אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התמודדות עם תחרות עסקית, פירוט המפרט הטכני בהצעת מחיר, פחד מתחרות עסקית, פחד מהצעת מחיר יותר זולה, האם לפרט את המפרט הטכני בהצעת המחיר? יקר לי, פחד ממתחרים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
התמודדות עם תחרות עסקית, פירוט המפרט הטכני בהצעת מחיר, פחד מתחרות עסקית, פחד מהצעת מחיר יותר זולה, האם לפרט את המפרט הטכני בהצעת המחיר? יקר לי, פחד ממתחרים יותר זולים, איך לכתוב הצעת מחיר? מה לכתוב בהצעת המחיר? למכור מוצר יקר
איך להתמודד עם הפחד שהלקוח יפנה למתחרה עם המפרט?

אליעד מסביר שהרבה בעלי עסקים מפחדים שהלקוח יקבל מהם הצעת מחיר מפורטת, ייקח את המפרט הטכני, וילך למתחרים כדי לקבל הצעה זולה יותר. החשש הזה נובע מכך שאנשים חושבים שהלקוח פשוט ישווה את הרכיבים וימצא אלטרנטיבה זולה יותר במקום אחר. הדוגמה שאליעד נותן היא של בעל עסק שמוכר מחשבים יוקרתיים במחיר גבוה, כמו מחשב בעלות של 10,000 שקלים. אם אותו בעל עסק לא יפרט ללקוח את המפרט המדויק והיתרונות של המחשב, הלקוח עלול לפנות למתחרה ולקבל הצעה זולה משמעותית, אפילו במחיר של 5,000 שקלים, בלי להבין שיש הבדל באיכות.

מדוע המפרט האיכותי עלול דווקא לפגוע בכם אם לא תפרטו אותו?

אליעד מדגיש שככל שהמוצר שלכם איכותי ויקר יותר, כך הבעיה מחמירה. אם לא תפרטו ללקוח בדיוק מה כולל המפרט, הלקוח לא יבין למה המחיר שלכם כל כך גבוה, ועלול לבחור במוצר זול יותר של מתחרה שלא נותן את אותה איכות. לדוגמה, אם המוצר שלכם הוא מחשב יוקרתי במיוחד, אבל לא פירטתם בדיוק אילו חלקים איכותיים נמצאים בו, הלקוח עלול לחשוב שהמוצר של המתחרה, שהוא זול בהרבה, הוא בעצם דומה למוצר שלכם, למרות ההבדלים המשמעותיים באיכות וברמת החלקים.

לכן, דווקא במצב שבו המוצר איכותי במיוחד, יש צורך רב יותר לפרט בדיוק את כל הפרטים הטכניים ללקוח, כדי שהוא יבין את ההבדל ויראה את הערך האמיתי של מה שאתם מוכרים לו.

האם אתם מספקים רק מפרט טכני או שיש לכם ערך מוסף?

נקודה נוספת שאליעד מדגיש היא ההבחנה בין לספק מוצר טכני לבין לספק שירות בעל ערך מוסף. אם העסק שלכם רק מוכר חלקים או מפרט טכני ללא שום תוספת, אתם בבעיה. במקרה כזה באמת יש חשש שהלקוח ייקח את המפרט, יפנה למתחרה ויקנה את אותו מוצר בדיוק במחיר זול יותר. עם זאת, אליעד טוען שעסקים רציניים בדרך כלל לא מוכרים רק מפרט טכני, אלא מספקים שירותים נוספים חשובים כמו:
  • הרכבת המוצר בצורה מקצועית ומדויקת.
  • ניהול מלא של הפרויקט או של תהליך ההרכבה והאספקה.
  • אחריות ארוכת טווח או שירות לקוחות מיוחד.
  • ייעוץ מקצועי וליווי אישי לאורך כל התהליך.
הדברים האלה יוצרים ערך מוסף אמיתי שהמתחרים לא יכולים בהכרח לתת באותה רמה, וזה בדיוק מה שהלקוח צריך להבין כשהוא מקבל מכם הצעת מחיר.

איך נכון להציג את המחיר בהצעת המחיר?

אליעד מציע הצעה פרקטית: כאשר אתם נותנים הצעת מחיר מפורטת, חשוב שהמחיר יהיה מוצג כמחיר כולל ולא כצמוד לפרטי המפרט או לרכיבים עצמם. במקום לציין עלות לכל חלק וחלק בנפרד, יש להציג את המחיר כסך הכל הכללי, זאת אומרת שהלקוח יבין שהוא משלם עבור כל החבילה בשלמותה, כולל ההרכבה, השירות, האחריות והניהול. כך הלקוח לא יוכל להשוות אחד לאחד את המחירים של הרכיבים מול המתחרים, כי הערך שהוא מקבל אינו רק ברכיבים עצמם, אלא בשירות המקצועי הכולל שאתם נותנים לו.

לדוגמה, אם המוצר שלכם מורכב מעשרה חלקים שונים, אל תפרטו כמה עולה כל חלק בנפרד, אלא תנו מחיר אחד עבור החבילה השלמה. אם הלקוח ינסה להשוות למתחרה, הוא יבין שהמחיר אצלכם מגלם בתוכו הרבה יותר מאשר עלות הרכיבים עצמם.

איך להתגבר על הפחד מתחרות עסקית והצעת מחיר זולה יותר של מתחרים?

אליעד מבהיר שאם אתם אנשי מקצוע אמיתיים, אין סיבה לפחד מתחרות זולה. הפחד שלכם צריך להיעלם אם תבינו שאתם לא מוכרים רק רכיבים או מפרטים טכניים, אלא שירותים נלווים וערך מוסף אמיתי. אם אתם חוששים שהלקוח שלכם יפנה למתחרה זול יותר, כנראה שאתם עצמכם לא מבינים לעומק את הערך שאתם מספקים ללקוחות שלכם.

הוא מוסיף ואומר שדווקא כאשר אתם מוכרים מוצר איכותי מאוד, הכרחי במיוחד לפרט את המפרט בצורה מלאה ככל האפשר. אם לא תפרטו, הלקוח יטעה לחשוב שהמתחרה הזול נותן אותו דבר בדיוק, וכך תפסידו אותו. לעומת זאת, אם תפרטו במדויק את המפרט ותבהירו את הערך המוסף שלכם, תצליחו להראות ללקוח את הערך האמיתי של השירות שלכם.

לסיכום: איך לכתוב הצעת מחיר נכונה ולמכור מוצר יקר בלי לחשוש ממתחרים?

לסיכום, אליעד ממליץ שבכל הצעת מחיר:
  • תפרטו כמה שיותר את כל מרכיבי המפרט הטכני של המוצר.
  • תציגו את המחיר בצורה כוללת ולא פר רכיב בנפרד.
  • תדגישו שאתם מספקים ערך מוסף אמיתי, כמו שירות הרכבה, ניהול, ליווי אישי, ואחריות.
  • תזכרו שאם אתם אנשי מקצוע איכותיים, אתם מוכרים שירות כולל ולא רק מפרט או חלקים טכניים.
כך תוכלו להתמודד עם הפחד מתחרות עסקית, כי הלקוחות יבינו בדיוק על מה הם משלמים, ויבינו את היתרון המשמעותי שלכם מול המתחרים הזולים.
איך להתמודד עם הפחד שהלקוח ייקח את המפרט שלכם ויפנה למתחרה?

שלום חברים, איך מתמודדים עם החשש שהלקוח שלכם יקבל מכם מפרט של מוצר או שירות ואז ייקח אותו למתחרה שלכם כדי לקבל הצעת מחיר זולה יותר? אתם מספקים שירות או מוצר, הלקוח מבקש הצעת מחיר, ואתם חוששים שאם תפרטו לו מה בדיוק הוא מקבל, הוא פשוט ייקח את אותו מפרט ויחפש הצעה משתלמת יותר אצל מתחרים. איך מתמודדים עם זה?

ככל שהמפרט שלכם איכותי יותר, כך החשש גדל

אם המפרט שלכם איכותי במיוחד, הבעיה עלולה להיות חמורה יותר. לדוגמה, אם אתם מוכרים מחשב עם רכיבים יקרים במיוחד, והלקוח שואל כמה עולה המחשב ואתם עונים 10,000 ש"ח, יש סיכוי שהוא ילך למתחרה שלכם ויקבל הצעת מחיר של 5,000 ש"ח למחשב אחר, אולי באיכות נמוכה יותר. כלומר, ככל שהמפרט שלכם טוב יותר, כך אתם עלולים להיפגע יותר אם לא תפרטו ללקוח בדיוק מה הוא מקבל.

למה זה קורה?

אם לא תפרטו את המפרט שלכם, הלקוח לא ידע להבחין בין המוצר שלכם לבין מוצר פחות איכותי שהמתחרה מציע במחיר נמוך יותר. המתחרה עשוי לתת הצעת מחיר זולה יותר על מוצר שאינו ברמה של שלכם, אך הלקוח לא יהיה מודע לכך. לכן, אם המוצר שלכם באמת טוב, אתם דווקא צריכים לפרט את המפרט כמה שיותר, כדי שהלקוח יבין את הערך האמיתי שהוא מקבל.

האם אתם מספקים רק את המפרט או גם ערך מוסף?

אם אתם עוסקים רק בהעברת סחורה מיד ליד, החשש שלכם מוצדק. אם הלקוח רואה רק רשימת רכיבים, קל לו להשוות מחירים ולבחור את ההצעה הזולה ביותר. אבל אם אתם מנהלים עסק נכון, אתם לא מספקים רק מפרט טכני - אתם מספקים שירותים נוספים כמו:
  • הרכבה מקצועית של המוצר
  • ניהול הפרויקט או השירות
  • אחריות ושירות לקוחות
  • ייעוץ וליווי מקצועי
כל אלה הם חלק מהשירות שאתם מספקים, ואלו דברים שהמתחרה שלכם לא בהכרח יוכל לתת באותה רמה.

איך נכון לתמחר ולפרט את המפרט?

אל תצמידו את המחיר לרשימת הרכיבים. במקום זאת, תנו מחיר כולל על כל השירות, כך שהלקוח יבין שהוא משלם על חבילה שלמה ולא רק על חלקים בודדים. אם יש לכם עשרה רכיבים במוצר, אל תכתבו מחיר לכל רכיב בנפרד - הציגו מחיר כולל, שמגלם בתוכו גם את הערך המוסף שאתם נותנים.

לסיכום

אם אתם אנשי מקצוע טובים, אין סיבה לפחד שהלקוח ייקח את המפרט שלכם ויחפש הצעה זולה יותר. אם אתם באמת מספקים ערך מעבר למפרט הטכני, תדגישו זאת, תפרטו את מה שאתם נותנים, ותגבו מחיר בהתאם לשירות הכולל שאתם מציעים.

חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il בנושא מכירות, תחרות עסקית והתמודדות עם לקוחות. בהצלחה!
התמודדות עם לקוח הצעת מחיר יותר זולה יעוץ שירות ניהול פרויקטים איך להתמודד עם מתח לפחד התמודדות איך למכור מוצר יקר למה המוצר יקר לחשוב איך להתמודד עם תחרות איך להתמודד עם תחרות עסקית איך לכתוב איך לכתוב הצעת מחיר איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצרים יקרים האם לכתוב הצעת מחיר האם לפרט האם לפרט את המפרט הטכני בהצעת המחיר הלקוח אומר יקר לי הלקוח מתנגד למחיר המוצר יקר המוצר יקר לי המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר יקר המחיר יקר מידי הצעת מחיר הצעת מחיר יותר זולה התמודדות התמודדות עם תחרות התמודדות עם תחרות עסקית התנגדות למחיר התנגדות מחיר זה יקר לי טכני יקר יקר לי יקר ללקוח להתווכח על המחיר להתמודד להתמודד עם תחרות להתמודד עם תחרות עסקית לכתוב לכתוב בהצעת המחיר לכתוב הצעת מחיר למה המוצר יקר למה המוצר כל כך יקר למכור למכור מוצר למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרים למכור מוצרים יקרים לפחד ממתחרים לפחד מתחרות עסקית לפרט לפרט את המפרט הטכני בהצעת המחיר לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח מתנגד למחיר מה לכתוב בהצעת המחיר מוצר מוצר יקר מוצר יקר ללקוח מוצר יקר מידי מוצרים יקרים מחיר מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר של מוצר מפרט טכני מרגיש שהמוצר יקר מתחרים מתחרים עסקיים מתנגד למחיר עסק עסקים פחד פחד מהצעת מחיר יותר זולה פחד ממתחרים יותר זולים פחד מתחרות פחד מתחרות עסקית פחדים פירוט המפרט הטכני בהצעת מחיר קשה למכור מוצר יקר תחרות תחרות עסקית
איך ללמוד לפתח שיחה? מה לעשות כשהשיחה נתקעת? איך לא להיתקע בשיחה? על מה לדבר, איך ללמוד לדבר? איך לפתח נושאי שיחה? חשיבה יצירתית, איך לפתח את החשיבה? איך לכתוב חיבור? יכולת הבעה בכתב, יכולת הבעה בעל פה
... ללמוד לפתח שיחה? מה לעשות כשהשיחה נתקעת? איך לא להיתקע בשיחה? על מה לדבר, איך ללמוד לדבר? איך לפתח נושאי שיחה? חשיבה יצירתית, איך לפתח את החשיבה? איך לכתוב חיבור? יכולת הבעה בכתב, יכולת הבעה בעל פה וכאן אבאר, את אחד השלבים הראשוניים בתהליך למידה ... משמעות המשפט. השלב השני בללמוד לפתח שיחה, הוא לקחת כותרת אקראית של כתבה אקראית כלשהי, כאשר התרגיל שלך הוא, שעליך להמציא את המשך הכתבה. דהיינו, קח לדוגמה את המשפט מחירי החלב יעלו בחודש הבא ועכשיו עליך להמציא ולכתוב חיבור של כמה משפטים, שמספר ושמוסיף מידע על זה שמחירי החלב יעלו בחודש הבא. דברים שכמובן קשורים כמה שיותר לנושא של מחירי החלב. עכשיו כחלק מהשלב השני, עליך לקחת את החיבור שכתבת, ועליך כמו בשלב הראשון, להפוך אותו ...
איך לכתוב נאום משכנע? ניתוח נאום בנימין נתניהו, איך לכתוב נאום בחירות? איך לכתוב מסר משכנע? לדבר מול קהל, לשתול מחשבות, איך להעביר מסרים? פרזנטציה משכנעת, סודות השכנוע של ביבי נתניהו
איך לכתוב נאום משכנע? ניתוח נאום בנימין נתניהו, איך לכתוב נאום בחירות? איך לכתוב מסר משכנע? לדבר מול קהל, לשתול מחשבות, איך להעביר מסרים? פרזנטציה משכנעת, סודות השכנוע של ביבי נתניהו
איך לכתוב נאום משכנע? ניתוח נאום בנימין נתניהו, איך לכתוב נאום בחירות? איך לכתוב מסר משכנע? לדבר מול קהל, לשתול מחשבות, איך להעביר מסרים? פרזנטציה משכנעת, סודות השכנוע של ביבי נתניהו איך לכתוב נאום משכנע לפי אליעד כהן? כדי לכתוב נאום משכנע, יש צורך להקפיד על דקויות רבות בניסוח ובצורת ההגשה. אליעד כהן מנתח באופן מפורט נאום שנשא ראש הממשלה בנימין נתניהו, תוך שהוא מצביע על ... תחושת דחיפות ואיום, שמשאירה רושם חזק ומתמשך על השומעים. איך לכתוב נאום בחירות? איך לשכנע אנשים? איך להעביר מסר מול קהל? איך לשתול מחשבות אצל אנשים? איך להשתמש במילים לשכנוע? איך לדבר כמו בנימין נתניהו? איך לכתוב פרזנטציה משכנעת? ...
ניתוח NLP, ניתוח טקסט טיעוני, ניתוח נאום ביבי באום, יעוץ פוליטי, הכנת נאום פוליטי, יעוץ לפוליטיקאים, איך לכתוב טקסט משכנע? סודות השכנוע, ניתוח רטורי, ניתוח תוכן, ניתוח טיעונים, רטוריקה
ניתוח NLP, ניתוח טקסט טיעוני, ניתוח נאום ביבי באום, יעוץ פוליטי, הכנת נאום פוליטי, יעוץ לפוליטיקאים, איך לכתוב טקסט משכנע? סודות השכנוע, ניתוח רטורי, ניתוח תוכן, ניתוח טיעונים, רטוריקה
... NLP, ניתוח טקסט טיעוני, ניתוח נאום ביבי באום, יעוץ פוליטי, הכנת נאום פוליטי, יעוץ לפוליטיקאים, איך לכתוב טקסט משכנע? סודות השכנוע, ניתוח ... אמיתי נשמע כמטרה אידיאלית אך לא תמיד מציאותית, בעוד שלום מדויק עשוי להראות כאילו מדובר במטרה שהוגדרה בצורה ברורה ומדודה. ניסוח טיעונים רטוריקה פוליטית הכנה לנאום פוליטי כיצד לכתוב טקסט משכנע? ניתוח טקסט טיעוני סודות ...
ניתוח NLP, זיהוי מניפולציות בטקסט, זיהוי מסרים לתת מודע, זיהוי שתילת מחשבות, זיהוי טריקים לשכנוע, זיהוי טכניקות שכנוע, זיהוי מסרים תת הכרתיים, זיהוי שיטות שכנוע, איך לכתוב טקסט משכנע?
ניתוח NLP, זיהוי מניפולציות בטקסט, זיהוי מסרים לתת מודע, זיהוי שתילת מחשבות, זיהוי טריקים לשכנוע, זיהוי טכניקות שכנוע, זיהוי מסרים תת הכרתיים, זיהוי שיטות שכנוע, איך לכתוב טקסט משכנע?
... מסרים תת הכרתיים, זיהוי שיטות שכנוע, איך לכתוב טקסט משכנע? מהם מניפולציות בטקסט וכיצד זיהוי שלן מסייע לנו להבין טכניקות שכנוע? ... הקוראים, מבלי שהם יהיו מודעים לכך. איך לכתוב טקסט משכנע בעזרת NLP? כחלק מההסבר על איך לכתוב טקסט משכנע, אליעד מציין את החשיבות של בניית קשרים סמויים בין רעיונות שונים, תוך ... באמצעות NLP טכניקות שכנוע בטקסטים איך לכתוב טקסט משכנע? ...
מיומנויות תקשורת בין אישית, מיומנויות פיתוח שיחה, איך להתכתב בווצאפ? איך לשלוח סמס? איך לנסח הודעה? שלוש נקודות, סימן שאלה, סימני פיסוק, NLP, מחויב לענות לשאלה, איך לכתוב הודעה בווצאפ? לשאול מה שלומך
מיומנויות תקשורת בין אישית, מיומנויות פיתוח שיחה, איך להתכתב בווצאפ? איך לשלוח סמס? איך לנסח הודעה? שלוש נקודות, סימן שאלה, סימני פיסוק, NLP, מחויב לענות לשאלה, איך לכתוב הודעה בווצאפ? לשאול מה שלומך
... תקשורת בין אישית, מיומנויות פיתוח שיחה, איך להתכתב בווצאפ? איך לשלוח סמס? איך לנסח הודעה? שלוש נקודות, סימן שאלה, סימני פיסוק, NLP, מחויב לענות לשאלה, איך לכתוב הודעה בווצאפ? לשאול מה שלומך איך משפיעים סימני פיסוק על התחושות בתקשורת בין אישית בווטסאפ? כאשר מתקשרים בווטסאפ או בסמס, הצורה בה אנחנו ... חוששים שהצד השני לא ירצה לענות או ירגיש מחויב מדי, עדיף לא להשתמש בסימן שאלה. לדוגמה, אם אתם רוצים לשאול לשלומו של אדם מסוים, אך לא רוצים להלחיץ אותו או לגרום לו להרגיש שהוא חייב לענות, עדיף לכתוב את ההודעה ללא סימן שאלה. באופן זה הצד השני מבין שהמענה הוא אופציונלי בלבד. איך משפיע מיקום השאלה ביחס לאמירה? אליעד מדגיש את חשיבות הסדר בין ... טובה ורגישה יותר. מיומנויות תקשורת איך לשלוח הודעה בוואטסאפ NLP בתקשורת סימני פיסוק בהודעות פיתוח שיחה איך משפיע סימן השאלה על תקשורת בוואטסאפ? איך לנסח הודעה בצורה מתאימה? האם יש הבדל בין לכתוב מה שלומך? עם סימן שאלה לבין מה שלומך... או מה שלומך? השאלה הזו נוגעת למיומנויות תקשורת בין אישית, במיוחד בהודעות טקסט בוואטסאפ, סמסים או ...
איך לכתוב תסריט לסרט? איך לכתוב ספר? איך לכתוב מאמר? איך לכתוב עלילה? איך לבנות עלילה? איך להכין מצגת? איך להכין נאום? איך נראה תסריט? איך כותבים תסריט? איך לפתח תסריט? איך בונים מצגת? איך להכין פרזנטציה?
איך לכתוב תסריט לסרט? איך לכתוב ספר? איך לכתוב מאמר? איך לכתוב עלילה? איך לבנות עלילה? איך להכין מצגת? איך להכין נאום? איך נראה תסריט? איך כותבים תסריט? איך לפתח תסריט? איך בונים מצגת? איך להכין פרזנטציה? וכאן אבאר, שיטה פרקטית יעילה ונכונה, איך באמת לכתוב תסריט בצורה מובנית ואיך לשלוט בתסריט שלך, במובן שתוכל להחליט איזה דברים לפתח יותר ואיזה פחות. ואסביר גם, מהו התהליך של פיתוח התסריט? איך ניגשים לכתיבת תסריט? איך יודעים איך לפתח את התסריט? איך אפשרי לתקצר (לעשות תקציר) לתסריט? איך לכתוב תסריט פשוט וגם תסריט מורכב כמה שבא לך? איך נכון לתכנן את התסריט? איך לפתח את העלילה של התסריט בצורה מובנית? ועוד. אז צריך להבין, שלכתוב תסריט, זה בדיוק כמו לתכנן בניין שבונים אותו. דהיינו, שצריך לתכנן אותו מהחוצה, פנימה. מהמעטפת הכללית אל תוך החדרים הפנימיים. אחת הטעויות הנפוצות של אנשים שכותבים תסריט, היא, שהם מתחילים לכתוב את התסריט, עם המון פרטים, כבר מהסצינה הראשונה. ודרך החשיבה שלהם היא, שהם כותבים סצינה ואחר כך עוד סצינה ואחר כך את הסצינה הבאה וכולי. ובכל פעם ... להגדיר במילה אחת או שתי מילים, על מה התסריט. לדוגמה, תסריט דרמה, תסריט אימה, תסריט קומדיית אימה בדיונית. דהיינו, קודם כל להחליט לאיזה זאנר שייך התסריט שאתה רוצה לכתוב. ולצורך העניין ניקח תסריט ונחליט שהוא יעסוק בנושא של דרמה. עכשיו נשאל את עצמנו, באיזה נושא עוסקת הדרמה, כי יכולה להיות דרמה מהמון סיבות. לדוגמה, דרמה היסטורית, דרמה משפחתית, דרמה עסקית, דרמה זוגית, דרמה רפואית. ואז נבחר את הנושא שאנחנו רוצים לפתח אותו, לדוגמה: דרמה משפחתית. ואבהיר, שזה מקביל לתהליך של גדילה של עץ. שקודם ... ענף גזע ראשי בשם דרמה משפחתית. ונציג את זה בצורת התרשים הבאה: 1.דרמה >> משפחתית אוסיף כי ניתן לדוגמה להחליט שהדרמה תהיה שייכת לשני ענפים. כגון, דרמה משפחתית + דרמה עסקית. ואז מבחינת תרשים נציג את זה בצורה של: 1.דרמה 1.1.משפחתית 1.2.עסקית כמו כן אוסיף שבאפשרותנו להחליט ששתי העלילות המרכזיות של העץ של התסריט שלנו, יפגשו אחת עם השניה. שזה בסדר לגמרי וזה הופך בעצם את התסריט, ... של רונית, לפי ההקשר. ואסביר ואדגיש. אני כרגע לא עוסק כאן, באיך להפוך את התסריט למעניין ולמסקרן. שזה עניין בפני עצמו שצריך לדעת אותו. אני גם לא עוסק כאן באיך להחליט מה לכתוב בתסריט ובאיך לפתח את העלילה. אני כן עוסק כאן באיך לגשת לנושא של כתיבת התסריט ובאיך לפתח את העלילה באופן מובנה ומסודר ובלי ללכת לאיבוד. כאשר ... של עולם בדיוני, ממשי, שמורכב לפרטי פרטים, עד לרמה של הפרט הקטן ביותר. אבל הכל מתחיל מלראות את התמונה באופן כללי. ולאט לאט לפתח את העלילה. ואוסיף, כאשר אנחנו באים לכתוב תסריט, עלינו להשתדל באופן כללי, לפתח את רמות העומק במקביל ולא לצלול לתוך רמה אחת כלשהי, לפני שצללנו לרמות יותר רדודות בענפים אחרים. וככה בעצם ... כעלילה שעומדת בפני עצמה. אחכ נעשה זאת בדיוק עבור המבנה של העלילה השניה. ורק אחכ ברמות העומק הבאות, של מבנה התסריט, נשלב בו את החיבור של 2 העלילות. לדוגמה: 1.דרמה 1.1.עסקית 1.1.1.בחור שמפתח קריירה 1.1.2.מקים עסק 1.1.3.העסק מצליח 1.2.משפחתית 1.2.1.בחורה מכירה את הבחור 1.2.2.מקימים ביחד משפחה אוהבת ואחרי שכתבנו את המבנה הבסיסי הזה, עכשיו לדוגמה נרצה להראות, איך עלילה אחת משפיעה על העלילה השניה. לדוגמה: הצלחת העסקת, גורמת לאישה להיות חלק מהעסק, וגורמת לכך שבסופו של דבר הם יריבו ויתגרשו. ואז נתחיל בתתי ענפים להוסיף פרטים שבעצם יהוו, את העלילה הפנימית יותר שמחברת את העלילות שבחוץ. לדוגמה: 1.דרמה 1.1.עסקית 1.1.1.בחור שמפתח קריירה 1.1.2.מקים עסק 1.1.2.1.מתלבט לגבי תחום העסק, לא יודע אם להיות שכיר או עצמאי 1.1.3.העסק מצליח 1.1.3.1.העסק גדל יותר מידי 1.1.3.2.מכניס שותף 1.1.3.3.השותף מרמה בעסק 1.1.3.4.נפרד מהשותף 1.1.3.5.מכניס את האישה לעסק 1.2.משפחתית 1.2.1.בחורה מכירה את הבחור 1.2.1.1.התלבטויות לגבי מה חשוב יותר בחיים, כסף מול זוגיות 1.2.1.2.מדברים על האפשרות לעבוד ביחד 1.2.2.מקימים ביחד משפחה אוהבת 1.2.2.1.מביאים ילדים 1.2.2.2.כולם מרוצים מההכנסות של העסק 1.2.2.3.האישה מביעה את דעתה לגבי העסק ועוזרת לבעלה מבחוץ 1.2.2.4.האישה מציעה להיכנס לעסק שמכאן בעצם נוצרת לנו עלילה נוספת שהיא בעצם תוצג כך: 1.דרמה 1.1.עסקית 1.2.משפחתית 1.3.האשה בתוך ה
משחקי הכס, היגיון בחוסר היגיון, היגיון בסדרות מדע בדיוני, היגיון בסדרות פנטזיה, סרטי מדע בדיוני, סרטי פנטזיה, איך לביים סרט? איך לכתוב תסריט? בימאי סרטים, לביים סרטים, צפייה בסרטים
משחקי הכס, היגיון בחוסר היגיון, היגיון בסדרות מדע בדיוני, היגיון בסדרות פנטזיה, סרטי מדע בדיוני, סרטי פנטזיה, איך לביים סרט? איך לכתוב תסריט? בימאי סרטים, לביים סרטים, צפייה בסרטים
... היגיון, היגיון בסדרות מדע בדיוני, היגיון בסדרות פנטזיה, סרטי מדע בדיוני, סרטי פנטזיה, איך לביים סרט? איך לכתוב תסריט? בימאי סרטים, לביים סרטים, צפייה בסרטים למה אנשים מתלוננים על חוסר היגיון בסדרות פנטזיה ומדע בדיוני? ... ובכלל בכל סוג של כתיבה או יצירה בדיונית. למה אנשים מתלוננים על סדרות פנטזיה? מה זה היגיון פנימי בסרטים? איך לכתוב תסריט לסרט פנטזיה? מה לא הגיוני במשחקי הכס? איך בונים עולם בסרטי פנטזיה? איך לביים סדרת מדע בדיוני? ...
איך לכתוב מאמר? איך להכין נאום? איך להכין סדנא? איך להכין מצגת? איך בונים מצגת? איך כותבים מאמר? שלבים בתהליך של כתיבת מאמר, מודל להכנת נאום, מודל להכנת מצגת, איך להתכונן לנאום - פיתוח מיומנויות אישיות, פיתוח מיומנויות תקשורת, פיתוח מיומנויות למידה, פיתוח מיומנויות חשיבה, פיתוח מיומנויות ניהול, שיפור מיומנויות אישיות, שיפור מיומנויות תקשורת, שיפור מיומנויות למידה, שיפור מיומנויות ניהול
איך לכתוב מאמר? איך להכין נאום? איך להכין סדנא? איך להכין מצגת? איך ... נאום? איך מכינים הרצאה? איך להכין מצגת? וכיוב, שלב אחרי שלב. וזה, באמצעות גישה של מהות וצורה. דהיינו, שמתחילים בלכתוב את המהות של מה שרוצים לכתוב לומר. ולאחר מכן מלבישים על המהות הזאת, כל מיני צורות שונות, כמו ... מול מחשב, כדלקמן. ואסביר כאן את כל התהליך בדימוי של כתיבת מאמר. אבל זה תהליך זהה לחלוטין, גם במקרה שרוצים להכין הרצאה לכתוב נאום וכיוב. שלב 1 - נסה להגדיר בכמה שפחות מילים, על מה אתה הולך לכתוב את המאמר שלך. וכמה שפחות מילים, יותר טוב. לדוגמה, אתה הולך לכתוב מאמר על עגבניה. ובכוונה בחרתי כאן בדוגמה של כתיבת מאמר על עגבניה, כדי להראות שהתהליך הזה מתאים לכל נושא שתבחר לכתוב עליו מאמר כלשהו. אז שלב ראשון, הגדר בכמה שפחות מילים, את הנושא שאתה הולך לכתוב עליו את המאמר, כמו במקרה שלנו, שזו עגבניה. אז פתח את קובץ הוורד, ותכתוב בו את המילה עגבניה. שלב 2 - מתחת למילה עגבניה, צור רשימה שבה תכתוב בראשי פרקים, מה אתה רוצה לכתוב על העגבניה. כאשר כל ראש פרק, יהיה בשורה חדשה של הרשימה. ואני ... לומר, אלא תכתוב רק ראשי פרקים של מה שאתה רוצה לומר. לדוגמה: 1 - על חשיבות אכילת עגבניה. 2 - תהליך גידול העגבנייה. 3 - מחירי העגבניות. 4 - איזה מאכלים ניתן להכין מעגבניה. ואני חוזר ומדגיש, אל תכתוב כאן את כל מה שאתה רוצה לכתוב ולומר, אלא רק ואך ורק כותרות ראשיות של הנושאים שאתה רוצה לכתוב על העגבנייה. אז בעצם כרגע יש לנו כותרת ראשית של נושא המאמר, שהיא ... של המאמר. דהיינו, באפשרותך להחליט לדוגמה, שהשורה השלישית, תהיה במאמר לפני השורה הראשונה. דהיינו, שקודם לדוגמה תדבר על מחירי העגבניות ורק אחר כך תדבר על חשיבות אכילת העגבנייה וכיוב. כאשר ... שלב 3 - עכשיו גש לשורה הראשונה שברשימה שכתבת, כגון במקרה הנל, לשורה שמופיע בה על חשיבות אכילת עגבניה, ומתחתיה תתחיל לפרט את מה שאתה רוצה לכתוב ולומר על חשיבות אכילת העגבניה. וכאן יש שתי אפשרויות. אפשרות אחת היא, שישר תתחיל לכתוב את מה שאתה רוצה לכתוב על הנושא הזה. והאפשרות השנייה היא, ששוב תכין לך תת רשימה נוספת, ... גם לגבי כל שאר תתי הכותרות שיש ברשימה שהכנת קודם לכן. אפשרות 2 היא, שבאפשרותך עכשיו לחזור שוב לרשימה הקודמת, ולהתחיל לכתוב את מה שאתה רוצה לכתוב, על כל אחת מתתי הכותרות שציינת. דהיינו, להפוך את הכותרת, למשפט, שמסביר את מה שאתה רוצה לומר בנושא. ואם אתה רוצה שיהיה לך קל לדעת מה לכתוב על כל כותרת, באפשרותך לעשות זאת, על ידי זה שתשאל את עצמך, על איזה שאלות אתה רוצה לענות במה שאתה רוצה לכתוב. לדוגמה, קח את הכותרת חשיבות אכילת עגבניה >> ערכים תזונתיים, ... חדש. שלב 5 - עכשיו עליך בעצם לוודא, שאתה הופך את כל הכותרות ואת כל תתי הכותרות, למשפטים מלאים, עם כל מה שאתה רוצה לכתוב. ושים לב, תכתוב בצורה חופשית את מה שאתה רוצה לכתוב. רק שיהיה בצורה מסודרת ומובנית, דהיינו, בצורה שרעיונית תובן ... שכתבת. אולי ברצונך להוסיף משהו לתקן משהו להסביר משהו וכולי. הארות כלליות - הכנת תוכן המאמר - כמובן שלפני שאתה מתחיל לכתוב מאמר כלשהו מתחיל להכין נאום כלשהו וכיוב, עליך לדעת באופן כללי מה בכלל אתה רוצה לומר ולכתוב. וכאן הוסבר, איך לארגן את מה שאתה רוצה לומר, לצורה של מאמר. אבל ... ורק תוך כדי כתיבה, לאסוף את המידע שאתה רוצה להעביר. הארות כלליות - שימוש בפסקאות - כשאתה כותב מאמר וכיוב, חשוב שתדע לכתוב פסקאות שלא יהיו ארוכות מידי. זא אם אתה כותב איזה משהו ואתה קולט ... אותו לפסקה נפרדת. הארות כלליות - כותרת המאמר - לפעמים אתה יודע מראש מהי הכותרת המלאה של המאמר שלך. ולפעמים אתה תרצה לכתוב את כותרת המאמר, רק אחרי כתיבת המאמר עצמו. בהתאם למה שתכתוב במאמר ... שכותרת המאמר, תשקף את התוכן של המאמר. אאכ הכותרת היא סוג של טיזר וכיוב. הארות כלליות - הכנת מאמר טענות - נניח שברצונך לכתוב מאמר שמטרתו לשכנע אנשים ללבוש חולצות כחולות (המצאה אקראית, כדי ... פירוט בעל פה של כל הכותרות. הארות כלליות - חשיבה מסודרת - מי שהוא מספיק חכם וחושב בצורה מובנית ומסודרת, הוא יכול ישר לכתוב כל מאמר בכל נושא, בלי כל התהליך הנל. כי יש לו בראש את כל הרשימות ... בכתיבת המשפטים עצמם. אבל זו כמובן מיומנות, שרוכשים אותה באמצעות פיתוח של חשיבה מובנית וחשיבה מסודרת. סיכום: ניתן לכתוב מאמר בכל נושא, על ידי זה שקודם כל כותבים את המהות של המאמר. ...
מה זה שיווק שותפים? מה לכתוב בדפי נחיתה? איך לגרום ללקוחות לקנות באינטרנט? איך להעביר מסרים שיווקיים? איך לכתוב מסרים שיווקיים? איך לשכנע גולשים באינטרנט לקנות? איך ליצור קמפיין שיווקי? טיפים למכירות באינטרנט
מה זה שיווק שותפים? מה לכתוב בדפי נחיתה? איך לגרום ללקוחות לקנות באינטרנט? איך להעביר מסרים שיווקיים? איך לכתוב מסרים שיווקיים? איך לשכנע גולשים באינטרנט לקנות? איך ליצור קמפיין שיווקי? טיפים למכירות באינטרנט
... זה שיווק שותפים? מה לכתוב בדפי נחיתה? איך לגרום ללקוחות לקנות באינטרנט? איך להעביר מסרים שיווקיים? איך לכתוב מסרים שיווקיים? איך לשכנע גולשים באינטרנט לקנות? איך ליצור קמפיין שיווקי? טיפים למכירות באינטרנט מה זה שיווק שותפים ולמה הוא יכול להתאים לכם? אליעד כהן מסביר ששיווק שותפים הוא מודל עסקי לגיטימי שבו אדם משווק מוצרים של עסקים אחרים דרך האינטרנט ומקבל אחוזים על כל מכירה שהוא מבצע. שיווק שותפים אינו שונה במהותו מעבודת מכירות רגילה שבה איש מכירות מקבל אחוזים מהמכירה, רק שכאן העבודה מתבצעת באופן עצמאי וללא צורך להגיע פיזית למקום העבודה. לדוגמה, אם יש עסק שמוכר מצלמות, במקום להיות שכיר שמקבל משכורת לפי שעה פלוס אחוזי מכירות, בשיווק שותפים אתם תעבדו מהבית, תשווקו את המוצר אונליין ותקבלו אחוזים גבוהים יותר על המכירות שלכם. המודל הזה מתאים במיוחד למי שמעוניין בעצמאות עסקית או כהכנסה נוספת. איך לגרום ללקוח לקנות את המוצר שלכם באינטרנט? הנקודה המרכזית שאליעד כהן חוזר עליה שוב ושוב היא שבסופו של דבר אנשים לא קונים מוצרים, אלא קונים את התחושה הטובה שהמוצר אמור לספק להם. אנשים לא באמת מעוניינים במוצר עצמו, אלא בתחושת הסיפוק, הביטחון, האושר או ההצלחה שהמוצר יגרום להם להרגיש. אליעד נותן דוגמה ממכירת סדנה לירידה במשקל בשיטת NLP. הוא מסביר שאנשים לא באמת מעוניינים בסדנה עצמה וגם לא בטכניקת ה - NLP, אלא בתוצאה הסופית שהסדנה אמורה להעניק להם. לכן, כאשר ניגשים לכתוב דף נחיתה או מסר שיווקי, הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להבין בדיוק מה הלקוח הפוטנציאלי מחפש. למשל, האם הוא מחפש להרגיש בנוח עם גופו, להיראות טוב יותר, למצוא בן זוג, להצליח בעסקים או משהו אחר. רק אחרי שמזהים את הרצונות העמוקים של הלקוח, אפשר לפנות אליו בצורה מדויקת ולהציג לו את המוצר שלכם כהפתרון המושלם שיספק את התחושה שהוא רוצה. איך כותבים מסר שיווקי שמוכר? אליעד כהן מדגיש ... רוצים לרדת במשקל כדי להרגיש יותר בנוח בבגד ים בים, המסר השיווקי יפנה בדיוק לרצון הזה ויציג את הסדנה כדרך המהירה והטובה ביותר להשיג זאת. מה לכתוב בדף נחיתה ואיך למשוך את תשומת הלב של הגולש? אליעד כהן מדגיש שהדרך הכי טובה לכתוב דף נחיתה אפקטיבי היא לתת לגולש טעימה אמיתית מערך המוצר. הוא ממליץ לא למלא את הדף רק בהבטחות ריקות או סיסמאות, אלא באמת לתת משהו בעל ערך שהגולש יוכל ... או על האופן שבו אפשר לתחזק אותם בצורה קלה. בנוסף, אליעד ממליץ להשתמש בטכניקה שבה המסר מתומצת בשורות הראשונות של הטקסט, כאשר בשורות הבאות ניתן לפרט יותר. כך אפשר למשוך גם את מי שרוצה מידע מהיר וגם את מי שמחפש מידע מפורט. האם שיווק צריך להיות ... היתרונות כדי שהגולש ישתכנע. הכל תלוי בקהל היעד ובמצב הנוכחי שלו. איך להצליח בשיווק לאורך זמן? אליעד כהן מסביר שאנשים רבים מחפשים נוסחה מהירה למכור, אבל הוא מדגיש שנוסחאות כאלה בסופו של דבר לא עובדות לאורך זמן, כי כולם מתחילים להשתמש בהן ואז הן מאבדות מהאפקטיביות שלהן. לכן, עדיף להשקיע במחקר אמיתי, להכיר את המוצר ואת השוק שלכם לעומק, ולהציע ערך אמיתי לגולשים. הוא גם מדגיש שאם אתם באמת רוצים להצליח לאורך זמן, אתם חייבים באמת להאמין במוצר שלכם, ולדעת שהוא באמת יכול לעשות טוב לאנשים. אם המטרה שלכם היא רק לעשות כסף מהיר בלי לתת ערך אמיתי, כנראה שתתקשו להצליח. אליעד מדגים זאת באמצעות דוגמה של אופני שטח, ומסביר שכדי למכור אותם יש ללמוד היטב את היתרונות הייחודיים של הדגם הספציפי ולשווק את היתרונות האלה במדויק. רק מי שיודע להציג את הערך של המוצר בצורה אמיתית ומשכנעת יצליח למכור בצורה עקבית לאורך זמן. הטיפ המרכזי של אליעד כהן להצלחה במכירות ושיווק באינטרנט הטיפ המרכזי ... עושה טוב לאנשים?. כאשר נקודת המוצא שלכם היא לעשות טוב ללקוח ולתת לו ערך אמיתי, המכירות יבואו באופן טבעי וקל יותר. אנשים מרגישים כאשר מנסים למכור להם, וכאשר הם מרגישים שמישהו באמת מנסה לעזור להם, הם הרבה יותר פתוחים לקנות. איך כותבים דף נחיתה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על התמודדות עם תחרות עסקית, פירוט המפרט הטכני בהצעת מחיר, פחד מתחרות עסקית, פחד מהצעת מחיר יותר זולה, האם לפרט את המפרט הטכני בהצעת המחיר? יקר לי, פחד ממתחרים יותר זולים, איך לכתוב הצעת מחיר? מה לכתוב בהצעת המחיר? למכור מוצר יקר
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש אמת מוחלטת? האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? איך להיות מאושר? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם גירושין? איך לשפר את הזיכרון? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לנהל את הזמן? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשנות תכונות אופי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור אהבה? איך לפרש חלומות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחנך ילדים? איך להעריך את עצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל הוליסטי, אימון אישי להפרעות קשב וריכוז, מאמן אישי טלפוני ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1250 שניות - עכשיו 25_06_2025 השעה 21:16:37 - wesi1