אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שיווק פרובוקטיבי ✔חומרי שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 חומרי שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? סוגים של חומרי שיווק, הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק, שיווק תכנים מקצועיים, שיווק ישיר, שיווק עקיף, הכנת פרסומת שיווקית, שיווק ברשתות חברתיות
וכאן אסביר לגבי סוגים שונים של חומרי שיווק. איזה סוגים יש? מה ההבדלים ביניהם? מה היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם? איך ליצור אותם? ואסביר גם איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? ועוד.

כי הרבה פעמים אתה יוצר תכנים שיווקיים, שגורמים ללקוח להבין שאתה איש מקצוע. אבל הם לא מספיקים כדי לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך. כי הוא מבין שהוא צריך לפנות לאיש מקצוע, אבל לא דווקא אליך. והשאלה היא, איך ליצור תוכן שיווקי, שיגרום ללקוח לרצות לפנות אך ורק אליך?

אז לשם כך נתחיל מהתחלה ונסביר באופן עקרוני את כל העניין של חומרי שיווק וכולי.

2 סוגים של חומרי שיווק

אז ברמת העיקרון, ישנם כל מיני סוגים שונים של חומרי שיווק. וניתן לחלק את כל חומרי השיווק ל 2 סוגים.

שיווק בשכנוע ישיר

חלק אחד של חומרי שיווק, יהיה חומרים שמעודדים באופן ישיר את הלקוח לקנות את המוצר. לדוגמא פרסומת שאומרת, "בא ליהנות מחוויה עוצרת נשימה של נסיעה ברכב הכי מהיר שיש", או לדוגמא פרסומת שאומרת ש"הפיצה שלנו הכי טעימה שיש - בא לאכול אותה" וכיו"ב. בקיצור, פרסומת וחומר שיווק שבאופן ישיר מנסה לגרום לנו לצרוך את המוצר שאותו היא מפרסמת.

שיווק בשכנוע עקיף

כמו כן יש סוג נוסף של חומרי שיווק, שהוא לא מדבר בשום צורה על מסר שאומר בא תקנה את המוצר. אבל הוא כן גורם לאנשים להאמין במוצר, לאהוב את המוצר, לחשוב שהמוצר טוב, באופן כללי, בלי מסר שמדבר באופן ישיר על צריכת המוצר. לדוגמא סוגים של תכנים מקצועיים שמעבירים אנשי מקצוע ברשתות החברתיות, שגורמים למי שצורך את התכנים האלו, להתחבר לאותו איש מקצוע ולתפוס אותו כאיש מקצוע מומחה בתחומו. כדי, שאם אותו הצרכן מתישהו ירצה את השירות הזה, הרי שאז הוא יעדיף לפנות לאותו איש מקצוע שמפרסם את אותם התכנים המקצועיים, שאינם מדברים באופן ישיר על רכישת המוצר.

מה ההבדל בין שיווק ישיר לבין שיווק עקיף?

אז ברמת העיקרון, הלקוח רוכש את המוצר כי הוא חושב שהמוצר טוב ושכדאי לו לרכוש את המוצר ושיהיה לו טוב אם הוא ירכוש את המוצר. והמסר השיווקי, או שהוא אומר בפירוש את זה שהמוצר טוב, ושללקוח טוב לרכוש את המוצר וכולי, או שהוא אומר את זה בצורה עקיפה, שגורמת ללקוח להסיק מעצמו ולהבין מעצמו שהמוצר הוא טוב ושכדאי לו לרכוש את המוצר.

לדוגמא: לקוח ירצה לאכול את הפיצה הכי טעימה. ולכן בשיווק ישיר נאמר באופן ישיר מסר של: "הפיצה שלנו הכי טעימה שיש - בא לאכול אותה". אבל בשיווק עקיף אנחנו ניצור תוכן שיווקי שיגרום ללקוח להבין מעצמו, שהפיצה שלנו הכי טעימה שיש ושכדאי לו לאכול אותה. כאשר מהות ההבדל היא, האם המסר שאומר שהמוצר שלך טוב ללקוח, האם הוא נאמר בצורה ישירה, או בצורה עקיפה שהלקוח מבין את זה מעצמו.

איך להפוך שיווק ישיר לשיווק עקיף?

ואיך לדוגמא נעביר מסר עקיף שהפיצה שלנו הכי טעימה שיש? תשובה: ניצור לדוגמא סרטונים והסברים שמראים איך מכינים את הפיצה מהחומרים הכי טובים שיש, איך אופים את הפיצה במינון הנכון כדי להשפיע על הטעם של הפיצה, נסביר כל מידע שאפשר להראות שהפיצה שלנו טעימה, באמצעות הצגת תהליכי הכנת הפיצה וכיו"ב, שיגרמו לצרכן להבין שהפיצה שלנו היא מאוד טעימה ושהוא ירצה לטעום אותה.

במילים אחרות, נשאל את עצמנו, מה אני רוצה שהלקוח יחשוב עלי כדי שהוא יבוא לרכוש את המוצר. ואז, במקום לומר לו באופן ישיר את מה שאני רוצה שהוא יחשוב עלי, במקום זה, ניצור תכנים שיווקיים וחומרי שיווק, שיגרמו לו להבין מעצמו, את מה שאתה רוצה שהוא יבין.

לדוגמא: במקום לומר הרכב שלי הכי נוח שיש, תיצור סרטונים ותכנים שיראו תהליכים ביצירת הרכב שנועדו לשפר את הנוחות של הנוסע ברכב. במקום לומר אני יוצר המטבחים הכי טובים שיש, תראה תהליכים שבהם אתה עושה דברים שגורמים למטבחים שלך להיות הכי טובים שיש. במקום לומר אני היועץ הכי טוב שיש, תיצור תכנים מקצועיים שיגרמו לאדם להבין שאתה הכי טוב שיש וכולי.

מה עדיף שיווק ישיר או שיווק עקיף?

ומה עדיף, האם עדיף שיווק ישיר או שיווק עקיף? האם עדיף שכנוע ישיר או שכנוע עקיף? האם עדיף שכנוע גלוי או שכנוע סמוי? האם עדיף מסר גלוי או מסר סמוי? האם עדיף שיווק גלוי או שיווק סמוי? האם עדיף מכירה גלויה או מכירה סמויה? אלו כמובן נושאים שלמים בפני עצמם שכבר הסברתי אותם במקומות אחרים.


סוגים של חומרי שיווק עקיף - 3 סוגים של חומרים מקצועיים - סוגים של חומרי שיווק מקצועיים

והפעם אדבר על יצירת תכנים שיווקיים מהסוג של שיווק עקיף / שיווק סמוי, שבו מפרסמים תכנים שיווקיים וחומרים מקצועיים, שאמורים לגרום לצרכן להבין באופן עקיף שאתה איש מקצוע וכולי. ואסביר, על כמה סוגים של חומרי שיווק עקיף / סוגים של חומרי מכירה סמויה וכולי.

אז ישנם כל מיני סוגים של חומרי שיווק עקיף, וכאן אדבר על חומרי שיווק עקיף, שעוסקים בהפצת חומר מקצועי לצרכנים, שאמורים לגרום ללקוח הפוטנציאלי להבין, שאתה איש מקצוע. כדי שאם אותו לקוח יצטרך וירצה שירות שאתה מספק, שהוא יפנה אליך כאיש מקצוע.

איך לשכנע את הלקוח שאתה מקצועי? איך לשדר מקצועיות? איך לשכנע שאתה איש מקצוע? איך לשכנע שאתה מומחה בתחומך?

אז בעיקרון את העברת החומרים המקצועיים, ניתן לחלק ל 3 סוגים:

1 - הסוג הראשון הוא חומרים מקצועיים, שהצופה מבין אותם, חושב שהם נכונים והגיוניים ושהם גורמים ללקוח להבין שאתה מבין עניין ומבין בתחום שאתה מדבר עליו. לדוגמא: אם אתה עורך דין לענייני תעבורה, ואתה מסביר כל מיני חוקי תעבורה וחוקי נהיגה שונים, שגורמים לצופה להבין שאתה מבין בתחומך. במילים אחרות, אתה יכול לקחת את ספר החוקים ולהתחיל להסביר את החוקים אחד אחרי השני וזה יגרום לאדם להבין שאתה מבין בתחום שלך.

2 - הסוג השני הוא חומרים מקצועיים, שמי שצופה בהם, חווה התחדשות, חווה חידוש, חווה חוויה שבה הוא לומד ממך משהו שאינו ברור מאליו, משהו שהלקוח חושב שהוא לא היה חושב עליו לבד, משהו שיש בו חידוש שאינו טריוויאלי. לדוגמא: אתה נותן איזו זווית שהלקוח מבחינתו חווה בה איזה חידוש מיוחד, משהו שהוא מרגיש שזה לא סתם עוד ידע ולא סתם עוד מידע, אלא משהו שהוא לא היה חושב עליו לבד.

כי לדוגמא, במקרה הנ"ל אם אתה עורך דין לענייני תעבורה ואתה מסביר על חוקים, אז אומנם אולי אתה מחדש ללקוח משהו, אבל הלקוח מבחינתו מבין שזה בסך הכל עוד חוק, שהוא היה יכול ללמוד אותו לבד ולקרוא עליו לבד. במילים אחרות, אם אתה לצורך העניין עובר על ספר החוקים ומסביר אותו, הרי שזה אומנם מראה שאתה מבין עניין, אבל זה לא בהכרח מראה שאתה איזה גאון וכיו"ב.

לעומת זאת, אם תביא איזה חידוש, לדוגמא: לנפץ מיתוס או מידע מקצועי שאינו טריוויאלי, מידע מקצועי שאינו ברור מאליו, הרי שזה יגרום ללקוח להבין, שאתה לא רק מבין עניין בתחום שלך, אלא שאתה סוג של מאוד מקצועי בתחום שלך. לדוגמא: ניפוץ מיתוסים וכיו"ב, שבהם הלקוח חווה חידוש, הרבה מעבר לעוד מידע רגיל.

כאשר עיקר הדגש הוא, האם הלקוח מרגיש שאתה מביא עוד מידע סטנדרטי שאולי כל אחד שעוסק בתחום יכול לדעת אותו, או שאתה מביא מידע שהלקוח חושב שאתה מחדש כאן משהו שאינו ברור מאליו, משהו שאיש מקצוע מתחיל לא היה יודע אותו, משהו שלא כל אנשי המקצוע יודעים אותו. ושוב, הדגש הוא על חווית ההתחדשות של הלקוח, עד כמה הלקוח חווה כאן משהו חדש שאינו ברור מאליו. שזה גורם ללקוח להבין שאתה לא סתם עוד איש מקצוע, אלא אתה מומחה בתחומך.

איך להפחיד את הלקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך רק עליך?

3 - הסוג השלישי של החומרים המקצועיים, הוא יותר מתוחכם והוא לא רק יגרום לאדם לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך, אלא הוא יגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך. מידע שיגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר. מידע מקצועי שיגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר, אלא יגרום לו לרצות לפנות רק אליך. ומה זה המידע הזה?

והמידע המקצועי הזה, הוא פועל בלוגיקה הבאה. אתה מסביר ללקוח משהו שנראה לו הגיוני וחכם. ואחר כך אחרי שהלקוח משתכנע וברור לו שמה שאמרת זה הגיוני, עכשיו אתה מסביר לו למה המידע הזה לא נכון ולמה המידע הזה שהלקוח חשב שהוא נכון, למה באמת הוא שגוי ולא נכון.

ואתה עושה את זה בצורה חכמה, שבה קודם כל אתה לוקח איזה נושא, מנתח אותו ומסביר את ההיגיון שבו, בצורה שהלקוח יבין ויחשוב שמה שאתה אומר, זה אכן הגיוני. ואחר כך, אחרי שהאדם מבין וחושב שהוא הבין מה נכון בעיניו, עכשיו אתה הופך את הקערה על פיה, דהיינו, מראה לאדם שמה שהוא חושב שזה נכון, הרי שזה לא בהכרח נכון ואולי זה אפילו בהכרח לא נכון.

לדוגמא: נניח שאתה עורך דין כנ"ל, אז אתה מדבר על נושא לדוגמא, של "איך לשכנע שוטר לא לתת לך דוח" ואז אחרי שאתה מסביר משהו שנראה הגיוני נכון וחכם. עכשיו אתה מסביר, את העניין בצורה של איפכא מסתברא, דהיינו, מסביר למה מה שנראה הגיוני ממבט ראשון ואולי אפילו ממבט שני, הרי שבאמת הוא לא הגיוני. ודווקא ההפך הוא הנכון. עד שהאדם מבין, למה מה שהוא חשב קודם שזה נכון, למה זה לא באמת נכון, אלא דווקא ההפך הוא הנכון.

או לדוגמא, נניח שאתה צבעי שצובע קירות ובתים. אז אתה יכול להסביר איך לעשות פעולה מסוימת, בצורה שנראית הגיונית ומקצועית. ואחר כך להסביר למה זו דווקא תהיה טעות לעשות את זה בצורה הזאת שנראית נכונה, כי באמת הצורה הזאת היא טעות וכולי ויש דרך אחרת הרבה יותר טובה והרבה יותר נכונה.

ואני לא אכנס כאן לעניין של איך ליצור את המבנה של התוכן, במובן של איך לגרום למישהו לחשוב שמשהו נכון ואיך אחר כך להפוך לו את זה. אני לא אסביר את זה כאן, אבל כן אני מסביר על המהות של הרעיון.

שהוא שאתה צריך להעביר מידע מקצועי, שלא רק שיהיה בו חידוש עבור הלקוח, אלא שבמובן מסוים הוא יזעזע את המוח של הלקוח, במובן שיהיה כאן לא רק סתם חידוש של איזה משהו לא טריוויאלי ושל משהו שהוא לא ברור מאליו, אלא שיהיה כאן חידוש ללקוח, של ההפך של מה שנראה לו הגיוני.

איך ולמה זה עובד?

ומה הלוגיקה כאן? הלוגיקה היא, שאתה רוצה לגרום ללקוח לא לסמוך על עצמו ולא לסמוך על מה שנראה לו הגיוני. אתה רוצה ליצור אצל הלקוח את התחושה, שגם כאשר משהו נראה לו הגיוני, זה לא אומר שזה בהכרח נכון. ושעדיף שהוא יפנה דווקא אליך ולא למישהו אחר. כי גם מה שנראה הגיוני למישהו אחד, אתה גורם ללקוח לראות, שאתה מבין ועוזר לו להבין, שזה לא באמת הגיוני ושיש היגיון אחר גדול יותר.

במילים אחרות, אם הלקוח רק חושב שאתה איש מקצוע, זה טוב. ואם הלקוח חושב שאתה מאוד מומחה בתחומך, גם זה טוב מאוד. אבל עדיין יתכן שברגע האמת, הלקוח יבחר ללכת לאיש מקצוע אחר שהוא יסמוך עליו ושהלקוח יחשוב שאותו איש מקצוע, מספיק טוב עבורו. אבל הלקוח לא יחשוב שהוא חייב לבקש דווקא את העזרה דווקא שלך. כי מה כבר יכול להיות? הרי גם מישהו אחר הוא מספיק טוב ומספיק מקצועי וחושב בהיגיון וכולי.

אבל אם אתה מראה לאדם, שמה שנראה לו הגיוני וחכם, זה לא בהכרח נכון, אלא אולי דווקא ההפך הוא הנכון וכולי. אז זה גורם לאדם להבין שהוא לא יכול לסמוך על מה שנראה לו הגיוני. והוא צריך לפנות אליך, כי אתה אולי כן מבין מה באמת הגיוני וכולי.

ואת זה עושים, באמצעות תכנים שיווקיים כנ"ל, שלוקחים משהו שנראה מאוד חכם והגיוני ומסבירים, למה הוא לא באמת נכון ולמה דווקא ההפך נכון או שגם ההפך נכון וכיו"ב.

האם לעשות מניפולציה על לקוחות?

וכמובן שאני בשום אופן לא מדבר על להטריל לקוחות ולטרלל אותם במידע שגוי או לדוגמא ליצור פרובוקציה שיווקית או ליצור באז שיווקי על ידי יצירת פרובוקציה שאומרת את ההפך מכולם, למרות שהיא לא נכונה או לא בהכרח נכונה. אני גם בשום אופן לא מדבר על שיטה של הקצנה, שבה לוקחים רעיון, מקצינים אותו ומציגים אותו באופן מוחלט, למרות שהוא לא באמת נכון באופן מוחלט. ואני לחלוטין בעד לחשוף מניפולציות שונות, כגון מניפולציות של מנטורים / מניפולציות של גורואים / מניפולציות של יועצים / מניפולציות של אנשי מכירות / מניפולציות של מנהיגים / מניפולציות של בעלי מקצוע / מניפולציות של מומחים / מניפולציות של מנהיגי כתות וכל כיו"ב.

אני כן מדבר כאן רק על מידע שהוא באמת נכון ובאמת אמיתי. לפחות לדעתך, בלי הגזמה, בלי הקצנה, בלי מניפולציות וכיו"ב. דהיינו, להציג את הדברים כמו שהם, במידה ובאמת הם חושפים טעות מחשבתית של אנשים, שתגרום לאדם להבין שמה שנראה לו הגיוני, הרי שזה לא הגיוני. אבל שוב, רק אם זה באמת נכון ובאמת מדויק.

איך ליצור תכנים כאלו?

ואיך אתה יכול ליצור תכנים כאלו שייקחו משהו שנראה לאדם הגיוני ויסבירו לו שזה לא באמת נכון וכולי?

אז יש לזה כל מיני אפשרויות. אפשרות אחת לדוגמא תהיה, שתדבר על טעויות של אנשי מקצוע בתחום שלך. דהיינו, תיקח דברים ומחשבות של אנשי מקצוע בתחום שלך, דברים שנראים הגיוניים לפחות לחלק מאנשי המקצוע בתחום שלך ותסביר ללקוח, מה האמת לגביהם, מה באמת נכון, למה זה נכון או לא נכון, מתי זה נכון או לא נכון וכיו"ב.

כי בטוח וכנראה שבתור איש מקצוע, יש דברים שאתה חושב שאנשי מקצוע אחרים בתחומך, טועים בהם לפחות לדעתך. אז תנסה להסביר דברים שכאלו. שבהם אתה לוקח משהו, מסביר את הפתרון של איש המקצוע האחר ואז מסביר למה זו טעות ומה כן נכון לעשות.

ואם לדוגמא אתה עורך דין, אז אתה יכול להסביר לדוגמא, טענה שנשמעת הגיונית לטעון אותה בפני השופט. ואז להסביר למה דווקא מה שנשמע הגיוני, למה זה דווקא לא הגיוני וכיו"ב. כאשר טעויות של אנשי מקצוע אחרים, יכולים לספק לך המון רעיונות לחומרי שיווק מקצועיים, מהסוג שיחדש מידע, עבור הלקוחות שלך.

ושוב, אני לא אכנס כאן לאיך בדיוק להציג את התוכן עצמו, כי זה עוד נושא בפני עצמו. אבל במהות, הטעויות של המתחרים שלך, עשויות לספק לך המון רעיונות להמון חומרי שיווק מהטובים ביותר שיש.

איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? איך ללכלך על המתחרים שלך באופן עקיף?

ומי שיתבונן בעניין יראה, שיש כאן גם שיטה שמאפשר לך ליצור בידול מהמתחרים שלך, ושיטה שמאפשרת לך ללכלך על המתחרים שלך בצורה עקיפה, בלי לדבר עליהם באופן ישיר. ואיך?

באמצעות זה שאתה מסביר באופן עקרוני, על טעויות של אנשי מקצוע בתחום שלך. ושוב, אני לא מסביר עכשיו איך בפועל להציג את החומר השיווקי הזה, כי זה עניין אחר בפני עצמו. אבל ברמת העיקרון, אם תיקח טעויות של המתחרים שלך, טעויות של אנשי מקצוע בתחום שלך ותסביר בצורה חכמה, את הטעות וכולי. הרי שזה יגרום ללקוח להבין שאתה יותר טוב מאחרים. וזה יגרום ללקוח לסמוך עליך ולא על אנשי מקצוע אחרים. כי הלקוח יבין, שמה שנראה הגיוני, לא בהכרח נכון. ויש פחות סיכוי לטעות איתך, מאשר עם איש מקצוע אחר.

שיקולים מקצועיים שונים

תוכן שיווקי מקצועי נוסף, שיגדיל את הסיכוי שהלקוח ירצה לבוא דווקא אליך, יהיה תוכן שלוקח איזה דילמה ומסביר שיש בה המון שיקולים שונים ומורכבים שאינם עניין של שחור או לבן. דהיינו, נניח שאתה עורך דין כנ"ל, אז אתה יכול להסביר סוגים שונים של טענות שניתן לטעון בפני השופט. ולהסביר את היתרונות והחסרונות של כל אחת מהטענות. להסביר מתי הגיוני לטעון כל טענה ושיקולים שונים לגבי איזו טענה כדאי לטעון וכיו"ב. או אם אתה צבעי שצובע בתים, אז אתה יכול להסביר לדוגמא כל מיני שיקולים שונים שאינם שחור או לבן, לגבי האם כדאי לעשות כך או אחרת כאשר צובעים את הבית וכיו"ב.

כאשר המטרה היא לגרום ללקוח להבין, שלא כדאי לו לסמוך על מה שנראה לו הגיוני, כי יש בכל דבר המון שיקולים וכל מקרה לגופו ושצריך להפעיל שיקול דעת ולשקלל המון שיקולים שונים, כדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר. כי מה שהגיוני מהיבט מסוים ובמקרה מסוים, אולי הוא לא הכי טוב במקרה אחר. ואם הוא יפנה אליך, אולי אתה תבין יותר טוב ממנו או ממישהו אחר, מה כן נכון לעשות. כי אתה רואה עוד המון שיקולים לגבי כל פעולה וכולי.

לסיכום: יש המון סוגים של חומרי שיווק. וכאן דיברנו על סוג של חומרי שיווק עקיף, שבהם מעבירים מידע מקצועי ללקוח, שאמור לגרום ללקוח לסמוך עליך ולהבין שאתה איש מקצוע ולרצות לפנות אליך ורק אליך. ואיך לעשות את זה? כמו שהסברתי קודם וכולי.
לגרום ללקוח לחשוב שאתה איך ליצור בידול מהמתחרים שלך שיווק גלוי אני רוצה שהוא טעויות רעיונות איך לגרום למישהו איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך בידול מהמתחרים איך לגרום ללקוח לסמוך רק עליך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע איך לגרום איך לגרום ל איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח לחשוב איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך איך לגרום ללקוח לרצות איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך איך ליצור איך ליצור בידול מהמתחרים שלך איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איש מקצוע איש מקצוע מומחה בידול בידול מהמתחרים בידול מהמתחרים שלך גאון גאונות הכנת פרסומת שיווקית הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק המתחרים שלך השפעה גלויה השפעה סמויה חברתי חברתיות חומר חומר שיווקי חומרי שיווק חומרי שיווק מקצועיים חומרים מקצועיים חומרים שיווקיים יצירת חומר שיווקי יצירת חומרי שיווק יצירת חומרים שיווקיים לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח לחשוב שאתה לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך לגרום ללקוח לרצות לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר לגרום ללקוחות לחשוב לחשוב שאתה לחשוב שאתה גאון ליצור ליצור בידול ליצור בידול מהמתחרים שלך ליצור חומרי שיווק לפחד לפנות אליך לפנות לאיש מקצוע לקוח לקוחות לרצות לרצות לפנות רק אליך לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר לשכנע לקוח לשכנע לקוח לרצות לשכנע לקוחות מומחה מומחה בתחומך מכירה גלויה מכירה ישירה מכירה סמויה מכירה עקיפה מסר גלוי מסר ישיר מסר סמוי מסר עקיף מסרים גלויים מסרים סמויים מפחד לפנות מקצוע מתחרים סוגים סוגים של חומרי שיווק פחד פחד ל פחד לפנות פחדים פרסומות פרסומת רצון רשתות חברתיות שיווק שיווק ברשתות חברתיות שיווק גלוי שיווק חומרים מקצועיים שיווק ישיר שיווק סמוי שיווק עקיף שיווק תכנים מקצועיים שכנוע גלוי שכנוע ישיר שכנוע סמוי שכנוע עקיף תוכנית תוכנית ליצירת חומרי שיווק
אורגני או ממומן, בחירת ערוץ פרסום, איך לפרסם באינטרנט? מה לפרסם באינטרנט? בניית משפך שיווקי, פרסום ממומן או פרסום אורגני, משפך שיווקי ממומן, משפך שיווקי אורגני, חשיפה איכותית, חשיפה שלילית, איכות העוקבים באינטרנט, איכות העוקבים ברשתות החברתיות, איכות הפרסום, יחס ההמרה ללקוחות משלמים, מהי איכות הלידים שלך? באיזה ערוץ פרסום לבחור? קידום אורגני או קידום ממומן, אין דבר כזה פרסום שלילי, אין דבר כזה פרסום רע, הכנת חומרי שיווק, שיטות שיווק באינטרנט
... שלך, ומהו יחס ההמרה, בין כמות העוקבים שלך לבין הלקוחות המשלמים שלך שאתה רוצה שהם יהיו הלקוחות שלך. ובכל הבאלגן שיש אצל המנטורים לשיווק, יש את הטעות של לעשות שיווק פרובוקטיבי באמצעות פרובוקציה שיווקית בגלל המחשבה שאומרת שאין דבר כזה פרסום שלילי ושאין דבר כזה פרסום רע. והמחשבה הזאת גורמת לאנשים להפיץ כל מיני סרטונים פרובוקטיביים ותכנים שיווקיים פרובוקטיביים, שאכן מקבלים המון חשיפה אורגנית טבעית, ושאפילו גורמים להמון אנשים לעקוב אחרי אותם מפרסמים של אותם תכנים שיווקיים פרובוקטיביים, אבל הבעיה היא, שהחשיפות האלו והתכנים האלו, לא באמת מביאים לקוחות ... פרסום רע ושאין כזה דבר פרסום שלילי, היא אולי נכונה במקרים מסוימים, אבל ברמת העיקרון, צריך לעשות הפרדה דרמטית, בין כמה עוקבים וכמה חשיפה תביא לך החשיפה השלילית והשיווק הפרובוקטיבי שאתה עושה, לבין כמה לקוחות משלמים, לקוחות טובים, אתה תקבל מתוך כל העוקבים שיעקבו אחריך. ולכן יש המון מומחים לשיווק באינטרנט שיש להם המון עוקבים ושיש להם המון סרטונים שיווקיים פרובוקטיביים כאלו ואחרים, אבל שאין להם פרנסה ושאין להם לקוחות משלמים. כי ...
למה להטיל ספק? מי מטיל ספק? להיות בטוח בעצמך, לחשוב שאתה חכם, לחשוב שאתה טיפש, דימוי עצמי, ערך עצמי, ביטחון עצמי, חיפוש האמת, פיתוח החשיבה, הערכה עצמית
למה להטיל ספק? מי מטיל ספק? להיות בטוח בעצמך, לחשוב שאתה חכם, לחשוב שאתה טיפש, דימוי עצמי, ערך עצמי, ביטחון עצמי, חיפוש האמת, פיתוח החשיבה, הערכה עצמית
... להטיל ספק? מי מטיל ספק? להיות בטוח בעצמך, לחשוב שאתה חכם, לחשוב שאתה טיפש, דימוי עצמי, ערך עצמי, ביטחון עצמי, חיפוש האמת, פיתוח החשיבה, הערכה עצמית למה חשוב להטיל ספק, ומי בעצם מסוגל לעשות את זה? אליעד כהן מסביר כי להטיל ספק ...
תרגיל במודעות עצמית, לדמיין שאתה מת, לחשוב שאתה כבר מת, איך זה מרגיש להיות מת? מה אני באמת רוצה? מי אני באמת? מה הרצון שלי באמת? מי אני בלי השפעת הסביבה? מדיטציית ויפאסנה, מדיטציית שתיקה, ריטריט שתיקה, סדנת שתיקה
תרגיל במודעות עצמית, לדמיין שאתה מת, לחשוב שאתה כבר מת, איך זה מרגיש להיות מת? מה אני באמת רוצה? מי אני באמת? מה הרצון שלי באמת? מי אני בלי השפעת הסביבה? מדיטציית ויפאסנה, מדיטציית שתיקה, ריטריט שתיקה, סדנת שתיקה
... במודעות עצמית, לדמיין שאתה מת, לחשוב שאתה כבר מת, איך זה מרגיש להיות ... שהוא עדיין רוצה דברים מסוימים. הבנה זו יוצרת חיבור לאני האמיתי, לאותו אני שנמצא מעבר למשחק החברתי והתרבותי שהאדם חי בו. איך ... הרגילה, האדם מסוגל לראות בצורה ברורה יותר את ההבדל בין האני האמיתי שלו ובין האני שבתוך המשחק החברתי. כך, למשל, אם הוא מגלה שבתוך ...
הבנה, להבין בשכל, באיזה שכל צריך להבין, איפה מרגישים את חווית האחדות, לחשוב שאתה באחדות ולהיות בנפרדות
הבנה, להבין בשכל, באיזה שכל צריך להבין, איפה מרגישים את חווית האחדות, לחשוב שאתה באחדות ולהיות בנפרדות
... להבין בשכל, באיזה שכל צריך להבין, איפה מרגישים את חווית האחדות, לחשוב שאתה באחדות ולהיות בנפרדות מהי הבנה אמיתית של ... יכולים להיות קיימים בנפרד או בניגוד זה לזה. אליעד מדגים נקודה זו באומרו שאם אדם חושב שיש כמה סוגים שונים של שכל להבנת אחדות ונפרדות, הדבר כבר ...
כסף, מנטורים לכסף, איך לשדר שיש לך כסף? איך לגרום לאנשים לחשוב שיש לך כסף? ללבוש בגדי יוקרה, האם ללבוש מותגי יוקרה? שעון יוקרה, נסיעה ברכבי יוקרה, לגור בדירת פאר, לגרום לאנשים לחשוב שאתה עשיר, לבישת בגדי מותגים, חופשה יוקרתית, איך לשדר שאתה עשיר? איך לשכנע אנשים שאתה עשיר? איך לשכנע אנשים שיש לך כסף? האם ללבוש בגדי מותגים? חופשות יוקרה, לבזבז כסף, לשכור דירות יוקרה, לגור בדירת יוקרה, בזבזנות, טיולי יוקרה, בגדים של אנשים עשירים, איזה בגדים ללבוש?
... מנטורים לכסף, איך לשדר שיש לך כסף? איך לגרום לאנשים לחשוב שיש לך כסף? ללבוש בגדי יוקרה, האם ללבוש מותגי יוקרה? שעון יוקרה, נסיעה ברכבי יוקרה, לגור בדירת פאר, לגרום לאנשים לחשוב שאתה עשיר, לבישת בגדי מותגים, חופשה יוקרתית, איך לשדר שאתה עשיר? איך לשכנע אנשים שאתה עשיר? איך לשכנע אנשים שיש לך כסף? האם ... יוקרה, לא באמת מעיד על בן אדם שיש לו הרבה כסף. ונסכם במילים של השיר אשליות - לגור בדירת פאר (לשכור פנטאוז או וילה), (לגרום לאנשים ולעצמך) לחשוב שאתה מיליונר... מכונית בצבע אדום (רכב יוקרה)... להכריז אני ראש העיר... לא לעבוד לעולם (הכנסה פאסיבית) לא לשרת שום אדם (אל תהיה ...
בידול עסקי, נישה עסקית, מה זה בידול עסקי? איך לבדל את העסק שלך? האם צריך בידול עסקי? 2 סוגים של בידול עסקי, ייחוד עסקי, בידול מותג, יתרונות וחסרונות בבידול עסקי, איך יוצרים בידול עסקי? איך ליצור בידול עסקי? איך לשווק את עצמי?
בידול עסקי, נישה עסקית, מה זה בידול עסקי? איך לבדל את העסק שלך? האם צריך בידול עסקי? 2 סוגים של בידול עסקי, ייחוד עסקי, בידול מותג, יתרונות וחסרונות בבידול עסקי, איך יוצרים בידול עסקי? איך ליצור בידול עסקי? איך לשווק את עצמי?
בידול עסקי, נישה עסקית, מה זה בידול עסקי? איך לבדל את העסק שלך? האם צריך בידול עסקי? 2 סוגים של בידול עסקי, ייחוד עסקי, בידול מותג, יתרונות וחסרונות בבידול עסקי, איך יוצרים בידול עסקי? איך ליצור בידול עסקי? איך לשווק את עצמי? מהו בידול עסקי ולמה הוא חשוב לעסק שלך? בידול עסקי פירושו להגדיר את העסק שלך כייחודי ושונה מעסקים אחרים שפועלים ... כחשמלאי לדירות יוקרה או חשמלאי המתמחה בתאורת לדים. המטרה היא ליצור תפיסה אצל הלקוחות שאתה מעניק ערך מיוחד, שאין אצל המתחרים, ובכך להגדיל את הסיכוי שיפנו דווקא אליך. האם חייבים ליצור בידול עסקי כדי להצליח? בניגוד למה שמקובל לחשוב, בידול עסקי אינו תמיד הכרחי להצלחת העסק. ישנם מקרים שבהם אנשים בוחרים מוצרים ... לא משום שהם מיוחדים או שונים, אלא פשוט כי הם זמינים ונגישים יותר. למשל, כשלקוח קונה עגבניה בסופר, הוא לא בהכרח מחפש עגבניה מיוחדת או שונה מהאחרות, ... את זו שפשוט נמצאת הכי קרוב אליו. אליעד כהן מסביר שעסקים יכולים להצליח גם ללא בידול מיוחד. אם לקוחות מחפשים נוחות, זמינות או מחיר נמוך, הם לא יבחרו בך בגלל הבידול, אלא פשוט כי אתה הכי זמין ונגיש להם. במקרים כאלה, הניסיון ליצור בידול יכול להיות מיותר ואף מזיק. מהם היתרונות של בידול עסקי? היתרון העיקרי של בידול הוא יצירת זהות ייחודית שיכולה למשוך תשומת לב של לקוחות ספציפיים. לדוגמה, אם אתה מציג את עצמך כעורך דין פלילי שמתמחה בתיקים של עבירות מהירות, מי שנתפס במהירות מופרזת עשוי לפנות אליך דווקא משום שיש לך התמחות ברורה בנושא. יתרון נוסף הוא שהבידול יכול להצדיק מחיר גבוה יותר. אם אתה מאמן כושר אישי בעל תואר או הכשרה מיוחדת, ייתכן שתוכל לגבות מחיר גבוה יותר, מכיוון שהלקוחות רואים בך מומחה בעל ערך מוסף ברור. מהם החסרונות והסכנות של בידול עסקי? לבידול יש גם חסרונות משמעותיים שחשוב להכיר. כאשר אתה מבדל את עצמך לנישה מאוד ספציפית, אתה עלול לאבד לקוחות פוטנציאליים שהיו יכולים להתעניין בשירותים כלליים יותר. לדוגמה, אם ...
שיווק ומכירות, מהן 3 המטרות של השיווק? איך לתכנן משפך שיווקי? מהי המטרה של השיווק? למה צריך שיווק? מה זה שיווק? איך לעשות שיווק בצורה נכונה? איך להתחיל לשווק? איך לתכנן את השיווק? שיווק סטרטאפ, איך ליצור ביקושים? שיווק בשוק תחרותי, לייצר ביקוש למוצר, לייצר מודעות למוצר, ניהול השיווק, מנהל שיווק, יעוץ שיווקי, איך ליצור חומרים למשפך שיווקי? איך לעשות שיווק נכון? מומחה לשיווק, איך לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך? ליצור בידול עסקי, מיתוג עסקי
שיווק ומכירות, מהן 3 המטרות של השיווק? איך לתכנן משפך שיווקי? מהי המטרה של השיווק? למה צריך שיווק? מה זה שיווק? איך לעשות שיווק בצורה נכונה? איך להתחיל לשווק? איך לתכנן את השיווק? שיווק סטרטאפ, איך ליצור ביקושים? שיווק בשוק תחרותי, לייצר ביקוש למוצר, לייצר מודעות למוצר, ניהול השיווק, מנהל שיווק, יעוץ שיווקי, איך ליצור חומרים למשפך שיווקי? איך לעשות שיווק נכון? מומחה לשיווק, איך לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך? ליצור בידול עסקי, מיתוג עסקי אז למה בעצם צריך שיווק ומה זה שיווק? אז בהנחה שאתה רוצה למכור משהו למישהו, אז כדי שזה יקרה 1 - אתה צריך שהלקוח הפוטנציאלי שלך יכיר אותך וידע עליך וידע שאתה מוכר את המוצר שאתה רוצה למכור. 2 - אתה צריך גם שהוא ירצה לרכוש את המוצר שאה רוצה למכור. ו 3 - אתה צריך גם שהוא ירצה לרכוש את דווקא המוצר שלך ודווקא במחיר שאתה רוצה בעבורו. אז השיווק מטרתו לעזור לך בכל הדברים האלו. דהיינו, אתה מבצע פעולות, שיגרמו ללקוחות הפוטנציאלים שלך לדעת עליך ועל המוצר שלך. אתה עושה מהלך שיווקי שיגרום לקהל היעד שלך לרצות לרכוש את המוצר שלך. ואתה עושה פעולות שיווקיות שיגרמו ללקוחות שלך, לרצות לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר במחיר שאתה רוצה. והשיווק, צריך להיות מורכב מהחלקים האלו. החלק הראשון הוא, שעליך לנסות לדמיין את הלקוח המאושר רוכש ממך ומרוצה מהעסקה. עכשיו תגזור לאחור ותנסה לחשוב היכן מסתובב אותו
2 סוגים של שיווק, שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח ארוך, שיווק ישיר, שיווק עקיף, איך לבנות משפך שיווקי? תכנים למשפך שיווקי, איך להרחיב את המשפך השיווקי? הרחבת המשפך השיווקי, איך לתכנן קמפיין שיווקי? תכנון חומרי שיווק, יעוץ שיווקי, איך למתג את עצמך? איך למתג את העסק שלך? איך ליצור בידול לעסק שלך? איך להביא לקוחות לעסק? איך ליצור ביקושים לעסק שלך? איך ליצור ביקושים למוצר שלך? איך למכור מוצרים באינטרנט? איך לעשות שיווק באינטרנט? שיטות שיווק באינטרנט
2 סוגים של שיווק, שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח ארוך, שיווק ישיר, שיווק עקיף, איך לבנות משפך שיווקי? תכנים למשפך שיווקי, איך להרחיב את המשפך השיווקי? הרחבת המשפך השיווקי, איך לתכנן קמפיין שיווקי? תכנון חומרי שיווק, יעוץ שיווקי, איך למתג את עצמך? איך למתג את העסק שלך? איך ליצור בידול לעסק שלך? איך להביא לקוחות לעסק? איך ליצור ביקושים לעסק שלך? איך ליצור ביקושים למוצר שלך? איך למכור מוצרים באינטרנט? איך לעשות שיווק באינטרנט? שיטות שיווק באינטרנט אז לשיווק בכללותו יש את המטרות שלו, שהן לגרום לאנשים לדעת שאתה מוכר את המוצר, לגרום להם לרצות לרכוש את ... עיצוב פנים, שיגיע אליך. כמו כן מאחר שאתה גם רוצה להסביר לאנשים לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר, אז בפרסומת שאתה מפרסם לאנשים, אתה יכול לדוגמא לכתוב על עצמך, שאתה נותן שירותי עיצוב פנים מיוחדים מותאמים ... ליצור איתך קשר ושאולי יגרמו לאנשים לרצות לרכוש דווקא ממך, כי אתה יותר מוצלח מאחרים וכולי. וזה כמובן שיווק לטווח קצר, שהוא מאוד פשוט, ליצור מודעה, שמפרסמת מוצר ושאומרת שהוא הכי טוב וכולי ושאפשרי לרכוש אותו אצלך וכולי. אבל זוהי דרך קצרה וארוכה, כי העלות של דרך השיווק הזאת, היא מאוד מאוד גדולה בטווח הבינוני והרחוק. ביחס לדרך שתכף אציג. כי יש גם דרך ארוכה וקצרה, שהיא אומנם קשה וארוכה, אבל היא הרבה יותר קצרה בטווח הבינוני והארוך. והדרך היא, לעשות המון שיווק עקיף ולא רק שיווק ישיר ואני אסביר. נניח שאתה רוצה למכור שירותי עיצוב פנים, אז כנל באפשרותך לפרסם שאתה ... מתעניין בעיצוב פנים, להכיר אותך. כדי שכאשר הוא ירצה לרכוש שירותי עיצוב פנים, הוא יפנה אליך. וזהו שיווק עקיף ולא שיווק ישיר. שאתה לא מנסה למכור כלום באופן ישיר, אבל מפרסם המון תכנים שהלקוחות שלך צורכים אותם ממך, עד שכאשר הם ירצו לרכוש את המוצר, הם יפנו אליך. והדרך העוד יותר מתוחכמת היא, לעשות שיווק עקיף עוד יותר
בידול עסקי, מה זה בידול עסקי? מתי לא צריך בידול עסקי? האם חייב בידול עסקי? איך להצליח בלי בידול עסקי? מי צריך בידול עסקי, אסטרטגיית בידול עסקי, איך ליצור בידול עסקי לעסק שלך? למה לבחור דווקא בעסק שלך? איך ליצור בידול עסקי מובהק? שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט מעל המתחרים שלך? מי חייב בידול עסקי? האם חייבים לעשות בידול עסקי? מי לא צריך בידול עסקי? איך לעשות בידול עסקי? איך ליצור בידול לעסק שלך, למה צריך בידול עסקי? מה המטרה של בידול עסקי?
בידול עסקי, מה זה בידול עסקי? מתי לא צריך בידול עסקי? האם חייב בידול עסקי? איך להצליח בלי בידול עסקי? מי צריך בידול עסקי, אסטרטגיית בידול עסקי, איך ליצור בידול עסקי לעסק שלך? למה לבחור דווקא בעסק שלך? איך ליצור בידול עסקי מובהק? שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט מעל המתחרים שלך? מי חייב בידול עסקי? האם חייבים לעשות בידול עסקי? מי לא צריך בידול עסקי? איך לעשות בידול עסקי? איך ליצור בידול לעסק שלך, למה צריך בידול עסקי? מה המטרה של בידול עסקי? וכאן נדבר על בידול עסקי. מה זה בידול עסקי? האם חייבים לעשות בידול עסקי? מי לא צריך בידול עסקי? ואיך להצליח בלי בידול עסקי? מי צריך בידול עסקי? איך לעשות בידול עסקי? מה זה בידול עסקי טבעי? ועוד. אז קודם כל נסביר, מה זה בידול עסקי. ובידול עסקי פירושו, שאתה מבדל את העסק שלך מעסקים אחרים. מבדל מלשון הבדל להבדיל. דהיינו, אתה גורם ללקוח שלך להבין, במה העסק שלך שונה מעסקים אחרים. אתה גורם ללקוח שלך להיות מסוגל להבדיל, בינך לבין עסקים אחרים. כמו שאני לדוגמא עשיתי גם כאן מצא את ההבדלים שמסביר באופן ספציפי הבדלים ספציפיים ביני לבין אחרים. אז
מניפולציות על לקוחות, איך לשכנע לקוח לקנות ממך? איתור צרכי הלקוח, איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לו? איך לשכנע לקוח שהמוצר מתאים לו? לשאול את הלקוח שאלות, מניפולציות בתהליך מכירה, איך להגדיל מכירות ללקוחות?
מניפולציות על לקוחות, איך לשכנע לקוח לקנות ממך? איתור צרכי הלקוח, איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לו? איך לשכנע לקוח שהמוצר מתאים לו? לשאול את הלקוח שאלות, מניפולציות בתהליך מכירה, איך להגדיל מכירות ללקוחות?
... על לקוחות, איך לשכנע לקוח לקנות ממך? איתור צרכי הלקוח, איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לו? איך לשכנע לקוח שהמוצר מתאים לו? לשאול את הלקוח שאלות, מניפולציות בתהליך מכירה, איך להגדיל מכירות ללקוחות? איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך הוא בדיוק מה שהוא צריך? בתהליך מכירה, אחד הדברים החשובים ביותר הוא לגרום ללקוח להאמין שהמוצר או השירות שלך מתאים בדיוק לצרכים ולרצונות שלו. אליעד מסביר שכדי לעשות זאת, השיטה המרכזית היא לשאול את הלקוח שאלות ממוקדות, שיגרמו לו לחשוב שאתה באמת מתעניין בו ובמה שהוא מחפש, עוד לפני שאתה מציג בפניו את המוצר או השירות שלך. לדוגמה, אם אתה מוכר טלוויזיות, יש שתי דרכים עיקריות בהן אפשר להציע את המוצר ללקוח: הדרך הראשונה היא להציע לו ישירות, בצורה פשוטה ובלי לברר קודם מה הוא צריך. לדוגמה: שלום, אתה מתעניין בטלוויזיה? הנה הטלוויזיה, אתה מוזמן לקחת. אבל בצורה כזו הלקוח לא בהכרח ירגיש שהמוצר מתאים לצרכים שלו, כי לא ביררת בדיוק מה הוא מחפש. אולי הטלוויזיה גדולה מדי או קטנה מדי, או שאין לה את התכונות שהוא רוצה. בדרך זו, הסיכוי לשכנע אותו לקנות נמוך יותר. הדרך השנייה, וזו הדרך שאליעד ממליץ עליה, היא לשאול את הלקוח שאלות ממוקדות ומדויקות שיגרמו לו להאמין שהמוצר שלך הוא בדיוק מה שהוא מחפש. לדוגמה, אפשר לשאול אותו: ... בדיוק מחפש? איזה גודל? מה השימוש שאתה רוצה לעשות בטלוויזיה? איפה היא תהיה ממוקמת? מה חשוב לך בטלוויזיה? איזה סוג תכנים אתה רוצה לראות בה?. על ידי השאלות האלו, הלקוח מתחיל להאמין שאתה באמת מנסה להבין לעומק את הצרכים שלו, ולכן המוצר שתציע לו אחר כך יתאים לו בצורה מושלמת. אך אליעד מסביר שזה לא תמיד באמת נכון. כלומר, גם אם תשאל את הלקוח בדיוק רב מה הוא מחפש ומה הוא צריך, זה לא בהכרח אומר שבסופו של דבר המוצר שתציע לו באמת יתאים לצרכיו. יכול להיות מצב שבו, לאחר שאיתרת בדיוק את מה שהלקוח צריך, תציע לו מוצר או שירות שלא בהכרח עונה על הצרכים האמיתיים שלו, אבל עצם השאלות ששאלת אותו יגרמו ... מתאים. אנשים באופן טבעי רוצים להאמין שמי שמתעניין בהם יציע להם פתרון אמיתי ומתאים לבעיות שלהם. אבל האמת היא, לפי אליעד, שהמוכר יכול לנצל זאת לטובתו ולכוון את הלקוח למוצר שהוא עצמו מעוניין למכור, גם אם הוא לא הכי מתאים. לכן, יש שני צדדים למטבע: כמוכר - כדי לשכנע את הלקוח לקנות, עליך לשאול אותו שאלות רבות ולהראות עניין אמיתי בצרכים שלו, כדי ליצור אצלו את האמונה שאתה נותן לו בדיוק את מה שהוא צריך. כלקוח, אם מישהו מתעניין בך בצורה מפורטת, חשוב לזכור שזה עדיין לא אומר שהוא אכן יציע לך את המוצר שהכי מתאים לך. חשוב להישאר ביקורתי ולא לקבל את ההצעה באופן אוטומטי. איך לשאול את הלקוח שאלות נכונות כדי לזהות את הצרכים שלו? אליעד מפרט שאיתור הצרכים של הלקוח נעשה באמצעות שאילת שאלות ממוקדות על דברים כמו: מה בדיוק אתה צריך? מה אתה מחפש שיהיה במוצר? מה הכי ... מה מפריע לך או מה חסר לך במה שיש לך עכשיו? מה הכי היית רוצה לקבל מהמוצר שאתה קונה? איזה בעיות אתה מנסה לפתור באמצעות הקנייה? ככל שאתה שואל יותר שאלות, כך הלקוח ירגיש שאתה מבין בדיוק את הצרכים שלו ויתחיל להאמין יותר שההצעה שלך היא הכי טובה עבורו. איך לקוחות משתכנעים בגלל השאלות שהם נשאלו? לפי אליעד, כאשר הלקוח עונה על שאלות, הוא בעצם מתחיל להשתכנע שהמוכר מבין אותו, ושמה שהמוכר עומד להציע לו יהיה מתאים בדיוק למה שהוא צריך. הלקוח משתכנע כי הוא כבר יצר במוחו קשר בין השאלות שנשאל לבין המוצר שיקבל. זו טכניקה יעילה במיוחד, כי היא מנצלת את האמונה הטבעית של האדם שמי שמתעניין בו באמת רוצה בטובתו. אבל חשוב להדגיש שהמציאות יכולה להיות שונה, ולכן כדאי להיות מודע לכך. למה חשוב לשים לב כלקוח ששואלים אותו שאלות על הצרכים שלו? אליעד מדגיש שגם כאשר מוכר מתעניין בצורה מאוד מעמיקה בלקוח, זה לא מבטיח שההצעה שלו אכן מתאימה באמת. לפעמים המוכר ישאל הרבה שאלות רק כדי ליצור רושם שהמוצר מתאים לך, וייתכן שבפועל המוצר לא יתאים. לכן, הלקוח חייב לזכור תמיד שמטרת השאלות יכולה להיות גם מניפולציה, ולהיות זהיר ולבחון את ההתאמה האמיתית של ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על חומרי שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? סוגים של חומרי שיווק, הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק, שיווק תכנים מקצועיים, שיווק ישיר, שיווק עקיף, הכנת פרסומת שיווקית, שיווק ברשתות חברתיות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: שיווק פרובוקטיבי, איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לעשות יותר כסף? איך לשנות תכונות אופי? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם גירושין? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור אהבה? איך להיגמל מהימורים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להאמין בעצמך? איך לחנך ילדים? איך להצליח בזוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיווק פרובוקטיבי, איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש משמעות לחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? האם לדומם יש תודעה? מה המשמעות של החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי מומלץ, אימון אישי לילדים נוער והורים, הכוונה אישית בתחום שיווק פרובוקטיבי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2813 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 19:01:11 - wesi1