אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה טיפול בהתנגדות קניה ✔נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 2
וכאן אתן מספר שאלות שעליך כאיש מכירות ללמוד לשאול את עצמך, כאשר אתה שומע התנגדות מהלקוח, שהוא לא רוצה לקנות את המוצר

אז ראשית, להלן רשימה של התנגדויות מכירה נפוצות אצל לקוחות, שלא רוצים לקנות כרגע את המוצר ממך, משום שלטענתו של הלקוח: המוצר יקר לי, המוצר לא מתאים לי, שמעתי ביקורת שלילית על המוצר, אין לי צורך במוצר הזה, כבר יש לי את המוצר הזה, מישהו כבר קנה לי את המוצר הזה, יש לי מוצר יותר טוב מהמוצר הזה, אין לי כסף למוצר הזה, אני אקנה את המוצר הזה מחר, אני צריך לברר עוד מידע על המוצר הזה, אני לא אוהב את המוצר הזה, ועוד.

אז באופן כללי, השאלה הראשונה שעליך כאיש מכירות לשאול את עצמך היא, אם אני הייתי הלקוח, האם גם אני הייתי חושב כך, כמו הלקוח. אם לא, למה לא? ולמה הלקוח חושב כך? ואיך אני כן יכול להסביר זאת גם ללקוח? ואם כן, שגם אתה היית חושב כמו הלקוח, האם אתה עצמך חייב לחשוב כך? ואו שתלמד לשנות את החשיבה שלך על המוצר שאתה מוכר, או שתלך למכור מוצר אחר.


ולהלן עוד מספר שאלות שעליך ללמוד לשאול את עצמך, כאשר הלקוח אומר שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, כי:

המוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה:

האם הלקוח באמת חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? איך אני בטוח בזה? אולי הלקוח לא חושב כך בדיוק, אלא רק רוצה לראות איך אני אגיב? אולי הוא גם חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה, אבל עדיין הוא לא חושב שזה אך ורק נכון? האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? אולי יש דרך כלשהי לשכנע אותו לא לחשוב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה?

האם הסיבה היחידה לכך שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, היא באמת רק בגלל שהוא חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת?

האם זה שהלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה, האם זה מחייב אותו שלא לקנות את המוצר? האם אין שום אפשרות בעולם, שהלקוח הזה או לקוח אחר כלשהו בעולם, כן יקנה את המוצר הזה כאן ועכשיו, למרות שהוא חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? האם המחשבה של הלקוח שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה, מכריחה אותו שלא לקנות את המוצר?

למה הלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? האם הוא חייב לחשוב כך? מה הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? האם יכול להיות שאני לא יודע מה הסיבות לכך? האם יש דרך לאתר את הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? האם כל הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה, האם יש דרך לראות שהן לא בהכרח נכונות?

אם הייתי חייב למכור את המוצר הזה ללקוח, האם באמת לא הייתה שום דרך למכור את המוצר הזה ללקוח שחושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? אולי בכל זאת יש דרך כלשהי?


המוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר:

האם הלקוח באמת חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר? איך אני בטוח בזה? אולי הלקוח לא חושב כך בדיוק, אלא רק רוצה לראות איך אני אגיב? אולי הוא גם חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר, אבל עדיין הוא לא חושב שזה אך ורק נכון? האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר? אולי יש דרך כלשהי לשכנע אותו לא לחשוב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר?

האם הסיבה היחידה לכך שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, היא באמת רק בגלל שהוא חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר? אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת?

האם זה שהלקוח חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר, האם זה מחייב אותו שלא לקנות את המוצר? האם אין שום אפשרות בעולם, שהלקוח הזה או לקוח אחר כלשהו בעולם, כן יקנה את המוצר הזה כאן ועכשיו, למרות שהוא חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר? האם המחשבה של הלקוח שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר, מכריחה אותו שלא לקנות את המוצר?

למה הלקוח חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר? האם הוא חייב לחשוב כך? מה הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר? האם יכול להיות שאני לא יודע מה הסיבות לכך? האם יש דרך לאתר את הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר? האם כל הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר, האם יש דרך לראות שהן לא בהכרח נכונות?

אם הייתי חייב למכור את המוצר הזה ללקוח, האם באמת לא הייתה שום דרך למכור את המוצר הזה ללקוח שחושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר? אולי בכל זאת יש דרך כלשהי?


הוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר:

האם הלקוח באמת חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? איך אני בטוח בזה? אולי הלקוח לא חושב כך בדיוק, אלא רק רוצה לראות איך אני אגיב? אולי הוא גם חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר, אבל עדיין הוא לא חושב שזה אך ורק נכון? האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? אולי יש דרך כלשהי לשכנע אותו לא לחשוב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר?

האם הסיבה היחידה לכך שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, היא באמת רק בגלל שהוא חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת?

האם זה שהלקוח חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר, האם זה מחייב אותו שלא לקנות את המוצר? האם אין שום אפשרות בעולם, שהלקוח הזה או לקוח אחר כלשהו בעולם, כן יקנה את המוצר הזה כאן ועכשיו, למרות שהוא חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? האם המחשבה של הלקוח שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר, מכריחה אותו שלא לקנות את המוצר?

למה הלקוח חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? האם הוא חייב לחשוב כך? מה הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? האם יכול להיות שאני לא יודע מה הסיבות לכך? האם יש דרך לאתר את הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? האם כל הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר, האם יש דרך לראות שהן לא בהכרח נכונות?

אם הייתי חייב למכור את המוצר הזה ללקוח, האם באמת לא הייתה שום דרך למכור את המוצר הזה ללקוח שחושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? אולי בכל זאת יש דרך כלשהי?


המוצר הזה גרוע / לא טוב:

האם הלקוח באמת חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? איך אני בטוח בזה? אולי הלקוח לא חושב כך בדיוק, אלא רק רוצה לראות איך אני אגיב? אולי הוא גם חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב, אבל עדיין הוא לא חושב שזה אך ורק נכון? האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? אולי יש דרך כלשהי לשכנע אותו לא לחשוב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב?

האם הסיבה היחידה לכך שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, היא באמת רק בגלל שהוא חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שהמוצר הזה גרוע / לא טוב, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת?

האם זה שהלקוח חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב, האם זה מחייב אותו שלא לקנות את המוצר? האם אין שום אפשרות בעולם, שהלקוח הזה או לקוח אחר כלשהו בעולם, כן יקנה את המוצר הזה כאן ועכשיו, למרות שהוא חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? האם המחשבה של הלקוח שהמוצר הזה גרוע / לא טוב, מכריחה אותו שלא לקנות את המוצר?

למה הלקוח חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? האם הוא חייב לחשוב כך? מה הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? האם יכול להיות שאני לא יודע מה הסיבות לכך? האם יש דרך לאתר את הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? האם כל הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב, האם יש דרך לראות שהן לא בהכרח נכונות?

אם הייתי חייב למכור את המוצר הזה ללקוח, האם באמת לא הייתה שום דרך למכור את המוצר הזה ללקוח שחושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? אולי בכל זאת יש דרך כלשהי?


כבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה:

האם הלקוח באמת חושב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה? איך אני בטוח בזה? אולי הלקוח לא חושב כך בדיוק, אלא רק רוצה לראות איך אני אגיב? אולי הוא גם חושב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה, אבל עדיין הוא לא חושב שזה אך ורק נכון? האם הכרחי שהלקוח יחשוב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה? אולי יש דרך כלשהי לשכנע אותו לא לחשוב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה?

האם הסיבה היחידה לכך שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, היא באמת רק בגלל שהוא חושב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה? אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת?

האם זה שהלקוח חושב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה, האם זה מחייב אותו שלא לקנות את המוצר? האם אין שום אפשרות בעולם, שהלקוח הזה או לקוח אחר כלשהו בעולם, כן יקנה את המוצר הזה כאן ועכשיו, למרות שהוא חושב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה? האם המחשבה של הלקוח שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה, מכריחה אותו שלא לקנות את המוצר?

למה הלקוח חושב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה? האם הוא חייב לחשוב כך? מה הסיבות שבגללן הלקוח חושב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה? האם יכול להיות שאני לא יודע מה הסיבות לכך? האם יש דרך לאתר את הסיבות שבגללן הלקוח חושב שכבר...
גרוע תהליכי מכירה טיפול בהתנגדויות מכירות מוצר יקר מחיר גבוה קשה למכור מוצר יקר מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון טכניקות תגובה להתנגדויות קניה שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות איך להתנגד איך לטפל איך לטפל בהתנגדויות איך לטפל בהתנגדות איך למכור איך למכור את המוצר איך למכור מוצר איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצרים האם המוצר יקר האם המוצר יקר ללקוח הלקוח אומר הלקוח מתנגד למחיר המוצר יקר המוצר יקר לי המוצר שלך יקר המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר יקר המחיר יקר מידי התמודדות התמודדות עם התנגדויות התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה התמודדות עם התנגדות התנגדויות התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות הלקוח התנגדויות לקוח התנגדויות לקוחות התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדויות של לקוחות התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות הלקוח התנגדות למחיר התנגדות לקוח התנגדות מחיר התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות של הלקוח התנגדות של לקוח זה יקר לי טיפול טיפול בהתנגדויות טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה טיפול בהתנגדויות הלקוח טיפול בהתנגדויות לקוח טיפול בהתנגדויות לקוחות טיפול בהתנגדויות מכירה טיפול בהתנגדויות מכירות טיפול בהתנגדות טיפול בהתנגדות לקוח טיפול בהתנגדות קניה טיפול בהתנגדות של לקוח טיפולים טכניקות טכניקות לטיפול טכניקות לטיפול בהתנגדויות טכניקות לטיפול בהתנגדות טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה יקר יקר לי יקר ללקוח להתווכח על המחיר להתמודד להתמודד עם התנגדויות להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה להתמודד עם התנגדות להתנגד לטפל לטפל בהתנגדויות לטפל בהתנגדויות של לקוח לטפל בהתנגדות למה הלקוח אומר יקר לי למה המוצר יקר למה המוצר יקר ללקוח למה המוצר כל כך יקר למה זה יקר למה מוצר יקר למכור למכור את המוצר למכור מוצר למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרים למכור מוצרים יקרים לקוח לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח מתנגד למחיר לקוחות מה זה מוצר מה זה מוצר יקר מה זה נוסחה מוצר מוצר יקר מוצר יקר מידי מוצרים יקרים מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר של מוצר מטופל מטופלים מטפל מכירה מרגיש שהמוצר יקר מתנגד למחיר נוסחאות נוסחה נוסחה לטיפול נוסחה לטיפול בהתנגדויות נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה קשה למכור מוצר יקר שאלות להתנגדויות לקוחות שאלות להתנגדות מכירה שאלות לטיפול בהתנגדויות שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות שאלות לטיפול בהתנגדות שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח שיחת מכירה שיחת מכירות תגובה תגובה להתנגדויות תגובה להתנגדויות קניה תגובות תהליך תהליך מכירה תהליך מכירות תהליכי מכירה תהליכים תשובות להתנגדויות תשובות להתנגדויות מכירה
  1. חלק 1
  2. חלק נוכחי 👈2
חלק 1
... בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1 וכאן אבאר נוסחה, איך עליך לחקור ולהבין תהליכים באופן כללי ...
איך לא להאשים את עצמך בצרות של אחרים? איך להסיר אחריות מעצמך? איך לא לקחת אחריות על בעיות של אחרים? איך להתמודד עם רגשות אשמה בגלל פגיעה באחרים? איך להתמודד עם ייסורי מצפון? איך להתמודד עם סחיטה רגשית?
איך לא להאשים את עצמך בצרות של אחרים? איך להסיר אחריות מעצמך? איך לא לקחת אחריות על בעיות של אחרים? איך להתמודד עם רגשות אשמה בגלל פגיעה באחרים? איך להתמודד עם ייסורי מצפון? איך להתמודד עם סחיטה רגשית?
...עם רגשות אשם ברמה הפרקטית? ההרצאה מסבירה שכדי לא להיות מושפעים מרגשות אשמה שנובעים מהאשמות של אחרים, יש להתחיל בכך שאנו עצמנו נפסיק להאשים אחרים בכך שרע לנו. אדם שמסוגל לא להאשים אחרים כאשר הוא חווה קושי, יהיה חסין יותר כאשר אחרים ינסו להאשים אותו. לבסוף, ההרצאה מדגישה כי בחיים יש צורך למצוא את האיזון: יש מקרים בהם כדאי לקחת אחריות, ויש מקרים שבהם יש לשחרר. העיקרון המנחה הוא שברמה הפנימית, עלינו להבין כי אם רע לנו - זה תלוי בנו, ואם רע לאחרים - זה תלוי בהם. רגשות אשמה לקיחת אחריות סחיטה רגשית ניהול...
מאמץ, התאמצות, להיות מאושר, כמה להתאמץ, מאמץ מוגדר, לא רוצה להתאמץ, מאמץ חלקי, מאמץ אין סופי, אתה מקבל את מה שאתה נותן
מאמץ, התאמצות, להיות מאושר, כמה להתאמץ, מאמץ מוגדר, לא רוצה להתאמץ, מאמץ חלקי, מאמץ אין סופי, אתה מקבל את מה שאתה נותן
...מאמץ מתמשך, ואם כן, כמה בדיוק להתאמץ? בשיחה זו, אליעד מסביר לעומק את המושגים של מאמץ, התאמצות והקשר שלהם לתחושת האושר. לדבריו, קיימות שלוש גישות עיקריות ביחס למאמץ ולהשגת אושר: גישה ראשונה - מאמץ בלתי מוגבל: אדם שמחליט שהוא מוכן להשקיע כל מאמץ אפשרי כדי להיות מאושר. במצב כזה, הוא אמור לקחת את הנושא שהוא רוצה לפתור, לדוגמה הרגשתו הרעה, ולהתאמץ להבין אותה עד הסוף, בלי גבול ובלי להתייאש. אליעד נותן דוגמה: אדם נמצא בתחנת אוטובוס בגשם, מרגיש רע, ואם הוא מוכן להתאמץ ללא גבול כדי לשפר את מצבו, עליו לשאול...
טוב ורע, מה זה טוב? מה זה רע? מה עושה טוב? מה עושה רע? ההגדרה של טוב, ההגדרה של רע, מה זה אושר? מה זה סבל? אושר בתת מודע, סבל בתת מודע, רצון מודע, רצון לא מודע, תת המודע
טוב ורע, מה זה טוב? מה זה רע? מה עושה טוב? מה עושה רע? ההגדרה של טוב, ההגדרה של רע, מה זה אושר? מה זה סבל? אושר בתת מודע, סבל בתת מודע, רצון מודע, רצון לא מודע, תת המודע
...אלה. אם אדם לא מודע לרצונו, הוא לא ירגיש את החיסרון ולא יחווה סבל. הטוב והרע תלויים במודעות: אם אדם מודע לכך שהמציאות כרצונו, הוא יחווה את זה כטוב. אם הוא לא מודע לכך, הוא לא יחווה את זה כטוב, אפילו אם המציאות תואמת את רצונו. הקשר בין טוב ורע ובין הפכים: אליעד טוען שלמעשה טוב ורע הם שני צדדים של אותו מטבע. אם אדם מודע לכך שהוא רוצה משהו והמציאות תואמת את רצונו, הוא ירגיש טוב. אם הוא לא מודע לכך, הוא לא ירגיש טוב, גם אם המציאות כרצונו. דוגמאות לרצון ומודעות: אליעד נותן דוגמאות שונות שבהן אדם לא מודע...
איך לפתח את החשיבה? ללמד על מנת ללמוד, ללמד תלמידים, הפצה רוחנית
איך לפתח את החשיבה? ללמד על מנת ללמוד, ללמד תלמידים, הפצה רוחנית
...את הדעת שלו באמת חייב לרדוף אחרי תלמידים מתאימים. כלומר, הפעולה של ללמד אחרים אינה רק פעולה אינטלקטואלית, אלא גם פעולה רוחנית עמוקה. כאשר אדם מלמד, הוא למעשה מפיץ ידע, חכמה ואור רוחני. בכך הוא לא רק משפר את עצמו ואת יכולת ההבנה שלו, אלא גם תורם לאחרים ועוזר להם להתפתח. ההפצה הרוחנית באמצעות לימוד היא משמעותית גם בגלל שאדם שמלמד אחרים ימצא את עצמו פעמים רבות מקבל תובנות חדשות ומעמיקות אף יותר מאשר אלו שהיו לו קודם לכן, בזכות שאלות חדשות והיבטים נוספים שהתלמידים מגלים לפניו. בכך מתקיים מעגל שלם של...
אוטומציה ארגונית, אוטומציה של תהליכים, מחשוב תהליכים בארגון, תיעוד הידע הארגוני, תהליכי אוטומציה, טכנולוגיה בארגון, מחשוב ארגוני, חשיבות האוטומציה בארגון, אוטומציה של הארגון, אוטומציה עסקית, אוטומציה לעסקים, תיעוד הידע בארגון
אוטומציה ארגונית, אוטומציה של תהליכים, מחשוב תהליכים בארגון, תיעוד הידע הארגוני, תהליכי אוטומציה, טכנולוגיה בארגון, מחשוב ארגוני, חשיבות האוטומציה בארגון, אוטומציה של הארגון, אוטומציה עסקית, אוטומציה לעסקים, תיעוד הידע בארגון
...בכל ארגון קיים ידע רב, אך לעיתים קרובות הידע הזה תלוי בעובדים ספציפיים. כאשר העובד עוזב את הארגון, נעדר או אינו יכול להגיע לעבודה מכל סיבה שהיא, הארגון עלול לאבד ידע יקר ערך. ברגע שהלוגיקה הארגונית מתועדת באופן ממוחשב באמצעות אוטומציה, הידע נשמר בתוך הארגון ואינו תלוי בעובד יחיד או בקבוצה מצומצמת של עובדים. המשמעות היא שהארגון יכול להמשיך לפעול באופן חלק ויעיל גם כשכוח האדם מתחלף. לדוגמה, אם בארגון קיים עובד שאחראי לשלוח אימייל ללקוחות בכל פעם שהם ממלאים טופס מסוים, אפשר להפוך את הפעולה הזו לאוטומטית...
זמן - כמה זמן עבר מהתחלת הזמן? על הזמן ועל המקום
...זמנית, תוך כדי שהוא מסתכל על צורה אחת שנמצאת במקום אחד, בו זמנית באותו הרגע ממש, יש עוד מקום גדול, שיש בו עוד המון ישויות אחרות, באותו הרגע ממש. וכך גם לגבי הזמן. שעל האדם לדעת את האמת, שבנקודה אחת של מקום, יש אין סוף זמן. והכוונה היא, שהזמן האין סופי כולו, כבר קיים. בדיוק כמו שהמקום כולו קיים תמיד. והמקום מקיף את האדם מכל צדדיו. וגם ציר הזמן האין סופי, גם הוא כבר קיים, וגם הוא מקיף את האדם מכל צדדיו. וכל מה שהיה הווה ויהיה, הכל כבר קיים כרגע ובכל רגע אחר. ובכל רגע, האדם רואה חלק אחד של הזמן. אבל...
דיבור של אמת, לפתח את השכל, מטרת הלימוד אצל אליעד כהן, לראות את הדברים כמו שהם, לפתח את החשיבה, לדייק את החשיבה, להיות מדוייק, להיצמד לאמת, מה לומדים אצל אליעד כהן? לכוון את השכל, לפתח את המוח, איך לחשוב נכון?
דיבור של אמת, לפתח את השכל, מטרת הלימוד אצל אליעד כהן, לראות את הדברים כמו שהם, לפתח את החשיבה, לדייק את החשיבה, להיות מדוייק, להיצמד לאמת, מה לומדים אצל אליעד כהן? לכוון את השכל, לפתח את המוח, איך לחשוב נכון?
...של דיבור של אמת. הוא מצטט את רבי נחמן מברסלב, שאמר כי אדם עם שכל צריך להתפלל כל חייו רק כדי להצליח פעם אחת לומר משהו שהוא באמת אמת. לפי אליעד כהן, המשמעות העמוקה של המשפט הזה היא שבני אדם צריכים להתאמץ כל חייהם לחדד את החשיבה שלהם, עד שיגיעו לרגע אחד של דיוק מוחלט. הוא מסביר שאין משמעות לכך שאנחנו עוברים מנושא לנושא במהלך שיחה או דיון, כל עוד אנחנו לא מגיעים לפחות פעם אחת לנקודה של אמת מדויקת. לכן, אליעד כהן מתאר סיטואציה בה אדם שואל שאלה, והנוכחים בדיון מתחילים לנתח את השאלה ולפרק אותה לפרטים קטנים...
ממה נובע שעמום, מה לעשות כשמשעמם? איך לא להשתעמם? משעמם לי מה לעשות, למה משעמם לי? איך להפיג שעמום? הפגת שעמום, מה עושים נגד שעמום בחיים? מה אפשר לעשות כשמשעמם? לאתגר את עצמך
ממה נובע שעמום, מה לעשות כשמשעמם? איך לא להשתעמם? משעמם לי מה לעשות, למה משעמם לי? איך להפיג שעמום? הפגת שעמום, מה עושים נגד שעמום בחיים? מה אפשר לעשות כשמשעמם? לאתגר את עצמך
...לחץ לא ישתעמם, כי המוח עסוק בפתרון הבעיה או בהישרדות. הרגש יכול להיות שלילי וקשה, אבל לא משעמם. המסקנה היא ששעמום מתרחש רק במצב ביניים שבו האדם לא נמצא בסבל או בכאב וגם לא בהנאה. איך למצוא תחביב או מטרה שיעניין אותי? אליעד מסביר שכדי להפיג שעמום, האדם חייב להציב לעצמו מטרות או לאתגר את עצמו. אין דרך אחרת. הוא מציין שהאתגר לא חייב להיות משהו גדול כמו להגיע לירח או להיות האדם הכי מאושר בעולם. זה יכול להיות אתגר פשוט כמו לסיים לקרוא ספר, לנקות את כל הדירות בבניין, או ללמוד תחביב חדש. עצם ההצבה של מטרה...
איך לשכנע אנשים? שימוש במילה אולי, שימוש במילה אפשרי, איך לגרום לאנשים להשתכנע? טיפים לשכנוע, איך אנשים משתכנעים? טריקים לשכנוע אנשים, כושר שכנוע, טיפים לשכנוע, שיטות שכנוע
איך לשכנע אנשים? שימוש במילה אולי, שימוש במילה אפשרי, איך לגרום לאנשים להשתכנע? טיפים לשכנוע, איך אנשים משתכנעים? טריקים לשכנוע אנשים, כושר שכנוע, טיפים לשכנוע, שיטות שכנוע
...חייבים לעשות. כך למעשה אנחנו מחלישים את הטענה של הצד השני. אחרי שהכנסנו את הטענה הנגדית למסגרת של אולי, אפשר לפתוח את הדיון גם בכיוון ההפוך: אולי לא חייבים. וכך מתחילים לסובב את השיחה כך שהצד השני בעצמו כבר פחות בטוח בדבריו. האדם השני לא נלחץ מרעיון עדין של אולי, ובצורה כזאת המחשבה מתחילה לשוטט בין האפשרויות. מתי לא להשתמש באולי וצריך להיות החלטי? שאלה: האם תמיד אולי הוא הכלי הנכון, או שיש מקרים שבהם צריך פשוט לתת מכה ולסיים עניין? תשובה: לפעמים כדאי לפעול במכה ישירה בלי אולי. לדוגמה, אם יש גוק...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 2
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: טיפול בהתנגדות קניה, איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך להיגמל מהימורים? איך לקבל החלטות? איך לשתול מחשבות? איך להאמין בעצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לנהל את הזמן? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לא להישחק בעבודה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: טיפול בהתנגדות קניה, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? האם לדומם יש תודעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם באמת הכל לטובה? האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם המציאות היא טובה או רעה? האם הכל אפשרי? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להנות בחיים? למה העולם קיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? בשביל מה לחיות? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך להצליח להתמיד? יתרונות בחיפוש האמת למה העולם בעד החמאס? אוהבת את עצמי לעזור לעצמי להבין רגשות בדיקה גנטית דיכאון פחד לקבל לא... אהבה עצמית ואהבה חיצונית שנאה עצמית על טעויות איך לדעת מי באמת אוהב אותך? לאהוב בחינם בצורה נכונה הדרך היחידה אל האושר טיפ לאושר שכנוע האקסית החוקים של הזוגיות קבלת החלטות של הלקוח החלטה מורכבת התמודדות עם ocd להתמודד עם אדם חכם ליצור מוטיבציה למנהלים להצליח בלי להיות הכי טוב איתור צרכי הלקוח מה זה צרכי הלקוח מוצרים פגומים חינוך דמוקרטי הצלחה בחינוך לשתול מחשבות בתת המודע מודעות עצמית בסגר הקורונה הפרעה דיסוציאטיבית מה ההבדלים שבין אוטיזם לעומת פיגור? איך למכור את עצמך לאקס? איך להראות לאקס שהשתנתי? כושר בבית הארכת שריר הירך האחורית להרגיש אלוהים אלוהים הוא רע כל הזמן שלבים בהארה רוחנית מחפשת הארה להיות אלוהים חזק האם אפשר להיות אלוהים? מניות נדלן לשכנע לקוח שמוצר שווה את הכסף פרדוקס מטרת החיים למה היא משמעות החיים שלי? תוך כמה זמן אפשרי לשנות רגש שלילי ליהנות מכל דבר הבחירה החופשית בחירה חופשית בתהליך טיפולי היקום הוא אין סופי עולם יחסי עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לאורח חיים בריא, גישור, מאמן אישי למנהלים בנושאי טיפול בהתנגדות קניה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 2.2344 שניות - עכשיו 06_12_2025 השעה 16:04:01 - wesi1