אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הזדהות ✔יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
5:51יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר עם הלקוח, להתיידד עם הלקוח
מהם הכלים ליצירת כימיה עם הלקוח במכירה?

יצירת כימיה טובה עם הלקוח היא לא רק עניין של אווירה חיובית. הרבה פעמים נלמד כי אווירה חיובית ונעימה היא הדרך הנכונה למכור. התפיסה הרווחת היא שכשלקוח נמצא במצב רוח טוב, הוא ייטה לרכוש את המוצר. עם זאת, יש להבין שהאמת הרבה יותר מורכבת.

האם תמיד כדאי לשמור על אווירה חיובית?

החשיבה הרווחת גורסת שכדי למכור ללקוח, חובה לשמור על אווירה חיובית במהלך כל השיחה. מדובר בטכניקת מכירה שבה שיחה עם הלקוח מתמקדת בנושאים חיוביים, במיוחד בשיחת חולין שיכולה להיות שיחה על נושא כללי, חיובי, נטול קונפליקטים. התיאוריה מאחורי הגישה הזו היא, שכאשר הלקוח מרגיש טוב ומחובר, הוא נוטה לרכוש יותר.

האם שיחה על נושאים שליליים עשויה להועיל?

כפי שנראה, לעיתים דווקא שיחה על נושא שלילי יכולה להועיל ולקדם את המכירה. למשל, אם הלקוח נמצא במצב רוח שלילי או חווה קושי כלשהו, שיחה על נושא שמעסיק אותו או שיחה על בעיה משותפת עשויה ליצור חיבור אמיתי ולהגביר את תחושת האמפתיה. כאשר אדם מרגיש שמישהו אחר מבין את מצבו, זה עשוי להוביל לחיזוק הקשר בין הצדדים ולשיפור הסיכוי לסגור עסקה.

כיצד מצב הרוח של הלקוח משפיע על סגירת העסקה?

בהתאם למצב הרוח של הלקוח, ניתן להתאים את שיחת המכירה. אם הלקוח שמח ומאושר, השיחה תהיה קלילה ורגועה, אך אם הוא עצוב או מוטרד, זה עשוי להיות זמן מצוין להתמקד בצרכים או בקשיים של הלקוח, ולהביא את המוצר כפתרון אפשרי. לעיתים, הלקוח עשוי להיות יותר מוכן לרכוש את המוצר אם הוא במצב רוח שלילי, כיוון שהוא מחפש פתרון או הקלה למצבו.

מה היתרונות בשיחה על קשיים משותפים?

שיחה על נושא שלילי, כמו קושי משותף או בעיה פיזית / חברתית משותפת, יכולה ליצור תחושת חיבור הדדית. כאשר המוכר מביע הבנה כלפי הלקוח ומדבר על בעיה משותפת, הדבר עשוי להוביל למכירה. מדובר בשיחה שבה אפשר ליצור תחושת "אנחנו באותה סירה" ולהפוך את המוצר לאופציה טובה או פתרון לבעיה שנדונה.

למה לפעמים כדאי ליצור אווירה לא נעימה?

במקרים מסוימים, יצירת אווירה לא נעימה עשויה דווקא להועיל. אם הלקוח במצוקה רגשית, שיחה על נושא לא נעים עשויה לעורר את הצורך במענה או פתרון, ולהניע אותו לרכוש את המוצר. בעבודה עם לקוחות במצב רוח שלילי, לעיתים יש סיכוי גבוה יותר שהם יראו במוצר דרך לשיפור מצבם, ולכן עשויים לרכוש אותו. במקרים אלו, חשוב לוודא שלא מתדרדרים את הלקוח למצב של דיכאון עמוק, אלא שומרים על איזון רגיש.

האם זה נכון לומר שתמיד חייבים להימנע מיצירת אווירה שלילית?

בעוד שהתפיסה הרווחת היא להימנע מכל נושא שלילי, אליעד כהן טוען שזו גישה נכונה באופן חלקי בלבד. מצבים רבים דורשים להתמודד עם קשיים או מצוקות, ודווקא שיחה על נושא שלילי, כל עוד לא פוגעים במצב רוחו של הלקוח בצורה חדה מדי, עשויה ליצור תחושת קרבה ולהגביר את הסיכוי למכירה.

מהו האיזון הנכון בין אווירה חיובית ושלילית במכירה?

באופן כללי, המטרה היא ליצור חוויה נעימה ללקוח. עם זאת, חשוב לא לייחס רק לאווירה חיובית את יכולת המכירה. לעיתים שיחה על נושא שלילי, כל עוד היא נוגעת בקשיים או מצוקות משותפות, יכולה דווקא להוביל לתוצאה טובה ולחיזוק הקשר עם הלקוח. יש לשמור על איזון ולבחור את הנושא המתאים לגישה, תוך שמירה על תחושת קרבה ואמפתיה.
מדוע רבים חושבים שצריך לשמור על אווירה חיובית בלבד?

התפיסה הרווחת גורסת שכדי למכור ללקוח, כדאי לשמור על אווירה חיובית נעימה. ההנחה היא שכאשר הלקוח מרגיש טוב, הוא יטה יותר לקנות את המוצר. לכן ממליצים לפתח שיחת חולין בנושאים ידידותיים ולא לעסוק בדברים שעלולים ליצור מתח או אי - הסכמה. רבים סבורים כי שיחה על נושאים שליליים או רגישים עלולה לפגוע בחוויה של הלקוח ולהרחיק אותו מהרצון לקנות.

האם אווירה חיובית תמיד נחוצה כדי למכור ללקוח?

חשוב לזכור שהמטרה האמיתית היא לגרום ללקוח לחוות תחושה טובה סביב המוצר או סביב המפגש, אבל אין זה אומר שחייבים לדבר רק על נושאים חיוביים. לעתים, דיבור על נושא שלילי עשוי לחזק את הקשר עם הלקוח אם הוא מזדהה איתו, כמו למשל צרה משותפת או בעיה מוכרת שיכולה דווקא לקרב בין הצדדים. אווירה חיובית היא כלי יעיל, אבל היא לא בהכרח הדרך היחידה לגרום ללקוח להעדיף את המוצר.

האם כדאי לדבר גם על נושאים שליליים?

בהחלט כן, ובכמה היבטים:

1. אם הלקוח שונא מישהו או מתמודד עם בעיה מסוימת, שיחה על אותו נושא שלילי יכולה לגרום לו להרגיש קרבה למוכר. מדובר בהזדמנות לגלות אמפתיה או לחלוק חוויות דומות, מה שיכול להעצים את תחושת החיבור.

2. גם שיחה על אירועים שליליים בחדשות, בעיות חברתיות או כל נושא בעייתי אחר יכולה לתרום לקרבה, בתנאי שהיא לא מדרדרת את מצב רוחו של הלקוח.

3. אם הלקוח כבר במצב רוח רע, לא תמיד כדאי לנסות "לשפר" אותו באופן מלאכותי. לפעמים העובדה שהלקוח לא מרגיש טוב גורמת לו לחפש נחמה במוצר, ולכן הוא עשוי להיות יותר מוכן לרכישה.

כיצד מצב הרוח של הלקוח משפיע על סגירת העסקה?

מצב הרוח של הלקוח הוא גורם משמעותי בקבלת החלטות. כאשר הוא שמח, הוא עשוי להתלהב ולרצות להמשיך בשיחה נעימה. עם זאת, ישנם מצבים שבהם דווקא התחושה השלילית גורמת ללקוח לרצות "לפצות את עצמו" ברכישה. כך למשל, אם הלקוח עצוב או חווה תחושה שלילית, הוא עשוי לחפש הקלה וריגוש דווקא דרך קניית המוצר. לכן אין כלל מוחלט המחייב שהלקוח חייב להיות שמח. צריך להתאים את השיח למצבו הנפשי של הלקוח.

האם יש יתרונות בשיחה על קשיים ומצוקות משותפים?

שיחה על קשיים ומצוקות משותפים יכולה ליצור תחושת "אנחנו באותה סירה", מה שמקדם קרבה רגשית בין המוכר והלקוח. דיון משותף בבעיה מאפשר להציג את המוצר כפתרון אפשרי לבעיה או כמקור תמיכה. גם אם הנושא שלילי, עצם העובדה שיש הבנה והזדהות עשויה לחזק את הקשר עם הלקוח ולהגדיל את הסיכוי שיבחר לקנות.

מדוע לפעמים כדאי דווקא ליצור אווירה לא נעימה?

לצד השאיפה לאווירה חיובית, יש מקרים שבהם העלאת נושאים לא נעימים תורמת למכירה:

1. אם הלקוח חווה מצוקה רגשית, שיחה על הנושא הלא נעים עשויה להעמיק את הרגשתו הרעה ולגרום לו לחפש פתרון מהיר בדמות המוצר.

2. לעתים, אווירה לא נעימה סביב מישהו אחר (אויב משותף או בעיה חיצונית) גורמת ללקוח לתפוס את המוכר כבן - ברית, וכך מגבירה את האמון ההדדי.

3. גם במקרים שבהם השיחה אינה ממש "נעימה", עצם העיסוק בבעיות יכול ליצור תחושת קרבה ואמפתיה, בתנאי שלא מדרדרים את הלקוח למצב של חוסר מוטיבציה מוחלט או דיכאון עמוק שיביא אותו לוותר על העסקה.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של יצירת כימיה עם לקוחות, למכור ללקוחות וזה הולך ככה מה שמלמדים אנשים, שיש בזה גם היגיון תכף אני אסביר את זה יותר לעומק, הוא שבגדול למה לקוח קונה מוצר? כי הוא חושב שהמוצר הזה יעשה לו יותר טוב, זאת אומרת כשלקוח קונה מוצר הוא אמור להיות בתחושה טובה, הוא אמור להיות בתחושה שהולך לקרות לו דבר טוב מה שבעצם אומר שרצוי לנו להכניס את הלקוח לתחושה טובה שתהיה אווירה נעימה.

עכשיו בשביל למצוא אווירה נעימה איך בעצם יוצרים אווירה נעימה מול לקוח? אז יש הרבה דרכים ליצור אווירה נעימה. אחת הדרכים אומרת בעצם לדבר עם לקוח על דברים חיוביים כשעושים small talk או שיחת חולין, או משהו עם הלקוח שיחת היכרות, דבר איתו על דברים חיוביים. נגיד הולכים לנהל משא ומתן עם מישהו לפני הפגישה מבלבלים את המוח אחד לשני כי לא רוצים ישר לדבר על ענייני עבודה כאילו "לא באנו לפה בשביל לעבוד" ואז מנהלים שיחת חולין ואחת התפיסות אומרת תנסה לדבר על דברים חיוביים לא על דברים שליליים או דברים שיכולים ליצור קונפליקטים.

למה? צור אווירה חיובית, אווירה חיובית זה טוב אל תריב עם הלקוח או עם הפרטנר למשא ומתן, אם תעלה דברים של קונפליקט אתה יכול ליצור אווירה לא נעימה ויכול לעלות אחר כך במכירה או למשא ומתן או מה שזה לא יהיה. בקיצור השורה התחתונה היא כפי שנלמדת היא "דבר על הלקוח על דברים חיוביים", אוקי ולא על דברים שליליים אל תיצור אווירה שלילית בחדר. עכשיו מה שאני רוצה להוסיף פה בסיפור הזה שזה נכון באופן חלקי אבל לא ממש נכון, זאת אומרת המהות של העניין "המחויב" מה שנקרא הוא שהלקוח תהיה לו חוויה טובה ונעימה אבל זה לא בהכרח אומר שצריך לדבר רק על דברים חיוביים, למה? כי הרבה מאוד פעמים אפשר לדבר על דברים שליליים לאו דווקא שליליים ברמה של "אנחנו אומרים משהו נגד הלקוח", לאו דווקא בהקשר הזה אלא אפשר לדבר על דברים שליליים שזה עצמו יצור ללקוח תחושה טובה.

זאת אומרת לדוגמה אם נגיד אתה יודע שהלקוח שונא מישהו ואתה יכול לדבר איתו על דברים רעים על הבן אדם שאותו הוא שונא, עכשיו כמובן שמהיבט מסוים צריך לשים לב לא להכניס את הלקוח למצב רוח רע, לא להתחיל לדבר איתו עכשיו ברמה שהלקוח או הבן אדם, או הפרטנר או מי שזה לא יהיה ברמה שהוא ממש יתחיל להרגיש רע ומה שזה לא יהיה ואז לא יהיה לו חשק לעשות את העסקה הוא יגיד "עזוב לא בא לי להתעסק עם הרכישה" או מה שזה לא יהיה. אבל אף על פי כן המחויב זה לאו דווקא לדבר עם הלקוח על דברים טובים המחויב הוא, הדבר ההכרחי הוא לדבר עם הלקוח על דברים שיעשו ללקוח טוב ולכן גם לדבר עם הלקוח על דברים רעים גם זה עושה טוב, זה יכול להיות שקרה משהו רע בחדשות שסיפרו אחד לשני שקרה משהו ויכול להיות שאתה יודע שהלקוח הסתבך באיזה משהו, זה יכול להיות הרבה מאוד עניינים והשורה התחתונה היא שכן בהחלט אפשר לדבר גם על דברים רעים.

כאשר עוד פעם צריך לשים לב מהיבט מסוים לא להכניס את הלקוח למצב רוח רע כי אם הוא יהיה במצב רוח רע יכול להיות שהוא יגיד "עזוב לא בא לי לקנות את המוצר", למרות שגם פה במאמר מוסגר או לא במאמר מוסגר צריך לשים לב שהרבה פעמים עסקה היא תתרחש דווקא בגלל שללקוח יש מצב רוח רע דווקא כי זה כבר הסברתי במקום אחר בפעם אחרת, למי יותר קל למכור ללקוח שהוא עצוב או ללקוח שהוא שמח ויש דווקא מצבים שיותר קל למכור ללקוח שהוא עצוב, למה? כי הוא עצוב רע לו ואז הוא רוצה "להתנחם" במוצר, יש גם מצבים הפוכים ולכן זה גם לא בהכרח יהיה נכון לומר שצריך לוודא שהלקוח יהיה במצב רוח טוב לפעמים זה בסדר לגרום ללקוח להיות בדיכאון שהוא רוצה להתאבד, אני מקצין את זה עד כדי רמה כזאת לפני שהוא בא לקנות את המוצר כי דווקא יש יותר סיכוי שתצליח למכור לו את המוצר אם יהיה לו ממש רע.

אוקי לכן גם העניין של ליצור רק אווירה חיובית גם הוא לא בהכרח נכון, אוקי אבל אף על פי כן אני אומר גם מההיבט שאנחנו מנסים ליצור אווירה חיובית אווירה חיובית יכולה להיווצר גם כאשר מדברים על דברים רעים, למה? כי אם מדברים על דברים רעים והלקוח דווקא מזדהה עם מה שדיברנו איתו נגיד שיש צרה משותפת בעיה משותפת, מה שזה לא יהיה גם בדברים רעים גם אז זה יכול לגרום ללקוח דווקא ליצור אווירה נעימה ואווירה של קרבה מול הלקוח וזה דווקא יכול להגדיל את הסיכוי למכירה. ולכן לסיכומו של דבר קודם כל מהיבט מסוים כפי שאמרתי באמצע יש מצבים שדווקא כדאי ליצור אווירה לא נעימה, עכשיו כשאני אומר אווירה לא נעימה לא הכוונה לריב עם הלקוח זאת לא בהכרח המטרה, הכוונה ללא נעימה הכוונה לדבר עם הלקוח אפילו על דברים שיגרמו לו ללקוח להרגיש רע לא נגדנו נגד מישהו אחר, יכול להיות שאם הוא ירגיש רע נגד מישהו אחר אז הוא דווקא ירצה לקנות מאיתנו את המוצר כי דווקא זה פותר לו את הבעיה שלו, הוא ירגיש שהוא בדיכאון ואז הוא ירצה דווקא לקנות את המוצר.

זה אחד, שתיים גם אם אנחנו רוצים ליצור אווירה טובה לא חייבים לדבר רק על דברים לפעמים דווקא לדבר על איזו בעיה ולגלות אמפתיה או לפעמים לדבר על איזו צרה משותפת ולהגיד "כן אנחנו נצליח לצאת מזה" או כל דבר שיוצר קרבה, לאו דווקא "נצליח לצאת מזה" כל דבר שיוצר קרבה גם אם הדיבור הוא על דברים רעים גם אז זה תופס. אז שלא שיהיה לכולם בהצלחה.
ניהול ידיד הרגשת קרבה בעיות שיחה עם הלקוח להזדהות להתאים להיות שמחים לדבר להפוך המוצר שלך אוירה נעימה הבעת הזדהות הזדהות הלקוח הלקוח שלך התחברות חיוביות יצירת אוירה חיובית יצירת אוירה נעימה יצירת אוירה שלילית יצירת כימיה יצירת כימיה עם לקוח כימיה כימיה עם לקוח להזדהות להתחבר להתחבר עם הלקוח להתחבר עם לקוח להתיידד עם הלקוח להתיידד עם לקוח למכור למכור ללקוח למכור ללקוח עצוב למכור ללקוח שמח למכור ללקוחות לקוח לקוח עצוב לקוח שמח לקוחות מחלות עצב עצבות עצוב שיחת חולין שיחת חולין עם הלקוח שיחת חולין עם לקוח שלילי שליליות שמח שמחה
הזדהות רגשית, תלות רגשית, קשר רגשי, התקשרות רגשית, קשר רגשי, קשרים רגשיים, להאמין לדברים יחסיים, לא להאמין לשום דבר, חשיבה מוחלטת, חשיבה יחסית, הזדהות יחסית, הזדהות מוחלטת
הזדהות רגשית, תלות רגשית, קשר רגשי, התקשרות רגשית, קשר רגשי, קשרים רגשיים, להאמין לדברים יחסיים, לא להאמין לשום דבר, חשיבה מוחלטת, חשיבה יחסית, הזדהות יחסית, הזדהות מוחלטת
הזדהות רגשית, תלות רגשית, קשר רגשי, התקשרות רגשית, קשר רגשי, קשרים רגשיים, להאמין לדברים יחסיים, לא להאמין לשום דבר, חשיבה מוחלטת, חשיבה יחסית, הזדהות יחסית, הזדהות מוחלטת מהי הזדהות רגשית וכיצד היא נוצרת? ההזדהות הרגשית היא תהליך בו אדם מקשר את רגשותיו או מחשבותיו לדברים שונים ומסווג אותם כטוב או רע. מדובר במעין החלטה מנטלית המפרידה בין דברים, על ידי קביעת קטגוריות כשליליות או ... טוב או זה רע היא למעשה הזדהות. אליעד מסביר שאם נניח את השאלה איך נוצרו ההזדהויות הראשונות, הכוונה היא להבין כיצד נוצרו ההבחנות הראשוניות בין טוב ורע, בין זה נכון לזה לא נכון. למשל, אם נאמר אין טוב ורע, זוהי לא הזדהות. אבל אם נוקטים בעמדה כמו זה טוב או זה רע, זו הזדהות. הוא גם מציין כי הזדהות יכולה להתרחש גם כשאדם מבצע הבחנות בזמן, כמו זה עכשיו או זה אתמול. השאלה שבאה בעקבות זאת היא מהו ההבדל בין אתמול לעכשיו? התשובה היא שההבדל נמצא בהזדהות שלנו עם הזמן. ברגע שנעשה הבחנה בין אתמול לבין היום, אנחנו למעשה מבצעים הזדהות. איך נפרדת הזדהות מהמוחלט? במהלך ההרצאה, אליעד עובר להסביר כיצד הזדהות עם משהו תלויה בהבנה של הדברים באופן יחסי. הוא מציין כי יש הבדל בין להזדהות עם המציאות המוחלטת לבין הזדהות עם מציאות יחסית. למשל, כשהאדם מקטלג את המציאות בעזרת הבחנות כמו זה טוב וזה רע, הוא בעצם שופט את הדברים ביחס למידת האמת שבהם, במקום להבין את המציאות כהיא ללא שיפוט. הוא גם ... טוב ורע, כדי להשתחרר מההזדהות. האם יש להאמין לדברים יחסיים? ההבנה שאדם יכול להאמין לדברים יחסיים היא חלק חשוב בתהליך של הזדהות. אליעד מציין כי אם אדם מאמין שהוא אוהב אותי או אני אוהב אותו, הוא בעצם מזדהה עם מערכת יחסים זו. אך כאשר אדם רוצה להתנתק מהזדהות כזו, הוא יכול להתחיל בשאלה של אם הוא מאמין באופן מוחלט בזה. האם הוא בטוח ב - 100% שהוא אוהב מישהו? האם הוא בטוח ב - 100% שהקשר הזה מביא לו טוב? הוא מציין שחשוב לשאול ... כאלה כדי לבדוק את אמיתות ההזדהות. הזדהות מוחלטת מול הזדהות יחסית ככל שמזדהים יותר עם הדברים המוחלטים, כך משתחררים מההזדהות עם הדברים היחסיים. יש כאן הבחנה ברורה בין הזדהות עם דברים מוחלטים לבין דברים יחסיים. אליעד מציין כי כאשר אדם מתמקד רק במה שיחסי, הוא נשאר בשרשרת של הזדהות עם דברים רגעיים, כמו עם הגוף, רצונותיו או עוברו. מצד שני, כאשר אדם עובר להתמקד במוחלט, הוא יכול להתנתק מההזדהות הרגשית הנגרמת מהבחנות יחסיות. כיצד אפשר לא להזדהות עם דברים? במהלך ההרצאה, אליעד מציע פתרון לאנשים שרוצים להתנתק מהזדהות רגשית: פשוט תזדהה עם ההפך. הוא מדבר על העיקרון של הזדהות עם המוחלט, שלעיתים יכול להוות את ההפך ההכרחי מההזדהות עם הקשר הרגשי שנוצר. כלומר, במקום להרגיש מחובר לקשר רגשי כלשהו, השיטה היא להימנע מזה ולהתמקד במוחלטות, שהיא מעבר לכל תחום רגשי או שיפוטי. האם כל
שיטות שכנוע למתקדמים, חוקי ההזדהות, כימיה בין אישית, ראפור, ליצור הזדהות, יצירת כימיה, הבעת אמפתיה, יצירת הזדהות, יצירת קרבה, מסרים תת הכרתיים, ליצור קרבה, לשתול מחשבה
שיטות שכנוע למתקדמים, חוקי ההזדהות, כימיה בין אישית, ראפור, ליצור הזדהות, יצירת כימיה, הבעת אמפתיה, יצירת הזדהות, יצירת קרבה, מסרים תת הכרתיים, ליצור קרבה, לשתול מחשבה
... שכנוע למתקדמים, חוקי ההזדהות, כימיה בין אישית, ראפור, ליצור הזדהות, יצירת כימיה, הבעת אמפתיה, יצירת הזדהות, יצירת קרבה, מסרים תת הכרתיים, ליצור קרבה, לשתול מחשבה איך ליצור הזדהות עם אנשים ולרכוש את אמונם? העקרון המרכזי בהשפעה על אנשים הוא יצירת הזדהות עמם. כאשר אנו מצליחים לשדר לאדם אחר שאנחנו דומים לו, יש ... בתהליך מכירה או שיחה. אם הלקוח ירגיש שהמוכר הוא חלק ממנו, הוא יתנהג כפי שהוא מתנהג כלפי עצמו ויקבל את ההמלצה של המוכר כאילו הוא אמר אותה בעצמו. מהם החוקים ליצירת הזדהות חזקה? הדרך ליצור הזדהות היא להראות לבן אדם שהוא לא רק דומה לנו אלא למעשה אנחנו ... לו שהמקום או הדברים שאנחנו חווים משותפים לו, הוא ירגיש קרבה אלינו ויתחיל לראות אותנו כחלק ממנו. איך ליצור קרבה כאשר יש הבדל בין אנשים? במקרים מסוימים, כדי ליצור הזדהות אמיתית, צריך למצוא נקודות שבהן אדם שונה מאחרים ולהשדר ... המיוחדים והייחודיים לו. לדוגמה, אם יש לו הרגל או דעה שונה מהכלל, אם אנחנו מוצאים את הדרך להראות לו שאנחנו חלק מההבדלים הללו, אז נוכל ליצור קשר חזק יותר. מהי חשיבות ההזדהות עם תכונות רעות של אדם? כאשר אנחנו מציינים תכונות ... לדוגמה, אם אדם יש לו דעה או תכונה שלא מקובלת, והם מרגישים בדידות בגללה, אם נשדר להם שאנחנו מקבלים אותם כפי שהם, נוכל להרגיש שהוא באמת מתחבר אלינו. איך ניתן ליצור הזדהות גם במקרים של עימות פנימי? לסוגיה הזו יש גם רובד עמוק ... אחר? לדוגמה, אם מישהו מעשן אבל רוצה להפסיק, עלינו להראות לו גם שאנחנו מבינים את הדילמה הזו. אנחנו יכולים לומר אני מעשן, אבל אני גם רוצה להפסיק, מה שיכניס אותו לתחושת הזדהות עם המצב שהוא נמצא בו. כיצד שיטות השכנוע מתמודדות עם המודע והלא מודע? כאשר מישהו לא אוהב את עצמו בגלל תכונה מסוימת, עלינו לחשוב האם הוא באמת רוצה להרגיש כך או שהוא מעדיף להחביא את התחושה הזו. כאשר אנו מציעים לו תמיכה או הזדהות עם הדעה או הרגש הזה, עלינו להתאים את ההשפעה על פי מה שהוא באמת מעדיף במודע ובתת - מודע. מהם השלבים בהשגת הזדהות במשפחות מכירה? כדי ליצור קשר חזק עם הלקוח, כדאי להימנע ... חלים תמיד? הנחת העבודה היא ששיטות השכנוע לא תמיד מתאימות לכל מצב ויש לשקול את המצב הספציפי. לדוגמה, אם מישהו מרגיש רע לגבי תכונה מסוימת בעצמו, יש לו סיכוי להעדיף את ההזדהות עם מי שלא משתף את אותה תכונה שלילית. עלינו להתאים את הגישה שלנו על פי מה שהוא באמת מרגיש ביחס לאותה תכונה. שיטות שכנוע יצירת קרבה עם לקוחות כימיה בין אישית הבעת אמפתיה והזדהות שכנוע במכירות איך ליצור הזדהות עם אנשים ולרכוש את אמונם? העקרון המרכזי בהשפעה על אנשים הוא יצירת הזדהות עמם. כשאנחנו משדרים לאדם אחר שאנחנו דומים לו, יש יותר ... בתהליך מכירה או שיחה. אם הלקוח ירגיש שהמוכר הוא חלק ממנו, הוא יתנהג כמו שהוא מתנהג כלפי עצמו ויקבל את ההמלצה של המוכר כאילו הוא אמר אותה בעצמו. מהם החוקים ליצירת הזדהות חזקה? הדרך ליצור הזדהות היא להראות לבן אדם שהוא לא רק דומה לנו אלא למעשה, אנחנו ... ברגע שנראה לו שהמקום או הדברים שאנחנו חווים משותפים לו, הוא ירגיש קרבה אלינו ויתחיל לראות אותנו כחלק ממנו. איך ליצור קרבה כאשר יש הבדל בין אנשים? לפעמים כדי ליצור הזדהות אמיתית, צריך למצוא נקודות שבהן אדם שונה מאחרים ולהשדר ... המיוחדים והייחודיים לו. לדוגמה, אם יש לו הרגל או דעה שונה מהכלל, אם אנחנו מוצאים את הדרך להראות לו שאנחנו חלק מההבדלים הללו, אז נוכל להקים קשר חזק יותר. מהי חשיבות ההזדהות עם תכונות רעות של אדם? כשאנחנו מציינים תכונות שליליות ... לדוגמה, אם אדם יש לו דעה או תכונה שלא מקובלת, והם מרגישים בדידות בגללה, אם נשדר להם שאנחנו מקבלים אותם כפי שהם, נוכל להרגיש שהוא באמת מתחבר אלינו. איך ניתן ליצור הזדהות גם במקרים של עימות פנימי? לסוגיה הזו יש גם רובד עמוק ... לדוגמה, אם מישהו מעשן אבל רוצה להפסיק, עלינו להראות לו גם שאנחנו מבינים את הדילמה הזו - אנחנו יכולים לומר אני מעשן, אבל אני גם רוצה להפסיק, מה שיכניס אותו לתחושת הזדהות עם המצב שהוא נמצא בו. כיצד שיטות השכנוע מתמודדות עם ... והלא מודע? אם נניח שמישהו לא אוהב את עצמו בגלל תכונה מסוימת, יש לחשוב האם הוא באמת רוצה להרגיש כך או שהוא מעדיף להחביא את התחושה הזו. כאשר אנו מציעים לו תמיכה או הזדהות עם הדעה או הרגש הזה, עלינו להתאים את ההשפעה על פי מה שהוא באמת מעדיף במודע ובתת מודע. שיטות שכנוע יצירת קרבה עם לקוחות כימיה בין אישית הבעת אמפתיה והזדהות שכנוע במכירות שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של יצירת הזדהות עם אנשים, איך לרכוש אמון של אנשים איך ליצור הזדהות עם אנשים איך לשכנע לקוחות וכו. אז בגדול הרעיון אומר שאם ... לו טוב, הלקוח לא תמיד סומך על המוכר כי הוא חושב שהמוכר אין לו בהכרח את האינטרס שלו של הלקוח ולכן אם הלקוח ירגיש שהמוכר והוא הם אני אחד, זאת אומרת שיש להם אני משותף והזדהות משותפת תפיסה משותפת אז יש יותר סיכוי שהלקוח יקנה את המוצר כי כאשר המוכר יגיד לו המוצר הזה מתאים לך אז ממילא הלקוח ירגיש כאילו הוא אמר לעצמו המוצר הזה מתאים לך. אוקי וזה נוצר על ידי הזדהות האני על ידי השתוות האני, מה זאת אומרת? לגרום ללקוח לבן ... כנל בכל נושא שרוצים לשכנע מישהו במשהו, איך עושים את הדבר הזה על ידי שגורמים לבן אדם השני להרגיש שהאני שלך ושלו זה אותו דבר האני הכוונה התפיסה העצמית, על ידי יצירת הזדהות וכו. איך את זה לדוגמה עושים? אז נגיד שהלקוח מספר או הבן ...
הזדהות עם הקורבן, הזדהות עם החלש, צמחונות, טבעונות, קרניבורים, אכילת בשר, רחמנות על בעלי חיים, לרחם על החלש, התאכזרות לחלשים, חסרי ישע, הזדהות עם הנטרף, הזדהות עם הטורף
הזדהות עם הקורבן, הזדהות עם החלש, צמחונות, טבעונות, קרניבורים, אכילת בשר, רחמנות על בעלי חיים, לרחם על החלש, התאכזרות לחלשים, חסרי ישע, הזדהות עם הנטרף, הזדהות עם הטורף מדוע אנשים מזדהים עם החלש ולא עם החזק? הנושא המרכזי שאליעד כהן עוסק בו הוא ההזדהות עם הקורבן או החלש, והדרך שבה ההזדהות הזאת מתבטאת במקרים שונים בחיים, במיוחד בכל הקשור לצמחונות, טבעונות ואכילת בשר. אליעד מסביר שברגע שאדם צופה בסרט טבע שבו מוצג בעל חיים שניצוד על ידי טורף, מתעוררות אצלו תגובות רגשיות שמבטאות הזדהות ברורה עם אחד הצדדים: עם הטורף או עם הנטרף. לדוגמה, כשאדם רואה גדי או חיה אחרת נמלטת מאריה שמנסה לטרוף אותה, באופן אינסטינקטיבי אנשים רבים ישמחו אם הנטרף מצליח לברוח. מצד ... של רחמים כלפי החיה שנטרפת. התגובה האוטומטית הזאת נובעת מההזדהות הטבעית של האדם עם הצד החלש, הצד שהוא מזהה כקורבן. מדוע אנשים מזדהים דווקא עם בעלי החיים שנטרפים? אליעד מציין שאחת הסיבות להזדהות האוטומטית עם הנטרף היא התחושה האישית של אנשים רבים שהם עצמם קורבנות בעולם. אדם שחווה את העולם כמקום שבו הוא עצמו נמצא תחת ניצול, עושק או התעללות על ידי כוחות חזקים (כמו תאגידים, המדינה, החברה וכו), נוטה להזדהות יותר עם הצד החלש. הסבל של בעל החיים הנטרף מעורר אצלו את התחושה של הסבל האישי שלו עצמו, ולכן באופן טבעי הוא יעדיף להזדהות עם הקורבן. אליעד מדגיש שזו הסיבה שברוב המקרים, האנשים האלה יחושו הזדהות עם בעלי החיים הנטרפים, וכתוצאה מכך יבחרו בדרך כלל בצמחונות או טבעונות, מתוך מטרה לצמצם את הסבל בעולם. אליעד ממשיך ומסביר שהמניע של האנשים להפוך לצמחונים או לטבעונים הוא לא ... כלומר, לא מדובר רק ברצון פשוט להפחית סבל חיצוני, אלא שההזדהות עם בעלי החיים הנטרפים מייצגת בעיניהם את ההזדהות עם הסבל האישי שלהם, עם התחושות הפנימיות של פחד, כאב, וחוסר שליטה בחיים. לטענתו, אנשים שחווים את העולם כמקום קשה ואכזרי במיוחד, יעשו מאמצים גדולים יותר כדי להימנע מכל דבר ... דופק אותו, או שמישהו מנצל אותו באופן מיוחד, לא ירגיש הזדהות עוצמתית דווקא עם הנטרף. אנשים אלו, לפי אליעד, יכולים לראות את העולם בצורה מאוזנת יותר ולהבין שלכל אחד במציאות, כולל הטורף עצמו, יש צרכים משלו. למה לא מרחמים גם על הטורף? ... שלא הצליח לתפוס את הטרף שלו, למרות שגם הוא חווה סבל. ההזדהות האנושית נוטה אוטומטית לצד החלש, הצד שנתפס כקורבן חסר ישע. אליעד טוען שההזדהות שלנו תמיד תלויה בחוויית החיים האישית שלנו. מי שביום - יום שלו מרגיש שהוא עצמו קורבן, יתפוס את העולם כמקום מלא בסבל ולכן יזדהה עם בעלי חיים הנטרפים. לעומת זאת, מי שמרגיש ... את המציאות בצורה פחות קיצונית ופחות סבלנית. מה גורם לאדם להזדהות עם הטורף או הנטרף? לסיכום, אליעד כהן מסביר שהסיבה שבגללה אדם מזדהה עם החזק או עם החלש, עם הנטרף או עם הטורף, נעוצה באופן עמוק בחוויית החיים האישית שלו. ההזדהות עם החלש או הקורבן קשורה ישירות לתחושות של ניצול עצמי, פחד, כאב וחוסר אונים בחיים האישיים, ואילו ההזדהות עם הטורף, או חוסר הזדהות בכלל, קשורה לתחושת שלמות, קבלה והשלמה עם המציאות כפי שהיא. למה אנשים מרחמים על בעלי חיים? מדוע אנשים הופכים לטבעונים? הזדהות עם הקורבן למה לא מרחמים על הטורף? מה הקשר בין רחמנות לחוויית חיים אישית? למה אנשים מרגישים קורבנות? ...
תודעה עצמית, איך נוצרת הזדהות? האני הפנימי, האני החיצוני, השאלה הגדולה ביותר, איך למצוא תשובות לשאלות? פרדוקס הקיום, מודעות לעצמך, הזדהות תודעתית, הזדהות רגשית, הזדהות עצמית
תודעה עצמית, איך נוצרת הזדהות? האני הפנימי, האני החיצוני, השאלה הגדולה ביותר, איך למצוא תשובות לשאלות? פרדוקס הקיום, מודעות לעצמך, הזדהות תודעתית, הזדהות רגשית, הזדהות עצמית
... עצמית, איך נוצרת הזדהות? האני הפנימי, האני החיצוני, השאלה הגדולה ביותר, איך למצוא תשובות לשאלות? פרדוקס הקיום, מודעות לעצמך, הזדהות תודעתית, הזדהות רגשית, הזדהות עצמית איך נוצרת הזדהות בתודעה העצמית? ההזדהות נוצרת מכך שהתודעה מחלקת את המציאות לשני חלקים עיקריים - האני הפנימי, שהוא תחושת העצמי שלנו, והאני החיצוני, שהוא העולם שמחוץ לנו. אליעד כהן מסביר שהשורש של כל ההזדהויות שאנחנו חווים הוא ההבחנה הזאת בין האני לבין כל מה שאינו אני. לדוגמה, אם יש כיסא ויש את הגוף שלנו, בשכל אנחנו מבינים שגם הגוף וגם הכיסא הם אובייקטים במרחב. אבל ... שהצורה הזאת היא יותר אני מאשר צורה אחרת. לדוגמה, הגוף מרגיש לנו קרוב יותר לעצמנו מהכיסא, לא כי הוא באמת קרוב יותר במהותו, אלא כי התפיסה שלנו יוצרת הזדהות רגשית ותחושתית גדולה יותר איתו. מדוע ההזדהות עם הגוף חזקה יותר מאשר עם אובייקטים אחרים? ההזדהות עם הגוף נוצרת מכיוון שהתודעה מזהה אותו כמשהו קבוע יותר ביחס אלינו, משהו שאנחנו תמיד נמצאים איתו, ובנוסף יש לנו חוויה חושית ברורה ממנו - אנחנו חשים כאב או נוחות דרך ... פיצול של אותה מציאות לשתי צורות ויותר? למשל, איך פתאום קיימים גוף וכיסא בתפיסה שלנו, כשבשורש יש רק מהות אחת ויחידה? הפרדוקס הזה מוביל אותנו לשאלת ההזדהות: איך יכול להיות שאני תופס את עצמי כנפרד, כאני, בעוד שבמהות הכל מאוחד לחלוטין? למה יש חוויה של פנים וחוץ? למה אני תופס חלק מהמציאות כעצמי וחלק אחר כחיצוני לי? לשאלה ... מכיוון שאם ההפרדה הזאת תיעלם לחלוטין, תיעלם גם תחושת הזהות שלנו. איך למצוא תשובות לשאלות הגדולות ביותר? כדי למצוא תשובות לשאלות הגדולות ביותר על הזדהות עצמית, פרדוקס הקיום והתודעה, יש להיכנס פנימה, לתוך השורש של התפיסה שלנו, ולחקור לעומק: מהו בכלל האני שמזדהה? מהו המקור לתחושת ההפרדה? כשאנו שואלים שוב ושוב, נכנסים ... לכן, כל תשובה שנמצא לעולם לא תהיה מוחלטת באופן מלא, ותמיד תישאר שאלה עמוקה עוד יותר. הפתרון הוא להבין את טבעה של התודעה עצמה, את מנגנון יצירת ההזדהות, ולהגיע למודעות עצמית מוחלטת על התהליך שבו האני יוצר את ההפרדה הזאת. אליעד מבהיר שגם אם תגיע לתפיסה שבה אין הבדל בין האני לכל דבר אחר, עדיין תהיה מודעות לכך שבעבר ... נותר זכר כלשהו של החלוקה בין פנימי לחיצוני. לכן, העבודה על תודעה עצמית היא מסע מתמשך של מודעות, התבוננות, והכרה מתמדת בפרדוקסים הללו. איך נוצרת הזדהות עצמית? מהו פרדוקס הקיום? איך מגיעים למודעות עצמית מוחלטת? למה אנחנו מזדהים יותר עם הגוף? איך למצוא תשובות מוחלטות לשאלות? האם הכל באמת אחד? מה ההבדל בין אני פנימי ...
יצירת הזדהות - למה זה כ"כ חשוב? מתי אסור ליצור הזדהות? ראפור / NLP / כימיה בין אישית / בניית אמון / יצירת אמון / לרכוש אמון / יצירת הזדהות / רכישת אמון / ליצור אמון / שכנוע / שינוי עמדות / לשכנע אנשים / לא להזדהות, ראפור טוב, ראפור רע
... הזדהות - למה זה ככ חשוב? מתי אסור ליצור הזדהות? ראפור NLP כימיה בין אישית בניית אמון יצירת אמון לרכוש אמון יצירת הזדהות רכישת אמון ליצור אמון שכנוע שינוי עמדות לשכנע אנשים לא להזדהות, ראפור טוב, ראפור רע וכאן אבאר, למה ככ חשוב ליצור הזדהות עם לקוח? ומה המהות ומה הסוד שיש מאחורי החשיבות של יצירת ההזדהות הרגשית עם הלקוח? וגם אסביר, מתי אסור ליצור הזדהות עם הלקוח? ומתי יצירת הזדהות עם הלקוח, יכולה ליצור חוסר אמון גדול, בינך לבין הלקוח? והתשובה לכך היא, שברגע שיש יצירת הזדהות וכימיה בין אישית בין המוכר לבין הלקוח, על ידי זה הלקוח חושב שהמוכר זה בעצם הוא עצמו, ועל ידי זה קל לו יותר לקבל את מה שהוא חושב שהוא עצמו אומר ... והאדם חווה סוג של הזדהות רגשית מאוד עמוקה, בינו לבין הדמות שהוא חושב שהיא האני שלו. ובין חוויית האני לבין חוויית הלא אני, יש באמצע טווח רגשי מאוד גדול. שבו האדם מתייחס ... זה רצוי מאוד ליצור הזדהות עם הלקוח (מה שנקרא בשפת ה NLP ראפור (RAPPORT) יצירת כימיה בין אישית). והרעיון והמטרה היא, ליצור סוג של מראה של הלקוח. דהיינו, שהלקוח יראה בך ... ממנו. וברגע שיש יצירת הזדהות טובה, אז ממילא מה שאתה אומר ללקוח לעשות, הוא מרגיש שזה הוא עצמו אומר לעצמו לעשות, ואז הוא משתכנע יותר בקלות, לעשות את זה. ויש כאן עוד היבט נוסף, והוא, שלפעמים יצירת הזדהות עם הלקוח, עלולה לגרום לך לנזק. כגון לדוגמה במקרים הפוכים, שבהם יש ללקוח המון שנאה עצמית כלפי עצמו ושהלקוח עצמו, אין לו אמון בעצמו, והוא עצמו לא ... האני שהלקוח היה רוצה להזדהות איתו. דהיינו, הוא מאתר עם איזה אני הלקוח רוצה להזדהות, ואז הוא משדר ללקוח, שהוא המוכר, הוא בדיוק האני שבו הלקוח רוצה לתת אמון. לדוגמה: נניח שהלקוח לא מרוצה מעצמו, בגלל שאין לו ניסיון והבנה בתחום כלשהו. אם תיצור הזדהות עם הלקוח, שמבוססת על זה שאתה כמוהו, הלקוח לא יאהב אותך, בדיוק כמו שהוא לא אוהב את עצמו. ולכן במקרה כזה לדוגמה, עליך לשדר ללקוח, שאתה מה שהוא היה ... של דבר, יצירת הזדהות עם הלקוח היא חשובה ביותר, כדי לגרום ללקוח להרגיש, שהאני שלו בכבודו ובעצמו, מדבר דרך גרונך המוכר. ויש לזכור, שאם הלקוח לא אוהב את האני שלו עצמו, ... ליצור הפרדה וחוסר הזדהות, בין האני של הלקוח, לבינך. וככל שאתה כמוכר, הופך להיות מומחה יותר בהבנת תת המודע של הלקוחות שלך, כך אתה מסוגל להגדיל מכירות ולמכור ללקוחות שלך, ...
ראפור טוב, ראפור רע, לא להזדהות עם הלקוח, יצירת כימיה בין אישית, ראפור, שיקוף של הלקוח, שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור? פיתוח מיומנויות ראפור, NLP, איך ליצור כימיה? שיטות שכנוע
ראפור טוב, ראפור רע, לא להזדהות עם הלקוח, יצירת כימיה בין אישית, ראפור, שיקוף של הלקוח, שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור? פיתוח מיומנויות ראפור, NLP, איך ליצור כימיה? שיטות שכנוע
... טוב, ראפור רע, לא להזדהות עם הלקוח, יצירת כימיה בין אישית, ראפור, שיקוף של הלקוח, שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור? פיתוח מיומנויות ראפור, NLP, איך ליצור כימיה? שיטות שכנוע מתי וכיצד כדאי ליצור הזדהות עם הלקוח? אנשים תמיד שואפים להרגיש טוב יותר, ולכן כשלקוח מתעניין במוצר או בשירות, הוא שוקל האם המוצר יועיל לו ... שלו על פני אינטרסים של אחרים, ולכן, כדי להגדיל את סיכויי המכירה, עולה האפשרות של יצירת הזדהות בין המוכר ללקוח. מהי בעצם יצירת הזדהות עם לקוח? יצירת הזדהות היא מצב בו הלקוח מרגיש שהמוכר דומה לו במאפיינים שונים, וכך גדל הסיכוי שהלקוח יסמוך על המוכר ויאמין להמלצותיו. ... שותף להבנת הצרכים שלו. ככל שהפרטים המשותפים בין המוכר ללקוח יהיו יותר ספציפיים וייחודיים, כך ההזדהות תהיה חזקה יותר. לדוגמה, אם הלקוח מזכיר שהוא שותה מים מינרליים מחברה מסוימת בכוס מסוימת, והמוכר במקרה עושה את אותו הדבר, אז כדאי שהמוכר יציין זאת בפני הלקוח. בצורה זו, נוצרת הזדהות עמוקה יותר, והלקוח מרגיש שהמוכר מבין אותו לעומק. כיצד יצירת הזדהות משפרת את המכירה? כאשר הלקוח מרגיש שהמוכר דומה לו, הוא חווה תחושת הרמוניה ואמון, והוא פחות יחשוש מניגוד ... המוכר, שהוא כמוהו, ממליץ על מוצר, אז סביר להניח שההמלצה באמת טובה גם עבורו. מתי אסור ליצור הזדהות עם הלקוח? למרות שהזדהות עם הלקוח יכולה להיות כלי מכירה אפקטיבי, קיימים מקרים שבהם דווקא אסור ליצור הזדהות. המוכר צריך לבדוק האם הלקוח אוהב או לא אוהב את התכונה שעליה הוא מספר: אם הלקוח לא אוהב את התכונה, אסור למוכר ... פזרן, והמוכר רוצה למכור לו מוצר יקר, עליו לבדוק האם הלקוח גאה בפזרנות שלו. אם כן, המוכר יכול להזדהות עם הצד הפזרן של הלקוח. אך אם הלקוח דווקא נאבק בפזרנות שלו, אז המוכר צריך להימנע מלהזדהות איתו בנקודה זו, כי הדבר יגרום ללקוח להתרחק ממנו. מה עושים כשהלקוח מתלבט לגבי תכונה מסוימת? לעיתים הלקוח לא בטוח אם הוא אוהב או לא אוהב תכונה מסוימת. במקרה כזה, על המוכר לנקוט בגישה מאזנת: לשדר הזדהות מסוימת, אך גם להציג נקודת מבט נוספת ומאוזנת. למשל, אם הלקוח אומר שהוא נוטה לקנות דברים יקרים ואחר כך מתחרט, ... באמת שווה את המחיר שלו לפני שאני קונה. השורה התחתונה - איך לפעול נכון מול הלקוח? חשוב לזכור שהזדהות היא כלי עוצמתי, אך רק אם משתמשים בו נכון. הזדהות כדאי לשדר רק עם תכונות שהלקוח גאה בהן, ושהוא מאמין שהן מועילות לו. יש להימנע מלהזדהות עם תכונות שליליות, כי זה עלול לפגוע באמון של הלקוח במוכר. במצבי חוסר ודאות, כדאי להשתמש בשילוב של הזדהות עם אמפתיה מאוזנת כדי ליצור תחושה שהמוכר מבין את הלקוח, אך גם מחפש פתרונות נכונים יותר עבורו. יצירת הזדהות, אם כן, יכולה להיות המפתח לסגירת עסקאות, אך יש להשתמש בה בתבונה ובהתאם לסיטואציה. לפעמים דווקא להראות ללקוח ... נכון יותר, תלוי במטרות וברצונות האמיתיים של הלקוח. איך יוצרים ראפור עם לקוחות? מתי לא ליצור הזדהות עם הלקוח? טכניקות לשכנוע במכירות האם כדאי להזדהות עם לקוחות? כיצד יוצרים כימיה בין אישית? איך לזהות מה הלקוח אוהב בעצמו? מתי יצירת הזדהות פוגעת במכירות? יצירת הזדהות עם לקוח - האם ומתי? כל אדם שואף להרגיש טוב. כאשר לקוח מתעניין במוצר, הוא שוקל אם המוצר ישפר את מצבו יותר מאשר ... עולה לכאורה כי כדי להגדיל את סיכויי המכירה, המוכר צריך לשדר ללקוח שהוא דומה לו וליצור עמו הזדהות. מהי יצירת הזדהות עם הלקוח? כאשר לקוח מרגיש שהמוכר הוא כמוהו, הוא נוטה לסמוך עליו יותר. לדוגמה, אם הלקוח אומר שהוא גר בירושלים, ... של עצמו, וכאשר מישהו שדומה לו ממליץ על מוצר - הוא עשוי להאמין שהמוצר אכן מתאים לו. כדי ליצור הזדהות עמוקה יותר, ניתן לשים דגש על פרטים ייחודיים. לדוגמה, אם הלקוח מספר שהוא שותה מים מינרליים של חברה מסוימת בכוס ... עושה אותו דבר, הוא יכול לציין זאת. ככל שהדמיון בין המוכר ללקוח ייחודי וספציפי יותר, כך ההזדהות תהיה עמוקה יותר, והלקוח ירגיש שהמוכר מבין אותו באמת. מדוע יצירת הזדהות עם הלקוח עשויה לשפר את המכירה? כאשר הלקוח מרגיש שהמוכר זהה לו, הוא חווה תחושת הרמוניה ואמון. הוא לא רואה את ... אם המוכר חושב שזה טוב עבורי - כנראה שזה באמת טוב, כי הרי הוא בדיוק כמוני. מתי אסור לשדר הזדהות עם הלקוח? למרות היתרונות שביצירת הזדהות, ישנם מקרים שבהם עדיף דווקא לא לשדר ללקוח שאתה כמוהו. כדי להבין מתי לא לשדר
תסמונת סטוקהולם, תסמונת שטוקהולם, הזדהות עם התוקפן, קרבה רגשית בשבי, הפרעות נפשיות, הזדהות עם השובה, הזדהות הקורבן עם התוקף, אישה מוכה, גבר מוכה, נשים מוכות, גברים מוכים, מנגנוני הגנה, תסמונת בני ערובה, Stockholm syndrome
תסמונת סטוקהולם, תסמונת שטוקהולם, הזדהות עם התוקפן, קרבה רגשית בשבי, הפרעות נפשיות, הזדהות עם השובה, הזדהות הקורבן עם התוקף, אישה מוכה, גבר מוכה, נשים מוכות, גברים מוכים, מנגנוני הגנה, תסמונת בני ערובה, Stockholm syndrome
... סטוקהולם, תסמונת שטוקהולם, הזדהות עם התוקפן, קרבה רגשית בשבי, הפרעות נפשיות, הזדהות עם השובה, הזדהות הקורבן עם התוקף, אישה מוכה, גבר ... שטוקהולם היא תופעה שבה אדם שנחטף או נתון במצבים של כפייה מתחיל להזדהות רגשית עם החוטף או התוקף שלו. ... מנגנון הגנה פסיכולוגי שמפחית את תחושת הסבל. מה ההיגיון הרגשי מאחורי הזדהות עם התוקף? לאורך זמן, כאשר אדם ... תחת אלימות, המוח מתחיל לחפש דרכים להתמודד עם הסבל. אחת הדרכים היא להזדהות עם התוקף כדי להפחית את תחושת ... למצבי חטיפה פיזית. ניתן לראות את המנגנון הזה גם במצבים יומיומיים: - הזדהות עם דמויות פוליטיות - אנשים ... לקורבן לראות את המציאות באופן אובייקטיבי ולנתק את הקשר בין הסבל לבין הזדהות עם התוקף. איך המנגנון פועל בחיי היומיום? כמו בתסמונת שטוקהולם, גם בחיי היום - יום אדם עשוי להזדהות עם מצבים שליליים, אך לשכנע את ... למצבי חטיפה פיזית. כל מצב שבו אדם חווה פגיעה, אך מעדיף להכחיש זאת ולהזדהות עם הגורם הפוגע, עשוי להיות דוגמה ... תסמונת שטוקהולם היא תופעה שבה אדם שנחטף או נתון תחת כפייה מתחיל להזדהות רגשית עם החוטף שלו. במקום לראות ... את המציאות בדרך פחות כואבת: אם החטיפה היא כבר עובדה מוגמרת, הרי שהזדהות עם החוטף מפחיתה את תחושת הסבל והפחד. מה ההיגיון בהזדהות עם התוקף? ההיגיון נסוב סביב שתי ... למצבי חטיפה פיזית. כל מצב שבו אדם חווה פגיעה, אך מעדיף להכחיש זאת ולהזדהות עם הגורם הפוגע, עשוי להיות דוגמה ... האם הכל לטובה כיצד לפתח חשיבה רציונלית תסמונת שטוקהולם נשים מוכות, הזדהות רגשית, אינטרס רגשי, 2 סיבות למה מישהו חושב משהו, טיפול בטראומת אונס, הזדהות עם האונס, הזדהות עם המאשים, תגובות פסיכולוגיות ... אופי של גבר מוכה, מהו סינדרום שטוקהולם? מה זה Stockholm syndrome? הזדהות עם החוטפים, תסמונת שטוקהולם ...
איך ליצור הזדהות, כשיש קונפליקט פנימי אצל האדם השני, בינו לבין עצמו? יצירת אמון עם הלקוח, כאשר ללקוח אין אמון בעצמו - איך ליצור אמון, כאשר יש קונפליקט בין תת המודע של הלקוח, לבין המודע שלו? יצירת אמון, בניית אמון, הפרת אמון, יצירת הזדהות, לשכנע לקוחות, ראפור עם התת מודע, ראפור רע, טעויות ביצירת הזדהות, איך לא לעשות ראפור, איך לא ליצור כימיה, כימיה בין אישית
... ליצור הזדהות, כשיש קונפליקט פנימי אצל האדם השני, בינו ... בניית אמון, הפרת אמון, יצירת הזדהות, לשכנע לקוחות, ראפור עם התת מודע, ראפור רע, טעויות ביצירת הזדהות, איך לא לעשות ראפור, איך לא ליצור כימיה, ... עוד נקודה חשובה בתהליך של יצירת הזדהות עם לקוח באופן פרטי ועם בן אדם אחר באופן ... ובמקרים כאלו לדוגמה, אם תיצור הזדהות והסכמה עם הלקוח, על מה שהוא עצמו חושב ... הבן אדם שאיתו אתה רוצה ליצור הזדהות, הוא עצמו בקונפליקט עם עצמו. קונפליקט ... ועליך לדעת, עם איזו דעה שלו להזדהות? + כמה להזדהות עם כל אחת מהדעות שלו? כי בפועל, בכל צורה ... של דבר, כאשר יוצרים אמון והזדהות עם לקוח, צריכים להיות מודעים, גם לרמת ... שלו, הרי שצריך לקחת בחשבון, שהזדהות חוסר הזדהות עם המודע תת המודע של הלקוח, יוצרת בעצם ... תת המודע שלו. ולדעת איך ליצור הזדהות מורכבת, עם האדם עצמו, שהוא עצמו אין לו ...
יצירת הזדהות עם הלקוח, על ידי הסכמה עם דעה ייחודית של הלקוח - איך ליצור הזדהות רגשית חזקה עם לקוח? איך לקנות את האמון של הלקוח? יצירת אמון, בניית אמון, לשכנע לקוחות, איך ליצור אמון?
... הזדהות עם הלקוח, על ידי הסכמה עם דעה ייחודית של הלקוח - איך ליצור הזדהות רגשית חזקה עם לקוח? איך לקנות את האמון של הלקוח? יצירת אמון, בניית אמון, לשכנע לקוחות, איך ליצור אמון? וכאן אבאר עוד שיטה ליצירת הזדהות עם הלקוח. והשיטה לכך היא, על ידי זה שאתה מזדהה ומסכים, עם דעה לא שגרתית של הלקוח. זא כי הלקוח כמו כל אדם, יש לו דעות שונות. ואתה כמו כל אדם, מסוגל להזדהות לפחות עם חלק מהדעות של כל לקוח. והלקוח, כאשר אתה מביע הזדהות והסכמה עם הדעה שלו, על ידי זה נוצרת הזדהות רגשית, בינך לבין הלקוח. ובאופן כללי, ככל שאתה מביע יותר הזדהות והסכמה, עם תפישת המציאות של הלקוח, כך נוצרת יותר הזדהות רגשית בינך לבין הלקוח. וכאן ברצוני לחדד, כי בעולמו של כל אדם, ישנם רעיונות לא שגרתיים, שהאדם עצמו חושב ... שמפרידה בין הלקוח לבין שאר בני האדם, אז אם תזדהה עם הדעה הייחודית שלו, הדבר הזה יצור הזדהות רגשית מאוד חזקה הרבה יותר מהרגיל, שלך עם הלקוח. כי האדם באופן כללי, שמח ומרוצה מכך שמסכימים איתו. כי ... ותת המודע של הלקוח, שקולט את המסר הזה, על ידי זה הוא אוהב אותך בחזרה וכולי. ויצירת הזדהות עם הלקוח, נעשית בצורה חזקה ביותר, במקומות שבהם יש ללקוח ספק גדול לגבי הדרך שלו. דהיינו, במקומות שבהם ... אותו, ובמקומות שהלקוח חושב, שרק הוא חושב כך או אחרת, אלו המקומות שבהם, אם תיצור הזדהות עם הלקוח, על ידי זה תיווצר הזדהות חזקה ביותר. ושורש העניין הוא, שבמקומות שבהם יש לאדם ספק לגבי עצמו, אלו המקומות שאם תראה לאדם שאתה מקבל ... צודק, על ידי זה אתה הופך להיות חלק מהמשפחה של הלקוח, ואתה רוכש את אמונו. ונחדד, כי הזדהות עם דעה לא שגרתית של הלקוח, זה יוצר הזדהות חזקה כנל, אבל יש דרך לגרום ליצירת ההזדהות הזאת, להיות עוד יותר חזקה. וזאת על ידי זה שאתה אומר בשם הלקוח, את מה שהוא רצה לומר ולא אמר, על זה שרק ... לו דעה ייחודית כלשהי לגבי העולם. עכשיו, אם תראה ללקוח שלך, שגם אתה חושב כך, זה יצור הזדהות רגשית חזקה, בינך לבין הלקוח. אבל ישנם מקרים, שבהם באפשרותך לשדרג את יצירת ההזדהות הזאת, על ידי זה שתוסיף ותקצין ותאמר את מה שהלקוח היה רוצה לומר, והוא מפחד לומר. כגון לדוגמה שהלקוח היה ... שאומרת לו, שמי שלא חושב כמוהו, הוא טיפש וכיוב. אז במקרה כזה לדוגמה, באפשרותך ליצור הזדהות רגשית חזקה עם הלקוח, על ידי זה שתראה לו שאתה חושב כמוהו ומסכים איתו + על ידי זה שתשדרג את ההזדהות שלך איתו, באמצעות זה שתוסיף ותחדד ותאמר, את מה שהלקוח היה רוצה לומר, והוא מפחד לומר. דהיינו, לא רק ... שלך, על ידי זה תת המודע של הלקוח, קולט שאתה בעצם מפרגן ללקוח עצמו. ועל ידי זה נוצרת הזדהות עוד יותר חזקה. ולפעמים יש לאדם חוסר ביטחון עצמי ככ גדול, שאם ברצונך לרכוש את אמונו, עליך לדעת לזהות את ...
איך לשכנע אנשים? האם להביע הזדהות? איך לגרום למישהו לשמוח? איך לטפל בחרדה? הבעת הזדהות, ראפור, דומה נמשך לדומה, דומה נמשך לשונה, הפכים נמשכים, ניגודים משלימים
איך לשכנע אנשים? האם להביע הזדהות? איך לגרום למישהו לשמוח? איך לטפל בחרדה? הבעת הזדהות, ראפור, דומה נמשך לדומה, דומה נמשך לשונה, הפכים נמשכים, ניגודים משלימים
... לשכנע אנשים? האם להביע הזדהות? איך לגרום למישהו לשמוח? איך לטפל בחרדה? הבעת הזדהות, ראפור, דומה נמשך לדומה, דומה נמשך לשונה, הפכים נמשכים, ניגודים משלימים איך לשכנע אנשים ולהשפיע על מצב הרוח שלהם? ... המרכזי הוא להבין שישנן שתי גישות עיקריות בהתקשרות עם אדם: הזדהות (ראפור) והתנגדות. שתי הגישות האלו לא תמיד פועלות באותו אופן, ולעיתים דווקא אחת מהן תהיה אפקטיבית יותר במצבים שונים. האם תמיד כדאי להביע הזדהות עם אדם במצוקה? אליעד מסביר שבאופן לוגי אין תשובה חד - משמעית לשאלה האם כדאי להזדהות עם אדם שנמצא במצוקה. הוא מביא דוגמה של אדם הנמצא באבל או עצבות, ומסביר שלפעמים הדרך הטובה ביותר תהיה באמת להזדהות איתו, לבכות איתו יחד, וכך לאפשר לו להשתחרר ולצאת מהכאב. מצד שני, הזדהות עלולה לפעמים להחמיר את מצבו של האדם, ולהכניס אותו לדיכאון עמוק עוד יותר. למשל, אם אדם מרגיש רע ואתה אומר לו אתה ... מפלצת מתחת למיטה. מצד אחד אפשר להגיד לו שאתה מבין את הפחד שלו (הזדהות) , ומצד שני אפשר להגיד לו בפירוש: אין שום מפלצת, אתה לא צריך לפחד. שתי התגובות האלו יכולות לעבוד, תלוי בילד ובתגובה ... בזהירות איזו גישה משפיעה לטובה על האדם: האם הוא נרגע כשמביעים הזדהות, או להפך, האם הוא נרגע כשמביעים התנגדות. לפעמים אפשר להגיד משהו שהוא באמצע הדרך בין הזדהות להתנגדות, ולראות לאיזה כיוון האדם לוקח את האמירה הזו. כך ניתן לזהות בקלות מה הוא באמת מחפש לשמוע. האם כדאי להביע הזדהות או התנגדות כשאדם שמח? אליעד מדגיש שהשיטות האלו לא רלוונטיות רק למצבי עצב, אלא גם למצבים חיוביים. הוא נותן דוגמה של אדם ששמח כי זכה בלוטו. במצב כזה, לפעמים דווקא הזדהות מופרזת (איזה יופי! עכשיו תוכל לקנות הכל!) תגרום לאדם להרגיש חוסר סיפוק לאחר זמן קצר. התנגדות יכולה דווקא לשמר אצלו ... עסק, ואתה אומר שגם אתה מנהל עסק, אתה צריך לבדוק אם הוא נהנה מההזדהות שלך או שמא הוא מתנגד לכך. לפעמים הוא רוצה להרגיש ייחודי, ולכן הזדהות תפריע לו. לעיתים ההפך הוא הנכון, והזדהות תגרום לו לחוש חיבור. מתי דווקא דומה יכול לגרום לאדם להרגיש רע? אליעד מדגיש שישנם מקרים שהזדהות יכולה להזיק. לדוגמה, אם אדם שונא משהו בעצמו, למשל את הפחד שלו, והזדהות עם הפחד שלו יכולה דווקא להחליש אותו, כי הוא לא מעוניין להרגיש שהוא צודק בפחד הזה. במקרה כזה, הזדהות יכולה להיות גורם שלילי. כיצד להבין מה האדם השני באמת צריך לשמוע? הדרך הכי טובה היא לבחון בזהירות את התגובות של ... מסביר שכדאי לומר אמירות נייטרליות, שאפשר לפרש אותן לכיוון של הזדהות או התנגדות, וכך לראות לאן האדם נמשך. דרך זו מאפשרת להבין בצורה טובה יותר מה האדם מחפש, ומשם להמשיך בהתאמה. בסופו ... שונה, ולכן צריך לבדוק בכל רגע ובכל סיטואציה מה עובד טוב יותר: הזדהות או התנגדות. אין נוסחה אחת מוחלטת, אלא מודעות ורגישות לתגובה של האדם שמולנו. איך לשכנע אנשים? האם כדאי להזדהות עם אדם עצוב? איך לגרום למישהו לשמוח? איך להתמודד עם חרדה? דומה נמשך לדומה או להפך? איך לגרום לאנשים להקשיב לך? מתי ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר עם הלקוח, להתיידד עם הלקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: הזדהות, איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להאמין בעצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך להיות מאושר ושמח? איך לעשות יותר כסף? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לא להישחק בעבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בזוגיות? איך לחנך ילדים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: הזדהות, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש או אין אלוהים? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? האם לדומם יש תודעה? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? למה יש רע בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא רטוריקה, הדרכה, אימון אישי ועסקי בנושאי הזדהות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2637 שניות - עכשיו 17_07_2025 השעה 06:27:29 - wesi1