... שלילית או לא מדויקת? אליעד כהן מציין מצב נפוץ שבו הלקוח מתאר את מה שהוא מחפש בצורה לא אידיאלית או שלילית, כמו למשל אני מחפש משהו שיעבוד רוב
הזמן, בעוד שהמוצר עובד באופן מושלם כל
הזמן. במקרה זה, חשוב לא לחזור על התיאור שהלקוח השתמש בו, כי זה יכול לפגוע בתדמית המוצר. במקום זאת, יש לומר ללקוח המוצר הזה עובד כל
הזמן, ולהראות לו בכך את הערך המוסף שלו. עם זאת, לפעמים אפילו שימוש בחלק מהמילים שהלקוח בחר יכול להיות בעייתי, מכיוון שהוא עלול ליצור אצל הלקוח אסוציאציה למילים השליליות שבהן הוא ... לא להשתמש במילים של הלקוח? לפעמים יש מקרים בהם השימוש במילים של הלקוח עשוי להחמיר את מצב המכירה. אם הלקוח אומר אני מחפש משהו שיעבוד לי רוב
הזמן והחברה מוכרת מוצר שעובד כל
הזמן, עדיף לשדר ללקוח את הייחודיות של המוצר ולהגיד לו שהמוצר עובד כל
הזמן ולא רק רוב
הזמן. הבעיה בשימוש במילים של הלקוח במקרה כזה היא שהתיאור של המוצר עשוי להיות בעייתי, ויכול להוביל את הלקוח לחשוב שהמוצר אינו טוב כפי שהוא רוצה. האם תמיד כדאי להשתמש במילים של ... רוצה לקנות. לדוגמה או נניח נגיד שהלקוח עצמו הציג תיאור בעייתי כלשהו תיאור שמבטא נגיד חסרונות במוצר, נגיד הוא אומר אני מחפש משהו שיעבוד לי רוב
הזמן אז לא להגיד לו הנה יש לך פה מוצר שיעבוד לך רוב
הזמן כי המוצר הזה עובד כל
הזמן למה להגיד לו רוב
הזמן, אז להגיד לו אדוני יש לך פה מוצר שעובד כל
הזמן. עכשיו מהיבט מסוים זה חיסרון כי הוא אמר שהוא מחפש מוצר שיעבוד לו רוב
הזמן ואז אם אנחנו נגיד לו כל
הזמן אז המוח של הלקוח עושה חישוב אם זה עובד כל
הזמן כל שכן שזה עובד רוב
הזמן, אוקי אבל אף על פי כן אם אנחנו נגיד ללקוח רוב
הזמן יכול להיות שהלקוח לעצמו יגיד עזוב אני לא רוצה את המוצר הזה למרות שהוא אמר שמספיק לו מוצר שיעבוד רוב
הזמן אבל בתוך תוכו הוא לא שלם עם זה הוא דווקא מחפש מוצר שיעבוד כל
הזמן לדוגמה. ולכן אם אנחנו נגיד נשתמש בביטוי שהלקוח אמר אני מחפש מוצר שיעבוד לי אפילו רוב
הזמן, משהו שיחזיק x זמן והמוצר הזה מחזיק פי מאה, נגיד והוא אומר אני מספיק לי אחריות לשנה אבל במוצר הזה יש אחריות לעשר שנים אז אנחנו נגיד לו אדוני המוצר הזה יש לך עליו אחריות לעשר ...