... כל פעולה, תוכל למנוע טעויות ולהימנע מהפשטנות יתרה שגורמת
למכירה לא להצליח. הטעות בלימוד שיטות שכנוע ללא הבנת למה זה עובד אחת הטעויות הגדולות של אנשים שלומדים ... היא פועלת, אלא עליך להבין את החוקיות שמאחוריה. למשל, תהליך של
מכירה הוא תהליך חד ערכי - כלומר, בסופו של דבר, או שהלקוח יקנה את המוצר או שלא. כל שיטות
המכירה בסופו של דבר מכוונות למטרה הזו. אם לא נבין את החוקיות שמניעה את תהליך
המכירה, נתקשה להתאים את השיטה לכל סיטואציה. איך ללמוד את השיטה ההפוכה? כחלק מההבנה המעמיקה של כל שיטה, ... שיבדל בין מקצוען לבין חובבן. ההיגיון שמאחורי כל טכניקת שכנוע
ומכירה אם תבין את ההיגיון מאחורי כל טכניקת שכנוע
ומכירה, תוכל להצליח הרבה יותר. כאשר אתה יודע מתי וכיצד יש להשתמש בטכניקות השונות, תוכל להגיע לתוצאה ... עושים מבלי להבין את המהות מאחוריהם. ההיגיון של טכניקות שכנוע
ומכירה חשוב להבין את ההיגיון מאחורי כל פעולה שמבוצעת. אם המורה אומר לך ששיטה מסוימת תעבוד ב - 100% ... ולכן חשוב להבין את החוקיות וההיגיון שמאחורי כל טכניקת שכנוע
ומכירה. עליך להיות סקרן ולשאול תמיד למה זה ככה? רק כך תוכל להבין את העקרונות שמניעים את השיטה וליישם ... להבין את החוקיות שמאחורי ההתנהגות האנושית. למשל, אם אתה לומד על
מכירה, אתה חייב להבין את התהליך בשלמותו: מה קורה בפועל כאשר אדם רוכש מוצר, ומהי החוקיות שמובילה לכך. ... אני אסביר את זה קצת יותר לעומק והנושא הוא פשוט יש תהליכים של
מכירה, בסופו של דבר אם נגיד ניקח תהליך בן אדם קנה מוצר, אוקי עכשיו איך למכור לו את המוצר? אפשר ככה אפשר מפה אפשר משם אבל בסוף כל השיטות
מכירה מתנקזות לזה שבסופו של דבר הבן אדם צריך לקנות את המוצר, זאת אומרת בסופו של דבר התרחשה
המכירה. עכשיו מה זה בעצם אומר? זה בעצם אומר שיש איזה תהליך שבהתחלה שלו הוא רב ערכי ובסוף שלו הוא חד ערכי, מה זאת אומרת חד ערכי? זאת אומרת שכל שיטות
המכירה לצורך העניין יכוונו אותנו לדבר החד ערכי שבו בסוף הבן אדם רכש את המוצר כי רכישת מוצר זה דבר ... ה10% מהמקרים כי שימו לב כשיודעים את החוק את החוקיות האמיתית אז
המכירה הופכת להיות טובה פי אינסוף יותר מאשר אם לא יודעים את החוקיות. כי אם לא יודעים את החוקיות זה כמו ...