אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ספקי שירותים ✔נסיעה במונית, שכנוע אנשים, תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
נסיעה במונית, שכנוע אנשים, תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? איך לשכנע מישהו?
מתי הכי משתלם לשלם לנותן שירות?

אחת הסוגיות שאליעד כהן עוסק בה היא השאלה "מתי הכי כדאי לשלם למישהו שנותן לך שירות?". במהלך ההסבר שלו, אליעד מביא מגוון דוגמאות מפורטות כדי להמחיש את השיקולים השונים שמשפיעים על קבלת ההחלטה בנוגע לעיתוי התשלום - האם לשלם מראש, באמצע השירות, או רק בסופו. הוא בוחן במיוחד את המקרה של נסיעה במונית כדוגמה מרכזית, אך מתייחס גם למקרים אחרים כמו הזמנת אתר אינטרנט מבעל מקצוע.

מתי כדאי לשלם לנהג המונית כדי שיגיע מהר?

אליעד מתאר מצב שבו נוסע מזמין מונית כדי להגיע ליעד במהירות האפשרית. הוא שואל ומנתח מה יגרום לנהג לנסוע בצורה הכי מהירה. אפשרויות התשלום הן לשלם מראש לפני תחילת הנסיעה, במהלך הנסיעה (באמצע), או רק בסוף לאחר ההגעה ליעד. אליעד מציג מספר שיקולים לכל אחת מהאפשרויות האלו:

אם התשלום יהיה מראש, הנהג כבר קיבל את הכסף ולכן עלול להרגיש פחות מחויב לנסוע מהר, כי אין לו לחץ של קבלת התשלום. מצד שני, הנהג עשוי לרצות לסיים את הנסיעה מהר כדי להמשיך לעבודתו הבאה - מאחר שכבר קיבל את התשלום, ייתכן שהוא יעדיף להיפטר מהמחויבות במהרה.

לעומת זאת, אם התשלום מתבצע בסוף, לנהג יש מוטיבציה לנסוע מהר כי הוא עדיין לא קיבל את הכסף, וייתכן שהוא ירצה לקבל את התשלום בהקדם האפשרי. עם זאת, ייתכן שהנהג לא יתאמץ במיוחד כי הוא יודע שהתשלום יגיע בכל מקרה, או כי הוא חושש שיש אפשרות שהנוסע לא ישלם לו בסופו של דבר.

אליעד מסביר שאין תשובה חד - משמעית לשאלה זו, מפני שישנם מספר רב של שיקולים המשתנים מנהג לנהג וממצב למצב.

מדוע אין תשובה חד - משמעית בנוגע לעיתוי התשלום?

אליעד מדגיש כי לא קיימת תשובה מוחלטת, כי התנהגות הנהג מושפעת מגורמים רבים ומגוונים:
  • רמת הלחץ הכלכלי של הנהג: אם לנהג חשוב במיוחד לקבל את הכסף והוא במצב כלכלי קשה, תשלום בסוף יכול להאיץ את הנסיעה שלו, כי הכסף עדיין לא בכיסו והוא חייב להבטיח שיקבל אותו מהר.
  • סדר היום של הנהג: אם הנהג עסוק מאוד, יתכן שתשלום מראש דווקא יאיץ את קצב הנסיעה, כי הוא ירצה לסיים את המחויבות ולעבור לעבודה הבאה.
  • סגנון הנהיגה: נהג שיש לו הרגל לנהוג במהירות מסוימת או שיש לו הגבלה מסוימת על מהירותו, ככל הנראה לא יושפע משמעותית מעיתוי התשלום.
  • חשש שהלקוח לא ישלם: אם הנהג חושש שהלקוח יברח או לא ישלם בסוף, תשלום מראש יגרום לו להרגיש בטוח יותר, אך ייתכן שגם יפגע במוטיבציה שלו למהר כי הוא כבר קיבל את הכסף.
  • אישיות הנהג: האם הנהג אדם שאוהב לחץ ומוטיבציה כספית גבוהה, או שהוא אדיש ולא יושפע כלל מכך שכבר קיבל או עוד לא קיבל את הכסף.
איך אליעד מסביר את ההבדל בין נסיעה במונית לקבלת שירות מבעל מקצוע?

אליעד מתייחס לכך שיש הבדל מהותי בין תשלום לנהג מונית לבין תשלום לבעל מקצוע כגון בונה אתרים. במקרה של נסיעה במונית, הנהג כמעט תמיד יביא את הלקוח ליעד בסופו של דבר, ולכן שאלת התשלום רלוונטית רק מבחינת קצב ואיכות השירות, לא מבחינת הסיכון שהנהג כלל לא יבצע את השירות.

לעומת זאת, כאשר מדובר על בניית אתר או שירות דומה, אם הלקוח...
הבטחות נסיעה במונית קבלת החלטה אפשרויות הבדלים קבלת החלטות ספקים קושי אדישות להיפטר לנסות איך לגרום לה איך לגרום לו איך לגרום למישהו איך לגרום למישהי איך לשכנע איך לשכנע מישהו בעל מקצוע התחלה התקדמות כסף לשכנע לשכנע מישהו לשלם בהתחלה לשלם בסוף לשלם לפי ההתקדמות לשלם מראש מקצוע מתי הכי כדאי לשלם מתי לשלם נותן שירות נותני שירות נסיעה במונית ספק שירות ספקי שירות ספקי שירותים ספקים שירות שכנוע שכנוע אנשים תשלום תשלום כספי תשלום לבעל מקצוע תשלום לנותן שירות
עבדות, עבודה, מלך או עבד, כסף, פחדים, למות ברעב, תלות רגשית, שביעות רצון הלקוחות
עבדות, עבודה, מלך או עבד, כסף, פחדים, למות ברעב, תלות רגשית, שביעות רצון הלקוחות
... ולא משוחררים. אליעד כהן מסביר שהמקור לתחושת העבדות הזו הוא תלות פנימית רגשית עמוקה בכסף או באדם שמשלם אותו. במצב כזה, האדם לא באמת מסוגל לספק את השירות הטוב ביותר שלו, מאחר שהוא נמצא בלחץ פנימי של אני חייב לעשות את המקסימום כדי להצדיק את הכסף שאני מקבל. זה מייצר מעגל קסמים שבו הפחד לא לספק את המקסימום גורם לחוסר שחרור, שמביא בהכרח לביצועים פחות טובים. לדברי אליעד, הפתרון הוא לא להפסיק לעבוד או לא לנסות לספק את המקסימום, אלא להגיע למקום פנימי שבו ... הזו, הוא יכול באמת לבחור להעניק שירות מתוך רצון נקי וללא תלות בפחד או לחץ. באופן פרדוקסלי, דווקא השחרור המוחלט מהצורך לקבל את הכסף מאפשר לאדם לספק שירות איכותי יותר ולהגיע לשביעות ...
לאהוב את הרע, לאהוב את הסבל, לא רוצה לסבול, להשתחרר מהסבל, מורים רוחניים, אלוהים הוא גם רע, מצא את ההבדלים, אלוהים עושה רע, חיפוש רוחני, חיים רעים, הכל לרעה
לאהוב את הרע, לאהוב את הסבל, לא רוצה לסבול, להשתחרר מהסבל, מורים רוחניים, אלוהים הוא גם רע, מצא את ההבדלים, אלוהים עושה רע, חיפוש רוחני, חיים רעים, הכל לרעה
... חיים את חייהם לפי האמונות והסיפורים שמסביבה, אך כדי להבין את האמת המוחלטת, יש לקחת את הספקים והאמונות האישיות ולבדוק אותן בצורה מעמיקה. הוא מציין את החשיבות שבחיפוש האמת ולא להתפתות למה שאומרים אחרים. כדי לעשות זאת, עליך לשאול את עצמך שאלות קיומיות ...
NLP, בטח איזה שאלה, משמעות המילים, טיפים למכירות, איך עובד המוח האנושי? טיפול בלקוחות, הגדלת מכירות, איך לשכנע אנשים? יצירת הזדהות עם הלקוח, כושר שכנוע, איך לשכנע לקוחות?
NLP, בטח איזה שאלה, משמעות המילים, טיפים למכירות, איך עובד המוח האנושי? טיפול בלקוחות, הגדלת מכירות, איך לשכנע אנשים? יצירת הזדהות עם הלקוח, כושר שכנוע, איך לשכנע לקוחות?
... זה, תוך כדי הצגת דוגמאות מפורטות וניתוחן לעומק. לדבריו, הבחירה במילים אלו לכאורה מסמלת הסכמה מלאה לשאלת הלקוח, אך בפועל היא עשויה ליצור תחושה של חוסר נוחות, ספק, ואף לזלזל בלקוח. הדוגמה המרכזית שבה השתמש אליעד היא של אדם שנכנס לחנות סמבוסק, ושואל את המוכר ... ודאות חזקה מדי, אשר עלולה לגרום ללקוח להרגיש שלא היה צורך בכלל בשאלתו, ושהוא למעשה שאל שאלה מיותרת. הביטוי איזה שאלה? - עוד יותר בעייתי מכיוון שהוא מטיל ספק בעצם הלגיטימיות של השאלה שנשאלה. הוא לא רק מאשר שאפשר להוסיף ביצה, אלא גם מייצר תחושה שהשאלה ... שאלות נוספות בעתיד. לפתח חשש לא מודע מאינטראקציה נוספת עם המוכר או עם בית העסק. להימנע מלשאול שאלות שעשויות להיות חיוניות לתהליך הרכישה. להרגיש זלזול מצד נותן השירות, ולהקטין את הסיכוי שיחזור לעסק או ימליץ עליו לאחרים. אליעד מדגיש שהאינטראקציה בין מוכר ללקוח ... התקשורת ולהימנע מתחושת חוסר נעימות? לפי אליעד, המוכר צריך להיות מודע למצב הנפשי שבו נמצא הלקוח בעת שהוא שואל את השאלה. אם לקוח שואל שאלה, הוא נמצא במצב של ספק או חוסר ודאות. לכן, התשובה של המוכר צריכה להיות מנוסחת בצורה שתעניק לגיטימציה לשאלת הלקוח ... אין שום בעיה, או כן, בהחלט אפשר. תשובות כאלה אינן פוגעות בלגיטימציה של השאלה אלא מעניקות ללקוח תחושת אישור, ובכך מעודדות אותו להמשיך ולנהל תקשורת נינוחה עם נותן השירות. באילו מצבים דווקא מתאים להשתמש בביטוי בטח, איזה שאלה?? אליעד מסביר שישנם מצבים ספציפיים בהם ... כזה, התשובה בטח, איזה שאלה? יכולה להעצים את תחושת הביטחון ולסייע ביצירת תחושת הזדהות. עם זאת, הוא מדגיש כי יש להשתמש בביטוי זה רק כשהשאלה אכן אינה במצב של ספק אמיתי, אלא רק לצורך חיזוק מחויבות ברורה שכבר קיימת. מה הקשר בין מודעות עצמית לשיפור השירות ... שמודעות עצמית היא המפתח להצלחה בשירות ובמכירות. מוכרים ואנשי שירות צריכים להבין באופן עמוק מה באמת קורה בראש של הלקוח כשהוא שואל שאלה. באמצעות מודעות עצמית, נותן השירות יכול לזהות את הצורך של הלקוח באישור, ודאות או נוחות רגשית, ולתת מענה בהתאם. על מנת לפתח ...
NLP, סודות ה NLP, טכניקות NLP, שימוש במילה לא, מילות שלילה, קורס NLP, סדנת NLP, לשתול מחשבות, איך למכור את עצמך? לימוד NLP, NLP שיטות, ניתוב לשוני פיזיולוגי, אסטרטגיות שכנוע
NLP, סודות ה NLP, טכניקות NLP, שימוש במילה לא, מילות שלילה, קורס NLP, סדנת NLP, לשתול מחשבות, איך למכור את עצמך? לימוד NLP, NLP שיטות, ניתוב לשוני פיזיולוגי, אסטרטגיות שכנוע
... רוצה לסגור את העסקה או לא רוצה לסגור את העסקה? נועד ליצור אשליה של בחירה, אך אליעד מציין כי עצם השאלה יכולה ליצור ספק ומורכבות, במקום להוביל את האדם לתשובה חד משמעית. 3. שימוש במילה מעל: המומחה אומר מעל 18 שנה כדי להחמיר את החשיבות של ניסיון, אך אליעד מסביר כי השימוש במילה מעל יוצר ספק ומקטין את הערך של 18 שנה. במקום לשדר יציבות, המילה מעל גורמת לשומע לשאול כמה מעל? ויוצרת תחושת חוסר אמינות. 4. שילוב מילים באופן מניפולטיבי: אליעד מציין כי ... היא חלק טבעי מהשפה, והמוח כן מעבד אותה - אך יש דרכים חכמות יותר להעביר מסרים. כאשר מנסים לשכנע, עדיף לא להזכיר ספק או אפשרות שלילית אם לא צריך. לא כל טענה שמשתמשת בדוגמה בודדת יכולה להפוך לחוק כללי. לשימוש במילים כמו מעל, חלקם, או ציון של שנה ספציפית יש השפעה על האופן שבו ... הממשלה, כולם. עכשיו, אתה נכנס לאתר של המתחרה הוא אומר גם. כאילו, מה אתה אומר באותה שנה הזמינו את אותם שירותים לכל הספקים? לא יכול להיות. אלא מה שלפני עשר שנים הוא עשה איזה פרוייקט למישהו שהיה קשור לחברת זה וזה ואז הוא כתב ואמרו משטרת ישראל. עכשיו הוא יגיד לך אתה יודע למה ... זה. אבל בכל מקרה הוא היה צריך לעשות את זה פה, כשאתה אומר האם אתם יכולים או לא ואז אתה אומר בוודאי אתה השארת אותו בספק. מה המניפולציה עושה? המניפולציה אומרת איך אתה יכול, בוא אני אסביר לך איך אתה יכול ואז הספק עבר מהאם אתה יכול לאיך אתה יכול. יש שתי דרכים בוא אני אגיד לך האם את אתה יכולים להיות מוכשרים כמוני ואז אתה אומר רגע רגע, אולי אני לא יכול?, מה מזאת אומרת. אתה ... יכול, עכשיו אני אסביר לך איך אתה יכול, לדוגמה, או כמה מהר אתה יכול, לא משנה. המילה אתה יכול לא היה צריך להטיל בה ספק. ש: אם אתה יכול מקפיץ לך, נכון את זה שלמה אתה לא יכול? אבל זה גם מקפיץ לך שכן אתה כן יכול. אליעד: כן אבל מה הוא מנסה לומר? אם זה היה בן אדם שאומר אני לא יכול ... זה לא מסובך. אני אסביר עוד פעם. השאלה מאיפה נקודת המוצא של הבן, לאיפה אתה רוצה להביא אותו. אם אתה רוצה לעורר בו ספק להגיד לו האם אתה יכול אם הוא בטוח שהוא לא יכול ותגיד לו מה זאת אומרת שאתה לא יכול, אתה יכול, אתה מעביר אותו מקיצון לקיצון זה בעיה. אבל אם הוא מתחיל מנוקדת הנחה שלא יודע אם אני יכול ואתה רוצה להביא אותו לאתה יכול אל תחזק לו את האולי אתה לא יכול. האם זה שם אותו בתוך פוזיציה של ספק, אל תשים אותו בפוזיציה. ש: האם זה או יכול או שזה לא יכול. יש אתה יכול ועוד כמה באוויר. אליעד: יפה, כמה שהוא אומר לך, הוא אומר לך בוודאי שאתם יכולים. זה משפט די ... לא אומר כלום. אם אתה אומר לבן אדם האם משהו נכון אתה אומר לו ברור שזה נכון אם ברור למה שאלת? זאת אומרת אם באמת יש ספק, על הבוודאי הזה הוא לא אמר אחר כך כלום לצורך העניין, זאת אומרת הוא אומר בוודאי שזה נכון, או משהו כזה. עכשיו, נגיד אם כן, הוא הביא איזה טענה אחר כך. אבל תסתכלו, ... הוא לא רוצה להזדהות. להזדהות תישארו בבית, תסתכלו רק ביוטיוב, כי הוא רוצה לגרום להם לבוא, לגרום להם לבוא לא מטיל ספק. אל תטיל ספק אתה מנסה לקחת דבר יחסי להפוך אותו למוחלט, אל תטיל ספק. ש: אז אם אני רוצה בעצם, שמישהו שאומר שהוא לא היה יכול לעשות משהו ואני רוצה שהוא כן יתחיל להאמין שהוא אולי יכול לעשות. אליעד: שמה זה שונה, כי שמה מאני לא יכול ... תראה הכנתי משהו לאכול. אלא מתי תקפוץ הכנתי משהו לאכול. בכל מקרה, בפשטות כשאתה אומר האם אתה מעורר אצל השומע אצל הספק זה המסר. עכשיו את אומרת למישהו האם ככה או ככה. ש: לא, כאילו כי אם אני רוצה שמישהו יבוא אלי, סתם לדוגמה, אני לא אומרת הכנתי משהו. אתה בא או לא. אליעד: או לא, ... למה אתה אומר אסור? כדי לגרום לו לעשות פעולה. אז תגיד לו מה הפעולה שהוא צריך לעשות במקום להגיד לו את האסור. אל תטיל ספק, למה? כי הוא בעצמו לא בטוח שמה שהוא אומר זה נכון. ש: אבל מה היתרון בלהגיד שאסור? אליעד: כי הוא יגיד אם יהיה מעניין מה שתגיד לי מה לעשות אז תמיד אתה לוקח צעד אחד אחורה או כדי לשכנע אותו למה הוא צריך לפעול. אבל אז אתה מטיל ספק. מה שאני בא להגיד בכל המערכות הדיפלומטיות, אם תשימו לב בטיעונים, כשמישהו טוען טיעון ואומר לדעתי זה אומר שהוא לא מאמין לעצמו, זה אומר שיש לו ספקות ולכן הוא ... למה? כי לתת אשליה של בחירה זה בדיוק הפוך. את האשליה של הבחירה, מה זה אומר לתת אשליה של הבחירה? אז הוא אומר איפה יש ספק, תעלים את הספק ושמה ניתן אשליה של הבחירה. כמו במקום האם אתה רוצה לסגור איתי את העסקה או לא רוצה לסגור איתי את העסקה, תשאל אותו איך אתה רוצה שנסגור את העסקה, איך אתה משלם, מתי ... שמתי יהיה פחות טוב. ש: זה יכול להלחיץ. אליעד: אז תגיד את זה בצורה לא מלחיצה, אסור לך להזכיר בשום פנים ואופן את הספק, בשום פנים ואופן. ש: אני חושבת שהוא ניסה להגיד. אליעד: להגיד אל תסגור איתי את העסקה אתה בעצם דוחף לו גם את הלא. ש: נכון, אני גם לא הבנתי את זה, כי זה היה נראה ... כלום זה גם כן בעיה. אתה צריך להגיד להם מה לעשות נכון? ש: אולי בצורת שאלה, לשאול שאלה. אליעד: עוד יותר גרוע, מה יש ספק. ש: להוביל. אם אני נותנת את תשומת הלב. אלעד: מה להוביל? אבל את רוצה לוודא שהוא לא יעשה את הפעולה הזאת. תגידי לו אל תכניס את היד לחשמל. את אומרת לילד אל תכניס ... תאכל? למה אתה מפריע לו באמצע? אתה לא מבין שאם בטעות תגיד לו תאכל יכול להיות שהוא לא יאכל. יש מצב שאתה רואה שיש לו ספק, הוא יאכל? לא יאכל, אז אתה אומר לו תאכל. כדי לסגור את הנישה. אבל אל תגיד לו אני לא מרשה לך לא לאכול הוא לא חשב בכלל על לאכול, הוא לא חשב בכלל על האופציה לא ... שהדבר הולך לכיוון הנכון, תשתוק אל תתערב. אם אתה תתחיל להגיד לו תעשה והוא כבר באמצע לעשות אתה בעצם הכנסת לו את הספק אולי לעשות. אם הוא נמצא על הספק תחזק אותו. ואם הוא הולך לרצוח תגיד לו אל תרצח. אם הוא רוצח תגיד לו אל תרצח. אם הוא לא יודע, צריך להגיד לו אתה צריך לשמור חיים ואם הוא שומר חיים אל תציע לו. זה ... לעשות את זה. עכשיו, כדי להגיד לו שזה מחויב אתה צריך לשכנע אותו למה זה מחויב. אם שכנעת אותו למה זה מחויב בעצם נתת ספק אולי זה בעצם לא באמת אפשרי. אז מה עושים? בסופו של דבר עוד פעם צריך לעשות הסתברות. מה אתה חושב שיש יותר סיכוי שיקרה בעוד עשר שנים שהוא יעשה או לא יעשה, אם אתה ...
איך להצליח במכירות? מה אתה מוכר ללקוח? מה הלקוח מחפש? מה הלקוח רוצה? איך להצליח למכור? מהי מהות המכירה? איך מוכרים ללקוח? איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים לקוחות? טיפים למכירות
איך להצליח במכירות? מה אתה מוכר ללקוח? מה הלקוח מחפש? מה הלקוח רוצה? איך להצליח למכור? מהי מהות המכירה? איך מוכרים ללקוח? איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים לקוחות? טיפים למכירות
... אתה בעצם מוכר ללקוח? לקוחות לא באים לקנות את המוצר עצמו, אלא את התוצאה או התחושה שהמוצר מספק להם. על המוכר להתמקד במהות של הצורך של הלקוח, ולא במוצר עצמו. מה הלקוח באמת רוצה? אם תנתחו את כל העסקאות בהן המכירה מצליחה, ... כאשר יש לך זמן קצר עם לקוח, כדאי לא להתחיל להציג את המוצר, אלא לבדוק מה הלקוח רוצה ולספק לו את המענה המתאים. איך להבין את המהות בזמן אמת? המפתח להצלחה במכירה הוא לדעת להבחין מה הלקוח באמת רוצה בשיחה. במהלך השיחה, ... לאלטרנטיבות שלו, נכון? אז אני לא רוצה את התשובה הזאת. ש: להאמין במוצר. אליעד: לא. ש: לספק את המוצר ללקוח, אם הוא רוצה הוא יקנה. אליעד: קודם כל מה שאמרת זה נכון אבל תסביר את המהות של התשובה. בן אדם שאומר לי תקשיב, ... הגיע ואז הבנו פה משהו, למה הוא בא אלי? כי הוא חושב שאולי אני יכול לעשות לו טוב בחיים. ש: מספק לו את הצרכים שלו. אליעד: קודם כל להסתכל באופן כללי. הוא בא אלי כי הוא חושב שאני יכול לעשות לו יותר טוב בחיים מאשר שטוב לו ... כזאת וכזאת, לא. עכשיו אתה צריך לאלתר למה הוא רוצה את הטלויזיה? יש לי בשבילך משהו שיספק לך חוויית צפייה סוף הדרך, משהו שירשים את כולם, עכשיו אתה יודע מה? יש לי את זה ואת זה. קודם כל תתחיל מהסיבה שהוא רצה לקנות ... אני מוכר X, נכשלת. אני עושה טוב לאנשים באמצעות זה שאני ממלא להם חסרונות מסוימים. ש: אני נותן שירות וזה. אליעד: איזה שירות? מי צריך שירות. הוא אמר לך משהו אחר. ש: זה כמו סטרס שאומר אני מספק אנשים כאילו להרגיש יותר טוב. אליעד: אולי, תקשיב זה לא אני נותן שירות לאנשים, אני המקצוע שלי לעשות אנשים מאושרים. באופן יחסי מאושרים, אתה נותן לאנשים אושר?, כן. בא בן אדם רעב, נותן לו לחם, בא ...
תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? לעבוד בחינם, משא ומתן, מתנות חינם, אוהב בחינם
תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? לעבוד בחינם, משא ומתן, מתנות חינם, אוהב בחינם
... כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? לעבוד בחינם, משא ומתן, מתנות חינם, אוהב בחינם מתי הכי כדאי לשלם לנותן שירות כדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר? בשיחה זו, אליעד כהן מתמקד בשאלה מה הזמן הטוב ביותר לשלם לבעל מקצוע או נותן שירות - האם עדיף לשלם מראש, בסוף, באמצע התהליך, או לפי ההתקדמות? נבחנים מספר היבטים, יתרונות וחסרונות של כל אחת מהאפשרויות השונות, מתוך מטרה להבין מהו העיתוי האידיאלי שישפיע על ... ההנאה מהמוצר או מהשירות. איך עיתוי התשלום משפיע על איכות השירות? אליעד מציין שיש חשיבות להבנת המוטיבציה של נותן השירות , כי המוטיבציה היא זו שתשפיע על איכות השירות בפועל. הוא מציג כמה סיבות שונות שיכולות להניע נותן שירות לספק שירות טוב: נותן השירות מעוניין לקבל כסף ולכן השירות שהוא מספק תלוי בציפייה שלו לקבל את התשלום. נותן השירות מספק שירות איכותי כי הוא מרגיש מחויב לאחר שכבר קיבל חלק מהכסף מראש. נותן השירות פשוט אוהב את העבודה שלו ומספק שירות טוב ללא קשר ישיר לתשלום. נותן השירות נמצא בתחרות מול מישהו אחר ומעוניין להוכיח את עצמו. אליעד מסביר שאם התשלום כולו מתבצע מראש, קיימת האפשרות שירד המוטיבציה של נותן השירות לספק שירות טוב, כי הוא כבר קיבל את הכסף ואין לו יותר למה לצפות. לעומת זאת, אם כל הכסף ניתן רק בסוף העבודה, קיימת סכנה שהמוטיבציה שלו תפחת בגלל שהתגמול מרגיש ... התגמול. לכן, האידיאל בדרך כלל הוא לשלם לפי ההתקדמות או לשלב תשלום חלקי במהלך העבודה, כדי לשמר את הרצון של נותן השירות להמשיך ולספק שירות איכותי עד הסוף. כיצד העיתוי של התשלום משפיע על ההנאה מהמוצר או מהשירות שקיבלת? בהיבט של ההנאה האישית של הלקוח מהמוצר, אליעד מציין שיש לקוחות שאוהבים להרגיש שהם ... מתי עדיף בכלל לא לשלם או לתת מתנה בחינם? אליעד מסביר שיש מצבים בהם השירות יינתן בחינם מתוך רצון טוב, או כי נותן השירות פשוט אוהב לתת שירות ללא קשר לתשלום. במקרה כזה התשלום לא משפיע בכלל על איכות השירות, כי הרצון לתת שירות טוב לא תלוי בכסף אלא נובע ממוטיבציה פנימית או רגשית של נותן השירות. מהו השיקול המרכזי בהחלטה מתי לשלם? אליעד מבהיר שהשיקול המרכזי בכל הדיון הוא להבין מה מניע את נותן השירות. יש מצבים בהם נותן השירות מונע אך ורק מתוך רצון לקבל כסף, ואז עדיף לתת לו להרגיש שיש לו משהו לצפות אליו במהלך העבודה. במקרים אחרים, המוטיבציה שלו תלויה בתחושת המחויבות לאחר שכבר קיבל כסף מראש, או ... דווקא מתפקד טוב יותר כשהוא עובד מתוך תחושת חופש ללא התחייבות כלכלית. אליעד מציג דוגמאות שבהן אפשר לתמרץ את נותן השירות בכסף מראש, באמצע או בסוף העבודה, בהתאם לאופי ולציפיות שלו. לדוגמה, אפשר לתת תשלום כפול אם יסיים את העבודה בזמן קצר יותר מהמתוכנן, או להבטיח בונוס על עבודה איכותית. אפשר גם ... אחת מוחלטת? אליעד מסביר שלא קיימת תשובה אחת נכונה עבור כולם, כי כל מקרה הוא ייחודי ותלוי ברצונות שונים של נותן השירות ושל הלקוח. הרצונות וההעדפות של אנשים משתנים אפילו תוך כדי התהליך, ולכן אי אפשר לתת תשובה מוחלטת שתהיה נכונה לכל המצבים. כל אדם צריך לבחון בעצמו מה מניע אותו או את נותן השירות, ובהתאם לכך להחליט מתי ואיך לשלם כדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר. האם תשלום מוקדם תמיד מוריד מוטיבציה? אליעד מדגיש שזה לא תמיד המצב. יש נותני שירות שדווקא תשלום מראש מגביר אצלם את המחויבות והאחריות לספק שירות איכותי, כי הם מרגישים חובה מוסרית לעמוד בהבטחה שנתנו. יש גם כאלה שחשים לא בנוח לקבל כסף מראש כי הם לא בטוחים שיוכלו לספק את העבודה באופן שיצדיק את התשלום. איך אפשר לדעת מהו הזמן האידיאלי לשלם? אליעד מציע שכל אדם יעשה בדיקה עם עצמו או עם נותן השירות באופן ישיר וישאל מה יגרום לך להרגיש הכי טוב, לקבל את הכסף מראש, תוך כדי, או בסוף?. מתוך תשובה זו ניתן יהיה להבין טוב יותר מתי התשלום יגרום לנותן השירות להרגיש טוב יותר ולספק את העבודה הטובה ביותר. לסיכום, אליעד מציג גישה מפורטת המבוססת על הבנת הרצונות והמניעים של האנשים המעורבים בתהליך התשלום, ומציע מספר אפשרויות והסברים כדי להגיע לתוצאה הטובה ...
יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, דירוג חברות, חברת דן אנד ברדסטריט, שכנוע אנשים, ניהול משא ומתן, תשלום לספקים, טכניקות שכנוע, איך לשכנע מישהו? שכנוע בעסקים, שכנוע עסקי, שיטות שכנוע
יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, דירוג חברות, חברת דן אנד ברדסטריט, שכנוע אנשים, ניהול משא ומתן, תשלום לספקים, טכניקות שכנוע, איך לשכנע מישהו? שכנוע בעסקים, שכנוע עסקי, שיטות שכנוע
... יעוץ לעסקים, דירוג חברות, חברת דן אנד ברדסטריט, שכנוע אנשים, ניהול משא ומתן, תשלום לספקים, טכניקות שכנוע, איך לשכנע מישהו? שכנוע בעסקים, שכנוע עסקי, שיטות שכנוע למה חשוב לנהל נכון תשלומים לספקים לפי דן אנד ברדסטריט? אליעד כהן מסביר בהרצאתו על ניהול עסקי, על החשיבות של ניהול נכון של התשלומים לספקים, תוך התמקדות בדירוג של חברות על ידי חברת דן אנד ברדסטריט. לדבריו, דן אנד ברדסטריט מדרגת חברות על פי פרמטרים שונים, כאשר אחד הפרמטרים החשובים ביותר הוא אם החברה מעכבת או משלמת בזמן לספקים. ההסבר מדגיש כי כאשר חברה מדורגת ככזו שמעכבת תשלומים, היא מסתכנת בפגיעה משמעותית בדירוג העסקי שלה, דבר המשפיע על האמינות שלה מול לקוחות וספקים בעתיד. איך להציג עיכוב תשלומים בצורה שלא תפגע בדירוג העסק? אליעד מפרט שיטות כיצד ניתן להציג עיכובי תשלומים באופן שלא יזיק באופן חמור לדירוג החברה. הוא מסביר שהעניין ... קצר או ארוך, יכול להיות חלקי או מלא, ויש משמעות אם הוא נעשה בהסכמה או ללא הסכמה עם הספק. לדבריו, הסבר כמו תקלה במערכת המחשוב או טעות אנוש חד - פעמית מתקבל באופן סלחני יותר מאשר דפוס של עיכוב תשלומים לאורך זמן. הוא מדגים זאת בצורה מפורטת: אם חברה מעכבת באופן שיטתי את כל התשלומים לספקים, ללא הודעה מוקדמת וללא הסכמה, הדבר נתפס בצורה החמורה ביותר ופוגע קשות בדירוג שלה. אם העיכוב הוא חד - פעמי, נקודתי או אקראי, ויש לכך הסבר מנומק (לדוגמה: מערכת המחשוב קרסה), הפגיעה בדירוג תהיה נמוכה יותר. אם הספק היה מודע מראש לעיכוב, או שהדבר היה מתואם איתו מראש, הדבר נתפס כפחות בעייתי ואפילו סביר. אם רק חלק קטן מהתשלומים עוכבו, או שהעיכוב הוא קצר מאוד (לדוגמה שבוע בלבד), הפגיעה ... האחריות, לפיה החברה יכולה להציג את העיכוב כמשהו שאינו תלוי בה. לדוגמה, ניתן לטעון שהספקים עצמם לא סיפקו את המוצר בזמן או שהלקוח של החברה לא שילם בזמן, ולכן החברה נאלצה לעכב את התשלום לספקים שלה. כך, לפי אליעד, החברה מצליחה להפוך את המצב הבעייתי לפחות שלילי בעיני דן אנד ברדסטריט. כיצד אפשר לשפר דירוג עסקי לאחר בעיית תשלומים? בהמשך, אליעד כהן מסביר שאם כבר נוצרה בעיית תשלומים מול הספקים והדבר דווח לדן אנד ברדסטריט, ניתן לנקוט בכמה צעדים כדי לשפר את המצב: להציג בפני החברה מידע חיובי כמו צמיחה עסקית, גידול בהכנסות או נתונים פיננסיים חיוביים אחרים, ובכך ... את הצד השני, כדי לשפר את דירוג החברה ולאפשר לה לפעול בצורה אפקטיבית יותר בעתיד מול ספקים ולקוחות. איך לשפר דירוג בדן אנד ברדסטריט? איך להימנע מעיכוב תשלומים לספקים? טכניקות שכנוע בעסקים מה לעשות אם החברה שלי מדורגת נמוך? כיצד להעביר אחריות בצורה אפקטיבית? איך לשכנע אדם לשנות החלטה? ...
טיפול בהתנגדויות לקוח באגרסיביות, להיות תוקפן כלפי הלקוח, תלונות של לקוח, התנגדויות מכירה, התנגדויות קניה, אגרסיביות כלפי לקוח, להיות לא נחמד ללקוח
טיפול בהתנגדויות לקוח באגרסיביות, להיות תוקפן כלפי הלקוח, תלונות של לקוח, התנגדויות מכירה, התנגדויות קניה, אגרסיביות כלפי לקוח, להיות לא נחמד ללקוח
... של אנשי מכירות ושירות לקוחות היא להיות נחמדים ואדיבים כלפי הלקוחות. ההיגיון אומר שאם מוכר או נותן שירות יהיה נחמד ללקוח, יכיל אותו, יקשיב לו וידבר בטון נעים ונמוך, זה יעזור למכירה או לשימור ... או שואל שאלה, הוא לא באמת מצפה לתגובה עדינה או מנומסת. להפך, הוא מנסה לבחון את איש המכירות או את נותן השירות ומצפה לשמוע תגובה חד - משמעית והחלטית, שהיא בדיוק ההפך ממה שהוא בעצמו אומר. איך מבחן ...
יצאת צדיק, יצאת רשע, יצאת גנב, לפני עיוור לא תיתן מכשול, פרצה קוראת לגנב, לדון לכף זכות, תשלום לנותן שירות, תלונות צרכנים, למה אנשים גונבים? למה אנשים משקרים? טכנאי גז
יצאת צדיק, יצאת רשע, יצאת גנב, לפני עיוור לא תיתן מכשול, פרצה קוראת לגנב, לדון לכף זכות, תשלום לנותן שירות, תלונות צרכנים, למה אנשים גונבים? למה אנשים משקרים? טכנאי גז
... לדון לכף זכות, תשלום לנותן שירות, תלונות צרכנים, למה אנשים גונבים? למה אנשים משקרים? טכנאי גז למה טכנאי גז מרמים את הלקוחות שלהם? אליעד כהן מסביר כיצד טכנאי גז בתוכנית ... הלקוח במקרים של רמאות מצד נותני שירות? אליעד מצביע על כך שגם ללקוח יש אחריות במצב שנוצר. הוא מציין שבתוכנית הטלוויזיה, הלקוחה לא בדקה מראש מה עלות השירות או לא דרשה לדעת מראש מה ... רבים לא מעריכים נכון את נותן השירות ולא מבינים שגם כאשר הטכנאי מגיע ולא מוצא תקלה, עדיין נעשה כאן שירות כלשהו. הטכנאי נסע, הגיע והשקיע מזמנו, ולכן באופן מסוים מוצדק לבקש תשלום על ... להפחתת מקרי הרמאות מצד נותני השירות: שהלקוח יעריך מראש את השירות שניתן לו, ויבין שגם הזמן והמאמץ של נותן השירות שווים כסף. שתהיה שקיפות מראש לגבי העלויות והציפיות משני הצדדים, כך שלא תהיה הצדקה לשקר כדי להרוויח כסף. כאשר הלקוחות יפסיקו להתייחס לזמן ולמאמץ ...
טיפים לאנשי מכירות, קשה למכור מוצר יקר, מוצר יקר ללקוח, למכור מוצר יקר, מרגיש רע למכור, לא רוצה לרמות את הלקוח, צמחונות, אכילת בשר, התאכזרות לבעלי חיים
טיפים לאנשי מכירות, קשה למכור מוצר יקר, מוצר יקר ללקוח, למכור מוצר יקר, מרגיש רע למכור, לא רוצה לרמות את הלקוח, צמחונות, אכילת בשר, התאכזרות לבעלי חיים
... זה שם יותר בזול, מה זה קשור שהוא יגדיל את היתרונות? ש: לא שיש במוצר הזה משהו, אתה נותן איזה שירות יותר טוב מסוים. אליעד: אין והוא לא נותן שירות יותר טוב הוא נותן שירות יותר גרוע. ש: אז קודם כל שמחויב שאם המוצר יקר מדי לדעתו הוא לא יכול למכור אותו ... ואז אם הוא שומע מישהו שמבקש על אותו מוצר אפילו פחות טוב מחיר יותר יקר הוא אומר הוא גנב הוא רמאי או מה שזה לא יהיה. ש: אתה אומר הוא לא נותן שירות יותר טוב? אליעד: לא בהנחה נגיד שזה אותו דבר, יש בעיה לאנשים לבקש כסף כי היקר יש ... להגיד? ש: שגם בכלל כשאתה רוצה למכור משהו יקר אתה יכול לשכנע את עצמך שבכלל שאתה עושה לו טובה שאתה דופק אותו היום בקטן כי ככה הוא יטיל ספק בעתיד ולא יידפק בגדול כי עדיף לו לאכול את ה - 200 שקל שלך אקסטרה. אליעד: אם זה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על נסיעה במונית, שכנוע אנשים, תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? איך לשכנע מישהו?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ספקי שירותים, איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ספקי שירותים, איך לחנך ילדים? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לעשות יותר כסף? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפרש חלומות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם גירושין? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לנהל את הזמן? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לא להישחק בעבודה? איך למצוא זוגיות? איך ליצור אהבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה יש רע וסבל בעולם? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש או אין אלוהים? מי ברא את אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? למה לא להתאבד? האם יש אמת מוחלטת? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם באמת הכל לטובה? האם לדומם יש תודעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר אישי, אימון אישי להרזיה, מאמן אישי לימודים בתחום ספקי שירותים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3125 שניות - עכשיו 18_07_2025 השעה 09:57:17 - wesi1