... לשירות או למוצר שנתת לו, משהו שנתפס כטוב בעיניו. לכן, ככל שאדם רוצה להרוויח יותר כסף, הוא צריך להתמקד בשאלה: איך אני עושה טוב לאנשים?. לפי אליעד, הרעיון המרכזי שמוביל לרווח כלכלי הוא היכולת של האדם
לספק ערך אמיתי לאחרים, כזה שאנשים יהיו מוכנים לשלם עליו. המיקוד צריך להיות ביצירת טוב לאנשים אחרים, מתוך ההנחה שככל שאדם יעניק יותר ערך לאחרים, כך ... יכול למלא את החסרונות הללו?, אילו חסרונות אני מצליח למלא לעצמי ואחרים לא מצליחים למלא לעצמם, ואני יכול למכור להם את הפתרון?. זוהי למעשה השיטה הבסיסית של מציאת הזדמנויות עסקיות - זיהוי צורך קיים והיכולת
לספק מענה עבורו. לדוגמה, אם אדם הוא אומן שרוצה להרוויח כסף, הוא לא יכול סתם לצייר משהו שמבטא את רגשותיו האישיים בלבד. הוא צריך למצוא דרך שבה הציור ... ועסקית. איך להרוויח יותר כסף בעסק קיים? אליעד מדגיש כי אותם עקרונות חלים גם על עסקים קיימים. אם לאדם יש עסק, למשל מכולת, עליו לשאול את עצמו באופן קבוע: איך אני יכול לעשות יותר טוב ללקוחות שלי?. ככל שהעסק
מספק שירות טוב יותר, כך לקוחות יהיו מוכנים לשלם יותר או לבחור דווקא בעסק שלו ולא בעסק מתחרה. אליעד מסביר שהעיקרון הזה אולי נשמע פשוט, אך רבים ... רק לזמן קצר מאוד, לעומת בניית חברה מוצלחת שנותנת ערך קבוע ללקוחות, שהיא הדרך להצלחה כלכלית מתמשכת. כיצד להצליח כלכלית לאורך זמן? אליעד מסביר שכדי להצליח כלכלית לאורך זמן, יש להתמקד ביצירת מוצר או שירות
שיספק את הביקוש הקיים בשוק. ככל שהמוצר או השירות טובים יותר, כך הביקוש אליו גדל, והסיכוי להרוויח כסף עולה. עם זאת, הוא מציין שיש כאן גם עניין של סינון, כי לא כל אדם יוכל
לספק משהו ייחודי או מספיק טוב כדי שירצו לשלם עליו הרבה. ככל שהמוצר או השירות ייחודי ובעל ערך אמיתי, כך הלקוחות יהיו מוכנים לשלם יותר עבורו. למה חשוב להאמין במוצר שלך? אליעד נותן דוגמה של צנצנת ריקה לעומת צנצנת מלאה בזהב, ומסביר שכשאדם משוכנע שהוא
מספק מוצר או שירות בעל ערך אמיתי (כמו זהב בצנצנת), הוא יכול בקלות לשכנע אחרים לשלם עבורו. ביטחון במוצר או בשירות חשוב לא פחות מהשירות עצמו, שכן ...