינו, האם זה שהמוצר לא מתאים ללקוח, מחייב את זה שהלקוח לא יקנה את המוצר. אולי יש אפשרות שהלקוח יקנה את המוצר, למרות שהמוצר לא מתאים לו. האם זה שהמוצר לא מתאים ללקוח, האם זה מחייב אך ורק את התוצאה שהלקוח לא יקנה את המוצר, אולי זה מאפשר גם את התוצאה שהלקוח כן יקנה את המוצר?

3 - מה הסיבה של Y, אולי ניתן לשנות את Y. דהיינו, האם באמת המוצר לא מתאים ללקוח, ומה הסיבה שהמוצר לא מתאים ללקוח, ואולי ניתן לשנות את זה שהמוצר לא מתאים ללקוח.

ו 3 השאלות האלו, הן נוסחא כללית לבדוק סיבתיות של תהליכים, שמי שמתרגל לחשוב ככה בחיי היום יום, ממילא הוא יוכל לנתח יותר מהר את האמת בהתנגדות בתהליך מכירה, וממילא יוכל יותר טוב לשכנע את הלקוח לקנות את המוצר.

ועכשיו נעמיק עוד יותר בנוסחא הזאת, וננתח לדוגמא טיפול בהתנגדות נוספת של לקוחות. לדוגמא, נניח שהלקוח אומר, אני לא רוצה לקנות, כי המוצר יקר לי. אז השאלות שעלינו לשאול כפי שהוסבר לעיל, הן:

1 - האם הסיבה שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, היא כי המוצר יקר לו. אולי יש סיבה נוספת / אחרת.

2 - האם זה שהמוצר יקר ללקוח, האם זה מחייב את זה שהלקוח לא יקנה את המוצר.

3 -למה המוצר יקר ללקוח.

עד כאן 3 השאלות ע"פ מה שהוסבר לעיל.

אבל כמובן שניתן לקחת את הטענה של הלקוח, שהסיבה שהוא לא קונה את המוצר, היא בגלל שהמוצר יקר לו, וכמובן שניתן לשאול עליה עוד הרבה מאוד שאלות נכונות שצריך לשאול אותן, כדי להצליח לטפל בהתנגדות של הלקוח.

לדוגמא:

* האם אכן הלקוח באמת אמר שהמוצר יקר לו?

* האם אני המוכר בטוח שאכן זה בדיוק מה שהלקוח אמר?

* אולי הוא אמר משהו דומה?

* באיזה מילים הוא השתמש בדיוק?

* האם אני בטוח שהבנתי את הלקוח במאה אחוז?

* אולי לא הבנתי את הלקוח עד הסוף?

* האם הלקוח שידר ואמר לי אך ורק את המסר שהמוצר יקר לו?

* אולי הוא גם העביר לי מסר, שהמוצר לא יקר לו?

* האם אני חושב שהלקוח חושב, שהמוצר אך ורק יקר לו, או שאולי הלקוח חושב שהמוצר גם לא יקר לו?

* האם יש אפשרות שהלקוח לא יחשוב שהמוצר יקר לו, האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהמוצר יקר לו?

* מה אני חושב שגורם ללקוח לחשוב שהמוצר יקר לו?

* כשהלקוח אומר שהמוצר יקר לו, למה הוא מתכוון יקר לו, מה הופך את המוצר ליקר?

* מה ההגדרה של הלקוח, למוצר יקר?

* האם יש רמות של יקר?

* האם המוצר רק יקר בעיני הלקוח?

* האם יש בעיני הלקוח מוצרים יותר יקרים?

* האם הלקוח אף פעם לא קונה מוצרים יקרים?

* מה הופך את המוצר ליקר?

* מה ההגדרה המדויקת של יקר?

* האם אני המוכר חושב שהמוצר אכן יקר?

* האם אני המוכר חושב שחובה לחשוב שהמוצר יקר?

* האם אני חושב שהלקוח חייב לחשוב שהמוצר יקר?

* האם אני חושב, שכל לקוח אחר היה חושב שהמוצר יקר? בכל תנאי? בכל מצב?

* כשהלקוח אומר שהמוצר יקר לו, האם אני בטוח שהלקוח הבין מהו המוצר?

* האם אני בטוח שהלקוח הבין נכון מהו המוצר?...
התמודדות עם שאלות להתנגדות מכירה אפשרי הוא אומר ש להבין את סיבה האם יש אפשרות טיפול בהתנגדויות מכירה לטפל בהתנגדות יותר טוב טיפול בהתנגדות של לקוח אומר יקר לי איך לטפל איך לטפל ב איך לטפל בהתנגדויות איך לטפל בהתנגדויות של לקוח איך לטפל בהתנגדות איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצרים יקרים בהתנגדויות בתהליך מכירה הלקוח הלקוח אומר הלקוח אומר יקר לי הלקוח מתנגד למחיר המוצר המוצר יקר המוצר יקר לי המוצר יקר ללקוח המוצר יקר מידי המוצר שלך יקר המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר יקר המחיר יקר מידי התמודדות התמודדות עם התמודדות עם התנגדויות התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה התמודדות עם התנגדות התנגדויות התנגדויות ב התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות לקוח התנגדויות לקוחות התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדויות של לקוחות התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות למחיר התנגדות לקוח התנגדות מחיר התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות של לקוח זה יקר לי טיפול טיפול ב טיפול בהתנגדויות טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה טיפול בהתנגדויות לקוח טיפול בהתנגדויות לקוחות טיפול בהתנגדויות מכירה טיפול בהתנגדויות מכירות טיפול בהתנגדות טיפול בהתנגדות לקוח טיפול בהתנגדות קניה טיפול בהתנגדות של לקוח טיפולים טכניקות טכניקות לטיפול טכניקות לטיפול בהתנגדות טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה יקר יקר לי יקר ללקוח להתווכח על המחיר להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה להתנגד לטיפול לטפל לטפל בהתנגדויות לטפל בהתנגדויות של לקוח לטפל בהתנגדות למה המוצר יקר למה המוצר כל כך יקר למכור למכור מוצר למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרים למכור מוצרים יקרים לקוח לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח מתנגד למחיר לקוחות לשאול שאלות מוצר מוצר היקר מוצר יקר מוצר יקר ללקוח מוצר יקר מידי מוצרים יקרים מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר של מוצר מטופל מטופלים מטפל מכירה מרגיש שהמוצר יקר מתנגד למחיר נוסחא נוסחא ל נוסחא לטיפול נוסחא לטיפול בהתנגדויות נוסחא לטיפול בהתנגדויות מכירה נוסחה נוסחה ל נוסחה לטיפול נוסחה לטיפול בהתנגדויות נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה קשה למכור מוצר יקר שאלות שאלות להתנגדויות לקוחות שאלות להתנגדות מכירה שאלות לטיפול בהתנגדויות שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות שאלות לטיפול בהתנגדות שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח שיחת מכירה שיחת מכירות תגובה תגובה להתנגדויות תגובה להתנגדויות קניה תגובות תהליך תהליך מכירה תהליך מכירות תהליכי מכירה תהליכים תשובות תשובות להתנגדויות תשובות להתנגדויות מכירה
חלק 2
... טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 2 וכאן אתן מספר ...
תגובות בפייסבוק, ויכוחים בפייסבוק, דיונים בפייסבוק, להגיב בפייסבוק, למה אנשים מגיבים בפייסבוק? איך להגיב בפייסבוק? רצון לצאת צודק, רצון להוכיח את עצמך, תגובות טיפשיות, תגובות חכמות
תגובות בפייסבוק, ויכוחים בפייסבוק, דיונים בפייסבוק, להגיב בפייסבוק, למה אנשים מגיבים בפייסבוק? איך להגיב בפייסבוק? רצון לצאת צודק, רצון להוכיח את עצמך, תגובות טיפשיות, תגובות חכמות
תגובות בפייסבוק, ויכוחים בפייסבוק, דיונים בפייסבוק, להגיב בפייסבוק, למה אנשים מגיבים בפייסבוק? איך להגיב בפייסבוק? רצון לצאת צודק, רצון להוכיח את עצמך, תגובות טיפשיות, תגובות חכמות למה אנשים מגיבים ומתווכחים בפייסבוק? אליעד כהן מסביר לעומק מדוע אנשים מרגישים דחף חזק להגיב ולנהל ויכוחים ודיונים ... את המניעים המסתתרים מאחורי תגובות אלו. הוא מבהיר כי קיימות סיבות שונות לתגובות, החל מרצון להוכיח ידע או עליונות, דרך ניסיון לעזור לזולת, ועד להגנה על עמדות אישיות או תפיסות עולם. מה גורם לאדם להגיב ... הזדהות עמוקה. למה אנשים כועסים מתגובות טיפשיות בפייסבוק? אליעד מפרט בהרחבה למה אנשים מתעצבנים מתגובות שהם מחשיבים לטיפשיות או שגויות בפייסבוק. לפי ההסבר שלו, כשאדם מתעצבן מתגובה של מישהו אחר, הוא בעצם מתעצבן כי הדבר מתנגש עם משהו פנימי בתוכו. לדוגמה, אם מישהו אומר שכל העולם הוא אהבה והכל טוב, ואדם ... את אותה אהבה מוחלטת, ולכן התגובה התמימה של האדם השני מאיימת עליו ומכאיבה לו. דוגמה נוספת שאליעד מביא: כאשר מישהו מגיב באופן טיפשי לנושא פוליטי, לדוגמה לשחרר ... האדם שמתעצבן מתעצבן כי אותה תגובה טיפשית, לדעתו, מערערת על המציאות הפנימית והאמת שהוא מאמין בה. הדבר נחווה כמו זלזול באינטליגנציה ובתפיסת העולם שלו, ולכן הוא ... ועל תפיסותיו. איך להבין ולנתח תגובות בפייסבוק בצורה אובייקטיבית? אליעד נותן עצה פרקטית כיצד אדם יכול לבדוק אם התגובה שלו בפייסבוק היא אובייקטיבית או סובייקטיבית. הוא מציע לאדם לקחת את כל התגובות, כולל שלו, להעתיק אותן למסמך אחר ולמחוק מהן את השמות והתמונות, כך שלא יהיה ברור מי כתב איזו תגובה. לאחר מכן, על האדם לקרוא כל תגובה ולנסות להבין האם היא הגיונית, נכונה או שגויה, בלי ההשפעה של הזהות של הכותב. כך ניתן להבין את התגובות בצורה אובייקטיבית יותר, ולא דרך משקפיים של דעות קדומות או רגשות אישיים. איך להגיב בפייסבוק בצורה אופטימלית? על פי אליעד, תגובה אופטימלית בפייסבוק צריכה להיכתב רק אחרי שהאדם הבין מדוע התגובה שהוא מתכוון להגיב אליה נכונה במאה אחוז, ומדוע התגובה שלו עצמו לא נכונה במאה אחוז. רק אחרי שאדם מבין את התגובה של הצד השני לעומקה, כולל את הצדק שבה, הוא רשאי להביע את דעתו שלו. לדבריו, כאשר האדם מסוגל לראות גם את הצדק וגם את הטעות בתגובה שלו ושל האחר, הוא יכול להגיב ממקום מאוזן, אובייקטיבי וחכם יותר. מה הקשר בין תגובות בפייסבוק לבין כעס פנימי וחוסר ביטחון? אליעד מסביר שהרבה פעמים תגובה כועסת בפייסבוק נובעת מכעס פנימי שהאדם מפנה כלפי עצמו, אך הוא אינו מוכן להודות בכך. לדוגמה, כאשר מישהו כותב משהו טיפשי ... את הכעס על האדם האחר, בצורה של תגובות עוינות או מזלזלות. מדוע אנשים נמנעים מלהגיב לפעמים? אליעד מסביר כי הסיבות לאי - תגובה יכולות להיות פחד מהדעה השנייה, או חשש שהדעה של הצד השני תערער את הביטחון העצמי והאמונות של האדם. לפעמים האדם נמנע מתגובה כי הוא מרגיש שלם עם עצמו ועם דעותיו, ואז פשוט אין לו צורך להגיב. אך לעיתים קרובות, הסיבה לאי - תגובה היא הפחד להתעמת עם אמת אחרת שיכולה לערער את תפיסת העולם של האדם, או אפילו להוביל אותו לשינוי פנימי משמעותי. איך להשתמש בתגובות של אחרים ככלי להתפתחות אישית? אליעד מציע להשתמש בכל תגובה שמעוררת כעס או התנגדות ככלי להתפתחות אישית. הוא מזכיר את הביטוי משם נתעשר משה, שמסמל את האפשרות להפיק תועלת מכל חיסרון. לפי העצה הזו, כאשר מישהו מגיב תגובה שמעוררת בך התנגדות, אתה יכול להשתמש בכך כדי לזהות את הפגמים, החסרונות והבעיות שיש בתוכך. במקום להגיב מתוך כעס או להשליך את ...
לייקים בפייסבוק, תגובות חיוביות, דיסלייק, אהבה עצמית, ערך עצמי, ביטחון עצמי, דימוי עצמי, מה חושבים עליך? העלאת תמונות לפייסבוק, תגובות בפייסבוק, הערכה עצמית, להאמין בעצמך
לייקים בפייסבוק, תגובות חיוביות, דיסלייק, אהבה עצמית, ערך עצמי, ביטחון עצמי, דימוי עצמי, מה חושבים עליך? העלאת תמונות לפייסבוק, תגובות בפייסבוק, הערכה עצמית, להאמין בעצמך
... בפייסבוק, תגובות חיוביות, דיסלייק, אהבה עצמית, ערך עצמי, ביטחון עצמי, דימוי עצמי, מה חושבים עליך? העלאת תמונות לפייסבוק, תגובות בפייסבוק, הערכה עצמית, להאמין בעצמך למה אנשים אוהבים לקבל לייקים בפייסבוק? אחת השאלות שאליעד כהן ... מישהו מאשר את מה שאני חושב על עצמי, סימן שזה נכון. ברגע שהוא מאמין במה שהוא חושב שהאחרים חושבים עליו, הוא מתחיל להרגיש טוב יותר. למשל, אם מישהו כותב תגובה לפוסט ומקבל לייקים, הלייקים נותנים לו הרגשה שמה שהוא כתב נכון וחכם. לפני כן, הוא לא היה לגמרי בטוח בעצמו ובאיכות התגובה שלו. אבל אחרי שקיבל לייקים, הוא מאמין יותר בעצמו, והחיסרון של חוסר הביטחון מצטמצם. למה הלייק עוזר ... לשפר את תחושתו. הלייק יעזור רק למי שנמצא במקום לא בטוח - מי שלא לגמרי משוכנע בערך שלו, ולכן נעזר באישור חיצוני כדי לחזק את האמונה שלו בעצמו. כיצד תגובות שליליות משפיעות על האדם? אליעד מדגיש כי בדיוק כפי שלייקים יכולים לעזור לאדם להאמין שהוא מוצלח וחכם, כך גם תגובות שליליות או חוסר בלייקים עלולים לגרום לאדם להרגיש רע יותר. אותו מנגנון של אמונה שמשמש לקבלת תחושה ... האדם עלול לחשוב דברים שליליים על עצמו ולהרגיש רע יותר. כיצד האמונה משפיעה על הרגשות שלנו? המנגנון המרכזי שאליעד כהן מתאר הוא אמונה. כאשר אדם מקבל תגובה חיובית, כמו לייק או מילה טובה, הוא בוחר להאמין במה שנאמר עליו. האמונה הזאת מחברת בין המחשבות של ... מי הוא ומה הוא שווה, ולכן הוא לא זקוק לאישור חיצוני. אבל רוב האנשים אינם במצב כזה של ביטחון מוחלט, ולכן הם מחפשים חיזוקים מבחוץ. הם מאמינים שלייקים ותגובות חיוביות אכן משקפים את ערכם העצמי. אליעד מדגיש שהמטרה האמיתית היא להגיע למצב שבו הערך העצמי אינו ... מנגד, אם אדם בטוח לגמרי שהוא טועה או לא ראוי, אז גם אם יעשו לו המון לייקים, זה לא ישנה לו, כי הוא עדיין לא מאמין ללייקים הללו. איך אמונה משפיעה על תגובת האדם ללייקים? הסיבה שלפעמים לייק יוצר תחושת ביטחון היא שאדם נוטה להאמין שאם אחרים אמרו לי משהו ... הוכחה לכך שהוא טוב, מעניין או ראוי להערכה. ברגע שהוא מאמין ללייקים האלה, הוא מתחיל לייחס לעצמו תכונות חיוביות ומרגיש טוב יותר. באותה מידה, אם יקבל תגובות שליליות או אם לא יהיו לייקים, הוא עלול להרגיש רע יותר, כי האמונה שהוא מייחס לדעתם של אחרים פועלת ... נגיד שמישהו מעלה תמונה ועושים לו לייק אוקי, עכשיו מה זה אומר נגיד שחושבים שהוא חכם? לא, שמסכימים איתו? לא. אבל בא נניח נלך על דוגמא שלך מישהו כתב תגובה ונגיד עשו לו לייק אז מה זה אומר, איך זה עשה לו יותר טוב שעשו לו לייק איך מה קרה לבן אדם? ש: זה ...
ניהול מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית, השמצות באינטרנט, לקוחות משמיצים, תלונות של לקוחות, גוגל, פייסבוק, פידבק שלילי, חוות דעת שלילית
ניהול מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית, השמצות באינטרנט, לקוחות משמיצים, תלונות של לקוחות, גוגל, פייסבוק, פידבק שלילי, חוות דעת שלילית
... מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית, השמצות באינטרנט, לקוחות משמיצים, תלונות של לקוחות, גוגל, פייסבוק, פידבק שלילי, חוות דעת שלילית איך להתמודד ... שליליות, ועדיין זוכים להערצה ולכבוד. המשמעות היא שברגע שאתה נכנס לאינטראקציה עם אנשים, בין אם אתה אדם, עסק, פוליטיקאי או מותג, תמיד יהיו תגובות חיוביות ושליליות כאחד. ככל שתהיה יותר מפורסם, כך מספר התגובות השליליות יגדל. כיצד מוניטין שלילי יכול להשפיע? כאשר יש מוניטין שלילי עליך באינטרנט, תוצאות חיפוש יכולות להציג ביקורות לא מחמיאות או השמצות. זה יכול לגרום ... עליך לא תמיד יקבעו אם מישהו יבחר להיעזר בשירותיך או לקנות ממך. לדוגמה, אם לקוח מחפש מסעדה והוא מוצא דירוג של 2 מתוך 5, הוא עשוי לקרוא גם את התגובות החיוביות והשליליות. אם האוכל טוב, הוא עשוי להתעלם ממחירים גבוהים או שירות גרוע. למה אנשים כותבים תגובות שליליות? התגובות השליליות לא תמיד משקפות את איכותך או את איכות המוצר שלך. אנשים כותבים ביקורות שליליות מסיבות שונות: חוו חוויה אישית גרועה שלא מייצגת את כלל הלקוחות. הם עשויים ... להאמין. מה זה אומר? זה אומר שברגע שאתה מתחיל להיות באינטראקציה עם אנשים, בין אם אתה עסק, אדם מפורסם, מותג או פוליטיקאי, מחויב המציאות שיהיו עליך תגובות חיוביות וגם שליליות. ככל שתהיה יותר מפורסם - כך יהיו יותר תגובות שליליות ברגע שאתה פועל בעולם, מוכר מוצרים, מציג את עצמך - יהיו גם אנשים שיאהבו אותך וגם כאלה שידברו נגדך. ככל שתהיה יותר מצליח ויותר מוכר, יהיו יותר ביקורות ... רק 10% מהם לא מסתדרים איתך - יש לך כבר 100 אנשים שמדברים עליך רע. אם יש לך מיליון לקוחות, גם אם רק 1% מהם חוו חוויה שלילית - זה כבר עשרת אלפים תגובות שליליות. מדוע אנשים כותבים תגובות שליליות? התגובות השליליות לא תמיד קשורות לאיכות שלך או של המוצר שלך. לפעמים אנשים מתלוננים כי: הם עברו חוויה אישית גרועה (שלא מייצגת את כלל הלקוחות). הם מתחרים שלך שמנסים לפגוע ... בדיוק את מה שציפו. הם טעו בבחירת המוצר או השירות, והוא לא התאים להם. איך זה משפיע על הלקוחות שלך? כאשר לקוח פוטנציאלי מחפש אותך בגוגל ורואה תגובות שליליות, זה מגדיל את הסיכוי שהוא יחשוב שאתה לא טוב. עם זאת, חשוב להבין ש זו לא הנקודה הכי קריטית בהחלטה שלו . ההחלטה אם לקוח יקנה ממך או לא לא תלויה בכמות ... , אלא בפער בין היתרונות לחסרונות שהוא רואה אצלך. דוגמה: מסעדה עם דירוג נמוך נניח שאתה מחפש מסעדה, ורואה שהדירוג שלה הוא 2 מתוך 5. אתה נכנס לתגובות ורואה דברים כמו: - האוכל היה מצוין! - מחירים יקרים מאוד. - שירות גרוע! - מנות מיוחדות וטעימות! מה יקרה? אם אתה מחפש אוכל איכותי ולא אכפת לך מהמחיר - הביקורת על ... חיובי באינטרנט, מיתוג באינטרנט, בניית מותג באינטרנט, לבנות מותג, שיווק עצמי, ניהול מוניטין, איך להתמודד עם פרסום שלילי באינטרנט? איך להתמודד עם תגובות שליליות באינטרנט? איך להתמודד עם כתבות שליליות באינטרנט? איך להתמודד עם דירוג שלילי באינטרנט? איך להתמודד עם ביקורת שלילית באינטרנט? איך להתמודד עם השמצות ... איך להתמודד עם פרסום שלילי בגוגל? איך להתמודד עם פרסום שלילי בפייסבוק? ניקוי מוניטין שלילי, איך לנקות מוניטין שלילי? יעוץ עסקי, מוניטין חיובי, תגובות חיוביות, דירוג חיובי, ביקורת חיובית, המלצות באינטרנט, לקוחות ממליצים, המלצות של לקוחות, פידבק חיובי, חוות דעת חיובית, איך להתמודד עם לשון הרע ברשת? איך להתמודד ... בניית מותג בפייסבוק, לבנות מותג בפייסבוק, שיווק עצמי בפייסבוק, ניהול מוניטין בפייסבוק, איך להתמודד עם מוניטין שלילי בפייסבוק? התמודדות עם תגובות שליליות בפייסבוק, כתבות שליליות בפייסבוק, דירוג שלילי בפייסבוק, ביקורות חיוביות של לקוחות בגוגל, התמודדות עם ביקורות שליליות של לקוחות בגוגל, פרסום חיובי ... בגוגל, בניית מותג בגוגל, לבנות מותג בגוגל, שיווק עצמי בגוגל, ניהול מוניטין בגוגל, איך להתמודד עם מיתוג בגוגל? מוניטין שלילי בגוגל, התמודדות עם תגובות שליליות בגוגל, כתבות שליליות בגוגל, איך להתמודד עם דירוג שלילי בגוגל? איך להתמודד עם ביקורת שלילית בגוגל? התמודדות עם השמצות בגוגל, לקוחות משמיצים בגוגל, ...
יעוץ שיווקי, איך לשווק את עצמי? איזה מסרים להעביר בקמפיין השיווקי? איך להתמודד עם מתחרים? איך להתמודד עם תגובות משמיצות? איך לשווק את העסק שלך? שיטות לשיווק עצמי, שיטות שיווק לעסקים, איך לעשות קמפיין מוצלח?
יעוץ שיווקי, איך לשווק את עצמי? איזה מסרים להעביר בקמפיין השיווקי? איך להתמודד עם מתחרים? איך להתמודד עם תגובות משמיצות? איך לשווק את העסק שלך? שיטות לשיווק עצמי, שיטות שיווק לעסקים, איך לעשות קמפיין מוצלח?
... עם מתחרים? איך להתמודד עם תגובות משמיצות? איך לשווק את העסק שלך? שיטות ... מראה אותנטי. איך להתמודד עם תגובות שליליות והשמצות באינטרנט? אליעד מתאר את ... בפרסום שלילי באינטרנט כמו תגובות משמיצות בפייסבוק או ביקורות שליליות ... שיש עסקים שאפילו מפרסמים תגובות שליליות בעצמם כדי להיראות אותנטיים יותר. ... עליך, לקוחות מתלוננים עליך, תגובות שליליות באינטרנט, תגובות שליליות בפייסבוק, הורדת דירוג הדף שלך ...
התנהגות לא ראויה של מורה רוחני, ראוי או לא ראוי, קושיות על אלוהים, מהי התנהגות ראויה? מוסכמות חברתיות, מחיקת תגובות בפייסבוק, להשלים עם המציאות, קושיות על מורה רוחני
התנהגות לא ראויה של מורה רוחני, ראוי או לא ראוי, קושיות על אלוהים, מהי התנהגות ראויה? מוסכמות חברתיות, מחיקת תגובות בפייסבוק, להשלים עם המציאות, קושיות על מורה רוחני
... מהי התנהגות ראויה? מוסכמות חברתיות, מחיקת תגובות בפייסבוק, להשלים עם המציאות, קושיות על מורה רוחני מהי התנהגות ראויה ומיהו מורה רוחני ראוי? בקטע הזה אליעד עוסק בהגדרה של ראוי בהקשר ... כל אחד רואה את הדברים באופן שונה. האם מחיקת תגובות בפייסבוק היא פעולה ראויה? בתוך כל השיח על מוסכמות חברתיות, אליעד מתייחס גם למחיקת תגובות בפייסבוק - פעולה שנעשית לעיתים מתוך רצון להימנע מקונפליקט או כדי לשמור על תדמית. הוא מציין שלפעמים אנשים מוחקים משהו שהם לא רוצים ... יש בו יתרונות וחסרונות. כל דבר, כולל מחיקת תגובות או בחירה להתנהג בדרך מסוימת, יכול להיות ראוי ובלתי ראוי במקביל, תלוי איך מסתכלים על זה. כל פעולה נובעת מתוך תועלת או חוסר תועלת, ... ניתן להטיל ספק בהתנהגות אלוהים? האם מחיקת תגובות בפייסבוק היא פעולה ראויה? ...
ללמוד לשכנע אנשים, ללמוד רטוריקה, ללמוד דיבייטינג, מיומנויות שכנוע, אומנות השכנוע, כישורי שכנוע, יכולת שכנוע, תגובות בפייסבוק, כושר שכנוע, איך לשכנע אנשים? פיתוח חשיבה יצירתית, לפתח את החשיבה
ללמוד לשכנע אנשים, ללמוד רטוריקה, ללמוד דיבייטינג, מיומנויות שכנוע, אומנות השכנוע, כישורי שכנוע, יכולת שכנוע, תגובות בפייסבוק, כושר שכנוע, איך לשכנע אנשים? פיתוח חשיבה יצירתית, לפתח את החשיבה
... לשכנע אנשים, ללמוד רטוריקה, ללמוד דיבייטינג, מיומנויות שכנוע, אומנות השכנוע, כישורי שכנוע, יכולת שכנוע, תגובות בפייסבוק, כושר שכנוע, איך לשכנע אנשים? פיתוח חשיבה יצירתית, לפתח את החשיבה איך לפתח את השכל ולשכנע אנשים בצורה יצירתית? הנושא המרכזי בהסבר של אליעד הוא כיצד לפתח את ...
מחשבות אסוציאטיביות, מחשבות אקראיות, איך נוצרות מחשבות? איך נוצרים חלומות? למה אני חושב על משהו? איך נוצרת מחשבה? איך נוצר חלום? תגובות רגשיות, אסוציאציות אקראיות, מחשבה אסוציאטיבית, מחשבה אקראית, מחשבות סיבתיות או אקראיות
מחשבות אסוציאטיביות, מחשבות אקראיות, איך נוצרות מחשבות? איך נוצרים חלומות? למה אני חושב על משהו? איך נוצרת מחשבה? איך נוצר חלום? תגובות רגשיות, אסוציאציות אקראיות, מחשבה אסוציאטיבית, מחשבה אקראית, מחשבות סיבתיות או אקראיות
... איך נוצרת מחשבה? איך נוצר חלום? תגובות רגשיות, אסוציאציות אקראיות, מחשבה אסוציאטיבית, מחשבה אקראית, מחשבות סיבתיות או אקראיות מהן מחשבות אסוציאטיביות ואקראיות ואיך הן נוצרות? המחשבות שלנו במהלך היום ... אקראיות. למרות שהמחשבה שלנו נראית כתגובה לדבר שקרה, אין תמיד הסבר ישיר או ברור למה דווקא המחשבה הזו קפצה לנו לראש. הבחירה הזאת היא לא תמיד בהכרח סיבתית, אלא פעמים רבות גם אקראית. האם התנהגותינו נובעת רק ... אקראיות. למרות שהמחשבה שלנו נראית כתגובה לדבר שקרה, אין תמיד הסבר ישיר או ברור למה דווקא המחשבה הזו קפצה לנו לראש. הבחירה הזאת היא לא תמיד בהכרח סיבתית, אלא פעמים רבות גם אקראית. האם התנהגותינו נובעת רק ...
הקבוצה בפייסבוק, מטרת הקבוצה בפייסבוק, הבאתי לכם מתנה את המחלוקת, אתם כמו נוצות שעל הבגד, קבוצת הפייסבוק של להיות אלוהים, דיונים בקבוצה בפייסבוק, הקבוצה של אליעד כהן, הכל השתקפות עצמית, ללמוד מכל אחד
הקבוצה בפייסבוק, מטרת הקבוצה בפייסבוק, הבאתי לכם מתנה את המחלוקת, אתם כמו נוצות שעל הבגד, קבוצת הפייסבוק של להיות אלוהים, דיונים בקבוצה בפייסבוק, הקבוצה של אליעד כהן, הכל השתקפות עצמית, ללמוד מכל אחד
... את עצמך, כי בשיחה עם האחר אין לך מעורבות רגשית או סטרס אישי שמפריעים לך. לכן, אנשים אלה מהווים עבורך הזדמנות גדולה להתפתחות. מדוע אנשים מתלוננים על תגובות לא קשורות בקבוצת הפייסבוק? חלק מהחברים בקבוצה התלוננו על תגובות לא קשורות, או כאלה שלא מנוסחות באופן ברור. אליעד מפרט זאת באמצעות דוגמה של מישהו שכותב בצורה לא ... הזדמנות לבחון מחדש את תפיסת המציאות שלך. אליעד רואה את המחלוקת ואת הקונפליקט כהזדמנות למשחק חשיבה ולהרחבת התודעה. מדוע אליעד כהן מתנגד לסינון דעות או תגובות בקבוצה? אליעד מסביר שאם אנשים יתחילו לצנזר ולמחוק תגובות שהם תופסים כלא קשורות או לא ברורות, בסופו של דבר כל אחד ימחק את מה שלא נראה לו, והקבוצה תהפוך למעין ... לעומק, להתמודד עם רעיונות לא מוכרים, ולבדוק את הנחות היסוד שלך. לדעתו, דיונים לא נוחים מאפשרים לך לפתח יכולות חשיבה מעמיקות יותר. מה ההסבר של אליעד על תגובות קצרות ולא מנומקות בקבוצה? חלק מהחברים מתלוננים גם על תגובות קצרות, כגון לא ללא הסבר מנומק. אליעד טוען שגם תגובות קצרות הן בעלות ערך, מכיוון שהן מאפשרות לך הזדמנות לחקור ולהבין מדוע האדם חושב כך. הוא מסביר שגם כאשר התגובה נראית לא מנומקת, היא יכולה להיות נקודת פתיחה לדיון שיאפשר לך להבין טוב יותר הן את האדם האחר והן את ...
שיפור אינסטינקטים, פיתוח אינטואיציה, איך לפתח אינסטינקטים? התנהגויות אינסטינקטיביות, איך לשפר אינסטינקטים? התנהגות אוטומטית, לפתח אינטואיציה, שיפור מיומנויות חשיבה, פיתוח החשיבה
שיפור אינסטינקטים, פיתוח אינטואיציה, איך לפתח אינסטינקטים? התנהגויות אינסטינקטיביות, איך לשפר אינסטינקטים? התנהגות אוטומטית, לפתח אינטואיציה, שיפור מיומנויות חשיבה, פיתוח החשיבה
... אינטואיציה, שיפור מיומנויות חשיבה, פיתוח החשיבה מהם אינסטינקטים ואיך ניתן לשפר אותם? אינסטינקטים הם פעולות או תגובות שמבצע אדם באופן אוטומטי, ללא חשיבה מוקדמת או מודעות. הכוונה היא לפעולות שמבוצעות בצורה טבעית, מתוך הרגל או ניסיון, מבלי לעבור תהליך מחשבתי קודם. לדוגמה, ... מכה על הרגל, הוא באופן אוטומטי ירים אותה, מבלי להפסיק ולחשוב על זה. התהליך הזה מתרחש בעקבות תרגול והתרגלות, עד שהתגובה הופכת לאינסטינקטיבית. האם ניתן לשפר אינסטינקטים? הנושא של שיפור אינסטינקטים הוא נושא שנדון במהלך ההרצאה, ואליעד מציין כי בהחלט ניתן לשפר אינסטינקטים. ישנם מצבים שבהם אדם מגיב לאירועים או שאלות באופן אינסטינקטיבי, אך התגובה אינה תמיד האופטימלית. לדוגמה, במקרה של מצב רגיש כמו נהיגה, יש צורך לפתח אינסטינקטים שיאפשרו תגובה נכונה ומיידית בלי לחשוב הרבה. האם כל אינסטינקט הוא חיובי? לא כל אינסטינקט הוא בהכרח חיובי. אליעד מציין כי לפעמים תגובה אינסטינקטיבית עשויה להוביל לפעולה לא נכונה או טעות. דוגמה לכך היא אדם שנשאל שאלה מבלי שיש לו זמן לחשוב עליה, ואז הוא עונה בצורה אינסטינקטיבית, רק כדי לגלות ... אולם, ניתן לפתח את יכולת המחשבה כך שהיא תאפשר לאדם להגיב בצורה אינסטינקטיבית תוך כדי חישוב מהיר, מה שיביא לתגובה נכונה יותר. האם אפשר לפתח אינסטינקטים במצבים חדשים? התגובה האינסטינקטיבית יכולה להתאים למצבים מוכרים, אבל כשמדובר במצבים חדשים, קשה לפעמים לפתח תגובות אינסטינקטיביות מיידיות. אליעד מציין שזו הסיבה שיש צורך להרגיל את המוח לפתח חישובים מחשבתיים בצורה מהירה, כך שנוכל לשפר את היכולת לחשוב ולפעול במהירות גם ... המוח יוכל לפתח את היכולת להפעיל את אינסטינקטים בצורה יותר חכמה ויעילה. השיפור במיומנויות החשיבה יוביל לשיפור התגובות האוטומטיות, כלומר, השיפור יגיע כתוצאה מהתמקדות בהבנת המהות וההיגיון שמאחורי פעולות אינסטינקטיביות. האם אפשר לפתח אינסטינקטים בצורה אוטומטית? כמו שנאמר קודם, תהליך פיתוח אינסטינקטים מחייב תרגול ושיפור מתמיד. אינסטינקטים לא מתפתחים מעצמם, אלא דרך חזרה מתמדת על פעולות או תגובות עד שהן הופכות לחלק מהתודעה התת - מודעת. מה המשמעות של שיפור אינסטינקטים במצבים חיים? במצבים חיים, כמו בעבודה או בזמן קבלת החלטות קריטיות, יש צורך בתגובות מיידיות. שיפור אינסטינקטים משמעותו הפיכת תגובות אלו למהירות ונכונות יותר. אליעד מציין שאם נוכל להימנע מהשהיות של דקות ולקבל החלטות תוך שניות, זה יתרום באופן משמעותי להצלחה במצבים החיים. שיפור אינסטינקטים ...
תקשורת בין אישית, איך לענות למישהו? איך לגרום למישהו להרגיש טוב? איך לקרוא אנשים? איך להרגיע מישהו? מיומנות שיחה, איך לגרום למישהו להרגיש בנוח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך?
תקשורת בין אישית, איך לענות למישהו? איך לגרום למישהו להרגיש טוב? איך לקרוא אנשים? איך להרגיע מישהו? מיומנות שיחה, איך לגרום למישהו להרגיש בנוח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך?
... שלו ולהוביל אותו למקום חיובי יותר. אליעד כהן מסביר שכדי לדעת איזו דרך מתאימה יותר, כדאי קודם כל לבחון את תגובת האדם באופן הדרגתי. מומלץ לא להתחייב מיד לתגובה נחרצת, אלא להגיב בצורה עדינה ולראות כיצד האדם מגיב לכך. לדוגמה, אם האדם אומר המוצר הזה מאוד יקר, אפשר לענות כן, המוצר הזה קצת יקר או המוצר הזה באמת יקר מאוד. לפי התגובה שתקבלו ממנו, תבינו האם הוא מעוניין שתסכימו איתו לחלוטין, או שהוא פתוח גם לדעה קצת שונה. אם הוא מגיב בצורה חיובית לאמירה ... סימני אי - נוחות, כדאי לנסות לכוון את השיחה לצד השני, בהתאם למה שהוא מעוניין לשמוע. איך להשתמש בטכניקה של תגובה הדרגתית בשיחה? השיטה שאליעד כהן מציע כדי ליישם את הטכניקה של תגובה הדרגתית היא פשוטה וברורה: תחילה, יש לחזור בצורה מדויקת על מה שהאדם אומר. לדוגמה, כן, באמת המוצר יקר. אחר כך, יש לנסות תגובה דומה אבל עם שינוי קל לטובה או לרעה. לדוגמה, המוצר הזה באמת יקר, אבל אולי שווה את המחיר, או הוא יקר, אבל יחסית לאיכות זה סביר. לפי התגובה של האדם, אפשר להבין את הכיוון שהוא מעוניין ללכת אליו בשיחה ולהמשיך להגיב בהתאם. באמצעות תגובות כאלה, ניתן לכוון את השיחה לאיזור שבו האדם מרגיש נוח יותר, ובכך לגרום לו להרגיש טוב יותר וקרוב יותר אליכם. איך לקרוא ... בכך, או לעבור לנושא אחר כשהוא מעוניין להפסיק. כך השיחה תהיה נעימה יותר לשני הצדדים. איך להרגיע מישהו באמצעות תגובות מתאימות? אליעד כהן נותן דוגמה ברורה לאיך להרגיע מישהו על ידי תגובה נכונה. למשל, כאשר אדם אומר שהוא קיבל ציון גרוע בבחינה, אפשר להציג לו את המצב בצורה חיובית ועדינה. לדוגמה, אם קיבל ציון ... שאליעד מדגיש בשיחה שתגרום לאדם להרגיש בנוח הוא להקשיב היטב למה שהוא אומר, להגיב בצורה הדרגתית ולשים לב היטב לתגובותיו: הקשיבו היטב, חזרו על מה שהוא אמר, ובדקו האם הוא רוצה להמשיך באותו קו או לשנות כיוון. תגיבו תגובות עדינות ולא קיצוניות כדי לבחון מה הוא באמת רוצה לשמוע. היו גמישים בשיחה, התאימו את עצמכם למצב הרוח ולתגובות של האדם. באמצעות עקרונות אלה, האדם שמולכם ירגיש נינוח וקרוב אליכם, מה שיסייע גם להמשך תקשורת חיובית וטובה ביניכם בעתיד. ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על נוסחא לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: תגובות, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: תגובות, איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפרש חלומות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם גירושין? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להנות בחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל רב תחומי, מאמן פרטי, מטפל קוגניטיבי התנהגותי בתחום תגובות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3516 שניות - עכשיו 24_05_2025 השעה 20:54:40 - wesi1