אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ניתוח סיטואציה רגשית, מוכר שמתחרט על העסקה, ניהול משא ומתן, מוכר שחוזר בו, מוכר שרוצה לבטל את העסקה, ערך סנטימנטלי, רגשות אשמה, כעס עצמי, מרגיש אגואיסט...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ניתוח סיטואציה רגשית, מוכר שמתחרט על העסקה, ניהול משא ומתן, מוכר שחוזר בו, מוכר שרוצה לבטל את העסקה, ערך סנטימנטלי, רגשות אשמה, כעס עצמי, מרגיש אגואיסט, חרטה על עסקה, ביטול עסקה
איך להתמודד עם רגשות אשם לאחר שמוכר מתחרט על עסקה?

ההרצאה של אליעד כהן עוסקת בסיטואציה רגשית שבה אדם מוכר פריט מסוים, אך לאחר זמן מה הוא מתחרט על כך ורוצה לבטל את העסקה. אליעד מנתח לעומק את הסיטואציה דרך דוגמה של ספסל עבודת יד ייחודי, שהקונה רכש אותו מהמוכרת במחיר מוסכם. בהמשך, המוכרת מתחרטת על המכירה בשל ערך סנטימנטלי עמוק שיש לה לפריט ומבקשת את הספסל בחזרה תמורת החזרת הכסף ששולם.

אליעד מסביר שהסיטואציה מורכבת מכיוון שמעורבים בה שלושה אלמנטים עיקריים:
  • הערך הכספי של העסקה עצמה.
  • הערך הסנטימנטלי והרגשי של המוכרת כלפי הפריט שמכרה.
  • התחושות של הקונה לגבי המצב שנוצר - רגשות אשם, תחושת ניצול, אגואיזם או מצפון נקי.
מהם השיקולים שגורמים לאדם להתחרט על עסקה?

אליעד כהן נותן דוגמה מפורטת של אדם שמוכר ספסל בעבודת יד, פריט ייחודי שלא ניתן להשיג בחנויות רגילות, ונוצר באופן מיוחד עם ערך רגשי עמוק. לאחר המכירה, המוכרת חוזרת בה ומבקשת לבטל את העסקה בטענה שהפריט שייך למשפחה, ושהיא טעתה בהחלטה למכור אותו. כאן עולה השאלה האם המוכרת מתחרטת בגלל המחיר (שהיה נמוך מדי בעיניה) או בגלל הערך הסנטימנטלי האמיתי. אליעד מסביר שיש חשיבות להבדיל בין חרטה שנובעת מכך שהמוכרת חושבת שהפסידה כסף, לבין חרטה סנטימנטלית שמגיעה מתחושת אובדן של משהו בעל ערך רגשי ומשפחתי עמוק.

הוא מציע דרך פשוטה לאמת את כוונתה של המוכרת:
  • אם תציע לה סכום כסף גדול יותר מהמחיר ששולם, והיא תסרב לקבל אותו, סימן שהערך של הספסל עבורה הוא אכן סנטימנטלי ולא כספי בלבד.
  • אם היא תסכים לקבל יותר כסף, סימן שהנושא הוא כספי ולא סנטימנטלי גרידא.
איך נכון להתנהל במשא ומתן עם מוכר שמתחרט?

אליעד כהן מבהיר שהגישה הנכונה ביותר לניהול הסיטואציה היא לנהל משא ומתן ברור ואותנטי, בלי לעורר תחושת אשם מיותרת. לדוגמה, הוא מסביר שאם המוכרת רוצה לבטל עסקה, הקונה יכול להציע לה להחזיר את הכסף בתוספת פיצוי מסוים אם הוא מעוניין באמת להתחשב ברגשותיה. כך, הקונה מאפשר למוכרת להפגין באופן מעשי שהפריט חשוב לה יותר מאשר הכסף. הוא מדגיש שההתנהלות במשא ומתן צריכה להיות מבוססת על אמת פנימית, מבלי להתנהג כאילו חייבים לפצות את הצד השני מתוך אשמה בלבד.

אליעד מדגיש כי:
  • אין חוק שמחייב את הקונה לבטל את העסקה מתוך רחמים או אשמה.
  • החזרת העסקה יכולה להתקיים מתוך נדיבות, אך לא חייבת להתקיים כדי להימנע מהרגשת "רוע" או אגואיזם.
כיצד להתמודד עם תחושת האגואיזם והאשמה?

אליעד כהן מנתח לעומק את התחושות הקשות של הקונה, שמרגיש אגואיסטי או אשם בכך שהוא מסרב להחזיר את הספסל. הוא מסביר שתחושת האשמה נובעת מהזדהות עם הכאב של המוכרת. הקונה מדמיין מה היה מרגיש במקומה אם היו לוקחים לו פריט יקר ערך סנטימנטלי במחיר נמוך. אליעד מסביר שזו תחושת אשמה טבעית, שנובעת ממחשבה שאולי הצד השני נפגע, אך הוא מציע להסתכל על הסיטואציה ממספר זוויות שונות כדי להקל על התחושה:
  • לחשוב האם באמת נגרם נזק אמיתי לצד השני או שזהו סיפור רגשי מוגזם שמספרים לעצמנו.
  • להבין שאם הסיטואציה הייתה הפוכה, הקונה עצמו אולי היה מבין שזה "חלק מהחיים" ולא היה דורש בחזרה את הפריט לאחר שמכר אותו.
  • לבחון אם...
איך לדעת אם מצליחנות זוגיות ווינרים למכור התמודדות עם רגשות אשם המוצר יקר לקוח אומר יקר לי שונא את עצמי להציע שאלות אגואיסט אגואיסטיות אגואיסטים אני לא אוהב את עצמי אני לא אוהבת את עצמי אני שונא את עצמי אני שונאת את עצמי אשם אשמה ביטול עסקה האשמה עצמית הלקאה עצמית הרגשה חרטה חרטה על עסקה כעס כעס עצמי כעסים לא אוהב את עצמי לא אוהבת את עצמי לא להאשים את עצמי לא להאשים את עצמך לא לכעוס על עצמי לא לכעוס על עצמך לא לשנוא את עצמי לא לשנוא את עצמך לבטל לבטל את העסקה להאשים להאשים את עצמי להאשים את עצמך להלקות את עצמי להלקות את עצמך לכעוס על עצמי לכעוס על עצמך לנהל לנהל משא ומתן לשנוא את עצמי לשנוא את עצמך מוכר שחוזר בו מוכר שמתחרט על העסקה מוכר שרוצה לבטל את העסקה מנהל מרגיש אגואיסט משא ומתן מתחרט מתחרט על העסקה ניהול ניהול משא ומתן ניתוח סיטואציה ניתוח סיטואציה רגשית סיטואציה סיטואציה רגשית סיטואציות עסק עסקה עסקים ערך סנטימנטלי רגש רגשות רגשות אשם רגשות אשמה רוצה לבטל רצון שונא את עצמי שונאת את עצמי שנאה עצמית תחושה תחושות
לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים
לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים
... אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים איך אפשר לשכנע אנשים ולפתור ויכוחים? כדי לפתור ויכוחים או לשכנע אנשים בסיטואציות שונות כגון מכירות, משא ומתן, או דיונים בין - אישיים, יש להתחיל בהבנת עובדה בסיסית וחשובה - אין פתרון חד - משמעי. אליעד כהן מדגיש שדווקא ההכרה בכך שאין פתרון ברור וחד - משמעי היא נקודת הפתיחה הנכונה ביותר ... שכדי להצליח לשכנע אחרים, בין אם מדובר על מכירה, משא ומתן או דיונים אישיים, יש חובה להבין את שני ההיבטים המרכזיים: מה נכון בעיני הצד השני, ומה מרחיק אותו מלהסכים איתנו. רק הבנה מעמיקה של נקודת המבט שלו ושל ההתנגדויות הפנימיות שלו, ... אנשים? איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות? מהי גישת משא ומתן אפקטיבית? איך לפתור קונפליקטים בצורה חכמה? איך להציג טיעונים בצורה משכנעת? איך ניתן לפתור ויכוחים ולשכנע אנשים? השלב הראשון והחשוב ביותר הוא להבין שאין פתרון חד - משמעי לכל ... כאשר אנו רוצים לשכנע מישהו - בין אם במכירה, במשא ומתן, או בכל סיטואציה אחרת - עלינו קודם להבין את נקודת המבט של הצד השני. יש לבחון שני דברים: 1. מדוע הוא מחזיק בדעה שלו? כלומר, מה החלק האמיתי מבחינתו בעמדתו? 2. מדוע הוא לא מסכים איתנו? לא רק מה ... סיכום כדי לשכנע מישהו, בין אם מדובר במכירה, משא ומתן או וויכוח, עלינו להבין את נקודת המבט של הצד השני - גם מה נכון בעיניו, וגם מה מרחיק אותו מאיתנו. הבנה מעמיקה של שני ההיבטים הללו תאפשר לנו לתת לו את המידע החסר וליצור שינוי ... אנשים? איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות? מהי גישת משא ומתן אפקטיבית? איך לפתור קונפליקטים בצורה חכמה? איך להציג טיעונים בצורה משכנעת? אז הנושא הוא איך צריך לפתור וויכוחים. דבר ראשון צריך לדעת שאין פתרון דבר שני צריך להגיד טוב מאוד ...
שיטות מכירה, שיטות שכנוע, שיטות משא ומתן - מהי השיטה הטובה ביותר? אומנות המכירה, אומנות השכנוע, שיטת מכירות משולבת, שיטת שכנוע משולבת
... מכירה, שיטות שכנוע, שיטות משא ומתן - מהי השיטה הטובה ביותר? אומנות ... הוא מנוגד באופן חלקי, לאינטרס של המוכר. כי למרות שגם המוכר וגם הלקוח יכולים להיות מרוצים מהעסקה (win win situation). הרי שבפועל, אף אחד מהצדדים, לא יכול להיות מרוצה ב 100% מהעסקה. כי כל אחד נאלץ לוותר על משאב (כסף מוצר) כלשהו, למען השגת התועלת מהעסקה המשותפת. וכאשר המוכר מנסה למכור את המוצר ללקוח, בעצם מתנהל כאן דו קרב, בין החשיבה של ... להגדיל את ערך המוצר, כדי להגדיל את התועלת שהוא יקבל מהלקוח, על רכישת המוצר. וכיוב בכל תהליך של משא ומתן, שהוא תהליך של דו קרב רעיוני, בין הצדדים השונים. ובדיוק כמו בשדה הקרב בעולם הממשי שלנו, כך גם בשדה הקרב הרעיוני של שיטות משא ומתן ושל ניסיון שכנוע ולהשפיע על ... רוצה להיות המומחה הטוב ביותר לשכנוע ולמכירות, עליו לשאוף להכיר את כל שיטות המכירה ושיטות המשא ומתן שיש בעולם. וזה לא מספיק שהאדם ...
להצליח במכירות / לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 1
... במכירות לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 1 וכאן יתבאר, מהו הבסיס היחיד והראשון, שעליו מבוססות כל שיטות המכירה שיטות השכנוע שיטות לניהול משא ומתן וכיוב? ויתבאר, מהי החוקיות של כל תהליכי המכירה והשכנוע שיש בעולם? ויתבאר, כיצד ... תהליך שכנוע ושל תהליך מכירה? ועוד. כי מי שהוא איש מכירות לא מקצועי, הוא חושב בטעות, שיש המון שיטות, איך להצליח במשא ומתן ואיך להצליח למכור ואיך לשכנע אנשים לחשוב ולעשות דברים כלשהם. אבל מי שהוא מומחה למכירות ומומחה ... יש דבר אחד ויחיד, שהוא אמור לקרות, כדי שהלקוח ישתכנע ויקנה את המוצר. ומי שרוצה להצליח במכירות ומי שרוצה להצליח בעסקים ולהצליח למכור ללקוחות מוצר או רעיון כזה או אחר, הוא צריך לדעת, מהו החוק הבסיסי, שעליו ... המוצר והוא רוצה להסכים עם אותו הרעיון שמציעים לו להסכים איתו. ובלי שהלקוח ירצה לרכוש את המוצר, בלי זה, לא תהיה עסקה. והרכישה שהלקוח רוכש את המוצר, היא פעולה ממשית שקורית בעולם הממשי שלנו. אבל היא ביטוי של תהליך רגשי ... שמכירה ממשית תתבצע, לשם כך צריך לקרות דבר לא ממשי, בעולם הפנימי של המוכר ושל הלקוח. שהוא, ששניהם ירצו לבצע את העסקה. ונמצא אם כן, כי בעצם, מי שרוצה להצליח למכור למישהו משהו, הוא בעצם צריך לגרום לאדם השני לרצות לקנות ... שקורה בעולם הממשי שלנו. שהוא ביטוי לתהליך נפשי ורגשי שקורה בתת המודע של המוכר ושל הקונה. ששניהם רוצים לבצע את העסקה. וזה רוצה לקנות וזה רוצה למכור את המוצר. והשאלה החשובה ביותר היא, מה בעצם קורה, רגע אחד לפני ששני הצדדים רוצים לבצע את העסקה? ומה בעצם קורה, רגע אחד לפני שמישהו מצליח לשכנע אדם אחר, לחשוב בצורה כלשהי? וכאן נבאר את העניין הזה ... כאן בעולם הממשי שלנו, הוא ביטוי של תהליך שקורה בתת המודע שלו. וכאשר המוכר והלקוח הפוטנציאלי מדברים, הרי שבעצם, המשא ומתן שהם מנהלים, הוא ביטוי של דו קרב רעיוני, שמתרחש בין כמה רעיונות שונים אפשריים. כי מהי בעצם מכירה? מכירה, ... יקבל מהמוכר, את המוצר, שיגרום לכך שהמציאות שלו תהיה טובה יותר. והאמת צריכה להיאמר, והיא, שאין במציאות שלנו שום עסקה שהיא כולה אך ורק win win situation עבור שני הצדדים. דהיינו, אין שום עסקה , שעושה אך ורק טוב לשני הצדדים. כי כל עסקה, עושה לפחות גם קצת רע, לכל אחד מהצדדים. כי כל אחד מהצדדים, מוותר על המשאבים המוגבלים שלו, כדי להשיג משאבים אחרים מהצד השני. וכפי שכבר ביארתי את כל זה במקומות אחרים. וכאשר שני צדדים מנהלים משא ומתן וסוגרים עסקה, הרי שבסופו של דבר, עבור כל אחד מהצדדים, יש גם יתרונות יחסיים וגם חסרונות יחסיים, מכך שהעסקה בוצעה. ואין שום צד, שהוא רק נהנה מהעסקה ושהוא רק מרוויח מהעסקה. וגם אין שום צד, שהוא רק מפסיד מהעסקה. כי בכל עסקה שהיא, לכל אחד מהצדדים, תמיד יש עלות כלשהי, גם אם היא הקטנה ביותר. ותמיד, כל אחד מהצדדים, גם מפסיד בצורה כלשהי, מכל עסקה שהיא. וכאשר שני הצדדים מבצעים את העסקה, הרי שזה משום ששניהם השתכנעו, שהמציאות שלהם תהיה טובה יותר, אם הם יסכימו להחליף את המשאבים שיש להם, אחד עם השני. וצד אחד נותן ללקוח מוצר כלשהו, והלקוח נותן למוכר, חלק מהמשאבים הכספיים המוגבלים שלו, וכך העסקה מתבצעת. ומי שיתבונן בעניין יראה, כי מצד האמת, כל עסקה באשר היא, יש 4 דרכים אפשריות, כיצד אפשר להסתכל עליה, מנקודת המבט של כל אחד מהצדדים שמבצעים את העסקה. וכאן ניתן לדוגמה את נקודת המבט של הלקוח. שהוא יכול להסתכל על העסקה מ 4 נקודות מבט שונות ואפשריות. ונקודת מבט ראשונה (1) אפשרית היא, שהלקוח יסתכל על תהליך המכירה, כעל דבר שיעשה לו טוב. דהיינו, שהלקוח יחשוב, שהמציאות שלו תהיה טובה יותר, אם הוא יבצע את העסקה. ונקודת מבט נוספת (2) אפשרית היא, שהלקוח יחשוב, שהמציאות שלו תהיה רעה יותר, אם הוא יבצע את העסקה. ונקודת מבט נוספת (3) היא, שהלקוח יחשוב, שה
להצליח במכירות / לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 2
... במכירות לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 2 וזה בעצם אומר, שכאשר מנסים למכור ללקוח פוטנציאלי מוצר כלשהו, הרי שבעצם מנסים לשכנע אותו, להסתכל על המציאות, ... עבורו. וכפי שכבר ביארתי את כל הנושאים האלו במקומות אחרים. וממילא זה אומר, שהאדם רוצה לבצע את העסקה, כי הוא חושב שהמציאות שלו תהיה טובה יותר, אם הוא יבצע אותה. וברגע שהאדם חושב, שהמציאות תהיה טובה יותר עבורו, הרי שממילא הוא מחויב לבצע את העסקה, כדי לעשות את החיים שלו לטובים יותר. ותהליך של מכירה בכלל ותהליך של משא ומתן בפרט, הוא בעצם דו קרב רעיוני, בין נקודות מבט שונות. שכל אחד מנסה לשכנע את הצד האחר, שהמציאות תהיה טובה יותר עבורו, אם היא תהיה ... אפשריות, מנקודות מבט סובייקטיביות של בני אדם שונים. או במילים אחרות, קיימת לגיטימציה לחשוב, שהעסקה טובה ושהעסקה רעה ושהעסקה מיותרת, עבור כל אחד מהצדדים שמנהלים את המשא והמתן. ועל האדם להבין, שלכל נקודת מבט אפשרית על העסקה, יש את היתרונות ואת החסרונות שלה. דהיינו, ברמה הלוגית והרעיונית, המחשבה שאומרת, שהעסקה טובה עבור הלקוח, אפשר להוכיח שהיא נכונה, ואפשר להוכיח שהיא שגויה. והמחשבה שאומרת, שהעסקה רעה עבור הלקוח, גם היא, אפשר להוכיח שהיא נכונה, ואפשר גם להוכיח שהיא שגויה. וגם נקודת המבט שאומרת, שהעסקה מיותרת עבור הלקוח, גם אותה אפשר להוכיח או לשלול. והחידוד כאן הוא להבין, שמי שרוצה לשכנע את הלקוח לקנות את המוצר שלו, ומי שרוצה ... ולדעת, מה היתרונות ומה החסרונות הקיימים, ברעיון שאומר, שיהיה טוב יותר ללקוח, אם הוא יבצע את העסקה. וכל תהליך מכירה שקיים בעולם, הוא בעצם שכנוע רעיוני של צד אחד את השני, שהמציאות תהיה טובה יותר, אם היא תהיה בצורה אחרת. והחידוד כאן הוא, שהאמת היא, שמנקודת מבט נייטרלית לגמרי, אי אפשר לדעת, האם באמת העסקה טובה יותר או רעה יותר, עבור כל אחד מהצדדים. וצריך להבין, שלשכנע מישהו לקנות מוצר, זה בעצם לשכנע אותו להסתכל על המציאות מנקודת מבט סובייקטיבית, שמסתכלת על היתרונות היחסיים שיש בביצוע העסקה, יותר מאשר על החסרונות היחסיים שיש בביצוע העסקה. וכל תהליכי המכירה שיש בעולם, הם בעצם תהליך של שכנוע ושינוי עמדות, של שני הצדדים. כי יש עמדות שונות, כיצד ניתן להסתכל על המציאות. ובכל ביצוע עסקה כלשהי, יש בו תמיד גם חסרונות כלשהם, עבור שני הצדדים. וכושר שכנוע טוב של המוכר, הוא בעצם לשכנע את הלקוח, לעשות שינוי עמדות, ... מבט שונות, שמאפשרות לראות את הצבעים השונים של הכדור. וכל צבע, מייצג נקודת מבט אפשרית לגבי העסקה. צבע אחד, מייצג את הרעיון שאומר, שהעסקה טובה עבור הלקוח. צבע שני, מייצג את המחשבה שאומרת, שהעסקה רעה עבור הלקוח. והצבע השלישי, מייצג את המחשבה שאומרת, שהעסקה מיותרת עבור הלקוח. וכאשר המוכר מנסה למכור את המוצר ללקוח, יש כאן תהליך של שינוי עמדות. שבו, המוכר מנסה לשכנע את הלקוח ... ולכל נקודת מבט אפשרית, יש את זכות הקיום שלה. והמציאות מאפשרת לאדם להסתכל על אותו הכדור ועל אותה העסקה, מנקודות מבט שונות, שכולן נכונות באותה המידה, מנקודת המבט של הכדור עצמו. ובתהליך המכירה, המוכר מנסה לשכנע את הלקוח, לשנות את נקודת המבט שלו, ולהסתכל על המכירה, מנקודת מבט שאומרת, שהמציאות תהיה טובה יותר עבורו, אם העסקה תתבצע. ועוד נחדד, כי מנקודת מבט נכונה, גם המוכר, גם הוא סוג של לקוח. כי הוא רוכש מהלקוח את הכסף שלו, תמורת זה שהוא משלם לו את ... שלו. והלקוח, לפעמים רוצה הנחה על המוצר, ובכך בעצם הוא מנסה למכור לבעל המוצר, את הרעיון שאומר, שהעסקה תהיה טובה יותר, אם היא תתבצע תמורת פחות כסף וכיוב. והמסר הוא, שגם המוכר בעל המוצר והשירות, גם הוא סוג של לקוח. כי הוא רוכש את ... לו במוצר או בשירות כלשהו. וכפי שכבר ביארתי את זה במקומות אחרים. והמסר העולה מכל הנל הוא, שכדי שעסקה תתבצע וכדי לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר, לשם כך בעצם צריך להתמקד, בלנסות לגרום לאותו לקוח פוטנציאלי, להסתכל על המציאות מנקודת מבט סובייקטיבית ומוגדרת, שרואה יותר טוב את היתרונות היחסיים, שיהיו לו מביצוע העסקה, יותר מאשר את החסרונות היחסיים, שיהיו לו מביצוע העסקה. וכך גם המצב בדיוק, בכל שכנוע של רעיון כלשהו. שכל תהליך של שכנוע, הוא בעצם, שגורמים לאדם האחר, לשנות את נקודת המבט שלו על ... את המוצר. שזאת נקודת מבט יחסית, אך לא מוחלטת. ובעצם, כל שיטות המכירה וכל שיטות השכנוע וכל השיטות לנהל משא ומתן שיש בעולם, הן כולן דרכים שונות, שבאמצעותן כל אחד מהצדדים, מנסה לגרום לצד השני, להסתכל על המציאות מנקודת מבט ... וכל אסטרטגיות המכירה ואסטרטגיות השכנוע שאותם אני עצמי ביארתי, איך להצליח למכור ואיך להצליח במשא ומתן ואיך לשפר את כושר השכנוע וכיוב, הכל, אלו דרכים שנועדו לגרום לחוק היחיד להתממש. דהיינו, לגרום לאותו אדם אחר, להשתכנע בכך, שרעיון ...
קבלת החלטות בתנאי אי וודאות, קבלת החלטות במשא ומתן, לקבל החלטות בתנאי חוסר וודאות, שוק ההון, להשקיע בבורסה, לקיחת סיכונים, תהליך קבלת החלטות, פוסט טראומה, פחד
קבלת החלטות בתנאי אי וודאות, קבלת החלטות במשא ומתן, לקבל החלטות בתנאי חוסר וודאות, שוק ההון, להשקיע בבורסה, לקיחת סיכונים, תהליך קבלת החלטות, פוסט טראומה, פחד
... החלטות בתנאי אי וודאות, קבלת החלטות במשא ומתן , לקבל החלטות בתנאי חוסר וודאות, שוק ההון, להשקיע בבורסה, לקיחת סיכונים, תהליך קבלת החלטות, פוסט טראומה, פחד מדוע אנשים מתקשים לקבל החלטות בתנאי אי וודאות? אליעד ...
פוליטיקה / רטוריקה / דיבייטינג - איך להתחמק משאלות? איך להתחמק מלתת תשובות? מהי שאלת הסחה? מהי התחמקות אלגנטית מתשובה? התחמקות מתשובות, התחמקות משאלות, משא ומתן
... שאלת הסחה? מהי התחמקות אלגנטית מתשובה? התחמקות מתשובות, התחמקות משאלות, משא ומתן וכאן אבאר עוד שיטה, כיצד באפשרותך להתחמק מלספק תשובות לשאלות שאין ברצונך ...
NLP / סוגסטיה - מיקום הרעיון בציר הזמן - איך להחליש רעיונות? איך לחזק רעיונות? איך לשכנע אנשים? איך למכור יותר? איך להצליח במכירות? איך להצליח במשא ומתן? דיבייטינג / רטוריקה
... סוגסטיה - מיקום הרעיון בציר הזמן - איך להחליש רעיונות? איך לחזק רעיונות? איך לשכנע אנשים? איך למכור יותר? איך להצליח במכירות? איך להצליח במשא ומתן? דיבייטינג רטוריקה וכאן אבאר עוד שיטת שכנוע התת מודע של האדם השומע, ...
לשכנע עובדים, NLP בעבודה, ניהול עובדים, לנהל עובדים, משא ומתן בעבודה, שכנוע למנהלים, טיפים למנהלים, יעוץ למנהלים, שיטות שכנוע עובדים, ללמוד לשכנע עובדים, שכנוע בעבודה
לשכנע עובדים, NLP בעבודה, ניהול עובדים, לנהל עובדים, משא ומתן בעבודה, שכנוע למנהלים, טיפים למנהלים, יעוץ למנהלים, שיטות שכנוע עובדים, ללמוד לשכנע עובדים, שכנוע בעבודה
... עובדים, NLP בעבודה, ניהול עובדים, לנהל עובדים, משא ומתן בעבודה, שכנוע למנהלים, טיפים למנהלים, יעוץ למנהלים, שיטות שכנוע עובדים, ללמוד לשכנע עובדים, שכנוע בעבודה איך לשכנע עובד לקבל תפקיד נוסף מבלי להגדיל משמעותית את השכר? הרבה מנהלים מוצאים את עצמם במצב שבו עובד אחד עוזב או מתפטר, ונוצר צורך שעובד אחר ייקח על עצמו את התפקיד שהתפנה. השאלה המרכזית שאליעד כהן מתמודד איתה היא איך לשכנע עובד לקבל תפקיד ... כי קבלת התפקיד החדש תחזק את הערכת ההנהלה כלפיו ואת ביטחונו התעסוקתי. מנגד, אם הוא חושש מפיטורים או מאווירה שלילית, יש להבהיר שאם יסרב, מעמדו או הביטחון שלו בעבודה עלולים להיפגע. כיצד לזהות מה העובד באמת רוצה? הדרך ... את החשיבות ביצירת קשר אישי עם העובד. מנהל צריך להציג את עצמו כחבר לעובד, לשדר לו שאכפת לו ממנו כאדם ולא רק כעובד. כך העובד יעריך יותר את הבקשה, וירצה לשמר את התחושה הטובה שנוצרה. מה עושים אם העובד מתעקש על העלאת שכר ... ממה שהוא יכול לבצע בפועל. מה הטעויות שמנהלים עושים בשכנוע עובדים? טעות נפוצה היא להציג את הדברים בצורה שתגרום לעובד להרגיש שמנצלים אותו. לדוגמה, לומר לעובד שהוא חייב לקחת את התפקיד החדש כי העובד הקודם התפטר זו ... תפקיד נוסף? שיטות שכנוע עובדים בעבודה ניהול עובדים ללא העלאת שכר איך לזהות מה העובד באמת רוצה? ניהול משא ומתן עם עובדים טיפים לשכנוע עובדים לקבל אחריות כן. מה הנושא? ש: הנושא הוא כזה, איך לשכנע עובד בעבודה מהר, לשכנע לקבל תפקיד של מישהו אחר שהתפטר אליעד: איך לשכנע ... אליו כאל עובד. עכשיו, דרך אגב הוא מנהל או עובד? מה הוא עושה שמה? ש: מנהל. אליעד: מנהל. יפה, אז אם הוא מנהל אז זה יותר הגיוני אפילו שתתעניין בו ברמה האישית, תתחיל ליצור איתו קשר אישי. ש: בסדר, הבעיה שלי היא בעיית זמן, אני אנסה לדבר איתו מחר. אליעד: צריך לדבר איתו מחר. אוקי אז תראה ... לו לדוגמה אני מקדם אותך לתפקיד עוד יותר ניהולי, נגיד אני רוצה להגדיל לך את המחלקה. נגיד שאתה אומר לו אנחנו מגדילים את המחלקה, אני רוצה לשדרג אותך, אני רוצה לעדכן אותך שאנחנו עכשיו משדרגים לך את המחלקה, אני מוסיף לך עוד ... כן אבל זה לא סתם להוסיף עובד בגלל אותו מנהל שפורש, יש לו עוזר אז העוזר עובר למנהל החדש, זאת הכוונה שלי. עכשיו אני לא יודע אם המנהל החדש יודע שההוא עומד לעזוב. יכול להיות שהוא לא ילך אבל גם יכול להיות שהוא ילך אז אני לא באמת יכול לבוא להגיד לו אני הולך לשדרג לך את המחלקה. אני יכול להגיד לו תשמע יש.... ...
איך לשתול מחשבות בתת מודע? איך להעביר מסרים? איך שותלים מחשבה? שתילת מחשבות, טריקים לשכנוע, שיטות להעברת מסרים, להצליח למכור, להצליח במכירות, להצליח במשא ומתן
איך לשתול מחשבות בתת מודע? איך להעביר מסרים? איך שותלים מחשבה? שתילת מחשבות, טריקים לשכנוע, שיטות להעברת מסרים, להצליח למכור, להצליח במכירות, להצליח במשא ומתן
... מודע? איך להעביר מסרים? איך שותלים מחשבה? שתילת מחשבות, טריקים לשכנוע, שיטות להעברת מסרים, להצליח למכור, להצליח במכירות, להצליח במשא ומתן איך לשתול מחשבות בתת מודע? איך להעביר מסרים? איך שותלים מחשבה? ההרצאה מתחילה בהסבר על האופן שבו המוח מנתח מידע. המוח לא מקבל מידע כיחידה אחת אלא מפרק ... יקפצו ב - 99% מהמקרים אלא אם כן המשפט הזה לא נכון ברמה הלוגית אבל בהנחה שהוא נכון ברמה הלוגית תמיד ימצא איזה מקרה איזה היבט איזו סיטואציה שממנה אפשר לראות שהמשפט הזה כן נכון ואז מה שעושים פשוט צריך לקחת את המשפט שרוצים שהשומע יחשוב ולשלב אותו בתוך הקשרים בתוך היבטים שבהם הוא כן נכון. ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניתוח סיטואציה רגשית, מוכר שמתחרט על העסקה, ניהול משא ומתן, מוכר שחוזר בו, מוכר שרוצה לבטל את העסקה, ערך סנטימנטלי, רגשות אשמה, כעס עצמי, מרגיש אגואיסט, חרטה על עסקה, ביטול עסקה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה המשמעות של החיים? מי ברא את אלוהים? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש או אין אלוהים? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע וסבל בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם יש בחירה חופשית? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם באמת הכל לטובה? האם יש משמעות לחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור אהבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשפר את הזיכרון? איך להעריך את עצמך? איך למצוא זוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשתול מחשבות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לקבל החלטות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן למציאת עבודה, מטפל אישי מומלץ, הדרכה ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1094 שניות - עכשיו 24_06_2025 השעה 13:25:38 - wesi1