אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לקוח עצוב ✔יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
5:51יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר עם הלקוח, להתיידד עם הלקוח
מהם הכלים ליצירת כימיה עם הלקוח במכירה?

יצירת כימיה טובה עם הלקוח היא לא רק עניין של אווירה חיובית. הרבה פעמים נלמד כי אווירה חיובית ונעימה היא הדרך הנכונה למכור. התפיסה הרווחת היא שכשלקוח נמצא במצב רוח טוב, הוא ייטה לרכוש את המוצר. עם זאת, יש להבין שהאמת הרבה יותר מורכבת.

האם תמיד כדאי לשמור על אווירה חיובית?

החשיבה הרווחת גורסת שכדי למכור ללקוח, חובה לשמור על אווירה חיובית במהלך כל השיחה. מדובר בטכניקת מכירה שבה שיחה עם הלקוח מתמקדת בנושאים חיוביים, במיוחד בשיחת חולין שיכולה להיות שיחה על נושא כללי, חיובי, נטול קונפליקטים. התיאוריה מאחורי הגישה הזו היא, שכאשר הלקוח מרגיש טוב ומחובר, הוא נוטה לרכוש יותר.

האם שיחה על נושאים שליליים עשויה להועיל?

כפי שנראה, לעיתים דווקא שיחה על נושא שלילי יכולה להועיל ולקדם את המכירה. למשל, אם הלקוח נמצא במצב רוח שלילי או חווה קושי כלשהו, שיחה על נושא שמעסיק אותו או שיחה על בעיה משותפת עשויה ליצור חיבור אמיתי ולהגביר את תחושת האמפתיה. כאשר אדם מרגיש שמישהו אחר מבין את מצבו, זה עשוי להוביל לחיזוק הקשר בין הצדדים ולשיפור הסיכוי לסגור עסקה.

כיצד מצב הרוח של הלקוח משפיע על סגירת העסקה?

בהתאם למצב הרוח של הלקוח, ניתן להתאים את שיחת המכירה. אם הלקוח שמח ומאושר, השיחה תהיה קלילה ורגועה, אך אם הוא עצוב או מוטרד, זה עשוי להיות זמן מצוין להתמקד בצרכים או בקשיים של הלקוח, ולהביא את המוצר כפתרון אפשרי. לעיתים, הלקוח עשוי להיות יותר מוכן לרכוש את המוצר אם הוא במצב רוח שלילי, כיוון שהוא מחפש פתרון או הקלה למצבו.

מה היתרונות בשיחה על קשיים משותפים?

שיחה על נושא שלילי, כמו קושי משותף או בעיה פיזית / חברתית משותפת, יכולה ליצור תחושת חיבור הדדית. כאשר המוכר מביע הבנה כלפי הלקוח ומדבר על בעיה משותפת, הדבר עשוי להוביל למכירה. מדובר בשיחה שבה אפשר ליצור תחושת "אנחנו באותה סירה" ולהפוך את המוצר לאופציה טובה או פתרון לבעיה שנדונה.

למה לפעמים כדאי ליצור אווירה לא נעימה?

במקרים מסוימים, יצירת אווירה לא נעימה עשויה דווקא להועיל. אם הלקוח במצוקה רגשית, שיחה על נושא לא נעים עשויה לעורר את הצורך במענה או פתרון, ולהניע אותו לרכוש את המוצר. בעבודה עם לקוחות במצב רוח שלילי, לעיתים יש סיכוי גבוה יותר שהם יראו במוצר דרך לשיפור מצבם, ולכן עשויים לרכוש אותו. במקרים אלו, חשוב לוודא שלא מתדרדרים את הלקוח למצב של דיכאון עמוק, אלא שומרים על איזון רגיש.

האם זה נכון לומר שתמיד חייבים להימנע מיצירת אווירה שלילית?

בעוד שהתפיסה הרווחת היא להימנע מכל נושא שלילי, אליעד כהן טוען שזו גישה נכונה באופן חלקי בלבד. מצבים רבים דורשים להתמודד עם קשיים או מצוקות, ודווקא שיחה על נושא שלילי, כל עוד לא פוגעים במצב רוחו של הלקוח בצורה חדה מדי, עשויה ליצור תחושת קרבה ולהגביר את הסיכוי למכירה.

מהו האיזון הנכון בין אווירה חיובית ושלילית במכירה?

באופן כללי, המטרה היא ליצור חוויה נעימה ללקוח. עם זאת, חשוב לא לייחס רק לאווירה חיובית את יכולת המכירה. לעיתים שיחה על נושא שלילי, כל עוד היא נוגעת בקשיים או מצוקות משותפות, יכולה דווקא להוביל לתוצאה טובה ולחיזוק הקשר עם הלקוח. יש לשמור על איזון ולבחור את הנושא המתאים לגישה, תוך שמירה על תחושת קרבה ואמפתיה.
מדוע רבים חושבים שצריך לשמור על אווירה חיובית בלבד?

התפיסה הרווחת גורסת שכדי למכור ללקוח, כדאי לשמור על אווירה חיובית נעימה. ההנחה היא שכאשר הלקוח מרגיש טוב, הוא יטה יותר לקנות את המוצר. לכן ממליצים לפתח שיחת חולין בנושאים ידידותיים ולא לעסוק בדברים שעלולים ליצור מתח או אי - הסכמה. רבים סבורים כי שיחה על נושאים שליליים או רגישים עלולה לפגוע בחוויה של הלקוח ולהרחיק אותו מהרצון לקנות.

האם אווירה חיובית תמיד נחוצה כדי למכור ללקוח?

חשוב לזכור שהמטרה האמיתית היא לגרום ללקוח לחוות תחושה טובה סביב המוצר או סביב המפגש, אבל אין זה אומר שחייבים לדבר רק על נושאים חיוביים. לעתים, דיבור על נושא שלילי עשוי לחזק את הקשר עם הלקוח אם הוא מזדהה איתו, כמו למשל צרה משותפת או בעיה מוכרת שיכולה דווקא לקרב בין הצדדים. אווירה חיובית היא כלי יעיל, אבל היא לא בהכרח הדרך היחידה לגרום ללקוח להעדיף את המוצר.

האם כדאי לדבר גם על נושאים שליליים?

בהחלט כן, ובכמה היבטים:

1. אם הלקוח שונא מישהו או מתמודד עם בעיה מסוימת, שיחה על אותו נושא שלילי יכולה לגרום לו להרגיש קרבה למוכר. מדובר בהזדמנות לגלות אמפתיה או לחלוק חוויות דומות, מה שיכול להעצים את תחושת החיבור.

2. גם שיחה על אירועים שליליים בחדשות, בעיות חברתיות או כל נושא בעייתי אחר יכולה לתרום לקרבה, בתנאי שהיא לא מדרדרת את מצב רוחו של הלקוח.

3. אם הלקוח כבר במצב רוח רע, לא תמיד כדאי לנסות "לשפר" אותו באופן מלאכותי. לפעמים העובדה שהלקוח לא מרגיש טוב גורמת לו לחפש נחמה במוצר, ולכן הוא עשוי להיות יותר מוכן לרכישה.

כיצד מצב הרוח של הלקוח משפיע על סגירת העסקה?

מצב הרוח של הלקוח הוא גורם משמעותי בקבלת החלטות. כאשר הוא שמח, הוא עשוי להתלהב ולרצות להמשיך בשיחה נעימה. עם זאת, ישנם מצבים שבהם דווקא התחושה השלילית גורמת ללקוח לרצות "לפצות את עצמו" ברכישה. כך למשל, אם הלקוח עצוב או חווה תחושה שלילית, הוא עשוי לחפש הקלה וריגוש דווקא דרך קניית המוצר. לכן אין כלל מוחלט המחייב שהלקוח חייב להיות שמח. צריך להתאים את השיח למצבו הנפשי של הלקוח.

האם יש יתרונות בשיחה על קשיים ומצוקות משותפים?

שיחה על קשיים ומצוקות משותפים יכולה ליצור תחושת "אנחנו באותה סירה", מה שמקדם קרבה רגשית בין המוכר והלקוח. דיון משותף בבעיה מאפשר להציג את המוצר כפתרון אפשרי לבעיה או כמקור תמיכה. גם אם הנושא שלילי, עצם העובדה שיש הבנה והזדהות עשויה לחזק את הקשר עם הלקוח ולהגדיל את הסיכוי שיבחר לקנות.

מדוע לפעמים כדאי דווקא ליצור אווירה לא נעימה?

לצד השאיפה לאווירה חיובית, יש מקרים שבהם העלאת נושאים לא נעימים תורמת למכירה:

1. אם הלקוח חווה מצוקה רגשית, שיחה על הנושא הלא נעים עשויה להעמיק את הרגשתו הרעה ולגרום לו לחפש פתרון מהיר בדמות המוצר.

2. לעתים, אווירה לא נעימה סביב מישהו אחר (אויב משותף או בעיה חיצונית) גורמת ללקוח לתפוס את המוכר כבן - ברית, וכך מגבירה את האמון ההדדי.

3. גם במקרים שבהם השיחה אינה ממש "נעימה", עצם העיסוק בבעיות יכול ליצור תחושת קרבה ואמפתיה, בתנאי שלא מדרדרים את הלקוח למצב של חוסר מוטיבציה מוחלט או דיכאון עמוק שיביא אותו לוותר על העסקה.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של יצירת כימיה עם לקוחות, למכור ללקוחות וזה הולך ככה מה שמלמדים אנשים, שיש בזה גם היגיון תכף אני אסביר את זה יותר לעומק, הוא שבגדול למה לקוח קונה מוצר? כי הוא חושב שהמוצר הזה יעשה לו יותר טוב, זאת אומרת כשלקוח קונה מוצר הוא אמור להיות בתחושה טובה, הוא אמור להיות בתחושה שהולך לקרות לו דבר טוב מה שבעצם אומר שרצוי לנו להכניס את הלקוח לתחושה טובה שתהיה אווירה נעימה.

עכשיו בשביל למצוא אווירה נעימה איך בעצם יוצרים אווירה נעימה מול לקוח? אז יש הרבה דרכים ליצור אווירה נעימה. אחת הדרכים אומרת בעצם לדבר עם לקוח על דברים חיוביים כשעושים small talk או שיחת חולין, או משהו עם הלקוח שיחת היכרות, דבר איתו על דברים חיוביים. נגיד הולכים לנהל משא ומתן עם מישהו לפני הפגישה מבלבלים את המוח אחד לשני כי לא רוצים ישר לדבר על ענייני עבודה כאילו "לא באנו לפה בשביל לעבוד" ואז מנהלים שיחת חולין ואחת התפיסות אומרת תנסה לדבר על דברים חיוביים לא על דברים שליליים או דברים שיכולים ליצור קונפליקטים.

למה? צור אווירה חיובית, אווירה חיובית זה טוב אל תריב עם הלקוח או עם הפרטנר למשא ומתן, אם תעלה דברים של קונפליקט אתה יכול ליצור אווירה לא נעימה ויכול לעלות אחר כך במכירה או למשא ומתן או מה שזה לא יהיה. בקיצור השורה התחתונה היא כפי שנלמדת היא "דבר על הלקוח על דברים חיוביים", אוקי ולא על דברים שליליים אל תיצור אווירה שלילית בחדר. עכשיו מה שאני רוצה להוסיף פה בסיפור הזה שזה נכון באופן חלקי אבל לא ממש נכון, זאת אומרת המהות של העניין "המחויב" מה שנקרא הוא שהלקוח תהיה לו חוויה טובה ונעימה אבל זה לא בהכרח אומר שצריך לדבר רק על דברים חיוביים, למה? כי הרבה מאוד פעמים אפשר לדבר על דברים שליליים לאו דווקא שליליים ברמה של "אנחנו אומרים משהו נגד הלקוח", לאו דווקא בהקשר הזה אלא אפשר לדבר על דברים שליליים שזה עצמו יצור ללקוח תחושה טובה.

זאת אומרת לדוגמה אם נגיד אתה יודע שהלקוח שונא מישהו ואתה יכול לדבר איתו על דברים רעים על הבן אדם שאותו הוא שונא, עכשיו כמובן שמהיבט מסוים צריך לשים לב לא להכניס את הלקוח למצב רוח רע, לא להתחיל לדבר איתו עכשיו ברמה שהלקוח או הבן אדם, או הפרטנר או מי שזה לא יהיה ברמה שהוא ממש יתחיל להרגיש רע ומה שזה לא יהיה ואז לא יהיה לו חשק לעשות את העסקה הוא יגיד "עזוב לא בא לי להתעסק עם הרכישה" או מה שזה לא יהיה. אבל אף על פי כן המחויב זה לאו דווקא לדבר עם הלקוח על דברים טובים המחויב הוא, הדבר ההכרחי הוא לדבר עם הלקוח על דברים שיעשו ללקוח טוב ולכן גם לדבר עם הלקוח על דברים רעים גם זה עושה טוב, זה יכול להיות שקרה משהו רע בחדשות שסיפרו אחד לשני שקרה משהו ויכול להיות שאתה יודע שהלקוח הסתבך באיזה משהו, זה יכול להיות הרבה מאוד עניינים והשורה התחתונה היא שכן בהחלט אפשר לדבר גם על דברים רעים.

כאשר עוד פעם צריך לשים לב מהיבט מסוים לא להכניס את הלקוח למצב רוח רע כי אם הוא יהיה במצב רוח רע יכול להיות שהוא יגיד "עזוב לא בא לי לקנות את המוצר", למרות שגם פה במאמר מוסגר או לא במאמר מוסגר צריך לשים לב שהרבה פעמים עסקה היא תתרחש דווקא בגלל שללקוח יש מצב רוח רע דווקא כי זה כבר הסברתי במקום אחר בפעם אחרת, למי יותר קל למכור ללקוח שהוא עצוב או ללקוח שהוא שמח ויש דווקא מצבים שיותר קל למכור ללקוח שהוא עצוב, למה? כי הוא עצוב רע לו ואז הוא רוצה "להתנחם" במוצר, יש גם מצבים הפוכים ולכן זה גם לא בהכרח יהיה נכון לומר שצריך לוודא שהלקוח יהיה במצב רוח טוב לפעמים זה בסדר לגרום ללקוח להיות בדיכאון שהוא רוצה להתאבד, אני מקצין את זה עד כדי רמה כזאת לפני שהוא בא לקנות את המוצר כי דווקא יש יותר סיכוי שתצליח למכור לו את המוצר אם יהיה לו ממש רע.

אוקי לכן גם העניין של ליצור רק אווירה חיובית גם הוא לא בהכרח נכון, אוקי אבל אף על פי כן אני אומר גם מההיבט שאנחנו מנסים ליצור אווירה חיובית אווירה חיובית יכולה להיווצר גם כאשר מדברים על דברים רעים, למה? כי אם מדברים על דברים רעים והלקוח דווקא מזדהה עם מה שדיברנו איתו נגיד שיש צרה משותפת בעיה משותפת, מה שזה לא יהיה גם בדברים רעים גם אז זה יכול לגרום ללקוח דווקא ליצור אווירה נעימה ואווירה של קרבה מול הלקוח וזה דווקא יכול להגדיל את הסיכוי למכירה. ולכן לסיכומו של דבר קודם כל מהיבט מסוים כפי שאמרתי באמצע יש מצבים שדווקא כדאי ליצור אווירה לא נעימה, עכשיו כשאני אומר אווירה לא נעימה לא הכוונה לריב עם הלקוח זאת לא בהכרח המטרה, הכוונה ללא נעימה הכוונה לדבר עם הלקוח אפילו על דברים שיגרמו לו ללקוח להרגיש רע לא נגדנו נגד מישהו אחר, יכול להיות שאם הוא ירגיש רע נגד מישהו אחר אז הוא דווקא ירצה לקנות מאיתנו את המוצר כי דווקא זה פותר לו את הבעיה שלו, הוא ירגיש שהוא בדיכאון ואז הוא ירצה דווקא לקנות את המוצר.

זה אחד, שתיים גם אם אנחנו רוצים ליצור אווירה טובה לא חייבים לדבר רק על דברים לפעמים דווקא לדבר על איזו בעיה ולגלות אמפתיה או לפעמים לדבר על איזו צרה משותפת ולהגיד "כן אנחנו נצליח לצאת מזה" או כל דבר שיוצר קרבה, לאו דווקא "נצליח לצאת מזה" כל דבר שיוצר קרבה גם אם הדיבור הוא על דברים רעים גם אז זה תופס. אז שלא שיהיה לכולם בהצלחה.
מתח לגרום לה מצב רוח רע אווירה נעימה להירגע קושי אווירה טובה להפוך לקוחות עסקים שאיפות אוירה נעימה הבעת הזדהות הזדהות הלקוח הלקוח שלך התחברות חיוביות יצירת אוירה חיובית יצירת אוירה נעימה יצירת אוירה שלילית יצירת כימיה יצירת כימיה עם לקוח כימיה כימיה עם לקוח להזדהות להתחבר להתחבר עם הלקוח להתחבר עם לקוח להתיידד עם הלקוח להתיידד עם לקוח למכור למכור ללקוח למכור ללקוח עצוב למכור ללקוח שמח למכור ללקוחות לקוח לקוח עצוב לקוח שמח לקוחות מחלות עצב עצבות עצוב שיחת חולין שיחת חולין עם הלקוח שיחת חולין עם לקוח שלילי שליליות שמח שמחה
למי יותר קל למכור? למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, סוגים של לקוחות, מצב הרוח של הלקוח, לשכנע לקוח עצוב, לשכנע לקוח שמח, עצבות של לקוח, שמחה של לקוח, אכילה רגשית, דיכאון, ייאוש
למי יותר קל למכור? למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, סוגים של לקוחות, מצב הרוח של הלקוח, לשכנע לקוח עצוב, לשכנע לקוח שמח, עצבות של לקוח, שמחה של לקוח, אכילה רגשית, דיכאון, ייאוש
... יותר קל למכור? למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, סוגים של לקוחות, מצב הרוח של הלקוח, לשכנע לקוח עצוב, לשכנע לקוח שמח, עצבות של לקוח, שמחה של לקוח, אכילה רגשית, דיכאון, ייאוש למי קל יותר למכור, ללקוח שמח או ללקוח עצוב? אליעד כהן מציג בהרצאה הסבר מעמיק על השאלה החשובה בעולם המכירות: למי קל יותר למכור, ללקוח שנמצא במצב רוח טוב ושמח או ללקוח עצוב ומדוכא? אליעד מדגיש שהתשובה לשאלה הזאת אינה חד - משמעית, אלא מורכבת ותלויה באופן שבו הלקוח חווה את המציאות ואת עצמו באותו רגע נתון. כיצד משפיעה עצבות של הלקוח על תהליך ... או לא באמת יכולים לעזור לו. מעבר לכך, אליעד מסביר שדווקא מתוך תחושת התסכול שלו על החיים, הלקוח העצוב עלול לפרוק את הרגשות השליליים שלו על המוצר ולהגיד שהוא לא טוב, רק כדי להוציא את הכעס שלו על המציאות. זה מקשה מאוד על המכירה ללקוח עצוב, משום שהוא סגור בפני הצעות חדשות ומרוכז בשליליות שבה הוא נמצא. באיזה מצב הלקוח העצוב דווקא יקנה בקלות? עם זאת, אליעד מדגיש שישנם מקרים הפוכים. לפעמים דווקא אדם שנמצא במצב עצבות עמוקה יקנה יותר בקלות, כי הוא מחפש דרך להקל על הכאב הרגשי שלו. לדוגמה, הוא ... זאת, יש אנשים שהעצבות מובילה אותם לאכילה מוגברת כי הם מחפשים נחמה. באותו האופן בדיוק, לקוח עצוב שמחפש נחמה, עשוי לקנות מוצר מתוך אמונה או תקווה שהמוצר יעזור לו להרגיש טוב יותר. זהו מצב שבו האדם העצוב קונה באופן אימפולסיבי מתוך צורך רגשי חזק בנחמה או פתרון מיידי. ... לעצמו לחוות את החוויה הזאת, כי השמחה שלו מאפשרת לו להתמודד עם תחושת הפספוס. לעומת זאת, לקוח עצוב , שלא יכול להרשות לעצמו להתמודד עם תחושת כישלון נוספת, עלול להחליט לקנות את המוצר מתוך חוסר יכולת להתמודד עם תחושת אכזבה נוספת. איך להימנע מרכישות מתוך דחף רגשי? אליעד ... שמח או עצוב? אליעד מסכם שאין תשובה חד - משמעית לשאלה למי קל יותר למכור - ללקוח שמח או ללקוח עצוב. הכל תלוי במצב הנפשי של הלקוח ובמה שהוא מחפש באותו רגע. לקוח עצוב עשוי לראות חסרונות ולהימנע מקנייה, אך אם הוא מחפש נחמה או פתרון רגשי, הוא דווקא יקנה בקלות רבה יותר. לעומת זאת, לקוח שמח יכול לראות את היתרונות ולקנות בקלות, אך אם הוא ... משפיע על שכנוע לקוחות? מהי קנייה רגשית ואיך נמנעים ממנה? למי קל יותר למכור - ללקוח שמח או ללקוח עצוב? השאלה המרכזית שנידונה היא למי יותר קל למכור - ללקוח שנמצא במצב רוח טוב, או ללקוח שנמצא במצב רוח רע? האם אנשים קונים יותר כשהם שמחים, או דווקא כשהם עצובים? התשובה היא שאין תשובה חד משמעית, משום שלפעמים קל יותר למכור ללקוח עצוב ולפעמים קל יותר למכור ללקוח שמח. הכל תלוי בנסיבות ובמצבו הנפשי של הלקוח. ההסבר לכך מבוסס על ההבנה שהאדם קונה מוצר כאשר הוא חושב שהמוצר יוכל למלא לו חיסרון כלשהו ולשפר את ... גם את היתרונות כחסרונות או יטען שהמוצר לא באמת יכול לעזור לי או לא באמת טוב לי. יתרה מכך, לקוח עצוב עלול להשליך את תחושותיו השליליות על המוצר. מכיוון שהוא מרגיש רע עם המציאות, הוא עשוי להוציא את התסכולים שלו דווקא על המוצר ולהגיד שהוא לא טוב, גם אם אין בכך היגיון ... עצבות יכולה דווקא להוביל לרכישה? עם זאת, לעיתים המצב עשוי להיות הפוך. ישנם מקרים שבהם דווקא לקוח עצוב יקנה יותר, כי הוא מחפש משהו להיאחז בו שייתן לו נחמה ויקל על סבלו. ניתן לראות זאת בדפוסי אכילה שונים של אנשים עצובים: ישנם אנשים שכאשר הם עצובים הם מאבדים את התיאבון, ... תלוי בגישה של הלקוח בסופו של דבר, אין תשובה חד משמעית לשאלה האם קל יותר למכור ללקוח שמח או ללקוח עצוב. הכל תלוי בגישה של הלקוח ובמה שהוא מחפש באותו רגע. אם הלקוח נמצא במצב של עצבות עמוקה, מרגיש חסר תקווה ולא רוצה לשנות דבר - יהיה קשה מאוד למכור לו, כי הוא לא מחפש פתרונות ... רוצה להשיב על השאלה הבאה למי יותר קל למכור, לאיזה סוג של לקוח יותר קל לגרום לו לקנות האם ללקוח עצוב או לקוח שמח, מתי יותק קל למכור לאנשים כשהם עצובים או כשהם שמחים? וכל אחד עכשיו שיחשוב בראש שלו מה הוא חושב האם יותר קל לשכנע לקנות לקוח עצוב או לקוח שמח ועכשיו אני אגיד מה אני חושב. אז התשובה היא כדלקמן לפעמים יותר קל לשכנע למכור ללקוח עצוב ולפעמים יותר קל למכור ללקוח שמח ואני אסביר במה זה תלוי ואיך זה עובד. אז התשובה היא פשוטה בשביל שלקוח יקנה את המוצר הוא צריך לחשוב שהמוצר יותר טוב מרע עבורו, שהמוצר יכול ... יכול לעזור לי, זה לא באמת טוב לי. והעוד יותר גרוע ממה שיכול להיות זה בגלל שרע לו, בגלל שהוא לקוח עצוב הוא בעצבות אז ברגע שננסה למכור לו את המוצר אז את העצבים שלו על המציאות הוא יוציא על המוצר שלנו. זאת אומרת גם אם המוצר שלנו טוב הוא יגיד שהמוצר לא טוב בשביל לכעוס, בשביל ... שלו שיש לו על המציאות ולכן דווקא מההיבט הזה יותר קשה למכור מוצר ללקוח כשהוא עצוב משום שהלקוח העצוב נמצא במצב שבו הוא רואה הרבה חסרונות ואז הוא גם יראה את החסרונות במוצר שלנו והוא לא ירצה את המוצר והוא יאשים את המוצר, והוא יוציא את העצבים על המוצר וכו. אבל לעומת זאת ... שמח. יחד עם זאת אותו דבר יכול להיות הפוך ולמה הפוך אני אסביר בצורה מאוד פשוטה יש מצבים שבהם לקוח עצוב ודווקא בגלל שהוא עצוב הוא מחפש בכל כוחו משהו להיאחז בו, הוא מחפש משהו שיוציא אותו מהעצבות. לפעמים בן אדם נמצא, יש שני סוגים של אנשים יש אנשים עצובים שמרוב עצבות הם לא ...
למי יותר קל למכור? מוכר שמח מוכר יותר טוב, מוכר עצוב מוכר יותר טוב, מצב הרוח של המוכר, חשיבה חיובית במכירות, חשיבה שלילית במכירות, מצב הרוח בתהליך מכירה, מצב רוח טוב, מצב רוח רע
למי יותר קל למכור? מוכר שמח מוכר יותר טוב, מוכר עצוב מוכר יותר טוב, מצב הרוח של המוכר, חשיבה חיובית במכירות, חשיבה שלילית במכירות, מצב הרוח בתהליך מכירה, מצב רוח טוב, מצב רוח רע
... למכור פחות. השוואה ללקוחות עצובים ושמחים נושא דומה ניתן לראות גם אצל לקוחות: לקוח עצוב יכול להיות כזה שיאמר אני לא צריך את המוצר הזה, שום דבר לא ישפר את מצבי ולא יקנה. אבל יכול להיות לקוח אחר, שגם הוא עצוב, שיחשוב אולי המוצר הזה ישנה את חיי ולכן ירצה לרכוש ... תביא לו תשפיע עליו באופן גדול יותר. וכמו שהסברתי מפעם אחרת למי יותר קל למכור ללקוח עצוב או ללקוח שמח אז מהיבט מסוים יש את הלקוח העצוב שהוא כל כך מיואש מהכל הוא אומר מה אני צריך את המוצר הזה מה זה ייתן לי הוא לא יקנה את המוצר לעומת זאת השמח זה להפך. ולעומת זאת יש את הלקוח העצוב שהוא כל כך עצוב שהוא יגיד הלוואי שהמוצר הזה יעשה לי בוא נקנה את המוצר גם אם הוא לא מתאים לי, למה כי מרוב שהוא עצוב הוא כבר רוצה לקנות את המוצר בשביל לקבל איזו תקווה. יש אנשים ...
יצירת הזדהות - למה זה כ"כ חשוב? מתי אסור ליצור הזדהות? ראפור / NLP / כימיה בין אישית / בניית אמון / יצירת אמון / לרכוש אמון / יצירת הזדהות / רכישת אמון / ליצור אמון / שכנוע / שינוי עמדות / לשכנע אנשים / לא להזדהות, ראפור טוב, ראפור רע
... הזדהות - למה זה ככ חשוב? מתי אסור ליצור הזדהות? ראפור NLP כימיה בין אישית בניית אמון יצירת אמון לרכוש אמון יצירת הזדהות רכישת אמון ליצור אמון שכנוע שינוי עמדות לשכנע אנשים לא להזדהות, ראפור טוב, ראפור רע וכאן אבאר, למה ככ חשוב ליצור הזדהות עם לקוח? ומה המהות ומה הסוד שיש מאחורי החשיבות של יצירת ההזדהות הרגשית עם הלקוח? וגם אסביר, מתי אסור ליצור הזדהות עם הלקוח? ומתי יצירת הזדהות עם הלקוח, יכולה ליצור חוסר אמון גדול, בינך לבין הלקוח? והתשובה לכך היא, שברגע שיש יצירת הזדהות וכימיה בין אישית בין המוכר לבין הלקוח, על ידי זה הלקוח חושב שהמוכר זה בעצם הוא עצמו, ועל ידי זה קל לו יותר לקבל את מה שהוא חושב שהוא עצמו אומר לעצמו, דרך המוכר. ואסביר: כי לכל אדם יש ... מסתכל לדוגמה במראה, אז בעצם האדם רואה את עצמו את ההשתקפות של עצמו במראה. והאדם חווה סוג של הזדהות רגשית מאוד עמוקה, בינו לבין הדמות שהוא חושב שהיא האני שלו. ובין חוויית האני לבין חוויית הלא אני, יש באמצע טווח רגשי מאוד ... למה שהוא לא האני שלו. וכאשר האדם ניגש לברר פרטים על איזה מוצר וכיוב, אז מטבע הדברים כאשר הלקוח מדבר עם המוכר, הלקוח חווה סוג של ריחוק רגשי, בינו לבין המוכר. כי האדם חווה שהמוכר, הוא לא האני שלו. ובפרט כאשר בדכ המוכר הוא באמת אדם שהוא זר כלפי הלקוח , כי הוא לא קרוב משפחה של הלקוח וכיוב. והנה, האדם בדכ אוהב את עצמו, מאמין לעצמו, ומשתדל לשמור על עצמו, מכך שהסביבה שלו לא תפגע בו. וכאשר הלקוח מדבר עם המוכר, הלקוח יוצא מנקודת הנחה, שמאוד יכול להיות שיש ניגוד אינטרסים, בינו לבין המוכר. כי הוא והמוכר אלו שני בני אדם שונים, ולכל אחד יש את האינטרס האישי שלו, שהוא לא תמיד תואם אחד את השני. והאמת היא, שאם באמת המוכר היה אוהב ככ את הלקוח, אז הוא היה צריך למכור לו את המוצר, בלי להרוויח עליו שום דבר. כמו לדוגמה ילד שרוכש מוצר בחנות של אבא שלו, שבדכ, או שהאבא נותן לילד את המוצר במתנה. או ... המוצר בלי להרוויח עליו שום דבר. וזה משום שהאבא דואג לילד שלו, כאילו שהוא דואג לעצמו. וכאשר לקוח רגיל נכנס לחנות רגילה, הרי שתמיד יש סוג של ניגוד אינטרסים בין המוכר לבין הלקוח. כי המוכר רוצה להרוויח מהלקוח כמה שיותר. והלקוח מבחינתו היה
איך ליצור הזדהות, כשיש קונפליקט פנימי אצל האדם השני, בינו לבין עצמו? יצירת אמון עם הלקוח, כאשר ללקוח אין אמון בעצמו - איך ליצור אמון, כאשר יש קונפליקט בין תת המודע של הלקוח, לבין המודע שלו? יצירת אמון, בניית אמון, הפרת אמון, יצירת הזדהות, לשכנע לקוחות, ראפור עם התת מודע, ראפור רע, טעויות ביצירת הזדהות, איך לא לעשות ראפור, איך לא ליצור כימיה, כימיה בין אישית
... ליצור הזדהות, כשיש קונפליקט פנימי אצל האדם השני, בינו לבין עצמו? יצירת אמון עם הלקוח, כאשר ללקוח אין אמון בעצמו - איך ליצור אמון, כאשר יש קונפליקט בין תת המודע של הלקוח, לבין המודע שלו? יצירת אמון, בניית אמון, הפרת אמון, יצירת הזדהות, לשכנע לקוחות, ראפור עם התת מודע, ראפור רע, טעויות ביצירת הזדהות, איך לא לעשות ראפור, איך לא ליצור כימיה, כימיה בין אישית וכאן אבאר עוד נקודה חשובה בתהליך של יצירת הזדהות עם לקוח באופן פרטי ועם בן אדם אחר באופן כללי. ואבאר, מה עליך לא לעשות בטעות, שיכול לגרום לחוסר אמון בינך לבין הלקוח. ומדובר כאן על דבר, שכלפי חוץ נראה שעליך כן לעשות אותו, והוא נראה כצעד בונה אמון. אבל באמת הוא צעד של הפרת אמון, למרות שהוא נראה כבונה אמון. והעניין הוא, שלפעמים האדם השני הלקוח חושב בצורה כלשהי ברמת המודעות שלו. אבל בתת המודע שלו הוא לא באמת מאמין לעצמו, והוא מטיל ספק בדעה המוצהרת שלו. ובמקרים כאלו לדוגמה, אם תיצור הזדהות והסכמה עם הלקוח, על מה שהוא עצמו חושב ואומר באופן מודע, זה עלול ליצור חוסר אמון, בינך לבין הלקוח. משום שהוא עצמו לא מאמין לעצמו. או במילים אחרות, לפעמים הבן אדם שאיתו אתה רוצה ליצור הזדהות, הוא עצמו בקונפליקט עם עצמו. קונפליקט שהוא עצמו לא תמיד מודע לו. לדוגמה, שהוא מצהיר משהו אבל בתת המודע שלו הוא חושב אחרת. ועליך לדעת, עם איזו דעה שלו להזדהות? + כמה להזדהות עם כל אחת מהדעות שלו? כי בפועל, בכל צורה שלא תזדהה איתו, הרי שבעצם אתה גם לא מזדהה איתו, כי אתה בעצם יוצר ריחוק ממנו. כי הוא חושב את שתי הדעות הסותרות, ... באופן כללי, יצירת אמון נעשית, על ידי הסכמה בינך לבין הלקוח, בכמה שיותר דברים. ובאופן כללי, אם הלקוח חושב בצורה כלשהי, אז אם תסכים איתו, זה יצור אמון בינך לבינו. אבל לפעמים, ללקוח עצמו אין אמון בדעה של עצמו. והלקוח עצמו יש לו ספקות רציניים לגבי עצמו. ולפעמים הלקוח עצמו חושב אחרת, ממה שהוא אומר שהוא חושב. ובמקרה כזה לדוגמה, אם תסכים עם הלקוח, אז חוסר האמון של הלקוח כלפי עצמו, יכול לצאת כלפיך. ובמקרים כאלו לדוגמה, דווקא אם לא תסכים עם הלקוח, זה דווקא יכול ליצור אמון עם הלקוח. כי הלקוח רואה, שאתה חושב את מה שהוא חושב בתת המודע שלו, ושהוא רק מפחד להודות שהוא חושב כך או אחרת. ובמקרים כאלו, דווקא חוסר הסכמה עם הלקוח, זה דווקא יכול ליצור אמון עם הלקוח. וצריך לעשות את זה בזהירות ובחוכמה. דהיינו, אם תשלול את מה ש
טיפים לדייט, טיפים למערכות יחסים, טיפול בחרדה בדייט, ליצור כימיה בדייט, לגרום לבחורה להרגיש בנוח, טיפים להכרויות, NLP בדייט, ליצור אווירה נעימה בדייט, איך ליצור כימיה? NLP להכרויות
טיפים לדייט, טיפים למערכות יחסים, טיפול בחרדה בדייט, ליצור כימיה בדייט, לגרום לבחורה להרגיש בנוח, טיפים להכרויות, NLP בדייט, ליצור אווירה נעימה בדייט, איך ליצור כימיה? NLP להכרויות
... לדייט, טיפים למערכות יחסים, טיפול בחרדה בדייט, ליצור כימיה בדייט, לגרום לבחורה להרגיש בנוח, טיפים להכרויות, NLP בדייט, ליצור אווירה נעימה בדייט, איך ליצור כימיה? NLP להכרויות איך לגרום לבחורה להרגיש בנוח בדייט? הרצאה זו של אליעד כהן עוסקת בטיפים על איך ליצור כימיה טובה בדייטים ולגרום לבחורה להרגיש בנוח, במיוחד כאשר יש פחדים וחששות מצד אחד הצדדים. אליעד מתאר ... כיצד לשדר אהבה ללא תנאים? איך לגרום לאנשים להרגיש בנוח ולשדר אהבה ללא תנאים בדייט? ההרצאה עוסקת בכמה טיפים על איך ליצור כימיה בדייטים ולגרום לאנשים להרגיש בנוח, במיוחד כשיש פחדים וחששות שעולים במפגשים כאלה. אליעד מדבר על ... לאיכשהו להרגיש טוב. אליעד: איך, מה זאת אומרת למשוך אותה להרגיש טוב? אני מביא לך סיטואציה כללית, כמה מקרים היית נגיד עם לקוח לדוגמה לקוח שלך, אתה איתי, שנגיד הצעת לו לעשות משהו וראית שהוא מפחד ואתה רוצה שהוא יעשה אז זה, ואין לך ...
מתי להיות רע ללקוח? מתי להיות לא נחמד ללקוח? להיות נחמד ללקוח, לגרום ללקוח להרגיש רע, לרכוש את אמון הלקוח, איך ליצור אמון? איך ליצור כימיה? חשדנות של לקוח, איך לשתול מחשבה?
מתי להיות רע ללקוח? מתי להיות לא נחמד ללקוח? להיות נחמד ללקוח, לגרום ללקוח להרגיש רע, לרכוש את אמון הלקוח, איך ליצור אמון? איך ליצור כימיה? חשדנות של לקוח, איך לשתול מחשבה?
... להיות רע ללקוח? מתי להיות לא נחמד ללקוח? להיות נחמד ללקוח, לגרום ללקוח להרגיש רע, לרכוש את אמון הלקוח, איך ליצור אמון? איך ליצור כימיה? חשדנות של לקוח, איך לשתול מחשבה? האם תמיד כדאי להיות נחמד ללקוח? בשאלה זו מתמקד אליעד כהן לאורך ההרצאה. מצד אחד, נחמדות נתפסת ככלי חיובי במכירה, מכיוון שהיא גורמת ללקוח להרגיש טוב ומעודדת אותו לקנות. כאשר מוכר מתייחס בצורה אדיבה ומכבדת ללקוח, הוא מפחית חשדנות ויוצר תחושה של אמון וקרבה. אבל האם זו הדרך היחידה למכור? למה לפעמים כדאי להיות לא נחמד ללקוח? אליעד מסביר שלמרות ההיגיון שעדיף תמיד להיות נחמד ללקוח, קיימים מקרים שבהם דווקא כדאי למוכר לא להיות נחמד יתר על המידה. לפעמים, דווקא כשמנסים לרצות את הלקוח באופן מוגזם, זה עלול לעורר אצלו חשדנות, והוא מתחיל לשאול את עצמו מדוע המוכר כל כך נחמד והאם זו טקטיקה מניפולטיבית. כאשר המוכר בוחר לומר ללקוח דברי אמת לא נעימים, הוא למעשה מסתכן באי - נוחות של הלקוח, אבל מרוויח את האמון שלו. הלקוח מבין שאם המוכר מוכן לאכזב אותו עם אמת לא נעימה, כנראה שהוא אינו מתכוון לשקר לו רק כדי לסגור מכירה. איך להגיד ללקוח אמת לא נעימה מבלי לפגוע במכירה? אליעד מדגיש שאין הכוונה להיות גס או פוגעני במובן הישיר (למשל, לא לשפוך מים על הלקוח, לא להימנע מלהציע לו לשבת או לשתות מים). הרעיון הוא להיות כנים ואותנטיים גם במחיר של יצירת אי - נוחות רגעית. כאשר מוכר מציג ללקוח בעיות, מגבלות, או היבטים שליליים במוצר, הוא משדר מסר שהוא פועל למען האינטרס האמיתי של הלקוח ולא רק כדי למכור בכל מחיר. דוגמה שאליעד מביא: אם לקוח מתעניין במוצר, והמוכר מזהה שהמוצר אינו מתאים לו באופן מלא או שקיימים בו חסרונות משמעותיים ללקוח המסוים, המוכר יכול לבחור להסתיר זאת כדי שהלקוח יקנה. עם זאת, אם המוכר חושף את החסרונות הללו בגלוי, הוא אמנם מסתכן בכך שהלקוח יתאכזב, אך במקביל הוא משדר אמינות גבוהה, והלקוח עשוי לתת משקל גבוה יותר להמלצות אחרות שלו. מה הלקוח חושב כשהמוכר פחות נחמד? כאשר
ראפור, כימיה בין אישית, השלמת משפטים, השלמת מילים, יצירת קירבה, בניית אמון, יצירת אמון, הזדהות רגשית, קריאת מחשבות, שתילת מחשבות, איך ליצור כימיה? מערכות יחסים, תקשורת בין אישית
ראפור, כימיה בין אישית, השלמת משפטים, השלמת מילים, יצירת קירבה, בניית אמון, יצירת אמון, הזדהות רגשית, קריאת מחשבות, שתילת מחשבות, איך ליצור כימיה? מערכות יחסים, תקשורת בין אישית
ראפור, כימיה בין אישית, השלמת משפטים, השלמת מילים, יצירת קירבה, בניית אמון, יצירת אמון, הזדהות רגשית, קריאת מחשבות, שתילת מחשבות, איך ליצור כימיה? מערכות יחסים, תקשורת בין אישית איך להשתמש בהשלמת משפטים כדי ליצור כימיה ואמון? הרבה פעמים אנשים רוצים לשכנע אחרים, בין אם זה כדי למכור רעיון, מוצר או ליצור קירבה ואמון באינטראקציות יומיומיות, כמו בדייטים או במערכות יחסים. אליעד ... הדבר יוצר אפקט פסיכולוגי משמעותי של הזדהות. האדם שמולך מרגיש כאילו הוא עצמו דיבר, ולכן אם לאחר מכן תגיד לו משהו חדש, הוא ייטה להאמין ... זה ראפור בתקשורת בין אישית? איך יוצרים הזדהות רגשית עם אנשים? טכניקות לשתילת מחשבות איך לנחש מחשבות של אחרים? איך יוצרים כימיה בדייט? שיטות לשיפור תקשורת בין אישית עכשיו בנושא של שכנוע לפעמים רוצים לשכנע מישהו במשהו, ... שתהיה יותר דומה אליו ככה בעצם תהיה יותר הזדהות הוא יותר כשהוא יראה אותך הוא ייזכר בעצמו ואז אם אתה תגיד לו משהו הוא יאמין לזה יותר. עכשיו ... רוצה אחר כך לשכנע אותו באיזה משהו או למכור לו איזה רעיון או ליצור לו תחושת קירבה זה יכול להיות אפילו לדבר איתו בדייט או בכל אינטראקציה ...
טיפים לניהול שיחה, איך להקשיב למישהו? איך להתייחס למישהו? איך להבין מישהו? איך לנהל שיחה? איך לפתח שיחה? על מה לדבר בשיחה? איך ליצור כימיה? איך לפתח תקשורת? טיפים למערכות יחסים, זוגיות
טיפים לניהול שיחה, איך להקשיב למישהו? איך להתייחס למישהו? איך להבין מישהו? איך לנהל שיחה? איך לפתח שיחה? על מה לדבר בשיחה? איך ליצור כימיה? איך לפתח תקשורת? טיפים למערכות יחסים, זוגיות
... לפתח שיחה? על מה לדבר בשיחה? איך ליצור כימיה? איך לפתח תקשורת? טיפים למערכות יחסים, זוגיות איך קורה שאנשים מדברים בלי להקשיב באמת? אליעד כהן מסביר שהרבה פעמים ... הייתי רוצה לקבל מהאדם השני? אם מזהים רגש חיובי, כדאי לחזק אותו, ואם מזהים רגש שלילי, צריך לנסות להבין מה היה עוזר לשפר את התחושה, ואז להגיב בהתאם בשפה ובמושגים של האדם השני. אליעד כהן מסביר ... לחזור על המילים של האדם השני יוצר תחושת הזדהות והבנה עמוקה. כשהאדם שומע אותך משתמש באותן מילים שהוא השתמש, הוא מרגיש שמבינים אותו באמת. לדוגמה, אם אדם אומר ... שלום וזה חשוב לך. עם זאת, אם המילים הן שליליות או לא מתאימות לערכים שלך, כדאי להשתמש בניסוח אחר. איך להבדיל בין חוסר התאמה לבין חוסר הקשבה? אליעד כהן ... כיצד לתרגל הקשבה ביום - יום כדי ליצור כימיה ותקשורת טובה? כדי להפוך את התקשורת לאיכותית ולהגביר את תחושת החיבור, אליעד ממליץ על מספר פעולות פשוטות ביום - ... להשתמש בשפתו של הצד השני כדי ליצור הזדהות. לשאול את עצמך: מה הייתי רוצה לשמוע אם הייתי במקום השני? וכך להתאים את התגובה. לתרגל ניתוח שיחות באופן עקבי ... לשפר יכולות תקשורת ביום - יום? איך ליצור כימיה בשיחה? למה לפעמים אנשים מדברים אבל לא מתייחסים למה שהצד השני אמר? שאלה: איך ייתכן ששני אנשים מנהלים שיחה, אבל אחד ... קרבה גדולה יותר, כי היא מראה על הבנה והזדהות עם מה שהצד השני באמת מרגיש. איך לנתח שיחה מוקלטת ולהבין את העומק שבדברי האחר? שאלה: מהי הדרך לתרגל הקשבה ... לב לכל משפט שנאמר. לאחר מכן, ניתן לרשום במחברת: אילו משפטים נאמרו ואיך הם נאמרו? האם התייחסו לכל משפט, או שחלקם הוחמצו לגמרי? אילו מילים חזרו על עצמן יותר ... או שם עליהן דגש, ניתן לזהות אם הן מביעות שמחה, פחד, דאגה, רצון לחיבור, ועוד. לפי זה, אפשר להגיב ולנסות או לחזק את התחושה החיובית, או לרכך ולשפר את התחושה השלילית. כיצד להיכנס לראש של האדם השני ולהבין את מניעיו? שאלה: מה עושים בפועל כשמישהו אומר לנו משפט, ואנחנו ... מזהים רגש רע? תשובה: אם מישהו מבטא רגש שלילי דרך המשפטים שלו, אפשר לשאול: אילו מילים או רעיונות היו עוזרים לי לשפר את ההרגשה, לו אני הייתי במקומו? ואז ... שהאחר משתמש בהן, זה מייצר תחושה של הזדהות וחיבור. האדם מרגיש שרואים אותו ומבינים אותו בדיוק. לדוגמה, אם מישהו אומר: אני שוחר שלום, אפשר להגיד: אני רואה ... ויגיב בהתאם. מחוות חומריות אמנם עשויות לשמח, אבל הן לא תמיד יוצרות תחושת הבנה עמוקה באותה צורה שהקשבה מדויקת יכולה ליצור. שאלה: איך מיישמים את זה ביום - יום? ... ומה זה אומר על הרגש והכוונה. מנסים להזדהות על ידי שימוש במילים של הצד השני, במידה שזה מתאים למסר שרוצים להעביר. אם רוצים לשפר את הרגש השלילי, חושבים: מה הייתי רוצה לשמוע לו אני הייתי במקומו? מתרגלים לנתח שיחות אחרי שהן מסתיימות, כדי לפתח מודעות ... שלום. אליעד: אוקי ונגיד שאתה רוצה נגיד להזדהות איתו נגיד אז מה אתה נגיד תגיד לו אז אם לדוגמה נגיד אתה תגיד לו כן זה מאוד טוב אנשים שבעד השלום לא אנשים שבעד ... נגיד עם הבחורה. ש: כל מיני דברים שאני מתחבר אליהם הם מעניינים אותי למה צריך בכוח כאילו לנסות להתחבר לזה. אליעד: נכון עכשיו איך נדע מה האמת שנייה בוא ננתח גם את זה מנתחים הכל, עכשיו ככה נגיד שיש זוג שמדברים ביניהם ... אומר וזה נראה לו פשוט שולי מפגר והוא לא מתחבר לזה. אליעד: אז זה בסדר גמור אבל אז זה בחירה שלו אבל אם הוא אומר אני רוצה לגרום לה לאהוב אותי אז תתייחס למה שהיא ... הרגישה רע לעשות לה טוב איפה היא הייתה עצובה לנסות לשמח אבל אתה לא מקשיב למה שהיא אומרת אתה פעם בא שם לה מתנה והולך בא נגיד. ש: אבל אולי מראש יש לי צורך כזה שאולי הוא ... לא תלוי בהקשר אם אתה רוצה להביע איתו הזדהות אז תשתמש במילים שלו אם אתה רוצה נגיד לא להביע איתו הזדהות מסיבות שונות. טוב הבנו את הסיפור? ...
טיפים לניהול שיחה, אני לא זמין עכשיו, אהיה זמין יותר מאוחר, איך לדבר נכון? איך ליצור כימיה? איך לעשות למישהו טוב? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? תקשורת בין אישית, מערכות יחסים, NLP
טיפים לניהול שיחה, אני לא זמין עכשיו, אהיה זמין יותר מאוחר, איך לדבר נכון? איך ליצור כימיה? איך לעשות למישהו טוב? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? תקשורת בין אישית, מערכות יחסים, NLP
... לניהול שיחה, אני לא זמין עכשיו, אהיה זמין יותר מאוחר, איך לדבר נכון? איך ליצור כימיה? איך לעשות למישהו טוב? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? תקשורת בין אישית, מערכות יחסים, NLP איך לשוחח נכון וליצור כימיה? כיצד לנסח את עצמנו בצורה שמקלה על השיחה? במהלך השיחה, נדונה השאלה כיצד לנסח תשובות ... כבוד והבנה, מבלי לפגוע בצד השני. פתרון אחר שהוצע היה ניסוח שמפחית את השימוש במילים שליליות, כמו לא זמין, ומדגיש את הרצון להיענות בהקדם, לדוגמה: אני נורא רוצה לדבר ... של חסימה, בעוד שהניסוח הממוקד בהבהרה עתידית (אהיה זמין בעוד חצי שעה) יוצר תחושה חיובית יותר. בנוסף, אליעד מדבר על המילים אני לא יכול לדבר איתך עכשיו וכיצד הן מעוררות תחושה שלילית אצל הצד השני, בניגוד לניסוח אני אדבר איתך בעוד חצי שעה. כל שיחה, לדברי ... ולמלא את הרצון של הצד השני בצורה ישירה וברורה יותר. הדיון נגע גם בהשפעה של מילים שליליות כמו לא בהקשרים שונים. כאשר הצד השני אומר אני לא רוצה להיות חולה, התגובה האופטימלית עשויה להיות אתה לא חולה, שכן זאת הדרך להימנע מהתחושה שלילית של לא. השימוש במילים חיוביות במקום שליליות עוזר לעיתים ליצור תחושות טובות יותר אצל השומע, ומחזק את הכימיה והקשר בין ... השני? לסיום, אליעד מציין כי הדרך בה אנו מתנסחים שונה בהתאם לרצון שלנו ליצור תחושות חיוביות או שליליות. אם הכוונה שלך היא לגרום לצד השני להרגיש טוב, אז מומלץ להימנע משימוש במילים שליליות כמו לא וללא, ולהתמקד בניסוחים שמדגישים את הרצון שלך לדבר או להקשיב. כיצד לנסח תשובות בזמן עסוק? מהי השפעת המילים על כימיה בין אנשים? כיצד מילים חיוביות יכולות לשדר טוב יותר? כיצד ליצור תחושת נוחות בשיחה? איך לגרום לצד השני להרגיש ... איתך בחצי שעה הקרובה זה בסדר למה לא? ש: תוריד את המילה לא. אליעד: למה לא? ש: זה שלילי זה נותן הרגשה לא טובה. אליעד: מה שלילי? ש1: אתה אומר לו מה לא אתה יכול במקום להגיד לו מה כן אתה יכול. ש2: בדיוק אז ... שלילה כשאתה עונה. אליעד: אבל מה ההבדל אז מה הבעיה? ש: כי זה נותן לך הרגשה של תחושה שלילית כאילו היא לא. אליעד: אוקי שנייה הבעיה היא במילה לא אין בעיה אז אני אסבך. ... ירד גשם נכון זה אותו דבר להגיד אני רוצה להיות בריא זה כמו להגיד אני לא רוצה להיות חולה זה אותו דבר. עד כאן זה נכון? ש: זה אותו דבר אם מכונה שומעת את זה. אליעד: עד כאן זה ... כאן זה נכון זה אותו דבר הלאה. עכשיו אם מישהו אומר אני לא רוצה x אני לא רוצה להיות חולה אז מה הוא יעדיף לשמוע אתה לא חולה כי הוא אמר אני לא רוצה משהו אז בא ניקח את המשהו שהוא רצה ונגיד לו לא אז המילה לא ... עסוק? לא עסוק ולא זהו הרגנו את המילה עסוק אז זאת אומרת המילה לא לכשעצמה היא לא שלילית. עכשיו אני ניסיתי לבדוק, עכשיו מה היה פה בסיטואציה הזאת שזה נכון שפה במקרה הספציפי הזה המילה לא היא שלילית אבל זה לא בגלל שהמילה לא כמילה לא היא שלילית אלא בגלל שבהקשר הזה הבן אדם נגיד רצה לדבר איתך והמחויב שלו לא מעניין ...
איך להתמודד עם חוסר הסכמה? איך לא ליצור עוגן שלילי? איך ליצור עוגן חיובי? איך לא ליצור התניה שלילית? איך להתמודד עם מריבה? איך להתנהג בזמן מריבה? איך להגיב כשפוגעים בך? איך להגיב כשמסרבים לך? מה לעשות כשאתה מקבל לא? מה לעשות כשלא מסכימים איתך? איך להקטין מריבות? איך לצמצם קונפליקט? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לא להחליש אהבה? איך ליצור כימיה אישית? איך להגיב להתנגדות?
... להתמודד עם חוסר הסכמה? איך לא ליצור עוגן שלילי? איך ליצור עוגן חיובי? איך לא ליצור התניה שלילית? איך להתמודד עם מריבה? איך להתנהג בזמן מריבה? ... איתך? איך להקטין מריבות? איך לצמצם קונפליקט? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לא להחליש אהבה? איך ליצור כימיה אישית? איך להגיב להתנגדות? וכאן אבאר עוד שיטה לאיך ליצור ... אבל מה לעשות במידה ומישהו לא מסכים איתך ורב איתך? אז הרעיון הוא שגם במקרה הזה, במידה ואתה רוצה ליצור אווירה חיובית כמה שיותר, עליך לדעת לצמצם את רגעי הקונפליקט וחוסר ... וגם כאן לדוגמה, באפשרותך לשנות אצל הילד את הפירושים שיש לו בראש, לגבי עצמו. כדי להקטין את תפישת המציאות השלילית, שהוא חושב על עצמו. ואתן עוד דוגמה: נניח ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר עם הלקוח, להתיידד עם הלקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לקוח עצוב, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לקוח עצוב, איך לעשות יותר כסף? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיגמל מהימורים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לא להישחק בעבודה? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להאמין בעצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך לקבל החלטות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: אולי אנחנו במטריקס? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? למה יש רע בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה העולם קיים? האם לדומם יש תודעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לתזונה נכונה, מאמן לכלכלת המשפחה, אימון אישי לילדים נוער והורים בנושא לקוח עצוב - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3125 שניות - עכשיו 18_07_2025 השעה 19:34:29 - wesi1