... מתי לא להתכונן לפגישה? עלות מול תועלת, שיחה עם עובד, שיחה עם
מנהל, טיפים לשיחה יעילה, יעוץ
למנהלים, יעוץ ארגוני, טיפים
לניהול שיחה מסודרת, שיחה ממוקדת בהרצאה זו, אליעד כהן עוסק בשאלה האם כדאי להתכונן לפגישה, במיוחד כשמדובר בשיחה חשובה עם עובד או
מנהל. הוא מתחיל בדיון על כך שאנשים בדרך כלל שואלים את עצמם האם כדאי להכין רשימה של נושאים לשיחה, ולהכין סדר עדיפויות - מה לדבר קודם, מה לדבר אחר כך, ואילו אפשרויות ישנן אם דברים לא
מתנהלים לפי הציפיות. השאלה שהוצגה היא האם זה יעיל ומומלץ להכין רשימה כזו. עלות מול תועלת - האם כדאי להכין רשימה? אליעד מציין שאין תשובה חד - ... להקדיש כמה דקות כדי להגדיר את מטרת השיחה ואת הנושאים העיקריים.
ניהול שיחה בצורה מסודרת לאחר מכן, אליעד מציין שגישה אחרת היא לשלב את הכנה של נושאים במהלך השיחה עצמה. הוא מציע שבמקום להכין רשימה מראש, אפשר פשוט ... גבוה יותר שתגיעו למסקנות ממוקדות ופתרונות אפקטיביים. טיפים
לניהול שיחה יעילה וממוקדת אליעד לא רק מדבר על השיטות השונות להתכונן לשיחה, אלא גם נותן טיפים איך לשמור על שיחה ממוקדת ויעילה. אחד הטיפים המרכזיים ... מציע שאם לא ברור מה המטרה של השיחה, תהיה סבירות גבוהה שהיא לא
תתנהל בצורה פרודוקטיבית. לא מדובר רק בהשגת תוצאה מסוימת, אלא גם בהבנה משותפת של המטרה. סיכום לסיכום, אליעד כהן מציין כי כל שיחה היא שונה ויש ... יכולה להיות היעילה ביותר. בשיחות מסוימות, במיוחד עם עובדים
ומנהלים, חשוב להגדיר את מטרת השיחה מראש
ולנהל אותה בצורה ממוקדת ומסודרת. הכנה לשיחה חשובה הכנה לפגישה עם עובד
ניהול שיחה ממוקדת עלות מול תועלת בשיחה איך
לנהל שיחה יעילה עם עובד הכנה לפגישה, הכנה לשיחה חשובה, אימון
למנהלים, יעוץ ארגוני, אימון לאנשי עסקים ...