אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה טעויות בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים, שיקולים ביצירת תוכן שיווקי מקצועי, איך לגרום ללקוח להיות מוכן לשלם לך יותר כסף? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש דווקא...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨טעויות בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים, שיקולים ביצירת תוכן שיווקי מקצועי, איך לגרום ללקוח להיות מוכן לשלם לך יותר כסף? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש דווקא ממך במחיר יותר גבוה? הפצת חומרים מקצועיים, הפצת תוכן מקצועי, מה לעשות כדי לא ללמד את המתחרים שלך? איך לא לחשוף סודות מקצועיים בתכנים שיווקיים? איך להעביר ללקוח חומר מקצועי בצורה שיווקית? איך לא לחשוף סודות בתוכן מקצועי? איך לעשות צנזורה על תוכן מקצועי? איך לא ללמד את המתחרים שלך את הידע שלך?
והפעם אסביר, איך להציג ללקוח מידע מקצועי, בצורה נכונה, שמצד אחד הוא גם יחשוב שאתה מקצועי כדי שהוא ירצה לפנות אליך ודווקא אליך ולא למתחרים שלך. וגם שהוא יהיה מוכן לשלם לך יותר מאשר למתחרים שלך. אבל גם מצד שני, שהוא לא יחשוב שהוא מספיק מקצועי בעצמו כדי להסתדר בלעדיך? ובאופן כללי, איך לשדר ללקוח שאתה מקצועי בצורה נכונה?

וננתח את העניין של הכנת חומרי שיווק מקצועיים, שמטרתם לגרום ללקוח להבין שאתה איש מקצוע ולרצות לרכוש ממך את השירות שלך במחיר יותר גבוה. שזה בעצם אומר, שלא מדובר על תכנים מסוג פרסומת רגילה, שמספרת כמה אתה טוב דרך הצהרות, אלא על תכנים שמעבירים ידע מקצועי שאמורים לגרום ללקוח להבין שאתה איש מקצוע. 1 - כדי שירצה לקבל ממך שירות. 2 - כדי שירצה לבוא דווקא אליך ולא למישהו אחר. 3 - כדי שירצה לשלם לך יותר כסף, מאשר למתחרים שלך, שבעיניו הם פחות מקצועיים. ולכן בעצם אתה תכין חומרי שיווק שמטרתם היא לשדר מקצועיות.

ומה שצריכים לדעת זה, שיש כאן עניין של מינון ואיזון נכון, שצריכים לדעת לעשות אותו כי יש כאן סוג של דבר והיפוכו. ומינון לא נכון של הפצת תכנים מקצועיים, עלול לגרום ללקוחות לרצות לא לרכוש ממך אלא ממישהו אחר. כמו שתכף אסביר.

אז ברמת העיקרון, מה בעצם צריך כדי שלקוח ירצה לרכוש ממך ודווקא ממך ושיהיה מוכן לשלם לך מחיר יותר גבוה מאשר למישהו אחר? תשובה: לשם כך הוא אמור לחשוב שאתה מקצועי ושאתה מסוגל לספק לו שירות מקצועי. ולכן לכאורה נראה, שככל שהלקוח יחשוב שאתה יותר מקצועי, ככה בעצם הוא יותר יסמוך עליך, ירצה לרכוש דווקא ממך וכולי. אבל זאת לא כל האמת! ולמה? כי אז יש בזה כל מיני היבטים.

אולי הלקוח יסתפק במישהו פחות מקצועי ממך?

יש נקודת מבט אחת שאומרת, שאולי הלקוח יחשוב שאתה מאוד מקצועי, אבל שהוא לא צריך מישהו מקצועי כמוך, אלא הוא יכול להסתפק במישהו פחות מוכשר ממך. לגבי נקודת המבט הזו, נאמר, שכרגע לא נתייחס אליה. אלא נניח שהלקוח שלך יחפש דווקא את ספק השירות הכי מקצועי שהוא מכיר. ונניח שהלקוח שלך לא יחשוב שהוא מעדיף מישהו שהוא פחות מקצועי ממך.

אולי הלקוח יחשוב שאתה גאון מכדי להיות מסוגל לעזור לו?

יש עוד נקודת מבט שאומרת, שאם תפרסם תכנים מאוד מקצועיים, אז לפעמים זה עלול לגרום ללקוח שלך לחשוב שאתה "טכני" מידי ושאתה אולי גאון בתחומך, אבל שאתה לא בהכרח תדע להבין אותו ולהתאים לו את הפתרון הטוב ביותר עבורו. זה יכול לקרות כאשר התוכן שאתה מפרסם הוא מאוד מקצועי, אבל הוא מועבר ללקוחות בצורה מאוד מקצועית. כל כך מקצועית, עד כדי כך שהלקוח חושב שאתה אולי איש מקצוע, אבל שאתה לא מסוגל גם לדבר איתו בגובה העיניים.

במילים אחרות התוכן המקצועי שלך, עשוי לגרום ללקוח לחשוב שאתה לא יודע לדבר גם בשפת בני אדם רגילים ושאתה שייך לגאון המשוגע, שכדי ליהנות ממנו, צריך מנהל פרויקט / מתווך באמצע, שידע להשתמש בכישורים שלך, כדי לספק לו שירות. כמו שקורה בעולם האמיתי, שהגאונים, עובדים אצל אנשים העסקים, שיודעים להמיר את הגאונות של הגאונים, לשירות עבור הלקוחות.

כמובן שהנושא הזה פתיר, באמצעות זה שלומדים איך לעטוף ואיך להציג ללקוח את התוכן המקצועי. איך לדבר עם הלקוח גם בשפה של הלקוח, איך להציג מושגים מקצועיים בצורה שתדבר אל הלקוח, אל הכאב של הלקוח ואל הצורך של הלקוח. אבל גם זה נושא אחר שלא נעמיק בו כרגע.

אולי הלקוח יחשוב שהוא יכול להסתדר בלעדיך ושהוא לא צריך אותך, בזכותך?

והפעם נעמיק אל תוך נקודה אחרת והיא, שצריכים להבין, שהלקוח פונה אליך וכולי, לא רק בגלל שהוא חושב שאתה איש מקצוע, אלא בגלל שהוא חושב שאין מישהו אחר שיכול להחליף אותך. דהיינו, אם לדוגמה לקוח רוצה לצבוע את הבית שלו, ואתה בתור איש מקצוע תלמד אותו הכי טוב איך צובעים בית, אז מצד אחד הלקוח יחשוב שאתה איש מקצוע מצוין, הכי מוכשר שיש, עד כדי כך שאתה הצלחת ללמד אותו איך הוא יכול לצבוע את הבית שלו בכוחות עצמו, אבל מצד שני הלקוח עלול לחשוב שהוא כבר לא צריך דווקא אותך. כי הוא יכול לעשות את זה בעצמו, או שלצורך העניין הוא יכול להביא מישהו פחות טוב ממך ולדעת לנהל אותו, כי הוא כבר מבין מספיק טוב, בעיניו מה צריך או לא צריך לעשות.

במילים אחרות, כאשר אתה מנסה להראות שאתה מקצועי, אתה בעצם מעביר תוכן מקצועי וידע מקצועי. ומהידע הזה כמובן שיכולים ללמוד גם המתחרים שלך. ואחד המתחרים שלך, הוא בעצם הלקוח שלך. דהיינו, שמצד אחד אתה רוצה שהלקוח שלך יחשוב שאתה איש מקצוע, כדי שירצה לקבל שירות ממך ודווקא ממך, אבל מצד שני אתה לא רוצה שהלקוח שלך יהיה איש מקצוע טוב כמוך. כי הלקוח משלם לך, בעבור הפער שהלקוח שלך חושב שיש, בין המקצועיות שלך לבין המקצועיות שלו ושל המתחרים שלך. ולא רק בעבור המקצועיות שלך. ולכן ככל שהלקוח שלך יהיה יותר מקצועי, ככה הוא עשוי לרצות לא לפנות אליך אלא להסתדר בעצמו.

בפרט אם אתה מוכר שירות מקצועי, ששייך גם לקטגוריה של "עשה זאת בעצמך" / "Do It Yourself", שבמקרה כזה הלקוח שלך, רואה בעצמו מתחרה שלך. במובן שהוא חושב לעצמו, אולי הוא יכול להסתדר לבד בלעדיך. ככה שבתחומים כאלו, זה שאתה מעביר ידע מקצועי, זה גם יכול לגרום לכך שאתה תגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח שלך יעדיף להסתדר לבד בעצמו, בלעדיך.

נקודה נוספת היא, שגם אם מדובר לדוגמה בתהליך בניה / אספקת שירותי בניה ללקוח, שבו הלקוח רוצה לבנות לעצמו בית, גם כאן לדוגמה, הלקוח משלם לך ממגוון סיבות. חלק מהסיבות הן גם בגלל שהלקוח סומך עליך שאם אתה תנהל את האירוע של בניית הבית שלו, אז הבית שלו יבנה יותר טוב. במילים אחרות, הלקוח לפעמים צריך אותך גם כמפקח וכמנהל של אנשי המקצוע, שהוא יודע שהוא לא יכול בעצמו לבצע את העבודה שלהם. לדוגמה, הלקוח יודע שהוא לא יכול ללכת להתקין לעצמו חלונות בבית. ולכן הוא יעדיף שמישהו מקצועי, ינהל את מתקין החלונות.

אבל ככל שהלקוח שלך יחשוב שהוא עצמו יותר מבין את התהליך, ככה ממילא הוא עשוי לחשוב שהוא פחות צריך אותך ושהוא יכול להסתדר לבד.

במילים אחרות גם אם לא מדובר על ללמד את הלקוח ידע מקצועי שהוא יכול בעצמו להסתדר לבד לחלוטין, כמו לדוגמה בתחומים של "עשה זאת בעצמך", עדיין גם אם הלקוח מבין שהוא חייב איש מקצוע שיבצע עבורו את העבודה, הרי שככל שהלקוח חושב שהוא מבין יותר טוב את התחום, ככה הוא יכול יותר לסמוך על עצמו ולחשוב שהוא יכול להסתדר עם איש מקצוע פחות טוב ממך, כי הוא הלקוח יחשוב שהוא יכול לנהל בצורה די טובה, את איש המקצוע האחר. גם במקרים שהלקוח מבין שהוא חייב איש מקצוע אחר וגם במקרים שהלקוח מבין שאיש מקצוע אחר פחות טוב ממך.

אז מה זה אומר בעצם?

זה אומר שכאשר מעבירים ללקוח ידע מקצועי שאמור לו להבין שאתה מקצועי, שאתה מסוגל לעזור לו, הרי שצריכים למצוא את המינון ואת האיזון, בכמות המידע המקצועי שאתה מעביר ובאיך שאתה מעביר אותו. כי אם תעביר פחות מידי ידע מקצועי, יתכן שהלקוח לא מספיק יחשוב שאתה מקצועי ואז הוא לא ירצה לפנות אליך או דווקא אליך. אבל גם מצד שני, אם תעביר את כל הידע המקצועי שלך, ברמה שהלקוח שלך יהפוך להיות מקצועי כמוך, הרי שזה עשוי לגרום לו מצד אחד לחשוב שאתה מקצועי, מצד שני לחשוב שמיותר לו לפנות אליך.

איך להעביר מידע מקצועי בצורה נכונה?

אז יש בזה כל מיני היבטים וכל מקרה לגופו. אבל ניתן מספר נקודות למחשבה לגבי איך להציג ללקוח מידע מקצועי, בצורה שהוא גם יחשוב שאתה מקצועי כדי שהוא ירצה לפנות אליך אבל גם לא יחשוב שהוא מספיק מקצועי כדי להסתדר בלעדיך?

אז נקודה אחת שאפשרי לשים אליה לב, זה האם וכמה אתה מסביר את הבעיה ואת הכאב של הלקוח, ועד כמה אתה מסביר את הפתרון לכאב של הלקוח. אם לדוגמה אתה צבעי, אתה יכול לדוגמה להסביר על איך לפתור רטיבות לפרטי פרטים ואתה גם יכול רק להסביר על הבעיה של הרטיבויות החוזרות, לפרטי פרטים. במילים אחרות, כמה אתה משדר מקצועית דרך הסבר של הבעיה וכמה אתה משדר מקצועיות דרך הסבר של הפתרון.

נקודה נוספת יכולה להיות, כמה אתה מסביר על פתרונות אחרים שלא עובדים ועל כל מיני בעיות שיש בפתרונות אחרים ועד כמה אתה מסביר על מהו הפתרון הנכון.

נקודה נוספת יכולה להיות כמה אתה מעביר את כל המידע במלואו וכמה אתה שומר אצלך כמה קלפים, כדי לא להעביר את כל המידע המלא לפרטים פרטים.

וכמובן שצריכים לזכור, שזה לא משנה מה אתה אומר, אלא מה שהלקוח שלך מבין ממה שאתה אומר. כי אתה רוצה שהלקוח שלך גם יחשוב שאתה מקצועי. אבל גם שהוא יחשוב שהוא צריך אותך ושהוא לא יכול להסתדר בלעדיך.

ולכן על כל תוכן מקצועי שאתה מעביר ללקוחות שלך, אתה צריך להתבונן, כמה לדעתך זה משדר מקצועיות ללקוח שלך, וכמה התוכן משדר ללקוח שלך שהוא עדיין צריך אותך בגלל המקצועיות שלך ושהוא לא יכול להסתדר בלעדיך. זה בהיבט הזה, של לשמור על המינון הנכון, של איך לשדר מקצועיות ללקוח, במידה שהוא עדיין ירצה לפנות אליך ולא במידה שהוא יחשוב שהוא יכול להסתדר לבד בלעדיך.

כמובן שלצד זה יש גם את העניין של איך לעטוף את המידע בשפה שהלקוח יתעניין בה, במובן שהיא תדבר על הכאב של הלקוח ועל התועלת שהלקוח שלך מקבל מהידע המקצועי שלך ולא רק כדיון מקצועי נטו. במובן שצריכים כל ידע מקצועי שיש לך, לדעת להעביר אותו בצורה שתגרום ללקוח לרצות איש מקצוע כמוך.

לדוגמה, שיטות עבודה שעוזרות לך לחסוך עלויות, באופן כללי, כנראה שהן פחות יעניינו את הלקוח. כי הן פחות עוסקות בתועלת של הלקוח. וגם אותן אפשרי כמובן להציג בצורה נכונה, אבל זה עניין אחר. בכל מקרה כל ידע מקצועי שיש לך להעביר, צריכים להבין איך הוא עוזר ללקוח לרצות אותך, איך ולמה שהלקוח ירצה מישהו דווקא עם הידע המקצועי שלך.

כל זה לצד זה שצריכים להבין איך לדבר עם הלקוח בשפה שלו, במובן שהוא ירגיש שהוא מבין אותך ושאתה מבין אותו ולא רק שהוא יחשוב שאתה מאוד מקצועי אבל שהוא יחשוב שהוא לא מסוגל לתקשר איתך מרוב שאתה מקצועי וטכני מידי.

נקודה להתבוננות על התכנים שאני מפרסם - לדוגמה התכנים שבאתר EIP.co.il

ניקח לדוגמה את התכנים באתר הזה EIP.co.il. האתר עצמו מלא באלפי תכנים מקצועיים, שאין בהם כמעט שום מידור של שום מידע כלשהו ממישהו. הדבר הזה עשוי לגרום למי שצורך את התכנים, לחשוב שהוא יכול להסתדר לבד. כי כל כלי העבודה וכל שיטות העבודה פרושות בפניו באופן מלא לפרטי פרטים.

כמובן שאין באתר את כל המידע על כל המקרים האפשריים. כי יש אין סוף מקרים שכאלו. אבל צורת החשיבה של איך לנתח את כל המקרים, צורת החשיבה הזאת מפורטת לפרטי פרטים באופן מלא שכל אחד יכול ללמוד אותה, להבין אותה, וליישם אותה לבד.

ונשאלת השאלה, איך מסתדר העניין של הפצת החומר המקצועי שאני מפיץ לפרטים פרטים באופן מלא, עם נקודת המבט שבמובן מסוים התוכן הזה אולי אמור גם לגרום לאדם, כן לרצות להיעזר בי. איך זה מסתדר? האם יש כאן אצלי מידור של תוכן מקצועי בתכנים שאני מפרסם?

אז יש כאן כל מיני נקודות מבט. ראשית, לי אישית אין שום בעיה עם הפצת כל התכנים באופן מלא לפרטי פרטים. גם כי באמת המטרה שלי היא לעזור לאנשים שידעו להסתדר בעצמם. ומצד האמת, כל מי שיפעיל את המוח שלו בכוחות עצמו בדרך מסודרת, כפי שהיא מוסברת לפרטי פרטים בתכנים שלי, הרי שמצד האמת הוא יוכל להיות מאושר / להגיע לשלמות עצמית וכולי, בלי שום צורך כלשהו לדבר איתי על משהו בעולם.

אבל יש גם עוד נקודות נוספות, בהקשר של התכנים המקצועיים שאני מפיץ. והיא לדוגמה שלפעמים בן אדם צריך ידע מקצועי ספציפי, שבמקרה יש לי אותו יותר ממנו. בלי קשר לשום עניין אחר. ולכן במקרה כזה לדוגמה הגיוני לפנות לבעל הניסיון שיעזור לך במה שאתה צריך. כי עם שכל, אי אפשר לדעת כל דבר ברמת הצורה החיצונית. וכן צריכים עזרה ברמת הצורה החיצונית, מבעל הניסיון. כמו שגם האיש החכם בעולם, לא ידע מעצמו תוך רגע אחד, איך לתקן רכב או כל מיומנות מקצועית אחרת. הוא אולי יכול ברגע אחד לדעת איך לתקן את הרכב במובן הפנימי, דהיינו, לא להרגיש רע מכך שהרכב לא תקין, אבל הוא לא בהכרח יודע ברמת הצורה החיצונית איך לתקן את הרכב כאן ועכשיו, לא משנה כמה שכל יש לו.

וזה עניין אחד, שאומר שיש היגיון להיעזר בי בכל מקום שדורש ניסיון ספציפי ולא רק שכל באופן כללי במובן המופשט של המילה. כי לדוגמה אתה אולי חושב שאתה חכם וחושב בהיגיון בדיוק כמוני, אבל אין לך את הידע ואת הניסיון שיש לי בתחומים מסויימים. בדיוק כמו שגם אני בעצמי אפנה לבעל מקצוע עם יותר ידע ויותר ניסיון ממני בתחומים ספציפיים, למרות שאני חושב שהוא פחות חכם ממני באופן כללי.

נקודה נוספת שהיא יותר חשובה באופן כללי, היא העניין שגם מי שילמד ושיבין את כל התכנים שאני מפרסם, עדיין יתכן שהוא ירצה עזרה במובן הנפשי לתרגל את כל דרכי החשיבה שיש באתר. כי הקושי לתרגל את כל שיטות החשיבה, הוא ברובו לא טכני ולא נובע מחוסר ידע מקצועי, אלא הקושי הוא רגשי. שהרגש של האדם מקשה עליו להתמיד וגם להיות מסוגל לשאול את השאלות הנכונות במבנה הנכון.

כי בפועל לאדם יש גם קושי רגשי לשבת לתרגל עם עצמו, את כל הניתוחים הנפשיים. וזה קורה ממגוון רחב של סיבות. שבהן, הגיוני שהאדם ירצה עזרה, ליישם את מה שהוא כבר יודע ושהוא בהחלט יכול ליישם גם לבדו בעצמו. אבל הגיוני שהאדם ירצה עזרה לשאול את עצמו את השאלות הנכונות. וזה כמובן במידה והאדם חושב שהוא כן מבין את כל דרכי החשיבה. מכל שכן, אם האדם לא בטוח שהוא מבין מה ואיך ואיזה שאלות בדיוק הוא צריך לשאול את עצמו.

בכל מקרה, ישנם מצבים שגם אם תיתן לאדם את כל הידע המקצועי, הרי שהוא יכול לרצות עוד עזרה, גם במובן הנפשי, ליישם את מה שהוא יודע ברמה המקצועית.

כל הנ"ל כמובן רלוונטי במידה והיה בעולם רק בן אדם אחד בלבד, שצורך את התכנים שלי. שאז הוא עדיין אולי ירצה לפנות אלי, כי הוא צריך ידע ספציפי או כדי לקבל עזרה במובן הרגשי, של לשאול את עצמו את השאלות הנכונות. כל זה במידה והוא יחשוב שיש לו את כל דרך החשיבה שלי באופן מלא.

אבל במציאות האמיתית, יש אין סוף אנשים ותמיד יהיה את האדם שיחשוב שהוא לא מבין את הכל עד הסוף, למרות שיש אלפי תכנים מלאים בחינם וכולי.

וכמובן שאלו היו רק כמה נקודות מבט בהקשר הזה. כדי עיקר הדגש הוא, שיבינו, שלמרות שבאופן כללי כאשר מעבירים ידע מקצועי, הרי שצריך לעשות סוג של צנזורה על התוכן המקצועי, כדי לא להעביר את כולו באופן מלא, כדי שעדיין תהיה תלות כלשהי בין הלקוח לבין מספק השירות, הרי שאני מפיץ את כל המידע באופן מלא לטובת הכלל ממגוון רחב של סיבות.

לסיכום:

הפצת תוכן מקצועי, שאמורה לשדר מקצועיות ולגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע, צריכים לדעת לעשות אותה בחוכמה. כי התוכן המקצועי שלך, אמור מצד אחד לשדר ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע, אבל מצד שני היא אמורה לגרום ללקוח לחשוב שהוא לא איש מקצוע ושהוא צריך איש מקצוע כך. ולכן, צריך שכל, גם לדעת איך להפיץ את הידע המקצועי שיש לך בראש.
גאון איש מקצוע טוב חוכמה לקבל גאונות כל מקרה לגופו צורך של לקוח נקודת מבט שיקולים הפצת תכנים מתווך איך לא לחשוף סודות איך לא לחשוף סודות בתוכן מקצועי איך לא לחשוף סודות מקצועיים איך לא ללמד את המתחרים שלך איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח להיות מוכן איך לגרום ללקוח לרצות לקנות איך לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש דווקא ממך איך להעביר ללקוח חומר מקצועי איך לעשות צנזורה על תוכן מקצועי איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות דווקא ממך דווקא ממני המתחרים שלך הפצת חומרים מקצועיים הפצת תוכן מקצועי הפצת תכנים הפצת תכנים שיווקיים הפצת תכנים שיווקיים מקצועיים חומר חומר מקצועי בצורה שיווקית חומרים מקצועיים טעויות טעויות בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים טעות יצירת תוכן יצירת תוכן שיווקי יצירת תוכן שיווקי מקצועי כסף לא לחשוף סודות לא לחשוף סודות בתוכן מקצועי לא לחשוף סודות מקצועיים לא ללמד את המתחרים לא ללמד את המתחרים שלך לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח להיות מוכן לגרום ללקוח לרצות לקנות לגרום ללקוח לרצות לרכוש לגרום ללקוחות להיות מוכן להעביר להעביר ללקוח חומר מקצועי להעביר ללקוחות לחשוף לחשוף סודות לחשוף סודות בתוכן מקצועי לחשוף סודות מקצועיים לטעות ללמד ללמד את המתחרים ללמד את המתחרים שלך למה לקנות דווקא ממך למה לרכוש דווקא ממך למידה לקוח לקוחות לקנות לקנות דווקא ממך לקנות דווקא ממני לרכוש לרכוש דווקא ממך לרכוש דווקא ממני לרצות לקנות לרצות לרכוש דווקא ממך לשכנע לקוח לשכנע לקוחות לשלם לשלם לך יותר כסף מחיר מחיר יותר גבוה מקצוע מתחרים סוד סודות סודות מקצועיים בתכנים שיווקיים צנזורה צנזורה על תוכן מקצועי רצון שיווק שיקולים שיקולים ביצירת תוכן שיווקי מקצועי תוכן מקצועי תוכן שיווקי תוכן שיווקי מקצועי תכנים מקצועיים תכנים שיווקיים תכנים שיווקיים מקצועיים
מסירות נפש, מהי מסירות נפש אמיתית? האם אתה מוסר את נפשך? לעשות משהו במסירות נפש, להיות מוכן לתת את הכל, השגת מטרות ויעדים, לרצות משהו במסירות נפש, מוטיבציה למסירות נפש
מסירות נפש, מהי מסירות נפש אמיתית? האם אתה מוסר את נפשך? לעשות משהו במסירות נפש, להיות מוכן לתת את הכל, השגת מטרות ויעדים, לרצות משהו במסירות נפש, מוטיבציה למסירות נפש
... נפש, מהי מסירות נפש אמיתית? האם אתה מוסר את נפשך? לעשות משהו במסירות נפש, להיות מוכן לתת את הכל, השגת מטרות ויעדים, לרצות משהו במסירות נפש, מוטיבציה למסירות נפש מה המשמעות של מסירות נפש אמיתית? הנושא שבו עוסק אליעד כהן הוא מסירות נפש, מושג נפוץ בעל ... לעמוד בכך כשהסיטואציה מגיעה. אם האדם באמת יעמוד בכך, הוא אכן מסר את נפשו במובן של נכונות מוחלטת לוותר על הכבוד שלו, על תחושותיו ועל הרצון שלא להיפגע. מה המשמעות של להיות מוכן לתת הכל? אליעד מרחיב את הרעיון של מסירות נפש, ומסביר שלעתים לא מספיק לומר אני מוכן למות, אלא צריך לראות את זה גם באופן מעשי. הוא מתאר את המקרה של רבי נחמן מברסלב, שנסע ... הסוף, גם אם זה כואב וקשה הרבה יותר מאשר למות פיזית. איך להגיע למצב של מסירות נפש אמיתית בחייך? לבסוף, אליעד מבהיר שהמטרה האמיתית בחיים היא להגיע למצב שבו אתה מסוגל להיות מוכן למסור את הנפש, כלומר, לוותר באמת על כל רצונותיך האישיים. עצם ההגעה לנקודה הזאת מביאה את האדם למצב של שחרור מוחלט. לכן, הדרך האולטימטיבית לחיים שלווים היא בעצם לאחוז ... בסיסיים שלנו, ובעיקר על הרצון להרגיש טוב או להימנע מרע. רק אז האדם באמת מגיע לשלווה ולחופש נפשי מוחלט. מהי מסירות נפש אמיתית? איך יודעים אם מישהו באמת מוסר את נפשו? להיות מוכן לתת את הכל? איך להשיג מטרות באמצעות מסירות נפש? האם מסירות נפש מבטיחה הצלחה? איך לוותר על הרצון להרגיש טוב? מה הקשר בין מסירות נפש לבין שחרור נפשי? ...
איך להיות יותר חכם? תרגיל לפיתוח החשיבה, איך לפתח שיחה? איך לפתח את השכל? להתרגל לשאול שאלות, להגיד לא הבנתי, לבקש הסברים, להיות מוכן להיות טיפש, להתרגל לא לדעת, מיומנויות שיחה, לבקש ממישהו להגדיר
איך להיות יותר חכם? תרגיל לפיתוח החשיבה, איך לפתח שיחה? איך לפתח את השכל? להתרגל לשאול שאלות, להגיד לא הבנתי, לבקש הסברים, להיות מוכן להיות טיפש, להתרגל לא לדעת, מיומנויות שיחה, לבקש ממישהו להגדיר
... לפיתוח החשיבה, איך לפתח שיחה? איך לפתח את השכל? להתרגל לשאול שאלות, להגיד לא הבנתי, לבקש הסברים, להיות מוכן להיות טיפש, להתרגל לא לדעת, מיומנויות שיחה, לבקש ממישהו להגדיר איך לפתח את השכל ... להגיד לא הבנתי, תסביר לי שוב היא היכולת שמפתחת את החשיבה ואת החוכמה. היכולת הזו מחייבת את האדם להיות מוכן להיות טיפש, כלומר, להכיר בזה שהוא לא יודע הכל ולא מבין הכל מיד. לדעתו של אליעד, אדם ... יותר ממשמעות אחת, הוא בעצם מתרגל את החשיבה שלו להיות יותר גמישה ועמוקה. אליעד מדגים שכשמישהו מבקש לקנות חלב, אפשר לשאול איזה חלב? או איפה לקנות חלב?, ובכך להבהיר את המשמעות המדויקת ולמנוע טעויות הבנה. איך להבדיל בין אמירה לא הבנתי לבין למה אתה מתכוון? אליעד כהן מדגיש שיש ... תלויה במטרה של השואל. אם האדם רוצה לקחת אחריות על חוסר ההבנה, הוא יבחר לומר לא הבנתי. אם הוא רוצה להעביר את האחריות למי ששואל או מסביר, הוא יאמר למה אתה מתכוון?. אליעד מסביר שהיכולת להבחין ... אלא כאשר באמת קיימת חוסר בהירות. המטרה היא לגרום לצד השני לחשוב ולדבר יותר, ובכך השיחה נעשית עשירה ומעמיקה יותר. האם לשאול שאלות תמיד טוב לפיתוח השכל? אליעד כהן מדגיש שגם לשאול שאלות ... התקשורת והחשיבה הביקורתית. הוא מציע תרגול יומיומי ברור שבו האדם לומד לשאול שאלות ולבקש הבהרות, להיות מוכן להודות באי - הבנה, וכך להפוך לאדם חכם יותר ובעל יכולת חשיבה מפותחת יותר. איך להיות ...
לא אוהב לקבל דברים, לקבל מתנת חינם, לא רוצה להרגיש חייב, לא רוצה להרגיש חלש, לא רוצה לקבל מתנות, שונא מתנות, לא רוצה להרגיש חסר אונים, להיות מוכן להרגיש חסר אונים, ארוחות חינם, לא רוצה לקבל עזרה
לא אוהב לקבל דברים, לקבל מתנת חינם, לא רוצה להרגיש חייב, לא רוצה להרגיש חלש, לא רוצה לקבל מתנות, שונא מתנות, לא רוצה להרגיש חסר אונים, להיות מוכן להרגיש חסר אונים, ארוחות חינם, לא רוצה לקבל עזרה
... לא רוצה לקבל מתנות, שונא מתנות, לא רוצה להרגיש חסר אונים, להיות מוכן להרגיש חסר אונים, ארוחות חינם, לא רוצה לקבל ... איך יוצאים מהתקיעות של לא רוצה להרגיש חלש? אליעד מציע לאדם להיות מוכן באמת להרגיש חסר אונים, ולהבין שכל החיים הם בעצם ...
עזרה לחולה סופני, הכנה למוות, להתכונן למוות, חולה סרטן, מחלת הסרטן, מחלה סופנית, התמודדות עם המוות, להיות מוכן למות, הספר כוחו של התת מודע, תרופה לסרטן, כוח הרצון, כוח המחשבה
עזרה לחולה סופני, הכנה למוות, להתכונן למוות, חולה סרטן, מחלת הסרטן, מחלה סופנית, התמודדות עם המוות, להיות מוכן למות, הספר כוחו של התת מודע, תרופה לסרטן, כוח הרצון, כוח המחשבה
... סופנית, התמודדות עם המוות, להיות מוכן למות, הספר כוחו של התת מודע, תרופה לסרטן, כוח הרצון, כוח ... להבטחות אלו, משקיעים זמן וכסף רב, ולבסוף חווים אכזבה גדולה כשהטיפול לא מצליח. האם ... הנפשי והמתח, ומאפשרת לחולה להעביר את ימיו האחרונים בשלווה פנימית יחסית, במקום במרדף אחרי ... שבו מישהו ירצה להרגיש שיש לו כסף ביד, ויצליח לדמיין את זה בעוצמה כה גדולה, עד שהוא ירגיש את הכסף ממש. באופן תאורטי, אם הוא יגיע לכך, הוא אכן יחווה את ...
סקס וכסף, געגועים לאקסית המיתולוגית, משיכה מינית, תשוקה מינית, חרדת נטישה, חיפוש זוגיות, חיפוש אהבה, רוצה כסף, מכור לכסף, התמכרות לכסף, להיות מוכן להתאמץ, געגוע לאקסית
סקס וכסף, געגועים לאקסית המיתולוגית, משיכה מינית, תשוקה מינית, חרדת נטישה, חיפוש זוגיות, חיפוש אהבה, רוצה כסף, מכור לכסף, התמכרות לכסף, להיות מוכן להתאמץ, געגוע לאקסית
... וכסף, געגועים לאקסית המיתולוגית, משיכה מינית, ... חיפוש זוגיות, חיפוש אהבה, רוצה כסף, מכור לכסף, התמכרות לכסף, להיות מוכן להתאמץ, געגוע לאקסית איך להפסיק להתגעגע לאקסית ... דרך דברים אחרים, למשל הצלחה בכסף או בהשגת מטרות אחרות. אלא שאליעד מדגיש שזו ... נמצא במצב של השתוקקות גדולה לכסף, הצלחה או הכרה, הוא מעצים את תחושת החוסר ... לחופשי יותר. איך להתנהל נכון עם כסף בלי ליצור תלות רגשית? אליעד מקשר בין ההתנהלות של האדם בתחום הכסף לבין התלות הרגשית שלו. הוא מסביר שהרצון להיות מיליונר או הרצון בכסף רב נובע גם הוא מתחושת חוסר ומרצון לקבל אישור ... לאבד. אם האדם יהיה מוכן נפשית לשלם את המחיר - כלומר, להיות מודע לתלות, לפחדים, ולחרדות שקשורים ... אדם שנהנה לבנות עסק או לעשות כסף לא חייב לסבול מהמאמץ עצמו. אליעד מדגיש שהסבל ... היא חיונית. כשאדם מבין את המחיר הנפשי שכרוך בהצלחה שלו, הוא גם יכול ליהנות מהתהליך ... להצלחה בלי להבין או לקבל את המחיר הנפשי שהוא משלם בתהליך. איך להבין את הקשר בין סקס, כסף, ואקסית מיתולוגית? אליעד מסביר שהקשר בין שלושת התחומים - סקס, כסף, וגעגוע לאקסית - הוא בכך שכולם מייצגים רצונות ... הדבר משפיע גם על יחסיו עם כסף ועם סקס. התלות בכל התחומים נובעת מאותה נקודה ... לכך שכל רצון או השתוקקות הוא מחיר שאדם משלם דרך תלות רגשית בחוויות חיצוניות. איך ... להשיג אהבה עצמית ללא תנאים? האם כסף מביא אושר? איך להתמודד עם חרדת נטישה? למה אני ... תלות רגשית? מה הקשר בין סקס לכסף? ...
ערנות רוחנית, כאב פיזי, כאב נפשי, התמודדות עם כאב, להתמודד עם כאב, ליהנות מהסבל, דריכות, להיות מוכן, להיות דרוך, להיות עירני, מודעות עצמית, להיות מודע לעצמך
ערנות רוחנית, כאב פיזי, כאב נפשי, התמודדות עם כאב, להתמודד עם כאב, ליהנות מהסבל, דריכות, להיות מוכן, להיות דרוך, להיות עירני, מודעות עצמית, להיות מודע לעצמך
... רוחנית, כאב פיזי, כאב נפשי, התמודדות עם כאב, להתמודד עם כאב, ליהנות מהסבל, דריכות, להיות מוכן, להיות דרוך, להיות עירני, מודעות עצמית, להיות מודע לעצמך מהי ערנות ... להתמודדות עם כאב. הכאב הפיזי, לדעתו, יכול להפוך לעניין של הרגל או סוג של תרגול. כאשר אדם מתרגל להתמודדות עם כאב, הוא יכול להיות מוכן מבחינה מנטלית לשאת אותו, ולהתמודד בצורה רגועה וממוקדת. דוגמה שניתנה ... סבל, הופך בהדרגה ליכולת להכיל את הכאב ולהתמודד איתו בצורה טובה יותר. מהו תהליך הכנה מראש לכאב? לפי אליעד, אדם יכול ללמוד להיות מוכן לכאב, ולפתח את היכולת להתמודד עם סיטואציות בלתי צפויות. לדוגמה, אם ... כיצד לפעול בצורה חכמה ומרוכזת, ולא ייפול למלכודת של הפאניקה. אליעד מתאר את כל התהליך כחשוב במיוחד משום שהוא מאפשר לאדם להיות מוכן מראש לסבל, ולא להיות מופתע ממנו. מהם היתרונות של ערנות רוחנית? ...
איך להתכונן לפגישה חשובה? איך להתכונן לפרזנטציה? איך להתכונן לפגישת עבודה? איך להתכונן למשא ומתן? מה לעשות לפני פגישת עבודה? איך לבצע שיחה חשובה? איך להתכונן לשיחת מכירה? ניהול פגישות עבודה, לחשוב מהסוף אל ההתחלה, איך לתכנן דברים? איך לתכנן פגישות? איך להתכונן לראיון עבודה? איך להתכונן למצגת משקיעים? איך להתכונן לפגישות חשובות? איך להתכונן לכל דבר, איך להיות מוכן לפגישה? איך להיות מוכן לשיחה? איך להיות מוכן לכל דבר? איך לעבוד בצורה אופטימאלית?
... אל ההתחלה, איך לתכנן דברים? איך לתכנן פגישות? איך להתכונן לראיון עבודה? איך להתכונן למצגת משקיעים? איך להתכונן לפגישות חשובות? איך להתכונן לכל דבר, איך להיות מוכן לפגישה? איך להיות מוכן לשיחה? איך להיות מוכן לכל דבר? איך לעבוד בצורה אופטימאלית? וכאן אשיב לשאלה הבאה, מה הדבר הכי חשוב שעליך לעשות, לפני פגישת עבודה, לפני ... יהיה לך, כדי להגיע למטרה שלך, בפגישה. דהיינו, שיש אנשים שמנהלים פגישות עבודה וכיוב, בלי שברור להם מה הם רוצים שיצא מהפגישה הזאת. וזה גורם לכך שהם עושים טעויות בפגישה, והם זורמים עם הפגישה, במקום להוביל את הפגישה לאיפה שהם רוצים שהיא תגיע. כמו במשחק שחמט, שברור מראש ...
איך למכור את עצמך ביוקר? איך לבקש יותר כסף? איך לקבל יותר כסף? איך למכור ביותר כסף? איך לבקש מחיר יותר גבוה? איך לא לפחד לבקש מחיר גבוה? איך לבקש מחיר גבוה? איך למכור מוצר יקר? הצעת מחיר ללקוח, איך לתמחר מוצר? כמה כסף לבקש מלקוח?
איך למכור את עצמך ביוקר? איך לבקש יותר כסף? איך לקבל יותר כסף? איך למכור ביותר כסף? איך לבקש מחיר יותר גבוה? איך לא לפחד לבקש מחיר גבוה? איך לבקש מחיר גבוה? איך למכור מוצר יקר? הצעת מחיר ללקוח, איך לתמחר מוצר? כמה כסף לבקש מלקוח?
... למכור את עצמך ביוקר? איך לבקש יותר כסף? איך לקבל יותר כסף? איך למכור ביותר כסף? איך לבקש מחיר יותר גבוה? איך לא לפחד לבקש מחיר גבוה? איך לבקש מחיר גבוה? איך למכור מוצר יקר? הצעת מחיר ללקוח, איך לתמחר מוצר? כמה כסף לבקש מלקוח? למה אנשים חוששים להציע מחיר גבוה ללקוחות? פעמים רבות אנשים נמנעים מלהציע מחיר גבוה ללקוחות מתוך פחד שהלקוח יוותר על הרכישה. המחשבה שעוברת להם בראש היא שאם המחיר יהיה גבוה מדי, הלקוח מיד יברח ויחפש מוצר או שירות במקום אחר. אליעד מסביר שיש שני מצבים שונים להציע מחיר גבוה: הצעת מחיר גבוהה בפרסום או במדף, כאשר המחיר מוצג מראש. הצעת מחיר כחלק מתהליך של משא ומתן, שבו יש אפשרות לדיאלוג. כאשר המחיר מופיע בפרסום או על מדף, הלקוח רואה את המחיר הגבוה ואם הוא מרגיש שזה יקר לו מדי, הוא מיד ממשיך הלאה. במקרה כזה, המחיר עלול להבריח לקוחות, ולכן יש לתכנן היטב את המחיר שיוצג לציבור. למה אין צורך לפחד לתת מחיר גבוה במשא ומתן? במצב השני, כשהמחיר הוא חלק משיחה או משא ומתן, אליעד מסביר שאין צורך לפחד כלל להציע מחיר גבוה. במצב כזה, גם אם המחיר ייראה ל
שקר או אמת, איך לגלות שקרנים? למה שקרנים מפחדים משאלות? מי מפחד משאלות? מי לא רוצה שישאלו אותו שאלות? צנזורה, חוקי הקורונה, מסיבת עיתונאים, עימות, איך לדעת מי משקר לך? איך לדעת שהוא משקר? איך לדעת אם היא משקרת? פוליגרף
שקר או אמת, איך לגלות שקרנים? למה שקרנים מפחדים משאלות? מי מפחד משאלות? מי לא רוצה שישאלו אותו שאלות? צנזורה, חוקי הקורונה, מסיבת עיתונאים, עימות, איך לדעת מי משקר לך? איך לדעת שהוא משקר? איך לדעת אם היא משקרת? פוליגרף
... לא רוצה שישאלו אותו שאלות? צנזורה , חוקי הקורונה, מסיבת עיתונאים, עימות, איך לדעת מי משקר לך? ... מכיוון שהשאלות עלולות לחשוף את האמת ולהראות שהם משקרים. לכן, כששואלים אותם, הם ינסו ... התנהגות במהלך שיחה יכולה לחשוף שקר? אליעד כהן ממליץ לבדוק את ההתנהגות של האדם שמולכם במהלך ... כאשר האדם טוען שהמידע שלו סודי לזמן ארוך כמו 30 שנה, או משתמש בתירוצים דומים. התנהגות זו ... את עצמכם שאלות, או משתמש בצנזורה כדי למנוע שאלות - הוא כנראה לא אומר את כל האמת, או לפחות ... מסוימים, הוא אינו חסין מפני טעויות או מניפולציות. לכן, אליעד כהן ממליץ להסתמך קודם כל ...
מי זה אליעד כהן? מה האינטרס של אליעד כהן? למה אליעד כהן מפרסם תכנים? הפצת התכנים של אליעד כהן, מה עומד מאחורי התכנים של אליעד כהן? ערוץ היוטיוב של אליעד כהן, מה האינטרסים של אליעד כהן? ביקורת על אליעד כהן, אליעד כהן יוטיוב
מי זה אליעד כהן? מה האינטרס של אליעד כהן? למה אליעד כהן מפרסם תכנים? הפצת התכנים של אליעד כהן, מה עומד מאחורי התכנים של אליעד כהן? ערוץ היוטיוב של אליעד כהן, מה האינטרסים של אליעד כהן? ביקורת על אליעד כהן, אליעד כהן יוטיוב
... כהן, מה האינטרסים של אליעד כהן? ביקורת על אליעד כהן, אליעד כהן יוטיוב מה המטרה של אליעד כהן בהפצת תכניו? אליעד כהן מסביר כי אחת מהמטרות המרכזיות מאחורי יצירת הסרטונים והתכנים שהוא מפרסם היא לעודד אנשים לחשוב בצורה הגיונית. הוא ... איננו צריך לחשוש מכך שהוא מרוויח מהתכנים שהוא מפרסם. הוא מציין כי מבחינתו, לא משנה אם הוא מרוויח כסף או לא, אלא שהמטרה העיקרית היא לשפר את החשיבה ההגיונית של האנשים ולהפיץ את הרעיונות הללו בכל דרך אפשרית. הוא מזמין את ... את השם ולפרסם אותם, תוך שימוש בהיגיון ובחשיבה ביקורתית כדי לשפר את הסביבה בה הם חיים. מה המטרה בהפצת תכנים על ידי אחרים? אליעד כהן מדגיש כי כל אדם יכול לקחת את התכנים שלו ולהפיץ אותם תחת שמו, גם עם תמונתו של אליעד כהן או תמונה ... להשפיע על העולם לפי אליעד כהן? אליעד כהן מציע כי כל אדם יכול להשפיע על העולם בצורה חיובית על ידי הפצת תכנים שמעודדים חשיבה הגיונית. הוא מדגיש שזו לא רק בעיה של רעיונות גדולים או אינטרסים אישיים, אלא של רעיון בסיסי שהולך מעבר למילים ... יותר נכונה בתחום ההתמחות שלו - אם זה בתחום החשמל, האינסטלציה או כל תחום אחר. האם אליעד כהן עוסק בהפצת תכנים מתוך רצון לרווח אישי? אליעד כהן מבהיר שאין לו עניין לרווח אישי מההפצה. הוא לא שואף לעשיית כסף ישירה על ידי התכנים שהוא מפיץ, אלא מסביר שמה שחשוב לו הוא להפיץ רעיונות שמקדמים חשיבה נכונה. הוא מעודד את הציבור לקחת את התכנים שלו, להפיץ אותם ולשלם עליהם כראות עיניהם, כל עוד המטרה המרכזית נשארת עקביות - לעודד אנשים לחשוב בצורה הגיונית יותר. אליעד כהן הפצת תכנים היגיון וחשיבה נכונה איך משפיעים על העולם? הפצת רעיונות חשיבה הגיונית כיצד לשפר את החיים דרך חשיבה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טעויות בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים, שיקולים ביצירת תוכן שיווקי מקצועי, איך לגרום ללקוח להיות מוכן לשלם לך יותר כסף? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש דווקא ממך במחיר יותר גבוה? הפצת חומרים מקצועיים, הפצת תוכן מקצועי, מה לעשות כדי לא ללמד את המתחרים שלך? איך לא לחשוף סודות מקצועיים בתכנים שיווקיים? איך להעביר ללקוח חומר מקצועי בצורה שיווקית? איך לא לחשוף סודות בתוכן מקצועי? איך לעשות צנזורה על תוכן מקצועי? איך לא ללמד את המתחרים שלך את הידע שלך?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לשכנע לקוח לרצות, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לשכנע לקוח לרצות, איך לנהל את הזמן? איך לפרש חלומות? איך לא להישחק בעבודה? איך לקבל החלטות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחנך ילדים? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור אהבה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בזוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעריך את עצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח חשיבה יצירתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? למה יש רע בעולם? האם יש משמעות לחיים? מה המשמעות של החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם באמת הכל לטובה? האם יש או אין אלוהים? איך להנות בחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי בתל אביב, מאמן אישי לאורח חיים בריא, מטפל רב תחומי בתחום לשכנע לקוח לרצות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2031 שניות - עכשיו 04_08_2025 השעה 22:29:14 - wesi1