אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מוצר יקר מידי ✔נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 2
וכאן אתן מספר שאלות שעליך כאיש מכירות ללמוד לשאול את עצמך, כאשר אתה שומע התנגדות מהלקוח, שהוא לא רוצה לקנות את המוצר

אז ראשית, להלן רשימה של התנגדויות מכירה נפוצות אצל לקוחות, שלא רוצים לקנות כרגע את המוצר ממך, משום שלטענתו של הלקוח: המוצר יקר לי, המוצר לא מתאים לי, שמעתי ביקורת שלילית על המוצר, אין לי צורך במוצר הזה, כבר יש לי את המוצר הזה, מישהו כבר קנה לי את המוצר הזה, יש לי מוצר יותר טוב מהמוצר הזה, אין לי כסף למוצר הזה, אני אקנה את המוצר הזה מחר, אני צריך לברר עוד מידע על המוצר הזה, אני לא אוהב את המוצר הזה, ועוד.

אז באופן כללי, השאלה הראשונה שעליך כאיש מכירות לשאול את עצמך היא, אם אני הייתי הלקוח, האם גם אני הייתי חושב כך, כמו הלקוח. אם לא, למה לא? ולמה הלקוח חושב כך? ואיך אני כן יכול להסביר זאת גם ללקוח? ואם כן, שגם אתה היית חושב כמו הלקוח, האם אתה עצמך חייב לחשוב כך? ואו שתלמד לשנות את החשיבה שלך על המוצר שאתה מוכר, או שתלך למכור מוצר אחר.


ולהלן עוד מספר שאלות שעליך ללמוד לשאול את עצמך, כאשר הלקוח אומר שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, כי:

המוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה:

האם הלקוח באמת חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? איך אני בטוח בזה? אולי הלקוח לא חושב כך בדיוק, אלא רק רוצה לראות איך אני אגיב? אולי הוא גם חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה, אבל עדיין הוא לא חושב שזה אך ורק נכון? האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? אולי יש דרך כלשהי לשכנע אותו לא לחשוב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה?

האם הסיבה היחידה לכך שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, היא באמת רק בגלל שהוא חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת?

האם זה שהלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה, האם זה מחייב אותו שלא לקנות את המוצר? האם אין שום אפשרות בעולם, שהלקוח הזה או לקוח אחר כלשהו בעולם, כן יקנה את המוצר הזה כאן ועכשיו, למרות שהוא חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? האם המחשבה של הלקוח שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה, מכריחה אותו שלא לקנות את המוצר?

למה הלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? האם הוא חייב לחשוב כך? מה הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? האם יכול להיות שאני לא יודע מה הסיבות לכך? האם יש דרך לאתר את הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? האם כל הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה, האם יש דרך לראות שהן לא בהכרח נכונות?

אם הייתי חייב למכור את המוצר הזה ללקוח, האם באמת לא הייתה שום דרך למכור את המוצר הזה ללקוח שחושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? אולי בכל זאת יש דרך כלשהי?


המוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר:

האם הלקוח באמת חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר? איך אני בטוח בזה? אולי הלקוח לא חושב כך בדיוק, אלא רק רוצה לראות איך אני אגיב? אולי הוא גם חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר, אבל עדיין הוא לא חושב שזה אך ורק נכון? האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר? אולי יש דרך כלשהי לשכנע אותו לא לחשוב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר?

האם הסיבה היחידה לכך שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, היא באמת רק בגלל שהוא חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר? אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת?

האם זה שהלקוח חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר, האם זה מחייב אותו שלא לקנות את המוצר? האם אין שום אפשרות בעולם, שהלקוח הזה או לקוח אחר כלשהו בעולם, כן יקנה את המוצר הזה כאן ועכשיו, למרות שהוא חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר? האם המחשבה של הלקוח שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר, מכריחה אותו שלא לקנות את המוצר?

למה הלקוח חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר? האם הוא חייב לחשוב כך? מה הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר? האם יכול להיות שאני לא יודע מה הסיבות לכך? האם יש דרך לאתר את הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר? האם כל הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר, האם יש דרך לראות שהן לא בהכרח נכונות?

אם הייתי חייב למכור את המוצר הזה ללקוח, האם באמת לא הייתה שום דרך למכור את המוצר הזה ללקוח שחושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר? אולי בכל זאת יש דרך כלשהי?


הוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר:

האם הלקוח באמת חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? איך אני בטוח בזה? אולי הלקוח לא חושב כך בדיוק, אלא רק רוצה לראות איך אני אגיב? אולי הוא גם חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר, אבל עדיין הוא לא חושב שזה אך ורק נכון? האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? אולי יש דרך כלשהי לשכנע אותו לא לחשוב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר?

האם הסיבה היחידה לכך שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, היא באמת רק בגלל שהוא חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת?

האם זה שהלקוח חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר, האם זה מחייב אותו שלא לקנות את המוצר? האם אין שום אפשרות בעולם, שהלקוח הזה או לקוח אחר כלשהו בעולם, כן יקנה את המוצר הזה כאן ועכשיו, למרות שהוא חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? האם המחשבה של הלקוח שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר, מכריחה אותו שלא לקנות את המוצר?

למה הלקוח חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? האם הוא חייב לחשוב כך? מה הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? האם יכול להיות שאני לא יודע מה הסיבות לכך? האם יש דרך לאתר את הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? האם כל הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר, האם יש דרך לראות שהן לא בהכרח נכונות?

אם הייתי חייב למכור את המוצר הזה ללקוח, האם באמת לא הייתה שום דרך למכור את המוצר הזה ללקוח שחושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? אולי בכל זאת יש דרך כלשהי?


המוצר הזה גרוע / לא טוב:

האם הלקוח באמת חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? איך אני בטוח בזה? אולי הלקוח לא חושב כך בדיוק, אלא רק רוצה לראות איך אני אגיב? אולי הוא גם חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב, אבל עדיין הוא לא חושב שזה אך ורק נכון? האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? אולי יש דרך כלשהי לשכנע אותו לא לחשוב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב?

האם הסיבה היחידה לכך שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, היא באמת רק בגלל שהוא חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שהמוצר הזה גרוע / לא טוב, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת?

האם זה שהלקוח חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב, האם זה מחייב אותו שלא לקנות את המוצר? האם אין שום אפשרות בעולם, שהלקוח הזה או לקוח אחר כלשהו בעולם, כן יקנה את המוצר הזה כאן ועכשיו, למרות שהוא חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? האם המחשבה של הלקוח שהמוצר הזה גרוע / לא טוב, מכריחה אותו שלא לקנות את המוצר?

למה הלקוח חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? האם הוא חייב לחשוב כך? מה הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? האם יכול להיות שאני לא יודע מה הסיבות לכך? האם יש דרך לאתר את הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? האם כל הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב, האם יש דרך לראות שהן לא בהכרח נכונות?

אם הייתי חייב למכור את המוצר הזה ללקוח, האם באמת לא הייתה שום דרך למכור את המוצר הזה ללקוח שחושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? אולי בכל זאת יש דרך כלשהי?


כבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה:

האם הלקוח באמת חושב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה? איך אני בטוח בזה? אולי הלקוח לא חושב כך בדיוק, אלא רק רוצה לראות איך אני אגיב? אולי הוא גם חושב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה, אבל עדיין הוא לא חושב שזה אך ורק נכון? האם הכרחי שהלקוח יחשוב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה? אולי יש דרך כלשהי לשכנע אותו לא לחשוב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה?

האם הסיבה היחידה לכך שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, היא באמת רק בגלל שהוא חושב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה? אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת?

האם זה שהלקוח חושב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה, האם זה מחייב אותו שלא לקנות את המוצר? האם אין שום אפשרות בעולם, שהלקוח הזה או לקוח אחר כלשהו בעולם, כן יקנה את המוצר הזה כאן ועכשיו, למרות שהוא חושב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה? האם המחשבה של הלקוח שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה, מכריחה אותו שלא לקנות את המוצר?

למה הלקוח חושב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה? האם הוא חייב לחשוב כך? מה הסיבות שבגללן הלקוח חושב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה? האם יכול להיות שאני לא יודע מה הסיבות לכך? האם יש דרך לאתר את הסיבות שבגללן הלקוח חושב שכבר...
המחיר הוא רק תירוץ תשובות התנגדות במכירה אנשי מכירות לקוח לא רוצה לקנות האם באמת לראות התנגדויות בזמן מכירה למוצר מחשבה התנגדות קניה אומר יקר לי איך לטפל איך לטפל ב איך לטפל בהתנגדויות איך לטפל בהתנגדויות של לקוח איך לטפל בהתנגדות איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצרים יקרים בהתנגדויות בתהליך מכירה הלקוח הלקוח אומר הלקוח אומר יקר לי הלקוח מתנגד למחיר הלקוח שלך המוצר המוצר יקר המוצר יקר לי המוצר יקר ללקוח המוצר יקר מידי המוצר שלך המוצר שלך יקר המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר יקר המחיר יקר מידי התמודדות התמודדות עם התמודדות עם התנגדויות התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה התמודדות עם התנגדות התנגדויות התנגדויות ב התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות לקוח התנגדויות לקוחות התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדויות של לקוחות התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות למחיר התנגדות לקוח התנגדות מחיר התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות של לקוח זה יקר לי טיפול טיפול ב טיפול בהתנגדויות טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה טיפול בהתנגדויות לקוח טיפול בהתנגדויות לקוחות טיפול בהתנגדויות מכירה טיפול בהתנגדויות מכירות טיפול בהתנגדות טיפול בהתנגדות לקוח טיפול בהתנגדות קניה טיפול בהתנגדות של לקוח טיפולים טכניקות טכניקות לטיפול טכניקות לטיפול בהתנגדות טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה יקר יקר לי יקר ללקוח להתווכח על המחיר להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה להתנגד לטיפול לטפל לטפל בהתנגדויות לטפל בהתנגדויות של לקוח לטפל בהתנגדות למה המוצר יקר למה המוצר כל כך יקר למכור למכור מוצר למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרים למכור מוצרים יקרים לקוח לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח מתנגד למחיר לקוחות לשאול שאלות מוצר מוצר היקר מוצר יקר מוצר יקר ללקוח מוצר יקר מידי מוצרים יקרים מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר של מוצר מטופל מטופלים מטפל מכירה מרגיש שהמוצר יקר מתנגד למחיר נוסחה נוסחה ל נוסחה לטיפול נוסחה לטיפול בהתנגדויות נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה קשה למכור מוצר יקר שאלות שאלות להתנגדויות לקוחות שאלות להתנגדות מכירה שאלות לטיפול בהתנגדויות שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות שאלות לטיפול בהתנגדות שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח שיחת מכירה שיחת מכירות תגובה תגובה להתנגדויות תגובה להתנגדויות קניה תגובות תהליך תהליך מכירה תהליך מכירות תהליכי מכירה תהליכים תשובות תשובות להתנגדויות תשובות להתנגדויות מכירה
הנחה, משכורת נמוכה, התפשרות על שכר עבודה, לתת הנחה ללקוח, להתפשר על המשכורת, למה לא לתת הנחה? מה המשמעות של לתת הנחה ללקוח? איך למכור מוצר יקר? הלקוח אומר יקר לי, מה המשמעות של התפשרות על המשכורת שלך? שכיר כעצמאי, איך להתראיין?
הנחה, משכורת נמוכה, התפשרות על שכר עבודה, לתת הנחה ללקוח, להתפשר על המשכורת, למה לא לתת הנחה? מה המשמעות של לתת הנחה ללקוח? איך למכור מוצר יקר? הלקוח אומר יקר לי, מה המשמעות של התפשרות על המשכורת שלך? שכיר כעצמאי, איך להתראיין?
... על המשכורת, למה לא לתת הנחה? מה המשמעות של לתת הנחה ללקוח? איך למכור מוצר יקר? הלקוח אומר יקר לי, מה המשמעות של התפשרות על המשכורת שלך? שכיר כעצמאי, איך להתראיין? האם לתת הנחה ללקוח באמת משתלם? כאשר עוסקים בנושא מתן ... עליו. הסיבה השלישית היא המשמעותית ביותר. לעיתים קרובות, כאשר הלקוח אומר יקר לי, הוא לא בהכרח מתכוון שאין לו כסף, אלא הוא חושב שהמוצר אינו מצדיק את המחיר שנדרש עבורו. מה המשמעות של לתת הנחה בעיני ... לגרום לך להפסיד את העסקה? חשוב להבין שלא כל הלקוחות מחפשים מחיר זול. ישנם לקוחות רבים שהדבר החשוב להם הוא האיכות, השירות, והערך של המוצר או השירות. כשאדם מציע הנחה, הוא לפעמים מעורר אצל הלקוח ... מחפש מוצר איכותי ויקר, לא זול. לדוגמה, אם לקוח אומר לך: המוצר יקר לי , ואתה מיד מציע לו הנחה, אתה בעצם עלול להעביר לו את המסר שהמחיר הראשון שדרשת היה מוגזם. התוצאה יכולה להיות הפוכה ממה ... שלו במקום להוריד את המחיר. איך להתמודד נכון עם התנגדות של לקוח שאומר יקר לי? כאשר לקוח אומר שהמוצר יקר, אפשר להציע לו לבחון את איכות המוצר, את השירות שנלווה אליו, ואת היתרונות שהוא נותן לעומת המתחרים. במקום לתת הנחה באופן ... היא שכך אתה משדר ביטחון בערך של המוצר שלך, ולא מסמן ללקוח שהוא יקר מדי. באופן כזה, הסיכויים שירכוש את המוצר דווקא עולים, כי הלקוח רואה שאתה בטוח במה שאתה מציע ולא רק מנסה למכור בזול. איך להצליח בריאיון עבודה? איך למכור מוצר יקר? מתי לתת הנחה וכמה לתת? טיפים לשיפור יכולות מכירה למה לקוח מבקש הנחה? האם להתפשר על השכר שלך? התמודדות עם התנגדויות לקוחות ... של הלקוח כלפי המוצר או השירות שלך. איך להצליח בריאיון עבודה איך למכור מוצר יקר מתי לתת הנחה וכמה לתת טיפים לשיפור יכולות מכירה איך למכור את עצמך בראיון? איך להצליח בראיון עבודה? תשובות לשאלות בראיון עבודה, אתה לא מספיק מקצועי, המוצר לא שווה את הכסף, המוצר יקר מידי, התנגדויות של לקוחות, כמה משכורת אתה רוצה? כמה שכר אתה רוצה? למה לא להתפשר על המשכורת? למה לא להתפשר על השכר? כמה ...
מחיר מוצר, תמחור מוצר יקר, תמחור שירות יקר, התנגדות מכירה מחיר, איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור שירות יקר? האם המוצר יקר? כמה המוצר באמת שווה? מה הערך האמיתי של המוצר? איך לתמחר מוצר? איך להתמודד עם התנגדות יקר לי? מה השווי האמיתי של המוצר? האם התמחור נכון? איך לתמחר בצורה נכונה? האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? התנגדות רכישה מחיר, התנגדות לקוח מחיר, מהו הערך האובייקטיבי של מוצר? כדאיות ייצור מוצר, האם כדאי לייצר את המוצר?
... מוצר, תמחור מוצר יקר, תמחור שירות יקר, התנגדות מכירה מחיר, איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור שירות יקר? האם המוצר יקר? כמה המוצר באמת שווה? מה הערך האמיתי של המוצר? איך לתמחר מוצר? איך להתמודד עם התנגדות יקר לי? מה השווי האמיתי של המוצר? האם התמחור נכון? איך לתמחר בצורה נכונה? האם להעלות ... המוצר? אז כאשר אנחנו באים למכור מוצר שירות כלשהו, אפשר לומר שההתנגדות הגדולה ביותר בדכ תהיה התנגדות המחיר. כי יכולה להיות התנגדות של אי התאמה לצרכי הלקוח, אבל בדכ גם באי התאמה לצרכי הלקוח ... מבט מרכזית ביותר, לגבי טיפול בהתנגדות מכירה מסוג מחיר וכולי. אז כאשר אנחנו מתבוננים על מכירת מוצר יקר, שהלקוח אומר שהמוצר יקר לו, שהלקוח מבקש הנחה כלשהי, בראש ובראשונה על איש המכירות להבין, האם בעיניו כאיש המכירות? המוצר הזה מתומחר בצורה נכונה? האם המוצר הזה באמת יקר? האם התמחור הזה של המוצר הוא אכן יקר מידי? מה המחיר הנכון של המוצר? מה המחיר האובייקטיבי של המוצר? ואני אסביר: כאשר אנחנו ... באיזה מחיר המוצר שאני מוכר היה יכול להתאים לי? האם יש לי כסף לרכוש את המוצר? האם אני חושב שהמוצר יקר מידי? האם פעם רכשתי מוצר כזה? האם פעם רכשתי מוצר במחיר כזה? במחיר גבוה יותר? יותר זול? אפשרי גם לשאול שאלות בסגנון של: האם אני חושב שללקוח שלי יש אפשרויות ... לגבי השווי האמיתי והערך האמיתי של המוצר שאותו אני מוכר ללקוח. וצריכים להבין כי כאשר באים למכור מוצר יקר ללקוח, איש המכירות צריך בראש ובראשונה להבין את הערך האמיתי בעיניו של המוצר ... יעלה ללקוח ספציפי ליצור לעצמו את המוצר שלנו. שיתכן, שעבור לקוח ספציפי, אכן המוצר שלנו יהיה יקר, בגלל שהוא איש מקצוע ואולי עבורו באופן אישי, הוא יכול ליצור לעצמו את המוצר בהרבה יותר ... על השאלה הבאה: נניח שהלקוח ירצה בדיוק את המוצר שלנו, האם הוא יכול להשיג אותו במחיר יותר זול יקר מהמחיר שלנו? והאם זה בגלל שאני מונופול יש לי פטנט, או בגלל שזאת עלות הייצור של המוצר ...
השכל של החכם האמיתי - יהלומים - מי מבין ביהלומים? ולמי מגיעים היהלומים?
... לבין זכוכית נוצצת ופשוטה, שהיא רק נראית כמו יהלום יקר. וגם מי שכן מבין ביהלומים וכן יודע להבדיל בין יהלום אמיתי, לבין זכוכית פשוטה, הרי שגם הוא לא תמיד יודע להבדיל בין יהלום יוקרתי לבין יהלום פשוט. וישנם יהלומים יקרים מאוד, שכלפי חוץ הם נראים כזכוכית פשוטה וכאבן פשוטה, למרות שמצד האמת היהלומים האלו יקרים מאוד. וגם אם האדם מבין שיש מולו יהלום, הרי שלפעמים הוא ממעיט בערכו של היהלום, והוא לא מבין באמת את ערכו האמיתי של היהלום. וכדי ... והם יודעים להבדיל בין יהלום פשוט לבין יהלום יקר ומיוחד. וככל שהיהלום יקר יותר וייחודי יותר, כך פחות יהלומנים מסוגלים להעריך את השווי של היהלום, וכך כמות האנשים בעולם שמסוגלים להעריך את שווי היהלום הזה ... יכול להרשות לקנות לעצמו יהלומים. אבל יש יהלומים יקרים ככ, שלא הרבה אנשים בעולם יכולים להרשות לעצמם לקנות את היהלום הזה. ויש יהלום ככ יקר, שאף אחד בעולם לא יכול להעריך את הערך האמיתי שלו. משום, שכדי להעריך את הערך של משהו, לשם כך הוא צריך להיות בר השוואה לדברים אחרים. ... לזהות שמאחורי הכיעור החיצוני, יש כאן יהלום מאוד יקר. וככל שהאדם יודע לזהות את היהלום היקר טוב יותר, למרות הכיעור החיצוני שלו, כך בעל היהלום הזה, מנקה עוד קצת את היהלום הזה, ומציג אותו ...
הסוד של חינוך ילדים - מהו הסוד של חינוך ילדים שאותו *לא* יודעים *כל* המחנכים בעולם?
... הם מקבלים חינוך כלשהו, לדעת להיזהר מבעלי חיים טורפים וכיוב. ואם הילד לא יקבל כל חינוך, הרי שהוא לא ישרוד כלל בעולם. אבל לחינוך הזה יש מחיר גבוה ואמיתי, והוא שמצד האמת הוא פוגע בילד מבחינה רגשית, בכך שהוא בעצם מכניס את הילד לסוג של בית כלא חברתי והתנהגותי. ...
כסף קונה פחד וחרדה - מה כסף לא יכול לקנות? למה כסף יוצר חרדות?
כסף קונה פחד וחרדה - מה כסף לא יכול לקנות? למה כסף יוצר חרדות?
... מלהעז, נמנע מלנסות, פוחד לאבד את מה שיש לו. האם עדיף להיות חסר כל, כמו הומלס או תינוק, כדי לא לפחד מאובדן? שאלה טבעית שעולה היא: אולי עדיף לחיות כמו הומלס, שאין לו שום דבר לאבד? אכן, להומלס אין את אותה דאגה לאובדן דבר יקר ערך, כי מלכתחילה אין לו מה להפסיד. אך החוויה הכללית שלו עשויה להיות ...
התייעלות בעבודה - איך להתייעל ולחשוב נכון יותר?
התייעלות בעבודה - איך להתייעל ולחשוב נכון יותר?
... ולהבנה. יש אנשים שמעדיפים לפעול באופן מיידי, אך בכך הם מבזבזים זמן יקר על פעולות לא נחוצות. אם משקיעים זמן במחשבה ובניתוח המצב, ניתן לחסוך זמן רב בעבודה, וגם בפרויקטים עתידיים יהיה קל יותר ...
אושר - קושי להיות מאושר - מה לעשות בקלות?
אושר - קושי להיות מאושר - מה לעשות בקלות?
... מה שהם באמת רוצים. הם אומרים לעצמם שהם רוצים להיות מאושרים, אבל בפועל הם מפחדים, חוששים או לא מוכנים לוותר על דברים מסוימים עבור האושר. למשל, אם אדם יקבל הצעה להיות מאושר לחלוטין אך בתנאי שיהיה חולה או יפסיד משהו יקר לליבו , והוא לא מסכים, הרי שבאמת יש לו משהו חשוב יותר מהאושר. אדם שבאמת רוצה להיות מאושר מוכן להקריב הכל, עד ...
פרפקציוניזם טוב או רע?
פרפקציוניזם טוב או רע?
... כדי להשיג אושר מושלם. אליעד מוסיף דוגמה שאדם צריך להיות מאושר 24 שעות ביממה, 365 ימים בשנה, כולל בזמן השינה, משום שיש אנשים שבמשך היום רגועים, אך בלילה סובלים מסיוטים. הוא מציין כי אין מחיר גבוה מדי להשגת האושר. אם אדם אינו מאושר, אין באמת טעם לשום דבר אחר בחיים. מצד שני, אם הוא מאושר, כל דבר שקורה סביבו הופך ...
לא רוצה אבל עושה - למה כולם עושים תמיד *נגד* רצונם?
לא רוצה אבל עושה - למה כולם עושים תמיד *נגד* רצונם?
... האם אנחנו פועלים כדי למלא רצון או כדי להפסיק לרצות? הדברים שהאדם עושה בדרך כלל נועדו למלא רצון פנימי, אך פעמים רבות הוא עושה אותם גם כדי להפסיק לרצות. לדוגמה, אדם שעובד קשה כדי לרכוש פריטים יקרים או לעשות כסף, לא עושה זאת מתוך ...
אושר בכל מחיר - מה המחיר של האושר שלך?
אושר בכל מחיר - מה המחיר של האושר שלך?
... באושר שלו ואת ה - 50 הנותרים הוא מעדיף לשמור לעצמו. במצב כזה עליו להבין שהאושר שהשיג תמורת אותם 50 שקל הוא האושר שאליו הוא יכול להגיע, והוא צריך להפסיק לחפש יותר מכך. אם הוא רוצה יותר אושר, עליו להחליט שהוא מוכן לשלם מחיר גבוה יותר ולהתחייב לכך. מדוע אנשים לא מאושרים גם כאשר הם בריאים? אחת ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 2
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מוצר יקר מידי, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מוצר יקר מידי, איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיגמל מהימורים? איך למצוא זוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לשתול מחשבות? איך לא להישחק בעבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לקבל החלטות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? האם באמת הכל לטובה? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה המשמעות של החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע וסבל בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם אפשר לדעת הכל ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל התנהגותי קוגניטיבי, קואצ'ינג לילדים, מטפל בתחום מוצר יקר מידי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3281 שניות - עכשיו 23_05_2025 השעה 14:13:01 - wesi1