אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מנהל כפסיכולוג, איך להיות מנהל טוב? למה מנהל צריך להיות פסיכולוג? תכונות אופי של מנהל טוב, איך לנהל עובדים? איך לנהל אנשים? מהן תכונות האופי הנדרשות ממנהל? האם אני מתאים לנהל? האם אני יכול להיות מנהל? יעוץ ארגוני, פסיכולוג ארגוני
מנהל כפסיכולוג, איך להיות מנהל טוב? למה מנהל צריך להיות פסיכולוג? תכונות אופי של מנהל טוב, איך לנהל עובדים? איך לנהל אנשים? מהן תכונות האופי הנדרשות ממנהל? האם אני מתאים לנהל? האם אני יכול להיות מנהל? יעוץ ארגוני, פסיכולוג ארגוני
מנהל כפסיכולוג, איך להיות מנהל טוב? למה מנהל צריך להיות פסיכולוג? תכונות אופי של מנהל טוב, איך לנהל עובדים? איך לנהל אנשים? מהן תכונות האופי הנדרשות ממנהל? האם אני מתאים לנהל? האם אני יכול להיות מנהל? יעוץ ארגוני, פסיכולוג ארגוני למה מנהל טוב חייב להיות פסיכולוג טוב? מנהל טוב, לפי אליעד כהן, הוא לא רק מי שנותן הוראות ומוודא שהמשימות מתבצעות, אלא מי שיודע להבין ולנתח לעומק את העובדים שלו. מנהל טוב חייב להיות גם פסיכולוג, כי בני אדם הם לא רובוטים. בני אדם אינם מגיבים רק לפקודות, אלא מושפעים ממערכת הפעלה מורכבת הרבה יותר - המערכת הרגשית שלהם. אם אתה מנהל ואינך מבין פסיכולוגיה או את המנגנונים הרגשיים של העובדים שלך, יהיה לך קשה מאוד להשיג את התוצאות הרצויות. מה ההבדל בין ניהול עובדים לניהול מכונות? לפי אליעד, כשמנהל מפעיל מכונה, הוא פשוט לומד את ההוראות של המכונה או הכלי הטכני: איך להפעיל רכב, איך להטיס מטוס, איך להפעיל ציוד מכני. אבל כשמדובר בניהול עובדים, המצב שונה לחלוטין. העובד הוא לא מכונה טכנית, אלא בן אדם עם רגשות, פחדים, תסביכים, אגו וחששות. אם אתה מנהל עובדים ולא יודע איך לזהות מה מניע או חוסם אותם, אתה לא יכול להוביל אותם להצלחה. אליעד נותן דוגמה מעולם ... אבל אינך מבין איך המטוס שלך פועל, אין סיכוי שתנצח, והסיכון הוא שהמטוס יתרסק. באותו אופן, אם אתה מנהל עובדים בלי להבין את המנגנונים הפסיכולוגיים שלהם, אתה עלול להיכשל במשימת הניהול. למה תפקידו של מנהל הרבה יותר מורכב מנתינת פקודות? לפי אליעד, מנהל טוב אינו רק מפקח שנותן הנחיות ודואג שיבוצעו. מנהל אמיתי צריך לדאוג לכך שהעובדים יצליחו לעבוד יחד, שיהיה ביניהם שיתוף פעולה ולא יהיו מריבות או מתחים. לשם כך, ... מפחד מכישלון, אולי הוא עצלן, אולי הוא רב עם אשתו, או שיש לו בעיה של רגשי נחיתות או אגו מוגזם. מנהל טוב מזהה את הסיבות לכך שהעובדים שלו לא מתפקדים כראוי ויודע כיצד לטפל בהן בצורה נכונה. איך פסיכולוגיה מסייעת למנהל לפתור קונפליקטים בין עובדים? אליעד מסביר שקונפליקטים בין עובדים הם חלק בלתי נפרד מהחיים בארגון. מנהל טוב חייב לדעת להיות מגשר בין העובדים. אך להיות מגשר זה למעשה להיות פסיכולוג: המנהל חייב להבין לעומק את התסביכים והבעיות של כל צד, להבין את המניעים הרגשיים והפסיכולוגיים מאחורי ההתנהגות של כל עובד, ואז למצוא את הדרך לגרום להם לשתף פעולה ולפתור את הבעיה. ככל שהמנהל מבין טוב יותר את העובדים שלו, הוא יכול לגשר ביניהם בצורה יעילה יותר, ליצור הרמוניה ולשפר את תפקוד הארגון. איך מנהל יכול לגרום לעובדים לבצע את משימותיהם? כדי לגרום לעובדים לבצע משימות, המנהל חייב לדעת כיצד המנגנון הרגשי שלהם עובד. הוא צריך להבין מה גורם לעובדים לכעוס, מה מרגיע אותם, כיצד לגרום להם ...
פחד להיכשל מנהל צריך להיות פסיכולוג תקשורת בין אישית לדאוג חכם צריך לדעת סיכוי להגדיל את הסיכוי
עובדים ולקוחות, תפישת העובד כלקוח, למה העובדים שלך הם גם הלקוחות שלך? למכור את עצמך לעובדים שלך, תהליך מכירה מול עובדים, איך לנהל עובדים? איך להיות מנהל טוב? איך לדבר עם עובדים? איך למכור לעובדים שלך? אימון למנהלים, יעוץ ארגוני
עובדים ולקוחות, תפישת העובד כלקוח, למה העובדים שלך הם גם הלקוחות שלך? למכור את עצמך לעובדים שלך, תהליך מכירה מול עובדים, איך לנהל עובדים? איך להיות מנהל טוב? איך לדבר עם עובדים? איך למכור לעובדים שלך? אימון למנהלים, יעוץ ארגוני
... שלך? למכור את עצמך לעובדים שלך, תהליך מכירה מול עובדים, איך לנהל עובדים? איך להיות מנהל טוב? איך לדבר עם עובדים? איך למכור לעובדים שלך? אימון למנהלים, יעוץ ארגוני למה כדאי להתייחס לעובדים שלך כמו אל לקוחות? הרעיון המרכזי שאליעד כהן מציג הוא שצריך להתייחס לעובדים כמו אל לקוחות. רוב המנהלים חושבים שהעובדים שלהם הם אנשים שתפקידם פשוט למלא הוראות, אך הגישה הנכונה והיעילה יותר לניהול עובדים היא לראות בהם לקוחות שאתם כמנהלים אמורים למכור להם את המשימות, את הרעיונות ואת החשיבות של השקעת המאמצים בעבודה. בדיוק כפי שאתם צריכים לדעת למכור ללקוחות שלכם מוצר או שירות, כך ... המצופות ממנו. איך למכור לעובדים שלך משימות ורעיונות? כדי לנהל עובדים בצורה מוצלחת ולהביא לתוצאות טובות, אליעד כהן מסביר שצריך להתייחס לעובדים כמו אל לקוחות וליישם את השלבים הבאים בתהליך המכירה: הצגת ערך לעובד - ... כהן מדגיש שכאשר תתייחסו לעובדים שלכם כמו ללקוחות, תצליחו לנהל אותם בצורה מוצלחת ויעילה יותר. המחשבה של העובד הוא לקוח תגרום לכם להתייחס ברצינות לצרכים של העובדים, להבין את המניעים שלהם, את הרצונות שלהם ואת מה שמניע ... מדגיש היא שגישה של לראות בעובדים לקוחות היא חיונית להצלחה בניהול עובדים. ככל שתדעו טוב יותר כיצד לדבר עם לקוחות, כיצד לשכנע אותם ולהסביר להם את היתרונות במוצר שלכם, כך תצליחו גם מול העובדים. התייחסו לעובדים בדיוק כמו ... שיפור משמעותי בביצועי העובדים ובהצלחת הארגון שלכם. איך לנהל עובדים איך לשכנע עובדים ניהול משימות בצורה חכמה איך לעבוד נכון עם לקוחות שיטות ניהול אפקטיביות ניהול עובדים - גישה מכירתית כאשר מדובר בניהול עובדים, יש נקודת מבט מעניינת שיכולה לשנות את הדרך שבה אתם מתייחסים אליהם - העובדים שלכם הם למעשה הלקוחות שלכם. למה העובדים הם הלקוחות שלך? רוב המנהלים רואים בעובדים שלהם אנשים הכפופים להם, כאלה שיש לבצע עבורם משימות על פי ההוראות שהם נותנים. אך למעשה, הדרך הנכונה להתייחס לעובדים היא בדיוק כמו ... והמשימות שאתם מצפים מהם לבצע. תהליך המכירה לעובדים כאשר אתה מנהל, אתה למעשה מוכר לעובד שלך את הרעיון שכדאי לו להשקיע בעבודה, שכדאי לו לבצע את המשימות שהוטלו עליו בתמורה למה שאתה מציע לו - בין אם מדובר במשכורת, בתנאים, ... פתרון לצורך מסוים, כך יש לגרום לעובד להבין מה יוצא לו מזה. ניהול תקשורת טובה - לקוחות מצפים לשירות טוב ולתקשורת ברורה. כך גם העובדים שלכם מצפים להבין מה מצופה מהם, באילו תנאים, ואיך הם יכולים להצליח. בניית מערכת יחסים ... למקום עבודה שבו הם מרגישים מוערכים. השורה התחתונה כדי לנהל עובדים בצורה מוצלחת, יש לראות בהם לקוחות שצריך למכור להם את הרעיון שכדאי להם להשקיע, לעבוד ולהתאמץ. ככל שתבינו טוב יותר כיצד לדבר עם לקוחות ולשכנע אותם, כך תצליחו יותר לנהל את העובדים שלכם בצורה יעילה וליצור סביבת עבודה בריאה ומועילה. איך לנהל עובדים איך לשכנע עובדים ניהול משימות בצורה חכמה איך לעבוד נכון עם לקוחות שיטות ניהול אפקטיביות ...
שירות טוב ניהול משימות בצורה חכמה למכור אינטרסים ליצור תפישת העובד כלקוח ניהול עובד אנרגיה
האם לעבוד או ללמוד? האם לפתוח עסק או ללכת ללמוד? האם ללמוד לימודים אקדמיים? האם להשלים השכלה? האם ללמוד או לפתוח עסק? בניית קריירה, תכנון קריירה, תואר אקדמי, האם להמשיך ללמוד או לעבוד? האם להתחיל לעבוד או ללמוד?
האם לעבוד או ללמוד? האם לפתוח עסק או ללכת ללמוד? האם ללמוד לימודים אקדמיים? האם להשלים השכלה? האם ללמוד או לפתוח עסק? בניית קריירה, תכנון קריירה, תואר אקדמי, האם להמשיך ללמוד או לעבוד? האם להתחיל לעבוד או ללמוד?
... עסק עצמאי, כמו חנות ירקות, לא רק יצטרך לדעת את המקצוע עצמו, אלא גם ללמוד ניהול, שיווק, פרסום, שירות לקוחות ועוד. אם לא ילמד את כל היבטי הניהול האלה, הוא עלול להיכשל או לפספס הצלחה מלאה שיכולה הייתה להיות לו. היתרונות של למידה תוך ... אותם במיקוד. אותו הדבר נכון לגבי אדם שרוצה לפתוח חנות ירקות: הוא יכול ללמוד ניהול, חישובי רווח והפסד ושיטות מכירה תוך כדי שהוא עובד בחנות עצמה. כיצד לבחור מה ללמוד ומתי ... אם אדם רוצה להיות חשמלאי עצמאי, עליו ללמוד את המקצוע ובמקביל ללמוד איך לנהל את העסק. אם הוא בוחר להיות מהנדס בניין, עליו ללמוד את התחום, אך גם להתנסות מעשית כל ... לעבוד. אבל אם יש צורך בהכשרה מקצועית רצינית או בקבלת ידע רחב יותר בנוגע לניהול עסק, אז לימודים הופכים להיות צעד הכרחי. אליעד ממליץ לשלב בין שני הדברים: להתחיל לעבוד ... ירקות או קליניקה לטיפול בחוצנים, דורשת ידע שלא תמיד קשור רק למקצוע עצמו: ניהול כספים, שיווק, פרסום, שירות לקוחות ועוד. מי שיתחיל לעבוד בלי ללמוד היבטים אלה כלל, עלול ... חסר לו וללמוד באופן ממוקד. בדומה לכך, מי שרוצה לפתוח חנות ירקות יכול ללמוד ניהול, חישובי רווח והפסד ושיטות מכירה תוך כדי עבודה מעשית בחנות. כך רוכשים ניסיון בפועל, ... שהוא רוצה להיות חשמלאי עצמאי, מוטב שיתמקד בלימודי חשמלאות ויילמד גם כיצד מנהלים עסק עצמאי. אם מחליטים להיות מהנדס בניין, מומלץ ללכת על לימודי הנדסה, אך לא ... שזה עדיף. אך ברגע שמבינים שללא רכישת ידע תיווצר בעיית מקצועיות או בעיית ניהול עסק, הלימודים הופכים לחיוניים. לכן שילוב נכון בין עבודה ללמידה הוא פתרון מומלץ ברוב ... שולט במקצוע, אפשר לשקול לעבור ישירות לעבודה. למי שרוצה לצבור ידע חיוני בניהול עסק או מומחיות מקצועית שדורשת הכשרה רצינית, יש ערך בלימודים. הדרך הטובה ביותר היא לשלב ... ולהימנע מטעויות נפוצות איך לבחור מסלול לימודים אקדמיים בהתאם לקריירה טיפים לניהול זמן בין עבודה ללימודים דרכי התמודדות עם כישלון בעסק עצמאי האם שווה להמשיך לתואר שני או ...
תואר שני התכלית הסופית לבחור קריירה מכירה תעדוף עובד להימנע מטעויות עצמאות
אחריות ניהולית, סמכות ואחריות של מנהל, האצלת סמכויות ואחריות, אחריות בלי יכולת, לתת למישהו אחריות, לתת למישהו סמכות, לקחת אחריות, איך להאציל סמכויות? להטיל משימות, הטלת משימות, אין אחריות בלי סמכות, אין אחריות ללא סמכות
אחריות ניהולית, סמכות ואחריות של מנהל, האצלת סמכויות ואחריות, אחריות בלי יכולת, לתת למישהו אחריות, לתת למישהו סמכות, לקחת אחריות, איך להאציל סמכויות? להטיל משימות, הטלת משימות, אין אחריות בלי סמכות, אין אחריות ללא סמכות
... ניהולית, סמכות ואחריות של מנהל, האצלת סמכויות ואחריות, אחריות בלי יכולת, לתת למישהו אחריות, לתת למישהו סמכות, לקחת אחריות, איך להאציל סמכויות? להטיל משימות, הטלת משימות, אין אחריות בלי סמכות, אין אחריות ללא סמכות מהי אחריות ניהולית, וכיצד היא קשורה לסמכות? כאשר נותנים לאדם אחריות לבצע משימה מסוימת, הכרחי לבדוק האם בנוסף לאחריות שניתנה לו יש בידיו גם את הסמכות הדרושה כדי להבטיח שהתוצאה הרצויה אכן תתרחש. אחריות ניהולית היא מושג מרכזי המגדיר שאדם חייב להיות מסוגל להשפיע על הגורמים הרלוונטיים על מנת לעמוד באחריות שלו. לדוגמה, אם אומרים לאדם שהוא אחראי שהבית ייבנה, יש ... היכולת או את הסמכות לפעול, נוצר מצב בעייתי. לדוגמה, מנהל שמטיל על עובד אחריות לנקות חדר אבל לא נותן לו גישה לכלי ניקוי או זמן מספיק לבצע את המשימה, למעשה מטיל על העובד אחריות שאין לו אפשרות לקיים. העובד יכול ... באחריות, חובה לתת לו גם סמכויות מתאימות. למשל, אם מנהל דורש מעובד להכין דוח, יש לוודא שיש לעובד גישה לכל הנתונים הרלוונטיים ולכלים הדרושים להשלמת הדוח. אך אם האחריות תלויה בגורמים חיצוניים שאינם בשליטתו של ... במלואה ולהיות אחראי אמיתי לפעולות שלו. מהי אחריות ניהולית? כיצד להאציל סמכויות? האם אפשר לתת אחריות בלי סמכות? לקחת אחריות מלאה ניהול עובדים ואחריות אישית אחריות וסמכות - האם הן הולכות יחד? כאשר נותנים למישהו אחריות לבצע משימה מסוימת, יש לשים לב לשאלה האם יש לו גם את הסמכות הדרושה ... עצמנו. למידע נוסף כדי להעמיק בנושא אחריות, סמכויות, ניהול עובדים והצלת סמכויות, ניתן להיכנס לאתר האינטרנט EIP.co.il ולחפש נושאים כמו אחריות אישית, נטילת אחריות, הצלת סמכויות, ניהול עובדים ועוד. בהצלחה! ניהול עובדים, ניהול מנהלים, אחריות עם סמכות, העברת סמכויות, יעוץ ארגוני ...
אין מקום חיצוני אחריות ניהולית לנהל עובדים לקבל את האחר איך להאציל סמכויות משימות החלטיות
יעוץ למנהלים, פיטור עובדים, לפטר עובדים, בעיות עם עובדים, בעיות משמעת אצל עובדים, לנהל עובדים, בעיות בעבודה, ללמוד לנהל עובדים, יתרונות וחסרונות בכל דבר, אימון למנהלים
7:43יעוץ למנהלים, פיטור עובדים, לפטר עובדים, בעיות עם עובדים, בעיות משמעת אצל עובדים, לנהל עובדים, בעיות בעבודה, ללמוד לנהל עובדים, יתרונות וחסרונות בכל דבר, אימון למנהלים
... למנהלים, פיטור עובדים, לפטר עובדים, בעיות עם עובדים, בעיות משמעת אצל עובדים, לנהל עובדים, בעיות בעבודה, ללמוד לנהל עובדים, יתרונות וחסרונות בכל דבר, אימון למנהלים האם כדאי לפטר עובד שמתנהג בחוצפה ולא מקשיב למנהל? אליעד כהן דן בנושא חשוב במיוחד בתחום ניהול עובדים, והוא שאלת ההתמודדות עם עובדים בעייתיים שמגלים חוסר משמעת וזלזול בהוראות המנהל. בהרצאה מוצגת דוגמה מעשית של עובד המתנהג בחוצפה גלויה, כאשר הוא מתפרץ על מנהל הייצור לעיני כל העובדים לאחר שנדרש להישאר לשעות נוספות. העובד אמר למנהל: אני בשעה 17:00 הופ הביתה, אתה רוצה תישאר אתה. המקרה מעלה מספר שאלות ניהוליות מורכבות. האם המנהל טעה כאשר פנה לעובד בנוכחות עובדים אחרים? אליעד מצביע על טעות שנעשתה מצד מנהל הייצור בכך שהוא פנה לעובד באופן פומבי ולא שוחח איתו בצד, בפרטיות. לפי אליעד, היה עדיף שהמנהל ישוחח עם העובד באופן אישי כדי לאפשר לו לקבל את הבקשה בנחת ובלי לחץ חברתי. לדבריו, כאשר המנהל מבקש מהעובד להישאר מול כולם, הוא לוקח סיכון שהעובד יגיב בשלילה, בדיוק כפי שקרה. מה צריך לעשות כשעובד מגלה חוסר משמעת קבוע? לדברי ... יתרונות אמיתיים בהשארת עובד בעייתי בעסק? אליעד מדגיש שכל החלטה ניהולית צריכה להיבחן ביחס למטרה שהוגדרה מראש. אם המטרה היא הצלחת העסק, קשה למצוא יתרון אמיתי בהשארת עובד שפוגע במשמעת ובסמכות המנהל. לדבריו, אפשר תמיד למצוא יתרונות עקיפים כמעט בכל מצב, כמו למשל, שהמצב יכול לגרום להנהלה למצוא פתרונות יצירתיים, להחליף מנהלים חלשים או אפילו להכניס טכנולוגיות חדשות כמו רובוטים. אולם, אלה אינם באמת יתרונות חיוביים לאותו רגע ספציפי ולאותה מטרה ספציפית, ... על החשיבות של כללי המשמעת והסמכות בעסק. כאשר העובדים רואים שמנהל לא מתפשר על ענייני משמעת וכבוד, הם יכולים להפנים בצורה עמוקה יותר את הערכים החשובים למקום העבודה. לפיטורין יש מחיר, שכן העובדים האחרים עלולים לשאול שאלות על התנהלות העסק, ולכן חשוב לוודא שהצעד הזה יבוצע בצורה נכונה ובצמוד לשיקולים עסקיים רחבים. האם כדאי להחזיר עובד לאחר פיטורין? בעניין ... לתרום רבות לעסק, אך מצד שני, החזרתו עלולה לפגוע באמון הצוות בהנהלה ולפגוע במורל הכללי. לדעת אליעד, זה דורש בחינה מדוקדקת של הסיטואציה ושל האישיות של העובד. מהו הלקח המרכזי בניהול עובדים בעייתיים? אליעד מסכם כי כאשר עובד מראה באופן עקבי חוסר משמעת והתנהגות מזלזלת, לא תמיד שווה לשמור עליו, גם אם הוא מקצועי או בעל ... והצוות לטווח הארוך מחייבת שמירה על משמעת ועל כבוד הדדי בין המנהל לעובדים. לכן, אם הנזק למשמעת גדול מהתועלת הטכנית שהעובד מביא, כדאי לפטרו. בסיכום הדברים, חשוב לזכור שכל החלטה לגבי פיטורין או השארת ... להתחשב בהשלכות הרחבות יותר על העסק ועל הצוות, תוך הקפדה על ניהול תקין ותקשורת ברורה וישירה עם העובדים. ניהול עובדים בעסק כיצד להתמודד עם בעיות משמעת אצל עובדים פיטורין עובדים בעסק איך לשמור על צוות מאוחד ומוראל גבוה השלכות פיטורין לעסק היבטים ניהוליים בעסק איך להתמודד עם עובד חוצפן שלא מקשיב למנהל? העובד בסיפור שהוצג מציג התנהגות של חוסר משמעת בצורה עקבית, ובסופו של דבר מתפרץ כלפי מנהל הייצור מול כל הצוות. הבעיה המרכזית היא ההתנהגות הלא מכבדת של העובד והדרישה להישאר שעות נוספות, שלדבריו הוא לא מוכן להיענות לה. העובד עונה למנהל בצורה חצופה ובוטה, ומסרב להשאר מעבר לשעת הסיום, כשאמר אני בשעה 17:00 הופ הביתה, אתה רוצה תישאר אתה. האם המנהל עשה טעות בכך שפנה לעובד מול כולם? על פי אליעד, ה
הולך עד הסוף רצון בעיות עם עובדים בעיה של חוסר להתנהג אחדות התחשבות יתרונות או חסרונות
אימון מנהלים, איך להגדיל יעדים? איך לתמרץ עובדים? איך לתגמל עובדים? תגמול לפי יעדים, תגמול לפי ביצועים, תגמול עובדים, בונוסים על מכירות, בונוסים לעובדים, מודל בונוסים, מודל תמריצים לעובדים
11:33אימון מנהלים, איך להגדיל יעדים? איך לתמרץ עובדים? איך לתגמל עובדים? תגמול לפי יעדים, תגמול לפי ביצועים, תגמול עובדים, בונוסים על מכירות, בונוסים לעובדים, מודל בונוסים, מודל תמריצים לעובדים
... מנהלים, איך להגדיל יעדים? איך לתמרץ עובדים? איך לתגמל עובדים? תגמול לפי יעדים, תגמול לפי ביצועים, תגמול עובדים, ... הוא יצפה שעל 30 יחידות יקבל 3000 שקלים. מנגד, מנהלים רוצים להגדיל תפוקה מבלי להגדיל את התגמול באופן לינארי, מה שגורם למתח ואי הסכמה. האם נכון להציב יעדים מאוד ... הוא מצליח לייצר יותר יחידות באותו המאמץ. אז, המנהל יצפה לתפוקה גבוהה יותר ללא תוספת תגמול, בעוד העובד ידרוש תגמול גבוה יותר משום שהוא מספק יותר תפוקה. זה יוצר קונפליקט בין הרצון של המנהל לשלם פחות, לבין הרצון של העובד להרוויח יותר ככל שהוא הופך מיומן. איך אפשר להעלות את היעדים בלי להגדיל את הבונוס? ... המשימות והיעדים? שינוי קבוע של היעדים מאפשר למנהלים להעלות את התפוקה הכוללת מבלי להעלות בהתאמה ישירה את התגמול. העובד לא יכול לדרוש תגמול פר יחידה כי הוא לא יכול להשוות בקלות בין יעדים שונים. בנוסף, במשרות ניהוליות שיש בהן אחריות רבה ותחומים רבים, קל יותר לשנות ולשלב משימות חדשות, מה שמקשה על העובד לעקוב אחרי חישובי התגמול, ... משתמשים בשכר בסיס ובונוסים לפי יעדים משתנים. המנהלים מגדירים בכל חודש יעדים שונים, ומצליחים לגרום לעובד להעלות בהדרגה את תפוקתו מבלי להעלות בהתאמה ישירה את ... העובד מפתח מיומנויות ומשפר את ביצועיו, תוך שהמנהל מצליח לשמור על מסגרת התגמול המתוכננת, ולהגדיל יעדים מבלי לגרום לחוסר שביעות רצון. ניהול עובדים ותמריצים אסטרטגיות תגמול ומוטיבציה שיטות להצבת יעדים בעסק ניהול זמן ושעות עבודה פיתוח מיומנויות ושיפור תפוקה למה חשוב שהעובדים ירצו לעבוד טוב יותר? שאלה: מדוע בכלל יש משמעות לכך ... בעצם משלם לי פחות פר יחידה. מצד אחד, אנחנו כמנהלים רוצים להגדיל תפוקה בלי להכפיל את התשלום, אך מצד שני העובד נושא ונותן על הבונוס לפי אותו יחס קודם. האם אפשר ... כזו יכולה לגרום לתסכול גם אצל העובד וגם אצל המנהל. מדוע מושלם לתגמל עובד לפי מאמץ ולא רק לפי תפוקה? שאלה: מה האידיאל האמיתי בתגמול, אם לא היינו מוגבלים ביכולת למדוד ... הרבה יותר יחידות מאשר בעבר. לכן אנחנו, בתור מנהלים, מצפים ממנו ליותר תפוקה גם בלי להגדיל לו את התשלום. העובד, מצדו, דורש העלאת בונוס כי הוא טוען: אני מייצר ... התגמול המקביל. בנוסף, ישנו יתרון גדול כשמדובר במנהלים או בתפקידים ניהוליים מורכבים. ברגע שלעובד יש הרבה תחומי אחריות, אפשר להגדיר לו בכל תקופה יעד כולל שמשלב בתוכו סעיפים מורכבים ושונים. ... תגמול יציבה או להעלות אותה באופן הנראה סביר. ניהול עובדים ותמריצים אסטרטגיות תגמול ומוטיבציה שיטות להצבת יעדים בעסק ניהול זמן ושעות עבודה פיתוח מיומנויות ושיפור תפוקה ועכשיו העניין הוא כזה אנחנו יש לנו עסק אנחנו רוצים שהוא יצליח עד כאן ... אותו סכום. איפה זה עובד יותר טוב אם זה תפקידים ניהוליים יותר כי אם התפקידים ניהוליים יותר ממילא יש לך יותר תחומי אחריות, יש לך יותר תחומי אחריות ניתן להציב לך יותר משימות יותר יעדים זה נכון שככל ... לגוון לו את כמות המשימות שלו אבל אם מדובר על מנהלים אתה יכול לתגמל אותו באלף ואחת דרכים אתה יכול לתת לו אלף ואחת משימות שונות אני רוצה החודש שיפור פה ושיפור פה ...
התקדמות ספקות פיתוח מיומנות מצד האמת להציב אינטרסים היגיון אתה צריך
הצלחה בעסקים, איך לפתח קריירה? איך לפתח עסק מצליח? טעויות בהקמת עסק, איך להתקדם בעבודה? למה עסקים נכשלים? למה עסקים לא מצליחים? טעויות של אנשי מקצוע, לעשות כסף מאומנות, איך לנהל עסק? איך מנהלים עסקים? אימון להקמת עסק
הצלחה בעסקים, איך לפתח קריירה? איך לפתח עסק מצליח? טעויות בהקמת עסק, איך להתקדם בעבודה? למה עסקים נכשלים? למה עסקים לא מצליחים? טעויות של אנשי מקצוע, לעשות כסף מאומנות, איך לנהל עסק? איך מנהלים עסקים? אימון להקמת עסק
... איך לפתח עסק מצליח? טעויות בהקמת עסק, איך להתקדם בעבודה? למה עסקים נכשלים? למה עסקים לא מצליחים? טעויות של אנשי מקצוע, לעשות כסף מאומנות, איך לנהל עסק? איך מנהלים עסקים? אימון להקמת עסק מהי הטעות הגדולה ביותר של אנשי מקצוע הרוצים לפתוח עסק? במהלך ההרצאה, אליעד כהן מסביר את הטעויות הנפוצות של אנשי מקצוע שמעוניינים לפתוח עסק עצמאי. על פי אליעד, הטעות הגדולה ביותר היא ההנחה שניהול עסק מסתכם רק ביכולות המקצועיות של בעל העסק. לדוגמה, אדם שהוא צייר מוכשר או מתכנת מבריק עשוי להאמין כי הצלחה עסקית תלויה רק במיומנות האישית שלו במלאכת הציור או ... העקרונות המובאים על ידי אליעד לא תקפים רק לעסקים עצמאים, אלא גם לשכירים. עובדים אשר מצטיינים במקצוע שלהם, אך לא מפתחים את הכישורים החברתיים, ניהוליים ושיווקיים שלהם, עשויים להיתקע באותו תפקיד. על פי אליעד, שכירים צריכים להבין שהבוס שלהם הוא הלקוח שלהם, ושהם צריכים לפתח גם את מחלקת השיווק שלהם על מנת להתקדם. עליהם להשקיע לא רק במקצועיות שלהם אלא גם בכישורים ניהוליים, חברתיים ותקשורתיים על מנת להצליח ולקדם את הקריירה שלהם. מה כדאי לזכור כדי להתקדם? כמו בעסק עצמאי, גם כשכיר חשוב לזכור ששיפור מקצועי הוא רק חלק מהפאזל. אם השכיר רוצה להרוויח יותר ולהתפתח, עליו להשקיע לא רק בכישוריו המקצועיים אלא גם בתחומים נוספים כמו שיווק עצמי, יכולות ניהול, ופיתוח קשרים ארגוניים. עליהם לבדוק איפה להשקיע את המשאבים: האם לפתח את יכולות התקשורת, ללמוד ניהול או לשפר את השיווק העצמי? לסיכום, מה חשוב לעשות? בפתיחת עסק, חשוב לזכור שאין להסתמך רק על המיומנויות המקצועיות כדי להצליח. יש להשקיע גם בתחומים נוספים כמו שיווק, ... שירות לקוחות ויחסי ציבור. אם אינך יכול להשקיע בעצמך בכל תחום, ניתן לשתף פעולה עם שותפים או עובדים שמתמחים בתחומים האלה. גם כשכיר, השקעה בכישורים ניהוליים ושיווקיים היא חיונית להתקדמות בקריירה. אל תשכח לראות את הבוס שלך כלקוח, ולבצע שיווק עצמי, בדיוק כמו בעסק עצמאי. איך לנהל עסק ולהגדיל את הרווחים טיפים לעצמאים ולפתיחת עסק חדש דרכים להתפתחות מקצועית ושיווק עצמי לשכירים התגברות על פחד ממכירות ומכישלון עסקי מהי הטעות הגדולה ביותר של אנשי ... מזניח מחלקות חיוניות אחרות. עם הזמן מתגלה שזהו מקור לכישלון העסק, משום שאין די בפרויקט יצירתי או מוצר מושלם ללא פעולות משלימות של שיווק ומכירות, ניהול כספים וגבייה, יחסי ציבור, שירות לקוחות וכדומה. מדוע אי אפשר להשקיע רק במחלקת היצור? בעסק מצליח, כמו בחברות גדולות דוגמת גוגל או מייקרוסופט, מתקיימים כמה תחומי ... אינו בוס אלא לקוח. - להבין שמעניקים שירות (הכישורים והיכולות) לבוס שמשלם משכורת. - להשקיע לא רק במקצועיות עצמה, אלא גם בכישורים חברתיים, יכולות ניהול, שיווק עצמי ופיתוח קשרים בתוך הארגון. כך, בדיוק כמו בעל עסק הנדרש לנהל מספר מחלקות, גם שכיר יכול לשפר את מחלקת השיווק שלו מול הבוס או מול מקומות עבודה אחרים, לבחון אפשרויות תעסוקה נוספות, לבקש העלאה במשכורת ועוד. מה כדאי לזכור כדי ... צוות המכירות או להוסיף פונקציה חדשה של יחסי ציבור? אותו הדבר נכון גם כשכיר: האם להשתתף בקורסים לשיפור התקשורת הבין - אישית? האם ללמוד כלים מעולם הניהול כדי לקחת אחריות רבה יותר בתפקיד הנוכחי? אלו דוגמאות למחלקות נוספות שאפשר ואף כדאי לפתח, במקום להתמקד אך ורק במקצועיות הליבה. לסיכום, מה חשוב לעשות? כאשר פותחים ... שותפים ואנשי מקצוע. גם כשכיר, ההתקדמות אינה תלויה רק באיכות העבודה המקצועית, אלא גם ביכולת להציג ולשווק את עצמך ולהבין שהבוס הוא למעשה לקוח. איך לנהל עסק ולהגדיל את הרווחים טיפים לעצמאים ולפתיחת עסק חדש דרכים להתפתחות מקצועית ושיווק עצמי לשכירים התגברות על פחד ממכירות ומכישלון עסקי לראות את הבוס כלקוח, להתייחס ... לתת לך העלאה בשכר, לגרום לבוס לקדם אותך, לפתח קריירה כשכיר, פיתוח קריירה כשכיר, השקעה במחלקת הייצור, השקעה במחלקת הפיתוח, אימון לעסקים, אימון לניהול עסקים, אימון לעצמאים, טיפים לעצמאים, טיפים לניהול עסק מצליח, איך להצליח בעסק? למה העסק לא מצליח? טעויות של עסקים טובים, מחלקת שיווק, מחלקת פרסום, מחלקת יחסי ציבור, מדריך להקמת עסק, עצמאי או שכיר, איך לשווק את ...
אחריות טעויות של שכירים חברות גדולות איך מנהלים עסק מקומות עבודה למתג לקיחת אחריות רצון
פרפקציוניזם בעסק, פרפקציוניזם בעבודה, האם להמשיך בפיתוח המוצר או למכור את המוצר? בעד ונגד פרפקציוניזם, האם להיות פרפקציוניסט? מתי טוב להיות פרפקציוניסט? איך לא להיות פרפקציוניסט? מהו פרפקציוניזם טוב? אימון למנהלים, יעוץ עסקי
פרפקציוניזם בעסק, פרפקציוניזם בעבודה, האם להמשיך בפיתוח המוצר או למכור את המוצר? בעד ונגד פרפקציוניזם, האם להיות פרפקציוניסט? מתי טוב להיות פרפקציוניסט? איך לא להיות פרפקציוניסט? מהו פרפקציוניזם טוב? אימון למנהלים, יעוץ עסקי
... את המוצר? בעד ונגד פרפקציוניזם, האם להיות פרפקציוניסט? מתי טוב להיות פרפקציוניסט? איך לא להיות פרפקציוניסט? מהו פרפקציוניזם טוב? אימון למנהלים, יעוץ עסקי מהו פרפקציוניזם בעסק? האם הוא טוב או רע? פרפקציוניזם בעסק מתאר את השאיפה לשלמות בכל תהליך ... ברמה מספקת לצרכים של הלקוחות. בתהליך השיווק - אין צורך להמתין עד שהקמפיין יהיה מושלם, אך חשוב לוודא שהמוצר מוכן ומספק את הציפיות. בתהליך ניהול העסק - יש לוודא שהעסק פועל בצורה אופטימלית, ולא להתמקד בפרטים שוליים שיכולים להאט את התהליך. דוגמאות ליישום ... כדי להיות פרפקציוניסט בצורה נכונה, יש להתמקד בתהליכים העסקיים הגדולים ולא להיתפס לפרטים הקטנים שיכולים לעכב את ההצלחה הפיננסית של העסק. ניהול עסק שיווק ומכירות תהליכי קבלת החלטות התמודדות עם פרפקציוניזם פיתוח אישי וניהול זמן פרפקציוניזם במקום העבודה - האם זה טוב או רע? פרפקציוניזם בעסק הוא תכונה שמתבטאת בשאיפה מתמדת לשלמות, ... אדם שמפתח מוצר ולא מצליח לשחרר אותו לשוק כי הוא ממשיך לתקן ולשפר אותו ללא הפסקה. תופעה זו קיימת גם בתהליכים אחרים, כמו שיווק, מכירות וניהול פרויקטים. יתרונות הפרפקציוניזם בעסק איכות גבוהה - מוצרים ושירותים שעוברים בדיקות קפדניות הם לעיתים קרובות ... במוצר שעדיין לא בשל לצאת לשוק. בתהליך השיווק - אין טעם להמתין עם הקמפיין עד שהוא יהיה מושלם, אך גם לא מומלץ לשווק מוצר לא מוכן. בתהליך ניהול העסק - יש לוודא שהעסק כמערכת פועל בצורה מיטבית, ולא להתמקד בפרטים שוליים. דוגמאות ליישום נכון של ... פרפקציוניסטים על כל פרט קטן, עדיף להיות פרפקציוניסטים על המערכת הכוללת - תהליכי העבודה, שביעות הרצון של הלקוחות, וההצלחה הפיננסית של העסק. ניהול עסק שיווק ומכירות תהליכי קבלת החלטות התמודדות עם פרפקציוניזם פיתוח אישי וניהול זמן למכור מוצר לא מוגמר, להציג מצגת לא מושלמת, השאיפה לשלמות, האם למכור מוצר בינוני? האם למכור או להמשיך ...
לשווק רעה או טובה הרצון יכולת ניהול זמן להשיג מטרה צרכי לקוח האם זה טוב
עצמאי או שכיר, שולמנים, איך להצליח בתור עצמאי? למה רוב העסקים נכשלים? מהי הטעות הנפוצה ביותר של עצמאים? האם עדיף להיות עצמאי או שכיר? מעבר משכיר לעצמאי, יעוץ לעצמאים, איך להקים עסק עצמאי? יעוץ עסקי, איך לעשות כסף?
עצמאי או שכיר, שולמנים, איך להצליח בתור עצמאי? למה רוב העסקים נכשלים? מהי הטעות הנפוצה ביותר של עצמאים? האם עדיף להיות עצמאי או שכיר? מעבר משכיר לעצמאי, יעוץ לעצמאים, איך להקים עסק עצמאי? יעוץ עסקי, איך לעשות כסף?
... מסביר שההבדל בין עצמאי לשכיר הוא קודם כל בחשיבה הכלכלית ובצורת ההתנהלות עם הכסף. בעוד שלשכיר יש ודאות מסוימת לגבי השכר, עצמאים חיים במציאות של אי - ודאות מתמדת. ההבדל הזה משפיע באופן מהותי על היכולת להצליח או ... לא באמת שייך לו, אלא מיועד להוצאות עתידיות. מה ההבדל המהותי בין התנהלות כלכלית של שכיר ושל עצמאי? ההבדל המרכזי הוא ששכיר מקבל לחשבון הבנק סכום נטו אחרי כל הניכויים (מס הכנסה, ביטוח לאומי וכו), ולכן קל לו יותר להתנהל. שכיר יודע מראש מה התקציב האמיתי שלו ויכול לחיות לפי הכסף שיש לו באמת ביד. לעומת זאת, עצמאי מקבל לידיו סכום גדול יותר, אבל עליו מוטלת האחריות לחשב בעצמו ... מחוסר כישרון או יכולת מקצועית, אלא דווקא מכיוון שהבעלים לא מבין כיצד לנהל את הכספים של העסק. הם לא יודעים: להפריד בין הכנסות העסק לבין הרווח האמיתי. לתמחר נכון את המוצרים והשירותים שלהם. לחשב נכון את ההוצאות הקבועות והמשתנות. להפריש מראש כסף למס הכנסה, מעמ, ביטוח לאומי ותשלומים נוספים. לנהל תזרים מזומנים ולהתכונן לתשלומים עתידיים. החוסר במיומנויות אלו גורם לכך שעצמאים רבים נופלים כלכלית. איך לחשב רווחיות של עסק עצמאי? אליעד נותן דוגמה מעשית: ... כסף, גם אם המחזור שלו היה גבוה. מהו ההבדל בין להיות מקצוען לבין לנהל עסק? אליעד מדגיש את ההבדל בין להיות בעל מקצוע טוב לבין היכולת לנהל עסק בצורה רווחית. להיות עצמאי פירושו לא רק לדעת לספק שירות או מוצר טוב, אלא גם לדעת לתמחר נכון, לנהל עובדים, ספקים והוצאות, להבין במסים ובהתנהלות כספית. מי שיודע רק לבצע את העבודה אך לא יודע לנהל עסק, צפוי להיכשל כלכלית. למה כל כך קשה להצליח בתור עצמאי? הקושי להצליח בתור עצמאי נובע מחוסר הוודאות, מהאחריות הגבוהה ומהצורך לבצע אינספור חישובים כלכליים ... חודשים של עבודה שהוא בכלל הפסיד כסף, פשוט בגלל טעויות בחישוב ובהתנהלות הכספית. לסיכום, להצליח כעצמאי דורש הבנה עמוקה של ניהול כספים, משמעת עצמית והיכולת לחשוב בצורה כלכלית נכונה. אליעד מדגיש שמי שלא מסוגל לעשות זאת, עדיף לו להישאר שכיר. איך להיות עצמאי מצליח? איך לחשב רווחיות ... נכון? למה רוב העסקים הקטנים נכשלים? מה עדיף, עצמאי או שכיר? איך לנהל תזרים מזומנים נכון? עבודה של עצמאים מול עבודה של שכירים - מה ההבדל? אחד הוויכוחים הנפוצים בתחום העבודה הוא האם עדיף להיות עצמאי או שכיר. במבט ראשון נראה ... המהותי בין עצמאים לשכירים אינו רק בשאלה כמה מרוויחים, אלא כיצד מתנהלים עם הכסף וכיצד חושבים כלכלית. השאלה הפשוטה שמבדילה בין שכיר לעצמאי נניח שאדם מקבל הצעת עבודה כשכיר במשכורת של 20,000 שקלים בחודש. האם הוא יכול ... לו אחרי כל ההוצאות, המסים, והמחויבויות האחרות. מדוע קל יותר לשכיר להתנהל כלכלית? שכיר מקבל משכורת שממנה כבר נוכו כל המיסים, כך שהוא רואה ישירות את הסכום נטו ויכול לתכנן את הוצאותיו בהתאם. זה הופך את ההתנהלות הכלכלית לפשוטה יותר. עצמאי, לעומת זאת, רואה את כל ההכנסות שלו נכנסות לחשבון הבנק, אך שוכח שלמעשה חלק גדול מהכסף אינו באמת שלו. הוצאות העסק, ... קרובות עצמאים מתייחסים לכל מה שנכנס כרווח, מה שגורם להם לבצע טעויות ניהוליות חמורות. תופעת המאניה - דיפרסיה של עצמאים רבים מהעצמאים סובלים מתופעה שמכונה מאניה - דיפרסיה של עצמאים. זה מתבטא כך: השלב הראשון - מאניה: עצמאי מוכר ... מרומה ונכנס למצוקה כלכלית, למרות שהבעיה היא בעיקר חוסר הבנה של ההתנהלות הכספית בעסק. למה עצמאים נכשלים? רוב העצמאים לא נכשלים בגלל חוסר כישרון מקצועי, אלא בגלל חוסר יכולת לנהל את הכספים שלהם נכון. הם לא מבינים: שלא כל הכסף שנכנס לעסק הוא שלהם. שיש להפריש חלק משמעותי מההכנסות לטובת הוצאות עתידיות. שעליהם לתכנן תמחור נכון כדי ... שכירים מוגנים יחסית מהסיכונים הללו, כי כל החישובים נעשים עבורם מראש. ניהול עסק - יותר מסובך ממה שחושבים ניהול עסק הוא לא רק למכור שירות או מוצר. עצמאי חייב להבין שהוא לא רק בעל מקצוע, אלא גם מנהל כספים, מתמחר, אחראי על ספקים, שירות לקוחות ועוד. עצמאי טוב צריך לדעת: לחשב רווחיות אמיתית - להבין כמה באמת נשאר לו בסוף החודש. לנהל תזרים מזומנים נכון - לא להוציא כסף לפני שהוא בטוח שהוא באמת שלו. לחשב מראש הוצאות קבועות ומשתנות - לשים כסף בצד לתשלומים עתידיים. להבין איך לתמחר נכון כדי ... להיות עצמאי זה לא רק חופש כלכלי, אלא גם אחריות גדולה. זה אומר לדעת להתנהל נכון, להבין מספרים ולהיות עם אצבע על הדופק. לעומת זאת, שכירים נהנים מוודאות פיננסית ומניהול כספים פשוט יותר. אם אתם חושבים להיות עצמאים, חשוב שתבינו את המשמעות האמיתית של ניהול עסק. למידע נוסף חפשו באתר EIP.co.il. נושאים קשורים: איך להיות עצמאי מצליח? איך לנהל עסק נכון? תמחור מוצרים ושירותים איך להתנהל כלכלית בצורה חכמה? הבדלים בין שכיר לעצמאי השוואה בין עצמאי לשכיר, טעויות של עצמאים, טעויות של בעלי עסקים, למה הרבה עסקים נסגרים? למה המון עסקים נופלים? ... בעסקים? איך לא להיכשל בעסקים? איך למנוע כישלון עסקי? איך לא להיכשל בניהול עסק? חשיבה של עצמאי, חשיבה של שכיר, מבוא לכלכלה, איך לנהל עסק? איך לחשוב בצורה עסקית? מהי חשיבה עסקית? מהי חשיבה כלכלית? מאניה דיפרסיה של עצמאים, איך להיות פרילנסר? מאניה דיפרסיה של בעלי עסקים, תשלומי מיסים, מס ...
להיות עשיר קושי להצליח להקים עסק עצמאי איך מתמחרים מוצר למה רוב העסקים קורסים למה קשה להיות עצמאי מנהל יכולות
משימות לעובדים, זמן ביצוע המשימה, כמה זמן יקח לבצע את המשימה? הערכת זמנים לביצוע משימה, מתי המשימה תושלם? איך לנהל משימות לעובדים? משך זמן ביצוע המשימה, לוחות זמנים למשימות, דד ליין לביצוע משימה, הגדרת זמן למשימה, אימון למנהלים
משימות לעובדים, זמן ביצוע המשימה, כמה זמן יקח לבצע את המשימה? הערכת זמנים לביצוע משימה, מתי המשימה תושלם? איך לנהל משימות לעובדים? משך זמן ביצוע המשימה, לוחות זמנים למשימות, דד ליין לביצוע משימה, הגדרת זמן למשימה, אימון למנהלים
... לביצוע משימה, מתי המשימה תושלם? איך לנהל משימות לעובדים? משך זמן ביצוע המשימה, לוחות זמנים למשימות, דד ליין לביצוע משימה, הגדרת זמן למשימה, אימון למנהלים מה ההבדל בין כמה זמן ייקח לבצע את המשימה לבין מתי המשימה תהיה מוכנה? כאשר נותנים משימה לעובד, חשוב ... שהבנת זמן המשימה בפועל היא קריטית לניהול יעיל. כאשר שואלים עובד כמה זמן לוקח לך לבצע את זה? ניתן לבדוק האם העובד מעריך את המשימה נכון, ואם הוא הבין את הדרישות. לדוגמה, אם המנהל חושב שהמשימה צריכה לקחת שעה והעובד אומר שזה ייקח לו יומיים, מיד אפשר לזהות פער הבנתי ולברר למה הוא מעריך זאת ... יוצאת לדרך ולא אחר כך. מתי נוצרת בעיית ניהול כשעוסקים רק בתאריך סיום המשימה? כשמנהלים מתמקדים רק בתאריך הסיום ולא במשך הזמן האמיתי הדרוש למשימה, עלולות להיווצר בעיות חמורות. למשל, עובד ... רק שעה אחת, כי אין לו פנאי כרגע. אם המנהל לא יבדוק את אורך הזמן האמיתי הנדרש לביצוע, הוא לא יוכל לנהל את לוח הזמנים נכון, וייתכן שיתגלו כשלים בניהול מאוחר מדי. מתי יש חשד לכשל בהערכת זמן המשימה? אליעד כהן מציין ששני מצבים עלולים להצביע על כשל בהבנת המשימה ... שהמשימה תדרוש יותר זמן משמעותית ממה שהמנהל חושב. כאשר העובד חושב שהמשימה תדרוש פחות זמן משמעותית ממה שהמנהל חושב. לדוגמה, אם המנהל חושב שהמשימה דורשת שלוש שעות והעובד מעריך זאת בשלושה ימים, ברור שקיים פער הבנתי שיש לבדוק. מצד שני, אם העובד ... את המשימה. לכן בשני המצבים הללו חשוב לנהל דיון מעמיק עם העובד על המשימה והאופן שבו הוא מתכנן לבצע אותה. איך לנהל נכון שיחה על זמנים ומשימות עם העובד? כשמנהלים משוחחים עם העובדים על משימות וזמנים, חשוב לעשות זאת באופן מובנה: ראשית לשאול כמה זמן נטו תדרוש ... את המשימה הזו?. אליעד מדגיש שחשוב לנהל את השיחה הזו בזהירות רבה, בלי לאיים על העובד או לגרום לו להרגיש חוסר אמון. המטרה היא להבהיר את המשימה וליצור ... או קשיים מיוחדים. בשני המצבים, ניהול שיחה מעמיקה יכול לפתור אי - הבנות ולמנוע טעויות בניהול המשימה. מהי המטרה העיקרית בשיחת הערכת זמן למשימות? המטרה של ניהול השיחה על זמנים עם העובדים היא לא רק לקבל דדליין ולהניח שהכל יקרה בהתאם, אלא להבין בדיוק את הדרך שבה העובד ... מכשלים אפשריים במהלך העבודה. איך לנהל משימות לעובדים? איך מעריכים זמנים למשימות? הערכת זמן משימה לעובד מה ההבדל בין זמן ביצוע המשימה לדדליין? ניהול משימות וזמנים לעובדים ...
מקום וזמן יכולת זמן ביצוע המשימה קשיים אמון טעות תקשורת בעיה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ניהול, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ניהול, איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש בחירה חופשית? איך להנות בחיים? אולי אנחנו במטריקס? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל קוגניטיבי התנהגותי, אימון אישי לאורח חיים בריא, אימון אישי למנהלים בנושא ניהול - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.7041 שניות - עכשיו 17_06_2025 השעה 02:06:05 - wesi1