אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
שכנוע אנשים, הכנה למשפט, יעוץ לעורכי דין, ניהול משא ומתן, טענות נגדיות, הכנה למגשר, הכנה לפני משפט, טיפול בהתנגדויות, אמפתיה בבית משפט, מערכת המשפט
שכנוע אנשים, הכנה למשפט, יעוץ לעורכי דין, ניהול משא ומתן, טענות נגדיות, הכנה למגשר, הכנה לפני משפט, טיפול בהתנגדויות, אמפתיה בבית משפט, מערכת המשפט
שכנוע אנשים, הכנה למשפט, יעוץ לעורכי דין, ניהול משא ומתן, טענות נגדיות, הכנה למגשר, הכנה לפני משפט, טיפול בהתנגדויות, אמפתיה בבית משפט, מערכת המשפט מה חשוב לדעת על שכנוע אנשים והכנה למשפט? בהרצאה נידונה שורה של נושאים הקשורים לשכנוע, הכנה למשפט, יעוץ לעורכי דין, ניהול משא ומתן, טענות נגדיות והכנה למגשר. אחד המרכיבים המרכזיים של ההרצאה היה להבין כיצד לחשוב על ניהול טיעונים בבית משפט, כיצד להתכונן לעימותים עם הצד השני ואיך להתמודד עם התנגדויות שיכולות לעלות במהלך הדיונים המשפטיים. איך ... גם כשיש לך פחות שליטה ישירה על התהליך. מהי החשיבות של אמפתיה והבנת הצד השני במשא ומתן? כשיש צורך בניהול משא ומתן, חשוב להבין את הצד השני ולהכיר את אינטרסיו. למשל, בהקשר של סכסוך בין עובדים למעסיקים או ספקים ... השופט או המגשר במצב שבו יש להם את הכלים להחליט באופן אובייקטיבי. שכנוע אנשים הכנה למשפט ייעוץ לעורכי דין ניהול משא ומתן טענות נגדיות הכנה למגשר אמפתיה בבית משפט
איך להתמודד איך להתמודד עם התנגדות טענה מסודר טכני התנגדות הכנה לפני משפט טענות
ניהול עובדים, אימון למנהלים, אימון לעסקים מוצלחים, איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, האצלת סמכויות, הקצאת משימות, חלוקת משאבים, תחרותיות בין עובדים, איך לנהל עסק מצליח? משאבי אנוש בארגון
ניהול עובדים, אימון למנהלים, אימון לעסקים מוצלחים, איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, האצלת סמכויות, הקצאת משימות, חלוקת משאבים, תחרותיות בין עובדים, איך לנהל עסק מצליח? משאבי אנוש בארגון
ניהול עובדים, אימון למנהלים, אימון לעסקים מוצלחים, איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, האצלת סמכויות, הקצאת משימות, חלוקת משאבים, תחרותיות בין עובדים, איך לנהל עסק מצליח? משאבי אנוש בארגון איך להחליט כמה עובדים לגייס לעסק שלך? כשמנהלים עסק, אחת השאלות המרכזיות היא כמה עובדים לגייס, איך להקצות משימות וכיצד לנהל את המשאבים בצורה הטובה ביותר. לפי אליעד כהן, הדרך הנכונה להבין את זה מתחילה קודם כל בשאלה בסיסית מאוד: ... חלקי, וכך להקטין את התלות באדם אחד בלבד. איך ליצור תחרות חיובית בין עובדים? לפי אליעד כהן, דרך נוספת לנהל עובדים היא ליצור ביניהם תחרותיות חיובית. הוא מציע מצב שבו, במקום לחלק כל משימה לעובד אחד, אפשר לתת לכמה ... באווירה בעבודה. מה עדיף - לתת לעובדים שיקול דעת או להחליט עבורם הכל? אליעד כהן מתאר שני קצוות אפשריים בניהול עובדים: לתת להם חופש פעולה מוחלט או לקבוע עבורם הכל מראש. התשובה שלו היא שהדרך הנכונה נמצאת בדרך כלל באמצע, ותלויה בשאלה עד כמה המנהל בטוח במה שצריך להיעשות. אם אתה כמנהל בטוח לגמרי מה צריך לעשות, עדיף שתגיד לעובדים בדיוק מה לעשות, בלי להשאיר להם מקום לשיקול דעת. אם אינך ... מעת לעת את הביצועים שלהם ואת התוצאות. הוא מסביר שההחלטה צריכה להיעשות בכל פעם מחדש, לפי רמת הוודאות שלך כמנהל, ולא להישען באופן עיוור על גישות ניהוליות כלליות או עצות גנריות. האם כדאי ללמוד שיטות ניהול מספרים ומדריכים? אליעד כהן מתייחס לספרים ולמדריכים שעוסקים בניהול עסקים ואומר שרוב העצות בהם עשויות להיות בעייתיות. הוא מסביר שכל עצה או שיטה לניהול יכולה להתאים במקרים מסוימים ולהיכשל במקרים אחרים. לדוגמה, אפשר למצוא מחקרים שתומכים בכך שהשקעה בניקיון במקום העבודה משפרת ביצועים, ... לפתח את היכולת לחשוב בעצמך, לבחון כל עצה לגופה ולראות האם היא מתאימה לעסק הספציפי שלך. מהי הדרך האידיאלית לנהל עובדים ועסקים מצליחים? לסיכום, אליעד כהן מדגיש שהדרך האידיאלית לניהול עסק מצליח היא לא ללכת באופן אוטומטי לפי שיטות ניהול שנחשבות פופולריות או מצליחות, אלא תמיד לשאול את עצמך את השאלה: מה הייתי עושה אם הייתי לבד? ולבנות את תהליכי הניהול והקצאת המשימות בהתאם לכך. הדרך להצלחה היא לפתח גמישות מחשבתית, לבחון כל סיטואציה באופן ספציפי ולהתאים את דרך הניהול לעסק שלך בלבד. איך להחליט כמה עובדים לגייס? כיצד להקצות משימות לעובדים? האם כדאי לתת לעובדים שיקול דעת? איך לנהל עובדים בצורה נכונה? האצלת סמכויות בארגון ניהול תחרותיות בין עובדים
לנהל את העובד שיטות ניהול מומחיות ניהול עובדים בצורה נכונה עסקים מוצלחים הקצנה מנהלים עסקים להגזים
איך להוריד משכורת לעובד? ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? הורדת שכר, הפחתת שכר, הרעת תנאים, אימון למנהלים, אימון לעסקים, הרעת תנאי שכר, קיצוץ בשכר, משא ומתן על שכר
6:20איך להוריד משכורת לעובד? ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? הורדת שכר, הפחתת שכר, הרעת תנאים, אימון למנהלים, אימון לעסקים, הרעת תנאי שכר, קיצוץ בשכר, משא ומתן על שכר
איך להוריד משכורת לעובד? ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? הורדת שכר, הפחתת שכר, הרעת תנאים, אימון למנהלים, אימון לעסקים, הרעת תנאי שכר, קיצוץ בשכר, משא ומתן על שכר איך להוריד לעובד את המשכורת בלי ליצור התנגדות? ... לעבוד בשכר נמוך, אליעד כהן מסביר כי חשוב לקחת זאת בחשבון מראש. הוא ממליץ על מספר צעדים במקרה כזה: ניהול משא ומתן עם העובד למציאת פתרון ביניים שיהיה מקובל על שני הצדדים. הצעת תנאים אחרים כמו בונוסים על הישגים ... עליהן. כך העובד יפגע פחות, והמוטיבציה והיעילות שלו ישמרו ברמה גבוהה ככל האפשר. איך להתמודד עם עובדים שמתנגדים לשינוי? ניהול עובדים - איך לשמור על מוטיבציה גבוהה? משא ומתן על שכר - איך להשיג את התנאים הכי טובים? איך ... מבוצעים נכון, יש סיכוי גבוה יותר שהתהליך יעבור ללא התנגדות משמעותית מצד העובד. איך להתמודד עם עובדים שמתנגדים לשינוי? ניהול עובדים - איך לשמור על מוטיבציה גבוהה? משא ומתן על שכר - איך להשיג את התנאים הכי טובים? איך ...
שכל מתי להסיר אחריות כעסים להעלות ערך עצמי למצוא פתרונות הישגים איך להסיר אחריות לשמור
הסכמה, ניהול שיחה, איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך לגרום למישהו להבין אותך? איך לגרום למישהו להצדיק אותך? איך לנהל דיון? להבין את השאלה, איך להסביר את עצמך? איך לנהל שיחה? איך להתווכח בצורה נכונה? תקשורת בין אישית, זוגיות
הסכמה, ניהול שיחה, איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך לגרום למישהו להבין אותך? איך לגרום למישהו להצדיק אותך? איך לנהל דיון? להבין את השאלה, איך להסביר את עצמך? איך לנהל שיחה? איך להתווכח בצורה נכונה? תקשורת בין אישית, זוגיות
הסכמה, ניהול שיחה, איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך לגרום למישהו להבין אותך? איך לגרום למישהו להצדיק אותך? איך לנהל דיון? להבין את השאלה, איך להסביר את עצמך? איך לנהל שיחה? איך להתווכח בצורה נכונה? תקשורת בין אישית, זוגיות איך לנהל דיון בלי מריבות ואי הבנות? אחת הבעיות הגדולות ביותר בתקשורת בין אישית ובניהול דיונים היא העובדה שאנשים רבים מוצאים את עצמם מתווכחים ללא הפסקה, מתווכחים על דברים שלא נאמרו, או לא מבינים זה את זה כראוי. אליעד כהן מציע גישה פשוטה ויעילה, המאפשרת לנהל שיחה ברורה, רגועה ומוצלחת יותר, בין אם מדובר בשיחות בין חברים, בני זוג, בעבודה או אפילו בדיונים פילוסופיים מורכבים. ... השתמש בשיטה הזו בכיוון ההפוך: בקש ממנו להסביר לך מה הוא הבין ממך, לפני שתמשיך. מהי הטעות הכי גדולה כשמנהלים דיון? הטעות הגדולה ביותר בדיונים היא שאנשים חושבים שהם הבינו נכון את הצד השני, ומתחילים להתווכח עם טענה שאף ... אתה תמנע מרוב הבעיות התקשורתיות בחיים שלך. זה חכם, זה יעיל, וזה ימנע מריבות, אי הבנות וטעויות רבות. איך לנהל דיון נכון? איך למנוע ויכוחים מיותרים? איך לגרום למישהו להבין אותי? ניהול תקשורת בין אישית איך להסביר את עצמי נכון? איך ליצור הסכמה בשיחה? איך להגיע להסכמה ולהבנה עם אחרים? כאשר ... לא אמר. אם תוודא שהשני הבין אותך נכון - הוא לא יתנגד למה שהוא לא באמת הבין. זה עוזר לנהל דיונים בצורה רגועה וממוקדת. דוגמה ליישום נניח שמישהו שואל שאלה ואתה רוצה לענות לו. לפני שאתה עונה, שאל: האם ... שהוא באמת שאל. כך תימנע מלתת תשובה לשאלה שלא נשאלה בכלל, דבר שקורה פעמים רבות. איך זה משפיע על ניהול דיונים? דיון לא מוצלח: שני אנשים מתווכחים, אך כל אחד מהם בכלל מגיב למה שהוא חושב שהשני אמר, ולא ... מריבות, אי - הבנות וקטסטרופות תקשורתיות. למידע נוסף אם הנושא מעניין אתכם, תוכלו למצוא מידע נוסף באתר EIP.co.il על ניהול דיונים, יצירת הסכמה, איך להתווכח בצורה אפקטיבית, איך להבין נכון את השאלות והתשובות ועוד. בהצלחה!
לפתור בעיה לגרום למישהו להצדיק אותך להסביר את עצמי להשתמש איך לשפר איך לגרום למישהו להסכים מישהו להסכים איתך טענה
מיומנויות תקשורת בין אישית, כישורי תקשורת בין אישית, תקשורת חברתית, 2 גורמים לתקשורת בין אישית טובה, כישורים בין אישיים, אינטליגנציה רגשית, אינטליגנציה בין אישית, מיומנויות חברתיות, מיומנויות ניהול, מיומנויות רכות, אימון רגשי
מיומנויות תקשורת בין אישית, כישורי תקשורת בין אישית, תקשורת חברתית, 2 גורמים לתקשורת בין אישית טובה, כישורים בין אישיים, אינטליגנציה רגשית, אינטליגנציה בין אישית, מיומנויות חברתיות, מיומנויות ניהול, מיומנויות רכות, אימון רגשי
... תקשורת חברתית, 2 גורמים לתקשורת בין אישית טובה, כישורים בין אישיים, אינטליגנציה רגשית, אינטליגנציה בין אישית, מיומנויות חברתיות, מיומנויות ניהול, מיומנויות רכות, אימון רגשי מהן מיומנויות תקשורת בין אישית ומה חשיבותן? יש סוגים שונים של מיומנויות שאנשים יכולים לפתח ... אלו הן מיומנויות מקצועיות. לעומת זאת, קיימות מיומנויות בין אישיות שהן היכולת לתקשר עם אנשים, לשכנע אנשים, למכור לאנשים, לנהל אנשים או פשוט ליצור שיחה עם אדם אחר. מהם שני הגורמים המרכזיים המשפיעים על מיומנויות תקשורת בין אישית? על ... אישית הוא ידע תאורטי. ידע זה כולל הבנה של מה לומר, איך לומר, באיזה אופן להגיב לסיטואציות שונות וכיצד להתנהל מול אנשים אחרים. למשל, אם אדם מנהל שיחה עם לקוח, הוא צריך להבין בדיוק מה כדאי להגיד, מתי להגיד, איך להגיד ואיך להגיב נכון למצבים בלתי ... יוכל להשתמש בידע שיש לו כדי לתקשר כראוי. אדם כזה, גם אם הוא יודע מה נכון לומר, לא יצליח לנהל שיחה בצורה אפקטיבית, מכיוון שהמחסום הרגשי שלו ימנע ממנו להפעיל את הידע שרכש. לכן, אם אדם מרגיש פחד שינצלו ... פחד להשפיל את עצמו, פחד מביקורת או פשוט כעס ושנאה כלפי אחרים, הוא לא יצליח לפתח מיומנויות חברתיות ויכולת ניהול שיחות מוצלחות. אילו מחסומים רגשיים נפוצים פוגעים ביכולת התקשורת הבין אישית? קיימים מחסומים רגשיים רבים שיכולים להפריע לאדם לתקשר ... מיומנויות תקשורת, שיפור יכולות בין אישיות, מיומנויות רכות, מיומנויות קשות, סוגי כישורים, כישורים רכים, כישורים קשים, מיומנות חברתית, מיומנויות ניהוליות, מיומנויות עבודה, מיומנויות תקשורתיות, מיומנויות תקשורת בין אישית, קושי לתקשר עם אנשים, קושי רגשי חברתי, קושי רגשי התנהגותי, קושי רגשי בעבודה, מערכות יחסים בינאישיות, יכולות אישיות, פיתוח מיומנויות חברתיות, פיתוח מיומנויות תקשורת, פיתוח מיומנויות ניהול, פיתוח מיומנויות רכות, מיומנות הנטוורקינג, מיומנויות רכות בעבודה, קושי לדבר עם אנשים, קשה לי עם אנשים בעבודה, איך להסתדר עם אנשים בעבודה? 2 רכיבים בתקשורת בין אישית, איך לתקשר עם אנשים? כישורים מקצועיים, מיומנויות קשות ורכות, מיומנויות ניהול שיחות קשות, מיומנות רכה, מיומנות קשה, מיומנויות עבודת צוות, מיומנויות רכות וקשות, יכולות ניהוליות, יכולות חברתיות, יכולות בין אישיות, איך לדבר עם אנשים? איך לדבר נכון עם אנשים? איך להתמודד עם אנשים קשים ...
איך לפתח שיחה עם אנשים לדבר נכון עם אנשים מרגיש פחד לפתח מיומנויות מערכת יחסים אימונים לברך איך לפתח שיחה
ניהול, איך להיות מנהל? איך להתקדם לתפקיד ניהולי? איך להיות מנהל בכיר? איך להתקבל למשרה ניהולית? איך להתקדם במקום העבודה? איך להפוך להיות מנהל? איך להתקבל לתפקיד ניהולי? איך לנהל בלי ניסיון? איך לפטר את המנהל? פיתוח קריירה
ניהול, איך להיות מנהל? איך להתקדם לתפקיד ניהולי? איך להיות מנהל בכיר? איך להתקבל למשרה ניהולית? איך להתקדם במקום העבודה? איך להפוך להיות מנהל? איך להתקבל לתפקיד ניהולי? איך לנהל בלי ניסיון? איך לפטר את המנהל? פיתוח קריירה
ניהול, איך להיות מנהל? איך להתקדם לתפקיד ניהולי? איך להיות מנהל בכיר? איך להתקבל למשרה ניהולית? איך להתקדם במקום העבודה? איך להפוך להיות מנהל? איך להתקבל לתפקיד ניהולי? איך לנהל בלי ניסיון? איך לפטר את המנהל? פיתוח קריירה איך להתקדם לתפקיד ניהולי גם בלי קידום פורמאלי? הרבה אנשים רוצים להתקדם לתפקיד ניהולי במקום העבודה שלהם, אך נתקלים בבעיה נפוצה - אין להם אפשרות להתקבל רשמית לתפקיד מנהל. לעיתים אין תקן פנוי, המעסיק לא סומך עליהם מספיק, חסר להם ניסיון מוכח, או שפשוט אף אחד לא רואה אותם כמועמדים ראויים לניהול. אז מה בכל זאת אפשר לעשות? אליעד כהן מסביר שניהול זה לא רק תואר רשמי, אלא משהו שמורכב מהרבה מאוד היבטים שונים. לכן, גם אם אתם לא יכולים כרגע ... אם פשוט תבקשו עבודה נוספת, הוא ייתן לכם משימות שיגרמו לכם לעבוד קשה יותר, אבל הן לא יהיו משימות ניהוליות. לכן חשוב לפנות למנהל שלכם בצורה נכונה. אליעד כהן מציע גישה מדויקת מאוד: פנו למנהל הישיר שלכם ובקשו ממנו לקבל משימות שלו. לדוגמה, אפשר להגיד: שלום אדון מנהל, אשמח לעזור לך במשימות ניהוליות שיש לך, או האם יש לך משימות שלך, כמנהל, שאני יכול לבצע או לעזור לך בהן? מה הרעיון כאן? ... עצמו, לא משימות כלליות של עוד עבודה אלא משימות ספציפיות השייכות לתפקיד שלו כמנהל, אתם מתחילים להיכנס בפועל לתפקיד ניהולי. ההבדל בין לעבוד קשה יותר לבין לעשות משימות ניהוליות אליעד כהן מדגיש את ההבדל בין סתם לעבוד יותר קשה לבין לקבל על עצמך אחריות ניהולית אמיתית. כאשר אתה מבקש מהמנהל שלך עוד עבודה, הוא עלול פשוט להפיל עליך עוד מטלות רגילות, שלא יקדמו אותך לניהול. אבל אם אתה מבקש באופן מפורש משימות ניהוליות - כאלו שהמנהל עושה בעצמו - אתה באמת מתחיל להתנסות בניהול, לצבור ניסיון ולהפוך בפועל למנהל. לדוגמה, אם למנהל שלך יש משימות כמו תכנון זמנים, פגישות עם ספקים, ניהול תקציבים או פיקוח על עובדים, ואתה מצליח לקבל על עצמך חלק מהמשימות האלו - אתה למעשה מתחיל להתנסות בתפקיד ... של מנהל, ואולי אפילו לא יהיו לך עובדים רשמיים תחתיך. אבל בפועל, אם אתה מתחיל לקחת על עצמך משימות ניהוליות של המנהל שלך, אתה הופך להיות מנהל כבר עכשיו. זה לא חייב להיות או הכל או כלום. דוגמה לתהליך הדרגתי של התקדמות לניהול נניח שאתה עובד זוטר בחברה ויש לך מנהל ישיר. אתה מאוד רוצה להיות מנהל, אבל המנהל שלך לא מתכוון לעזוב בקרוב. מה שאתה יכול לעשות הוא להציע לו את עזרתך במשימות הספציפיות שהן באחריותו הניהולית. למשל, אתה יכול לומר לו: אני יכול לקחת על עצמי את ניהול הפרויקט הזה, או אני יכול לעזור לך לפקח על העובדים בצוות. כך, אתה מתחיל להתנסות באופן מעשי בניהול, צובר ניסיון, ומוכיח לבוס שאתה מסוגל לעמוד באחריות ניהולית. כשהמנהל שלך רואה שאתה עושה את המשימות הללו בצורה טובה, הוא עשוי לתת לך משימות ניהוליות נוספות, ואפילו להמליץ עליך לקידום פורמאלי בעתיד. למה השיטה הזאת עובדת? השיטה עובדת מכמה סיבות: אתה צובר ניסיון אמיתי במשימות ניהוליות שמאפשר לך להתקדם בעתיד. אתה יוצר ערך מוסף לבוס שלך, ולכן מגדיל את הסיכוי שהוא ימליץ עליך לקידום עתידי. ... לקידום - אתה תהיה הבחירה הטבעית. אתה מאפשר לעצמך ללמוד ולהשתפר באופן הדרגתי בלי לחץ של מעבר חד לתפקיד ניהולי. מה עושים אם כבר יש תחתיך עובדים, אבל אתה רוצה לעלות עוד שלב? גם אם כבר יש תחתיך עובדים ... שאתה רוצה להתקדם למנהל בכיר יותר. הדרך לכך היא ליישם בדיוק את אותו העיקרון: אתה צריך להתחיל לקחת משימות ניהוליות של המנהל שמעליך. כאשר אתה מתחיל למלא תפקידים ומשימות ניהוליות בכירות יותר, אתה בעצם כבר מתפקד כמנהל בכיר, גם אם אתה לא מוגדר ככזה באופן רשמי. לכן, אליעד מדגיש כי לא צריך לחכות לקידום רשמי כדי להתחיל להתנהג כמנהל. תפקיד ניהולי נמדד בעשייה ולא רק בתואר. איך להתקבל לתפקיד ניהולי? איך לעשות משימות של מנהל? איך להתקדם בקריירה לניהול? איך לנהל בלי ניסיון? איך להחליף את המנהל שלך? איך להפוך למנהל בכיר? איך להתקדם לתפקיד ניהולי בלי לקבל קידום פורמאלי? אז איך בעצם אפשר להתקדם במקום העבודה לתפקיד ניהולי, בלי שבפועל תקבלו את התואר הרשמי של מנהל? נניח שאתם עובדים בתפקיד מסוים ורוצים להתקדם לניהול - למה? אולי כי אתם רוצים יותר סמכות, אחריות או שכר גבוה יותר. אבל הבעיה היא שלא תמיד יש אפשרות להתקדם רשמית - אולי המנהל הנוכחי לא הולך לשום מקום, אולי אין לכם עדיין ניסיון ניהולי מספק, ואולי אין תקנים פנויים. אז מה עושים? שימו לב לגישה הבאה - ממנה ניתן לגזור פתרונות לכל מיני בעיות דומות. תפקיד ניהולי מורכב מהמון היבטים, ואחד מהם הוא קבלת משימות ניהוליות. אפשר, כמובן, פשוט לגשת לבוס ולבקש עוד משימות, אבל זה עלול להפוך אתכם רק לעובדים יותר עסוקים - לא למנהלים. מה שכן ניתן לעשות הוא לבקש משימות של המנהל עצמו. איך לבקש משימות ניהוליות? במקום לפנות לבוס ולבקש עוד ... תתפנה משרה ניהולית, אתם תהיו מועמדים טבעיים לתפקיד. 4. אפשרות לצבירת הכרה מקצועית - גם אם לא תהפכו מיד למנהלים רשמיים, ייתכן שהמנהל ימליץ עליכם לקידום עתידי. 5. התנסות בשלבים - במקום קפיצה חדה לניהול, אתם עוברים תהליך שמאפשר ... אינו רק עניין של הגדרה - אלא של מיומנות, אחריות והשפעה. ככל שתעשו יותר משימות ניהוליות, כך תהפכו בפועל למנהלים, גם אם לא רשמית. כאשר תגיע ההזדמנות הנכונה - כבר תהיו מוכנים וראויים לקבל את התפקיד. לסיכום, אם אתם רוצים להיות מנהלים אבל אין לכם דרך רשמית להתקדם כרגע, התחילו לעשות את תפקיד המנהל. ככל שתיקחו על עצמכם משימות ניהוליות, כך ...
מנהל בכיר עתיד פגישה הבדלה להחליף אחריות אישית ראוי מאיפה להתחיל
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים לתוצאות טובות? עבודה או תוצאה, מוטיבציה לעובדים, הישגיות עובדים, עובד כספק שירותים, איך לגרום לעובד לספק תוצאות? שיפור ביצועי עובדים, העלאת תפוקת העובדים, תפוקת עבודה, דרך או תוצאה, מאמץ או תוצאה
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים לתוצאות טובות? עבודה או תוצאה, מוטיבציה לעובדים, הישגיות עובדים, עובד כספק שירותים, איך לגרום לעובד לספק תוצאות? שיפור ביצועי עובדים, העלאת תפוקת העובדים, תפוקת עבודה, דרך או תוצאה, מאמץ או תוצאה
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים לתוצאות טובות? עבודה או תוצאה, מוטיבציה לעובדים, הישגיות עובדים, עובד כספק שירותים, איך לגרום לעובד לספק תוצאות? שיפור ביצועי עובדים, העלאת תפוקת העובדים, תפוקת עבודה, דרך או תוצאה, מאמץ או תוצאה מה ההבדל בין עבודה לתוצאות בניהול עובדים? כאשר מנהלים עובדים חשוב להבין את ההבדל בין עבודה לבין תוצאות. כאשר אליעד מדבר על ניהול עובדים, הוא מדגיש שמטרת המנהל אינה שהעובד יעבוד או יתאמץ, אלא שישיג את התוצאות הרצויות. מה שמעניין אותנו כמנהלים זה לא הפעולות שהעובד עושה, אלא האם הוא מביא את התוצאה הסופית שהגדרנו לו. זהו ההבדל המרכזי שצריך להבין וליישם בניהול צוותים או עובדים. לדוגמה, אם אתה מנהל עובד בתחום המכירות, השאלה החשובה היא לא כמה שעות הוא עבד, אלא האם הוא הצליח להגיע ליעד המכירות שהוגדר ... להגיע ליעד, אז אין שום ערך לכל העבודה הזאת. האם חשוב שעובדים יעבדו הרבה שעות? אליעד מסביר שחשיבה של מנהלים רבים מתמקדת בטעות בכמות שעות העבודה או במאמץ שהעובד משקיע. מנהלים כאלה שואלים שאלות כמו: כמה זמן עבדת?, למה הגעת באיחור לעבודה?, כמה מאמץ השקעת?. כאשר אתה כמנהל מתמקד בדברים האלה, אתה גורם לעובד שלך לשים את תשומת הלב שלו על עצם העבודה במקום על התוצאה. כאשר ... הוא מתחיל לחשוב שהזמן והמאמץ חשובים יותר מהתוצאות עצמן, וזה מוריד את האפקטיביות שלו. אליעד מדגיש שככל שהפוקוס שלך כמנהל יהיה על העבודה עצמה, כך העובד פחות יתרכז בתוצאות האמיתיות שאתה רוצה להשיג. איך להתייחס לעובדים כדי לשפר את ... לקבל את האתר שביקשת. אם המעצב סיים את העבודה תוך יום אחד במקום שבוע, זה אפילו יותר טוב. לכן, כמנהל אתה צריך להגיד לעובדים שלך: לא מעניין אותי כמה שעות תעבוד או כמה תתאמץ, אני משלם לך כדי לקבל ... בדיוק מה מצופה ממנו וישאף להשיג את התוצאה הרצויה. מה הנזק בשימת דגש על מאמץ ולא על תוצאה? כאשר מנהלים מתמקדים במאמץ, בעבודה עצמה או בכמות הזמן שהעובד מבלה במשרד, הם למעשה משדרים לעובד שהמאמץ שלו הוא המדד להצלחה. ... בהגעה לתוצאות. זה מוביל לכך שהתפוקה יורדת, כי העובד עסוק יותר בלהיראות עובד מאשר בלהשיג יעדים ברורים ומדידים. איך לנהל שיחות משוב בצורה נכונה? כאשר אתה כמנהל עושה שיחות משוב, הפוקוס צריך להיות תמיד על התוצאות שהושגו או שלא הושגו. לא לדבר עם העובד על כמה ... תפוקה ותוצאות בעבודה? הדרך הנכונה לשפר ביצועים ותוצאות של עובדים היא להבהיר להם שהמטרה היחידה שלהם היא התוצאה הרצויה. כמנהל, התמקד בתוצאות בלבד, התייחס לעובדים כספקי שירות, והעבר מסרים ברורים שהתוצאות הן מה שחשוב ולא שעות העבודה או המאמץ. איך לגרום לעובדים להביא תוצאות? איך לנהל שיחת עבודה? הגדלת פריון העבודה פרודוקטיביות בעבודה שיפור פרודוקטיביות עובד פרודוקטיבי ניהול עובדים - פוקוס על תוצאות ולא על עבודה כאשר מנהלים עובדים, יש לשים לב להבדל בין העבודה עצמה לבין התוצאות. מה הכוונה? כמנהלים, מה שבאמת מעניין אותנו זה לא עצם העובדה שהעובד עובד? אלא שהוא מביא את התוצאות הרצויות. האם חשוב שהעובדים ... אתה מתמקד בעבודה עצמה ולא בתוצאות, אתה מסיט את הפוקוס של העובד מהדבר החשוב באמת - השגת היעדים. איך לנהל עובדים נכון? כדי להבטיח שהתוצאות יגיעו, יש לשים לב לכל אינטראקציה עם העובדים: כאשר אתה מגדיר משימה - הדגש ... נסו לשים לב בכל אינטראקציה מול העובדים - האם הדגש שלכם הוא על עבודה או על תוצאה? זהו המפתח לניהול מוצלח. למידע נוסף על ניהול עובדים, גיוס וניהול צוותים, חפשו באתר האינטרנט EIP.co.il. בהצלחה! איך לגרום לעובדים להביא תוצאות? איך לנהל שיחת עבודה? הגדלת פריון העבודה, פרודוקטיביות בעבודה, שיפור פרודוקטיביות, עובד פרודוקטיבי
עיקרון לשכנע עובד איך לנהל עובד טעויות הגדלת תפוקות איך לגרום לעובד לספק תוצאות משימות זמן בלי מקום
העברת מסרים לתת מודע, העברת מסרים באמצעות השלכה בתת מודע, לדבר עם מישהו על מישהו אחר, להעביר מסרים בצורה עקיפה, שיחה על צד ג, רכילות על אנשים, מסרים עקיפים, מסרים סמויים, מסרים ישירים, ניהול שיחה, איך לנהל שיחה? תקשורת בין אישית
העברת מסרים לתת מודע, העברת מסרים באמצעות השלכה בתת מודע, לדבר עם מישהו על מישהו אחר, להעביר מסרים בצורה עקיפה, שיחה על צד ג, רכילות על אנשים, מסרים עקיפים, מסרים סמויים, מסרים ישירים, ניהול שיחה, איך לנהל שיחה? תקשורת בין אישית
... מישהו אחר, להעביר מסרים בצורה עקיפה, שיחה על צד ג, רכילות על אנשים, מסרים עקיפים, מסרים סמויים, מסרים ישירים, ניהול שיחה, איך לנהל שיחה? תקשורת בין אישית איך לדבר על מישהו אחר מבלי לפגוע בשומע? כאשר אתם מדברים עם מישהו על אדם ... את עצמם בדמויות אחרות, במיוחד כאשר יש ביניהם תכונות משותפות. איך עובד מנגנון ההשלכה בתת - המודע? כאשר אתם מנהלים שיחה על צד שלישי, השומע מבצע השוואה בין עצמו לבין אותו צד שלישי. כל מה שתאמרו על האדם האחר, ... בעסקיו לאחרונה, ומדברים איתו על אדם שלישי אחר שנכשל בעסקיו. אם אתם אומרים איזה כישלון, הוא ממש לא יודע לנהל עסקים, השומע עשוי להיעלב ולחשוב שאתם בעצם אומרים זאת עליו, למרות שהכוונה הייתה לאדם אחר לחלוטין. מתי חשוב להיזהר ... איתו על אנשים אחרים שסובלים מבעיה דומה, או לפחות להיות מודעים למילים שאתם בוחרים ולהתבטא בצורה רגישה יותר. איך לנהל נכון תקשורת באמצעות מסרים סמויים? ניהול שיחה ותקשורת בין - אישית באמצעות מסרים עקיפים או סמויים דורשת מודעות גבוהה. המפתח הוא שליטה במילים ובתוכן השיחה ... נקלטים אצל האחרים. איך להעביר מסר בצורה עקיפה? השלכה בתקשורת בין אישית מסרים סמויים בשיחות איך לדבר עם אנשים? ניהול שיחה בתבונה איך להימנע מפגיעה בשומע? למה אנשים נעלבים? שלום חברים, כאשר אתם מדברים עם מישהו על מישהו אחר, ... סמויים והן ככלי שלילי שעלול לפגוע באחרים מבלי שהתכוונתם לכך. לפרטים נוספים ולמידע מעמיק יותר על תקשורת בין אישית, ניהול שיחה, איך לדבר עם אנשים, מסרים סמויים, שתילת מחשבות וקריאת אנשים, חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il. שיהיה בהצלחה!
איך לדבר עם מישהו תסכול השפעה סמויה חברויות אופי איך לפגוע מודעות תקשורתיות
ניהול ארגונים, משימות בארגון, תפקידו של המנהל בארגון, חלוקת תפקידים בארגון, איך לחלק את התפקידים בארגון? מי אמור לעשות מה בארגון? מבנה עץ ארגוני, מבנה כוח האדם בארגון, מי אמור לעשות משימות בארגון? חלוקת המשימות בארגון
ניהול ארגונים, משימות בארגון, תפקידו של המנהל בארגון, חלוקת תפקידים בארגון, איך לחלק את התפקידים בארגון? מי אמור לעשות מה בארגון? מבנה עץ ארגוני, מבנה כוח האדם בארגון, מי אמור לעשות משימות בארגון? חלוקת המשימות בארגון
ניהול ארגונים, משימות בארגון, תפקידו של המנהל בארגון, חלוקת תפקידים בארגון, איך לחלק את התפקידים בארגון? מי אמור לעשות מה בארגון? מבנה עץ ארגוני, מבנה כוח האדם בארגון, מי אמור לעשות משימות בארגון? חלוקת המשימות בארגון מהו התפקיד העיקרי של המנהל בארגון? התפקיד המרכזי של המנהל בארגון הוא לבצע כמה שיותר משימות שרק הוא יכול לבצע, וכמה שפחות משימות שגם אחרים מסוגלים לבצע. כאשר המנהל מתלבט איזו משימה עליו לעשות מתוך אותן משימות ייחודיות, עליו לבחור תמיד במשימה שתביא את התועלת הרבה ביותר לארגון. הרעיון המרכזי הוא שלכל עובד בארגון, ובמיוחד למנהל, יש משימות ספציפיות שאם הוא לא יעשה אותן, אף אחד אחר לא יבצע אותן בצורה מספקת או בכלל. איך ... אותן, ובתוך אותן שתי משימות עליו לתעדף את המשימה שתביא הכי הרבה תועלת לארגון. כיצד להתמודד עם מצב בו המנהל יכול לבצע משימה בצורה טובה יותר מהעובד? אם קיימת משימה שגם המנהל וגם העובד יכולים לבצע, אבל המנהל מסוגל לעשות אותה ברמה גבוהה יותר, חשוב להסתכל על המשימה כשתי משימות נפרדות: משימה אחת ברמת ביצוע בסיסית שהעובד יכול לבצע (למשל ב - 50% מהיכולת המקסימלית). משימה שנייה של שיפור, שאותה רק המנהל יכול לבצע, מרמה בסיסית (50%) לרמת ביצוע גבוהה (100%). במקרה כזה, המנהל צריך להחליט אם עדיף לו להתמקד בשיפור הביצוע של העובד, או האם עדיף לו לעשות משימה אחרת, שרק הוא מסוגל לבצע ושתביא לארגון תועלת רבה יותר. כיצד מנהל צריך להחליט אילו משימות לבצע בעצמו ואילו להאציל לעובדים? המנהל צריך באופן עקבי לשאול את עצמו: האם את המשימה הזאת יכול לבצע גם מישהו אחר? אם התשובה חיובית, עדיף לתת לאותו עובד לבצע את המשימה. אם העובדים מבצעים משימות בצורה פחות טובה מהמנהל, עליו לשקול האם שיפור העבודה שלהם חשוב יותר ממשימה ייחודית אחרת שרק הוא מסוגל לעשות. בכל מצב המנהל צריך לתעדף את אותן משימות שיביאו את הערך המקסימלי לארגון ושרק הוא יכול לבצע אותן, כדי לא לבזבז את זמנו על משימות שאחרים יכולים לבצע גם אם ברמה מעט נמוכה יותר. למה חשוב שהמנהל לא יבצע משימות שגם עובדים יכולים לעשות? בארגונים רבים מנהלים נוטים לעשות משימות שגם עובדים אחרים מסוגלים לבצע, ולעיתים אפילו בצורה טובה יותר. זו טעות נפוצה שמורידה את היעילות של הארגון, מכיוון שכאשר המנהל עושה משימות פשוטות, הוא מונע מעצמו לבצע את המשימות החשובות ביותר, אלו שרק הוא יכול לבצע, כגון קבלת החלטות אסטרטגיות או תכנון ארוך טווח. לדוגמה, אם המנהל יכול לכתוב דוח או לנהל משא ומתן חשוב מול לקוח אסטרטגי, עדיף שהוא יתמקד במשא ומתן וייתן לעובד את הכנת הדוח. גם אם העובד יעשה את הדוח ברמה של 70% ממה שהמנהל היה עושה, התרומה לארגון תהיה גדולה יותר אם המנהל ינהל את המשא ומתן במקום לכתוב את הדוח בעצמו. מהי הנוסחה לחישוב חלוקת המשימות בארגון? ישנה נוסחה פשוטה וברורה ... שאין להם יכולת לבצע משימות ייחודיות אחרות. משימות שרק אדם אחד יכול לבצע יוטלו על אותו אדם באופן מיידי. המנהל יבצע רק משימות שהוא היחיד שמסוגל לבצע, או משימות שתרומתן לארגון גבוהה בהרבה אם הוא יבצע אותן בעצמו. חשוב ... את הדברים הטובים ביותר לארגון, לפי סדר עדיפויות ברור ומדויק. איך לנהל צוות? איך לחלק משימות לעובדים? מהו תפקיד המנהל בארגון? איך להיות מנהל טוב? איך לחלק את התפקידים בארגון? ייעוץ ארגוני איך להקצות משימות לעובדים? תפקידו של המנהל בארגון שלום חברים, הפעם נסביר לגבי תפקידו של המנהל בארגון - מה הוא אמור לעשות, מה הוא לא אמור לעשות, ומה צריך לעשות כדי שארגון יצליח. הנושא הזה נכון לא רק למנהל, אלא גם לעובדים, ולכל ארגון שבו יש מספר עובדים. נדון בשאלה איך לדעת מה כל עובד אמור לעשות, איך לסדר את המשימות של הארגון בהתאם לעובדים, ואיך לבצע חלוקת משימות באופן מיטבי. מהו תפקידו של המנהל? התשובה הבסיסית היא שהמנהל צריך לעשות כמה שיותר משימות שרק הוא יכול לבצע, וכמה שפחות משימות שאחרים יכולים לבצע. מתוך המשימות שהוא מבצע, עליו להתמקד בעיקר במשימה שתביא את הערך הגבוה ביותר לארגון. כלומר, המנהל צריך לשאוף לבצע את המשימות שאין לאף אחד אחר את היכולת או הסמכות לבצע, ואת שאר המשימות לתת לעובדים. ... ביצוע בסיסי של המשימה, שיכול להיעשות על ידי שניהם, ושיפור רמת הביצוע שלה - שיכול להיעשות רק על ידי המנהל. במקרה כזה, אם המנהל יכול לבצע משימות אחרות שרק הוא מסוגל להן, עדיף לתת לעובד לבצע את המשימה ולהתמקד במה שרק המנהל יכול לעשות. העיקרון המנחה המנהל צריך להתמקד במשימות שאין לאחרים אפשרות לבצע, ולתת לעובדים לבצע משימות שגם הם מסוגלים להן. אם העובדים מבצעים משימות ... לו לשפר את מה שהעובדים מבצעים או לבצע בעצמו משימות אחרות - עליו לבחור מה יתרום יותר להצלחת הארגון. ניהול נכון מוביל להצלחה כדי שארגון יצליח, לא מספיק לבצע משימות בצורה טובה - צריך לבצע את המשימות שהן החשובות ... או להתמקד במשימות אחרות. לבצע משימות לפי סדר עדיפויות שיביא את הערך הגבוה ביותר לארגון. לפרטים נוספים והעמקה בנושא ניהול, תפקיד המנהל בארגון, חלוקת משימות וניהול עובדים, חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il. שיהיה בהצלחה! איך לנהל טוב? איך להיות מנהל טוב? איך לנהל צוות? ... מה התפקיד של העובד בארגון? איך הכי נכון לחלק את התפקידים בארגון? יעוץ ארגוני, יעוץ לארגונים, יעוץ עסקי, יעוץ למנהלים, איך לחלק את המשימות בין העובדים בארגון? מנהל שלא מבצע את תפקידו, מהו תפקיד ניהולי? מה זה תפקיד ניהולי? תפקידו של המנהל לנהל, מנהל שעושה את התפקיד של העובד, לנהל עובדים, לנהל או לעבוד, ניהול עובדים בארגון, הקצאת משימות בארגון, התייעלות ארגונית, איך לחלק משימות בין עובדים? איך להקצות משימות לעובדים?
ניהול להצליח איך להיות מנהל טוב ביצוע משימות לחלק את המשימות בין העובדים בארגון חיוביות השכל של אליעד כהן להקצות משימות לעובדים
סדר וארגון / ניהול זמן - איך לנהל את הזמן בצורה יעילה?
סדר וארגון / ניהול זמן - איך לנהל את הזמן בצורה יעילה? כפי שכבר ביארתי, ניהול זמן נכון הוא כאשר האדם משקיע את הזמן שלו בצורה היעילה ביותר, שמשיגה לו את התועלת הגדולה ביותר שהוא יכול להשיג, במסגרת הזמן שלו. והשאלה היא, מהי מהותו של ניהול הזמן בצורה נכונה? איך להגיע לניהול זמן נכון? וכפי שכבר ביארתי, כדי לנהל את הזמן נכון, לשם כך על האדם לברר לעצמו טוב יותר את המטרות שלו ואת האפשרויות שלו, ועל פי זה לנהל את הזמן בצורה נכונה. וכאן במאמר ננסה להבהיר, כיצד יכול האדם לעשות את כל הדברים האלו. וניהול זמן נכון, שורשו הוא הסדר של האדם במחשבות שלו. כי כאשר האדם לא מסודר במחשבות שלו, על ידי זה הוא לא מתמקד בעיקר, ועל ידי זה הוא מבזבז את זמנו בצורה לא יעילה, והוא לא מנהל את הזמן שלו בצורה נכונה. כי כאשר המחשבות של האדם לא מסודרות, על ידי זה סדרי העדיפויות של האדם מתבלבלים, והאדם לא רואה בצורה מסודרת את האפשרויות שלו. ועל ידי זה, האדם לא מנהל את הזמן שלו בצורה נכונה. ומי שרוצה לנהל את הזמן שלו בצורה נכונה, ולמצוא זמן לדברים החשובים וכולי, עליו לנסות לעבוד בצורה מסודרת. ומי שקשה לו לעבוד ... או הצורה שבה החולצה של האדם מונחת עליו, או אפילו הצורה שבה האדם יושב כאשר הוא אוכל. ומי שרוצה לנהל את הזמן שלו בצורה יעילה ולהשיג את המטרות שלו בצורה יעילה, עליו להתחיל ליצור אצל עצמו סדר בדברים הקטנים ...
איך להשיג מטרות ציר המקום הכל תלוי מימד הזמן הישגים זמן בלי מקום תועלת מאמץ
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ניהול, כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ניהול, איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור אהבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשתול מחשבות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לקבל החלטות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך להאמין בעצמך? איך לפרש חלומות? איך להעריך את עצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש בחירה חופשית? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? איך להנות בחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע בעולם? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש אמת מוחלטת? בשביל מה לחיות? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם הכל אפשרי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך להפוך ידידה? לפטר את העובד לתת צדקה מעשה בראשית הרגשת יכולת גיל היקום נוגדי חרדה פחד ממשבר כלכלי ביטחון עצמי מול מישהי האם עדיף לאהוב את עצמי? לשכנע אנשים לאהוב אתה אוהב מישהי למה לא להיות עשיר ששמח בחלקו? חיפוש אחר אושר מוטיבציה זוגיות רוצה רק את הסקס איתי להחליט בגלל פחד קושי בקבלת החלטות התמודדות עם מתח איך להתמודד עם קונפליקטים פנימיים? להצליח בחיים איך להצליח לישון? מה לדרוש במשא ומתן? להיות מומחה למכירות איך לגרום לילד לאהוב את עצמו? האם להישאר ביחד בשביל הילדים? סדנת מודעות עצמית למה לא להאמין למורים רוחניים? סמים פסיכוזה מחלת נפש גנטיקה האקסית התחילה לצאת עם ממישהו האם אפשרי להחזיר את האקס? למה התזונה חשובה? ניתוח של תרגיל להיות אלוהים חלש אלוהים טוב שדרכו להיטיב לשמור על הארה שנעלמת הארה של מורים רוחניים הספר להיות אלוהים להפוך להיות אלוהים להתעשר או למות אין לי דירה להבין את משמעות החיים למה הוא משמעות החיים שלי? צפייה בסרטי סקס והנאה מסקס אנרגיות שליליות להרגיש בחירה חופשית להשאיר בחירה חופשית העולם נוצר יש מאין תכלית לבריאה עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל רגשי, מאמן לכלכלת המשפחה, קואצר לזוגיות בנושא ניהול - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2344 שניות - עכשיו 14_09_2025 השעה 18:58:43 - wesi1