אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה עצוב ✔יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
5:51יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר עם הלקוח, להתיידד עם הלקוח
מהם הכלים ליצירת כימיה עם הלקוח במכירה?

יצירת כימיה טובה עם הלקוח היא לא רק עניין של אווירה חיובית. הרבה פעמים נלמד כי אווירה חיובית ונעימה היא הדרך הנכונה למכור. התפיסה הרווחת היא שכשלקוח נמצא במצב רוח טוב, הוא ייטה לרכוש את המוצר. עם זאת, יש להבין שהאמת הרבה יותר מורכבת.

האם תמיד כדאי לשמור על אווירה חיובית?

החשיבה הרווחת גורסת שכדי למכור ללקוח, חובה לשמור על אווירה חיובית במהלך כל השיחה. מדובר בטכניקת מכירה שבה שיחה עם הלקוח מתמקדת בנושאים חיוביים, במיוחד בשיחת חולין שיכולה להיות שיחה על נושא כללי, חיובי, נטול קונפליקטים. התיאוריה מאחורי הגישה הזו היא, שכאשר הלקוח מרגיש טוב ומחובר, הוא נוטה לרכוש יותר.

האם שיחה על נושאים שליליים עשויה להועיל?

כפי שנראה, לעיתים דווקא שיחה על נושא שלילי יכולה להועיל ולקדם את המכירה. למשל, אם הלקוח נמצא במצב רוח שלילי או חווה קושי כלשהו, שיחה על נושא שמעסיק אותו או שיחה על בעיה משותפת עשויה ליצור חיבור אמיתי ולהגביר את תחושת האמפתיה. כאשר אדם מרגיש שמישהו אחר מבין את מצבו, זה עשוי להוביל לחיזוק הקשר בין הצדדים ולשיפור הסיכוי לסגור עסקה.

כיצד מצב הרוח של הלקוח משפיע על סגירת העסקה?

בהתאם למצב הרוח של הלקוח, ניתן להתאים את שיחת המכירה. אם הלקוח שמח ומאושר, השיחה תהיה קלילה ורגועה, אך אם הוא עצוב או מוטרד, זה עשוי להיות זמן מצוין להתמקד בצרכים או בקשיים של הלקוח, ולהביא את המוצר כפתרון אפשרי. לעיתים, הלקוח עשוי להיות יותר מוכן לרכוש את המוצר אם הוא במצב רוח שלילי, כיוון שהוא מחפש פתרון או הקלה למצבו.

מה היתרונות בשיחה על קשיים משותפים?

שיחה על נושא שלילי, כמו קושי משותף או בעיה פיזית / חברתית משותפת, יכולה ליצור תחושת חיבור הדדית. כאשר המוכר מביע הבנה כלפי הלקוח ומדבר על בעיה משותפת, הדבר עשוי להוביל למכירה. מדובר בשיחה שבה אפשר ליצור תחושת "אנחנו באותה סירה" ולהפוך את המוצר לאופציה טובה או פתרון לבעיה שנדונה.

למה לפעמים כדאי ליצור אווירה לא נעימה?

במקרים מסוימים, יצירת אווירה לא נעימה עשויה דווקא להועיל. אם הלקוח במצוקה רגשית, שיחה על נושא לא נעים עשויה לעורר את הצורך במענה או פתרון, ולהניע אותו לרכוש את המוצר. בעבודה עם לקוחות במצב רוח שלילי, לעיתים יש סיכוי גבוה יותר שהם יראו במוצר דרך לשיפור מצבם, ולכן עשויים לרכוש אותו. במקרים אלו, חשוב לוודא שלא מתדרדרים את הלקוח למצב של דיכאון עמוק, אלא שומרים על איזון רגיש.

האם זה נכון לומר שתמיד חייבים להימנע מיצירת אווירה שלילית?

בעוד שהתפיסה הרווחת היא להימנע מכל נושא שלילי, אליעד כהן טוען שזו גישה נכונה באופן חלקי בלבד. מצבים רבים דורשים להתמודד עם קשיים או מצוקות, ודווקא שיחה על נושא שלילי, כל עוד לא פוגעים במצב רוחו של הלקוח בצורה חדה מדי, עשויה ליצור תחושת קרבה ולהגביר את הסיכוי למכירה.

מהו האיזון הנכון בין אווירה חיובית ושלילית במכירה?

באופן כללי, המטרה היא ליצור חוויה נעימה ללקוח. עם זאת, חשוב לא לייחס רק לאווירה חיובית את יכולת המכירה. לעיתים שיחה על נושא שלילי, כל עוד היא נוגעת בקשיים או מצוקות משותפות, יכולה דווקא להוביל לתוצאה טובה ולחיזוק הקשר עם הלקוח. יש לשמור על איזון ולבחור את הנושא המתאים לגישה, תוך שמירה על תחושת קרבה ואמפתיה.
מדוע רבים חושבים שצריך לשמור על אווירה חיובית בלבד?

התפיסה הרווחת גורסת שכדי למכור ללקוח, כדאי לשמור על אווירה חיובית נעימה. ההנחה היא שכאשר הלקוח מרגיש טוב, הוא יטה יותר לקנות את המוצר. לכן ממליצים לפתח שיחת חולין בנושאים ידידותיים ולא לעסוק בדברים שעלולים ליצור מתח או אי - הסכמה. רבים סבורים כי שיחה על נושאים שליליים או רגישים עלולה לפגוע בחוויה של הלקוח ולהרחיק אותו מהרצון לקנות.

האם אווירה חיובית תמיד נחוצה כדי למכור ללקוח?

חשוב לזכור שהמטרה האמיתית היא לגרום ללקוח לחוות תחושה טובה סביב המוצר או סביב המפגש, אבל אין זה אומר שחייבים לדבר רק על נושאים חיוביים. לעתים, דיבור על נושא שלילי עשוי לחזק את הקשר עם הלקוח אם הוא מזדהה איתו, כמו למשל צרה משותפת או בעיה מוכרת שיכולה דווקא לקרב בין הצדדים. אווירה חיובית היא כלי יעיל, אבל היא לא בהכרח הדרך היחידה לגרום ללקוח להעדיף את המוצר.

האם כדאי לדבר גם על נושאים שליליים?

בהחלט כן, ובכמה היבטים:

1. אם הלקוח שונא מישהו או מתמודד עם בעיה מסוימת, שיחה על אותו נושא שלילי יכולה לגרום לו להרגיש קרבה למוכר. מדובר בהזדמנות לגלות אמפתיה או לחלוק חוויות דומות, מה שיכול להעצים את תחושת החיבור.

2. גם שיחה על אירועים שליליים בחדשות, בעיות חברתיות או כל נושא בעייתי אחר יכולה לתרום לקרבה, בתנאי שהיא לא מדרדרת את מצב רוחו של הלקוח.

3. אם הלקוח כבר במצב רוח רע, לא תמיד כדאי לנסות "לשפר" אותו באופן מלאכותי. לפעמים העובדה שהלקוח לא מרגיש טוב גורמת לו לחפש נחמה במוצר, ולכן הוא עשוי להיות יותר מוכן לרכישה.

כיצד מצב הרוח של הלקוח משפיע על סגירת העסקה?

מצב הרוח של הלקוח הוא גורם משמעותי בקבלת החלטות. כאשר הוא שמח, הוא עשוי להתלהב ולרצות להמשיך בשיחה נעימה. עם זאת, ישנם מצבים שבהם דווקא התחושה השלילית גורמת ללקוח לרצות "לפצות את עצמו" ברכישה. כך למשל, אם הלקוח עצוב או חווה תחושה שלילית, הוא עשוי לחפש הקלה וריגוש דווקא דרך קניית המוצר. לכן אין כלל מוחלט המחייב שהלקוח חייב להיות שמח. צריך להתאים את השיח למצבו הנפשי של הלקוח.

האם יש יתרונות בשיחה על קשיים ומצוקות משותפים?

שיחה על קשיים ומצוקות משותפים יכולה ליצור תחושת "אנחנו באותה סירה", מה שמקדם קרבה רגשית בין המוכר והלקוח. דיון משותף בבעיה מאפשר להציג את המוצר כפתרון אפשרי לבעיה או כמקור תמיכה. גם אם הנושא שלילי, עצם העובדה שיש הבנה והזדהות עשויה לחזק את הקשר עם הלקוח ולהגדיל את הסיכוי שיבחר לקנות.

מדוע לפעמים כדאי דווקא ליצור אווירה לא נעימה?

לצד השאיפה לאווירה חיובית, יש מקרים שבהם העלאת נושאים לא נעימים תורמת למכירה:

1. אם הלקוח חווה מצוקה רגשית, שיחה על הנושא הלא נעים עשויה להעמיק את הרגשתו הרעה ולגרום לו לחפש פתרון מהיר בדמות המוצר.

2. לעתים, אווירה לא נעימה סביב מישהו אחר (אויב משותף או בעיה חיצונית) גורמת ללקוח לתפוס את המוכר כבן - ברית, וכך מגבירה את האמון ההדדי.

3. גם במקרים שבהם השיחה אינה ממש "נעימה", עצם העיסוק בבעיות יכול ליצור תחושת קרבה ואמפתיה, בתנאי שלא מדרדרים את הלקוח למצב של חוסר מוטיבציה מוחלט או דיכאון עמוק שיביא אותו לוותר על העסקה.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של יצירת כימיה עם לקוחות, למכור ללקוחות וזה הולך ככה מה שמלמדים אנשים, שיש בזה גם היגיון תכף אני אסביר את זה יותר לעומק, הוא שבגדול למה לקוח קונה מוצר? כי הוא חושב שהמוצר הזה יעשה לו יותר טוב, זאת אומרת כשלקוח קונה מוצר הוא אמור להיות בתחושה טובה, הוא אמור להיות בתחושה שהולך לקרות לו דבר טוב מה שבעצם אומר שרצוי לנו להכניס את הלקוח לתחושה טובה שתהיה אווירה נעימה.

עכשיו בשביל למצוא אווירה נעימה איך בעצם יוצרים אווירה נעימה מול לקוח? אז יש הרבה דרכים ליצור אווירה נעימה. אחת הדרכים אומרת בעצם לדבר עם לקוח על דברים חיוביים כשעושים small talk או שיחת חולין, או משהו עם הלקוח שיחת היכרות, דבר איתו על דברים חיוביים. נגיד הולכים לנהל משא ומתן עם מישהו לפני הפגישה מבלבלים את המוח אחד לשני כי לא רוצים ישר לדבר על ענייני עבודה כאילו "לא באנו לפה בשביל לעבוד" ואז מנהלים שיחת חולין ואחת התפיסות אומרת תנסה לדבר על דברים חיוביים לא על דברים שליליים או דברים שיכולים ליצור קונפליקטים.

למה? צור אווירה חיובית, אווירה חיובית זה טוב אל תריב עם הלקוח או עם הפרטנר למשא ומתן, אם תעלה דברים של קונפליקט אתה יכול ליצור אווירה לא נעימה ויכול לעלות אחר כך במכירה או למשא ומתן או מה שזה לא יהיה. בקיצור השורה התחתונה היא כפי שנלמדת היא "דבר על הלקוח על דברים חיוביים", אוקי ולא על דברים שליליים אל תיצור אווירה שלילית בחדר. עכשיו מה שאני רוצה להוסיף פה בסיפור הזה שזה נכון באופן חלקי אבל לא ממש נכון, זאת אומרת המהות של העניין "המחויב" מה שנקרא הוא שהלקוח תהיה לו חוויה טובה ונעימה אבל זה לא בהכרח אומר שצריך לדבר רק על דברים חיוביים, למה? כי הרבה מאוד פעמים אפשר לדבר על דברים שליליים לאו דווקא שליליים ברמה של "אנחנו אומרים משהו נגד הלקוח", לאו דווקא בהקשר הזה אלא אפשר לדבר על דברים שליליים שזה עצמו יצור ללקוח תחושה טובה.

זאת אומרת לדוגמה אם נגיד אתה יודע שהלקוח שונא מישהו ואתה יכול לדבר איתו על דברים רעים על הבן אדם שאותו הוא שונא, עכשיו כמובן שמהיבט מסוים צריך לשים לב לא להכניס את הלקוח למצב רוח רע, לא להתחיל לדבר איתו עכשיו ברמה שהלקוח או הבן אדם, או הפרטנר או מי שזה לא יהיה ברמה שהוא ממש יתחיל להרגיש רע ומה שזה לא יהיה ואז לא יהיה לו חשק לעשות את העסקה הוא יגיד "עזוב לא בא לי להתעסק עם הרכישה" או מה שזה לא יהיה. אבל אף על פי כן המחויב זה לאו דווקא לדבר עם הלקוח על דברים טובים המחויב הוא, הדבר ההכרחי הוא לדבר עם הלקוח על דברים שיעשו ללקוח טוב ולכן גם לדבר עם הלקוח על דברים רעים גם זה עושה טוב, זה יכול להיות שקרה משהו רע בחדשות שסיפרו אחד לשני שקרה משהו ויכול להיות שאתה יודע שהלקוח הסתבך באיזה משהו, זה יכול להיות הרבה מאוד עניינים והשורה התחתונה היא שכן בהחלט אפשר לדבר גם על דברים רעים.

כאשר עוד פעם צריך לשים לב מהיבט מסוים לא להכניס את הלקוח למצב רוח רע כי אם הוא יהיה במצב רוח רע יכול להיות שהוא יגיד "עזוב לא בא לי לקנות את המוצר", למרות שגם פה במאמר מוסגר או לא במאמר מוסגר צריך לשים לב שהרבה פעמים עסקה היא תתרחש דווקא בגלל שללקוח יש מצב רוח רע דווקא כי זה כבר הסברתי במקום אחר בפעם אחרת, למי יותר קל למכור ללקוח שהוא עצוב או ללקוח שהוא שמח ויש דווקא מצבים שיותר קל למכור ללקוח שהוא עצוב, למה? כי הוא עצוב רע לו ואז הוא רוצה "להתנחם" במוצר, יש גם מצבים הפוכים ולכן זה גם לא בהכרח יהיה נכון לומר שצריך לוודא שהלקוח יהיה במצב רוח טוב לפעמים זה בסדר לגרום ללקוח להיות בדיכאון שהוא רוצה להתאבד, אני מקצין את זה עד כדי רמה כזאת לפני שהוא בא לקנות את המוצר כי דווקא יש יותר סיכוי שתצליח למכור לו את המוצר אם יהיה לו ממש רע.

אוקי לכן גם העניין של ליצור רק אווירה חיובית גם הוא לא בהכרח נכון, אוקי אבל אף על פי כן אני אומר גם מההיבט שאנחנו מנסים ליצור אווירה חיובית אווירה חיובית יכולה להיווצר גם כאשר מדברים על דברים רעים, למה? כי אם מדברים על דברים רעים והלקוח דווקא מזדהה עם מה שדיברנו איתו נגיד שיש צרה משותפת בעיה משותפת, מה שזה לא יהיה גם בדברים רעים גם אז זה יכול לגרום ללקוח דווקא ליצור אווירה נעימה ואווירה של קרבה מול הלקוח וזה דווקא יכול להגדיל את הסיכוי למכירה. ולכן לסיכומו של דבר קודם כל מהיבט מסוים כפי שאמרתי באמצע יש מצבים שדווקא כדאי ליצור אווירה לא נעימה, עכשיו כשאני אומר אווירה לא נעימה לא הכוונה לריב עם הלקוח זאת לא בהכרח המטרה, הכוונה ללא נעימה הכוונה לדבר עם הלקוח אפילו על דברים שיגרמו לו ללקוח להרגיש רע לא נגדנו נגד מישהו אחר, יכול להיות שאם הוא ירגיש רע נגד מישהו אחר אז הוא דווקא ירצה לקנות מאיתנו את המוצר כי דווקא זה פותר לו את הבעיה שלו, הוא ירגיש שהוא בדיכאון ואז הוא ירצה דווקא לקנות את המוצר.

זה אחד, שתיים גם אם אנחנו רוצים ליצור אווירה טובה לא חייבים לדבר רק על דברים לפעמים דווקא לדבר על איזו בעיה ולגלות אמפתיה או לפעמים לדבר על איזו צרה משותפת ולהגיד "כן אנחנו נצליח לצאת מזה" או כל דבר שיוצר קרבה, לאו דווקא "נצליח לצאת מזה" כל דבר שיוצר קרבה גם אם הדיבור הוא על דברים רעים גם אז זה תופס. אז שלא שיהיה לכולם בהצלחה.
מחויב מצבי רוח משתנים לגרום ללקוח איך למכור יצירת כימיה איך לנהל משא ומתן צרות מחשבות אובדניות מצוקה רגשית דיכאון הגזמה אוירה נעימה איך להזדהות איך להתחבר עם לקוח איך למכור איך למכור ללקוח איך למכור ללקוחות הבעת הזדהות הזדהות הלקוח התחברות חיוביות יצירת אוירה חיובית יצירת אוירה נעימה יצירת אוירה שלילית יצירת כימיה יצירת כימיה עם הלקוח יצירת כימיה עם לקוח כימיה כימיה עם הלקוח כימיה עם לקוח להזדהות להתחבר להתחבר עם הלקוח להתחבר עם לקוח להתיידד עם הלקוח להתיידד עם לקוח למכור למכור ללקוח למכור ללקוח עצוב למכור ללקוח שמח למכור ללקוחות לקוח לקוח עצוב לקוח שמח לקוחות מחלות מתי למכור ללקוח עם מי להתחבר עצב עצבות עצוב שיחת חולין שיחת חולין עם הלקוח שיחת חולין עם לקוח שלילי שליליות שמח שמחה
למי יותר קל למכור? למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, סוגים של לקוחות, מצב הרוח של הלקוח, לשכנע לקוח עצוב, לשכנע לקוח שמח, עצבות של לקוח, שמחה של לקוח, אכילה רגשית, דיכאון, ייאוש
למי יותר קל למכור? למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, סוגים של לקוחות, מצב הרוח של הלקוח, לשכנע לקוח עצוב, לשכנע לקוח שמח, עצבות של לקוח, שמחה של לקוח, אכילה רגשית, דיכאון, ייאוש
למי יותר קל למכור? למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, סוגים של לקוחות, מצב הרוח של הלקוח, לשכנע לקוח עצוב, לשכנע לקוח שמח, עצבות של לקוח, שמחה של לקוח, אכילה רגשית, דיכאון, ייאוש למי קל יותר למכור, ללקוח שמח או ללקוח עצוב? אליעד כהן מציג בהרצאה הסבר מעמיק על השאלה החשובה בעולם המכירות: למי קל יותר למכור, ללקוח שנמצא במצב רוח טוב ושמח או ללקוח עצוב ומדוכא? אליעד מדגיש שהתשובה לשאלה הזאת אינה חד - משמעית, אלא מורכבת ותלויה באופן שבו הלקוח חווה את המציאות ... במצב זה, קל לו מאוד לראות את החסרונות גם במוצר שמוצע לו. אפילו אם למוצר יש יתרונות רבים, האדם העצוב ייטה לחשוב שהיתרונות האלו לא באמת רלוונטיים עבורו או לא באמת יכולים לעזור לו. מעבר לכך, אליעד מסביר שדווקא מתוך תחושת התסכול שלו על החיים, הלקוח העצוב עלול לפרוק את הרגשות השליליים שלו על המוצר ולהגיד שהוא לא טוב, רק כדי להוציא את הכעס שלו על המציאות. זה מקשה מאוד על המכירה ללקוח עצוב, משום שהוא סגור בפני הצעות חדשות ומרוכז בשליליות שבה הוא נמצא. באיזה מצב הלקוח העצוב דווקא יקנה בקלות? עם זאת, אליעד מדגיש שישנם מקרים הפוכים. לפעמים דווקא אדם שנמצא במצב עצבות עמוקה יקנה יותר ... נחמה באוכל, ולעומת זאת, יש אנשים שהעצבות מובילה אותם לאכילה מוגברת כי הם מחפשים נחמה. באותו האופן בדיוק, לקוח עצוב שמחפש נחמה, עשוי לקנות מוצר מתוך אמונה או תקווה שהמוצר יעזור לו להרגיש טוב יותר. זהו מצב שבו האדם העצוב קונה באופן אימפולסיבי מתוך צורך רגשי חזק בנחמה או פתרון מיידי. כיצד השמחה של הלקוח משפיעה על המכירה? מצד ... יכול להרשות לעצמו לחוות את החוויה הזאת, כי השמחה שלו מאפשרת לו להתמודד עם תחושת הפספוס. לעומת זאת, לקוח עצוב, שלא יכול להרשות לעצמו להתמודד עם תחושת כישלון נוספת, עלול להחליט לקנות את המוצר מתוך חוסר יכולת להתמודד עם ... מפורש: האם המוצר באמת מתאים לי? האם אני באמת צריך אותו? לסיכום, למי קל יותר למכור, ללקוח שמח או עצוב? אליעד מסכם שאין תשובה חד - משמעית לשאלה למי קל יותר למכור - ללקוח שמח או ללקוח עצוב. הכל תלוי במצב הנפשי של הלקוח ובמה שהוא מחפש באותו רגע. לקוח עצוב עשוי לראות חסרונות ולהימנע מקנייה, אך אם הוא מחפש נחמה או פתרון רגשי, הוא דווקא יקנה בקלות רבה יותר. ... משפיע על שכנוע לקוחות? מהי קנייה רגשית ואיך נמנעים ממנה? למי קל יותר למכור - ללקוח שמח או ללקוח עצוב? השאלה המרכזית שנידונה היא למי יותר קל למכור - ללקוח שנמצא במצב רוח טוב, או ללקוח שנמצא במצב רוח רע? האם אנשים קונים יותר כשהם שמחים, או דווקא כשהם עצובים? התשובה היא שאין תשובה חד משמעית, משום שלפעמים קל יותר למכור ללקוח עצוב ולפעמים קל יותר למכור ללקוח שמח. הכל תלוי בנסיבות ובמצבו הנפשי של הלקוח. ההסבר לכך מבוסס על ההבנה שהאדם ... כלומר, הוא רואה יותר חסרונות מאשר יתרונות. זה משפיע ישירות על הדרך שבה הוא שופט מוצרים והצעות רכישה. אדם עצוב נמצא במוד של שליליות - הוא ממוקד בחסרונות, וכך גם כאשר מציעים לו מוצר כלשהו, הוא עלול לראות רק את החסרונות שבו. אפילו אם המוצר הוא טוב ויש לו יתרונות משמעותיים, האדם העצוב ייטה לראות גם את היתרונות כחסרונות או יטען שהמוצר לא באמת יכול לעזור לי או לא באמת טוב לי. יתרה מכך, לקוח עצוב עלול להשליך את תחושותיו השליליות על המוצר. מכיוון שהוא מרגיש רע עם המציאות, הוא עשוי להוציא את התסכולים שלו ... המוצר ולהגיד שהוא לא טוב, גם אם אין בכך היגיון אובייקטיבי. כלומר, במקרים רבים, דווקא כשמנסים למכור מוצר לאדם עצוב, הוא יגיב בשלילה מתוך רצון לפרוק את הכעסים והעצבים שלו. זה מקשה על תהליך המכירה, משום שהאדם העצוב לא נוטה להיפתח להזדמנויות חדשות או להאמין במוצרים שיכולים לשפר את מצבו. השפעת השמחה על תהליך הקנייה לעומת זאת, ... שחסר. כיצד עצבות יכולה דווקא להוביל לרכישה? עם זאת, לעיתים המצב עשוי להיות הפוך. ישנם מקרים שבהם דווקא לקוח עצוב יקנה יותר, כי הוא מחפש משהו להיאחז בו שייתן לו נחמה ויקל על סבלו. ניתן לראות זאת בדפוסי אכילה שונים של אנשים עצובים: ישנם אנשים שכאשר הם עצובים הם מאבדים את התיאבון, ואילו אחרים דווקא אוכלים יותר מתוך ניסיון למצוא נחמה באוכל. באופן דומה, יש אנשים שכאשר הם עצובים הם נמנעים מרכישות כי הם חווים כל דבר כשלילי, אך יש כאלה שמרוב עצבות מחפשים פתרונות מהירים ואחיזות כלשהן שיגרמו להם להרגיש טוב יותר, ולכן דווקא יקנו יותר. אדם עצוב שמרגיש צורך לברוח מהעצבות עשוי לקנות מוצר רק מתוך תקווה שהוא ישפר את הרגשתו, גם אם אין בכך היגיון ... בגישה של הלקוח בסופו של דבר, אין תשובה חד משמעית לשאלה האם קל יותר למכור ללקוח שמח או ללקוח עצוב. הכל תלוי בגישה של הלקוח ובמה שהוא מחפש באותו רגע. אם הלקוח נמצא במצב של עצבות עמוקה, מרגיש חסר ... - יהיה קשה מאוד למכור לו, כי הוא לא מחפש פתרונות אלא מתבצר בעצב שלו. מצד שני, אם הוא עצוב אבל מחפש דרך להיאחז במשהו שיגרום לו להרגיש טוב יותר - יהיה קל יותר למכור לו מוצר, כי הוא ... דעת רציונלי ולא על רגש בלבד. לסיכום האפשרות למכור ללקוח תלויה במצבו הרגשי ובאופן שבו הוא מגיב להצעה. אדם עצוב עשוי לראות חסרונות במוצר ולסרב לקנות, אך אם הוא מחפש דרך להרגיש טוב יותר, הוא דווקא יקנה בקלות. אדם ... להשיב על השאלה הבאה למי יותר קל למכור, לאיזה סוג של לקוח יותר קל לגרום לו לקנות האם ללקוח עצוב או לקוח שמח, מתי יותק קל למכור לאנשים כשהם עצובים או כשהם שמחים? וכל אחד עכשיו שיחשוב בראש שלו מה הוא חושב האם יותר קל לשכנע לקנות לקוח עצוב או לקוח שמח ועכשיו אני אגיד מה אני חושב. אז התשובה היא כדלקמן לפעמים יותר קל לשכנע למכור ללקוח עצוב ולפעמים יותר קל למכור ללקוח שמח ואני אסביר במה זה תלוי ואיך זה עובד. אז התשובה היא פשוטה בשביל ... טוב מרע עבורו, שהמוצר יכול למלא לו את החסרונות שלו. עכשיו ככה לפעמים מה שקורה אצל בן אדם כשהוא עצוב זה שברגע שהוא עצוב, מה זה אומר עצוב? שהוא חושב שהחיים יותר רעים מאשר טובים עבורו ברגע הנתון שהוא עצוב הוא בעצם רואה במציאות יותר חסרונות מאשר יתרונות ואז מה שקורה הבן אדם בעצם נמצא ב - mode, במצב ... לי, זה לא באמת טוב לי. והעוד יותר גרוע ממה שיכול להיות זה בגלל שרע לו, בגלל שהוא לקוח עצוב הוא בעצבות אז ברגע שננסה למכור לו את המוצר אז את העצבים שלו על המציאות הוא יוציא על המוצר ... שלו לבטא את הכעס שלו שיש לו על המציאות ולכן דווקא מההיבט הזה יותר קשה למכור מוצר ללקוח כשהוא עצוב משום שהלקוח העצוב נמצא במצב שבו הוא רואה הרבה חסרונות ואז הוא גם יראה את החסרונות במוצר שלנו והוא לא ירצה את ...
למי יותר קל למכור? מוכר שמח מוכר יותר טוב, מוכר עצוב מוכר יותר טוב, מצב הרוח של המוכר, חשיבה חיובית במכירות, חשיבה שלילית במכירות, מצב הרוח בתהליך מכירה, מצב רוח טוב, מצב רוח רע
למי יותר קל למכור? מוכר שמח מוכר יותר טוב, מוכר עצוב מוכר יותר טוב, מצב הרוח של המוכר, חשיבה חיובית במכירות, חשיבה שלילית במכירות, מצב הרוח בתהליך מכירה, מצב רוח טוב, מצב רוח רע
למי יותר קל למכור? מוכר שמח מוכר יותר טוב, מוכר עצוב מוכר יותר טוב, מצב הרוח של המוכר, חשיבה חיובית במכירות, חשיבה שלילית במכירות, מצב הרוח בתהליך מכירה, מצב רוח טוב, מצב רוח רע מהי השפעת מצב הרוח של המוכר על הצלחת המכירה? המוכר, בין אם שמח ובין אם עצוב, מתמודד עם חוויות רגשיות שונות שיכולות להשפיע על תהליך המכירה. תהליך זה כולל שילוב של שמחה ועצב, שמשפיעים על ... בין רגעים של שמחה ועצב, כל אחד מהם ממלא תפקיד חיוני בתהליך. כאשר המוכר עוסק במכירה, הוא גם קצת עצוב, כי הוא מזהה את החיסרון שהוא שואף למלא, אבל גם שמח כי הוא מאמין שהמכירה תביא לו תועלת שתשפר את מצבו. האם למוכר שמח או למוכר עצוב קל יותר למכור? בהנחה שהמוכר לא מתפרץ על הלקוח, ניתן להבחין כי באופן כללי, מוכר שמח עשוי למצוא שקל ... נובע מהתמקדות בחסרונות. מוכר שמח ימצא שקל יותר להתגבר על התנגדויות הלקוח ויראה את היתרונות בתהליך המכירה. לעומתו, מוכר עצוב עשוי להרגיש כל התנגדות כתסבוכת ולהתייאש מהר יותר. איך משפיעה המוטיבציה על הצלחת המכירה? המוטיבציה של המוכר משפיעה ישירות ... הצלחת המכירה. כאשר המוכר מאמין שהמכירה תביא לו תועלת, הוא יתחייב יותר בתהליך וישקיע בו יותר מאמץ. לעיתים, מוכר עצוב יראה במכירה כפתרון למצבו הרגשי או הכלכלי, מה שיכול להניע אותו להשקיע יותר במכירה. מהו הקשר בין מצב הרוח ... כך הוא יתאמץ יותר להשלים אותה. מצב רוח טוב יכול להקל על ההתמודדות עם התנגדויות של הלקוח, אולם מוכר עצוב עשוי להרגיש שהוא חייב את המכירה כדי לשפר את מצבו, ולכן הוא עשוי להיות מוכן להשקיע בה יותר. גם אם המוכר נמצא במצב רוח רע, הוא עשוי לראות במכירה הזדמנות לשיפור ולהשקיע בה יותר. מתי מוכר עצוב יכול להיות מוצלח יותר? מוכר עצוב יכול להיות מוצלח יותר כאשר הוא רואה במכירה הזדמנות לשיפור מצבו, מה שיגרום לו להשקיע יותר בניסיון לשכנע את ... במכירה עשויה להניע אותו להעמיק את המאמץ. מסקנה לסיכום, לא ניתן לקבוע באופן חד משמעי אם מוכר שמח או עצוב מוכר טוב יותר. כל אחד מהם מציב אתגרים ויתרונות שונים בתהליך המכירה. מוכר שמח עשוי להתמודד עם התנגדויות בקלות רבה יותר, בעוד שמוכר עצוב עשוי להיות מוכן להשקיע יותר מאמץ במכירה מתוך תחושת צורך לשיפור מצבו. השפעת מצב רוח על מכירות מוטיבציה במכירה ... מצב רוח במכירה השפעת מצב הרוח של המוכר על המכירה כאשר בוחנים את השאלה האם למוכר שמח או למוכר עצוב קל יותר למכור, חשוב להבין שלא מדובר על מצב שבו מוכר עצוב מתפרץ על הלקוח או שופך עליו מים בשל תסכולו. אלא ההנחה היא ששני המוכרים, בין אם הם שמחים או עצובים, מנסים למכור ללקוח בצורה נורמטיבית ומקצועית. השילוב בין שמחה לעצב בתהליך המכירה כל תהליך של מכירה, כמו כל פעולה אחרת, כולל בתוכו אלמנטים של שמחה ושל עצב. כל מוכר הוא גם קצת שמח וגם קצת עצוב, וזה נובע ממערכת הצרכים והתועלות שהוא מחפש להשיג דרך המכירה. המוכר לא היה מוכר את המוצר אילולא היה בכך ... שהוא רואה במכירה מקור לתועלת רבה יותר, כך הוא יהיה מוכן להשקיע בה יותר מאמץ. מוכר שמח מול מוכר עצוב - מי מוכר טוב יותר? באופן כללי, מוכר שמח עשוי למצוא שקל יותר למכור. הסיבה לכך היא ששמחה נובעת ... טוב ייטה להסתכל על חצי הכוס המלאה, יחשוב שהמצב לא כל כך נורא, וימשיך להתאמץ למכור. לעומת זאת, מוכר עצוב עלול לחוות כל קושי כמשבר ולהגיב בתחושה של חוסר תקווה. השפעת רמת המוטיבציה על הצלחת המכירה מצד שני, יש נקודה חשובה נוספת: הרצון של המוכר לסגור עסקה. לפעמים מוכר עצוב דווקא ירצה יותר למכור, כי הוא חש צורך לשפר את מצבו. כאשר אדם מרגיש שהוא נמצא במצב לא טוב, הוא עשוי להשקיע יותר מאמץ מתוך תקווה שהמכירה תשפר את חייו. מתי מוכר עצוב יכול להיות מוצלח יותר? קיימת אפשרות שמוכר עצוב דווקא ימכור טוב יותר, משום שהוא יראה במכירה כמוצא מהמצב הרע שבו הוא נמצא. מוכר כזה עשוי להיות מוכן ... ישנם מוכרים שמחים שיגידו לעצמם שאין להם צורך לדחוף את הלקוח לכיוון הקנייה, ולכן עשויים למכור פחות. השוואה ללקוחות עצובים ושמחים נושא דומה ניתן לראות גם אצל לקוחות: לקוח עצוב יכול להיות כזה שיאמר אני לא צריך את המוצר הזה, שום דבר לא ישפר את מצבי ולא יקנה. אבל יכול להיות לקוח אחר, שגם הוא עצוב, שיחשוב אולי המוצר הזה ישנה את חיי ולכן ירצה לרכוש אותו. באופן דומה, מוכרים עצובים יכולים להיות כאלה שמתייאשים מהר, אבל גם כאלה שנאחזים במכירה כדי לנסות לשפר את מצבם. מסקנה אין תשובה חד משמעית לשאלה מי מוכר טוב יותר - מוכר שמח או מוכר עצוב. מצד אחד, מוכר שמח יתמודד טוב יותר עם קשיים וימצא שקל יותר להתגבר על התנגדויות של לקוחות. מצד שני, מוכר עצוב עשוי להיות רעב יותר להצלחה ולראות במכירה מוצא אפשרי לשיפור מצבו, מה שיגרום לו להשקיע בה יותר מאמץ. הכל ... להצלחה עסקית פסיכולוגיה של מכירות שלום לכולם הפעם אני רוצה להשיב לשאלה הבאה והיא למי יותר קל למכור למוכר עצוב או למוכר שמח או במילים אחרות איך משפיע מצב הרוח של המוכר על המכירה שלו ללקוח. אז ברור לצורך העניין שאם יש מוכר עצוב שברגע שלקוח יגיע אליו הוא יתחיל להאשים את הלקוח בבעיות שלו וישפוך מים על הלקוח כי הוא עצבני אז ... שהמכירה כנראה לא תצא לפועל אז כמובן שלא מדובר על זה אבל בהנחה ששניהם ינסו למכור המוכר השמח והמוכר העצוב, יש לדוגמה מלא סטנדאפיסטים שהם עולים לבמה ומאוד שמחים אבל בתוך תוכם הם עצובים כי אי אפשר להיות שמח כל יום מחדש. בין כך ובין כך המוכר בהנחה שהוא יעמיד פנים כלפי חוץ ... פעולה אחרת יש בו תמיד גם שמחה וגם עצב, כל בן אדם שמוכר לכם מוצר הוא גם שמח וגם עצוב מחויב שהוא קצת שמח קצת עצוב. בא נסביר למה המוכר מוכר את המוצר ללקוח כי הוא חושב שהמכירה תעשה לו יותר טוב מרע, לקוח קונה ... להשיג תועלת, מי שאין לו חיסרון איך הוא ישיג תועלת? ולכן כל תהליך של מכירה המוכר חייב להיות קצת עצוב ברמה הרגשית שזה בעצם מה שמניע אותו למכור כי הוא חושב שהלקוח ימלא לו את החיסרון שלו. יחד עם ... מרגיש רע, מהצד שהוא ממוקד ביתרון שהוא הולך לקבל מהלקוח הוא מרגיש טוב בכל מקרה הוא גם שמח וגם עצוב תמיד. ואף על פי כן באופן יחסי וכפי שאמרתי קודם זה נכון בכל תחום כל פעולה שהבן אדם עושה הוא גם קצת עצוב כי אחרת הוא לא היה עושה את הפעולה כי אם הכל מושלם למה אתה צריך לעשות פעולה ומצד שני ... יש יותר סיכוי שהוא ימכור, עכשיו זה עובד ככה מי יחשוב שיותר קל למכור ללקוח מוכר שמח או מוכר עצוב? התשובה היא שכנראה שמוכר שמח. למה? כי שמחה באופן כללי נובעת מכך שבן אדם רואה את הטוב שיש בכל ... יותר קל לשכנע את הלקוח מההיבט של עד כמה זה קל המוכר השמח יחשוב שזה קל כנראה יותר מהמוכר העצוב כי המוכר העצוב הוא רואה שחורות אז כנראה שגם תהליך המכירה הוא יראה אותו כקשה כי אם הוא היה כל כך אופטימי ורואה את הכל כטוב למה הוא בכלל עצוב והמוכר השמח הוא כאילו כביכול במצב רוח יותר טוב והוא יראה גם את תהליך המכירה כקל. יחד עם זאת ... את הלקוח אבל מה הסיפור השאלה היא למי יש יותר רצון לסגור את העסקה למוכר שמרגיש טוב או למוכר שעצוב, מוכר שמח או מוכר עצוב. והנושא הוא פשוט מהיבט מסוים מוכר שהוא עצוב אין לו מצב רוח לכלום הוא מיואש מהכל הוא אומר מה ...
שמחה או עצב, מצווה גדולה להיות בשמחה תמיד, איך לא להיות עצוב? איך להיות שמח? איך לא לפחד מהפחד? איך לא לכעוס על הכעס? איך לא להיות עצוב מהעצבות? איך להרגיש טוב להרגיש רע? איך לשמוח גם כשעצוב? איך להיות רגוע? איך לא לכעוס על הכעס?
שמחה או עצב, מצווה גדולה להיות בשמחה תמיד, איך לא להיות עצוב? איך להיות שמח? איך לא לפחד מהפחד? איך לא לכעוס על הכעס? איך לא להיות עצוב מהעצבות? איך להרגיש טוב להרגיש רע? איך לשמוח גם כשעצוב? איך להיות רגוע? איך לא לכעוס על הכעס? למה הרצון להיות שמח דווקא גורם לך להיות עצוב? אחד הדברים המרכזיים שאליעד כהן מדבר עליהם הוא הרעיון שדווקא הרצון להיות שמח כל הזמן הוא הסיבה לכך שהאדם הופך לעיתים קרובות לעצוב. הוא מסביר כי כאשר האדם מתעקש וחושב לעצמו אני חייב להיות שמח, הוא למעשה מעלה את הסיכוי לחוות עצבות. הסיבה לכך היא פשוטה: במציאות היומיומית, האדם חווה מגוון של רגשות, לפעמים הוא שמח ולפעמים עצוב. לא תמיד הדברים מסתדרים לפי רצונו של האדם, ולכן הדרישה או הציפייה שתמיד תהיה שמחה, יוצרת באופן פרדוקסלי דווקא ... מה שהוא רוצה למה שקורה בפועל. לעומת זאת, כאשר האדם מחליט לעצמו שלא אכפת לי אם אני שמח או עצוב, דווקא אז עולה הסיכוי שהוא יחווה יותר שמחה. אליעד מסביר שכאשר האדם אינו מתעקש על הרגש שהוא צריך להרגיש, ... אם אני מרגיש רע?, ההרגשה עצמה נחלשת באופן אוטומטי, ותחושת הרוגע והשמחה חוזרת אליו מהר יותר. לדוגמה, אם האדם עצוב ואומר לעצמו אסור לי להיות עצוב, הוא ירגיש רע כפליים: פעם אחת כי הוא עצוב, ופעם שנייה כי הוא כועס על עצמו על כך שהוא עצוב. אך אם האדם מוכן לקבל את העצב כחלק מהחיים, תחושת הכאב פוחתת משמעותית. האם אפשר להיות רגוע תמיד? בסיכום ... את חשיבות הקבלה והוויתור על ההתנגדות הפנימית לרגשות שליליים, דבר המוביל לשמחה ולרוגע אמיתיים ויציבים יותר. איך לא להיות עצוב מהעצבות? איך לא לפחד מהפחד? איך להרגיש טוב כשמרגישים רע? איך לא לכעוס על הכעס? למה הרצון לשמוח גורם לעצב? איך לשמוח כשעצוב?
מעשה בשבעה קבצנים - סיפורי מעשיות - 1 - מלך שמסר את המלוכה לבנו בחייו (ברסלב)
מעשה בשבעה קבצנים - סיפורי מעשיות - 1 - מלך שמסר את המלוכה לבנו בחייו (ברסלב)
... שמחה אמיתית לשמחה יחסית. שמחה חיצונית היא כמו אדם שמחייך, מספר בדיחות או שר שירים, אך בפנים הוא עדיין עצוב. שמחה כזו נקראת שמחת הכסילים, והיא איננה עמוקה באמת. אמנם רבי נחמן מייעץ להשתמש לפעמים בשטויות ובהומור כדי להעלות ... כיוון שהעצבות היא ביטוי לכך שהאדם כופר באחדות, בכך שהוא שוכח את היותו מלך ומזהה את עצמו כנפרד. כשהאדם עצוב, הוא מתכחש לשלמות המציאות ולכך שהוא עצמו הבורא. רבי נחמן מסביר כי כשאדם עצוב, אלוהים דווקא שמח - לא מתוך רוע, אלא כי זהו הביטוי לכך שהאדם אינו ראוי להיות מלך. אך כשהאדם ... היו שמחים. מה שרבי נחמן בעצם אמר, אמר להם, בעצם תראו אתם עם כל זה שאתם שמחים אתם עדיין עצובים, אתם לא שמחים באמת, אני אספר לכם מה זה נקרא שמחה אמיתית. וכאן צריך לשים לב בעצם לנושא של ... בשמחה אזי אהיה בשמחה יתרה מאד. זאת אומרת, המלך אומר לבן שלו, תבין אם אתה תהיה בשמחה, אם תהיה עצוב מבחינתי אני אין לי שום בעיה עם זה. לא רק שאני לא אהיה עצוב מזה שאתה עצוב אלא אני עוד אהיה שמח מזה שאתה עצוב, למה אהיה שמח כי המלך אומר כי הבן הזה המנוול שנתתי לו להיות מלך לא מסוגל להיות בשמחה. מה ... וכל מיני קשקושים כאלה ואחרים שאלוהים בוכה יחד איתך. זה לא נכון. רבי נחמן אומר הפוך - אם אתה עצוב, אלוהים שמח, אלוהים שמח שאתה עצוב, כי הוא אומר האדם הזה לא ראוי להיות מלך. לא ראוי. בפרוש. גם כשיהיה לך עצבות, אף עם פי כן אני אהיה בשמחה, על שאין אתה מלך. אני אשמח שאתה לא מלך. אני אשמח שאתה עצוב, כי אינך ראוי למלוכה מאחר שאינך. לכן אני אשמח שאתה לא מלך. זאת אומרת רבי נחמן אומר מצד אלוהים ... רבי נחמן מוסיף ואומר - לא רק שאין שינוי אלא פה מוסיף ואומר, שמצד האמת לא רק שאלוהים לא עצוב כשאתה עצוב, אלא אלוהים שמח כשאתה עצוב. למה כי אתה כופר בו. למה אתה כופר בו אתה צריך להבין שהנפרדות היא ביטוי של האחדות. הנפרדות מחוברת ... האחדות ולכן הוא כל הזמן נכנס לדיכאון ונופל לעצבות וכו וכו. אז שתדע לך שאלוהים לא מרחם עליך. כשאתה עצוב, אלוהים שמח. למה שמח שאתה לא אמור להיות מלך. שלא יעבדו עליכם שאלוהים אוהב פה מישהו. כשאתה עצוב אלוהים שמח שאתה עצוב כי לא מגיע לך להיות מלך. זה העונש שלך. אם אתה כופר במלך שהמלך אומר לך שהכל אחד ואתה ...
להירגע, איך להיות רגוע? איך לא להיות בלחץ? איך לא להרגיש רע? הלחץ מהלחץ, הפחד מהפחד, החרדה מהחרדה, הכעס מהכעס, העצבות מהעצבות, לא חייב להרגיש טוב, מותר להרגיש רע, מותר לכעוס, מותר להיות עצוב, מותר להיות בדיכאון
להירגע, איך להיות רגוע? איך לא להיות בלחץ? איך לא להרגיש רע? הלחץ מהלחץ, הפחד מהפחד, החרדה מהחרדה, הכעס מהכעס, העצבות מהעצבות, לא חייב להרגיש טוב, מותר להרגיש רע, מותר לכעוס, מותר להיות עצוב, מותר להיות בדיכאון
... הפחד מהפחד, החרדה מהחרדה, הכעס מהכעס, העצבות מהעצבות, לא חייב להרגיש טוב, מותר להרגיש רע, מותר לכעוס, מותר להיות עצוב, מותר להיות בדיכאון איך להיות רגוע? איך לא להיות בלחץ? אם רוצים להירגע ולא להיות בלחץ, חשוב להבין תחילה ... לחץ? אליעד כהן מציע פתרון פשוט: להפסיק להילחם ברגשות. אם אתה מרגיש לחץ, אז תרגיש לחץ. אם אתה מרגיש עצוב, אז תרגיש עצוב. כל זמן שאין נזק אמיתי למצב הרגשי הזה, אין שום סיבה להילחם בו. מה שחשוב להבין הוא שלא חייבים ... הוא טוען שתחושת חופש פנימית מגיעה לאדם כאשר הוא מפסיק לפחד מהרגשות השליליים שלו. אם מותר לאדם להיות כעוס, עצוב או חרד, הוא יכול לחוות את הרגשות הללו מבלי לפחד מהם. במקום להתנגד להם, יש פשוט להרגיש את מה ...
רגשות רעים, איך להתמודד עם רגשות רעים? איך לא להרגיש רע מרגשות רעים? איך לא לפחד מהפחד? איך לא להיות בחרדה מהחרדה? איך לא לכעוס על הכעס? איך לא להיות בדיכאון מהדיכאון? איך לא להיות עצוב מהעצבות? איך לא לפחד מרגשות רעים? אושר בחיים
רגשות רעים, איך להתמודד עם רגשות רעים? איך לא להרגיש רע מרגשות רעים? איך לא לפחד מהפחד? איך לא להיות בחרדה מהחרדה? איך לא לכעוס על הכעס? איך לא להיות בדיכאון מהדיכאון? איך לא להיות עצוב מהעצבות? איך לא לפחד מרגשות רעים? אושר בחיים
... מהפחד? איך לא להיות בחרדה מהחרדה? איך לא לכעוס על הכעס? איך לא להיות בדיכאון מהדיכאון? איך לא להיות עצוב מהעצבות? איך לא לפחד מרגשות רעים? אושר בחיים איך להתמודד עם רגשות רעים בלי לפחד מהם? אליעד כהן מסביר ... מעבר לבעיה המקורית. אם אדם יידע כיצד לא לכעוס מכך שהוא כועס, לא לפחד מכך שהוא מפחד, ולא להיות עצוב מכך שהוא עצוב, הוא יפחית משמעותית את הסבל שלו. למה אי אפשר לחיות בלי רגשות רעים? אליעד מסביר שלא ניתן לחיות חיים ...
אומנות הפיתוי, מה נשים רוצות? לגרום לבחורה לרצות אותך, מה בחורות רוצות? מה נשים אוהבות? לגרום לאישה לאהוב אותך, מה נכון לומר? איך נכון להתנהג? להתחיל עם בחורה, להשיג בחורה, מה בחורה רוצה?
אומנות הפיתוי, מה נשים רוצות? לגרום לבחורה לרצות אותך, מה בחורות רוצות? מה נשים אוהבות? לגרום לאישה לאהוב אותך, מה נכון לומר? איך נכון להתנהג? להתחיל עם בחורה, להשיג בחורה, מה בחורה רוצה?
... דוגמה אחרת אז אני אתן לך דבר אחר אם אתה רוצה ליצור משיכה אצל בחורה אתה צריך להיות קצת עצוב קצת וקצת רגזן אבל צריך להיות במינון מסוים אוקי במינון מסוים, עכשיו אני אומר לך אם תחקור אנשים צריך ... זה במינון הנכון עכשיו אם אתה תבדוק אצל אנשים כאילו מניסיונם הם יראו לך שכשהם היו קצת כעסנים וקצת עצובים כאלה קצת במינונים מסוימים זה עבד להם יש בזה משהו. ש: לא מסכים איתך. אליעד: אתה לא מסכים עם ... דבר מה שהוא אומר. אליעד: קודם כל עובדתית מכל תכונה אתה צריך קצת אתה צריך להיות קצת שמח קצת עצוב קצת זה כל תכונה צריך קצת אין חוקים בדברים האלה יש מחויב אחד הבחורה צריכה להרגיש טוב זה ה ... עכשיו יכול להיות שיהיה לה טוב אם אתה תהיה שמח מדי ויכול להיות שזה יעצבן אותה אם אתה תהיה עצוב מדי יכול להיות שזה יעצבן אותה יכול להיות שאתה צריך להיות כעסן יכול להיות שחצן יכול להיות מלא דברים. ... זה מובן מאליו אבל. אליעד: יפה ואיך תגרום לה לחשוב שהטוב שלה תלוי בך על ידי זה שתהיה קצת עצוב קצת כעסן. ש: למה? אליעד: אני אסביר לך כי אם אתה קצת עצוב עם מי יותר כייף להיות עם מישהו שהוא רק שמח כל הזמן לא כי אתה יודע החיים כאילו דינמיים ואנשים כאילו קצת עצובים לפעמים בחורה רוצה להרגיש בנוח איתך אז אם אתה קצת עצוב אז היא כאילו מרגישה שהיא יכולה לתת לך היא מרגישה את הכוח שלה ביחס אליך היא מרגישה גם שאתה לא מתנשא מעליה כי אתה קצת עצוב והיא מרגישה גם בנוח להיות עצמה היא מרגישה בנוח גם להיות עצובה כזאת אתה מבין ואז היא אוהבת אותך יותר כי היא מרגישה בנוח להיות כמוך, עכשיו זה למה צריך להיות עצוב עכשיו אם אתה תהיה עצוב יותר מדי מי רוצה להיות עם מישהו שעצוב מדי. אותו דבר לגבי כעסן אם אתה כל הזמן תהיה רגוע שאנטי כזה הבחורה לא תרגיש בנוח לידך כאילו ... בחורה שאתה רוצה לגרום לה לחשוב שהיא תהיה איתך היא תרגיש טוב לפעמים צריך להיות שמח לפעמים צריך להיות עצוב לפעמים צריך להצחיק אותה לפעמים להתנשא תלוי בהקשר. ש: עזוב בסדר בוא אני אספר לך סיפור היה איזה אחד ... פנוי גם חשוב להם שהוא לא יהיה יותר מדי שמח גם חשוב להם שהוא יהיה שמח ולא יותר מדי עצוב הכל חשוב להם. ש: בסדר נניח אני חושב שבראש הפירמידה שערך מנצח. אליעד: אוקי אז מה אם אתה אומר ... מה שאתה אומר כן כי אתה יכול להגיד בממוצע באופן יחסי האנשים יותר מעדיפים מישהו שהוא שמח ממישהו שהוא עצוב נניח שזה נכון אבל אני מנסה למקד אותך במהות שתשמור על ראש פתוח, אני אסביר לך כי אתה כבר ...
למה עצובים ביום הולדת? עצבות ביום הולדת, תסמונת יום הולדת, דיכאון של יום הולדת, יום הולדת עצוב, חשבון נפש ביום הולדת, מרגיש רע ביום הולדת, תסמונת טרום יום הולדת, מרגיש לבד ביום הולדת
למה עצובים ביום הולדת? עצבות ביום הולדת, תסמונת יום הולדת, דיכאון של יום הולדת, יום הולדת עצוב, חשבון נפש ביום הולדת, מרגיש רע ביום הולדת, תסמונת טרום יום הולדת, מרגיש לבד ביום הולדת
למה עצובים ביום הולדת? עצבות ביום הולדת, תסמונת יום הולדת, דיכאון של יום הולדת, יום הולדת עצוב, חשבון נפש ביום הולדת, מרגיש רע ביום הולדת, תסמונת טרום יום הולדת, מרגיש לבד ביום הולדת למה אנשים מרגישים עצובים ביום ההולדת? ישנה תופעה נפוצה שאנשים רבים מרגישים עצובים דווקא ביום ההולדת שלהם, ובשיחה של אליעד כהן ניתן להבין את המניעים וההסברים העמוקים לכך. בתחילה עולה שאלה בסיסית: ... ברורה לכך? האם העצב ביום הולדת נובע מחוסר באנשים לחגוג איתם? אליעד מציג את האפשרות הראשונה - יש אנשים עצובים כי אין להם עם מי לחגוג את היום הזה. אך הוא בודק ומבהיר את הנושא לעומק על ידי שלוש נקודות של סיבתיות: האם קיימים אנשים עצובים למרות שיש להם עם מי לחגוג? התשובה היא כן. כלומר, החוסר בחגיגה אינו בהכרח הסיבה. האם האנשים שאין להם עם מי לחגוג עצובים בהכרח? לא, לא כולם עצובים. אם הסיבה לכך שעצובים היא כי אין עם מי לחגוג, אז למה האדם לא עצוב בכל יום שבו הוא בודד? למה דווקא ביום ההולדת? המסקנה היא שחוסר באנשים לחגוג איתם אינו סיבה מחייבת לעצב ... האם הפחד מהזדקנות הוא שגורם לעצבות ביום הולדת? אליעד מציע הסבר נוסף - פחד מהזדקנות. הוא מסביר שאנשים לעיתים עצובים כי יום ההולדת מסמל עבורם שהם הזדקנו בשנה, והם לא רוצים להזדקן, לא רוצים להרגיש זקנים. אבל גם כאן הוא מעמיד את הסיבה לבדיקה: אם אכן הסיבה היא הפחד להזדקן, מדוע הם לא עצובים בכל רגע ורגע שמזכיר להם את ההזדקנות? הרי אדם יכול להרגיש את הפחד הזה בכל יום ולא רק ביום ... החיים וההתמודדות עם משמעות הזמן החולף והמוות המתקרב, שגורמים לאנשים להרגיש עצבות וחשבון נפש עמוק ביום ההולדת שלהם. למה עצובים ביום הולדת? תסמונת יום הולדת חשבון נפש ביום הולדת דיכאון של יום הולדת למה אני מרגיש לבד ביום ההולדת? ...
איך לדעת מה הוא רוצה? איך לדעת מה היא רוצה? מה גברים רוצים? מה נשים רוצות? רוצים גם וגם, איך לקרוא אנשים? איך להבין אנשים? איך לעשות טוב למישהו? איך לגרום לה להתאהב בך? איך להתנהג עם מישהו? איך לקרוא מחשבות?
איך לדעת מה הוא רוצה? איך לדעת מה היא רוצה? מה גברים רוצים? מה נשים רוצות? רוצים גם וגם, איך לקרוא אנשים? איך להבין אנשים? איך לעשות טוב למישהו? איך לגרום לה להתאהב בך? איך להתנהג עם מישהו? איך לקרוא מחשבות?
... אומרת גם הפוך זאת אומרת אני אשאל אותך שאלה הפוכה, נגיד מה אתה מרגיש נגיד אני עכשיו מרגיש? ש: עצוב. אליעד: עצוב עכשיו האם אתה חושב שהעצבות הזאת מתבטאת בפעולה כלשהי שלך כאילו האם אתה חושב שאפשר לראות עליך שאתה עצוב אם התשובה תהיה לא אז אתה גם לא יכול לראות על מישהו אחר שהוא עצוב או יהיה לך יותר קשה, אם לדוגמה נגיד אתה מרגיש עצבות ואתה יודע שבגלל שאתה מרגיש עצבות לכן אתה פתאום מדבר יותר לאט אתה אומר וואלה הנה אני עצוב איך זה מתבטא אצלי שאני עצוב שאני מדבר יותר לאט, וואלה הוא מדבר לאט אולי הוא עצוב רגע אבל אני מדבר לאט משלוש סיבות או כי אני עצוב או כי אני חלש או כי אני עצבני וואלה אז הוא מדבר לאט או שהוא חלש או שהוא עצבני או שהוא עצוב נכון אבל זאת אומרת השאלה פה הפוכה זה לא רק תיקח את הפעולה ותשאל את עצמך למה עשיתי אותה. ... השפיע עליך, עכשיו אם אתה לא רואה איך זה השפיע עליך אז אתה גם לא תדע אם מישהו אחר עצוב אם מישהו אחר היה עצבני בעבודה יש שני כיוונים, בוא ניתן דוגמה ספציפית בן אדם היה עצבני בעבודה הוא ... שונות. אז גם אתה צריך לדעת למה רבת עם אשתך ולמה עשית פעולה אבל גם לדעת איך זה שהיית עצוב איך זה שרבת בעבודה השפיע עליך אם אתה אומר תקשיב אין לי מושג למה רבתי איתה או רבתי איתה כי היא עצבנה אותי וזה העומק המקסימלי שלך וזה שהייתי עצוב לא יודע אין לי מושג איך זה בא לידי ביטוי אז אתה גם לא יכול לקרוא אנשים אחרים. ש: ...
הדחקה רגשית, איך לדעת מה אני מדחיק? איך לגלות למה רע לי בלי סיבה? איך לדעת מה הסיבה שרע לי? למה אני מרגיש רע בלי סיבה? למה אני מדחיק? למה אין לי מצב רוח? למה אני בדיכאון? למה אין לי אנרגיה? למה אני עצוב? למה אני לא מרגיש טוב?
הדחקה רגשית, איך לדעת מה אני מדחיק? איך לגלות למה רע לי בלי סיבה? איך לדעת מה הסיבה שרע לי? למה אני מרגיש רע בלי סיבה? למה אני מדחיק? למה אין לי מצב רוח? למה אני בדיכאון? למה אין לי אנרגיה? למה אני עצוב? למה אני לא מרגיש טוב?
... בלי סיבה? למה אני מדחיק? למה אין לי מצב רוח? למה אני בדיכאון? למה אין לי אנרגיה? למה אני עצוב? למה אני לא מרגיש טוב? איך לדעת למה אני מרגיש רע כשאני לא מוצא את הסיבה? אנשים רבים חווים מצבים שבהם הם מרגישים רע, עצובים, מתוסכלים, או אפילו מדוכאים, מבלי שהם מבינים באמת למה. הם מרגישים שאין סיבה ברורה לתחושות השליליות האלו. אליעד כהן ... סיבות למה רע לי, איך להבין למה אני מרגיש רע? חרדה בלי סיבה, פחד בלי סיבה, דיכאון בלי סיבה, עצוב בלי סיבה, ייאוש בלי סיבה, חוסר מצב רוח בלי סיבה, תחושה רעה בלי סיבה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר עם הלקוח, להתיידד עם הלקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: עצוב, איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: עצוב, איך להיות מאושר ושמח? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למצוא זוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה? איך לקבל החלטות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיגמל מהימורים? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בזוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחנך ילדים? איך לנהל את הזמן? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעביר ביקורת בונה? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה המשמעות של החיים? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? האם אפשר לדעת הכל? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? האם הכל אפשרי? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש או אין אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי בסקייפ, טיפול אישי, מאמן רוחני בתחום עצוב - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4219 שניות - עכשיו 24_08_2025 השעה 19:53:29 - wesi1