... היא רק אפשרית בלבד. וכאשר אתה מנסה לדוגמה לגרום ללקוח
לקנות את המוצר שלך, האמת היא, שהוא אף פעם לא מוכרח
לקנות את המוצר שלך והוא אף פעם לא מוכרח להסכים איתך. כי מצד האמת, למטבע יש צדדים שונים. ומצד אחד של המטבע, אכן הלקוח צריך
לקנות את המוצר שלך. אבל מצדדים אחרים, הוא לא צריך
לקנות את המוצר שלך. וכדי לסגור עסקה, דהיינו, כדי שהעסקה עם הלקוח תתבצע, בשביל זה עליך להראות לו רק צד אחד של המטבע. ולגרום לו להרגיש ולחשוב ולהבין, ... הלקוח כל הזמן יראה את נקודת המבט, שהוא לא באמת חייב
לקנות את המוצר שלך, ואז האדם יראה כל הזמן, את נקודת המבט, שאומרת שגם הוא יכול להיות צודק, זה מקטין את הסיכוי לכך שהוא יעשה בדיוק את מה שאתה רוצה שהוא ... הלקוח שלך, ושהוא יהיה בטוח, שרק אתה צודק, ושהוא מוכרח
לקנות את המוצר שלך. והשאלה היא, איך הופכים את האפשרי למחויב, ואיך גורמים לדבר שהוא נכון רק בצורה יחסית, להיראות כאילו הוא נכון בצורה מוחלטת. ונקדים ... לגרום ללקוח שלך לחשוב שרק אתה צודק, ושהוא רק חייב
לרכוש את המוצר שלך, ושאין שום אפשרות בעולם, שהוא לא ירכוש את המוצר שלך. ואסביר, איך אפשר לשכנע מישהו, שאתה רק צודק ושאך ורק אתה צודק, ושאין שום ...