אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך למכור? ✔יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
5:51יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר עם הלקוח, להתיידד עם הלקוח
מהם הכלים ליצירת כימיה עם הלקוח במכירה?

יצירת כימיה טובה עם הלקוח היא לא רק עניין של אווירה חיובית. הרבה פעמים נלמד כי אווירה חיובית ונעימה היא הדרך הנכונה למכור. התפיסה הרווחת היא שכשלקוח נמצא במצב רוח טוב, הוא ייטה לרכוש את המוצר. עם זאת, יש להבין שהאמת הרבה יותר מורכבת.

האם תמיד כדאי לשמור על אווירה חיובית?

החשיבה הרווחת גורסת שכדי למכור ללקוח, חובה לשמור על אווירה חיובית במהלך כל השיחה. מדובר בטכניקת מכירה שבה שיחה עם הלקוח מתמקדת בנושאים חיוביים, במיוחד בשיחת חולין שיכולה להיות שיחה על נושא כללי, חיובי, נטול קונפליקטים. התיאוריה מאחורי הגישה הזו היא, שכאשר הלקוח מרגיש טוב ומחובר, הוא נוטה לרכוש יותר.

האם שיחה על נושאים שליליים עשויה להועיל?

כפי שנראה, לעיתים דווקא שיחה על נושא שלילי יכולה להועיל ולקדם את המכירה. למשל, אם הלקוח נמצא במצב רוח שלילי או חווה קושי כלשהו, שיחה על נושא שמעסיק אותו או שיחה על בעיה משותפת עשויה ליצור חיבור אמיתי ולהגביר את תחושת האמפתיה. כאשר אדם מרגיש שמישהו אחר מבין את מצבו, זה עשוי להוביל לחיזוק הקשר בין הצדדים ולשיפור הסיכוי לסגור עסקה.

כיצד מצב הרוח של הלקוח משפיע על סגירת העסקה?

בהתאם למצב הרוח של הלקוח, ניתן להתאים את שיחת המכירה. אם הלקוח שמח ומאושר, השיחה תהיה קלילה ורגועה, אך אם הוא עצוב או מוטרד, זה עשוי להיות זמן מצוין להתמקד בצרכים או בקשיים של הלקוח, ולהביא את המוצר כפתרון אפשרי. לעיתים, הלקוח עשוי להיות יותר מוכן לרכוש את המוצר אם הוא במצב רוח שלילי, כיוון שהוא מחפש פתרון או הקלה למצבו.

מה היתרונות בשיחה על קשיים משותפים?

שיחה על נושא שלילי, כמו קושי משותף או בעיה פיזית / חברתית משותפת, יכולה ליצור תחושת חיבור הדדית. כאשר המוכר מביע הבנה כלפי הלקוח ומדבר על בעיה משותפת, הדבר עשוי להוביל למכירה. מדובר בשיחה שבה אפשר ליצור תחושת "אנחנו באותה סירה" ולהפוך את המוצר לאופציה טובה או פתרון לבעיה שנדונה.

למה לפעמים כדאי ליצור אווירה לא נעימה?

במקרים מסוימים, יצירת אווירה לא נעימה עשויה דווקא להועיל. אם הלקוח במצוקה רגשית, שיחה על נושא לא נעים עשויה לעורר את הצורך במענה או פתרון, ולהניע אותו לרכוש את המוצר. בעבודה עם לקוחות במצב רוח שלילי, לעיתים יש סיכוי גבוה יותר שהם יראו במוצר דרך לשיפור מצבם, ולכן עשויים לרכוש אותו. במקרים אלו, חשוב לוודא שלא מתדרדרים את הלקוח למצב של דיכאון עמוק, אלא שומרים על איזון רגיש.

האם זה נכון לומר שתמיד חייבים להימנע מיצירת אווירה שלילית?

בעוד שהתפיסה הרווחת היא להימנע מכל נושא שלילי, אליעד כהן טוען שזו גישה נכונה באופן חלקי בלבד. מצבים רבים דורשים להתמודד עם קשיים או מצוקות, ודווקא שיחה על נושא שלילי, כל עוד לא פוגעים במצב רוחו של הלקוח בצורה חדה מדי, עשויה ליצור תחושת קרבה ולהגביר את הסיכוי למכירה.

מהו האיזון הנכון בין אווירה חיובית ושלילית במכירה?

באופן כללי, המטרה היא ליצור חוויה נעימה ללקוח. עם זאת, חשוב לא לייחס רק לאווירה חיובית את יכולת המכירה. לעיתים שיחה על נושא שלילי, כל עוד היא נוגעת בקשיים או מצוקות משותפות, יכולה דווקא להוביל לתוצאה טובה ולחיזוק הקשר עם הלקוח. יש לשמור על איזון ולבחור את הנושא המתאים לגישה, תוך שמירה על תחושת קרבה ואמפתיה.
מדוע רבים חושבים שצריך לשמור על אווירה חיובית בלבד?

התפיסה הרווחת גורסת שכדי למכור ללקוח, כדאי לשמור על אווירה חיובית נעימה. ההנחה היא שכאשר הלקוח מרגיש טוב, הוא יטה יותר לקנות את המוצר. לכן ממליצים לפתח שיחת חולין בנושאים ידידותיים ולא לעסוק בדברים שעלולים ליצור מתח או אי - הסכמה. רבים סבורים כי שיחה על נושאים שליליים או רגישים עלולה לפגוע בחוויה של הלקוח ולהרחיק אותו מהרצון לקנות.

האם אווירה חיובית תמיד נחוצה כדי למכור ללקוח?

חשוב לזכור שהמטרה האמיתית היא לגרום ללקוח לחוות תחושה טובה סביב המוצר או סביב המפגש, אבל אין זה אומר שחייבים לדבר רק על נושאים חיוביים. לעתים, דיבור על נושא שלילי עשוי לחזק את הקשר עם הלקוח אם הוא מזדהה איתו, כמו למשל צרה משותפת או בעיה מוכרת שיכולה דווקא לקרב בין הצדדים. אווירה חיובית היא כלי יעיל, אבל היא לא בהכרח הדרך היחידה לגרום ללקוח להעדיף את המוצר.

האם כדאי לדבר גם על נושאים שליליים?

בהחלט כן, ובכמה היבטים:

1. אם הלקוח שונא מישהו או מתמודד עם בעיה מסוימת, שיחה על אותו נושא שלילי יכולה לגרום לו להרגיש קרבה למוכר. מדובר בהזדמנות לגלות אמפתיה או לחלוק חוויות דומות, מה שיכול להעצים את תחושת החיבור.

2. גם שיחה על אירועים שליליים בחדשות, בעיות חברתיות או כל נושא בעייתי אחר יכולה לתרום לקרבה, בתנאי שהיא לא מדרדרת את מצב רוחו של הלקוח.

3. אם הלקוח כבר במצב רוח רע, לא תמיד כדאי לנסות "לשפר" אותו באופן מלאכותי. לפעמים העובדה שהלקוח לא מרגיש טוב גורמת לו לחפש נחמה במוצר, ולכן הוא עשוי להיות יותר מוכן לרכישה.

כיצד מצב הרוח של הלקוח משפיע על סגירת העסקה?

מצב הרוח של הלקוח הוא גורם משמעותי בקבלת החלטות. כאשר הוא שמח, הוא עשוי להתלהב ולרצות להמשיך בשיחה נעימה. עם זאת, ישנם מצבים שבהם דווקא התחושה השלילית גורמת ללקוח לרצות "לפצות את עצמו" ברכישה. כך למשל, אם הלקוח עצוב או חווה תחושה שלילית, הוא עשוי לחפש הקלה וריגוש דווקא דרך קניית המוצר. לכן אין כלל מוחלט המחייב שהלקוח חייב להיות שמח. צריך להתאים את השיח למצבו הנפשי של הלקוח.

האם יש יתרונות בשיחה על קשיים ומצוקות משותפים?

שיחה על קשיים ומצוקות משותפים יכולה ליצור תחושת "אנחנו באותה סירה", מה שמקדם קרבה רגשית בין המוכר והלקוח. דיון משותף בבעיה מאפשר להציג את המוצר כפתרון אפשרי לבעיה או כמקור תמיכה. גם אם הנושא שלילי, עצם העובדה שיש הבנה והזדהות עשויה לחזק את הקשר עם הלקוח ולהגדיל את הסיכוי שיבחר לקנות.

מדוע לפעמים כדאי דווקא ליצור אווירה לא נעימה?

לצד השאיפה לאווירה חיובית, יש מקרים שבהם העלאת נושאים לא נעימים תורמת למכירה:

1. אם הלקוח חווה מצוקה רגשית, שיחה על הנושא הלא נעים עשויה להעמיק את הרגשתו הרעה ולגרום לו לחפש פתרון מהיר בדמות המוצר.

2. לעתים, אווירה לא נעימה סביב מישהו אחר (אויב משותף או בעיה חיצונית) גורמת ללקוח לתפוס את המוכר כבן - ברית, וכך מגבירה את האמון ההדדי.

3. גם במקרים שבהם השיחה אינה ממש "נעימה", עצם העיסוק בבעיות יכול ליצור תחושת קרבה ואמפתיה, בתנאי שלא מדרדרים את הלקוח למצב של חוסר מוטיבציה מוחלט או דיכאון עמוק שיביא אותו לוותר על העסקה.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של יצירת כימיה עם לקוחות, למכור ללקוחות וזה הולך ככה מה שמלמדים אנשים, שיש בזה גם היגיון תכף אני אסביר את זה יותר לעומק, הוא שבגדול למה לקוח קונה מוצר? כי הוא חושב שהמוצר הזה יעשה לו יותר טוב, זאת אומרת כשלקוח קונה מוצר הוא אמור להיות בתחושה טובה, הוא אמור להיות בתחושה שהולך לקרות לו דבר טוב מה שבעצם אומר שרצוי לנו להכניס את הלקוח לתחושה טובה שתהיה אווירה נעימה.

עכשיו בשביל למצוא אווירה נעימה איך בעצם יוצרים אווירה נעימה מול לקוח? אז יש הרבה דרכים ליצור אווירה נעימה. אחת הדרכים אומרת בעצם לדבר עם לקוח על דברים חיוביים כשעושים small talk או שיחת חולין, או משהו עם הלקוח שיחת היכרות, דבר איתו על דברים חיוביים. נגיד הולכים לנהל משא ומתן עם מישהו לפני הפגישה מבלבלים את המוח אחד לשני כי לא רוצים ישר לדבר על ענייני עבודה כאילו "לא באנו לפה בשביל לעבוד" ואז מנהלים שיחת חולין ואחת התפיסות אומרת תנסה לדבר על דברים חיוביים לא על דברים שליליים או דברים שיכולים ליצור קונפליקטים.

למה? צור אווירה חיובית, אווירה חיובית זה טוב אל תריב עם הלקוח או עם הפרטנר למשא ומתן, אם תעלה דברים של קונפליקט אתה יכול ליצור אווירה לא נעימה ויכול לעלות אחר כך במכירה או למשא ומתן או מה שזה לא יהיה. בקיצור השורה התחתונה היא כפי שנלמדת היא "דבר על הלקוח על דברים חיוביים", אוקי ולא על דברים שליליים אל תיצור אווירה שלילית בחדר. עכשיו מה שאני רוצה להוסיף פה בסיפור הזה שזה נכון באופן חלקי אבל לא ממש נכון, זאת אומרת המהות של העניין "המחויב" מה שנקרא הוא שהלקוח תהיה לו חוויה טובה ונעימה אבל זה לא בהכרח אומר שצריך לדבר רק על דברים חיוביים, למה? כי הרבה מאוד פעמים אפשר לדבר על דברים שליליים לאו דווקא שליליים ברמה של "אנחנו אומרים משהו נגד הלקוח", לאו דווקא בהקשר הזה אלא אפשר לדבר על דברים שליליים שזה עצמו יצור ללקוח תחושה טובה.

זאת אומרת לדוגמה אם נגיד אתה יודע שהלקוח שונא מישהו ואתה יכול לדבר איתו על דברים רעים על הבן אדם שאותו הוא שונא, עכשיו כמובן שמהיבט מסוים צריך לשים לב לא להכניס את הלקוח למצב רוח רע, לא להתחיל לדבר איתו עכשיו ברמה שהלקוח או הבן אדם, או הפרטנר או מי שזה לא יהיה ברמה שהוא ממש יתחיל להרגיש רע ומה שזה לא יהיה ואז לא יהיה לו חשק לעשות את העסקה הוא יגיד "עזוב לא בא לי להתעסק עם הרכישה" או מה שזה לא יהיה. אבל אף על פי כן המחויב זה לאו דווקא לדבר עם הלקוח על דברים טובים המחויב הוא, הדבר ההכרחי הוא לדבר עם הלקוח על דברים שיעשו ללקוח טוב ולכן גם לדבר עם הלקוח על דברים רעים גם זה עושה טוב, זה יכול להיות שקרה משהו רע בחדשות שסיפרו אחד לשני שקרה משהו ויכול להיות שאתה יודע שהלקוח הסתבך באיזה משהו, זה יכול להיות הרבה מאוד עניינים והשורה התחתונה היא שכן בהחלט אפשר לדבר גם על דברים רעים.

כאשר עוד פעם צריך לשים לב מהיבט מסוים לא להכניס את הלקוח למצב רוח רע כי אם הוא יהיה במצב רוח רע יכול להיות שהוא יגיד "עזוב לא בא לי לקנות את המוצר", למרות שגם פה במאמר מוסגר או לא במאמר מוסגר צריך לשים לב שהרבה פעמים עסקה היא תתרחש דווקא בגלל שללקוח יש מצב רוח רע דווקא כי זה כבר הסברתי במקום אחר בפעם אחרת, למי יותר קל למכור ללקוח שהוא עצוב או ללקוח שהוא שמח ויש דווקא מצבים שיותר קל למכור ללקוח שהוא עצוב, למה? כי הוא עצוב רע לו ואז הוא רוצה "להתנחם" במוצר, יש גם מצבים הפוכים ולכן זה גם לא בהכרח יהיה נכון לומר שצריך לוודא שהלקוח יהיה במצב רוח טוב לפעמים זה בסדר לגרום ללקוח להיות בדיכאון שהוא רוצה להתאבד, אני מקצין את זה עד כדי רמה כזאת לפני שהוא בא לקנות את המוצר כי דווקא יש יותר סיכוי שתצליח למכור לו את המוצר אם יהיה לו ממש רע.

אוקי לכן גם העניין של ליצור רק אווירה חיובית גם הוא לא בהכרח נכון, אוקי אבל אף על פי כן אני אומר גם מההיבט שאנחנו מנסים ליצור אווירה חיובית אווירה חיובית יכולה להיווצר גם כאשר מדברים על דברים רעים, למה? כי אם מדברים על דברים רעים והלקוח דווקא מזדהה עם מה שדיברנו איתו נגיד שיש צרה משותפת בעיה משותפת, מה שזה לא יהיה גם בדברים רעים גם אז זה יכול לגרום ללקוח דווקא ליצור אווירה נעימה ואווירה של קרבה מול הלקוח וזה דווקא יכול להגדיל את הסיכוי למכירה. ולכן לסיכומו של דבר קודם כל מהיבט מסוים כפי שאמרתי באמצע יש מצבים שדווקא כדאי ליצור אווירה לא נעימה, עכשיו כשאני אומר אווירה לא נעימה לא הכוונה לריב עם הלקוח זאת לא בהכרח המטרה, הכוונה ללא נעימה הכוונה לדבר עם הלקוח אפילו על דברים שיגרמו לו ללקוח להרגיש רע לא נגדנו נגד מישהו אחר, יכול להיות שאם הוא ירגיש רע נגד מישהו אחר אז הוא דווקא ירצה לקנות מאיתנו את המוצר כי דווקא זה פותר לו את הבעיה שלו, הוא ירגיש שהוא בדיכאון ואז הוא ירצה דווקא לקנות את המוצר.

זה אחד, שתיים גם אם אנחנו רוצים ליצור אווירה טובה לא חייבים לדבר רק על דברים לפעמים דווקא לדבר על איזו בעיה ולגלות אמפתיה או לפעמים לדבר על איזו צרה משותפת ולהגיד "כן אנחנו נצליח לצאת מזה" או כל דבר שיוצר קרבה, לאו דווקא "נצליח לצאת מזה" כל דבר שיוצר קרבה גם אם הדיבור הוא על דברים רעים גם אז זה תופס. אז שלא שיהיה לכולם בהצלחה.
להחליט למכור ללקוח שמח סיכוי הימנעות הנחות אמת היגיון להתמקד אווירה טובה לגרום לאישה חשיבה קיצונית אוירה נעימה איך להזדהות איך להתחבר עם לקוח איך למכור איך למכור ללקוח איך למכור ללקוחות הבעת הזדהות הזדהות הלקוח הלקוח שלך התחברות חיוביות יצירת אוירה חיובית יצירת אוירה נעימה יצירת אוירה שלילית יצירת כימיה יצירת כימיה עם הלקוח יצירת כימיה עם לקוח כימיה כימיה עם הלקוח כימיה עם לקוח להזדהות להתחבר להתחבר עם הלקוח להתחבר עם לקוח להתיידד עם הלקוח להתיידד עם לקוח למכור למכור ללקוח למכור ללקוח עצוב למכור ללקוח שמח למכור ללקוחות לקוח לקוח עצוב לקוח שמח לקוחות מחלות מתי למכור ללקוח עם מי להתחבר עצב עצבות עצוב שיחת חולין שיחת חולין עם הלקוח שיחת חולין עם לקוח שלילי שליליות שמח שמחה
איך למכור כשאתה לא במיטבך? איך למכור בלי אנרגיה? איך להגיע מוכן לפגישת מכירות? איך להרגיש מוכן? איך למכור כשאתה בלחץ? איך למכור את עצמך? איך למכור כשאתה בדיכאון? איך למכור כשאתה בחרדה? איך להיות במיטבך? איך לאפס את עצמך? ראיון עבודה, איך למכור בלי חשק? איך למכור בלי מצב רוח?
איך למכור כשאתה לא במיטבך? איך למכור בלי אנרגיה? איך להגיע מוכן לפגישת מכירות? איך להרגיש מוכן? איך למכור כשאתה בלחץ? איך למכור את עצמך? איך למכור כשאתה בדיכאון? איך למכור כשאתה בחרדה? איך להיות במיטבך? איך לאפס את עצמך? ראיון עבודה, איך למכור בלי חשק? איך למכור בלי מצב רוח? וכאן אתן את הטיפ המרכזי, מה לעשות כאשר אתה איש המכירות מרגיש בלחץ ומרגיש שאתה לא ... לחץ על משהו שקורה לך בחיים האישיים, משהו שעובר עליך. ואתה מרגיש חוסר אנרגיה וחוסר חשק לעבוד. והשאלה היא, איך למכור גם במצב הזה? והתשובה לכך היא די פשוטה, והיא שיש משהו אחד שאתה צריך לעשות, כדי להצליח למכור, גם אם אתה לא בפוקוס ולא במיטבך. והדבר הוא, להיצמד לאמת. דהיינו, עליך לשים אל מול העיניים שלך, את האמת, לגבי הטוב שהמוצר שלך עושה ללקוח שלך. זה הכל. וזה הדבר המרכזי והעצה המרכזית, שתיתן לך אנרגיה למכור, לא משנה מה עובר עליך. כי ברגע שאיש המכירות מנסה להעמיד פנים... מנסה לשחק משחק... מנסה לדבר לפי תבניות ... יש מצבים שבהם אין לבן אדם מצב רוח, ואז ממילא קשה לבן אדם, להיכנס לדמות של איש המכירות, כדי למכור. אבל הפתרון הוא, שעל איש המכירות להפסיק להיות שחקן ולשחק דמות כלשהי. ומה שעל איש המכירות כן לעשות, זה ...
איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? איך למכור מוצר גרוע? לא מאמין במוצר, להאמין במוצר, איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בעייתי? איך לשכנע לקוח? איך לא לדפוק את הלקוח? איך למכור מוצר שאתה לא היית קונה? איך למכור מוצר שאתה לא אוהב, איך למכור את המוצר שלך? אימון לאנשי מכירות, איך למכור מוצר בעייתי?
איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? איך למכור מוצר גרוע? לא מאמין במוצר, להאמין במוצר, איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בעייתי? איך לשכנע לקוח? איך לא לדפוק את הלקוח? איך למכור מוצר שאתה לא היית קונה? איך למכור מוצר שאתה לא אוהב, איך למכור את המוצר שלך? אימון לאנשי מכירות, איך למכור מוצר בעייתי? וכאן אבאר, איך באפשרותך למכור מוצר שאתה כאיש מכירות לא מאמין במוצר? ואיך באפשרותך, כן למכור מוצר גרוע?! כי אחת האמונות הבסיסיות בנושא מכירות אומרת, שכדי למכור מוצר, לשם כך עליך כאיש מכירות להאמין במוצר שלך. כי אם אתה לא תאמין במוצר שלך, איך תצליח לגרום ... להאמין שהמוצר יעשה לו טוב, וממילא לקנות אותו. אבל יש מצבים, שהמוצר גרוע בעינך כאיש מכירות. ויש מצבים שעליך למכור מוצר גרוע. ויש מצבים שעליך למכור מוצר, שאתה לא היית קונה אותו מעצמך. ויש מצבים שעליך למכור מוצר, שאתה חושב שהלקוח עושה טעות כשהוא קונה אותו. ויש מצבים שעליך למכור מוצר, שאתה עצמך לא מאמין במוצר הזה, שאתה עצמך חושב שהוא יקר מידי, גרוע מידי, ועוד חסרונות שונים. אז ...
איך למכור מוצר בלי מצב רוח? איך למכור את המוצר ולא את עצמך? איך למכור מוצר בלי אנרגיה? איך למכור מוצר בלי חשק? איך למכור מוצר כשאתה לא במיטבך? איך לעשות פרזנטציה בלי מצב רוח? איך להציג את עצך בלי מצב רוח? איך למכור כשאתה בדיכאון?
איך למכור מוצר בלי מצב רוח? איך למכור את המוצר ולא את עצמך? איך למכור מוצר בלי אנרגיה? איך למכור מוצר בלי חשק? איך למכור מוצר כשאתה לא במיטבך? איך לעשות פרזנטציה בלי מצב רוח? איך להציג את עצך בלי מצב רוח? איך למכור כשאתה בדיכאון?
איך למכור מוצר בלי מצב רוח? איך למכור את המוצר ולא את עצמך? איך למכור מוצר בלי אנרגיה? איך למכור מוצר בלי חשק? איך למכור מוצר כשאתה לא במיטבך? איך לעשות פרזנטציה בלי מצב רוח? איך להציג את עצך בלי מצב רוח? איך למכור כשאתה בדיכאון? איך למכור מוצר בלי מצב רוח ובלי אנרגיה? כאשר אדם נדרש למכור מוצר או לבצע פרזנטציה, אך נמצא במצב רוח ירוד, ללא אנרגיה או חשק, המשימה עלולה להיראות בלתי אפשרית. אליעד ... להתמודד עם מצב כזה, ואיך בכל זאת להצליח לבצע את המכירה גם כאשר התחושה האישית אינה במיטבה. האם צריך למכור את עצמך או את המוצר? אחת הטעויות המרכזיות שאנשי מכירות עושים היא שהם מניחים בטעות שעליהם למכור את עצמם. לפי אליעד כהן, איש מכירות לא צריך למכור את עצמו, אלא את המוצר שלו בלבד. אמנם קיימת גישה לפיה אם תמכור את עצמך - הלקוח יקנה ממך ... איש מכירות נכשל במכירות כשהוא בלי מצב רוח? הסיבה הנפוצה שאיש מכירות נכשל במכירה היא כי הוא חושב שעליו למכור את עצמו, ולכן כאשר הוא עייף, חסר חשק, לא מרוכז, מדוכא או חרד, הוא מרגיש שאינו מסוגל להציג עצמו ... כהן מדגיש שאתה יכול לחשוב על עצמך כל דבר שלילי שתרצה (סתום, דפוק, טיפש, אבן, מכוער, מבולבל), ועדיין להצליח למכור, מכיוון שמה שהלקוח רוצה הוא המוצר או השירות שלך - ולא את האישיות שלך. כיצד לפרק את הפחד מתהליך ... החסרונות שלו, וכיצד המוצר נותן פתרונות לצרכים של הלקוח - הוא הופך את התהליך לפשוט יותר. דוגמאות מעשיות - איך למכור כשאתה לא במיטבך? לדוגמה, אדם שמוכר נעליים חייב להבין שהלקוחות קונים נעליים, לא את אישיותו. אינסטלטור, לדוגמה נוספת, מוכר ... ההנחיות של אליעד כהן להצלחה במכירות בלי חשק או מצב רוח לסיכום, אליעד כהן מבהיר את העיקרון המרכזי: כדי למכור בהצלחה גם ללא מצב רוח או אנרגיה, יש להפריד בין האדם לבין המוצר. ברגע שמתמקדים רק במוצר, בהצגת יתרונותיו, חסרונותיו והפתרונות שהוא נותן ללקוח - ניתן לבצע מכירה מוצלחת, ללא קשר לתחושות האישיות. איך למכור מוצר בלי מצב רוח? איך לבצע מכירה ללא אנרגיה? איך להצליח במכירות כשאתה בדיכאון? איך להציג מוצר בלי למכור את עצמך? איך להתגבר על פחד מתהליך המכירה? איך למכור כשאתה בלי מצב רוח? איך למכור כשאתה בדיכאון? אתה מוכר את המוצר ולא את עצמך, איך לא לפחד מתהליך מכירה? טיפים לאנשים מכירות
למכור מוצרי יוקרה, איך למכור את המוצר הכי יקר? למכור מותגי על, איך לבנות מותג על? איך למכור מוצר מאוד יקר? איך למכור מוצר יותר יקר מאשר המתחרים? איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור ללקוח מוצר יקר? איך להסביר ללקוח למה המוצר יקר? איך לשווק מוצר יקר? איך לשווק מוצרי יוקרה? איך למכור מוצרי יוקרה? מיתוג מוצר יקר, איך למתג מוצר יקר? שיטות פרסום למוצרי יוקרה, שיטות מיתוג מוצרי יוקרה, מיתוג מותגי יוקרה, איך ליצור מותג על? בניית מותג על, פרמיית מחיר
למכור מוצרי יוקרה, איך למכור את המוצר הכי יקר? למכור מותגי על, איך לבנות מותג על? איך למכור מוצר מאוד יקר? איך למכור מוצר יותר יקר מאשר המתחרים? איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור ללקוח מוצר יקר? איך להסביר ללקוח למה המוצר יקר? איך לשווק מוצר יקר? איך לשווק מוצרי יוקרה? איך למכור מוצרי יוקרה? מיתוג מוצר יקר, איך למתג מוצר יקר? שיטות פרסום למוצרי יוקרה, שיטות מיתוג מוצרי יוקרה, מיתוג מותגי ... ללקוח לרכוש מוצר יקר? ואיך לגרום ללקוח לרכוש מוצר שהוא יותר יקר מאשר המתחרים שלו? כי לפעמים אנחנו רוצים למכור ללקוח מוצר, שבאמת הוא יותר יקר מאשר שאר המוצרים המתחרים שלו. ולפעמים באמת המחיר שלנו הרבה יותר יקר מאשר ... בקטגוריה שלו. כמה יקר? נניח שהוא יקר פי 10 מכל שאר המוצרים שמתחרים בו. אז איך עושים את זה? איך למכור את המוצר הכי יקר? איך למכור מוצר שהוא הכי יקר בקטגוריה שלו? ועל הדרך נסביר גם, איך למכור למינימליסט מוצרי יוקרה? ואיך לשכנע אנשים שמאמינים במינימליזם, לרכוש מוצרי יוקרה ומותגי יוקרה? ואיך לבנות מותגי יוקרה? ואיך לבנות ... ירכוש את המוצר שלך, כי הוא יוותר על היתרונות של המוצר שלך, הרי שבמקרה כזה עדיף לך יותר לנסות למכור את המוצר, באמצעות אמונה, שתגרום ללקוח להאמין שהמוצר שלך הרבה יותר טוב, בלי הצורך לנמק במה ולמה הוא יותר ...
הגדלת רווחיות, איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצר למרות העלות האלטרנטיבית שלו? איך למכור מוצר לא רווחי? איך למכור מוצרים זולים? איך להרוויח ממכירת מוצרים זולים? הוצאה אלטרנטיבית, איך לתמחר מוצר? איך למכור כל מוצר? יקר לי
הגדלת רווחיות, איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצר למרות העלות האלטרנטיבית שלו? איך למכור מוצר לא רווחי? איך למכור מוצרים זולים? איך להרוויח ממכירת מוצרים זולים? הוצאה אלטרנטיבית, איך לתמחר מוצר? איך למכור כל מוצר? יקר לי
הגדלת רווחיות, איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצר למרות העלות האלטרנטיבית שלו? איך למכור מוצר לא רווחי? איך למכור מוצרים זולים? איך להרוויח ממכירת מוצרים זולים? הוצאה אלטרנטיבית, איך לתמחר מוצר? איך למכור כל מוצר? יקר לי מהי עלות אלטרנטיבית ואיך היא משפיעה על רווחיות המכירה? כאשר קונים מוצר ב - 100 שקלים, לא משתלם למכור אותו במחיר נמוך או שווה למחיר הקנייה, כי אז נוצר הפסד או חוסר רווח. באופן טבעי, נעדיף למכור במחיר של 110 או 120 שקלים לפחות. אך גם אם המוצר נמכר במחיר גבוה יותר, לפעמים הוא עדיין לא ... - 120 שקלים. מוצר שנקנה ב - 100 שקלים ונמכר ב - 150 שקלים. העדיפות תהיה תמיד למוצרים שניתן למכור ב - 150 שקלים, כי הם מייצרים יותר רווח. לכן, גם אם המוצר הראשון מרוויח 20 שקלים, הוא מפסיד את הרווח הפוטנציאלי של 50 שקלים שאפשר להרוויח על המוצר השני. זאת העלות האלטרנטיבית. איך למכור מוצר לא כדאי, למרות עלותו האלטרנטיבית? הגישה הראשונה והקלאסית להתמודד עם מוצרים כאלו היא עבודה עם קבלני משנה. ניתן ... להפסיד זמן ומשאבים יקרים. אך אליעד מציע כיוון מחשבה נוסף, שהוא המהותי יותר - אין מוצר שבאמת לא כדאי למכור אותו. הרעיון המרכזי הוא שכל מוצר בעולם יכול להיות משתלם, בתנאי שיתומחר בהתאם. איך תמכור מוצר פחות משתלם באמצעות ... לא אמכור מוצר זה כי יש לי אלטרנטיבה משתלמת יותר. החשיבה הנכונה היא לומר: באיזה מחיר כן ישתלם לי למכור את המוצר הזה? תמיד קיים מחיר שיהפוך את המכירה לכדאית עבורך, ולכן במקום לדחות את ההצעה מראש, שקול פשוט ... של אליעד בנוגע למכירת מוצרים לא כדאיים לכאורה? המסקנה החשובה ביותר היא שאין מוצר או שירות בעולם שלא כדאי למכור אותו. מה שנראה כמוצר או שירות לא כדאי הוא פשוט מוצר שלא תומחר נכון. על ידי העלאת המחיר, אפשר ... מכירה בשל העלות האלטרנטיבית, מומלץ תמיד לבדוק מחדש כיצד לתמחר נכון את המוצר, כך שהעסקה תשתלם לך בכל מצב. איך למכור מוצר שלא כדאי למכור אותו? איך למכור מוצר שלא כלכלי למכור אותו? איך למכור מוצרים יקרים? איך לתמחר מוצרים ושירותים? מהי עלות אלטרנטיבית? איך להגדיל רווחיות של עסקאות? איך להפוך כל עסקה לרווחית? שלום חברים, איך למכור מוצר שלא שווה למכור אותו בגלל העלות האלטרנטיבית שלו? אני אסביר למה הכוונה. כאשר אנחנו קונים מוצר ב - 100 שקלים, אנחנו לא נרצה למכור אותו ב - 90, ואפילו לא ב - 100, כי אז אנחנו בעצם מפסידים כסף. לכן, נרצה למכור אותו למשל ב - 110 או 120. עכשיו, יש מוצרים שאנחנו לא נרצה למכור, למרות שאנחנו מרוויחים מהם. למה? כי אנחנו מפסידים את העלות האלטרנטיבית שלהם. מה הכוונה? נניח שיש לנו חנות עם ... עליו רק 100 מוצרים. כעת, אפשר למלא את המדף ב - 100 מוצרים שאפשר לקנות ב - 100 שקלים ולמכור ב - 120, או ב - 100 מוצרים שאפשר לקנות ב - 100 שקלים ולמכור ב - 150. מה עדיף להחזיק? ברור שנעדיף את המוצרים שאפשר למכור ב - 150, כי הם מניבים יותר רווח. אז למה לא למכור את המוצר הפחות רווחי? הבעיה היא לא שהמוצר נמכר בהפסד, אלא שהוא מפסיד לנו כסף דרך העלות האלטרנטיבית שלו ... כי בזמן שהמדף תפוס במוצר שמרוויחים עליו פחות, הוא לא פנוי למוצר שמרוויחים עליו יותר. איך בכל זאת אפשר למכור מוצרים שלא כדאי לנו למכור בגלל העלות האלטרנטיבית? פתרון קלאסי הוא לקחת קבלני משנה - כך העבודה נעשית בלי שאנחנו מבזבזים זמן ומשאבים. אבל ... נוספת בנושא, ניתן להיכנס לאתר האינטרנט EIP.co.il ולחפש מידע על עלות אלטרנטיבית, תמחור מוצרים ושיטות מכירה חכמות. שיהיה בהצלחה! איך למכור מוצר שלא כדאי למכור אותו? איך למכור מוצר שלא שווה למכור אותו? איך למכור מוצר שלא כלכלי למכור אותו? איך למכור מוצרים יקרים? איך לא להפסיד עסקאות? עבודה עם קבלני משנה, תמחור מוצרים ושירותים, איך להפוך כל עסקה לכדאית? איך ...
איך למכור מוצר עם חסרונות? איך למכור מוצר קשה למכירה? טעויות באיתור צרכי הלקוח, איך לא לאתר את צרכי הלקוח? באיזה סדר לאתר את צרכי הלקוח? איך ליצור מכנה משותף עם הלקוח? איך למכור מוצר בעייתי? איך למכור מוצר פגום? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות? איך למכור מוצר שקשה למכור אותו?
איך למכור מוצר עם חסרונות? איך למכור מוצר קשה למכירה? טעויות באיתור צרכי הלקוח, איך לא לאתר את צרכי הלקוח? באיזה סדר לאתר את צרכי הלקוח? איך ליצור מכנה משותף עם הלקוח? איך למכור מוצר בעייתי? איך למכור מוצר פגום? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות? איך למכור מוצר שקשה למכור אותו? כאשר באים לאתר את צרכי הלקוח, צריכים לזכור כי איתור צרכי הלקוח יכול גם להגדיל את הסיכוי לכך ...
מכירות למתחילים, מבוא למכירות, איך למכור בפעם הראשונה? איך למכור ללקוח הראשון? איך למכור מוצר חדש? הדרכת איש מכירות מתחיל, איך לגשת למכירה? איך למכור? איך לדעת למכור? איך ללמוד למכור? איך מוכרים? איך לבנות תסריט שיחה? איך להתכונן לשיחת מכירות? איך להתכונן לפגישת מכירות? איך להצליח למכור? איך מתחילים למכור? איך ניגשים למכירה? הדרכת אנשי מכירות מתחילים, הכנת תסריט שיחה
מכירות למתחילים, מבוא למכירות, איך למכור בפעם הראשונה? איך למכור ללקוח הראשון? איך למכור מוצר חדש? הדרכת איש מכירות מתחיל, איך לגשת למכירה? איך למכור? איך לדעת למכור? איך ללמוד למכור? איך מוכרים? איך לבנות תסריט שיחה? איך להתכונן לשיחת מכירות? איך להתכונן לפגישת מכירות? איך להצליח למכור? איך מתחילים למכור? איך ניגשים למכירה? הדרכת אנשי מכירות מתחילים, הכנת תסריט שיחה וכאן אבאר מספר תהליכים במכירת מוצר, בפרט בהתחלה של התהליך. כגון לדוגמה: איך להתחיל למכור מוצר / שירות חדש? איזה דברים אתה צריך לדעת לפני שאתה מתחיל למכור משהו? איזה שאלות עליך לשאול את עצמך, לפני שאתה מוכר מוצר כלשהו וניגש ללקוח הראשון שלך? איזה שאלות כדאי ... ואחרי שתשאל את השאלות הנכונות, ותמצא את התשובות הנכונות, על בסיס זה, תוכל לבנות תסריט שיחה / לגשת למכירה ולמכור עם ביטחון עצמי. אציין כי חלק מהשאלות להלן, יכול להיראות לך שהן חוזרות על עצמן בניסוח שונה, אבל יש ... מכירים כל המאפיינים של המוצר שהם מוכרים. ובכל מקרה, בשלב הראשון, עליך קודם כל להכיר את המוצר שאתה רוצה למכור, כמה שיותר טוב. ולהכיר פירושו, מה המוצר יודע לעשות? מהן אפשרויות השימוש במוצר? איך משתמשים במוצר? מה המוצר יכול ... של המוצר? וכולי. שלב 2: למד להכיר את יתרונות המוצר שלך! ואחרי שאתה כבר מכיר את המוצר שאתה רוצה למכור, עכשיו בשלב השני עליך להבין, מה הטוב שהמוצר שלך יכול לעשות ללקוח שלך. שזה בעצם אומר לשאול את עצמך ... יותר. וככל שיותר, יותר טוב). כאשר הרעיון הוא, להרגיל את המוח שלך, לדעת לקחת יתרון שיש במוצר שלך, ולדעת למכור אותו, להסביר אותו, להדגים אותו, להרחיב אותו ולהעצים אצלך, את תחושת הטוב שהוא יכול לעשות ללקוח. כמו כן, את ... האפשריים של המוצר. וככה תמכור יותר טוב. כי אם תמצא המון חסרונות במוצר, זה יוריד לך את הביטחון העצמי למכור. אבל אם לכל אחד מהחסרונות האלו, תמצא את התשובה האידיאלית ללקוח, ואת ההסבר, למה החיסרון הוא בכלל יתרון, ממילא יהיה לך הרבה יותר קל למכור ללקוח. דווקא בגלל שעבדת מסודר, ומצאת את החסרונות של המוצר, אבל מצאת גם את הטיפול האידיאלי בהתנגדות האפשרית של ... יותר מוכן להתמודד עם ההתנגדויות מכירה שיוצגו לך, כך ממילא תמכור יותר עם יותר ביטחון עצמי. וכך ממילא תצליח למכור יותר טוב יותר הרבה וכולי. ועליך לקחת עכשיו את רשימת כל התנגדויות המכירה שרשמת, באמצעות השלב הקודם, ועליך לעבור ... ללקוח? ומהי השפה של הלקוח ועולם המושגים של הלקוח, שאולי נסביר לו את הדברים בשפה שלו? שלב 6: התחל למכור את המוצר שלך, בהצלחה! ועכשיו, אחרי שענית תשובות מלאות ונכונות, לכמה שיותר שאלות מהשאלות שהוצגו לעיל, עכשיו בעצם אתה ...
למכור מכירות, איך לא לפחד למכור? איך ליהנות למכור? איך להרגיש בנוח למכור? איך להתמודד עם חרדת מכירות? איך למכור בלי חשק? איך למכור מוצר יקר? איך למכור בלי אנרגיה? אומץ למכור, ביטחון עצמי למכור, לא אוהב למכור, איך לאהוב למכור?
למכור מכירות, איך לא לפחד למכור? איך ליהנות למכור? איך להרגיש בנוח למכור? איך להתמודד עם חרדת מכירות? איך למכור בלי חשק? איך למכור מוצר יקר? איך למכור בלי אנרגיה? אומץ למכור, ביטחון עצמי למכור, לא אוהב למכור, איך לאהוב למכור?
למכור מכירות, איך לא לפחד למכור? איך ליהנות למכור? איך להרגיש בנוח למכור? איך להתמודד עם חרדת מכירות? איך למכור בלי חשק? איך למכור מוצר יקר? איך למכור בלי אנרגיה? אומץ למכור, ביטחון עצמי למכור, לא אוהב למכור, איך לאהוב למכור? איך להתמודד עם פחד מהמכירה וליהנות ממנה? הרצאה זו עוסקת בשאלה כיצד להתמודד עם פחד ממכירה, כיצד להרגיש בנוח ... מבין את הערך שאתה מציע ללקוח, המכירה תהיה קלה יותר גם כשמדובר במוצר יקר. במקרים שבהם אין לך חשק למכור, זה יכול להיות כי אתה לא מרגיש מחובר למוצר או לשירות. אליעד מציע למצוא את הקשר האישי עם המוצר ולהבין איך הוא עשוי לעזור ללקוח. אם תוכל לראות את התועלת שהמוצר מספק, יהיה לך הרבה יותר קל למכור אותו גם כשאין לך הרבה אנרגיה או מוטיבציה. מהם שלבי המכירה המומלצים? - בדוק אם אתה שלם עם המוצר ... על היתרונות שהלקוח יוכל להפיק מהמוצר. אם אתה שלם עם כל חלק במכירה, הפחדים יפחתו והמכירה תתבצע בצורה טבעית. איך למכור? איך למכור בלי חשק? איך למכור מוצרים יקרים? איך לשכנע לקוחות? הדרכת מכירות איך לא לפחד למכור וליהנות מזה? במהלך הרצאה זו, נדונה השאלה איך להתמודד עם פחד מהמכירה ולהרגיש בנוח כשמוכר, איך להתמודד עם חרדת מכירות ואיך למכור גם כשהמוצר יקר או אין חשק למכור. התשובה לשאלה המרכזית היא שמה שמשפיע על תחושת הפחד והקושי במכירה הוא הגישה האישית שלך למוצר ולמחיר. אם אתה ... גבוה מדי או שהמוצר לא טוב מספיק, תהליך המכירה יהפוך לקשה. ברגע שתהיה שלם עם הערך שאתה מציע, תוכל למכור אותו בקלות רבה יותר, גם אם המחיר גבוה. בנוסף, אם אין לך חשק למכור, זה יכול להיות כי אתה לא מרגיש מחובר למוצר או לשירות שאתה מציע. חיבור אישי למוצר יכול לעזור להימנע ... חוסר רצון או פחד מהמכירה. בסופו של דבר, אם אתה מאמין במוצר ובתועלת שלו, יהיה לך הרבה יותר קל למכור אותו. מהם שלבי המכירה המומלצים? - בדוק אם אתה שלם עם המוצר והמחיר. - ודא שהמוצר באמת מציע תועלת ... את המוצר בבהירות ובכנות. - אם אתה מרגיש שהמוצר שווה יותר ממה שאתה מבקש, תוכל להציג את זה בקלות. איך למכור איך למכור בלי חשק איך למכור מוצרים יקרים איך לשכנע לקוחות הדרכת מכירות
מוסריות בתהליך מכירה, איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? למכור ללקוח מוצר שהוא לא צריך, למכור ללקוח מוצר שהוא לא רוצה, למכור מוצר שאתה לא היית קונה אותו, איך למכור מוצר גרוע? לא מאמין במוצר, להאמין במוצר, איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בעייתי? איך לא לדפוק את הלקוח?
מוסריות בתהליך מכירה, איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? למכור ללקוח מוצר שהוא לא צריך, למכור ללקוח מוצר שהוא לא רוצה, למכור מוצר שאתה לא היית קונה אותו, איך למכור מוצר גרוע? לא מאמין במוצר, להאמין במוצר, איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בעייתי? איך לא לדפוק את הלקוח? וכאן אבאר, נקודת מבט שחשוב לאיש מכירות לדעת אותה, והיא נקודת המבט ... לא מאמין במוצר שאותו הוא מוכר, והוא עצמו לא חושב שהוא היה רוצה את המוצר, ואז הוא מרגיש רע למכור ללקוח מוצר שהוא (איש המכירות), חושב שהלקוח גם לא צריך / רוצה אותו. וכבר הסברתי במקום אחר, על איך באפשרותך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו. כי צריך לראות את הדברים, מנקודת המבט של הלקוח. אבל כאן ברצוני להוסיף עוד ... באמת רוצה משהו ספציפי. כפי שהסברתי את הרעיונות האלו במקומות אחרים. והמסר הוא, שעליך כאיש מכירות לזכור, שלא מחויב למכור ללקוח רק מוצר שהוא אומר שהוא צריך / רוצה אותו. כי הרצון והצורך יכולים להיווצר עם השימוש של הלקוח ...
הדרכת מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח
הדרכת מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח
הדרכת מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח איך לשכנע לקוח שהרצון שלך הוא בעצם הרצון שלו? הרבה אנשי מכירות שואלים איך לגרום ... את מה שהמוכר רוצה, על המוכר להתמקד בלהבין מה הלקוח רוצה, ומתוך הרצון הזה ליצור התאמה למה שהמוכר מעוניין למכור. אליעד מדגיש שזה לא רק משחק מילים אלא שינוי תודעתי אמיתי. במקום להגיד אני רוצה שהוא יקנה כי זה ... לדוגמה, אם מישהי מוכרת מחליק שיער, היא צריכה להפסיק לחשוב איך לגרום ללקוחה לקנות רק כי היא עצמה רוצה למכור, ולשאול את עצמה למה שהלקוחה בכלל תרצה לקנות את המוצר הזה. השינוי כאן הוא לא סמנטי, אלא מהותי - ... לחשוב על האינטרס האמיתי שלו. - להיות כנים לגבי חסרונות אבל להציג אותם בהשוואה ליתרונות המשמעותיים יותר. - לא למכור מוצר אלא למכור פתרון, תועלת או תחושה חיובית שהמוצר מספק. - קודם כל לשכנע את עצמך בערך המוצר, ורק אחר כך לנסות לשכנע את הלקוח. איך למכור מוצר ללקוח? איך ליצור ערך במכירות? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות? איך להתמודד עם התנגדויות במכירה? איך למכור מוצר יקר יותר? האם לשקר ללקוח במכירה? ש: אוקי, איך אני מלביש את הרצון שלי על האדם שמולי שהוא ... יש לי רצון שתסגור עכשיו עסקה ב 10,000 שקל. אליעד: שמי יסגור? ש: אתה. אליעד: נו. ש: אני רוצה למכור לך משהו. אליעד: לא לי, לו. ש: אוקי ואני רוצה שהוא ירצה את הרצון שלי שבסופו של דבר אני ... איך אני גורמת לו. ש: לי דרכו, זאת אומרת לגרום לי להרגיש שזה טוב בשבילי ואז אני אהיה יכולה למכור לו את זה. אליעד: מה את רוצה? ש: לגרום ללקוח להבין שזה טוב בשבילו. אליעד: את קמצנית, את אמרת ... באמת לא שורף את השיער? ש: הוא לא שורף את השיער. אליעד: אוקי, אז מה הבעיה, אז מה הבעיה למכור את המוצר הזה? ש: אין בעיה. אליעד: אז פתרנו את הבעיה? אבל מה שכולם אמרו למה לפני רגע חשבת ... מקרה? ש: אני לא מוכרת אותו. אליעד: לא, איך כן? ש: לא מוכרת אותו. אליעד: איך בכל זאת אפשר למכור אותו? ש: איך אפשר למכור אותו? אליעד: כן. ש: אולי מישהו רוצה להרוס לעצמו את השיער. אליעד: תשובה, לא ואף אחד לא רוצה להרוס ... השיער ומחליק אותו אם זה לא אמת, זאת שאלה מאוד קשה, איך יכול להיות מוצר שאת מוכרת לפני שרוצה למכור אותו שאמרת עליו משהו לא נכון? ש: אכן התמקדתי בחיסרון שלו. אליעד: רגע, עובדתית הוא שורף את השיער? ש: ... עלינו, עלי. אליעד: מה עשינו? עשינו את התהליך של להפוך את האפשרי למחויב, זה הכל. אוקי, מה אתה רוצה למכור לעצמך? אושר. ש: כן. אליעד: אתה אומר לו זה שורף את השיער ועושה לי רע, לחפש את האמת עושה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר עם הלקוח, להתיידד עם הלקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך למכור?, איך להעביר ביקורת בונה? איך לנהל את הזמן? איך לפרש חלומות? איך לקבל החלטות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך להעריך את עצמך? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להאמין בעצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך למכור?, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להשיג איזון נפשי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש בחירה חופשית? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש אמת מוחלטת? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש או אין אלוהים? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי, מטפל רגשי, רטוריקה בתחום איך למכור - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3281 שניות - עכשיו 17_08_2025 השעה 05:48:58 - wesi1