אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תגובות ✔ניהול מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית, השמצות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ניהול מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית, השמצות באינטרנט, לקוחות משמיצים, תלונות של לקוחות, גוגל, פייסבוק, פידבק שלילי, חוות דעת שלילית
איך להתמודד עם מוניטין שלילי באינטרנט?

מוניטין שלילי באינטרנט יכול להשפיע על איך אחרים תופסים אותך, את העסק שלך, או את המותג שלך. תרחיש כזה נוצר כאשר מישהו מחפש את שמך או את שם העסק שלך ומוצא כתבות או ביקורות שליליות, חלקן יכולות להיות שקריות או לא מדויקות. לא תמיד קל להתמודד עם מצב כזה, אך אליעד מציע דרכים להתמודד ולהתפתח למרות הקשיים.

האם מוניטין שלילי מסמל סוף הדרך?

רבים מאמינים כי אם יש לך מוניטין שלילי, זה עשוי לשלול ממך את ההזדמנות להצליח. עם זאת, לא תמיד מדובר באמת מוחלטת. אף אדם או עסק לא חסין ממידע שלילי, אפילו פוליטיקאים מצליחים בעולם או הדמויות הציבוריות המובילות ביותר. כמות המידע השלילי שעשוי להתפרסם עליהם גדולה מאוד, כולל שקרים, השמצות ועוד, אך הם מצליחים לנהל מדינות, לעסוק במקצועותיהם ולהשפיע באופן חיובי.

אליעד מציין כי גם ספרים כמו התנ"ך, או רעיונות דתיים ומפולמלים כמו האמונה באלוהים, נפגעים כל הזמן מביקורות שליליות, ועדיין זוכים להערצה ולכבוד. המשמעות היא שברגע שאתה נכנס לאינטראקציה עם אנשים, בין אם אתה אדם, עסק, פוליטיקאי או מותג, תמיד יהיו תגובות חיוביות ושליליות כאחד. ככל שתהיה יותר מפורסם, כך מספר התגובות השליליות יגדל.

כיצד מוניטין שלילי יכול להשפיע?

כאשר יש מוניטין שלילי עליך באינטרנט, תוצאות חיפוש יכולות להציג ביקורות לא מחמיאות או השמצות. זה יכול לגרום לאנשים לחשוב שאתה לא מקצועי, אך יש להבין כי השפעת זה לא בהכרח תהיה גורלית. החיפושים האינטרנטיים עליך לא תמיד יקבעו אם מישהו יבחר להיעזר בשירותיך או לקנות ממך. לדוגמה, אם לקוח מחפש מסעדה והוא מוצא דירוג של 2 מתוך 5, הוא עשוי לקרוא גם את התגובות החיוביות והשליליות. אם האוכל טוב, הוא עשוי להתעלם ממחירים גבוהים או שירות גרוע.

למה אנשים כותבים תגובות שליליות?

התגובות השליליות לא תמיד משקפות את איכותך או את איכות המוצר שלך. אנשים כותבים ביקורות שליליות מסיבות שונות:
  • חוו חוויה אישית גרועה שלא מייצגת את כלל הלקוחות.
  • הם עשויים להיות מתחרים מנסים לפגוע במוניטין שלך.
  • הם טיפוסים שליליים שנהנים להתלונן.
  • הם לא קיבלו בדיוק את מה שציפו.
  • הם טעו בבחירת המוצר או השירות והוא לא התאים להם.
איך זה משפיע על הלקוחות שלך?

ביקורת שלילית יכולה להוריד את הדירוג הכללי של מוצר או שירות שלך במנועי חיפוש כמו גוגל או פייסבוק. אך חשוב להכיר בכך שזו לא תמיד נקודת המפתח להחלטת הלקוח. מה שמשפיע באמת עליהם הוא הפער בין היתרונות לחסרונות שהם רואים במוצר או בשירות שלך.

מה לעשות עם מוניטין שלילי?

1. ניסיון להסרת התוכן

אם מדובר במידע שקרי לחלוטין, ניתן לפעול להסיר אותו באמצעות:
  • פנייה ישירה לאתרים שפרסמו את המידע.
  • הגשת תביעה בגין דיבה.
  • בקשת הסרה מגוגל או מאתרים אחרים (כמו במקרה של פגיעה בפרטיות).
2. בניית מוניטין חיובי

הדרך הטובה ביותר להתמודד עם מוניטין שלילי היא לבנות מוניטין חיובי. במקום לנסות להילחם בהשמצות, יצירת תוכן חיובי היא הדרך היעילה ביותר:
  • תפרסם מאמרים וסרטונים שמציגים את הצלחותיך.
  • עודד לקוחות מרוצים לכתוב ביקורות חיוביות.
  • הראה את היתרונות שלך באופן ברור במקום לנסות להסביר למה הביקורות השליליות אינן נכונות.
דוגמה לפוליטיקאי שמכפישים אותו

אם פוליטיקאי נתקל בהשמצות או תוקפים אותו, הדרך הטובה ביותר היא לא להיכנס לעימותים, אלא להציג תוצאות חיוביות. הציבור לא תמיד מתעניין בהשמצות, אלא הוא רוצה לראות תוצאות שמועילות לו.

מסקנה

הדרך האמיתית להילחם במוניטין שלילי היא לשפר את המוצר או השירות שלך. בעזרת פיתוח חווית לקוח יוצאת דופן, שיווק חיובי, והפצת תוכן שמציג את היתרונות שלך, תוכל לשפר את המוניטין שלך ולהתמודד עם ביקורות שליליות בצורה מיטבית.
איך להתמודד עם מוניטין שלילי באינטרנט?

מוניטין שלילי באינטרנט הוא מצב שבו כאשר מישהו מחפש את שמך, את שם העסק שלך, את שם החברה שלך או של המוצר שלך, הוא מקבל מידע שלילי - חלקו אמיתי, חלקו שקרי, וחלקו חצי - אמת. מידע כזה יכול להשפיע על הדרך שבה אנשים תופסים אותך ולגרום לנזקים מקצועיים ואישיים. לכן, השאלה החשובה היא: איך מתמודדים עם מידע שלילי באינטרנט?

האם מוניטין שלילי מסמל סוף הדרך?

יש אנשים שיגידו לך: "אם יש עליך מידע שלילי באינטרנט, נדפקת", אך זה לא בהכרח נכון. יש גם כאלה שיגידו: "אם יש מידע שלילי עליך, הדרך הכי טובה היא לנסות להוריד אותו מהאינטרנט". אם המידע שקרי לחלוטין, ניתן לתבוע את מי שפרסם או לנסות לפנות לאתר ולבקש להסיר אותו. אבל יש נקודה חשובה יותר: זה לא באמת משנה כמה מידע שלילי יש עליך באינטרנט.

תחשוב על הפוליטיקאים הכי מצליחים בעולם - כמה מידע שלילי יש עליהם? אינספור כתבות רעות, השמצות, סיפורים מפוברקים וגם דברים אמיתיים שהם לא מחמיאים. ועדיין, הם מנהלים מדינות. ניקח דוגמה אחרת - התנ"ך, הספר הכי מפורסם בעולם. האם אין עליו ביקורות שליליות? ברור שיש, ועדיין אנשים מעריצים אותו ומאמינים בו. אפילו האמונה באלוהים, שהיא נושא מרכזי בכל כך הרבה דתות, נמצאת תחת מתקפה מתמדת מצד אנשים שחושבים שהיא טעות. אבל למרות כל זה - אנשים ממשיכים להאמין.

מה זה אומר? זה אומר שברגע שאתה מתחיל להיות באינטראקציה עם אנשים, בין אם אתה עסק, אדם מפורסם, מותג או פוליטיקאי, מחויב המציאות שיהיו עליך תגובות חיוביות וגם שליליות.

ככל שתהיה יותר מפורסם - כך יהיו יותר תגובות שליליות

ברגע שאתה פועל בעולם, מוכר מוצרים, מציג את עצמך - יהיו גם אנשים שיאהבו אותך וגם כאלה שידברו נגדך. ככל שתהיה יותר מצליח ויותר מוכר, יהיו יותר ביקורות שליליות. לדוגמה:
  • אם יש לך שני חברים, אז לכל היותר רק בן אדם אחד יכול לשנוא אותך.
  • אבל אם יש לך 1,000 חברים, ואם רק 10% מהם לא מסתדרים איתך - יש לך כבר 100 אנשים שמדברים עליך רע.
  • אם יש לך מיליון לקוחות, גם אם רק 1% מהם חוו חוויה שלילית - זה כבר עשרת אלפים תגובות שליליות.
מדוע אנשים כותבים תגובות שליליות?

התגובות השליליות לא תמיד קשורות לאיכות שלך או של המוצר שלך. לפעמים אנשים מתלוננים כי:
  • הם עברו חוויה אישית גרועה (שלא מייצגת את כלל הלקוחות).
  • הם מתחרים שלך שמנסים לפגוע בך.
  • הם פשוט טיפוסים שליליים שנהנים להתלונן.
  • הם לא קיבלו בדיוק את מה שציפו.
  • הם טעו בבחירת המוצר או השירות, והוא לא התאים להם.
איך זה משפיע על הלקוחות שלך?

כאשר לקוח פוטנציאלי מחפש אותך בגוגל ורואה תגובות שליליות, זה מגדיל את הסיכוי שהוא יחשוב שאתה לא טוב. עם זאת, חשוב להבין שזו לא הנקודה הכי קריטית בהחלטה שלו. ההחלטה אם לקוח יקנה ממך או לא לא תלויה בכמות הביקורות השליליות, אלא בפער בין היתרונות לחסרונות שהוא רואה אצלך.

דוגמה: מסעדה עם דירוג נמוך

נניח שאתה מחפש מסעדה, ורואה שהדירוג שלה הוא 2 מתוך 5. אתה נכנס לתגובות ורואה דברים כמו:

- "האוכל היה מצוין!"

- "מחירים יקרים מאוד."

- "שירות גרוע!"

- "מנות מיוחדות וטעימות!"

מה יקרה? אם אתה מחפש אוכל איכותי ולא אכפת לך מהמחיר - הביקורת על המחיר לא תשנה לך. לעומת זאת, אם מה שהכי חשוב לך זה שירות מהיר, אולי תבחר במסעדה אחרת.

המסקנה: אנשים לא מסתכלים רק על כמה מידע שלילי יש, אלא על מה בדיוק נאמר והאם זה משפיע עליהם אישית.

אז איך מתמודדים עם מוניטין שלילי?

1. הדרך הראשונה - ניסיון להסרת התוכן

אם מישהו כתב עליך מידע שקרי, אפשר לנסות להסיר אותו דרך:
  • פנייה ישירה לאתר שפרסם את התוכן.
  • תביעת דיבה נגד מי שפרסם את המידע.
  • בקשת הסרה מגוגל (למשל אם מדובר בפרטיות אישית).
2. הדרך הטובה ביותר - בניית מוניטין חיובי

אין דרך טובה יותר להתמודד עם מוניטין שלילי מאשר להציף את האינטרנט במידע חיובי. במקום לנסות להילחם בכל ביקורת, פשוט תיצור תכנים שמציגים אותך באור טוב:
  • תפרסם מאמרים וסרטונים שמדברים על ההצלחות שלך.
  • תעודד לקוחות מרוצים לכתוב ביקורות חיוביות.
  • תראה בפועל את היתרונות שלך - במקום רק לנסות להסביר למה הביקורות השליליות לא נכונות.
דוגמה: פוליטיקאי שמכפישים אותו

אם אתה פוליטיקאי ומכפישים אותך, הדרך הכי טובה להתמודד עם זה היא לא להתמקד בהכחשה, אלא פשוט להביא תוצאות טובות. הציבור לא באמת אכפת לו מהכתבות השליליות - אם הוא רואה שאתה מספק לו את מה שהוא רוצה, הוא יתמוך בך.

דוגמה: אדם עם עבר פלילי

גם אם יש עליך כתבות על כך שישבת בכלא בעבר, אם אנשים רואים שאתה עכשיו מועיל להם - זה כבר לא משנה להם. אנשים ישפטו אותך לפי איך שאתה יכול להועיל להם כיום.

מסקנה: הדרך הכי טובה להילחם במוניטין שלילי - לעשות טוב

אין קיצור דרך. הדרך האמיתית להילחם במוניטין שלילי היא פשוט להיות טוב יותר:
  • לשפר את המוצר או השירות שלך.
  • לתת חוויית לקוח יוצאת דופן.
  • להפיץ כמה שיותר מידע חיובי.
  • לתת לאנשים להשתמש במוצר שלך בחינם, כדי שיוכלו לראות בעצמם שהוא טוב.
סיכום: איך להתמודד עם מוניטין שלילי?

1. אל תיבהל ממידע שלילי - לכולם יש ביקורות שליליות.

2. אם מדובר במידע שקרי, אפשר לנסות להסיר אותו.

3. הדרך היעילה ביותר להתמודד עם ביקורות שליליות היא ליצור מוניטין חיובי.

4. תן לאנשים לראות בפועל את היתרונות שלך - אל תנסה רק "להסביר" אותם.

5. זכור: אנשים לא מסתכלים רק על מה שכתבו עליך - הם מסתכלים על מה שאתה עושה עבורם.
איך למתג את עצמך? איך להתמודד עם מיתוג שלילי באינטרנט? מיתוג עסקי, עסקה עם השטן, איך ליצור מוניטין חיובי באינטרנט? איך להתמודד עם מוניטין שלילי באינטרנט? לקוחות ממליצים באינטרנט, איך להתמודד עם לקוחות מתלוננים באינטרנט? איך להתמודד עם תלונות של לקוחות באינטרנט? המלצות של לקוחות באינטרנט, ביקורות חיוביות של לקוחות באינטרנט, איך להתמודד עם ביקורות שליליות של לקוחות באינטרנט? פרסום חיובי באינטרנט, מיתוג אישי, מיתוג חיובי באינטרנט, מיתוג באינטרנט, בניית מותג באינטרנט, לבנות מותג, שיווק עצמי, ניהול מוניטין, איך להתמודד עם פרסום שלילי באינטרנט? איך להתמודד עם תגובות שליליות באינטרנט? איך להתמודד עם כתבות שליליות באינטרנט? איך להתמודד עם דירוג שלילי באינטרנט? איך להתמודד עם ביקורת שלילית באינטרנט? איך להתמודד עם השמצות באינטרנט? איך להתמודד עם לקוחות משמיצים באינטרנט? כתבות חיוביות, לתת ללקוח להשתמש במוצר בחינם, דיל עם השטן, שימוש בסמים, התמכרות לסמים, הדגמה ללקוחות, לשכנע לקוחות, למכור ללקוחות, איך לנהל מוניטין שלילי? איך לנהל מוניטין חיובי? ביבי נתניהו, להיות מפורסם, מה לעשות אם מתלוננים עליך? מה לעשות אם משמיצים אותך? איך להתמודד אם משמיצים אותי? איך להתמודד אם מתלוננים עלי? איך להתמודד אם מכפישים אותי? מה לעשות אם מכפישים אותך? איך להתמודד עם הוצאת דיבה? איך להתמודד עם לשון הרע? איך להתמודד עם הוצאת שם רע? הסרת פרסום שלילי בגוגל, אין פרסום שלילי, איך להתמודד עם הסרת פרסום שלילי? איך להתמודד עם פרסום שלילי בגוגל? איך להתמודד עם פרסום שלילי בפייסבוק? ניקוי מוניטין שלילי, איך לנקות מוניטין שלילי? יעוץ עסקי, מוניטין חיובי, תגובות חיוביות, דירוג חיובי, ביקורת חיובית, המלצות באינטרנט, לקוחות ממליצים, המלצות של לקוחות, פידבק חיובי, חוות דעת חיובית, איך להתמודד עם לשון הרע ברשת? איך להתמודד עם לשון הרע באינטרנט? איך להתמודד עם מוניטין שלילי בגוגל? לקוחות ממליצים בגוגל, התמודדות עם לקוחות מתלוננים בגוגל, התמודדות עם תלונות של לקוחות בגוגל, המלצות של לקוחות בגוגל, פרסום חיובי בפייסבוק, מיתוג שלילי בפייסבוק, מיתוג חיובי בפייסבוק, מיתוג בפייסבוק, בניית מותג בפייסבוק, לבנות מותג בפייסבוק, שיווק עצמי בפייסבוק, ניהול מוניטין בפייסבוק, איך להתמודד עם מוניטין שלילי בפייסבוק? התמודדות עם תגובות שליליות בפייסבוק, כתבות שליליות בפייסבוק, דירוג שלילי בפייסבוק, ביקורות חיוביות של לקוחות בגוגל, התמודדות עם ביקורות שליליות של לקוחות בגוגל, פרסום חיובי בגוגל, איך להתמודד עם מיתוג שלילי בגוגל? מיתוג חיובי בגוגל, מיתוג בגוגל, בניית מותג בגוגל, לבנות מותג בגוגל, שיווק עצמי בגוגל, ניהול מוניטין בגוגל, איך להתמודד עם מיתוג בגוגל? מוניטין שלילי בגוגל, התמודדות עם תגובות שליליות בגוגל, כתבות שליליות בגוגל, איך להתמודד עם דירוג שלילי בגוגל? איך להתמודד עם ביקורת שלילית בגוגל? התמודדות עם השמצות בגוגל, לקוחות משמיצים בגוגל, תלונות של לקוחות בגוגל, מיתוג עסקי בגוגל, כתבות חיוביות בגוגל, איך לנהל מוניטין שלילי בגוגל? להתמודד עם הוצאת דיבה בגוגל, לשון הרע בגוגל, הוצאת שם רע בגוגל, איך להתמודד עם הסרת פרסום שלילי בגוגל? המלצות בגוגל, לקוחות ממליצים בפייסבוק, איך להתמודד עם לקוחות מתלוננים בפייסבוק? תלונות של לקוחות בפייסבוק, המלצות של לקוחות בפייסבוק, ביקורות חיוביות של לקוחות בפייסבוק, איך להתמודד עם ביקורות שליליות של לקוחות בפייסבוק? ביקורת שלילית בפייסבוק, השמצות בפייסבוק, התמודדות עם לקוחות משמיצים בפייסבוק, התמודדות עם תלונות של לקוחות בפייסבוק, מיתוג עסקי בפייסבוק, כתבות חיוביות בפייסבוק, איך לנהל מוניטין שלילי בפייסבוק? להתמודד עם הוצאת דיבה בפייסבוק, איך להתמודד עם לשון הרע בפייסבוק? איך להתמודד עם הוצאת שם רע בפייסבוק? איך להתמודד עם הסרת פרסום שלילי בפייסבוק? המלצות בפייסבוק, התמודדות עם לשון הרע בפייסבוק
לבנות אמון עם לקוח דוגמה תגובות חיוביות להתמודד עם השמצות התנגדות למחיר מוצר היקר מה לעשות הכי טוב להתמודד עם לשון הרע באינטרנט יעוץ עסקי המוצר יקר ללקוח facebook איך להתמודד איך להתמודד עם איך להתמודד עם פרסום שלילי אינטרנט באינטרנט ביקורת ביקורת שלילית גוגל דירוג שלילי דעת השמצות באינטרנט התמודדות התמודדות עם חוות דעת שליליות חוות דעת שלילית חשיפה שלילית כיצד להתמודד עם כתבות שליליות להתלונן להתמודד להתמודד עם להתמודד עם פרסום שלילי למתג לנהל לקוח לקוחות לקוחות משמיצים מוניטין מוניטין שלילי מותג מיתוג מיתוג באינטרנט מנהל ניהול ניהול מוניטין פידבק שלילי פייסבוק פרסום רע פרסום שלילי שלילי שליליות שלילית תגובות תגובות שליליות תלונה תלונות תלונות של לקוח תלונות של לקוחות
תגובות בפייסבוק, ויכוחים בפייסבוק, דיונים בפייסבוק, להגיב בפייסבוק, למה אנשים מגיבים בפייסבוק? איך להגיב בפייסבוק? רצון לצאת צודק, רצון להוכיח את עצמך, תגובות טיפשיות, תגובות חכמות
תגובות בפייסבוק, ויכוחים בפייסבוק, דיונים בפייסבוק, להגיב בפייסבוק, למה אנשים מגיבים בפייסבוק? איך להגיב בפייסבוק? רצון לצאת צודק, רצון להוכיח את עצמך, תגובות טיפשיות, תגובות חכמות
תגובות בפייסבוק, ויכוחים בפייסבוק, דיונים בפייסבוק, להגיב בפייסבוק, למה אנשים מגיבים בפייסבוק? איך להגיב בפייסבוק? רצון לצאת צודק, רצון להוכיח את עצמך, תגובות טיפשיות, תגובות חכמות למה אנשים מגיבים ומתווכחים בפייסבוק? אליעד כהן מסביר לעומק מדוע אנשים מרגישים דחף חזק להגיב ולנהל ויכוחים ודיונים ... ומציג את המניעים המסתתרים מאחורי תגובות אלו. הוא מבהיר כי קיימות סיבות שונות לתגובות, החל מרצון להוכיח ידע או עליונות, דרך ניסיון לעזור לזולת, ועד להגנה על עמדות אישיות או תפיסות עולם. מה גורם לאדם להגיב בפייסבוק ... הזדהות עמוקה. למה אנשים כועסים מתגובות טיפשיות בפייסבוק? אליעד מפרט בהרחבה למה אנשים מתעצבנים מתגובות שהם מחשיבים לטיפשיות או שגויות בפייסבוק. לפי ההסבר שלו, כשאדם מתעצבן מתגובה של מישהו אחר, הוא בעצם מתעצבן כי הדבר מתנגש עם משהו פנימי בתוכו. לדוגמה, אם מישהו אומר שכל העולם הוא אהבה והכל טוב, ואדם אחר ... לחוות את אותה אהבה מוחלטת, ולכן התגובה התמימה של האדם השני מאיימת עליו ומכאיבה לו. דוגמה נוספת שאליעד מביא: כאשר מישהו מגיב באופן טיפשי לנושא פוליטי, לדוגמה לשחרר ... האדם שמתעצבן מתעצבן כי אותה תגובה טיפשית, לדעתו, מערערת על המציאות הפנימית והאמת שהוא מאמין בה. הדבר נחווה כמו זלזול באינטליגנציה ובתפיסת העולם שלו, ולכן הוא חייב ... ועל תפיסותיו. איך להבין ולנתח תגובות בפייסבוק בצורה אובייקטיבית? אליעד נותן עצה פרקטית כיצד אדם יכול לבדוק אם התגובה שלו בפייסבוק היא אובייקטיבית או סובייקטיבית. הוא מציע לאדם לקחת את כל התגובות, כולל שלו, להעתיק אותן למסמך אחר ולמחוק מהן את השמות והתמונות, כך שלא יהיה ברור מי כתב איזו תגובה. לאחר מכן, על האדם לקרוא כל תגובה ולנסות להבין האם היא הגיונית, נכונה או שגויה, בלי ההשפעה של הזהות של הכותב. כך ניתן להבין את התגובות בצורה אובייקטיבית יותר, ולא דרך משקפיים של דעות קדומות או רגשות אישיים. איך להגיב בפייסבוק בצורה אופטימלית? על פי אליעד, תגובה אופטימלית בפייסבוק צריכה להיכתב רק אחרי שהאדם הבין מדוע התגובה שהוא מתכוון להגיב אליה נכונה במאה אחוז, ומדוע התגובה שלו עצמו לא נכונה במאה אחוז. רק אחרי שאדם מבין את התגובה של הצד השני לעומקה, כולל את הצדק שבה, הוא רשאי להביע את דעתו שלו. לדבריו, כאשר האדם מסוגל לראות גם את הצדק וגם את הטעות בתגובה שלו ושל האחר, הוא יכול להגיב ממקום מאוזן, אובייקטיבי וחכם יותר. מה הקשר בין תגובות בפייסבוק לבין כעס פנימי וחוסר ביטחון? אליעד מסביר שהרבה פעמים תגובה כועסת בפייסבוק נובעת מכעס פנימי שהאדם מפנה כלפי עצמו, אך הוא אינו מוכן להודות בכך. לדוגמה, כאשר מישהו כותב משהו טיפשי לדעתך, אתה ... את הכעס על האדם האחר, בצורה של תגובות עוינות או מזלזלות. מדוע אנשים נמנעים מלהגיב לפעמים? אליעד מסביר כי הסיבות לאי - תגובה יכולות להיות פחד מהדעה השנייה, או חשש שהדעה של הצד השני תערער את הביטחון העצמי והאמונות של האדם. לפעמים האדם נמנע מתגובה כי הוא מרגיש שלם עם עצמו ועם דעותיו, ואז פשוט אין לו צורך להגיב. אך לעיתים קרובות, הסיבה לאי - תגובה היא הפחד להתעמת עם אמת אחרת שיכולה לערער את תפיסת העולם של האדם, או אפילו להוביל אותו לשינוי פנימי משמעותי. איך להשתמש בתגובות של אחרים ככלי להתפתחות אישית? אליעד מציע להשתמש בכל תגובה שמעוררת כעס או התנגדות ככלי להתפתחות אישית. הוא מזכיר את הביטוי משם נתעשר משה, שמסמל את האפשרות להפיק תועלת מכל חיסרון. לפי העצה הזו, כאשר מישהו מגיב תגובה שמעוררת בך התנגדות, אתה יכול להשתמש בכך כדי לזהות את הפגמים, החסרונות והבעיות שיש בתוכך. במקום להגיב מתוך כעס או להשליך את הבעיה ...
לייקים בפייסבוק, תגובות חיוביות, דיסלייק, אהבה עצמית, ערך עצמי, ביטחון עצמי, דימוי עצמי, מה חושבים עליך? העלאת תמונות לפייסבוק, תגובות בפייסבוק, הערכה עצמית, להאמין בעצמך
לייקים בפייסבוק, תגובות חיוביות, דיסלייק, אהבה עצמית, ערך עצמי, ביטחון עצמי, דימוי עצמי, מה חושבים עליך? העלאת תמונות לפייסבוק, תגובות בפייסבוק, הערכה עצמית, להאמין בעצמך
... בפייסבוק, תגובות חיוביות, דיסלייק, אהבה עצמית, ערך ... דימוי עצמי, מה חושבים עליך? העלאת תמונות לפייסבוק, תגובות בפייסבוק, הערכה עצמית, להאמין ... עליו, הוא מתחיל להרגיש טוב יותר. למשל, אם מישהו כותב תגובה לפוסט ומקבל לייקים, הלייקים נותנים ... וחכם. לפני כן, הוא לא היה לגמרי בטוח בעצמו ובאיכות התגובה שלו. אבל אחרי שקיבל לייקים, הוא ... נעזר באישור חיצוני כדי לחזק את האמונה שלו בעצמו. כיצד תגובות שליליות משפיעות על האדם? אליעד ... יכולים לעזור לאדם להאמין שהוא מוצלח וחכם, כך גם תגובות שליליות או חוסר בלייקים עלולים ... המרכזי שאליעד כהן מתאר הוא אמונה. כאשר אדם מקבל תגובה חיובית, כמו לייק או מילה טובה, הוא ... ולכן הם מחפשים חיזוקים מבחוץ. הם מאמינים שלייקים ותגובות חיוביות אכן משקפים את ערכם העצמי. ... הוא עדיין לא מאמין ללייקים הללו. איך אמונה משפיעה על תגובת האדם ללייקים? הסיבה שלפעמים לייק ... תכונות חיוביות ומרגיש טוב יותר. באותה מידה, אם יקבל תגובות שליליות או אם לא יהיו לייקים, הוא ... איתו? לא. אבל בא נניח נלך על דוגמה שלך מישהו כתב תגובה ונגיד עשו לו לייק אז מה זה אומר, ...
יעוץ שיווקי, איך לשווק את עצמי? איזה מסרים להעביר בקמפיין השיווקי? איך להתמודד עם מתחרים? איך להתמודד עם תגובות משמיצות? איך לשווק את העסק שלך? שיטות לשיווק עצמי, שיטות שיווק לעסקים, איך לעשות קמפיין מוצלח?
יעוץ שיווקי, איך לשווק את עצמי? איזה מסרים להעביר בקמפיין השיווקי? איך להתמודד עם מתחרים? איך להתמודד עם תגובות משמיצות? איך לשווק את העסק שלך? שיטות לשיווק עצמי, שיטות שיווק לעסקים, איך לעשות קמפיין מוצלח?
... איך להתמודד עם מתחרים? איך להתמודד עם תגובות משמיצות? איך לשווק את העסק שלך? שיטות לשיווק עצמי, שיטות שיווק לעסקים, איך לעשות קמפיין מוצלח? מהי הדרך הנכונה ביותר לשווק את עצמך ואת העסק שלך? אליעד כהן ... כדאי לשמור על מראה אותנטי. איך להתמודד עם תגובות שליליות והשמצות באינטרנט? אליעד מתאר את הסכנה בפרסום שלילי באינטרנט כמו תגובות משמיצות בפייסבוק או ביקורות שליליות בגוגל. הוא מזהיר שביקורות שליליות יכולות להיות מופצות על ידי מתחרים עסקיים או לקוחות לא מרוצים, ולכן שיטת שיווק המבוססת רק ... במיוחד. הוא מציין שיש עסקים שאפילו מפרסמים תגובות שליליות בעצמם כדי להיראות אותנטיים יותר. הפתרון שאליעד מציע להתמודדות עם ביקורות שליליות והשמצות הוא להוכיח ללקוחות הפוטנציאליים את איכות השירות או המוצר ... לקוחות ממליצים עליך, לקוחות מתלוננים עליך, תגובות שליליות באינטרנט, תגובות שליליות בפייסבוק, הורדת דירוג הדף שלך בפייסבוק, לקוחות משמיצים אותי באינטרנט, ביקורת של לקוחות על העסק שלך, לקוחות שממליצים עליך, חבר מביא חבר, איך לשווק את ...
התנהגות לא ראויה של מורה רוחני, ראוי או לא ראוי, קושיות על אלוהים, מהי התנהגות ראויה? מוסכמות חברתיות, מחיקת תגובות בפייסבוק, להשלים עם המציאות, קושיות על מורה רוחני
התנהגות לא ראויה של מורה רוחני, ראוי או לא ראוי, קושיות על אלוהים, מהי התנהגות ראויה? מוסכמות חברתיות, מחיקת תגובות בפייסבוק, להשלים עם המציאות, קושיות על מורה רוחני
... מוסכמות חברתיות, מחיקת תגובות בפייסבוק, להשלים עם המציאות, קושיות על מורה רוחני מהי התנהגות ראויה ומיהו מורה רוחני ראוי? בקטע הזה אליעד עוסק בהגדרה של ראוי ... באופן שונה. האם מחיקת תגובות בפייסבוק היא פעולה ראויה? בתוך כל השיח על מוסכמות חברתיות, אליעד מתייחס גם למחיקת תגובות בפייסבוק - פעולה שנעשית לעיתים מתוך רצון להימנע מקונפליקט או כדי לשמור על תדמית. הוא מציין שלפעמים אנשים מוחקים משהו שהם לא רוצים ... כל דבר, כולל מחיקת תגובות או בחירה להתנהג בדרך מסוימת, יכול להיות ראוי ובלתי ראוי במקביל, תלוי איך מסתכלים על זה. כל פעולה נובעת מתוך תועלת או חוסר תועלת, ... אלוהים? האם מחיקת תגובות בפייסבוק היא פעולה ראויה? ...
מחשבות אסוציאטיביות, מחשבות אקראיות, איך נוצרות מחשבות? איך נוצרים חלומות? למה אני חושב על משהו? איך נוצרת מחשבה? איך נוצר חלום? תגובות רגשיות, אסוציאציות אקראיות, מחשבה אסוציאטיבית, מחשבה אקראית, מחשבות סיבתיות או אקראיות
מחשבות אסוציאטיביות, מחשבות אקראיות, איך נוצרות מחשבות? איך נוצרים חלומות? למה אני חושב על משהו? איך נוצרת מחשבה? איך נוצר חלום? תגובות רגשיות, אסוציאציות אקראיות, מחשבה אסוציאטיבית, מחשבה אקראית, מחשבות סיבתיות או אקראיות
... אסוציאטיביות, מחשבות אקראיות, איך נוצרות מחשבות? איך נוצרים חלומות? למה אני חושב על משהו? איך נוצרת מחשבה? איך נוצר חלום? תגובות רגשיות, אסוציאציות אקראיות, מחשבה אסוציאטיבית, ... הוא אחד הגורמים לכך שאנחנו חושבים את המחשבות שאנחנו חושבים, אך יש כאן גם אלמנט של אקראיות. למרות שהמחשבה שלנו נראית כתגובה לדבר שקרה, אין תמיד הסבר ישיר או ברור למה דווקא ... הוא אחד הגורמים לכך שאנחנו חושבים את המחשבות שאנחנו חושבים, אך יש כאן גם אלמנט של אקראיות. למרות שהמחשבה שלנו נראית כתגובה לדבר שקרה, אין תמיד הסבר ישיר או ברור למה דווקא ...
הקבוצה בפייסבוק, מטרת הקבוצה בפייסבוק, הבאתי לכם מתנה את המחלוקת, אתם כמו נוצות שעל הבגד, קבוצת הפייסבוק של להיות אלוהים, דיונים בקבוצה בפייסבוק, הקבוצה של אליעד כהן, הכל השתקפות עצמית, ללמוד מכל אחד
הקבוצה בפייסבוק, מטרת הקבוצה בפייסבוק, הבאתי לכם מתנה את המחלוקת, אתם כמו נוצות שעל הבגד, קבוצת הפייסבוק של להיות אלוהים, דיונים בקבוצה בפייסבוק, הקבוצה של אליעד כהן, הכל השתקפות עצמית, ללמוד מכל אחד
... אישי שמפריעים לך. לכן, אנשים אלה מהווים עבורך הזדמנות גדולה להתפתחות. מדוע אנשים מתלוננים על תגובות לא קשורות בקבוצת הפייסבוק? חלק מהחברים בקבוצה התלוננו על תגובות לא קשורות, או כאלה שלא מנוסחות באופן ברור. אליעד מפרט זאת ... המחלוקת ואת הקונפליקט כהזדמנות למשחק חשיבה ולהרחבת התודעה. מדוע אליעד כהן מתנגד לסינון דעות או תגובות בקבוצה? אליעד מסביר שאם אנשים יתחילו לצנזר ולמחוק תגובות שהם תופסים כלא קשורות או לא ברורות, בסופו של דבר כל אחד ימחק ... שלך. לדעתו, דיונים לא נוחים מאפשרים לך לפתח יכולות חשיבה מעמיקות יותר. מה ההסבר של אליעד על תגובות קצרות ולא מנומקות בקבוצה? חלק מהחברים מתלוננים גם על תגובות קצרות, כגון לא ללא הסבר מנומק. אליעד טוען שגם תגובות קצרות הן בעלות ערך, מכיוון שהן מאפשרות לך הזדמנות לחקור ולהבין מדוע האדם חושב כך. הוא מסביר שגם כאשר התגובה נראית לא מנומקת, היא יכולה להיות נקודת פתיחה לדיון שיאפשר לך ...
שיפור אינסטינקטים, פיתוח אינטואיציה, איך לפתח אינסטינקטים? התנהגויות אינסטינקטיביות, איך לשפר אינסטינקטים? התנהגות אוטומטית, לפתח אינטואיציה, שיפור מיומנויות חשיבה, פיתוח החשיבה
שיפור אינסטינקטים, פיתוח אינטואיציה, איך לפתח אינסטינקטים? התנהגויות אינסטינקטיביות, איך לשפר אינסטינקטים? התנהגות אוטומטית, לפתח אינטואיציה, שיפור מיומנויות חשיבה, פיתוח החשיבה
... אינטואיציה, שיפור מיומנויות חשיבה, פיתוח החשיבה מהם אינסטינקטים ואיך ניתן לשפר אותם? אינסטינקטים הם פעולות או תגובות שמבצע אדם באופן אוטומטי, ללא חשיבה מוקדמת או מודעות. הכוונה היא לפעולות שמבוצעות בצורה טבעית, מתוך הרגל או ניסיון, מבלי לעבור ... על הרגל, הוא באופן אוטומטי ירים אותה, מבלי להפסיק ולחשוב על זה. התהליך הזה מתרחש בעקבות תרגול והתרגלות, עד שהתגובה הופכת לאינסטינקטיבית. האם ניתן לשפר אינסטינקטים? הנושא של שיפור אינסטינקטים הוא נושא שנדון במהלך ההרצאה, ואליעד מציין כי בהחלט ניתן לשפר אינסטינקטים. ישנם מצבים שבהם אדם מגיב לאירועים או שאלות באופן אינסטינקטיבי, אך התגובה אינה תמיד האופטימלית. לדוגמה, במקרה של מצב רגיש כמו נהיגה, יש צורך לפתח אינסטינקטים שיאפשרו תגובה נכונה ומיידית בלי לחשוב הרבה. האם כל אינסטינקט הוא חיובי? לא כל אינסטינקט הוא בהכרח חיובי. אליעד מציין כי לפעמים תגובה אינסטינקטיבית עשויה להוביל לפעולה לא נכונה או טעות. דוגמה לכך היא אדם שנשאל שאלה מבלי שיש לו זמן לחשוב עליה, ואז הוא עונה בצורה ... אולם, ניתן לפתח את יכולת המחשבה כך שהיא תאפשר לאדם להגיב בצורה אינסטינקטיבית תוך כדי חישוב מהיר, מה שיביא לתגובה נכונה יותר. האם אפשר לפתח אינסטינקטים במצבים חדשים? התגובה האינסטינקטיבית יכולה להתאים למצבים מוכרים, אבל כשמדובר במצבים חדשים, קשה לפעמים לפתח תגובות אינסטינקטיביות מיידיות. אליעד מציין שזו הסיבה שיש צורך להרגיל את המוח לפתח חישובים מחשבתיים בצורה מהירה, כך שנוכל לשפר את היכולת ... המוח יוכל לפתח את היכולת להפעיל את אינסטינקטים בצורה יותר חכמה ויעילה. השיפור במיומנויות החשיבה יוביל לשיפור התגובות האוטומטיות, כלומר, השיפור יגיע כתוצאה מהתמקדות בהבנת המהות וההיגיון שמאחורי פעולות אינסטינקטיביות. האם אפשר לפתח אינסטינקטים בצורה ... פיתוח אינסטינקטים מחייב תרגול ושיפור מתמיד. אינסטינקטים לא מתפתחים מעצמם, אלא דרך חזרה מתמדת על פעולות או תגובות עד שהן הופכות לחלק מהתודעה התת - מודעת. מה המשמעות של שיפור אינסטינקטים במצבים חיים? במצבים חיים, כמו בעבודה או בזמן קבלת החלטות קריטיות, יש צורך בתגובות מיידיות. שיפור אינסטינקטים משמעותו הפיכת תגובות אלו למהירות ונכונות יותר. אליעד מציין שאם נוכל להימנע מהשהיות של דקות ולקבל החלטות תוך שניות, זה יתרום באופן משמעותי להצלחה במצבים ...
תקשורת בין אישית, איך לענות למישהו? איך לגרום למישהו להרגיש טוב? איך לקרוא אנשים? איך להרגיע מישהו? מיומנות שיחה, איך לגרום למישהו להרגיש בנוח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך?
תקשורת בין אישית, איך לענות למישהו? איך לגרום למישהו להרגיש טוב? איך לקרוא אנשים? איך להרגיע מישהו? מיומנות שיחה, איך לגרום למישהו להרגיש בנוח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך?
... די נעים. בכך תנסו להוציא אותו מהגישה השלילית שלו ולהוביל אותו למקום חיובי יותר. אליעד כהן מסביר שכדי לדעת איזו דרך מתאימה יותר, כדאי קודם כל לבחון את תגובת האדם באופן הדרגתי. מומלץ לא להתחייב מיד לתגובה נחרצת, אלא להגיב בצורה עדינה ולראות כיצד האדם מגיב לכך. לדוגמה, אם האדם אומר המוצר הזה מאוד יקר, אפשר לענות כן, המוצר הזה קצת יקר או המוצר הזה באמת יקר מאוד. לפי התגובה שתקבלו ממנו, תבינו האם הוא מעוניין שתסכימו איתו לחלוטין, או שהוא פתוח גם לדעה קצת שונה. אם הוא מגיב בצורה חיובית לאמירה שלכם, תוכלו להמשיך באותו כיוון. אם הוא מתנגד או מראה סימני אי - נוחות, כדאי לנסות לכוון את השיחה לצד השני, בהתאם למה שהוא מעוניין לשמוע. איך להשתמש בטכניקה של תגובה הדרגתית בשיחה? השיטה שאליעד כהן מציע כדי ליישם את הטכניקה של תגובה הדרגתית היא פשוטה וברורה: תחילה, יש לחזור בצורה מדויקת על מה שהאדם אומר. לדוגמה, כן, באמת המוצר יקר. אחר כך, יש לנסות תגובה דומה אבל עם שינוי קל לטובה או לרעה. לדוגמה, המוצר הזה באמת יקר, אבל אולי שווה את המחיר, או הוא יקר, אבל יחסית לאיכות זה סביר. לפי התגובה של האדם, אפשר להבין את הכיוון שהוא מעוניין ללכת אליו בשיחה ולהמשיך להגיב בהתאם. באמצעות תגובות כאלה, ניתן לכוון את השיחה לאיזור שבו האדם מרגיש נוח יותר, ובכך לגרום לו להרגיש טוב יותר וקרוב יותר אליכם. איך לקרוא אנשים בשיחה ולדעת מה הם רוצים? אליעד כהן ... - להמשיך את השיחה באותו נושא כשהוא מעוניין בכך, או לעבור לנושא אחר כשהוא מעוניין להפסיק. כך השיחה תהיה נעימה יותר לשני הצדדים. איך להרגיע מישהו באמצעות תגובות מתאימות? אליעד כהן נותן דוגמה ברורה לאיך להרגיע מישהו על ידי תגובה נכונה. למשל, כאשר אדם אומר שהוא קיבל ציון גרוע בבחינה, אפשר להציג לו את המצב בצורה חיובית ועדינה. לדוגמה, אם קיבל ציון 70, ניתן להגיד לו: 70 זה דווקא ציון ... שיחה שתגרום לאדם להרגיש בנוח? העקרון המרכזי שאליעד מדגיש בשיחה שתגרום לאדם להרגיש בנוח הוא להקשיב היטב למה שהוא אומר, להגיב בצורה הדרגתית ולשים לב היטב לתגובותיו: הקשיבו היטב, חזרו על מה שהוא אמר, ובדקו האם הוא רוצה להמשיך באותו קו או לשנות כיוון. תגיבו תגובות עדינות ולא קיצוניות כדי לבחון מה הוא באמת רוצה לשמוע. היו גמישים בשיחה, התאימו את עצמכם למצב הרוח ולתגובות של האדם. באמצעות עקרונות אלה, האדם שמולכם ירגיש נינוח וקרוב אליכם, מה שיסייע גם להמשך תקשורת חיובית וטובה ביניכם בעתיד. איך לגרום לאנשים להרגיש בנוח? איך ...
אמנות השיחה, איך מנהלים שיחה? לפתח שיחה, איך לדבר עם אנשים? איך מנהלים שיחת חולין? לנהל שיחה מעניינת, שיחה עם בחורה, שיחה עם גבר, נושאי שיחה בדייט, כישורי ניהול שיחה, סמול טוק
אמנות השיחה, איך מנהלים שיחה? לפתח שיחה, איך לדבר עם אנשים? איך מנהלים שיחת חולין? לנהל שיחה מעניינת, שיחה עם בחורה, שיחה עם גבר, נושאי שיחה בדייט, כישורי ניהול שיחה, סמול טוק
... של התפתחות השיחה עצמה, כלומר, איך לאלתר תגובות באופן טבעי. מה החוקיות לאלתור תגובות בשיחה? החוקיות שאליעד מציג היא לקחת כל משפט שהאדם השני אומר ולחלק אותו לנושאים ואסוציאציות. לכל מילה ומשפט ישנן אסוציאציות אפשריות רבות שאפשר לפתח מהן שאלות או תגובות חדשות. הוא נותן דוגמה ממשית מתוך השיחה עצמה: כשהוא שאל מישהי מה את לא יודעת? בעקבות התגובה שלה אני לא יודעת כלום. זה אפשר לו לפתוח נתיבים חדשים בשיחה על בסיס התגובה שלה, אפילו אם היא לא ממש משתפת פעולה. אילו תרגילים אפשר לעשות כדי לפתח מיומנות של שיחה? כדי לשפר את מיומנויות ניהול השיחה, אליעד מציע שני ... מה להגיב אין בעיה העליתי את הנושא הוא הגיב תגובה אבל איך אני אדע מה להגיד עכשיו אני לא יודע מה להגיד. ש: אז עכשיו צריך לאלתר בהתאם לזה. אליעד: אז השאלה היא איך לאלתר זאת השאלה מה התשובה? ש: לא ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית, השמצות באינטרנט, לקוחות משמיצים, תלונות של לקוחות, גוגל, פייסבוק, פידבק שלילי, חוות דעת שלילית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: תגובות, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: תגובות, איך להאמין בעצמך? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם גירושין? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לא להישחק בעבודה? איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה לא להתאבד? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? האם יש בחירה חופשית? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להנות בחיים? האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן שיווקי, ייעוץ פילוסופי, מאמן רוחני בנושאי תגובות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2656 שניות - עכשיו 23_05_2025 השעה 08:44:34 - wesi1