אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
עצמאי או שכיר, שולמנים, איך להצליח בתור עצמאי? למה רוב העסקים נכשלים? מהי הטעות הנפוצה ביותר של עצמאים? האם עדיף להיות עצמאי או שכיר? מעבר משכיר לעצמאי, יעוץ לעצמאים, איך להקים עסק עצמאי? יעוץ עסקי, איך לעשות כסף?
עצמאי או שכיר, שולמנים, איך להצליח בתור עצמאי? למה רוב העסקים נכשלים? מהי הטעות הנפוצה ביותר של עצמאים? האם עדיף להיות עצמאי או שכיר? מעבר משכיר לעצמאי, יעוץ לעצמאים, איך להקים עסק עצמאי? יעוץ עסקי, איך לעשות כסף?
... שכיר? רבים מתלבטים האם כדאי להם להיות עצמאים או שכירים. אליעד כהן מסביר שההבדל בין עצמאי לשכיר הוא קודם כל בחשיבה הכלכלית ובצורת ההתנהלות עם הכסף. בעוד שלשכיר יש ודאות מסוימת לגבי השכר, עצמאים חיים במציאות של אי - ודאות מתמדת. ההבדל הזה משפיע באופן מהותי על היכולת ... מכיוון שהעצמאי לא זוכר בזמן שהכסף נכנס לקופה, שהרוב המוחלט מהכסף לא באמת שייך לו, אלא מיועד להוצאות עתידיות. מה ההבדל המהותי בין התנהלות כלכלית של שכיר ושל עצמאי? ההבדל המרכזי הוא ששכיר מקבל לחשבון הבנק סכום נטו אחרי כל הניכויים (מס הכנסה, ביטוח לאומי וכו), ולכן קל לו יותר להתנהל. שכיר יודע מראש מה התקציב האמיתי שלו ויכול לחיות לפי הכסף שיש לו באמת ביד. לעומת זאת, עצמאי מקבל לידיו סכום גדול יותר, אבל עליו מוטלת האחריות ... לבעיות כלכליות. למה רוב העסקים נכשלים? רוב העסקים לא נכשלים מחוסר כישרון או יכולת מקצועית, אלא דווקא מכיוון שהבעלים לא מבין כיצד לנהל את הכספים של העסק. הם לא יודעים: להפריד בין הכנסות העסק לבין הרווח האמיתי. לתמחר נכון את המוצרים והשירותים שלהם. לחשב נכון את ההוצאות הקבועות והמשתנות. להפריש מראש כסף למס הכנסה, מעמ, ביטוח לאומי ותשלומים נוספים. לנהל תזרים מזומנים ולהתכונן לתשלומים עתידיים. החוסר במיומנויות אלו גורם לכך שעצמאים רבים נופלים כלכלית. איך לחשב רווחיות של עסק עצמאי? אליעד נותן ... את הרווחיות המדויקת של העסק, עלול לגלות בסוף החודש שהוא בכלל הפסיד כסף, גם אם המחזור שלו היה גבוה. מהו ההבדל בין להיות מקצוען לבין לנהל עסק? אליעד מדגיש את ההבדל בין להיות בעל מקצוע טוב לבין היכולת לנהל עסק בצורה רווחית. להיות עצמאי פירושו לא רק לדעת לספק שירות או מוצר טוב, אלא גם לדעת לתמחר נכון, לנהל עובדים, ספקים והוצאות, להבין במסים ובהתנהלות כספית. מי שיודע רק לבצע את העבודה אך לא יודע לנהל עסק, צפוי להיכשל כלכלית. למה כל כך קשה להצליח בתור עצמאי? הקושי להצליח בתור עצמאי נובע מחוסר הוודאות, מהאחריות הגבוהה ומהצורך לבצע אינספור ... מראש כמה כסף נטו הוא יקבל. עצמאי, לעומת זאת, יכול לגלות רק אחרי חודשים של עבודה שהוא בכלל הפסיד כסף, פשוט בגלל טעויות בחישוב ובהתנהלות הכספית. לסיכום, להצליח כעצמאי דורש הבנה עמוקה של ניהול כספים, משמעת עצמית והיכולת לחשוב בצורה כלכלית נכונה. אליעד מדגיש שמי שלא מסוגל לעשות זאת, עדיף לו להישאר שכיר. איך להיות עצמאי מצליח? איך לחשב רווחיות בעסק? מהן טעויות נפוצות של עצמאים? איך לתמחר מוצרים נכון? למה רוב העסקים הקטנים נכשלים? מה עדיף, עצמאי או שכיר? איך לנהל תזרים מזומנים נכון? עבודה של עצמאים מול עבודה של שכירים - מה ההבדל? אחד הוויכוחים הנפוצים בתחום העבודה הוא האם עדיף להיות עצמאי או שכיר. במבט ... שלעצמאים יש יותר חופש ושליטה על ההכנסות שלהם. אך האמת היא שההבדל המהותי בין עצמאים לשכירים אינו רק בשאלה כמה מרוויחים, אלא כיצד מתנהלים עם הכסף וכיצד חושבים כלכלית. השאלה הפשוטה שמבדילה בין שכיר לעצמאי נניח שאדם מקבל הצעת עבודה כשכיר במשכורת של 20,000 שקלים בחודש. האם ... שקלים בחודש יכול ליפול בפח כלכלי אם הוא לא מבין כמה באמת נשאר לו אחרי כל ההוצאות, המסים, והמחויבויות האחרות. מדוע קל יותר לשכיר להתנהל כלכלית? שכיר מקבל משכורת שממנה כבר נוכו כל המיסים, כך שהוא רואה ישירות את הסכום נטו ויכול לתכנן את הוצאותיו בהתאם. זה הופך את ההתנהלות הכלכלית לפשוטה יותר. עצמאי, לעומת זאת, רואה את כל ההכנסות שלו נכנסות לחשבון הבנק, אך שוכח שלמעשה חלק גדול מהכסף אינו באמת שלו. ... מסים, ספקים, עלויות תפעול ועוד חייבים לרדת מהסכום הזה, אך לעיתים קרובות עצמאים מתייחסים לכל מה שנכנס כרווח, מה שגורם להם לבצע טעויות ניהוליות חמורות. תופעת המאניה - דיפרסיה של עצמאים רבים מהעצמאים סובלים מתופעה שמכונה מאניה - דיפרסיה של עצמאים. זה מתבטא כך: השלב הראשון - מאניה: ... מה שהוא חייב. כאן מגיע השלב של ההלם והחרדה. במצב כזה, העצמאי מרגיש מרומה ונכנס למצוקה כלכלית, למרות שהבעיה היא בעיקר חוסר הבנה של ההתנהלות הכספית בעסק. למה עצמאים נכשלים? רוב העצמאים לא נכשלים בגלל חוסר כישרון מקצועי, אלא בגלל חוסר יכולת לנהל את הכספים שלהם נכון. הם לא מבינים: שלא כל הכסף שנכנס לעסק הוא שלהם. שיש להפריש חלק משמעותי מההכנסות לטובת הוצאות עתידיות. שעליהם לתכנן תמחור ... רווחיות. שיש הוצאות קבועות ומשתנות שמכרסמות ברווחים. לעומת זאת, שכירים מוגנים יחסית מהסיכונים הללו, כי כל החישובים נעשים עבורם מראש. ניהול עסק - יותר מסובך ממה שחושבים ניהול עסק הוא לא רק למכור שירות או מוצר. עצמאי חייב להבין שהוא לא רק בעל מקצוע, אלא גם מנהל כספים, מתמחר, אחראי על ספקים, שירות לקוחות ועוד. עצמאי טוב צריך לדעת: לחשב רווחיות אמיתית - להבין כמה באמת נשאר לו בסוף החודש. לנהל תזרים מזומנים נכון - לא להוציא כסף לפני שהוא בטוח שהוא באמת שלו. לחשב מראש הוצאות קבועות ומשתנות - לשים כסף בצד לתשלומים עתידיים. להבין איך ... להרוויח מבלי להבריח לקוחות. מסקנה - לא כל אחד מתאים להיות עצמאי להיות עצמאי זה לא רק חופש כלכלי, אלא גם אחריות גדולה. זה אומר לדעת להתנהל נכון, להבין מספרים ולהיות עם אצבע על הדופק. לעומת זאת, שכירים נהנים מוודאות פיננסית ומניהול כספים פשוט יותר. אם אתם חושבים להיות עצמאים, חשוב שתבינו את המשמעות האמיתית של ניהול עסק. למידע נוסף חפשו באתר EIP.co.il. נושאים קשורים: איך להיות עצמאי מצליח? איך לנהל עסק נכון? תמחור מוצרים ושירותים איך להתנהל כלכלית בצורה חכמה? הבדלים בין שכיר לעצמאי השוואה בין עצמאי לשכיר, טעויות של עצמאים, טעויות של בעלי עסקים, למה הרבה עסקים נסגרים? למה המון ... קורסים? כישלון עסקים, כישלון עסקי, כישלון בעסקים, איך להצליח בעסקים? איך לא להיכשל בעסקים? איך למנוע כישלון עסקי? איך לא להיכשל בניהול עסק? חשיבה של עצמאי, חשיבה של שכיר, מבוא לכלכלה, איך לנהל עסק? איך לחשוב בצורה עסקית? מהי חשיבה עסקית? מהי חשיבה כלכלית? מאניה דיפרסיה של עצמאים, איך להיות פרילנסר? מאניה דיפרסיה של בעלי עסקים, תשלומי ...
הסרת אחריות לבצע הסוד של אליעד כהן סיכון מספרים דיכאונות קשה להקים עסק רוב העסקים הקטנים קורסים
אקדמיה או פרקטיקה, תואר אקדמי או ניסיון מעשי, לימודים באקדמיה או ניסיון מקצועי, ללמוד או לעבוד, ללכת לאוניברסיטה או להקים עסק, לעבוד או לעשות תואר, איך לבחור עובד מקצועי? מי יותר מקצועי? איזה עובד לבחור? שיקולים בבחירת עובד, קריירה
אקדמיה או פרקטיקה, תואר אקדמי או ניסיון מעשי, לימודים באקדמיה או ניסיון מקצועי, ללמוד או לעבוד, ללכת לאוניברסיטה או להקים עסק, לעבוד או לעשות תואר, איך לבחור עובד מקצועי? מי יותר מקצועי? איזה עובד לבחור? שיקולים בבחירת עובד, קריירה
... מה עדיף - לימודים אקדמיים או ניסיון מעשי? זהו נושא שנדון רבות, ובמיוחד במקרים של עסקים, ניהול ומקצועות שונים. השאלה הזו מצריכה הבנת היתרונות והחסרונות של כל אחת מהדרכים, ותשובה ... העמוקות של התחום, ומקבל כלים להתמודד עם בעיות מורכבות באופן שיטתי. לדוגמה, אדם שלמד מנהל עסקים במשך חמש שנים ידע הרבה יותר על איך לנהל מערכות גדולות, איך להתמודד עם בעיות כלכליות ושיווקיות ואיך לארגן ארגון בצורה ... איך להרוויח כסף מהעסק - אולי הוא יוכל להסביר מה לא לעשות, אבל זה לא מספיק כדי להצליח בניהול עסק. הידע תיאורטי עשוי לעזור הרבה יותר במקרים כאלו, למשל כאשר עוסקים בניהול של רשתות גדולות, או בניהול עסק מורכב הדורש מיומנויות שנלמדות בדרך כלל באקדמיה. מה ההבדל בין התנסות רחבה לבין ... ממוקדת? יש הבדל חשוב בין למידה רחבה בתחום מסוים לבין ניסיון ממוקד. לדוגמה, אם מישהו למד ניהול עסקים במשך חמש שנים ויודע איך להתמודד עם מגוון בעיות בעסקים שונים, זה שונה מאדם שעבד ... היתרונות של ההבנה העמוקה מצד אחד, עם היתרונות של היישום המעשי מצד שני. למעשה, אדם שלומד ניהול עסקים ומיישם את הידע על ידי עבודה בשטח משיג את היתרון הכפול - הוא מבין את התהליכים ... יועץ עם ניסיון מעשי יהיה עדיף, אם כי מומלץ לוודא גם שהוא רכש ידע אקדמי או שיטות מסודרות לניהול. מה שחשוב הוא לשלב בין השניים - הלמידה האקדמית והניסיון המעשי. לימודים אקדמיים לעומת ניסיון מעשי הקמת עסק וניהולו בפועל בחירת תואר והרחבת אופקים ניהול רשתות גדולות ועסקים מורכבים עצות להקמת פיצריה והרווחת 100,000 שקלים בחודש כיצד לשלב ... אם המטרה היא להקים רשת של פיצריות, ייתכן שדווקא אדם עם רקע תאורטי נרחב יוכל לספק ידע על ניהול מערכות גדולות יותר, שאולי למי שהתנסה בפיצריה אחת קטנה אין בהכרח. האם תמיד עדיף מי שכבר ... למידה רחבה לעומת התנסות נקודתית. אם מישהו לומד במשך חמש שנים מגוון נושאים תאורטיים לגבי ניהול עסקים, בעוד מישהו אחר חמש שנים עובד רק בתחום אחד, לא בהכרח שהעובד בפועל יצבור ידע מקיף ... מסודרת חמש שנים כנראה יבין יותר ממי שניסה לעסוק ברפואה ללא הכשרה מסודרת. כך גם בתחום ניהול העסקים: היקף הלימודים או היקף ההתנסות חייבים להיבחן לפי השאלה מה בדיוק נלמד ומה בדיוק ... של התהליכים התיאורטיים לצד היכרות מעשית מדויקת עם המציאות. למשל, מי שלומד חמש שנים כיצד לנהל עסק ורוכש ידע עשיר ומגוון, ובמקביל עובד בשטח בעסקים רלוונטיים ומצליח בפועל, מגיע ... שהצלחתו של אדם בניסיון מעשי היא עניין יחסי למטרות שהוצבו. הקמת עסק קטן והצלחתו אינה זהה לניהול של עסק גדול בעל מאות עובדים, והפוך: אדם שלמד במוסד אקדמי על הקמת ארגונים גדולים לא ... עסק קטן או מול קשיים שמאופיינים בשטח המקומי. לימודים אקדמיים לעומת ניסיון מעשי הקמת עסק וניהולו בפועל בחירת תואר והרחבת אופקים ניהול רשתות גדולות ועסקים מורכבים עצות להקמת פיצריה והרווחת 100,000 שקלים בחודש כיצד לשלב ...
שאלת השאלות איך לנהל ודאות איך לפתח קריירה התמודדות עם בעיות להצביע בדידות לבחור קריירה
משימות לעובדים, כמה משימות לתת לעובד? האם לתת לעובד יותר משימות ממה שהוא יכול לעשות? איך לגרום לעובדים להתייעל? איך לנהל עובדים? איך לתת משימות לעובדים? כמות המשימות שצריך לתת לעובד, משימות עתידיות, מוטיבציה לעובדים, יעוץ ארגוני
משימות לעובדים, כמה משימות לתת לעובד? האם לתת לעובד יותר משימות ממה שהוא יכול לעשות? איך לגרום לעובדים להתייעל? איך לנהל עובדים? איך לתת משימות לעובדים? כמות המשימות שצריך לתת לעובד, משימות עתידיות, מוטיבציה לעובדים, יעוץ ארגוני
... לעשות? איך לגרום לעובדים להתייעל? איך לנהל עובדים? איך לתת משימות לעובדים? כמות המשימות שצריך לתת לעובד, משימות עתידיות, מוטיבציה לעובדים, יעוץ ... משימות, ממה שהעובד יכול לעשות? כאשר מנהלים משימות לעובדים, יש כמה שיקולים עיקריים שמעלים את השאלה - כמה משימות נכון לתת לעובד? האם עדיף ... העבודה או להשתמש בכלים שונים שיסייעו לו לנהל את המשימות טוב יותר. כלומר, העובד יתחיל לפתח כישורים של ניהול ויעילות, כתגובה למודעות למשימות העתידיות. איזו גישה לבחור? מתי כדאי לתת יותר ומתי לתת פחות משימות? ... ביעילות רבה יותר. מכאן, אומר אליעד, המנהל צריך להיות ער לתגובת העובד למצב כזה, כדי להחליט האם לחשוף אותו לכמות משימות גדולה או קטנה יותר. לכן, ... שיקול דעת בכל מצב לגופו. סיכום והמלצות לניהול משימות לעובדים - כיצד לפעול בשטח? אליעד מסכם ואומר שהנקודה המרכזית היא להיות מודעים ליתרונות ולחסרונות ... לעובד? האם לתת לעובד יותר משימות? איך לנהל נכון משימות לעובדים? כיצד להגביר מוטיבציה אצל עובדים? איך לגרום לעובדים להתייעל? יעוץ ארגוני לניהול משימות איך לתת משימות לעובדים בצורה יעילה? ניהול משימות לעובדים - איך לקבוע כמה משימות לתת? שלום חברים, כאשר יש לנו עובד, יש משימות שאנחנו רוצים שהוא ... חיובי לבצע אותן ביעילות, והוא עלול להתנהל באופן רגוע מדי. לעומת זאת, אם הוא יידע שיש לו הרבה משימות לבצע, הוא עשוי להתייעל, לעבוד מהר יותר, ואולי ... לבצע בפועל. מצד שני, אם העובד עלול להתנהל בצורה רגועה מדי, כדאי לספק לו ראייה רחבה יותר של עומס העבודה, כדי שימצא דרכים להתייעל. ניהול משימות ומוטיבציה הגישה הזו נכונה לא רק לעובדים אלא גם לכל אדם שמנהל את עצמו. כאשר אדם מציב לעצמו מטרה מאוד גדולה, לפעמים זה עשוי לשתק אותו ולגרום לו לא לעשות דבר, ולפעמים ... את האסטרטגיה בהתאם. לקריאה נוספת על ניהול עובדים, מוטיבציה והתייעלות, ניתן להיכנס לאתר האינטרנט EIP.co.il ולמצוא שם תכנים נוספים בנושא. בהצלחה! ...
זמן ומקום מיקוד בלי פיתרון אפשרות מרחב הזמן הנוסחה של אליעד כהן פוטנציאל השכל של אליעד כהן
עובדים ולקוחות, תפישת העובד כלקוח, למה העובדים שלך הם גם הלקוחות שלך? למכור את עצמך לעובדים שלך, תהליך מכירה מול עובדים, איך לנהל עובדים? איך להיות מנהל טוב? איך לדבר עם עובדים? איך למכור לעובדים שלך? אימון למנהלים, יעוץ ארגוני
עובדים ולקוחות, תפישת העובד כלקוח, למה העובדים שלך הם גם הלקוחות שלך? למכור את עצמך לעובדים שלך, תהליך מכירה מול עובדים, איך לנהל עובדים? איך להיות מנהל טוב? איך לדבר עם עובדים? איך למכור לעובדים שלך? אימון למנהלים, יעוץ ארגוני
... כלקוח, למה העובדים שלך הם גם הלקוחות שלך? למכור את עצמך לעובדים שלך, תהליך מכירה מול עובדים, איך לנהל עובדים? איך להיות מנהל טוב? איך לדבר עם עובדים? איך למכור לעובדים שלך? אימון למנהלים, יעוץ ארגוני למה כדאי להתייחס לעובדים שלך כמו אל לקוחות? הרעיון המרכזי שאליעד כהן מציג הוא שצריך להתייחס לעובדים כמו אל לקוחות. רוב המנהלים חושבים שהעובדים שלהם הם אנשים שתפקידם פשוט למלא הוראות, אך הגישה הנכונה והיעילה יותר לניהול עובדים היא לראות בהם לקוחות שאתם כמנהלים אמורים למכור להם את המשימות, את הרעיונות ואת החשיבות של השקעת המאמצים בעבודה. בדיוק כפי שאתם צריכים לדעת למכור ללקוחות שלכם מוצר או שירות, כך בדיוק צריך לדעת ... מוטיבציה או חשק, ולכן לא ישיג את התוצאות המצופות ממנו. איך למכור לעובדים שלך משימות ורעיונות? כדי לנהל עובדים בצורה מוצלחת ולהביא לתוצאות טובות, אליעד כהן מסביר שצריך להתייחס לעובדים כמו אל לקוחות וליישם את השלבים הבאים בתהליך המכירה: הצגת ערך לעובד - העובד רוצה להבין ... של לראות את העובדים כלקוחות? אליעד כהן מדגיש שכאשר תתייחסו לעובדים שלכם כמו ללקוחות, תצליחו לנהל אותם בצורה מוצלחת ויעילה יותר. המחשבה של העובד הוא לקוח תגרום לכם להתייחס ברצינות לצרכים של העובדים, להבין את המניעים שלהם, את הרצונות שלהם ואת מה שמניע אותם באמת. ... השורה התחתונה? השורה התחתונה שאליעד כהן מדגיש היא שגישה של לראות בעובדים לקוחות היא חיונית להצלחה בניהול עובדים. ככל שתדעו טוב יותר כיצד לדבר עם לקוחות, כיצד לשכנע אותם ולהסביר להם את היתרונות במוצר שלכם, כך תצליחו גם מול העובדים. התייחסו לעובדים בדיוק כמו שהייתם ... ללקוחות שאתם רוצים לשמר לטווח ארוך, ותראו שיפור משמעותי בביצועי העובדים ובהצלחת הארגון שלכם. איך לנהל עובדים איך לשכנע עובדים ניהול משימות בצורה חכמה איך לעבוד נכון עם לקוחות שיטות ניהול אפקטיביות ניהול עובדים - גישה מכירתית כאשר מדובר בניהול עובדים, יש נקודת מבט מעניינת שיכולה לשנות את הדרך שבה אתם מתייחסים אליהם - העובדים שלכם הם למעשה הלקוחות שלכם. למה העובדים הם הלקוחות שלך? רוב המנהלים רואים בעובדים שלהם אנשים הכפופים להם, כאלה שיש לבצע עבורם משימות על פי ההוראות שהם נותנים. אך למעשה, הדרך הנכונה להתייחס לעובדים היא בדיוק כמו שמתייחסים ... כיצד למכור לעובדים שלכם את הרעיונות והמשימות שאתם מצפים מהם לבצע. תהליך המכירה לעובדים כאשר אתה מנהל, אתה למעשה מוכר לעובד שלך את הרעיון שכדאי לו להשקיע בעבודה, שכדאי לו לבצע את המשימות שהוטלו עליו בתמורה למה שאתה מציע לו - בין אם מדובר במשכורת, בתנאים, בסביבה תומכת ... קונים מוצרים בגלל שהם מספקים להם ערך או פתרון לצורך מסוים, כך יש לגרום לעובד להבין מה יוצא לו מזה. ניהול תקשורת טובה - לקוחות מצפים לשירות טוב ולתקשורת ברורה. כך גם העובדים שלכם מצפים להבין מה מצופה מהם, באילו תנאים, ואיך הם יכולים להצליח. בניית מערכת יחסים - לקוחות ... חוויה חיובית. כך גם העובדים יישארו נאמנים למקום עבודה שבו הם מרגישים מוערכים. השורה התחתונה כדי לנהל עובדים בצורה מוצלחת, יש לראות בהם לקוחות שצריך למכור להם את הרעיון שכדאי להם להשקיע, לעבוד ולהתאמץ. ככל שתבינו טוב יותר כיצד לדבר עם לקוחות ולשכנע אותם, כך תצליחו יותר לנהל את העובדים שלכם בצורה יעילה וליצור סביבת עבודה בריאה ומועילה. איך לנהל עובדים איך לשכנע עובדים ניהול משימות בצורה חכמה איך לעבוד נכון עם לקוחות שיטות ניהול אפקטיביות ...
רצונות מחשבות כיצד לנהל עובדים ניהול משימות בצורה חכמה העובדים שלך עובדים כלקוחות בצורה חכמה יחסים טובים
גיוס עובדים, מי יראיין את העובד החדש? תהליך גיוס עובד לארגון, מי צריך לראיין את העובד החדש? כוח אדם, איך לגייס עובד חדש? איך לבנות צוות עובדים? איך לראיין עובד חדש? תהליך גיוס עובדים, יעוץ ארגוני, איך לראיין עובדים חדשים? מבנה ארגוני
גיוס עובדים, מי יראיין את העובד החדש? תהליך גיוס עובד לארגון, מי צריך לראיין את העובד החדש? כוח אדם, איך לגייס עובד חדש? איך לבנות צוות עובדים? איך לראיין עובד חדש? תהליך גיוס עובדים, יעוץ ארגוני, איך לראיין עובדים חדשים? מבנה ארגוני
... אמור לראיין עובד חדש בארגון? כאשר ארגון מחפש לגייס עובד חדש, נשאלת השאלה מי בדיוק אמור להיות המראיין של העובד. בארגונים קטנים, שבהם יש מנהל אחד ועובדים תחתיו, ברור שהמנהל עצמו יהיה זה שיבצע את הריאיון, מכיוון שאין מישהו אחר שיכול לעשות זאת. אבל מה קורה בארגונים גדולים עם כמה רמות ניהול ומבנה ארגוני מורכב? מי באמת צריך לראיין את העובד החדש? מדוע המנהל הישיר חייב לראיין את העובד החדש? הכלל הראשון הוא שהמנהל הישיר, כלומר, האדם שינהל את העובד באופן יומיומי, חייב להיות זה שמראיין את העובד. לדוגמה, אם מדובר בתהליך גיוס של איש מכירות, הראשון שיראיין את איש המכירות הוא מנהל המכירות שאצלו העובד יעבוד. למה חשוב להקפיד על זה? הסיבה פשוטה ומעשית: עובד חדש הוא בעצם כלי עבודה בידיו של המנהל. בדיוק כמו שאיש מקצוע בוחר לעצמו את כלי העבודה שלו, כך גם מנהל חייב לבחור את העובדים שלו. אם לדוגמה מגיע מועמד לתפקיד מכירות, ומישהו אחר בארגון, שאינו המנהל הישיר, מראיין ומקבל אותו לעבודה, ייתכן מצב בעייתי מאוד: כאשר העובד יעשה טעויות או ייכשל במשימותיו, המנהל הישיר עשוי לטעון שלא הוא בחר אותו, ולכן אין זו אשמתו. זה יוצר בעיית אחריות ברורה. לעומת זאת, אם המנהל הישיר הוא זה שבחר, ראיין ואישר את העובד, הוא נושא באחריות מלאה כלפי ההצלחה או הכישלון של ... בבחירתה, הוא תמיד יוכל להגיד שהמקדחה לא מתאימה או לא תקינה, והוא יסיר מעצמו אחריות. בדיוק באותו אופן עובד התהליך של גיוס עובדים: מי שמנהל ישירות את העובד חייב להיות אחראי לבחירת העובד, בדיוק כמו שכל בעל מקצוע אחראי על בחירת כלי ... איך עובד תהליך ריאיון העובדים מלמטה למעלה? כדי שהתהליך יהיה אפקטיבי וברור, הוא צריך להתבצע בצורה מדורגת, תמיד מלמטה כלפי מעלה. ראשית, המנהל הישיר צריך לראיין ולסנן את המועמדים הפוטנציאליים. רק לאחר שהמנהל הישיר בחר מספר מועמדים מתאימים, הוא מעביר את אותם מועמדים לראיון נוסף אצל המנהל שמעליו, וכך הלאה במעלה המבנה הארגוני. לדוגמה, אם אנו רוצים לגייס איש מכירות זוטר, המנהל הישיר שלו (מנהל מכירות זוטר) יראיין תחילה. לאחר מכן, את המועמדים שהוא סימן כמתאימים יראיין המנהל שלו (מנהל מכירות בכיר יותר), ואולי אף מנהל נוסף בדרגה גבוהה יותר אם מדובר בתפקיד בעל חשיבות גבוהה. ככל שהתפקיד בארגון בכיר יותר וקריטי יותר, כך נדרשת מעורבות גדולה יותר של מנהלים בכירים בריאיון. חשוב להדגיש כי אין חובה שהמנהל הבכיר ביותר בארגון יראיין כל עובד זוטר שמגויס לתפקיד נמוך בהיררכיה. למשל, מנכל הארגון בדרך ... בתפקיד אסטרטגי או ייחודי מאוד. מה החשיבות של תהליך ריאיון הדרגתי? תהליך הריאיון המדורג יוצר מחויבות ואחריות ברורה כלפי העובד החדש. המנהל הישיר יודע שהוא זה שבחר את העובד, ולכן אין לו אפשרות להתחמק מאחריות במקרה של תקלות או בעיות ביצועים בעתיד. בנוסף, תהליך זה מונע מצב שבו עובדים חדשים נכפים על מנהלים שלא היו מעורבים בבחירתם, מה שיכול לגרום לתסכול, פגיעה בביצועים וירידה ביעילות העבודה בארגון. סיכום מלא ומפורט של תהליך גיוס עובדים בארגון המנהל הישיר של העובד חייב להיות הראשון שמראיין ובוחר את העובד החדש. רק לאחר שהמנהל הישיר מסנן ומאתר מספר מועמדים מתאימים, המועמדים עולים לראיון אצל המנהל שמעליו. ככל שהתפקיד בכיר וחשוב יותר, כך יש צורך במעורבות גבוהה יותר של מנהלים בכירים בתהליך הריאיון. הראיונות מתבצעים תמיד מלמטה כלפי מעלה, מהמנהל הישיר ועד לה
לראיין עובדים לנהל עובד מנהל של אנשים אליעד לראיין עובד חדש תפקיד בכיר חברות עובד חדש
ספקים ונותני שירות, למה לא לסמוך על הספקים שלך? למה לא לסמוך על נותני שירות? איך לנהל עסק? לסמוך על העובדים, אינטרסים בניהול עסקים, על מי אפשר לסמוך בעסקים? למה לסמוך רק על עצמך? לסמוך על נותן שירות, לסמוך על ספק, אימון לעסקים
ספקים ונותני שירות, למה לא לסמוך על הספקים שלך? למה לא לסמוך על נותני שירות? איך לנהל עסק? לסמוך על העובדים, אינטרסים בניהול עסקים, על מי אפשר לסמוך בעסקים? למה לסמוך רק על עצמך? לסמוך על נותן שירות, לסמוך על ספק, אימון לעסקים
... ונותני שירות, למה לא לסמוך על הספקים שלך? למה לא לסמוך על נותני שירות? איך לנהל עסק? לסמוך על העובדים, אינטרסים בניהול עסקים, על מי אפשר לסמוך ... למה לסמוך רק על עצמך? לסמוך על נותן שירות, לסמוך על ספק, אימון לעסקים למה לא לסמוך על ספקים ונותני שירות בעיניים עצומות? כאשר מנהלים עסק, אחד הגורמים ... מתוך רצון לשמור על רווחיותו והצלחתו האישית, ולא תמיד מתוך דאגה לעסק שלך. מדובר בהבנה קריטית שמונעת בעיות ומפחיתה את הסיכון בניהול עסק. מה הבעיה בסמיכה מוחלטת על ... לא תמיד ברמה הגבוהה ביותר. גם כאשר אתה משלם עבור שירות, לא תמיד תוכל להיות בטוח שהשירות יהיה כפי שתיארתם מראש. איך זה משפיע על ניהול העסק? ניהול עסק דורש מעקב רציף ובקרה על כל ... גם לגבי עובדים פנימיים בעסק שלך, שלא תמיד ידאגו לאינטרס שלך באותו האופן שבו אתה דואג לו. אז על מי אפשר לסמוך בעסקים? האמת היא שבניהול עסק, הדרך הטובה ביותר היא לסמוך בעיקר על עצמך ולוודא שכל פרט מתנהל כפי שצריך. אמנם ניתן להיעזר ... בסטנדרטים גבוהים. - יצירת מערכת יחסים מבוססת על פיקוח: יש לבנות מערכת בה תוכל תמיד לוודא את טיב העבודה שהם מספקים לך. לסיכום ניהול עסק דורש הבנה שמה שאתה רוצה לא ... אחרים. כשאתה לוקח את האחריות לידיים שלך ומוודא שהאינטרסים שלך נשמרים, אתה יכול להימנע מבעיות עתידיות ולהגביר את הצלחת העסק. ניהול עסקים בצורה חכמה עבודה עם ספקים ונותני שירות כיצד לנהל עובדים בעסק אחריות אישית בעסקים הימנעות מטעויות עסקיות נפוצות למה לא לסמוך על ספקים ונותני שירות בעיניים עצומות? כאשר אתה מנהל עסק, יש לך ספקים ונותני שירות ... לבדוק אותו. הבעיה היא שספקים לא תמיד פועלים במאה אחוזי שקיפות, והם לעיתים יעדיפו את טובתם האישית על פני טובתך. איך זה משפיע על ניהול העסק? אם אתה סומך על ספקים ... הם, בסופו של דבר, פועלים מתוך אינטרס אישי ולא בהכרח ידאגו לעסק שלך כמו שאתה היית רוצה. אז על מי אפשר לסמוך בעסקים? האמת היא שבניהול עסקי, הדרך הטובה ביותר לפעול היא לסמוך בעיקר על עצמך ולוודא שכל פרט מתנהל כפי שצריך. אמנם ניתן להיעזר ... מוניטין מוכח ולוודא שהם פועלים לפי סטנדרטים גבוהים. ליצור מערכת יחסים שבה אתה תמיד מוודא את טיב העבודה שהם מספקים לך. לסיכום, ניהול עסק דורש הבנה שהאינטרסים שלך ... שלך, אך אסור להסתמך עליהם בעיניים עצומות. אתה חייב לוודא שהאינטרסים שלך נשמרים, ואם יש צורך - לקחת פיקוח ובקרה כדי למנוע בעיות. ניהול עסקים בצורה חכמה עבודה עם ספקים ונותני שירות כיצד לנהל עובדים בעסק אחריות אישית ...
אינטרס אישי אגו עתיד התמודדות עם ספקות הסרת אחריות לסמוך על נותן שירות אמת מערכות יחסים
במה תלויה הצלחת העסק שלך, האם ניתן להתחרות בך? האם קל להתחרות בך? האם קל לגנוב אותך? גניבת סודות מסחריים, התמודדות עם תחרות, הון אנושי, איך להתמודד עם תחרות? עובד מקים עסק מתחרה
4:03במה תלויה הצלחת העסק שלך, האם ניתן להתחרות בך? האם קל להתחרות בך? האם קל לגנוב אותך? גניבת סודות מסחריים, התמודדות עם תחרות, הון אנושי, איך להתמודד עם תחרות? עובד מקים עסק מתחרה
... אצל המעסיק ופותחים עסק מתחרה, וכן כיצד ניתן להתמודד עם האיום הזה. האם חוזים יכולים למנוע באמת גניבת ידע מעובדים? אליעד כהן מסביר כי במציאות הארגונית מנהלים רבים חוששים שעובדים שהם הכשירו והשקיעו בהם ידע מקצועי, יעברו עם הידע למקום עבודה אחר או יפתחו עסק מתחרה. הוא מדגיש שחוזים לא תמיד יכולים למנוע ... מה עושים כאשר הידע הטכני פשוט ואינו מוגן? אליעד כהן מציע שבמקרים בהם לא ניתן להסתמך על ידע טכני מורכב, הפתרון הנכון הוא להסתמך דווקא על מיומנויות ניהול מתקדמות וייחודיות של המנהל. לדעתו, הצלחת העסק צריכה להתבסס בעיקר על כישורי הניהול וההחלטות האסטרטגיות של המנהל, ולא רק על ידע טכני שניתן להעביר בקלות לעובדים. לדוגמה, אליעד מציין שאם הצלחת העסק שלך נובעת בעיקר מהיכולת שלך לקבל החלטות נכונות, לדעת איך לתמרץ ... בצורה יעילה, אז גם אם עובד ייקח איתו את הידע המקצועי שרכש, הוא עדיין יתקשה להעתיק את הצלחת העסק שלך. זאת מכיוון שהיתרון המרכזי שלך יהיה ביכולת הניהולית והאסטרטגית - משהו שקשה מאוד להעתיק. איך להפוך את העסק שלך לחסין בפני העתקות? כדי להעריך עד כמה העסק שלך חסין מפני תחרות או העתקה מצד עובדים או מתחרים, אליעד כהן מציע לשאול את השאלה הבאה: עד כמה ההצלחה שלי תלויה בידע טכני ועד כמה היא תלויה בכישורי הניהול שלי? ככל שההצלחה תלויה יותר ביכולות ניהוליות, העסק יהיה מוגן יותר מפני מתחרים ומפני עובדים שינסו להקים עסק מתחרה על בסיס ידע שרכשו ממך. אליעד מדגיש, כי מנהל שידע לשפר את כישורי הניהול שלו באופן משמעותי, ייצור מצב שבו הידע הטכני בלבד לא יספיק למי שירצה להתחרות בו. כלומר, גם אם עובד מכיר את השיטות המקצועיות, הוא לא יוכל בהכרח לשחזר את ההצלחה העסקית, משום שחסרה לו מיומנות ניהולית ייחודית. האם תמיד ניתן להגן על העסק מתחרות? אליעד כהן מציין שבסופו של דבר, אם העסק מבוסס אך ורק על שיטה פשוטה וברורה, כמו בדוגמה של קניית מוצר בזול ... את החשיבות של מודעות לכך שחלק מהעסקים אכן לא מוגנים מפני העתקה. במצבים כאלה, הפתרון היחיד שנותר הוא להפוך את היתרון התחרותי למשמעותי יותר באמצעות ניהול חכם, יצירת ערך נוסף ללקוחות, ומיתוג ייחודי שיהפכו את העסק לפחות ניתן לחיקוי או לתחרות ישירה. סיכום - איך להתמודד בצורה הטובה ביותר עם תחרות וגניבת ידע? לסיכום, אליעד כהן ממליץ לכל מנהל שרוצה להבטיח את הצלחת העסק שלו לאורך זמן, להתמקד בפיתוח מיומנויות ניהול מתקדמות וביצירת יתרון תחרותי שלא מבוסס רק על ידע מקצועי או טכני, אלא גם על כישורים אישיים, מנהיגותיים ואסטרטגיים, שיהפכו את העסק שלו לחסין יותר בפני תחרות והעתקות. איך להתמודד עם עובד שהקים עסק מתחרה? האם ניתן להגן על סודות מסחריים? איך לשפר את כישורי הניהול בעסק? האם קל להתחרות בעסק שלך? מה עושים כשעובד גונב ידע מקצועי? ...
תחרות מנהלים הערכה עובד מקים עסק מתחרה הצלחה עסקית בקלות להחליט מקום עבודה
לתת משוב על העובדים שלך, להמליץ לבוס על העובד שלך, להמליץ על העובדים שלך, להתלונן על העובדים שלך, לתת חוות דעת על העובדים שלך, לקחת אחריות על העובדים שלך, אחריות המנהל על ביצועי העובדים, להאשים את העובדים שלך, לפרגן לעובדים שלך
לתת משוב על העובדים שלך, להמליץ לבוס על העובד שלך, להמליץ על העובדים שלך, להתלונן על העובדים שלך, לתת חוות דעת על העובדים שלך, לקחת אחריות על העובדים שלך, אחריות המנהל על ביצועי העובדים, להאשים את העובדים שלך, לפרגן לעובדים שלך
... לבוס על העובד שלך, להמליץ על העובדים שלך, להתלונן על העובדים שלך, לתת חוות דעת על העובדים שלך, לקחת אחריות על העובדים שלך, אחריות המנהל על ביצועי העובדים, להאשים את העובדים שלך, לפרגן לעובדים שלך איך להמליץ על העובדים שלך בפני הבוס? לפעמים, כמנהל, תתקל במצב שבו עליך להמליץ לבוס שלך על העובדים שתחת ניהולך. מדובר בסיטואציה עם היבטים חשובים שיכולים להשפיע על ההתייחסות של הבוס גם אליך כמנהל וגם אל העובדים שלך. כשאתה נותן חוות דעת על העובדים, חשוב להבין שהדברים שאתה אומר עשויים להכתיב את הדרך בה הבוס יתייחס אליהם, וגם אליך. מה ... של להמליץ על עובד? כשאתה ממליץ בחיוב על עובד, אתה למעשה מקבל עליו אחריות במידה רבה יותר. אם הבוס שלך הוא זה שגייס את העובד ואתה זה שמנהל אותו, הרי שבעצם ההמלצה שלך מעידה שאתה מאשר שהעובד מתאים לתפקיד ושהוא עובד ראוי. דמיין את זה כמו כלי עבודה שקיבלת מהמעסיק - אם אתה אומר ... לוקח אחריות על העובד. הסכנות בהמלצה חיובית מדי כמובן שצריך להיות מודע לכך, שאם אתה אומר שהעובדים שלך טובים מאוד, אתה למעשה גם מצהיר שאתה מנהל אותם בצורה מוצלחת ושמפרי העבודה שלהם מצדיקים את עצמם. אם לאחר מכן ייווצרו בעיות בביצועים, יהיה קשה להאשים את העובדים כיוון שכבר אמרת שהם ... מצד שני, אם תאמר שהעובדים שלך אינם טובים, תוכל למצוא את עצמך במצב שבו אתה מאשים את העובדים, אך אז ייתכן שהבוס יחשוב שהבעיה היא בך כמנהל. הרי אם העובדים לא טובים, השאלה המתבקשת היא למה אתה לא מצליח לשפר את ביצועיהם? אולי הבעיה היא לא בעובדים עצמם, אלא בדרך בה אתה מנהל אותם? במקרים כאלה, הבוס עלול להסיק שהבעיה היא דווקא בכישוריך כמנהל. איזון נכון בהמלצה לסיכום, כדי להימנע מההשלכות השליליות של המלצות קיצוניות, חשוב למצוא איזון בין שיבוח העובדים לבין הצגת תחומים שדורשים שיפור. חוות דעת נכונה היא כזו שתשדר שליטה בניהול תוך הצגת אחריות על ביצועי העובדים. כלומר, כאשר אתה מדגיש את היתרונות של העובדים שלך, חשוב לא להתעלם מהתחומים שצריך לשפר. לכן, לפני שאתה ממליץ על ... חוות דעת מקצועית ומאוזנת יכולה לשפר את מעמדך ולהבטיח את ההערכה המקצועית שאתה שואף לה. חוות דעת על עובדים משוב לעובדים המלצה על עובדים ניהול עובדים איך לתת חוות דעת אחריות המנהל על ביצועי העובדים איך להמליץ על העובדים שלך בפני הבוס? לעיתים, כמנהל , אתה נדרש להמליץ לבוס שלך על העובדים שתחת ניהולך. מדובר בסיטואציה שיש לה היבטים שונים והשלכות משמעותיות. כשאתה נותן חוות דעת על העובדים שלך, חשוב להבין שהדברים שאומרים עשויים להשפיע על הדרך שבה הבוס יתייחס הן אל העובדים והן אליך כמנהל. לקיחת אחריות על העובדים כאשר אתה ממליץ בחיוב על עובד מסוים, אתה למעשה מקבל עליו אחריות במידה רבה יותר. אם הבוס שלך הוא זה שגייס אותו ואתה זה שמנהל אותו, הרי שבעצם ההמלצה שלך אתה מאשר שהוא מתאים לתפקיד ושאתה סומך עליו. ניתן להקביל זאת לכלי עבודה שקיבלת מהמעסיק - אם תאמר שהכלי מצוין ... שהוא זה שמנע הצלחה בפרויקט. הסכנות שבהמלצה חיובית מדי מבחינה זו, יש לקחת בחשבון שכשאתה אומר שהעובדים שלך טובים מאוד, אתה למעשה מאשר שאתה מנהל אותם בצורה מיטבית ושהעבודה שלהם מספקת את התוצאות הרצויות. אם בהמשך יתעוררו בעיות, יהיה קשה להאשים את העובדים, שכן אתה בעצמך קבעת שהם טובים. הסכנות שבהמלצה שלילית מצד שני, אם תאמר שהעובדים שלך אינם טובים, אתה למעשה מעמיד את עצמך בסיכון כמנהל. הרי אם העובדים אינם טובים, עולה השאלה מדוע לא הצלחת לשפר את ביצועיהם? אולי אינך יודע לנהל אותם כראוי? במקרים כאלה, הבוס שלך עשוי להסיק שאולי הבעיה אינה בעובדים אלא דווקא בך כמנהל. איזון נכון בהמלצה כדי להתמודד עם הדילמה הזו, חשוב למצוא את האיזון. להדגיש את היתרונות של העובדים תוך ציון תחומים לשיפור, ולנסח את חוות הדעת באופן מקצועי ולא קיצוני לכאן או לכאן. ההמלצה צריכה להיות כזו שתשדר גם שליטה בניהול וגם אחריות על העבודה שלהם. לסיכום, לפני שאתה ממליץ על עובד בפני הבוס שלך, כדאי לחשוב היטב על ההשלכות. עליך לקחת בחשבון שהמלצה חיובית מדי או שלילית מדי עלולה להשפיע על הדרך שבה הבוס יתייחס אליך ואל צוות העובדים שלך. ניהול נכון של חוות הדעת שלך יכול לשפר את מעמדך ולהבטיח הערכה מקצועית יותר מצד הבוס. ניתן להיכנס לאתרים רלוונטיים ולחפש מידע נוסף על נושאים כמו ניהול עובדים, חוות דעת על עובדים ומשוב לעובדים. שיהיה בהצלחה! ...
ניהול עובדים ביצועים להסיר אחריות להתלונן על העובדים שלך המלצות להמליץ על עובד יעילות יכולת
האם לעבוד או ללמוד? האם לפתוח עסק או ללכת ללמוד? האם ללמוד לימודים אקדמיים? האם להשלים השכלה? האם ללמוד או לפתוח עסק? בניית קריירה, תכנון קריירה, תואר אקדמי, האם להמשיך ללמוד או לעבוד? האם להתחיל לעבוד או ללמוד?
האם לעבוד או ללמוד? האם לפתוח עסק או ללכת ללמוד? האם ללמוד לימודים אקדמיים? האם להשלים השכלה? האם ללמוד או לפתוח עסק? בניית קריירה, תכנון קריירה, תואר אקדמי, האם להמשיך ללמוד או לעבוד? האם להתחיל לעבוד או ללמוד?
... עסק עצמאי, כמו חנות ירקות, לא רק יצטרך לדעת את המקצוע עצמו, אלא גם ללמוד ניהול, שיווק, פרסום, שירות לקוחות ועוד. אם לא ילמד את כל היבטי הניהול האלה, הוא עלול להיכשל או לפספס הצלחה מלאה שיכולה הייתה להיות לו. היתרונות של למידה תוך כדי עבודה הפתרון המושלם הוא למידה תוך כדי עבודה. אליעד מציין שלפעמים הדרך ... במיקוד. אותו הדבר נכון לגבי אדם שרוצה לפתוח חנות ירקות: הוא יכול ללמוד ניהול, חישובי רווח והפסד ושיטות מכירה תוך כדי שהוא עובד בחנות עצמה. כיצד לבחור מה ללמוד ומתי לשלב בין לימודים לעבודה? אליעד מדגיש שחשוב להחליט מראש על כיוון מקצועי ... אם אדם רוצה להיות חשמלאי עצמאי, עליו ללמוד את המקצוע ובמקביל ללמוד איך לנהל את העסק. אם הוא בוחר להיות מהנדס בניין, עליו ללמוד את התחום, אך גם להתנסות מעשית כל הזמן. השילוב של ניסיון מעשי עם לימודים ממוקדים הוא הדרך האידיאלית להתקדמות ... לעבוד. אבל אם יש צורך בהכשרה מקצועית רצינית או בקבלת ידע רחב יותר בנוגע לניהול עסק, אז לימודים הופכים להיות צעד הכרחי. אליעד ממליץ לשלב בין שני הדברים: להתחיל לעבוד ולהשלים את הלימודים באופן ממוקד ככל שנדרש להשגת המטרה. האם כדאי ללמוד או ... ירקות או קליניקה לטיפול בחוצנים, דורשת ידע שלא תמיד קשור רק למקצוע עצמו: ניהול כספים, שיווק, פרסום, שירות לקוחות ועוד. מי שיתחיל לעבוד בלי ללמוד היבטים אלה כלל, עלול להיכשל או להחמיץ את ההצלחה המלאה שיכול היה להשיג אם היה מקדיש זמן להכשרה ... לו וללמוד באופן ממוקד. בדומה לכך, מי שרוצה לפתוח חנות ירקות יכול ללמוד ניהול, חישובי רווח והפסד ושיטות מכירה תוך כדי עבודה מעשית בחנות. כך רוכשים ניסיון בפועל, ובמקביל לומדים באופן ספציפי את מה שנדרש, במקום לבזבז זמן על לימודים תיאורטיים ... רוצה להיות חשמלאי עצמאי, מוטב שיתמקד בלימודי חשמלאות ויילמד גם כיצד מנהלים עסק עצמאי. אם מחליטים להיות מהנדס בניין, מומלץ ללכת על לימודי הנדסה, אך לא להזניח התנסות מעשית בכל שלב אפשרי. השילוב בין ניסיון מעשי ללימוד ממוקד הוא ... שזה עדיף. אך ברגע שמבינים שללא רכישת ידע תיווצר בעיית מקצועיות או בעיית ניהול עסק, הלימודים הופכים לחיוניים. לכן שילוב נכון בין עבודה ללמידה הוא פתרון מומלץ ברוב המקרים. לסיכום הדילמה אם כדאי ללמוד באוניברסיטה או לפתוח עסק ולצבור ניסיון ... שולט במקצוע, אפשר לשקול לעבור ישירות לעבודה. למי שרוצה לצבור ידע חיוני בניהול עסק או מומחיות מקצועית שדורשת הכשרה רצינית, יש ערך בלימודים. הדרך הטובה ביותר היא לשלב בין השניים: להחליט על כיוון תעסוקתי ברור, להתחיל לעבוד בו בפועל ולהשלים בו ... מטעויות נפוצות איך לבחור מסלול לימודים אקדמיים בהתאם לקריירה טיפים לניהול זמן בין עבודה ללימודים דרכי התמודדות עם כישלון בעסק עצמאי האם שווה להמשיך לתואר שני או שלישי לצורך קידום מקצועי יעוץ קריירה, איך לפתח קריירה? למה ללמוד ...
מהי המטרה יעילות התלבטות לטיפול שיטת מכירות להתמודד ניסיון לנהל כספים
התמודדות עם תחרות עסקית, פירוט המפרט הטכני בהצעת מחיר, פחד מתחרות עסקית, פחד מהצעת מחיר יותר זולה, האם לפרט את המפרט הטכני בהצעת המחיר? יקר לי, פחד ממתחרים יותר זולים, איך לכתוב הצעת מחיר? מה לכתוב בהצעת המחיר? למכור מוצר יקר
התמודדות עם תחרות עסקית, פירוט המפרט הטכני בהצעת מחיר, פחד מתחרות עסקית, פחד מהצעת מחיר יותר זולה, האם לפרט את המפרט הטכני בהצעת המחיר? יקר לי, פחד ממתחרים יותר זולים, איך לכתוב הצעת מחיר? מה לכתוב בהצעת המחיר? למכור מוצר יקר
... עם זאת, אליעד טוען שעסקים רציניים בדרך כלל לא מוכרים רק מפרט טכני, אלא מספקים שירותים נוספים חשובים כמו: הרכבת המוצר בצורה מקצועית ומדויקת. ניהול מלא של הפרויקט או של תהליך ההרכבה והאספקה. ... לכל חלק וחלק בנפרד, יש להציג את המחיר כסך הכל הכללי, זאת אומרת שהלקוח יבין שהוא משלם עבור כל החבילה בשלמותה, כולל ההרכבה, השירות, האחריות והניהול. כך הלקוח לא יוכל להשוות אחד לאחד את המחירים ... שיותר את כל מרכיבי המפרט הטכני של המוצר. תציגו את המחיר בצורה כוללת ולא פר רכיב בנפרד. תדגישו שאתם מספקים ערך מוסף אמיתי, כמו שירות הרכבה, ניהול, ליווי אישי, ואחריות. תזכרו שאם אתם אנשי מקצוע ... עוסקים רק בהעברת סחורה מיד ליד, החשש שלכם מוצדק. אם הלקוח רואה רק רשימת רכיבים, קל לו להשוות מחירים ולבחור את ההצעה הזולה ביותר. אבל אם אתם מנהלים עסק נכון, אתם לא מספקים רק מפרט טכני - אתם מספקים שירותים נוספים כמו: הרכבה מקצועית של המוצר ניהול הפרויקט או השירות אחריות ושירות לקוחות ייעוץ ...
להתמודד עם לקוח הבדלים לשאול שאלות איך להתמודד עם מתחרים אין סיבה אפשרויות מה לעשות קביעת מחיר
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ניהול, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ניהול, איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיות מאושר ושמח? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך לחנך ילדים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות? איך להעריך את עצמך? איך ליצור אהבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להאמין בעצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש אמת מוחלטת? למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע בעולם? האם יש משמעות לחיים? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה לא להתאבד? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר לזוגיות, מאמן עסקי, פסיכותרפיה הוליסטית בתחום ניהול - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.1094 שניות - עכשיו 15_06_2025 השעה 19:52:33 - wesi1