אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
קריירה, העלאה במשכורת, שכיר כעצמאי, בוס כלקוח, קולגות כספקים, בעיות עם הבוס, איך להתקדם בקריירה? איך להתקדם במקום העבודה? הבוס שלך הוא הלקוח שלך, הקולגות שלך הם מתחרים שלך, איך לקבל העלאה במשכורת? איך לדבר עם הבוס?
קריירה, העלאה במשכורת, שכיר כעצמאי, בוס כלקוח, קולגות כספקים, בעיות עם הבוס, איך להתקדם בקריירה? איך להתקדם במקום העבודה? הבוס שלך הוא הלקוח שלך, הקולגות שלך הם מתחרים שלך, איך לקבל העלאה במשכורת? איך לדבר עם הבוס?
... העלאה במשכורת, שכיר כעצמאי, בוס כלקוח, קולגות כספקים, בעיות עם הבוס, איך להתקדם בקריירה? איך להתקדם במקום העבודה? הבוס שלך הוא הלקוח שלך, הקולגות שלך הם מתחרים שלך, איך לקבל העלאה במשכורת? ... אמנם שכיר, אבל למעשה אתה מנהל עסק עצמאי של אדם אחד, המספק שירותים לאדם אחר - שהוא הבוס שלך. הבוס שלך הוא הלקוח שקונה את שירותיך, והוא משלם לך בכל חודש בצורה של משכורת במקום שתוציא לו חשבונית. האם הבוס הוא הלקוח שלך והקולגות הם ספקים? כן, הבוס שלך אינו רק האדם שנותן לך הוראות אלא לקוח לכל דבר ועניין. אתה מוכר לו את היכולות המקצועיות שלך והוא משלם לך תמורתן. כל האנשים שעובדים איתך - הקולגות שלך - הם בעצם ספקים נוספים של אותו לקוח, שמספקים לו שירותים שונים במקביל אליך. אם אתה מנהל צוות, האנשים שתחתיך הם ספקי משנה שאתה אחראי לנהל בשביל הלקוח, כלומר, הבוס. איך להתמודד עם לקוח ... עם אנשים אחרים שעובדים באותו ארגון, חשוב להסתכל עליהם כספקים אחרים של הלקוח שלך (הבוס). לדוגמה, אם אתה חשמלאי שעובד בפרויקט יחד עם אינסטלטור, צבעי ונגר, ואתה לא מסתדר איתם, הבעיה שלך היא מול הלקוח ... לקבל שירות טוב. הפתרון הוא להיות מקצועי מספיק כדי לספק שירות מעולה ללא קשר לבעיות בין הספקים האחרים. אם המצב קשה מדי, הפתרון הוא שוב להיות מקצועי יותר, לשווק את עצמך יותר, ואז תוכל לעבור למקום עבודה אחר שבו עובדים אנשים מקצועיים ... מלאה על הקריירה שלך. ככל שתחשוב כמו עצמאי, תבין שאתה נותן שירות ללקוח (הבוס), וככל שתהיה יותר מקצועי ומיומן בשיווק עצמי, תוכל לבחור את מקומות העבודה ואת הלקוחות המתאימים לך ביותר. ככל שתתייחס לעצמך ... לא תלוי בבוס או במקום עבודה אחד - אלא אתה בעל עסק, המספק שירותים בתחום מומחיותך, וכל הארגונים הם לקוחות פוטנציאליים שלך. לסיכום, מה השלבים להצלחה במקום העבודה? ראה את הבוס כלקוח ולא כבוס בלבד. ראה את עצמך כעצמאי המספק שירות. שפר את רמת המקצועיות שלך באופן מתמיד. למד למכור את עצמך היטב, התעסק בשיווק עצמי. חפש תמיד הצעות עבודה ומקומות עבודה חדשים. ... והבוס שלך הוא הלקוח שלך. כך גם שאר העובדים בארגון - הם ספקי שירות של הבוס שלך. אם אתה מנהל צוות, האנשים שתחתיך הם ספקים של הבוס שלך ואתה האחראי על ניהול הספקים הללו. מה עושים כאשר יש בעיה עם הלקוח שלך? תאר לעצמך שאתה בעל עסק ויש לך לקוח בעייתי. מה עליך לעשות? בעל עסק שמוכר מוצרים ללקוחות ואחד ... עבודה, תוכל לבחור במקום עבודה טוב יותר. הקולגות שלך הם ספקים, לא חברים אם אתה לא מסתדר עם אנשים אחרים בארגון, דמיין מצב שבו אתה חשמלאי שעובד בפרויקט בנייה, ובפרויקט יש גם אינסטלטור, נגר, וצבעי - ... תתבצע. לכן, עליך להתרכז במתן שירות טוב, ולא להתעסק בספקים האחרים של הלקוח שלך. אם סביבת העבודה לא מתאימה לך, היה מקצועי יותר, מכור את עצמך יותר טוב, וחפש מקום עבודה שבו סביבת העבודה מסודרת ...
קולגות כספקים eip חברות לחשוב כמו עצמאי אחריות אישית בעיות עם לקוחות קולגה אחריות מלאה
בוס מהגיהנום, קריירה, בוס מציק, בוס מתנכל, בוס גרוע, בוס מניפולטיבי, בוס צועק, רבתי עם הבוס, עימות עם הבוס, ויכוח עם הבוס, פחד מהבוס, בוס לא מעריך, מנהל מתעמר, בוס לא מפרגן, הבוס שלי צעק עלי, מנהל נרקיסיסט, מנהל מהגיהנום
בוס מהגיהנום, קריירה, בוס מציק, בוס מתנכל, בוס גרוע, בוס מניפולטיבי, בוס צועק, רבתי עם הבוס, עימות עם הבוס, ויכוח עם הבוס, פחד מהבוס, בוס לא מעריך, מנהל מתעמר, בוס לא מפרגן, הבוס שלי צעק עלי, מנהל נרקיסיסט, מנהל מהגיהנום
... הלקוח שלך. כשאתה שכיר, אתה בעצם נותן שירותים לבוס שלך ומקבל ממנו כסף בתמורה. לדוגמה, אם אתה עובד כפקיד בבנק, המנהל שמעליך נתפס אצלך כבוס, אבל בפועל הוא לקוח שלך, כי הוא משלם לך דרך תלוש המשכורת עבור ... ברצינות, לא כעובד זוטר אלא כמי שנותן שירותים יקרי ערך. ברגע שאתה עושה את כל הדברים האלו, יהיו לך הרבה אפשרויות ולא תהיה כבול יותר לבוס אחד שיכול להתנהג אליך בצורה גרועה. מה יקרה אם לא תעסוק בשיווק עצמי ... שלך? טעות. הוא הלקוח שלך. אתה מספק שירותי פקידות בנק, ולמי? למנהל שלך. כמה לקוחות יש לך? לקוח אחד - הבוס שלך, שמשלם לך דרך תלוש המשכורת. עכשיו תחשוב על עצמאי שיש לו עסק. נניח שהוא אומר: הלקוח ...
לפטר את הלקוח עימות לנהל מנהלים פיתוח שיחה טיפש פתרון מאמץ רצינות
ניהול, איך להיות מנהל? איך להתקדם לתפקיד ניהולי? איך להיות מנהל בכיר? איך להתקבל למשרה ניהולית? איך להתקדם במקום העבודה? איך להפוך להיות מנהל? איך להתקבל לתפקיד ניהולי? איך לנהל בלי ניסיון? איך לפטר את המנהל? פיתוח קריירה
ניהול, איך להיות מנהל? איך להתקדם לתפקיד ניהולי? איך להיות מנהל בכיר? איך להתקבל למשרה ניהולית? איך להתקדם במקום העבודה? איך להפוך להיות מנהל? איך להתקבל לתפקיד ניהולי? איך לנהל בלי ניסיון? איך לפטר את המנהל? פיתוח קריירה
... באופן מפורש משימות ניהוליות - כאלו שהמנהל עושה בעצמו - אתה באמת מתחיל להתנסות בניהול, לצבור ניסיון ולהפוך בפועל למנהל. לדוגמה, אם למנהל שלך יש משימות כמו תכנון זמנים, פגישות עם ספקים, ניהול תקציבים או פיקוח על עובדים, ואתה מצליח לקבל על עצמך חלק ... למה? אולי כי אתם רוצים יותר סמכות, אחריות או שכר גבוה יותר. אבל הבעיה היא שלא תמיד יש אפשרות להתקדם רשמית - אולי המנהל הנוכחי לא הולך לשום מקום, אולי אין לכם עדיין ניסיון ניהולי מספק, ואולי אין תקנים פנויים. אז מה עושים? שימו לב לגישה הבאה - ממנה ניתן לגזור ...
הגדרות לקבל קידום למנהלים במקום העבודה לעלות ראוי פגישות לא סומך עלי
פיטורי עובדים בכירים, איך לפטר עובד נכון? פיטורי מנהל בכיר, איך לפטר מנהל בכיר? איך לפטר עובד בכיר? איך לסיים יחסי עובד מעביד? איך להיפרד בצורה יפה? איך לפטר עובד בצורה יפה? איך לפטר ברוח טובה? איך לפטר בלי לריב? יעוץ עסקי
פיטורי עובדים בכירים, איך לפטר עובד נכון? פיטורי מנהל בכיר, איך לפטר מנהל בכיר? איך לפטר עובד בכיר? איך לסיים יחסי עובד מעביד? איך להיפרד בצורה יפה? איך לפטר עובד בצורה יפה? איך לפטר ברוח טובה? איך לפטר בלי לריב? יעוץ עסקי
... יש לחברה קשרים עסקיים, ואז ייווצר שיתוף פעולה בין החברות השונות. שהמנהל יתחיל לעבוד כעצמאי ויספק שירותים לחברה באופן קבוע או זמני, במעמד שונה מזה שהיה לו קודם. שבעתיד ייתכן והמנהל יועסק ... הם רק משתנים, העובד כבר לא רואה צורך לנקום או לפגוע. לדוגמה, אם העובד יודע שהוא עשוי בעתיד לספק שירותים לחברה כעצמאי, הוא ירצה לשמור על היחסים עם החברה כדי להבטיח לעצמו הזדמנות תעסוקתית ... אינטראקציה מקצועית חדשה, כמו עבודה במקום אחר ושותפות דרך חברה חיצונית, או אפשרות שהוא יספק שירותים כעצמאי במקום כשכיר. הרעיון כאן הוא פשוט: אם האדם מאמין שהוא ימשיך לשתף פעולה עם ...
חסר ערך עצמי מפסידנות איך לפטר עובד אתר האינטרנט eip התמודדות איך לשכנע עובד להעלות ערך עצמי עקרונות
שותפות עסקית, עובד שרוצה להיות שותף בעסק, עובד שרוצה להיכנס כשותף בעסק, עובד שרוצה להיות שותף עסקי, שותף לעסקים, תגמול עובדים, קידום עובדים, ניהול עובדים, משא ומתן עם שותפים עסקיים, להיכנס כשותף לעסק, להכניס שותף לעסק
שותפות עסקית, עובד שרוצה להיות שותף בעסק, עובד שרוצה להיכנס כשותף בעסק, עובד שרוצה להיות שותף עסקי, שותף לעסקים, תגמול עובדים, קידום עובדים, ניהול עובדים, משא ומתן עם שותפים עסקיים, להיכנס כשותף לעסק, להכניס שותף לעסק
... בשותפות עסקית, את כל ההיבטים של ניהול עסק: האם הוא מוכן להסתכן פיננסית יחד עם הבעלים? האם הוא מוכן לקחת חלק בהתחייבויות מול הבנקים והספקים, כולל סיכון של כספו הפרטי? האם הוא מוכן להתמודד עם מצבים בהם העסק נקלע לקשיים כלכליים, ולא רק ליהנות מהרווחים? רוב העובדים ... מהם הסיכונים של בעל עסק? ניהול עסק זה לא רק רווחים, אלא גם התחייבויות כספיות, אחריות משפטית, דאגה לתזרים מזומנים, שכר עובדים, ניהול ספקים, חובות, התמודדות עם הפסדים ועוד. רבים מהעסקים הגדולים של היום עברו שנים של הפסדים, לחצים, וסיכונים לפני שהצליחו. לא ...
עובד שרוצה להיות שותף בעסק משמעותי ווינרים שכירים שותף לעסקים להציע שכיר שותפים עסקיים
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים לתוצאות טובות? עבודה או תוצאה, מוטיבציה לעובדים, הישגיות עובדים, עובד כספק שירותים, איך לגרום לעובד לספק תוצאות? שיפור ביצועי עובדים, העלאת תפוקת העובדים, תפוקת עבודה, דרך או תוצאה, מאמץ או תוצאה
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים לתוצאות טובות? עבודה או תוצאה, מוטיבציה לעובדים, הישגיות עובדים, עובד כספק שירותים, איך לגרום לעובד לספק תוצאות? שיפור ביצועי עובדים, העלאת תפוקת העובדים, תפוקת עבודה, דרך או תוצאה, מאמץ או תוצאה
... עובדים, איך לנהל עובדים לתוצאות טובות? עבודה או תוצאה, מוטיבציה לעובדים, הישגיות עובדים, עובד כספק שירותים, איך לגרום לעובד לספק תוצאות? שיפור ביצועי עובדים, העלאת תפוקת העובדים, תפוקת עבודה, דרך או תוצאה, מאמץ או תוצאה מה ההבדל בין עבודה לתוצאות בניהול עובדים? כאשר מנהלים עובדים חשוב להבין את ההבדל ... יתרכז בתוצאות האמיתיות שאתה רוצה להשיג. איך להתייחס לעובדים כדי לשפר את ביצועיהם? אליעד מציע להתייחס לעובדים כמו לספקי שירות ולא כמו עבדים. עובד הוא לא עבד שאתה משלם לו כדי שיעבוד ויתאמץ. אתה משלם לו כדי שיספק לך תוצאה ספציפית. בדיוק כמו ספק שירות חיצוני, לא מעניין אותך כמה שעות או כמה מאמץ הוא השקיע, אלא רק אם קיבלת את השירות או המוצר הרצוי שהזמנת. לדוגמה, אם הזמנת מעצב שיבנה לך אתר אינטרנט, מה שמעניין ... הוא תוצאה ולא הפעולות בדרך אליה. כיצד גישה זו מעלה את המוטיבציה של העובדים? כאשר העובדים מרגישים שמתייחסים אליהם כספקי שירות ולא כעבדים, הם הופכים להיות עצמאים יותר ובעלי מוטיבציה גבוהה יותר. הם מבינים שבסוף הם נמדדים לפי ההישגים והתוצאות, ולכן יש להם מוטיבציה להביא תוצאות, ובמיוחד לעשות זאת בדרך ... ותוצאות של עובדים היא להבהיר להם שהמטרה היחידה שלהם היא התוצאה הרצויה. כמנהל, התמקד בתוצאות בלבד, התייחס לעובדים כספקי שירות, והעבר מסרים ברורים שהתוצאות הן מה שחשוב ולא שעות העבודה או המאמץ. איך לגרום לעובדים להביא תוצאות? איך לנהל שיחת עבודה? הגדלת פריון העבודה פרודוקטיביות בעבודה שיפור ... אם העובד מסוגל להביא את התוצאות מבלי להשקיע שעות רבות בעבודה, מה טוב. לעומת זאת? אם הוא עובד שעות רבות אך לא מספק את התוצאות, זה חסר ערך. מה המסר שאתה מעביר לעובדים שלך? כאשר אתה מגדיר משימות לעובד, האם אתה מדבר איתו על? מה אתה רוצה שהוא ישיג? או על כמה זמן עליו לעבוד? ? לדוגמה: האם אתה ... ולא על שעות עבודה. כאשר אתה מבצע שיחות משוב - התמקד בהשגת היעדים ולא רק בנוכחות או במאמץ. התייחסו לעובדים כמו לספקי שירות בדיוק כמו ספק שירות חיצוני, שבו לא מעניין אותך כמה שעות הוא השקיע אלא רק האם קיבלת את המוצר או השירות שהזמנת - כך גם עם העובדים. העובדים אינם עבדים, ואין טעם להתמקד בכמה זמן הם עבדו. ...
לנהל עובדים שאלות עד הסוף קשיים התאמצות עבודה בזבוז זמן חכמה
ניהול עובדים, חוסר תיאום בין עובדים, איך לנהל צוות עובדים? תלות של עובדים אחד בשני, תכנון מבנה ארגוני, איך לתכנן מבנה ארגוני? תכנון מבנה הארגון, ניהול הארגון, יעוץ ארגוני, מנהל צוות עובדים, האם צריך מנהל? דינאמיקה בין עובדים
ניהול עובדים, חוסר תיאום בין עובדים, איך לנהל צוות עובדים? תלות של עובדים אחד בשני, תכנון מבנה ארגוני, איך לתכנן מבנה ארגוני? תכנון מבנה הארגון, ניהול הארגון, יעוץ ארגוני, מנהל צוות עובדים, האם צריך מנהל? דינאמיקה בין עובדים
... פעולה בין עובדים? הבעיה השנייה היא דווקא עודף שיתוף פעולה. במבט ראשון, שיתוף פעולה מלא נראה חיובי וטוב לארגון, אך בפועל, הוא עלול לגרום לפגיעה משמעותית בתפוקה. כיצד זה קורה? לדוגמה, עובד א מבקש מעובד ב לספק לו שירות מסוים (כגון לעבור על דוח ולהחזיר הערות). עובד ב מיד נענה לבקשה, ואף שואל באופן יומיומי את שאר העובדים בארגון אילו שירותים הוא יכול לספק להם. לכאורה, מדובר בהתנהלות מצוינת. אבל הבעיה היא שכאשר עובד ב עסוק במתן שירותים לכל העובדים האחרים, הוא אינו מצליח ... לבעיות ארגוניות. ברגע שיש מבנה ארגוני ברור עם היררכיה וסמכות מוגדרת, נמנעים מעיכובים ומחוסר תיאום בין העובדים. כשהמנהל מוגדר ואחראי על תיאום הזמן וסדרי העדיפויות, אפשר לפנות אליו ישירות, והוא זה שיצטרך לספק תשובות מדוע משהו לא מתקדם. המלצה פרקטית היא לבדוק בתוך הארגון שלכם היכן יש עובדים שתלויים בשירות של אחרים, או עובדים ... כזה עשוי להוות פתח לבעיות ארגוניות שונות. שני סוגים של בעיות בשיתוף פעולה בין עובדים ישנן שתי בעיות עיקריות שעלולות להיווצר כאשר שני עובדים נדרשים לשתף פעולה: חוסר שיתוף פעולה: לעיתים, אחד העובדים אינו מספק את השירות או המידע הנדרש לעובד השני. הדבר יכול לנבוע מסיבות אישיות (קונפליקטים, חוסר חיבה הדדי) או מסיבות מקצועיות (עומס ... לטובת מתן שירות לעובדים אחרים, מה שמוביל לפגיעה בתפוקתו האישית. תרחישים נפוצים של תלות בין עובדים נניח שיש שני עובדים - עובד א ועובד ב: בתרחיש הראשון - עובד א תלוי בשירות של עובד ב, אך עובד ב אינו מספק את השירות, בשל עומס או סדרי עדיפויות אחרים. במקרה כזה, עובד א עלול להתלונן כי אינו מקבל את מה שהוא צריך. בתרחיש השני - עובד ב דווקא מקפיד לספק שירות לכולם, אך עקב כך אינו מצליח להשלים את משימותיו האישיות. כששואלים אותו מדוע אינו עומד בזמנים, הוא מסביר כי היה ...
מנהל צוות הדרך של אליעד כהן פתרון פרויקט חברות תיעדוף תפקיד רצון
הגדלת רווחים בעסק באמצעות קבלני משנה, איך להגדיל את הכנסות העסק באמצעות אאוטסורסינג? הגדלת הכנסות בעסק, איך להגדיל את כמות הלקוחות? איך להגדיל את העסק? הגדלת רווחיות העסק, גיוס עובדים, איך להגדיל את הרווחיות העסקית? יעוץ עסקי
הגדלת רווחים בעסק באמצעות קבלני משנה, איך להגדיל את הכנסות העסק באמצעות אאוטסורסינג? הגדלת הכנסות בעסק, איך להגדיל את כמות הלקוחות? איך להגדיל את העסק? הגדלת רווחיות העסק, גיוס עובדים, איך להגדיל את הרווחיות העסקית? יעוץ עסקי
... להגדיל את העסק באמצעות שימוש בקבלני משנה? עסק שרוצה להצליח ולגדול חייב ללמוד כיצד לעבוד נכון עם קבלני משנה ולנצל שירותי אאוטסורסינג. הכוונה היא לעסק המספק מוצרים או שירותים שונים, אך לא תמיד יש לו מספיק כוח אדם או משאבים פנויים כדי לספק את כל הביקוש. למשל, עסק בתחום הבנייה יכול לקבל כמות גדולה של הזמנות לבניית בתים, אבל חסרים לו ... רבים, ומכאן גם יפסיד הכנסות פוטנציאליות. האם להעלות מחירים כשיש יותר ביקוש מהיצע? הגישה הרגילה של עסקים רבים כאשר יש יותר ביקוש מאשר יכולת לספק את השירות או המוצר, היא להעלות מחירים. הגישה הזאת הגיונית, כי זה מאפשר לעבוד עם הלקוחות הרווחיים ... פירושו הפסד ישיר של כסף. לכן, אתה חייב למצוא מערכת שתאפשר לך לנהל את הלידים והלקוחות הללו, גם אם זה אומר רק למכור את הליד הלאה בתמורה לעמלה, או לנהל ספק חיצוני שיטפל בו. ישנן כמה דרכים לעשות זאת: העברת הליד לגורם חיצוני בתמורה לעמלה. השארת הניהול ... חוץ משתלם? איך לנהל עסק מצליח באמצעות קבלני משנה? עסק שרוצה להצליח חייב לדעת לעבוד עם קבלני משנה. מה זה אומר בפועל? זה אומר את הדבר הבא: יש עסקים שמספקים שירותים או מוצרים, אך לעיתים אין להם מספיק כוח אדם לספק את הביקוש. בעיה של ביקוש גבוה והיעדר משאבים נניח שיש עסק בתחום הבנייה, אך אין לו מספיק אנשים שיבנו את הבתים. או למשל, חשמלאי עם ביקוש עצום, שמעלה מחירים אך עדיין לא מצליח לספק שירות לכל הלקוחות. במקרה כזה, השאלה היא מה אפשר לעשות? הגישה המקובלת היא שכאשר יש הרבה ... משנה. כשלא ניתן להעסיק עובדים ישירות, אפשר להוציא עבודות לקבלני משנה ולגזור רווח. איך מוציאים עבודות באאוטסורסינג? אם יש לך מספר לקוחות אך יכולת לספק שירות רק לחלקם, יש לבדוק כיצד להעביר את יתר העבודות הלאה. ניתן לעשות זאת בדרכים הבאות: ... לטפל בלידים של לקוחות? איך להמיר לידים לכסף? טיפול בלידים של לקוחות, איך למכור לידים של לקוחות? איך לעבוד מול ספקי משנה? עבודה עם קבלן משנה, עבודה עם ספק משנה, הצלחה בעסקים, לא עומד בביקושים, איך לעמוד בביקושים? איך להגדיל רווחיות עסקית? ניהול עסקי, ...
עומס להשתמש בקבלן משנה איך לנהל עסקים מנהלים זמן ומקום עבודה עם ספק משנה לשכור חברה חיצונית חוסר וודאות
התמודדות עם תחרות עסקית, פירוט המפרט הטכני בהצעת מחיר, פחד מתחרות עסקית, פחד מהצעת מחיר יותר זולה, האם לפרט את המפרט הטכני בהצעת המחיר? יקר לי, פחד ממתחרים יותר זולים, איך לכתוב הצעת מחיר? מה לכתוב בהצעת המחיר? למכור מוצר יקר
התמודדות עם תחרות עסקית, פירוט המפרט הטכני בהצעת מחיר, פחד מתחרות עסקית, פחד מהצעת מחיר יותר זולה, האם לפרט את המפרט הטכני בהצעת המחיר? יקר לי, פחד ממתחרים יותר זולים, איך לכתוב הצעת מחיר? מה לכתוב בהצעת המחיר? למכור מוצר יקר
... האמיתי של מה שאתם מוכרים לו. האם אתם מספקים רק מפרט טכני או שיש לכם ערך מוסף? נקודה נוספת שאליעד מדגיש היא ההבחנה בין לספק מוצר טכני לבין לספק שירות בעל ערך מוסף. אם העסק שלכם רק מוכר חלקים או מפרט טכני ללא שום תוספת, אתם בבעיה. במקרה כזה ... בדרך כלל לא מוכרים רק מפרט טכני, אלא מספקים שירותים נוספים חשובים כמו: הרכבת המוצר בצורה מקצועית ומדויקת. ניהול מלא של הפרויקט או של תהליך ההרכבה ... שאתם עצמכם לא מבינים לעומק את הערך שאתם מספקים ללקוחות שלכם. הוא מוסיף ואומר שדווקא כאשר אתם מוכרים מוצר איכותי מאוד, הכרחי במיוחד לפרט את המפרט ... כוללת ולא פר רכיב בנפרד. תדגישו שאתם מספקים ערך מוסף אמיתי, כמו שירות הרכבה, ניהול, ליווי אישי, ואחריות. תזכרו שאם אתם אנשי מקצוע איכותיים, אתם ... שלכם כדי לקבל הצעת מחיר זולה יותר? אתם מספקים שירות או מוצר, הלקוח מבקש הצעת מחיר, ואתם חוששים שאם תפרטו לו מה בדיוק הוא מקבל, הוא פשוט ייקח את אותו ... יבין את הערך האמיתי שהוא מקבל. האם אתם מספקים רק את המפרט או גם ערך מוסף? אם אתם עוסקים רק בהעברת סחורה מיד ליד, החשש שלכם מוצדק. אם הלקוח רואה רק ... אבל אם אתם מנהלים עסק נכון, אתם לא מספקים רק מפרט טכני - אתם מספקים שירותים נוספים כמו: הרכבה מקצועית של המוצר ניהול הפרויקט או השירות אחריות ושירות לקוחות ייעוץ וליווי מקצועי כל אלה הם חלק מהשירות שאתם מספקים, ואלו דברים שהמתחרה שלכם לא בהכרח יוכל לתת באותה רמה. איך נכון לתמחר ולפרט את המפרט? אל תצמידו את ... שלכם ויחפש הצעה זולה יותר. אם אתם באמת מספקים ערך מעבר למפרט הטכני, תדגישו זאת, תפרטו את מה שאתם נותנים, ותגבו מחיר בהתאם לשירות הכולל שאתם מציעים. ...
מנהל ניהול פרויקטים איך למכור מוצרים יקרים הצעת מחיר יותר זולה הצעת מחיר לפגוע לחשוש לכתוב הצעת מחיר
ניהול אנשים, איך לגרום לאנשים לרצות לעזור לך? איך לגרום לעובדים לרצות לעבוד? איך לתת מוטיבציה לעובדים? איך לתת מוטיבציה לספקים? לומר תודה, אמירת תודה, לומר בבקשה, לא לקחת מישהו כברור מאליו, לומר תודה לעובדים, לכבד אנשים
... אנשים, איך לגרום לאנשים לרצות לעזור לך? איך לגרום לעובדים לרצות לעבוד? איך לתת מוטיבציה לעובדים? איך לתת מוטיבציה לספקים? לומר תודה, אמירת תודה, לומר בבקשה, לא לקחת ... בסיסיות וטריוויאליות, אך הן בעלות השפעה עמוקה על מערכת היחסים הבין - אישית ועל האופן שבו אנשים תופסים אותך. למה חשוב להגיד בבקשה ותודה לעובדים ולספקים? הרעיון המרכזי הוא שאנשים לא אוהבים להרגיש שמישהו לוקח אותם כמובן מאליו או מתייחס אליהם כאל חפץ או כלי להשגת מטרה. זה נכון לא רק כשמדובר באנשים זרים, אלא גם בעובדים שלך או בספקים שאתה משלם להם כסף. דווקא במקרים שבהם נדמה שהאדם מולך חייב לעשות את העבודה, חשוב עוד יותר להשתמש בנימוס בסיסי ובמילים בבקשה ותודה. כאשר אתה אומר לעובד שלך או לספק שירות ששילמת לו: בבקשה, תודה, אתה מעביר ... שלו לעזור, להשקיע יותר, ולעבוד בצורה נעימה ואיכותית יותר עבורך. מה קורה כשמתייחסים לאדם כברור מאליו? אם לא משתמשים במילים בבקשה ותודה, העובד או הספק מתחיל להרגיש שמצפים ממנו לעשות דברים בלי ... הוא מקבל כסף תמורת עבודה, אך מבחינה פסיכולוגית ורגשית, האדם לא חייב לך דבר. אם עובד יחליט שהוא לא רוצה לעבוד, הוא פשוט יפסיק. לכן, המחשבה שעובד או ספק חייבים לך משהו היא מוטעית ואינה אפקטיבית ... כאשר אתה אומר לעובד בבקשה, האם תוכל לעשות את זה? או תודה רבה, אני מעריך את זה, אתה בונה מערכת יחסים נעימה ואנושית הרבה מעבר ליחסי עובד - מעביד או ספק - לקוח. העובד מרגיש שהוא מוערך ואהוב, מה ... ממה שאתם חושבים. איך לגרום לעובדים להיות יותר יעילים? איך לתת מוטיבציה לעובדים? למה חשוב להגיד תודה ובבקשה? כיצד לנהל עובדים בצורה נכונה? איך לגרום לספקים לרצות לעבוד איתך? למה אסור לקחת אנשים כמובן ... למישהו לרצות לעזור לך? להודות, לתת לעובדים כבוד, לכבד את העובדים, יעוץ ארגוני, לתת כבוד לאנשים, מוטיבציה בארגון, מוטיבציה ארגונית, להתייחס בכבוד לספקים, להגיד תודה לאנשים ...
ניהול אנשים פיתוח מובן מאליו מטרות התנדבות בחירה חופשית לתת מוטיבציה לעובדים הרצון
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על נותני שירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: נותני שירות, איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להאמין בעצמך? איך לנהל את הזמן? איך לחנך ילדים? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיגמל מהימורים? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: נותני שירות, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם אפשר לדעת הכל? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל אישי, הדרכה, אימון אישי לעסקים בנושאי נותני שירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.7773 שניות - עכשיו 25_06_2025 השעה 09:01:49 - wesi1