אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שיטות מכירה, איך למכור מוצר עם חסרונות? להסתיר חסרונות של מוצר, טיפול בהתנגדות לקוח, התנגדויות מכירה, ביקורת עצמית, ניהול משא ומתן, הסתרת מידע, שיטות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
שיטות מכירה, איך למכור מוצר עם חסרונות? להסתיר חסרונות של מוצר, טיפול בהתנגדות לקוח, התנגדויות מכירה, ביקורת עצמית, ניהול משא ומתן, הסתרת מידע, שיטות שכנוע, כושר שכנוע
איך למכור מוצר עם חסרונות מבלי לאבד את הלקוח?

אליעד כהן מסביר שישנם מצבים בהם מוכר מוצר מאמין שהמוצר שלו טוב ללקוח, אך הוא גם מודע לכך שלמוצר יש חסרונות מנקודת מבטו של הלקוח. השאלה היא, כיצד על המוכר להציג חסרונות אלו באופן שיסייע לו לשכנע את הלקוח בכל זאת לרכוש את המוצר, במיוחד כאשר הוא מחויב על פי חוק או אתיקה של גילוי נאות להציג את החסרונות.

השיטה שאליעד מציג היא "מיקוד חסרונות". על פי שיטה זו, המוכר צריך להכין רשימה של כל החסרונות האפשריים שהלקוח עשוי לזהות במוצר, ואז לדרג אותם לפי רמת החשיבות או ההפרעה שלהם ללקוח. כלומר, על המוכר לשאול את עצמו, "אילו חסרונות הכי פחות מפריעים ללקוח, ואילו הכי הרבה?" לאחר מכן עליו להציג ללקוח את החסרונות בצורה מסוימת - את החיסרון הבינוני קודם, אחר כך את החיסרון הקשה ביותר, ולבסוף את החיסרון הקל ביותר.

לדוגמה, נניח שמוכר דירה מודע לכך שלדירה יש חיסרון משמעותי שעלול למנוע מהלקוח לקנות אותה. אם המוכר מחויב להציג חיסרון זה ללקוח, או אפילו אם הוא אינו מחויב לכך, עליו לעשות זאת בדרך שתיצור תחושה של אמינות ואמון אצל הלקוח. הוא יציג את החיסרון המשמעותי בקצרה ומיד אחריו יזכיר חסרונות אחרים, פחות משמעותיים, שאינם מטרידים באמת את הלקוח. כך הוא מסיח את דעתו של הלקוח מהחיסרון המרכזי אל החסרונות הפחות משמעותיים.

אליעד מציין דוגמה נוספת: המוכר יכול להמציא חיסרון קל כמו "פעם בחודש יש קצת רעש ליד הבניין", חיסרון שידוע לו מראש שהלקוח לא ייחס לו חשיבות רבה. בדרך זו הוא כביכול רוכש את אמונו של הלקוח בכך שהוא נראה כן ואמין, למרות שהוא בעצם מסתיר חסרונות מהותיים יותר.

מה זה "הגנב הנאמן" וכיצד הוא קשור לשיטות מכירה?

אליעד משתמש בדוגמה של "הגנב הנאמן" מתוך הספר שלו "להיות אלוהים". בדוגמה זו, גנב שגנב משהו עוזר לחפש את הגניבה בביתו ומציג עצמו כעוזר נאמן ומועיל, אך תוך כדי כך מסתיר את מקום המחבוא האמיתי של הגניבה. המהות של הרעיון היא שהגנב יוצר אשליה של אמון וכנות, אך בפועל משתמש בכנות לכאורה כדי להסיח את דעתם של המחפשים מהדבר המרכזי שהוא מסתיר.

אליעד מביא כדוגמה מהחיים הפוליטיים את בנימין נתניהו. אם למשל נתניהו מודע לכך שלאנשים יש התנגדויות כלפיו בגלל בעיות ביטחוניות או כלכליות, הוא עשוי לייצר מניפולציה ולהעלות בעצמו נושא חסר משמעות יחסית כמו התנהגותה של אשתו שרה, ולומר לציבור: "אתם לא באמת מתכוונים לא להצביע לי רק בגלל מה ששרה עשתה, נכון?" בכך הוא מציג עצמו כאדם כנה שלא חושש מהתנגדויות, אך למעשה מסיח את דעת הציבור מהבעיות הרציניות יותר, כמו העלייה במחירי הדירות או הכישלונות בתחומים כלכליים. בשיטה זו, גילוי של חיסרון קל נועד להסתיר חסרונות מהותיים.

כיצד הגילוי הנאות יכול להפוך להסתרת מידע?

אליעד מדגיש כי גילוי נאות לא בהכרח מעיד על כנות מלאה. לעיתים קרובות, אנשים שמצהירים הצהרת הון, כמו חברי כנסת, חושפים מידע חלקי ובכך מסתירים מידע משמעותי אחר. הגילוי הנאות הופך למניפולציה - חושפים חסרונות פחות משמעותיים כדי להסתיר חסרונות כבדים יותר.

איך הדבר בא לידי ביטוי בעולם הדת והשאלות האסורות?

אליעד מביא דוגמה נוספת מהתחום הדתי. הדת מעודדת כביכול...
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד שיטת שכנוע, אוקי והנושא הוא כדלקמן בהנחה שבן אדם מוכר מוצר ובהנחה אפילו שהוא חושב שהמוצר יכול לעשות טוב ללקוח שלו אוקי אף על פי כן ישנם מצבים שבהם הבן אדם חושב שמנקודת המבט של לקוח הלקוח יכול לראות חסרונות במוצר למרות שאף על פי שהמוכר חושב שהמוצר טוב ללקוח בסך הכל הסופי אף על פי כן המוכר מבין שיכול להיות שהלקוח מנקודת המבט שלו יראה חסרונות מסוימים במוצר והשאלה הנשאלת היא ברמה העקרונית מה צריך לעשות כאשר המוכר חושב שיש חסרונות במוצר, המוכר חושב שיש חסרונות במוצר בהנחה שהוא צריך גם להציג את החסרונות האלה ללקוח, בהנחה שהוא מחויב מה שנקרא גילוי נאות לספר ללקוח על החסרונות איך בעצם להציג את החסרונות ללקוח.

אז יש בנושא הספציפי הזה הרבה מאוד היבטים אבל כרגע אני רוצה לתת היבט נוסף לכל ההיבטים שיש בעניין של איך לספר על חסרונות וההיבט אומר שאם בעצם רוצים לגרום ללקוח לא להתמקד בחסרונות מסוימים מה שבעצם צריך לעשות זה למקד את הלקוח בחסרונות אחרים. מה זאת אומרת? זאת אומרת לצורך העניין לוקחים את המוצר או את הרעיון או מה שזה לא יהיה ואז צריך לשאול איזה חסרונות הלקוח יכול לראות במוצר ולעשות רשימה בראש כמובן "הלקוח יכול לראות את החיסרון הזה והזה", אחרי שעשינו את הרשימה של החסרונות האלה עכשיו צריך לדרג המוכר צריך עבור עצמו לדרג בראש איזה חסרונות הוא חושב שהכי פחות בעיתיים עבור הלקוח, איזה חסרונות הכי פחות בעיתיים, ברגע שמוצאים את החסרונות הכי פחות בעיתיים אז מה שבעצם צריך לעשות זה לעטוף, כמטאפורה לעטוף את החיסרון הבעייתי יותר בחיסרון פחות בעייתי.

זאת אומרת אם לדוגמה נגיד יש שלושה חסרונות אז מה שצריך לעשות זה לדבר על החיסרון ונגיד שאפשר לדרג אותם 1.. 2.. 3 נגיד עד כמה זה מציק ללקוח החיסרון הזה אז לצורך העניין אפשר נגיד לדוגמה להציג את החיסרון שמציק ללקוח ברמה מספר 2 אחר כך להציג לו את החיסרון שעלול להטריד אותו ברמה מספר 3 ואחר כך לסגור את כל רשימת החסרונות בחיסרון שיכול להציק לו ברמה מספר 1. מה המהות של הרעיון? המהות של הרעיון היא שלצורך העניין נניח שבן אדם בא לקנות מוצר והוא חושב שאולי המוכר הולך לרמות אותו, אוקי מה זה אומר לרמות לקוח? לרמות לקוח זה אומר שבעצם מציגים ללקוח את היתרונות בלי להציג לו את החסרונות, בהנחה שהיתרונות נכונים יכול להיות שגם היתרונות לא נכונים אבל גם בהנחה שהיתרונות נכונים אז מציגים ללקוח את היתרונות בלי להציג לו את החסרונות.

זאת אומרת אוטומטית כשלקוח בא לקנות מוצר אוטומטית הוא שואל את עצמו "על איזה חסרונות לא מספרים לי, איזה דברים יכולים לגרום לי לא לרצות לקנות את המוצר שהמוכר לא מספר לי עליהם" ולכן בעצם המניפולציה אומרת ברגע שמספרים ללקוח על חסרונות שיכולים לגרום לו לא לקנות את המוצר אוטומטית רוכשים את האמון של הלקוח כי הלקוח אומר "הנה הוא מספר לי על חסרונות שיכולים לגרום לי לא לקנות את המוצר" והמניפולציה מתרחשת בזה שבעצם מדגישים לו או מנסים להעביר את הפוקוס את המיקוד של הלקוח אל החסרונות שאנחנו יודעים מראש שלא תהיה לו כל כך בעיה עם החסרונות האלה.

לדוגמה נגיד בן אדם בא למכור דירה ולדירה יש חיסרון מאוד גדול והוא יודע שאם הוא יציג את זה ללקוח יכול להיות שהלקוח יגיד לו "לא רוצה לקנות את הדירה", עכשיו אז בא נניח שמצד החוק או מצד מה שזה לא יהיה הוא מחויב לספר ללקוח על החיסרון כל שכן אם הוא בכלל לא מחויב לספר ללקוח על החיסרון ואז במקרה כזה מה שבעצם עושים זה נניח שהוא סיפר ללקוח על החיסרון אז בעצם הוא צריך לדבר על זה יחסית מהר וישר לספר לו על חיסרון נוסף על חסרונות נוספים שבהם ללקוח אין בעיה, לא כל כך בעיה ולנסות למקד את הלקוח בחסרונות שבהם הלקוח אין כל כך בעיה או שאין לו ממש בעיה כל שכן אם בכלל הוא לא מחויב לספר ללקוח על החיסרון אז במקרה כזה הוא יכול פשוט כדי ליצור אמון מול הלקוח כאילו הוא לא מסתיר חסרונות פשוט לספר ללקוח על חסרונות שהוא יודע שללקוח לא תהיה איתם בעיה.

אוקי גם אם לדוגמה נגיד בדוגמה של הדירה ונגיד שיש איזה חיסרון מאוד גדול פשוט סתם תמציא איזה חיסרון או איזה "אתה יודע יכול להיות שתהיה לך בעיה לפעמים פעם בחודש יש פה ליד הבניין ככה וככה", סתם בעיה שהיא כאילו "טוב אין לי בעיה עם זה" ואז בעצם רוכשים את האמון של הלקוח בכך שמספרים לו חיסרון שלא בעצם אמור להציק לו ובכך בעצם מסתירים חיסרון אחר. עכשיו למשל למה הדבר דומה? הדבר דומה למה שנקרא הגנב הנאמן, מה זה הגנב הנאמן? יש פרק בספר "להיות אלוהים" שעליו כתבתי פרק על הנושא של הגנב הנאמן מעוד היבטים והגנב הנאמן זה הולך ככה בן אדם גנב איזו גנבה ואז באים לבית שלו לחפש את הגנבה והוא לא יודעים שהוא הגנב עדיין והוא כאילו אומר "מה פתאום אני לא גנבתי" ואז הוא עוזר למחפשים לחפש את הגנבה בבית שלו, כמובן שהוא עוזר להם ועושה ועוזר "הנה בא תראה אולי פה, בוא אני אראה לך זה לא בשום מקום" אבל איפה שהגנבה נמצאת שמה הוא מסתיר את הדבר שם הוא אומר "לא", כאילו הוא עוזר לך לחפש את הגנבה כדי להסתיר את הגנבה במקום אחר, דהיינו, הוא רוכש כאילו את האמון אבל בעצם הוא מרמה במקום אחר.

ניתן עוד סתם דוגמה מהפרקטיקה של היומיום, אוקי לדוגמה נגיד ניקח את ביבי בנימין נתניהו נגיד שלצורך העניין שאנשים לא ירצו להצביע לו מסיבות כאלה ואחרות כי אין ביטחון כי הכלכלה לא משהו, כי מחירי הדיור ככה וכו', מה עושה אותו בן אדם הוא אומר "בוא נעשה מניפולציה בוא נבוא לקהל ונגיד להם אתם יודעים אני יודע שאתם חושבים אולי לא להצביע לי בגלל ששרה אשתי עושה ככה וככה, אבל מה אתם טיפשים בגלל ששרה אשתי עושה ככה וככה אתם לא תצביעו לי? זאת לא מהות הדיון מהות הדיון זה מי ילחם באיראן". מה הוא בעצם עשה? הוא כביכול הנה הוא גבר אמיתי הוא אפילו חשף סיבה למה לא להצביע לו הוא אמר "בגלל שרה אשתי, מה בגלל מה ששרה עושה אתם לא תצביעו לי?" וכו' והוא כביכול לא מפחד מביקורת אפילו הוא אומר אפילו "מה לא תצביעו לי בגלל שרה?" ואז הוא בעצם חושף חיסרון אבל בעצם זה גם מסתיר את כל שאר החסרונות האחרים.

לבנימין נתניהו נגיד אין אומץ להגיד "תראו מה לא תצביעו לי בגלל שמחירי הדיור עלו בפי שתיים, הדירות עולות כפול ולמרות שהבטחתי עוד לפני שנהייתי פעם ראשונה ראש ממשלה למרות שהבטחתי שאני אלחם בזה ולמרות שזה אף על פי כן המחירים עלו, מה בגלל זה לא תצביעו לי?" לזה אין לו תשובה. לכן הגנב הנאמן מה הוא עושה? הוא כביכול אומר "לא מה פתאום" הוא מציין איזה חיסרון אחר כדי שמהחיסרון האחר הזה לתעתע באנשים להגיד להם "לא, נכון אבל נכון שהחיסרון הזה אין לו משמעות אז יאללה תשכחו את שאר החסרונות". כמובן שאני לא מנסה בהכרח להגיד שהאלטרנטיבות שלו בהכרח יותר טובות ממנו וזה לא שאני אומר שהם לא יותר טובים ממנו אני רק אומר שהם לא בהכרח יותר טובים ממנו שזה כבר נושא אחר אבל זה היה כדוגמה שכשבן אדם מציג הרבה פעמים הוא מציג חיסרון כדי להסתיר חסרונות אחרים.

ולכן עוד נוסיף ונעמיק את עניין ההיבט הספציפי הזה מהנקודה הבאה, אוקי וכפי שאמרתי איך מציגים חסרונות של מוצר יש בזה המון מה ללמוד, אוקי וכרגע דיברתי על היבט מסוים וההיבט אומר אם רוצים להציג חיסרון של מוצר של רעיון ללקוח צריך לשאול מה הסיבות שבגללן הוא לא יסכים עם הדבר, איזה סיבות יכולות להיות לו להתנגד לרעיון להתנגד למוצר להתנגד לרכישה להתנגד לעסקה, אוקי ולקחת דברים שאנחנו יודעים שבגללם הוא עלול להתנגד לעסקה ושהוא לא ממש יתנגד להם כאילו סיבות מטופשות כאלה, אוקי וכשמזכירים לו את כל הסיבות או כשמציינים את הסיבות או כשמה שזה לא יהיה לנסות למקד המהות היא לנסות למקד את הבן אדם השומע, הלקוח לנסות למקד את הלקוח בסיבות ובחסרונות שאנחנו יודעים מראש שלא באמת יציקו לו ובכך בכלל להסתיר את החסרונות האחרים שיכולים להציק לו.

אוקי ועכשיו אותו דבר מהצד של השומע דהיינו, מהצד של הבן אדם הרגיל כאשר מישהו מספר לך על חסרונות שיש במוצר והוא כביכול כנה איתך והוא כביכול אומר לך "אתה יודע תראה יש לי חיסרון כזה וכזה" אוטומטית המוח אומר "הנה הוא חושף לי הוא מספר לי על החסרונות שלו אפשר לתת בו אמון, החסרונות האלה לא באמת מציקים לי או מציקים לי אבל אני אסתדר איתם", כי אם בן אדם אומר "החסרונות האלה מציקים לי ואני לא אסתדר איתם" ממילא זה לא משנה שיסתירו ממנו חסרונות נוספים כי בכל מקרה הוא לא ייפול בפח כי כבר החסרונות האלה ירחיקו אותו מהעסקה או מהרעיון, אבל בהנחה שהבן אדם מגיע לאיזה רעיון נתקל באיזה רעיון נתקל באיזה עסקה נתקל בכל מחשבה שהיא והוא אומר לעצמו "כן אני חושב שזה הגיוני למרות שככה וככה" הרבה פעמים בן אדם צריך לדעת שזה שמישהו מספר לך על חסרונות יכול להיות שבזה הוא בכלל מנסה להסתיר ממך חסרונות עוד יותר גדולים.

אוקי זה כמו לדוגמה בא נגיד ניקח את הדוגמה הדתית הדת לצורך העניין מעודדת מחקר ושאלות, כל ספרי היהדות הם רובם ככולם או חלקם הגדול הם ספרים של שאלות ותשובות תשאל שאלות תקבל תשובות ועוד שאלות ועוד תשובות ומה שאתה רוצה תשאל יש לך מיליוני ספרים של שאלות ותשובות "ומי אמר שזה ככה ואולי זה ככה", וכביכול מה שמדברים לבן אדם "הנה אנחנו פה" שאלות ותשובות כל מה שאתה רוצה תשאל אבל מה לא מספרים בשושו שיש איזה כמה שאלות ספציפיות שאותם אסור לשאול זה שאלות שמי שישאל אותם ראוי לו שלא בא לעולם, כל השאלות שקשורות לאלוהים כל הדברים שקשורים לבסיס של הבניין לדוגמה "האם אלוהים הוא טוב למה הוא עשה רע?", לדוגמה "האם אלוהים עושה הכל איך יכול להיות שבן אדם יש לו בחירה חופשית?" כל מיני שאלות כאלה או "איך יכול להיות שאלוהים שלא מחויב לשום דבר אף על פי כן יש לו רצונות?" כל הנושאים האלה זה נושאים שאסור לחקור אותם.

אבל איך מכסים אם הדת הייתה אומרת "תקשיבו פה יש איזה משהו תאמינו לו למרות שהוא לא הגיוני ואסור לכם לשאול על זה שאלות" מי יקנה כזה מוצר אז עוטפים בין אם במודע בין אם שלא במודע אומרים "תשאל מצווה לשאול, תשאל תקשה תלמד תעמיק" וכו' וכל היום מתפלפים אבל בכך בעצם מסתירים את זה שאת הבסיס של העניין עליו אסור לשאול שאלות. אוקי ולכן כאשר בן אדם רואה שמישהו מעודד אותו לשאול שאלות אפילו...
להאמין לעצמי לחקור שלום פוקוס חקירות מכירה חסרונות של מוצר ביקורתיות חסרונות להסתיר חסרונות אני אהיה מאושר איך למכור איך למכור מוצר איך למכור מוצר עם חסרונות איך למכור מוצרים ביקורת ביקורת עצמית ביקורתיות הסתרת מידע התנגדויות התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות לקוח התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות לקוח התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות של לקוח חיסרון חסרונות חסרונות של מוצר טיפול טיפול בהתנגדויות טיפול בהתנגדות טיפול בהתנגדות לקוח טיפולים כושר כושר שכנוע להסתיר להסתיר חסרונות להסתיר חסרונות של מוצר למכור למכור מוצר למכור מוצר עם חסרונות למכור מוצרים לנהל לנהל משא ומתן לקוח לקוחות מוצר מוצר עם חסרונות מטופל מטופלים מטפל מכירה מנהל משא ומתן ניהול ניהול משא ומתן שיטה לשכנוע שיטות שיטות לשכנוע שיטות מכירה שיטות שכנוע שיטת מכירה שיטת מכירות שיטת שכנוע שכנוע
שיווק ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק
שיווק ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק
... ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק איך משפיעות המילים רק וגם על יכולת השכנוע? בהרצאה זו אליעד כהן מסביר לעומק כיצד המילים רק וגם משפיעות על יכולת השכנוע, שיווק ומכירות, NLP והשפעה על התת - מודע. ההסבר מתחיל בהבנה בסיסית של שני מושגים: יש ואין. לדבריו, המילים רק וגם הן ביטויים שמשפיעים באופן ישיר על המחויבות הרגשית ... אחרת, בעוד שהמילה גם מציגה את הרעיון כאפשרות אחת מתוך כמה אפשרויות, ובכך מקטינה את המחויבות. לדוגמה, אם רוצים להקטין התנגדות למוצר או לרעיון, מומלץ להתחיל עם המילה גם. למשל, במקום לומר לאדם רק תעבוד, משפט שעלול ליצור לחץ ולהגביר התנגדות, עדיף לומר גם תעבוד. לאחר שהאדם מקבל את הרעיון בצורה מופחתת, ניתן בהדרגה להגביר את המחויבות על ידי שימוש במילה רק. כיצד להשתמש במילים רק וגם לשכנוע? אליעד נותן דוגמאות נוספות מתחומי המכירות והשכנוע: אם רוצים לעודד אדם לאכול בריא, להגיד לו תאכל גם בריא מקל עליו כי הוא מבין שהוא לא חייב לוותר לגמרי על אוכל לא בריא. לעומת זאת, אם רוצים לגרום לאדם לדחות רעיון מסוים, כדאי להשתמש ברק, משום שזה גורם לו להרגיש שאין לו ברירה אחרת, ובכך מגדילים את ההתנגדות שלו לרעיון. לדוגמה, כשמישהו מתעניין בדתיות ואתה רוצה לגרום לו לפקפק בהחלטתו, שאל אותו: אתה באמת רוצה להיות רק דתי?, בכך נוצר לחץ פנימי ותחושה של צמצום האפשרויות, מה ... הופכים את הרצון לדבר הכרחי ובלתי נמנע. מהי החשיבות של הדיוק במילים בשיווק ובמכירות? אליעד מדגיש שכל מילה שנבחרת בזמן שכנוע משפיעה על המודעות והתת - מודע של האדם. הוא מסביר כיצד מילים יכולות להיות מחייבות או אפשריות. למשל, המילים צריך, חייב, מוכרח הן מחייבות, בעוד שרוצה, יכול, מאמין הן מילים ... כיצד להקשיב לשפה ולדייק את המסרים? אליעד מבהיר שהיכולת להבין לעומק את המשמעות של כל מילה חיונית ביותר להשפעה ושכנוע. על מנת להצליח בכך, דרוש פוקוס מקסימלי. הוא מציע להקשיב למילים בשיחות יומיומיות ולשים לב איזו מילה נאמרה, מדוע היא נאמרה, ומה השפעתה על השומע. לדוגמה, כאשר אדם אומר אני ... ההרצאה עוסקת גם ביצירת הזדהות על ידי שימוש בשפה. כשאומרים אנחנו, נוצרת הזדהות, לעומת אתה שיוצר תחושת בידוד. לדוגמה, בשכנוע קבוצתי, עדיף לומר אנחנו רוצים משהו, במקום אתה רוצה משהו. בשיטה זו האדם ירגיש חלק מהקבוצה, וההתנגדות תפחת. מהם היתרונות של שליטה מוחלטת בשפה? אליעד מסכם כי מי שמבין את המשמעות של כל מילה יכול לשלוט בשיחה, להשפיע בצורה עמוקה על המחשבות והרגשות של עצמו ושל אחרים, ... כאן עניין של מניפולציה בלבד, אלא יכולת אמיתית להביא את האדם להכרה של רעיון מסוים באמצעות שליטה מדויקת בשפה. איך לשכנע אנשים? מהן טכניקות NLP? כיצד להשפיע על התת - מודע? הצלחה במכירות ושיווק איך להפוך רעיון לאפשרות? מה ההבדל בין רק לגם בשכנוע? כיצד להשתמש בשפה ליצירת הזדהות? ...
שכנוע / שינוי עמדות - למה כדאי ללמוד את חוקי השכנוע? למה לכל אחד כדאי לדעת את סודות השכנוע? מה הדברים הטובים שיצאו לך מלדעת איך לשכנע? איך לשכנע אחרים? איך לשכנע את עצמך? איך לא לתת לאחרים לעבוד עליך? ללמוד שכנוע, ללמוד NLP, לימודי שכנוע, כושר שכנוע, ללמוד איך לשכנע אנשים, ללמוד טכניקות שכנוע
שכנוע שינוי עמדות - למה כדאי ללמוד את חוקי השכנוע? למה לכל אחד כדאי לדעת את סודות השכנוע? מה הדברים הטובים שיצאו לך מלדעת איך לשכנע? איך לשכנע אחרים? איך לשכנע את עצמך? איך לא לתת לאחרים לעבוד עליך? ללמוד שכנוע, ללמוד NLP, לימודי שכנוע, כושר שכנוע, ללמוד איך לשכנע אנשים, ללמוד טכניקות שכנוע וכאן אבאר, למה כדאי לכל אחד ללמוד את סודות השכנוע ואת חוקי השכנוע? ואפילו לדוגמה מי שחי לבד, ולא בחברת בני אדם, למה גם לו כדאי ללמוד איך לשכנע אנשים? ואסביר את ההיבטים השונים ואת התועלות השונות שיכולות לצמוח לאדם, מכך שילמד את סודות השכנוע ואת חוקי השכנוע. וגם אפילו עבור מי שחי כל חייו לבדו במדבר, בלי ... בני אדם, גם הוא יקבל תועלת, מלימוד והבנה של חוקי השכנוע ושינוי עמדות. והמהות של שכנוע היא, שאדם שנוקט בעמדה אחת, מסכים לחשוב בצורה ... בעמדה אחת, מתחיל לחשוב בצורה חדשה, הרי שזה תהליך של שכנוע. שהאדם משתכנע ומסכים לשנות את עמדתו ואת המקום ... ולהתחיל לראות את הדברים גם מנקודת מבט אחרת. ותהליך שכנוע עצמי, קורה אצל האדם, בכל פעם שהוא משנה את הדעה ... חדש וחושב בצורה חדשה על דבר כלשהו, הרי שזה סוג של שכנוע. ולשכנוע, יש חוקים משלו, שהם חוקי השכנוע וסודות השכנוע. דהיינו, אנשים משנים את דעתם, בצורה סיבתית של ... יש תהליך מדויק ביותר, שהוא גורם לאדם להשתכנע ולהיות משוכנע בדעה כזו או אחרת. ולכל אדם בעולם, כדאי מאוד ללמוד את חוקי השכנוע ואת סודות השכנוע. דהיינו, ללמוד כיצד עובד המנגנון של השכנוע ושל החלפת הדעות של האדם, מדעה אחת, לדעה אחרת. ומי שילמד את סודות השכנוע, יצמחו לו מכך תועלות רבות. ואחת מהתועלות שיכולות לצמוח לאדם שילמד את סודות השכנוע, היא, שהוא ידע איך ל
NLP / משמעות המילים - מילות קישור - מילות תוספת - הוספה הפחתה וצירוף - מילים מוכרות / התאמת מילים / מילים שיווקיות - איך למכור יותר? איך לשכנע אנשים? כושר שכנוע / תת מודע
... תוספת - הוספה הפחתה וצירוף - מילים מוכרות התאמת מילים מילים שיווקיות - איך למכור יותר? איך לשכנע אנשים? כושר שכנוע תת מודע וכאן אתן עוד דוגמה למשמעות השונה שיש כאשר משתמשים במילות קישור שונות, שכלפי חוץ ... מאפשרת לאדם לדעת איך להשתמש במילות הקישור בצורה הטובה ביותר לצרכי מכירות שכנוע וכיוב. ומאפשרת לאדם גם לקרוא אנשים יותר טוב, על ידי זה שהוא קורא ומבין בין המילים ובין השורות, מה קורה ...
NLP, בטח איזה שאלה, משמעות המילים, טיפים למכירות, איך עובד המוח האנושי? טיפול בלקוחות, הגדלת מכירות, איך לשכנע אנשים? יצירת הזדהות עם הלקוח, כושר שכנוע, איך לשכנע לקוחות?
NLP, בטח איזה שאלה, משמעות המילים, טיפים למכירות, איך עובד המוח האנושי? טיפול בלקוחות, הגדלת מכירות, איך לשכנע אנשים? יצירת הזדהות עם הלקוח, כושר שכנוע, איך לשכנע לקוחות?
... טיפים למכירות, איך עובד המוח האנושי? טיפול בלקוחות, הגדלת מכירות, איך לשכנע אנשים? יצירת הזדהות עם הלקוח, כושר שכנוע, איך לשכנע לקוחות? איך משפיעות המילים בטח, איזה שאלה על חוויית הלקוח? המשפט בטח, איזה שאלה? נפוץ בשיחות יומיומיות ובמיוחד בתחום המכירות והשירות. אליעד מנתח בצורה מעמיקה את המשמעות וההשפעות של שימוש בביטוי זה, ... במילים אלו לכאורה מסמלת הסכמה מלאה לשאלת הלקוח, אך בפועל היא עשויה ליצור תחושה של חוסר נוחות, ספק, ואף לזלזל בלקוח. הדוגמה המרכזית שבה השתמש אליעד היא של אדם שנכנס לחנות סמבוסק, ושואל את המוכר האם אפשר להוסיף ביצה לסמבוסק. המוכר עונה לו בטח, איזה שאלה? על ... במשמעויות נוספות הגורמות לתחושות שליליות ללקוח . מדוע המשפט בטח, איזה שאלה בעייתי בתקשורת עם לקוחות? אליעד מסביר שהביטוי מורכב משתי חלקים שכל אחד מהם יוצר השפעה אחרת: המילה בטח - מעידה על הסכמה מוחלטת ומידית. זו מילה שמשדרת ודאות חזקה מדי, אשר עלולה לגרום ללקוח להרגיש שלא היה צורך בכלל בשאלתו, ושהוא למעשה שאל שאלה מיותרת. הביטוי איזה שאלה? - עוד יותר בעייתי מכיוון שהוא מטיל ספק בעצם הלגיטימיות של ... שבו מצד אחד נאמרה תשובה חיובית, אך מצד שני הלקוח נשאר בתחושה של חוסר ביטחון, חוסר נעימות, או אף אשמה על עצם השאלה. כיצד משפיעות תשובות כאלה על האינטראקציה עם הלקוח בטווח הארוך? אליעד מפרט שמבחינה פסיכולוגית, תשובה כזו עלולה לפגוע בחוויית הלקוח וליצור אפקט שלילי לטווח ארוך. הלקוח עלול: להרגיש שלא בנוח לשאול שאלות נוספות בעתיד. לפתח חשש לא מודע מאינטראקציה נוספת עם המוכר או עם בית העסק. להימנע מלשאול שאלות שעשויות להיות ... לאחרים. אליעד מדגיש שהאינטראקציה בין מוכר ללקוח היא לא רק עניין טכני של החלפת אינפורמציה אלא גם העברת חוויה רגשית ופסיכולוגית משמעותית. איך אפשר לשפר את התקשורת ולהימנע מתחושת חוסר נעימות? לפי אליעד, המוכר צריך להיות מודע למצב הנפשי שבו נמצא הלקוח בעת שהוא שואל את השאלה. אם לקוח שואל שאלה, הוא נמצא במצב של ספק או חוסר ודאות. לכן, התשובה של המוכר צריכה להיות מנוסחת בצורה שתעניק לגיטימציה לשאלת הלקוח ותייצר אצלו תחושה של נוחות, ביטחון, והבנה. לדוגמה, אם לקוח שואל: אפשר להוסיף ביצה? - עדיף לענות בצורה פשוטה, חיובית וברורה, כמו: בוודאי, אין שום בעיה, או כן, בהחלט אפשר. תשובות כאלה אינן פוגעות בלגיטימציה של השאלה אלא מעניקות ללקוח תחושת אישור, ובכך מעודדות אותו להמשיך ולנהל תקשורת נינוחה עם נותן השירות. באילו מצבים דווקא מתאים להשתמש בביטוי בטח, איזה שאלה?? אליעד מסביר שישנם מצבים ספציפיים בהם השימוש בביטוי זה ... להבין באופן עמוק מה באמת קורה בראש של הלקוח כשהוא שואל שאלה. באמצעות מודעות עצמית, נותן השירות יכול לזהות את הצורך של הלקוח באישור, ודאות או נוחות רגשית, ולתת מענה בהתאם. על מנת לפתח מודעות כזו, על המוכר להיות קשוב לסגנון הדיבור, למשמעות המדויקת של המילים, ולתחושות ...
NLP, איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע
NLP, איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע
... איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע מה גורם ללקוח להחליט לבצע עסקה? כדי להבין איך לשכנע לקוחות לקנות, אליעד מסביר תחילה מהי עסקה. עסקה היא פעולה של חליפין בין שני אנשים, שבה האדם נותן משהו כדי לקבל בתמורה משהו אחר. הסיבה שאדם מוכן לבצע עסקה היא שהוא חושב שמה שהוא עומד לקבל שווה עבורו יותר ממה שהוא ייתן בתמורה. כלומר, מרכז הכובד של כל עסקה הוא בשאלה עד כמה תועלת הלקוח חושב שהוא יקבל מהדבר אותו הוא קונה, לעומת העלות שהוא צריך לשלם. איך משכנעים לקוח שיש יתרון ברור בקנייה? לדברי אליעד, אחת הדרכים לגרום ללקוח לסגור עסקה היא להגדיל את היתרון או להקטין את החיסרון, כך שנוצר פער ברור לטובת היתרון. לדוגמה, אם קשה להדגים ללקוח כמה טוב יהיה לו אם יקנה מוצר מסוים, ניתן להציע לו הנחה ולהקטין את החיסרון שהוא מרגיש מהצורך לשלם. ככל שרמת הוודאות של הלקוח ביתרון נמוכה יותר, כך הפער בין היתרון לחיסרון חייב להיות גדול יותר. אליעד מביא דוגמה: אם אדם בטוח ב - 100% שייתן שקל ויקבל בתמורה שני שקלים, הוא יבצע זאת ללא היסוס, כי היתרון אמנם קטן, אך הוא בטוח. לעומת ... שיקבל, האדם ידרוש יתרון גדול משמעותית כדי לקחת את הסיכון, כמו אנשים שמהמרים על הבית שלהם כדי לזכות בכל הקזינו. כלומר, עוצמת היתרון מפצה על הספק שיש ללקוח לגבי הוודאות של העסקה. מה החשיבות של זיהוי הצרכים המדויקים של הלקוח? אליעד מדגיש שחשוב מאוד להבין את הצרכים והרצונות האמיתיים של הלקוח, ולא להסתפק במה שנאמר במפורש. כשלקוח אומר: אני רוצה לקנות טלוויזיה חדשה לסלון החדש שלי, צריך לנתח לעומק מה עומד מאחורי המילים שלו. מדוע הוא הדגיש את המילים חדשה וסלון חדש? אולי הוא רוצה להרשים את החברים או להרגיש שעשה שינוי משמעותי בחייו. לכן, במקום לתת תשובה טכנית בלבד (הנה טלוויזיית פלזמה מדגם X במחיר Y), יש להחזיר ללקוח את מילותיו שלו וליצור חיבור ברור בין רצונו הברור (טלוויזיה חדשה לסלון החדש) לבין המוצר שהמוכר מציע. מוכר חכם ידגיש למשל: יש לי פה טלוויזיה חדשה, מדגם חדש, שמתאימה בדיוק לסלון החדש שלך, ושתעניק לך חוויה חדשה. כך הוא חוסך מהלקוח את המאמץ לדמיין בעצמו את התוצאה של הקנייה, ויוצר חיבור אסוציאטיבי במוח הלקוח. איך משתמשים במניפולציות לשכנוע לקוחות? אליעד מציג מספר טכניקות מניפולציה שמסייעות בשכנוע לקוחות: קודם לומר ללקוח את הדבר המחויב והברור (לסלון החדש שלך), ואז להוסיף את הדבר שהלקוח פחות בטוח לגביו (הטלוויזיה הזאת בדיוק מתאימה). קודם לומר את הדבר הפחות בטוח (הטלוויזיה הזאת תהיה הטלוויזיה החדשה שלך), ואז להוסיף את המחויב (בסלון החדש שלך). ...
NLP למתקדמים / לימוד NLP - סיבה ותוצאה - איך משפיעה כמות הסיבות והנימוקים שאתה נותן, על כושר השכנוע שלך? ואיך משפיע המיקום של הנימוקים שלך בתוך הטענות שלך, על יכולת השכנוע שלך? איך ליצור הסכמה? איך לשכנע?
... למתקדמים לימוד NLP - סיבה ותוצאה - איך משפיעה כמות הסיבות והנימוקים שאתה נותן, על כושר השכנוע שלך? ואיך משפיע המיקום של הנימוקים שלך בתוך הטענות שלך, על יכולת השכנוע שלך? איך ליצור הסכמה? איך לשכנע? וכאן אבאר עוד נושא בתורת השכנוע ובסודות השכנוע. והנושא הוא, ההשפעה של כמות הנימוקים והסיבות שאתה נותן לטענה שלך, על רמת ההסכמה של השומע עם הטענה שלך. וגם, ההשפעה של מיקום הנימוקים שלך ביחס לטענה שלך, על כושר השכנוע שלך. ואבאר גם, מה היתרונות והחסרונות שיש בהוספת סיבות ונימוקים לטענה שלך? וכמה סיבות להוסיף ... תוחמת משני הצדדים את התוצאה הרצויה. והשאלה היא, כיצד והאם כמות הנימוקים והסיבות שאתה מביא לטענה שלך, כיצד היא משפיעה על יכולת השכנוע ועל כושר השכנוע שלך. וכיצד המיקום של הנימוקים שלך, ביחס לטענה המרכזית שלך, כיצד המיקום משפיע על כושר ויכולת השכנוע שלך. וכדי להבין את העניין הזה לעומקו, לשם כך קודם כל יש להבין את המשמעות של הנימוקים של טענה כלשהי, ביחס לטענה כלשהי. והרעיון הוא, שכאשר אתה רוצה לשכנע מישהו ברעיון כלשהו, מצד האמת, הדבר החשוב ביותר לך, הוא שהוא יסכים עם הרעיון שלך, גם אם הוא לא יבין בדיוק למה הוא מסכים עם הרעיון שלך. וחשוב לך למכור ללקוח את המוצר, יותר מאשר שהוא יבין למה הוא רוכש ממך את המוצר. וחשוב לך שהילד יאכל את ארוחת הצהריים, יותר מאשר שהוא יבין למה ... האלו. אך באמת, מי שהוא מספיק חכם, הוא יודע שלפעמים, כאשר אתה נותן סיבות ונימוקים לאיזה דבר, זה בעצם רק מחליש את הדבר שאתה רוצה לשכנע בו. ולמה? כי ברגע שאתה נותן סיבה למשהו, זה בעצם הופך אותו ממחויב ... על תת המודע, של הוספת סיבות מחזקות לטענה כלשהי, עכשיו אסביר, כיצד המיקום במשפט של הסיבות ביחס לטענה, כיצד הוא משפיע על יכולת השכנוע שלך. כי אפשר לומר בגלל X תעשה Y שהסיבה מגיעה לפני התוצאה. ואפשר ... ומתי לא להוסיף סיבות, וכמה סיבות להוסיף, ובאיזה חלק של המשפט להוסיף אותן וכולי. וכל הנל ניתן להבין עוד טכניקת מניפולציה וטכניקת שכנוע, שאומרת, שלפעמים באפשרותך להחליש רעיון כלשהו בצורה יזומה, באמצעות ... בדרך של חיזוק רעיון. ויותר מזה, באפשרותך לקחת סיבה שנראית כסיבה חזקה, אבל שאתה יודע שהשומע לא יסכים איתה מסיבות כלשהן ושיש לו התנגדות עזה כלפיה, ובאפשרותך לנמק את הטענה, דווקא בסיבה שאתה יודע שהשומע ירצה להתנגד אליה. או שאתה מחזק את הטענה, בסיבה שאתה יודע שמהר מאוד השומע יגלה ...
ללמוד לשכנע אנשים, ללמוד רטוריקה, ללמוד דיבייטינג, מיומנויות שכנוע, אומנות השכנוע, כישורי שכנוע, יכולת שכנוע, תגובות בפייסבוק, כושר שכנוע, איך לשכנע אנשים? פיתוח חשיבה יצירתית, לפתח את החשיבה
ללמוד לשכנע אנשים, ללמוד רטוריקה, ללמוד דיבייטינג, מיומנויות שכנוע, אומנות השכנוע, כישורי שכנוע, יכולת שכנוע, תגובות בפייסבוק, כושר שכנוע, איך לשכנע אנשים? פיתוח חשיבה יצירתית, לפתח את החשיבה
... לשכנע אנשים, ללמוד רטוריקה, ללמוד דיבייטינג, מיומנויות שכנוע, אומנות השכנוע, כישורי שכנוע, יכולת שכנוע, תגובות בפייסבוק, כושר שכנוע, איך לשכנע אנשים? פיתוח חשיבה יצירתית, לפתח את החשיבה איך לפתח את השכל ולשכנע אנשים בצורה יצירתית? הנושא המרכזי בהסבר של אליעד הוא כיצד לפתח את השכל, וכיצד ניתן להשתמש בהיפוכים כדי לשפר את היכולת לשכנע אחרים. אליעד מדבר על התרגול החשוב שמביא את האדם למצב שבו הוא לא רק מצליח לשנות את דעתם של אחרים אלא גם מצליח לשנות את דעתו שלו. הרעיון המרכזי הוא: כל יום, תציב לעצמך אתגר לשכנע לפחות שלושה אנשים שמה שהם חושבים לא נכון, ולהפוך את מחשבותיהם. כל אחד מהאנשים שתפגוש יחשוב על נושא מסוים, והמשימה שלך היא לשכנע אותו בהפך. לדוגמה, אם מישהו בפייסבוק מגיב על תמונה או נושא, ואתה רואה שכולם ... השכל מהקיבעון ולפתח יצירתיות. אין זה משנה אם מה שאתה אומר הוא נכון או לא - המטרה היא להתעקש על דעה אחרת ולהתמודד עם העימותים עד הסוף. זו הדרך לשפר את היכולת לשכנע אנשים. מהו תרגול ההיפוכים? ההיפוך הוא כלי מרכזי שמפתח את השכל. תרגול זה נוגע לא רק בדעות של אחרים, אלא גם בתחושות האישיות שלנו. לדוגמה, אם מישהו אומר שהוא עצוב בגלל אירוע מסוים, המשימה שלך היא לשכנע אותו להיות שמח מהמצב הזה. אם הוא עצוב כי עבר תאונה, אתה מראה לו איך כל התאונה הזו בעצם יכולה להיות טובה, והוא יכול לשמוח שזה קרה לו. אם מדובר במישהו עם דעה פוליטית מסוימת, תמצא דרך לשכנע אותו בהפך - לנסות לשנות את דעותיו לגמרי ולהוכיח לו שהוא טועה. עיקרון ההיפוכים הוא שמירה על הגמישות המחשבתית - אם אנחנו יכולים לשכנע אנשים לחשוב הפוך, אנחנו יכולים גם לשכנע את עצמנו להסתכל על דברים באופן שונה. בכך אנחנו יכולים לשפר את היכולת שלנו לחשוב יצירתית ולבחון מצבים מזוויות שונות. אליעד טוען שעלינו לא להסתפק בשכנוע של אחרים, אלא לתרגל את המחשבות שלנו ולנסות לשנות את עמדותינו האישיות, כלומר, ללמוד לא רק לשנות דעות של אחרים אלא גם את דעתנו האישית על נושאים שונים. מהם הרמות השונות של קושי בשכנוע? בזמן שאנחנו מבצעים את תרגול ההיפוכים, ישנם שלבים שונים של קושי. השאלה הראשונה שאליעד שואל היא - מה יותר קל לשכנע? האם קל יותר לשכנע אדם שמה שהוא ראה אינו קיים, או שמה שהוא זכר הוא לא נכון? לדוגמה, אם אדם ראה מישהו במצב מסוים, אנחנו יכולים לשכנע אותו שלא כך היה, אך אם הוא זוכר סיטואציה, זה הרבה יותר קשה לשנות את זיכרונו. אליעד מציין עוד כי קשה יותר לשכנע אדם במציאות שהוא חווה - לדוגמה, מישהו שמרגיש כרגע משהו (כגון כעס או עצב) יהיה קשה יותר לשכנע אותו בהפך לעומת מישהו שרק זוכר את מה שהוא הרגיש. הוא מסביר שמה שמקל על השכנוע הוא הרגע שבו אדם חושב על משהו במנותק מהמציאות המיידית. האם צריך לשנות את ... לא, אז יש מקום לשינוי. במהלך השיחה, אליעד מציע לנו לבדוק כל טענה שמובאת לנו, ולשאול האם זה באמת מחויב או שזו סתם דעה. כל טענה שאנחנו שומעים צריכה להיבדק בעין ביקורתית, ואם היא לא מחויבת, אפשר להציג את ההפך שלה, מה שעוזר להרחיב את אופק החשיבה. מהו הקשר בין שכנוע עצמי לשכנוע אחרים? אחת השאלות המהותיות שואל אליעד היא: איך אני יכול לשכנע אחרים אם אני לא מצליח לשכנע את עצמי?. זוהי שאלה שמאתגרת את כל תהליך השכנוע, ומראה שמה שנראה לנו קל יותר - ל
יסודות השכנוע, מבוא לשכנוע, בסיס השכנוע, תורת השכנוע, איך המוח משתכנע? איך לשכנע אנשים? איך לשכנע מישהו? איך משכנעים? איך עובד שכנוע? איך האדם משתכנע? יכולת שכנוע, כושר שכנוע
יסודות השכנוע, מבוא לשכנוע, בסיס השכנוע, תורת השכנוע, איך המוח משתכנע? איך לשכנע אנשים? איך לשכנע מישהו? איך משכנעים? איך עובד שכנוע? איך האדם משתכנע? יכולת שכנוע, כושר שכנוע
... השכנוע, מבוא לשכנוע, בסיס השכנוע, תורת השכנוע, איך המוח משתכנע? איך לשכנע אנשים? איך לשכנע מישהו? איך משכנעים? איך עובד שכנוע? איך האדם משתכנע? יכולת שכנוע, כושר שכנוע איך לשכנע מישהו לבצע פעולה? בן אדם עושה את מה שהוא חושב שיעשה לו יותר טוב מרע. כאשר מישהו מסרב לבצע פעולה, הסיבה לכך היא לא בהכרח שהפעולה לא תועיל לו, אלא ... יותר רע מאשר טוב, חשוב מאוד להבנת שכנוע. כאשר אתה מנסה לשכנע מישהו לבצע פעולה והוא מסרב, אתה בעצם מתמודד עם מה שהוא חושב על היתרונות והחסרונות של הפעולה. ישנן שלוש תגובות אפשריות: יש מי שמבצע את הפעולה כי הוא חושב שהיא תעשה לו יותר טוב, יש מי שמתנגד כי הוא חושב שהיא תעשה לו יותר ... רואה ערך במאמץ הנדרש. מהן הדרכים לשכנע מישהו לבצע פעולה? ישנן שתי דרכים עיקריות לשכנע מישהו לבצע פעולה: להגדיל את היתרונות של הפעולה או להקטין את החסרונות שקשורים בה. כאשר אדם אומר לא רוצה או זה לא יעזור, הוא למעשה אומר שהמאמץ לא שווה את התוצאה, ולכן שכנוע חייב להתמקד בהפיכת המאמץ למועיל יותר בעיניו. הגברת היתרונות מול צמצום החסרונות אם תוכל להגדיל את היתרונות שיביאו למישהו מהפעולה, סביר להניח שהוא יהיה מוכן לבצע אותה. זה יכול להיות על ידי הצגת תועלות שיתקבלו מהפעולה ... ממנו. מצד שני, אם תוכל להקטין את החסרונות שקשורים לביצוע הפעולה, תוכל להוריד את ההתנגדות שהוא חש כלפי המאמץ. לדוגמה, במקום להצביע על היתרונות של פעולה, אפשר להציג מה יקרה אם לא יבצע אותה - וההשלכות הללו עלולות להיות כבדות יותר עבורו מאשר ההתנגדות להוציא את המאמץ. המרכיב של הזדהות הזדהות עם תהליך השכנוע חשוב מאוד. אדם חייב להרגיש שהפעולה או הבחירה שהוא מבצע הם מחויבים, כלומר, הוא יראה בהם את הדרך הנכונה והטובה ביותר עבורו. כדי שהשכנוע יהיה אפקטיבי, הוא חייב להרגיש שההחלטה הוא לא רק אפשרית אלא הכרחית למצבו הנוכחי. תהליך שכנוע מבוסס על הפחד מהרע והחיפוש אחר הטוב כדי לשכנע מישהו לבצע פעולה, יש ליצור אצל האדם תחושת פחד מהרע אם הוא לא יעשה אותה, ותחושת תקווה שהטוב מהפעולה יהיה גדול מהרע שהיא עשויה לגרום לו. השכנוע יכול להיות גם באמצעות הצגת דברים חיוביים שיעזרו לו להרגיש שזה שווה את המאמץ. השכנוע כולל גם את המרכיב של ההרגשה שהרע מהפעולה פחות מזיק ממה שהרע יכול להיות אם הוא לא יבצע אותה. סיכום על המניפולציות של שכנוע ההשפעה על בחירתו של אדם מתבצעת בעיקר דרך יצירת תחושת הזדהות עם מה שהוא חושב. דרך זו יכולה לכלול חיזוק יתרונות או צמצום חסרונות של פעולה, ובסופו של דבר, הבן אדם יבחר לבצע את הפעולה כיוון שהוא יחשוב שההשלכות שלה יהיו יותר טובות מאשר הרעות שיכולות להתרחש אם הוא לא ...
איך לפתח מיומנויות מכירה? ללמוד לשים לב למילים, איך לשפר כושר שכנוע? איך לרכוש כושר שכנוע? איך לשכנע אנשים? איך לשפר יכולות מכירה? איך לשפר יכולות שכנוע? איך ללמוד לשכנע אנשים? טיפים למכירות
איך לפתח מיומנויות מכירה? ללמוד לשים לב למילים, איך לשפר כושר שכנוע? איך לרכוש כושר שכנוע? איך לשכנע אנשים? איך לשפר יכולות מכירה? איך לשפר יכולות שכנוע? איך ללמוד לשכנע אנשים? טיפים למכירות
... לפתח מיומנויות מכירה? ללמוד לשים לב למילים, איך לשפר כושר שכנוע? איך לרכוש כושר שכנוע? איך לשכנע אנשים? איך לשפר יכולות מכירה? איך לשפר יכולות שכנוע? איך ללמוד לשכנע אנשים? טיפים למכירות למה כל מילה חשובה בתהליך המכירה והשכנוע? אליעד כהן מסביר שאחד הגורמים המרכזיים להצלחה במכירות ושכנוע הוא תשומת הלב לפרטים, ובעיקר תשומת הלב למילים המדויקות שבהן משתמשים בשיחה עם הלקוח . אליעד מדגיש שכל מילה היוצאת מהפה משפיעה באופן ישיר על תוצאות המכירה והיכולת לשכנע. הוא נותן דוגמאות מעשיות לכך שיש הבדל עצום בין אמירת אם תרצה לעומת כשאתה רוצה, שכן המילים האלה יוצרות הבדל בתחושת הביטחון וההתחייבות שהלקוח חש. למשל, כשאומרים כשאתה רוצה מניחים שהלקוח ודאי ירצה, בעוד שאם תרצה משאיר לו אפשרות בחירה. הוא נותן דוגמה נוספת להבחנה דקה בין שימוש במילה הרגשתי לעומת הרגשת או הרגשנו. כל מילה שנבחרת יוצרת אצל הלקוח תחושה אחרת לחלוטין, ולכן שימת הלב לכך היא קריטית. דוגמה נוספת שאליעד נותן היא של איש מכירות שאומר ללקוח: החומר מאוד יקר במקום לומר אני פותר לך את הבעיה. בגלל שהמוכר התמקד במחיר ולא בתועלת ובפתרון הבעיה, הלקוח ביקש זמן נוסף לחשוב על ההצעה, והעסקה לא נסגרה במקום. איך לפתח את היכולת לשים לב לכל מילה? אליעד מציג את השאלה, כיצד ניתן ... מתרגל יותר את הניתוח הזה לבד ובשקט, אתה מפתח מיומנות מהירה ואוטומטית להבחנה בזמן אמת. אליעד משווה זאת לחדר כושר למוח, שבו ככל שמתאמנים יותר, המוח נעשה חזק ומדויק יותר, ומסוגל בזמן אמת לבצע פילטרים מהירים של מילים נכונות או לא נכונות. כך, ברגע שתעמוד מול לקוח, תהיה מסוגל לבחור במילים המדויקות ביותר שישפיעו על תוצאות השיחה. מה הקשר בין רבי נחמן למיומנות מכירה? אליעד מביא דוגמה מרבי נחמן, שאמר כי אפילו הנשימה שהוא מוציא מפיו נעשית מתוך מודעות מלאה, לאחר חשיבה מעמיקה. בדומה לכך, אליעד מציע ליישם מודעות זו כלפי כל מילה שיוצאת מפינו בזמן שיחה או משא ומתן. הדיוק והמודעות הזו מאפשרים לחדד את כושר השכנוע והמכירה בצורה משמעותית. כיצד תשומת לב למילים מסייעת בסגירת עסקאות? בדוגמה שנתן אליעד על איש המכירות שהציג מחיר ולא ציין את פתרון ... הוא מסביר שבחירת המילים נכונה משפיעה מאוד על סגירת עסקה בפועל. אם המוכר היה מדגיש כיצד הוא פותר את בעיית הלקוח במקום להתמקד בעלויות החומר, הלקוח היה מרגיש צורך פחות לקחת זמן לחשוב. מילות מפתח נכונות יכולות להפוך את התהליך מהמתנה והתלבטות לחתימה מיידית. מהי התועלת המרכזית של אימון קבוע על מילים? האימון הקבוע הזה מאפשר להגיע לרמה של סופרמן בתחום השכנוע, מצב שבו כל מילה שיוצאת מפיך היא מדויקת ובמקום הנכון. אליעד מדגיש כי תהליך זה יוצר הבדל משמעותי ביכולת לשכנע, להניע אנשים לפעולה, ובסופו של דבר, להגדיל מכירות באופן משמעותי. התרגול הופך עם הזמן לטבע שני, עד שכל אינטראקציה חברתית או עסקית מתבצעת עם מודעות מלאה ושליטה מוחלטת על מה שנאמר ואיך שנאמר. איך לשכנע אנשים? איך לשפר כושר שכנוע? איך ללמוד לשכנע אנשים? טיפים למכירות איך לשפר יכולות
איך לשכנע אנשים? שימוש במילה אולי, שימוש במילה אפשרי, איך לגרום לאנשים להשתכנע? טיפים לשכנוע, איך אנשים משתכנעים? טריקים לשכנוע אנשים, כושר שכנוע, טיפים לשכנוע, שיטות שכנוע
איך לשכנע אנשים? שימוש במילה אולי, שימוש במילה אפשרי, איך לגרום לאנשים להשתכנע? טיפים לשכנוע, איך אנשים משתכנעים? טריקים לשכנוע אנשים, כושר שכנוע, טיפים לשכנוע, שיטות שכנוע
... לשכנע אנשים? שימוש במילה אולי, שימוש במילה אפשרי, איך לגרום לאנשים להשתכנע? טיפים לשכנוע, איך אנשים משתכנעים? טריקים לשכנוע אנשים, כושר שכנוע, טיפים לשכנוע, שיטות שכנוע מהי מילת המפתח בשכנוע וכיצד היא עובדת? אליעד כהן מסביר כי אחת ממילות המפתח החשובות ביותר בשכנוע אנשים היא המילה אולי. השימוש במילה זו מאפשר להכניס רעיונות חדשים בצורה עדינה יותר, ללא התנגשות חזיתית. כאשר מישהו מציע רעיון או דרישה בצורה החלטית, השימוש באולי יכול להפחית התנגדות ולגרום לאדם השני להיות פתוח ... למה עדיף להשתמש במילה אולי ולא במילים אחרות? לדברי אליעד, המילה אולי עדיפה על מילים אחרות כמו אמת או אפשרי. המילה אמת מציגה את הדברים באופן מוחלט ומעוררת התנגדות מיידית. המילה אפשרי, אף ... טובה, פחות מקובלת בשפה היומיומית ועלולה להישמע רשמית מדי. אולי, לעומת זאת, היא מילה מוכרת ופשוטה, אשר מצליחה להישמע פחות מאיימת ומפחיתה את תחושת הכפייה או ההתנגדות. כיצד אפשר להשתמש במילה ... לערער את הביטחון שלו. כך ניתן בהמשך להביא הצעות ורעיונות אלטרנטיביים בקלות רבה יותר, משום שהבסיס הוודאי נחלש והפך למסופק. מהי הטכניקה של שילוב המילה אולי בשכנוע דו - כיווני? אליעד מסביר כי הטכניקה של אולי עובדת לשני כיוונים במקביל: מצד אחד, מציגים את הרעיון שלנו בצורה של אולי, למשל אולי לא חייבים לעשות את זה כך, מה שמוריד את ההתנגדות הראשונית של הצד השני. מצד ... זה מכניסים את הצד השני לסיטואציה של ספק ומאפשרים מעבר הדרגתי לרעיון שלנו. שימוש כפול זה במילה אולי גם מחליש טענות נגדיות וגם פותח דלת לרעיונות חדשים בלי התנגדות מיידית. מתי עדיף להיות ... הצעה כאולי תנסה את זה?, ואז להפוך את הרעיון למחייב יותר בהמשך (אתה חייב לעשות זאת). ההבנה כיצד הדינמיקה הזאת עובדת יכולה לסייע לאדם לשמור על עצמו מפני שכנוע לא מודע. למה חשוב לזהות את המניפולציות הפנימיות שאנחנו עושים לעצמנו? אליעד מציין שגם אנחנו לעיתים משכנעים את עצמנו בדברים שאינם ... מסוימת, ולאט לאט הופך את האולי הזה לחייב. הבנת התהליך הפנימי עוזרת לזהות מתי אנו נוטים להפיל את עצמנו בפח של רעיונות והחלטות לא רצויים. סיכום הטכניקה: איך לשכנע באמצעות אולי? לסיכום, אליעד מסביר: המילה אולי היא כלי עוצמתי לשכנוע, כי היא יוצרת ספק ומקטינה התנגדויות. אפשר להשתמש באולי כדי להציג רעיונות חדשים בלי ליצור התנגדות ישירה, ולהחליש טענות ... הדורשים החלטיות מיידית, יש להימנע מהשימוש באולי ולהיות חד - משמעיים. מודעות לשימוש באולי מאפשרת זיהוי מניפולציות שמופעלות עלינו וגם על עצמנו, ומאפשרת התנהלות מודעת יותר. איך לשכנע אנשים? מניפולציה תקשורתית הכנסת ספק כטכניקת שכנוע איך לזהות מניפולציות? מהי כוחה של המילה אולי? מהי מילת המפתח שיכולה לשכנע אנשים? שאלה: מהי אותה מילה בשפה העברית שיכולה לעזור לשכנע מישהו במשהו, לגרום לו להסכים ... יומיומי. הרבה אנשים יגיבו ביותר נינוחות למשפט שמתחיל במשהו כמו אולי זה לא חייב להיות כך, במקום אפשרי שזה לא חייב להיות כך. איך בדיוק משתמשים באולי כדי לשכנע? שאלה: נניח מישהו טוען צריך לעשות ככה וככה ואנו לא מסכימים ורוצים לשכנע אותו אחרת. מה עושים? תשובה: ... למחרת כבר דורשים ממנו אתה חייב!. אם שמים לב לדינמיקה הזאת, אפשר לזהות מתי זה מופנה כלפינו, מתי אנחנו עושים את זה לעצמנו, ומתי זה נעשה על ידי הסביבה כדי לשכנע אותנו במשהו. מדוע ההבנה הזו ... מציגים זאת כתרחיש מחייב או הפוך לגמרי, לפי האינטרס הרגעי שלנו. אם מבינים איך המוח משתמש במילים כמו אולי או נראה לי או יכול להיות ש..., אפשר לזהות דפוסי שכנוע פנימיים ולשאול את עצמנו האם ... באמת מה שרצינו להאמין בו או האם פיתו אותנו בדרך. מה כדאי לזכור לגבי הטכניקה הזו? שאלה: איך לסכם את העניין בקצרה? תשובה: המילה אולי היא כלי רב עוצמה בתחום השכנוע. כאשר רוצים להכניס רעיון חדש ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שיטות מכירה, איך למכור מוצר עם חסרונות? להסתיר חסרונות של מוצר, טיפול בהתנגדות לקוח, התנגדויות מכירה, ביקורת עצמית, ניהול משא ומתן, הסתרת מידע, שיטות שכנוע, כושר שכנוע
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך ליצור אהבה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לפרש חלומות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למצוא זוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך להיגמל מהימורים? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם גירושין? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לקבל החלטות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להנות בחיים? האם הכל אפשרי? מי ברא את אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי רוחני, פסיכותרפיסט, מאמן אישי בסקייפ ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1094 שניות - עכשיו 15_06_2025 השעה 04:20:44 - wesi1