... המכירות שלך. אבל מה שצריכים לדעת, שבהרבה מובנים (לא בכל מובן, אלא בהרבה מובנים), אנשי המכירות שלך, הם יחידה עצמאית, ישות עצמאית, עסק עצמאי, שכרגע
מספק לך שירותי מכירה. דהיינו, מצד האמת, איש המכירות שלך, הוא סוג של
נותן שירות, שכרגע
מספק לך שירותי מכירה לעסק שלך. והיום הוא
מספק לך שירותי מכירה, ומחר הוא עשוי
לספק שירותי מכירה למישהו אחר ואולי אפילו למתחרה שלך. ולכן כאשר אתה משקיע באיש המכירות שלך, לעשות לו הדרכת אנשי מכירות וכיוב, הרי שבעצם אתה מפתח ומשקיע בעסק של
הספק שלך. שאתה משפר את היכולות של
הספק שלך,
לספק לך את השירות, אבל גם
לספק שירות למתחרים שלך או לעסקים אחרים. אאכ ... לגופו. אבל ברמת העיקרון, כשאתה מכשיר את איש המכירות שלך, ללמוד למכור, הרי שבעצם אתה משקיע במישהו שהוא לא חלק אינטגרלי מהעסק שלך ובעצם אתה מלמד את
הספק שלך, להיות יותר טוב ואולי מתישהו להתחרות ... ועלות מול תועלת וכולי. אבל עדיין צריכים לזכור את הנל. לסיכום: צריך לזכור גם את נקודת המבט, שהשקעה באיש מכירות, הרי שהיא השקעה בעסק של מישהו אחר,
ספק שלך, שכרגע
מספק לך שירות. לעומת השקעה בשיווק נכון, שבדרך כלל ...