... להבין האם אפשר ליהנות מתהליך
המכירה, חשוב להבין תחילה את הגישה שאיתה ניגשים לתהליך. תהליך
המכירה יכול להתקיים בשתי גישות עיקריות: גישה של נתינה: כשאדם מוכר מתוך רצון אמיתי לתת ולעזור ללקוח. גישה של ... בנתינה, הוא נהנה יותר מתהליך
המכירה, כי הוא מרגיש שהוא מעניק ערך ללקוח ולא מנסה לקחת ממנו משהו. אדם שבא עם כוונה של נתינה מרגיש פחות פגיע ... עלול להרגיש פחות נוח בתהליך
המכירה, כיוון שהוא נמצא במצב שבו הוא מרגיש סוג של קבצן שזקוק לאישור הלקוח. למה קשה לאנשים למכור? ישנם גורמים ... על אנשים ליהנות מתהליך
המכירה: חוסר שלמות עם המוצר: כאשר אדם אינו בטוח באיכות המוצר שלו, או כאשר הוא חושב שהמוצר לא טוב מספיק, יהיה לו ... מכך, הוא ירגיש פחות נוח
במכירה, כי הוא חושש שהוא לוקח מהלקוח במקום לתת לו ערך אמיתי. חוסר שלמות עם המחיר: אם אדם מרגיש שהמחיר שהוא דורש ... ערך ללקוח. כיצד להפוך את
המכירה למשהו שנהנים ממנו? כדי להפוך את תהליך
המכירה למהנה, חשוב להתמקד במספר נקודות מרכזיות: שלמות עם המוצר: המוכר צריך להכיר בערך האמיתי של המוצר שלו, ... ללקוח, הוא נהנה יותר מתהליך
המכירה. התחושה של לתת הופכת את המוכר לפחות תלוי ברצונו של הלקוח לקנות, וכך הוא מרגיש פחות פגיע ויותר בטוח. ... עדיין אפשר להרגיש טוב בתהליך
המכירה , אם המוכר מאמין שהמוצר, למרות החסרונות שלו, נותן ערך מסוים ללקוח. התחושה הפנימית של המוכר, שהוא באמת מעניק משהו, מאפשרת לו ליהנות
מהמכירה. מתי לא נהנים מתהליך
המכירה? כאשר מוכר מרגיש שהוא תלוי מאוד בהחלטת הלקוח, שהוא זקוק ללקוח כדי להצליח, הוא יחווה תהליך
מכירה פחות נעים ופחות מהנה. לדוגמה, אם הורה מנסה לשכנע את הילד שלו לעשות שיעורי בית או לאכול, הוא יכול להרגיש ... במה תלויה ההנאה מתהליך
המכירה? ההנאה מתהליך
המכירה תלויה בעיקר בתחושה הפנימית של המוכר: אם הוא מרגיש שהוא נותן ומעניק ערך אמיתי ללקוח, הוא יהנה יותר
מהמכירה. אם הוא מרגיש שהוא מנסה לקחת משהו מהלקוח, הוא ירגיש פחות טוב. ככל שהוא שלם יותר עם המוצר והמחיר, הוא ... פחות פגיע ויותר יהנה מתהליך
המכירה. לכן, על מנת ליהנות באמת ממכירות, יש לפתח גישה של נתינה אמיתית, להיות שלם עם המוצר ועם המחיר, ולראות ... לאחרים. איך ליהנות מתהליך
המכירה? פחד למכור איך למכור מוצר יקר? איך לא לפחד למכור? איך להתמודד עם שחיקה במכירות? למה קשה לאנשים למכור? מה ... רצון לתת ורצון לקבל בתהליך
מכירה, רצון לתת ללקוח, רצון לקבל מהלקוח, למכור ללקוח או לשכנע את הלקוח לקנות, לעזור ללקוח, נתינה ללקוח, איך לא ...