אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
פיתוח קריירה, איך להתקדם במקום העבודה? להתייחס לבוס כאל לקוח, לחשוב כמו עצמאי, להתייחס לעצמך כאל עסק, איך להתייחס לבוס? איך להתייחס לקולגות בארגון? איך להתייחס למנהלים בארגון? איך להתנהג במקום העבודה? איך להתקדם בחיים?
פיתוח קריירה, איך להתקדם במקום העבודה? להתייחס לבוס כאל לקוח, לחשוב כמו עצמאי, להתייחס לעצמך כאל עסק, איך להתייחס לבוס? איך להתייחס לקולגות בארגון? איך להתייחס למנהלים בארגון? איך להתנהג במקום העבודה? איך להתקדם בחיים?
... ליישם גם במקום עבודה רגיל. כל עצמאי מתייחס לעצמו כאל בעל עסק, בו יש מוצר שהוא מוכר, שירות שהוא מספק, ולקוחות שהוא משרת. אם אתה רוצה להתקדם כשכיר, אתה צריך לאמץ חשיבה דומה: - אתה הוא העסק: במקום לחשוב שאתה פשוט עובד במקום מסוים, עליך לראות את עצמך כמותג, כעסק עצמאי. אתה המוצר שאתה מציע. - השירות שאתה מספק: הזמן שלך והכישורים שלך הם המוצרים שאתה מציע. אתה לא רק עובד עבור מישהו, אתה מספק שירותים תוך כדי שיפור עצמי. - הלקוח שלך: הבוס שלך הוא הלקוח שלך. אם תתחיל לראות את הבוס כלקוח שלך, ... יאפשר לך להבין את תפקידך בצורה אחרת: - הבוס הוא הלקוח שלך: תתחיל לראות את הבוס כמו לקוח, שאתה מספק לו שירות. את לא רק מבצע את המשימות שלך, אלא דואג למכור לו את הזמן והכישורים שלך. - העובדים אחרים הם ספקים: כל עובדים אחרים בארגון הם ספקים של הבוס. אתה לא לבד, החברה כולה פועלת כשרשרת של ספקים שמספקים שירותים לבוס. - המנהלים שלך הם ספקים של הלקוח: המנהלים שמעליך הם למעשה ספקים שמספקים את השירותים שלהם גם הם לארגון ולבוס. כל אחד ממלא תפקיד בסביבה הארגונית. מה המשמעות של חשיבה כעצמאי? אם ... הקידום שלך? תפיסת העבודה כעסק עצמאי תשפיע באופן ישיר על הדרך בה תתנהל במשרד ותבצע את המשימות שלך: - תספק ערך אמיתי: אם אתה רואה את עצמך כבעל עסק, המטרה שלך היא לספק שירות איכותי, כך שהבוס שלך (הלקוח) יהיה מרוצה וישוב אליך שוב ושוב. - תנהל את הקשרים בצורה אסטרטגית: בדיוק כפי שבעל עסק יודע כיצד לתפקד מול לקוחות וספקים, גם אתה תלמד כיצד לנהל את הקשרים עם העובדים והמנהלים בארגון. - מיתוג אישי: שכירים מצליחים מבינים שהם מותג ... העבודה, עליך להתחיל לחשוב כמו עצמאי. חשוב להבין כי הבוס שלך הוא הלקוח שלך. אם תתחיל להתייחס אליו ככזה ותספק לו את השירות הטוב ביותר, תוכל לבנות לעצמך מותג אישי חזק ולהתקדם. אל תראה את עצמך רק כשכיר, אלא ... תפיסת העולם של עצמאי עצמאי שרוצה להצליח מתייחס לעצמו כאל בעל עסק. יש לו מוצר שהוא מוכר, לקוחות שהוא מספק להם שירות, ואופן חשיבה שמאפיין בעלי עסקים מצליחים. אם אתה רוצה להתקדם כשכיר, עליך לאמץ גישה דומה: - אתה הוא העסק - אתה המותג, אתה המוצר. - השירות שאתה מציע - הזמן והכישורים שלך הם המוצרים שאתה מספק. - הלקוח שלך - הבוס שלך הוא הלקוח שלך, ואתה מספק לו שירות. איך להתייחס לבוס ולסביבה הארגונית? כשאתה מתחיל לראות את הבוס שלך כלקוח, הכל משתנה: - הבוס שלך ... לך תמורת שירותים מסוימים - זה לא שונה מעסק עצמאי המוכר שירותים ללקוחות. - עובדים אחרים בארגון הם למעשה ספקים נוספים של הבוס שלך - בדיוק כפי שלעסק עצמאי יש ספקים שונים שמספקים מוצרים או שירותים ללקוחותיו. - המנהלים שמעליך הם גם ספקים של הלקוח הגדול יותר - הארגון כולו פועל כשרשרת של ספקים ולקוחות. מה המשמעות של חשיבה כעצמאי? אם אתה רואה את עצמך כבעל עסק, אתה חייב להתמקד בהתפתחות האישית שלך, ... על הקידום שלך? אם תתחיל לראות את הבוס שלך כלקוח, תתחיל לחשוב בצורה הרבה יותר אסטרטגית: - תבין כיצד לספק ערך אמיתי - כדי שהבוס שלך (הלקוח שלך) יהיה מרוצה, עליך לספק שירותים איכותיים ולדאוג שהערך שאתה נותן יהיה גבוה יותר משל האחרים. - תנהל את הקשרים שלך חכם יותר - כמו שבעל עסק יודע כיצד לעבוד עם לקוחות, ספקים ושותפים עסקיים, כך גם אתה תלמד כיצד לעבוד עם עובדים אחרים ועם המנהלים שלך. - תדאג למיתוג אישי - ... כדי להתקדם במקום העבודה, עליך לחשוב כמו עצמאי ולראות את עצמך כבעל עסק. הבוס שלך הוא הלקוח שלך, עליך לספק לו שירות מצוין, אבל במקביל להשקיע בפיתוח המוצר שלך - שזה אתה. תפסיק לראות את עצמך כשכיר חסר שליטה ... העצמי בעבודה? התנהלות מול מנהלים, תקשורת בין אישית, אימון להתקדמות בעבודה, אימון לבניית קריירה, איך להתייחס ללקוחות? התנהלות מול ספקים, התנהלות מול עובדים, התנהלות מול קולגות, איך לקבל העלאה במשכורת? האם להתפטר? איך להרוויח עוד כסף? לראות את הבוס ...
מטרות לפתח קריירה מבצעים איך להתקדם במקום עבודה ספקות התקדמות בעבודה איך לפעול שכירים
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים לתוצאות טובות? עבודה או תוצאה, מוטיבציה לעובדים, הישגיות עובדים, עובד כספק שירותים, איך לגרום לעובד לספק תוצאות? שיפור ביצועי עובדים, העלאת תפוקת העובדים, תפוקת עבודה, דרך או תוצאה, מאמץ או תוצאה
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים לתוצאות טובות? עבודה או תוצאה, מוטיבציה לעובדים, הישגיות עובדים, עובד כספק שירותים, איך לגרום לעובד לספק תוצאות? שיפור ביצועי עובדים, העלאת תפוקת העובדים, תפוקת עבודה, דרך או תוצאה, מאמץ או תוצאה
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים לתוצאות טובות? עבודה או תוצאה, מוטיבציה לעובדים, הישגיות עובדים, עובד כספק שירותים, איך לגרום לעובד לספק תוצאות? שיפור ביצועי עובדים, העלאת תפוקת העובדים, תפוקת עבודה, דרך או תוצאה, מאמץ או תוצאה מה ההבדל בין עבודה ... פחות יתרכז בתוצאות האמיתיות שאתה רוצה להשיג. איך להתייחס לעובדים כדי לשפר את ביצועיהם? אליעד מציע להתייחס לעובדים כמו לספקי שירות ולא כמו עבדים. עובד הוא לא עבד שאתה משלם לו כדי שיעבוד ויתאמץ. אתה משלם לו כדי שיספק לך תוצאה ספציפית. בדיוק כמו ספק שירות חיצוני, לא מעניין אותך כמה שעות או כמה מאמץ הוא השקיע, אלא רק אם קיבלת את השירות או המוצר ... הוא תוצאה ולא הפעולות בדרך אליה. כיצד גישה זו מעלה את המוטיבציה של העובדים? כאשר העובדים מרגישים שמתייחסים אליהם כספקי שירות ולא כעבדים, הם הופכים להיות עצמאים יותר ובעלי מוטיבציה גבוהה יותר. הם מבינים שבסוף הם נמדדים לפי ההישגים והתוצאות, ... ביצועים ותוצאות של עובדים היא להבהיר להם שהמטרה היחידה שלהם היא התוצאה הרצויה. כמנהל, התמקד בתוצאות בלבד, התייחס לעובדים כספקי שירות, והעבר מסרים ברורים שהתוצאות הן מה שחשוב ולא שעות העבודה או המאמץ. איך לגרום לעובדים להביא תוצאות? איך לנהל ... להביא את התוצאות מבלי להשקיע שעות רבות בעבודה, מה טוב. לעומת זאת? אם הוא עובד שעות רבות אך לא מספק את התוצאות, זה חסר ערך. מה המסר שאתה מעביר לעובדים שלך? כאשר אתה מגדיר משימות לעובד, האם אתה מדבר ... שעות עבודה. כאשר אתה מבצע שיחות משוב - התמקד בהשגת היעדים ולא רק בנוכחות או במאמץ. התייחסו לעובדים כמו לספקי שירות בדיוק כמו ספק שירות חיצוני, שבו לא מעניין אותך כמה שעות הוא השקיע אלא רק האם קיבלת את המוצר או השירות שהזמנת - ...
השכל של אליעד כהן מוטיבציה לעובדים מקום ללא זמן מנהלים עובדים השגת יעדים הגעה מאמץ או תוצאה שינוי
נסיעה במונית, שכנוע אנשים, תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? איך לשכנע מישהו?
נסיעה במונית, שכנוע אנשים, תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? איך לשכנע מישהו?
נסיעה במונית, שכנוע אנשים, תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? איך לשכנע מישהו? מתי הכי משתלם לשלם לנותן שירות? אחת הסוגיות שאליעד כהן עוסק בה היא השאלה מתי הכי כדאי לשלם למישהו שנותן לך שירות?. במהלך ההסבר שלו, ... לא יבצע את השירות. לעומת זאת, כאשר מדובר על בניית אתר או שירות דומה, אם הלקוח ישלם מראש, ייתכן שהנותן שירות לא ייתן את המקסימום או אפילו לא ישלים את העבודה כלל. במקרה כזה, ברור שלשלם מראש הוא סיכון גדול ... מהנסיעה המהירה. מה אליעד מציע לעשות באופן מעשי? אליעד מציע להתחיל את השירות (כמו נסיעה במונית), להעריך את מצב נותן השירות, ורק אז להחליט על עיתוי התשלום. אם הלקוח מרוצה ממהירות הנסיעה, אולי כדאי לתגמל באמצע או לקראת סוף הנסיעה ... חוזר ומדגיש שהנושא מורכב ואין תשובה יחידה שנכונה בכל המקרים. יש להפעיל שיקול דעת בהתאם לסיטואציה, למטרות ולמצבו של נותן השירות. מתי לשלם לנהג מונית? איך לשכנע אנשים באמצעות תשלום? האם לשלם מראש או בסוף? איך לגרום לנותן שירות להיות מהיר יותר? תשלום מראש או לפי התקדמות? לשלם לפי התקדמות או בסיום? כיצד לשכנע אנשים באמצעות כסף?
מה זה אישיות מה זה אהבה כסף חושש מטרות שכנוע איך לשמור על מוטיבציה איך להיפטר
ניתוח מקרה טיפולי, מפחד להעביר ביקורת, חושש מעימות, נחמדות יתר, מנסה למצוא חן, ניהול עובדים, ניהול לקוחות, התמודדות עם ספקים, מריבה עם עובדים, חושש מעימות, לא רוצה לריב, אימון למנהלים
6:44ניתוח מקרה טיפולי, מפחד להעביר ביקורת, חושש מעימות, נחמדות יתר, מנסה למצוא חן, ניהול עובדים, ניהול לקוחות, התמודדות עם ספקים, מריבה עם עובדים, חושש מעימות, לא רוצה לריב, אימון למנהלים
ניתוח מקרה טיפולי, מפחד להעביר ביקורת, חושש מעימות, נחמדות יתר, מנסה למצוא חן, ניהול עובדים, ניהול לקוחות, התמודדות עם ספקים, מריבה עם עובדים, חושש מעימות, לא רוצה לריב, אימון למנהלים למה אנשים מפחדים להעביר ביקורת בעבודה? אליעד כהן מנתח מקרה טיפולי שבו האדם מפחד להיכנס לעימותים עם עובדים, ספקים ולקוחות. אותו אדם נמנע מלומר את דעתו ומנסה להימנע ככל האפשר מעימותים, מה שגורם לו להיות לא יעיל בניהול ... אדם מפחד להיכנס לעימותים. מהו הגורם המרכזי לפחד מעימות? לדברי אליעד, עלינו לברר אם מקור הפחד הוא ספציפי לעובדים, ספקים ולקוחות או שזהו פחד כללי יותר מעימותים עם כל האנשים. אם אותו אדם מגלה שהפחד שלו מעימותים הוא רק כלפי אנשים שהוא תלוי בהם, כמו עובדים, ספקים או לקוחות, סימן שהגורם הוא הפחד לאבד את התועלת שהוא מקבל מהם. אם מדובר בפחד כללי יותר מעימותים עם ... מתגובות שליליות, מתגובה של כעס, דחייה או איבוד הערכה מצד אנשים. מה יכול לקרות אם נעביר ביקורת על עובדים וספקים? כדי להבין לעומק את הפחד, אליעד ממליץ לאדם לשאול את עצמו שאלות ספציפיות, כמו: מה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות אם הוא יעביר ביקורת לעובדים? האדם צריך לדמיין את התרחיש הכי גרוע, למשל שעובד יתפטר או שספק יעזוב אותו. כיצד מתמודדים עם פחד שהעובד או הספק יעזבו? בשלב הבא, אליעד ממליץ לבחון אם הפחד הזה הוא מוצדק. לדוגמה, אם העובד באמת יתפטר אם יעירו לו, ... על מתינות, הסבר הגיוני, והימנעות מהקצנות. כשהאדם מעביר ביקורת רגועה ומנומקת, הסיכוי לתגובה קיצונית יורד משמעותית. אם העובד או הספק יקבל את הביקורת בצורה הגיונית ומאוזנת, גם הסיכוי שהוא יחליט לעזוב את העבודה פוחת. כמו כן, אליעד מציין שהאדם ...
להבין לעומק מה זה היגיון קיצוניות איך להפסיק לפחד ניהול עובדים מה זה כעס להסתכל על עצמי נותן שירות
יחסי עובד מעביד, תפישת העובד כספק, תפקיד העובד בארגון, תפישת המעביד כלקוח, העובד שלך הוא הספק שלך, הבוס שלך הוא הלקוח שלך, ניהול עובדים בארגון, איך לנהל עובדים? איך להתנהל מול עובדים? אימון למנהלים, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים
יחסי עובד מעביד, תפישת העובד כספק, תפקיד העובד בארגון, תפישת המעביד כלקוח, העובד שלך הוא הספק שלך, הבוס שלך הוא הלקוח שלך, ניהול עובדים בארגון, איך לנהל עובדים? איך להתנהל מול עובדים? אימון למנהלים, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים
יחסי עובד מעביד, תפישת העובד כספק, תפקיד העובד בארגון, תפישת המעביד כלקוח, העובד שלך הוא הספק שלך, הבוס שלך הוא הלקוח שלך, ניהול עובדים בארגון, איך לנהל עובדים? איך להתנהל מול עובדים? אימון למנהלים, יעוץ ... מעביד? כאשר אנו מתבוננים על יחסי עובד ומעביד, בדרך כלל התפיסה היא שהעובד נמצא תחת סמכותו של המעביד, והוא מספק את השירותים שדרושים לו בעבור שכר. אך יש דרך חדשה להסתכל על מערכת יחסים זו, דרך השוואה למודל ספק - לקוח. זו היא דרך מעניינת שתוכל לשנות את תפיסת הניהול והיחסים בתוך הארגון. מה הכוונה בעובד כספק שירותים? המושג עובד כספק שירותים מציע שכל עובד למעשה מספק שירותים למעביד, בדיוק כמו ספק חיצוני שמספק שירותים לעסק. בהנחה שהעובד נמצא תחת משטר העבודה של המעביד, הוא למעשה מספק לו את השירותים שנדרשים, ובתמורה לכך הוא מקבל משכורת. אם הוא היה ספק חיצוני, הוא היה שולח חשבונית למעביד, אך במקום זאת הוא מקבל את תשלום העבודה באמצעות תלוש משכורת. המשמעות כאן היא שמבחינה פונקציונלית, המעביד הוא הלקוח של העובד, והעובד מספק לו שירותים שנדרשים. מה זה אומר לגבי תפישת המעביד כלקוח? מנגד, אם אתה בתפקיד המעביד, אתה יכול להסתכל על עצמך כלקוח של העובדים שלך. במקום לחשוב עליהם ככפופים לך, תוכל לראות בהם כמי שמספקים לך שירותים. אותם עובדים מספקים לך את השירותים שנדרשים במקום העבודה, ואותם שירותים הם אלו שאתה משלם להם עבורם באמצעות המשכורת החודשית. זהו שינוי ... הצורך של כל אחד במערכת. איך זה משנה את התפיסה? כאשר אתה מבין שיחסי העבודה הם למעשה מערכת של ספק - לקוח, התפיסה משתנה באופן מוחלט. כללים שמחליטים כיצד לעבוד עם לקוחות נכנסים לתוקף גם ביחסי עובד ומעביד: שמירה על שביעות רצון הלקוח - כמו שספק שירותים שואף לספק שירות איכותי ללקוח, כך גם העובד צריך לשאוף לשביעות רצונו של המעביד. מתן שירות איכותי - ספקים תמיד שואפים לספק שירות טוב כדי לשמור על לקוחותיהם, כך גם העובדים צריכים לדאוג להעניק שירותים איכותיים למעביד שלהם כדי להבטיח את המשך ... תביא לפתרון טוב יותר. לסיכום במקום להסתכל על יחסי עובד ומעביד כיחס של סמכות, אפשר לראות בהם מערכת של ספק - לקוח שבה כל אחד מספק ערך לשני. הצפייה שהעובד ייתן שירות טוב והמעביד יעניק תמורה הוגנת יכולה להוביל לשיפור משמעותי ביחסים הארגוניים. עקרונות העבודה ... ישנן דרכים רבות לנתח את הדינמיקה בין השניים. אחת הדרכים המעניינות להסתכל על כך היא דרך ההשוואה למודל של ספק שירותים. העובד כספק שירותים מה המשמעות של זה? אם אתה עובד עבור מישהו, ניתן לראות אותך כספק שירותים עבורו. כלומר, אתה מספק שירותים מסוימים לבוס שלך, ובמקום שהוא ישלם לך עבור חשבונית כמו לכל ספק, הוא משלם לך באמצעות משכורת חודשית. בסופו של דבר, הבוס שלך הוא הלקוח שלך, ואתה מספק לו שירותים. המעסיק כלקוח של העובד מהצד השני, אם יש לך עובדים תחתיך, אתה יכול לחשוב על עצמך לא רק כמנהל או בוס, אלא כלקוח של אותם עובדים. העובדים שלך מספקים לך שירותים מסוימים שבמקום לקבל תמורתם חשבונית, אתה משלם להם בתלוש משכורת. איך זה משנה את התפיסה? כאשר מבינים ... גם ליחסי עבודה. למשל: שמירה על שביעות רצון הלקוח - העובד צריך לשמור על שביעות הרצון של הבוס, כמו שספק דואג לרצות את הלקוח. מתן שירות איכותי - כמו שכל ספק רוצה לספק שירות טוב כדי להבטיח המשך עבודה, כך גם עובד צריך לפעול. התנהלות חוזית - העובד והמעביד למעשה פועלים על פי ... שירותים והתחייבויות הדדיות. השלכות על מערכת היחסים במקום העבודה ברגע שמסתכלים על יחסי עובד - מעביד דרך המשקפיים של ספק - לקוח, אפשר לגשת לניהול עובדים בצורה שונה. למשל: התייחסות לעובד כאל שותף עסקי ולא רק כאל כפוף. מתן ... של הצרכים - המעביד רוצה שירות איכותי והעובד רוצה תמורה הוגנת. לסיכום הבנת מערכת היחסים בין עובד למעביד כמערכת ספק - לקוח מאפשרת לנהל את הקשרים בצורה פרודוקטיבית ושקופה יותר. במקום לראות את העובד ככפוף והמעביד כבעל הסמכות המוחלטת, אפשר להבין שכל אחד מספק ערך לאחר, וניתן לשפר את היחסים על ידי גישה אסטרטגית חכמה יותר. למידע נוסף איך לנהל עובדים ניהול עובדים ...
יעילות לחשוב על עצמי מנהלים בוס כלקוח ניהול עובדים בארגון ספקים איך לשמור תפקיד העובד בארגון
ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים בכירים? איך להעביר סמכויות למנהל? איך לתת סמכויות למנהל? איך לתת אחריות ניהולית? אחריות המנהל על העובדים, המנהל כספק שירותים, ניהול ראשי צוותים, ניהול מנהלי עבודה, ניהול עובדים בכירים, יעוץ למנהלים
ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים בכירים? איך להעביר סמכויות למנהל? איך לתת סמכויות למנהל? איך לתת אחריות ניהולית? אחריות המנהל על העובדים, המנהל כספק שירותים, ניהול ראשי צוותים, ניהול מנהלי עבודה, ניהול עובדים בכירים, יעוץ למנהלים
... מנהלים בכירים? איך להעביר סמכויות למנהל? איך לתת סמכויות למנהל? איך לתת אחריות ניהולית? אחריות המנהל על העובדים, המנהל כספק שירותים, ניהול ראשי צוותים, ניהול מנהלי עבודה, ניהול עובדים בכירים, יעוץ למנהלים איך לנהל מנהלים בכירים בצורה יעילה? כאשר אתה ... העובדים שלו. כיצד מתבטאת האחריות הניהולית של המנהל על העובדים? האחריות של המנהל על העובדים שלו דומה לאחריות של ספק שירותים. כשאתה מזמין בעל מקצוע לבצע עבודה עבורך, אתה לא אומר לו איך בדיוק להשתמש במקדחה או בכלים אחרים. אתה קובע מהי התוצאה הרצויה והוא אחראי לספק את התוצאה הזו. לדוגמה, אם הזמנת קבלן לבצע שיפוץ, אתה אומר לו בדיוק מה אתה מצפה לקבל בסוף העבודה, ולא מתעניין באילו כלים או שיטות הוא משתמש. בדיוק כך, המנהל שתחתיך צריך להבין שהוא ספק שירותים שלך. הוא זה שאחראי על העובדים, והם מבחינתך רק כלי העבודה שלו. כיצד מתייחסים לעובדים ככלי עבודה של המנהל? ... אותם, ואם הוא חושב שעדיף לו להחליף את העובדים או לשנות את המבנה - זו אחריותו להחליט. העיקר שהוא יספק את התוצאה שהוגדרה לו מראש. מה ההקבלה בין תקציב כספי לעובדים? עוד אנלוגיה שממחישה היטב את האחריות של המנהל ... התוצאה היא האחריות שלך בלבד, ואם התוצאה לא הושגה, האחריות לכישלון היא עליך. מנהל טוב הוא כזה שמבין שהוא ספק שירותים שנמדד לפי התוצאות ולא לפי הסיפורים. איך לנהל מנהלים בכירים? איך לתת אחריות למנהל? איך להעביר סמכויות ניהוליות? ניהול מנהלי עבודה בכירים ייעוץ למנהלים בכירים איך לנהל ראשי צוותים? המנהל כספק שירותים ניהול מנהלי עובדים - איך לנהל את המנהלים שמתחתיך? שלום לכולם, היום נדבר על ניהול מנהלים של עובדים - ... עליך. הוא צריך לדעת שהעובדים שלו הם הכלים שהוא משתמש בהם, ושעליו להביא תוצאות. בדיוק כפי שבעל מקצוע אחראי לספק שירות ולא משנה איך הוא מבצע זאת, כך גם המנהל בארגון שלך צריך לדעת שהוא נמדד על פי תוצאות ולא ...
מתנגד למחיר למכור כמה שיותר איך לזכור לנהל מנהלי עבודה לבחור מטרות פיטורים למכור מוצרים יקרים
יצאת צדיק, יצאת רשע, יצאת גנב, לפני עיוור לא תיתן מכשול, פרצה קוראת לגנב, לדון לכף זכות, תשלום לנותן שירות, תלונות צרכנים, למה אנשים גונבים? למה אנשים משקרים? טכנאי גז
יצאת צדיק, יצאת רשע, יצאת גנב, לפני עיוור לא תיתן מכשול, פרצה קוראת לגנב, לדון לכף זכות, תשלום לנותן שירות, תלונות צרכנים, למה אנשים גונבים? למה אנשים משקרים? טכנאי גז
יצאת צדיק, יצאת רשע, יצאת גנב, לפני עיוור לא תיתן מכשול, פרצה קוראת לגנב, לדון לכף זכות, תשלום לנותן שירות, תלונות צרכנים, למה אנשים גונבים? למה אנשים משקרים? טכנאי גז למה טכנאי גז מרמים את הלקוחות שלהם? אליעד כהן ... משלם לו על ידע וזמן ולא רק על החלפה ממשית של הבלונים. מה תפקיד הלקוח במקרים של רמאות מצד נותני שירות? אליעד מצביע על כך שגם ללקוח יש אחריות במצב שנוצר. הוא מציין שבתוכנית הטלוויזיה, הלקוחה לא בדקה מראש מה ... המצב שבו הטכנאי מרמה אותה, בכך שלא התעניינה או לא בדקה דברים בסיסיים. לקוחות רבים לא מעריכים נכון את נותן השירות ולא מבינים שגם כאשר הטכנאי מגיע ולא מוצא תקלה, עדיין נעשה כאן שירות כלשהו. הטכנאי נסע, הגיע והשקיע מזמנו, ... לרמות, והבעיה הייתה נמנעת. כיצד ניתן למנוע מקרי רמאות? לסיום, אליעד מדגיש שתי דרכים מרכזיות להפחתת מקרי הרמאות מצד נותני השירות: שהלקוח יעריך מראש את השירות שניתן לו, ויבין שגם הזמן והמאמץ של נותן השירות שווים כסף. שתהיה שקיפות מראש לגבי העלויות והציפיות משני הצדדים, כך שלא תהיה הצדקה לשקר כדי להרוויח כסף. כאשר ...
צדיק או רשע הסרת אחריות לא עשיתי כלום לקוח משלם איך לרמות את הלקוח פרצה קוראת לגנב הבדלה מתי להסיר אחריות
איך לקבל הנחה? איך לגרום למישהו לתת לך הנחה? איך לשכנע מישהו לתת לך הנחה, איך לגרום למישהו לרצות לתת לך הנחה? שיטות לשכנע מוכר לתת לך הנחה, טריקים לקבל הנחות, איך לגרום למוכר לרצות לתת לך הנחה? איך להוריד מוכר במחיר? איך להתמודד עם מוכר שלא מוכן לתת הנחה? איך ללמוד איך לקבל הנחה? איך לשתול מחשבה למוכר? רכישה כמותית, הנחה כמותית, שיטות לקבל הנחה מספקים, ניהול רכש, מנהל רכש, איך לקבל את המחיר הכי טוב? איך לקנות בזול?
... מוכן לתת הנחה? איך ללמוד איך לקבל הנחה? איך לשתול מחשבה למוכר? רכישה כמותית, הנחה כמותית, שיטות לקבל הנחה מספקים, ניהול רכש, מנהל רכש, איך לקבל את המחיר הכי טוב? איך לקנות בזול? והפעם אסביר איך לגרום למישהו לתת ... על כמות עתידית שאתה אולי תרכוש ממנו בעתיד, כבר עכשיו ברכישה הראשונה. לסיכום: מי שרוצה לדעת איך לקבל הנחה מספקים / מוכרים וכיוב, כדאי שילמד את נקודת המבט של המוכר. איך קובעים מחיר? איך יודעים האם כמה ולמה ואיך ... שרוצה הנחה? וכולי. אם וככל שתכיר יותר טוב את כל הדברים האלו, זה מגדיל את הסיכוי שתוכל לקבל הנחות מספקים / מוכרים ונותני שירות. ובלי ועם קשר, אם מומלץ ללמוד גם את הנושא של מתנות חינם וגם אוהב בחינם.
טיפול בהתנגדות ניהול רכש להיות מומחה האם לתת הנחה ללקוחות למה זה יקר טריקים למה לא לתת הנחה ללקוחות לגרום לבחור
התמודדות עם תחרות עסקית, פירוט המפרט הטכני בהצעת מחיר, פחד מתחרות עסקית, פחד מהצעת מחיר יותר זולה, האם לפרט את המפרט הטכני בהצעת המחיר? יקר לי, פחד ממתחרים יותר זולים, איך לכתוב הצעת מחיר? מה לכתוב בהצעת המחיר? למכור מוצר יקר
התמודדות עם תחרות עסקית, פירוט המפרט הטכני בהצעת מחיר, פחד מתחרות עסקית, פחד מהצעת מחיר יותר זולה, האם לפרט את המפרט הטכני בהצעת המחיר? יקר לי, פחד ממתחרים יותר זולים, איך לכתוב הצעת מחיר? מה לכתוב בהצעת המחיר? למכור מוצר יקר
... הפרטים הטכניים ללקוח, כדי שהוא יבין את ההבדל ויראה את הערך האמיתי של מה שאתם מוכרים לו. האם אתם מספקים רק מפרט טכני או שיש לכם ערך מוסף? נקודה נוספת שאליעד מדגיש היא ההבחנה בין לספק מוצר טכני לבין לספק שירות בעל ערך מוסף. אם העסק שלכם רק מוכר חלקים או מפרט טכני ללא שום תוספת, אתם בבעיה. במקרה כזה ... מוצר בדיוק במחיר זול יותר. עם זאת, אליעד טוען שעסקים רציניים בדרך כלל לא מוכרים רק מפרט טכני, אלא מספקים שירותים נוספים חשובים כמו: הרכבת המוצר בצורה מקצועית ומדויקת. ניהול מלא של הפרויקט או של תהליך ההרכבה והאספקה. אחריות ארוכת טווח או שירות לקוחות מיוחד. ייעוץ מקצועי וליווי אישי לאורך כל התהליך. הדברים האלה יוצרים ערך מוסף ... אמיתי. אם אתם חוששים שהלקוח שלכם יפנה למתחרה זול יותר, כנראה שאתם עצמכם לא מבינים לעומק את הערך שאתם מספקים ללקוחות שלכם. הוא מוסיף ואומר שדווקא כאשר אתם מוכרים מוצר איכותי מאוד, הכרחי במיוחד לפרט את המפרט בצורה מלאה ... שיותר את כל מרכיבי המפרט הטכני של המוצר. תציגו את המחיר בצורה כוללת ולא פר רכיב בנפרד. תדגישו שאתם מספקים ערך מוסף אמיתי, כמו שירות הרכבה, ניהול, ליווי אישי, ואחריות. תזכרו שאם אתם אנשי מקצוע איכותיים, אתם מוכרים שירות ... יקבל מכם מפרט של מוצר או שירות ואז ייקח אותו למתחרה שלכם כדי לקבל הצעת מחיר זולה יותר? אתם מספקים שירות או מוצר, הלקוח מבקש הצעת מחיר, ואתם חוששים שאם תפרטו לו מה בדיוק הוא מקבל, הוא פשוט ייקח ... טוב, אתם דווקא צריכים לפרט את המפרט כמה שיותר, כדי שהלקוח יבין את הערך האמיתי שהוא מקבל. האם אתם מספקים רק את המפרט או גם ערך מוסף? אם אתם עוסקים רק בהעברת סחורה מיד ליד, החשש שלכם מוצדק. אם ... רשימת רכיבים, קל לו להשוות מחירים ולבחור את ההצעה הזולה ביותר. אבל אם אתם מנהלים עסק נכון, אתם לא מספקים רק מפרט טכני - אתם מספקים שירותים נוספים כמו: הרכבה מקצועית של המוצר ניהול הפרויקט או השירות אחריות ושירות לקוחות ייעוץ וליווי מקצועי כל אלה הם חלק מהשירות שאתם מספקים, ואלו דברים שהמתחרה שלכם לא בהכרח יוכל לתת באותה רמה. איך נכון לתמחר ולפרט את המפרט? אל תצמידו את ... אתם אנשי מקצוע טובים, אין סיבה לפחד שהלקוח ייקח את המפרט שלכם ויחפש הצעה זולה יותר. אם אתם באמת מספקים ערך מעבר למפרט הטכני, תדגישו זאת, תפרטו את מה שאתם נותנים, ותגבו מחיר בהתאם לשירות הכולל שאתם מציעים. חפשו ...
מחיר של מוצר התמודדות עם פחדים למכור לקוח אומר יקר לי מחיר יקר לקבל המוצר יקר הצעת מחיר יותר זולה
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ספקי שירותים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ספקי שירותים, איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להשיג איזון נפשי? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ספקי שירותים, איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשתול מחשבות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למצוא זוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לקבל החלטות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך לעשות יותר כסף? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת? מי ברא את אלוהים? האם יש או אין אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה לא להתאבד? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
הסברה לאחרים שנאת נתניהו לעשות כסף באונליפאנס שמרנות תכונות מנהיגות זיכרונות טובים איך פחד משפיע על קבלת החלטה? מפחד בלי להבין ממה למה לאהוב את עצמי? רוצה אהבה עצמית לאהוב את מה שהוא אוהב למרות שאני אוהבת אותו תחושה של חסר אושר קשר מונוגמי מאושר לאורך שנים להיות מאושר בלי סקס בגידה מפחד החלטה להיפרד הסיבות שבגללן קשה להחליט להתמודד עם חרטה איך מתמודדים עם חרדות? אני לא מצליח לשנות הרגלים הצלחה במשחק לקוח מבקש הנחה מוגזמת לזהות את סוג הלקוח הוא אוהב יותר את הילד הילד ברח מהבית תת מודע או מודע אדם מואר רוחנית ההיגיון של השיגעון איזו חוכמה יש במחלות נפשיות? איך להוציא אקס מהראש? לגרום לאקסית לחזור תרגיל לאימון כושר שרירי הברכיאורדיאליס להתקרב לבורא להתאחד עם הבורא קרוב להארה הארה רוחנית ושימוש בסמים החיסרון בלהיות אלוהים האם הספר להיות אלוהים? כסף באינטרנט מרדף אחרי כסף למה הוא משמעות החיים שלי? מה משמעות החיים? מצב רוח שלילי להתמודד עם דירוג שלילי בגוגל סיבת הבחירה החופשית בחירה חופשית וסיבתיות הוכחות שאלוהים לא ברא את העולם מה היה לפני שאלוהים ברא את העולם? עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן לכלכלת המשפחה, מאמן משפחתי, ייעוץ פילוסופי בנושא ספקי שירותים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.0938 שניות - עכשיו 09_11_2025 השעה 08:09:42 - wesi1