אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
אוטוסוגסטיה, שכנוע עצמי, לקום מוקדם בבוקר, איך לשכנע את עצמך? NLP, תת מודע, לישון פחות, ניהול זמן, שינוי הרגלים, איך לשנות הרגלים? אימון להרגלי חיים בריאים, מאמן אישי לחיים, קשה לקום בבוקר
10:41אוטוסוגסטיה, שכנוע עצמי, לקום מוקדם בבוקר, איך לשכנע את עצמך? NLP, תת מודע, לישון פחות, ניהול זמן, שינוי הרגלים, איך לשנות הרגלים? אימון להרגלי חיים בריאים, מאמן אישי לחיים, קשה לקום בבוקר
... בבוקר? המשתמש חווה קושי בקימה מוקדמת בבוקר, למרות שהוא רוצה לקום מוקדם יותר כדי להרוויח זמן נוסף לפעילויות כמו לימוד או עבודה. כאשר הזמן מגיע לקום, הוא מוצא את עצמו משכנע את עצמו להמשיך לישון. ישנן פעמים בהן הוא מרגיש ששעתיים נוספות של שינה יועילו לו יותר מאשר השעה הנוספת ללימוד או לפעילות שתכנן לבצע. מה ההבדל בין לישון פחות לבין לקום מוקדם יותר? נכון שמי שמעוניין לקום מוקדם יכול ... להישאר ער מאוחר יותר, ולשמור על השעה שבה קמים. איך שיקולי תועלת מול עלות משפיעים על הבחירה בין שינה ללימוד? כשהמוח בוחר להמשיך לישון, המשמעות היא שהמוח סבור שהיתרונות של השינה גבוהים יותר מאלה של הלימוד. עבור אדם שרוצה לנצל את הזמן לשיפור עצמי, הגישה היא להגביר את תחושת התועלת שבפעולה המתוכננת, כמו לימוד שפה, ולהפחית את התחושות של חיסרון, כמו עייפות, ממנה עשוי להיגרם מעוד שעתיים של שינה. למה כדאי לערוך רשימה ... חוסר התקדמות. כך אפשר לבחון את כל היתרונות והחסרונות ולבחור בדרך שתביא את התוצאה הרצויה. איך להגדיל את המוטיבציה ללימוד שפה או למטרה אחרת? כדי להגדיל את המוטיבציה, כדאי לדמיין את התועלת שתגיע מהפעולה. למשל, לימוד שפה חדשה כמו איטלקית יכול להוסיף ליכולת האישית ולהרחיב את האופקים. ככל שנראה את התועלת הקרובה יותר, כך תגדל ... בקצוות - במקום להחליט אם לישון פחות או לקום מוקדם יותר, ניתן לבחור באמצע. למשל, להקדיש שעה אחת לערב ללימוד, ובכך להימנע משינוי דרסטי בשעת השינה. פתרון כזה מאפשר לשלב את הרצון ללמוד מבלי להפר את שגרת השינה לחלוטין. ... שהן חשובות. במקרה כזה, כדאי להיזכר במטרות ארוכות הטווח ולתת משקל גבוה יותר לפעולה עצמה, תוך התמקדות בתועלת של הלימוד או ההתמדה בפעולה. מה המסקנה הסופית? המסקנה היא שיש שתי דרכים לפעול: להגדיל את היתרונות של הפעולה, כמו לימוד שפה, ולהפחית את היתרונות שבשינה ארוכה מדי, על ידי הבנת התועלת שהשינה לא בהכרח מביאה יותר מאשר התקדמות. בנוסף, ... את שגרת היום באופן דרסטי. איך להתמודד עם דחיינות בבוקר? מהם היתרונות של לישון פחות שעתיים? איך לשפר מוטיבציה ללימוד שפות? האם יש דרך לשנות הרגלים בצורה יעילה? איך להעריך יתרונות וחסרונות של פעולות שונות? למה לפעמים רוצים לקום ... כרגיל. איך שיקולי תועלת מול עלות משפיעים על ההחלטה? הרעיון הבסיסי הוא ששיקולי התועלת (עוד שעתיים של ערות המוקדשות ללימוד איטלקית, לקריאה או לכל רצון אחר) מתחרים בשיקולי העלות (אובדן שעתיים שינה, פגיעה אפשרית בעירנות או בתחושת הרעננות). כאשר המוח בוחר להמשיך לישון, משמע שבאותו רגע הוא מאמין שיש יותר יתרונות בשינה מאשר בהשקעה בזמן ללימוד. אם רוצים לשנות את הבחירה, צריך להגדיל את תחושת התועלת שתתקבל מהפעילות המתוכננת (למשל לימוד שפה איטלקית) ולהקטין את החשש או ההפסד הנתפס מאובדן שינה. למה כדאי לערוך רשימת בעד ונגד? הוצע להכין דף ... יתרון בלהיות קצת פחות ערני. הרעיון הוא לערער על הסיבות האוטומטיות בעד שינה ארוכה, ובמקביל להדגיש את הסיבות בעד לימוד והתפתחות. איך להגדיל את המוטיבציה ללימוד איטלקית או לכל מטרה אחרת? נשאלת השאלה מה בדיוק רוצים להשיג בשעתיים הפנויות. במקרה שעליו דובר, הכוונה היא ללמוד שפה חדשה, כגון איטלקית, מתוך רצון להרחיב יכולות וידע. כדי להגדיל את המוטיבציה, כדאי לדמיין את התועלת הספציפית שתגיע מלימוד השפה, ולבחון עד כמה אותה תועלת אכן שווה את ההשקעה של שעתיים שינה פחות. בנוסף, מומלץ לבחון האם באמת יש חיבור רגשי עמוק ללימוד, או שהרצון הוא כללי ולא ממוקד, מה שעלול להפחית מוטיבציה בפועל. האם אפשר למצוא פתרון ביניים? יש אפשרות לא לבחור בקצוות (לישון באופן קבוע שעתיים פחות או לקום שעתיים מוקדם יותר). לדוגמה, ניתן להחליט להקדיש שעה אחת בערב ללימוד במקום ללכת לישון באותה שעה, ועדיין לקום באותה שעת בוקר שבה חייבים לקום. כך מקבלים תוספת זמן ללמידה, בלי ... החומר. במצבים אלו כדאי להיזכר במטרה הכללית: אם באמת רוצים להתפתח ולרכוש ידע חדש, נכון לתת משקל גבוה יותר ללימוד ולעצם ההתמדה בו. כדי להתמודד עם הטענה שלא משנה, אפשר לבחון באופן הגיוני מה בכל זאת יוצא מלימוד השפה או מכל מטרה אחרת שהצבת, ואיך זה מוסיף לאיכות החיים, למקצועיות או לתחומי עניין. מה המסקנה הסופית? יש שתי דרכים לפעול: להגדיל את היתרונות שבעשייה (למשל לימוד איטלקית), על ידי חידוד הסיבות והיעדים, והבנת התועלת שתגיע מלימוד או מפעילות נוספת. להקטין את היתרונות שבשינה המוגזמת, על ידי הבנה שלא תמיד העייפות או הרצון לישון נותנים תמורה ... ומוטיבציה לעשייה המתוכננת. איך ניתן להעריך יתרונות וחסרונות של פעולות שונות? איך להתמודד עם דחיינות בבוקר? דרכים לשיפור מוטיבציה בלימוד שפות חדשות איך להטיל ספק במחשבות שמעכבות התקדמות? דרכים לאיזון בין שינה מספקת לתועלת מזמן פנוי ש: יש לי ...
קשיים עלות או תועלת שאלת השאלות שפה חדשה לתכנן צורה מופשטת טענות להישאר
הספר להיות אלוהים - כמה שעות ביום ועד כמה צריך ללמוד את הספר להיות אלוהים, הסופרנוס
הספר להיות אלוהים - כמה שעות ביום ועד כמה צריך ללמוד את הספר להיות אלוהים, הסופרנוס
... הספר להיות אלוהים, הסופרנוס כמה שעות ביום צריך ללמוד את הספר להיות אלוהים? השאלה כמה שעות ביום צריך להקדיש ללימוד הספר להיות אלוהים מעסיקה אנשים רבים שקוראים בספרו של אליעד כהן, והם מתלבטים כיצד ללמוד נכון את התוכן כדי ... מהן הדרכים השונות ללמוד את הספר להיות אלוהים? אליעד ממליץ ללמוד את הספר בכמה צורות במקביל ולא להסתפק בשיטת לימוד אחת בלבד. הוא מדגים שלוש צורות לימוד מרכזיות: הדרך הראשונה היא פשוט לקרוא את הספר מתחילתו ועד סופו ברצף, אפילו אם לא מבינים את כל הטקסטים. ... בחלקים ספציפיים של הספר, לנתח אותם לעומק, לחשוב על כל משפט ומשפט, ולנסות להבין מה באמת נאמר שם. צורת לימוד זו מאפשרת לאדם לצלול עמוק לתוך הטקסט, אך אליעד מדגיש שצורת לימוד זו לבדה אינה מספיקה ועדיין יש צורך לקרוא את הספר כולו לפחות פעם אחת ברצף. הדרך השלישית היא לחבר בין הקריאה הרציפה לבין הלימוד המעמיק, כלומר, מצד אחד לקרוא במהירות כדי לקבל תמונה כללית, ומצד שני לבחור קטעים ספציפיים ולהקדיש להם זמן ממוקד לחשיבה וניתוח מעמיקים. כמה זמן מתוך היום צריך להקדיש ללימוד הספר להיות אלוהים? אליעד נותן דוגמה מעניינת בהומור ואומר שבאופן תאורטי, אם היו לאדם 24 שעות ביום, הוא יכול היה להקדיש 8 שעות ללימוד בצורה אחת, 8 שעות בצורה השנייה, ועוד 8 שעות בצורה שלישית. בצורה הומוריסטית הוא מוסיף שאם הייתה לאדם שעה 25, היה אפשר לנצל גם אותה ללימוד נוסף. הכוונה כאן היא שלמעשה אין סוף ללימוד, ותמיד אפשר ללמוד עוד. הוא משתמש בדוגמה מתוך הסדרה הסופרנוס, שבה טוני סופרנו נותן הלוואה לחבר שנקלע לקשיים כלכליים. ... וטוני עונה לו כי החוב גדל בכל שבוע עקב הריבית. אליעד משתמש בדוגמה זו כדי להמחיש שהזמן שאדם מקדיש ללימוד הוא כמו חוב שיש לאדם כלפי עצמו. כלומר, בכל שעה שבה האדם לא לומד או לא מתקדם מבחינת התוכן, ... שבו הוא לא לומד כזמן שבו החוב שלו כלפי עצמו גדל והולך. הסבר זה ממחיש רעיון מהותי מאוד בהקשר ללימוד: אסור לאדם לחשוב שהזמן שהוא משקיע בדברים אחרים, כגון שינה או אכילה, מוציא אותו מהמינוס הזה. אליעד אומר שזה ... שהאדם חייב להכיר בזה שכל שעה שבה הוא לא לומד, הוא עדיין מפסיד משהו מההתקדמות שלו. הזמן שעובר ללא לימוד הוא זמן שהאדם עדיין נמצא בו בפיגור, והוא צריך לפצות על כך בהמשך. אליעד מוסיף שאין זה אומר שהאדם ... לשאוף למודעות רציפה וקבועה להבנה של הספר להיות אלוהים, ללא הפסקות או זמן מבוזבז. כמה זמן ביום כדאי להקדיש ללימוד הספר להיות אלוהים? אליעד מבהיר שאף אדם לא באמת מוגבל בזמן באופן מוחלט. אם מישהו באמת רוצה להבין ולהשיג הבנה מושלמת, הוא ישתדל לנצל כל רגע פנוי שיש לו ללימוד, אפילו תוך כדי פעילות אחרת או ברמה המודעות הפנימית, הוא יהיה מחובר להבנה שבספר. לכן, כל דקה שלא מוקדשת ללימוד היא הפסד מסוים, וכדאי לקחת זאת בחשבון כשמנסים להבין לעומק את מה שאליעד כותב. לסיום, אליעד מסביר שאין הבדל מהותי בין לימוד הספר הזה ללימוד של כל ספר אחר, אלא מה שחשוב הוא המודעות, העומק, והאינטנסיביות שבה האדם לומד, חושב ומתבונן בתוכן, וזה מה ...
תמונות אלוהים עובדות מקום ללא זמן מימד הזמן שינה חלומות הדרך הנכונה אוכל
הנאה, מה יוצר הנאה? איך נוצרת הנאה? מה גורם לך להרגיש טוב? מה גורם לך להרגיש רע? איך ליהנות יותר? מהי הנאה? מה יוצר סבל? איך להיות מאושר? מה גורם אושר? מה יוצר אושר? מנגנון האושר
7:39הנאה, מה יוצר הנאה? איך נוצרת הנאה? מה גורם לך להרגיש טוב? מה גורם לך להרגיש רע? איך ליהנות יותר? מהי הנאה? מה יוצר סבל? איך להיות מאושר? מה גורם אושר? מה יוצר אושר? מנגנון האושר
... ההנאה? אליעד מסביר באמצעות דוגמה את העובדה שלא בהכרח עצם הדבר עצמו הוא הגורם להנאה. הוא מביא דוגמה של לימוד תורה, שם אדם אחד נהנה מהלימוד ורואה בו משמעות, בעוד שאדם אחר, העוסק באותו לימוד בדיוק, סובל ורואה בכך עונש. אם עצם הלימוד היה מקור להנאה, אזי כולם היו נהנים באותה מידה, דבר שכידוע אינו קורה במציאות. לכן, ברור שקיים גורם פנימי ... אדם אחד לומד תורה ומאושר, בעוד אדם אחר לומד את אותה התורה ומרגיש שזהו העונש הגרוע ביותר. אם עצם לימוד תורה בפני עצמו היה משמח, היה הגיוני לראות שכל אדם שלומד יהנה באותה מידה. מכאן המסקנה שיש תהליך נוסף ... האדם יהנה או לא. כיצד משתנה ההנאה מדבר אחד לאדם אחר? שאלה: למה קורה מצב שבו עבור אדם מסוים לימוד תורה הוא חוויה משמחת, בעוד אדם אחר ממש מתייסר מאותו לימוד בדיוק? תשובה: זה קורה משום שההנאה אינה נובעת מהצורה החיצונית עצמה. אם לימוד תורה היה בפני עצמו טוב לכולם, אז לא היה מצב שאחד מתמלא שמחה ואחר רוצה לברוח. ההבדל נובע מאותו ... להתאבד כאילו זה העונש הכי גדול שאפשר לתת לו לשבת לקרוא את הספר, עכשיו אז מה האמת אם עצם הלימוד עצמו הוא עצמו נותן לך שמחה אז איך יכול להיות שהשני סובל. עכשיו אז הוא אומר שכנראה שיש פה ...
להגזים אמת תשובה טיפש התודעה רצון לחיות יחודיות היא לא רוצה
משיכה מינית חזקה, דחף מיני, תשוקה מינית, אושר מיני, התעלות מינית, ריגוש מיני, אובדן משיכה מינית, העדר משיכה מינית, מה זו משיכה מינית? מיניות, סקס, משיכה בין מינית, התאהבות, אהבה מינית
משיכה מינית חזקה, דחף מיני, תשוקה מינית, אושר מיני, התעלות מינית, ריגוש מיני, אובדן משיכה מינית, העדר משיכה מינית, מה זו משיכה מינית? מיניות, סקס, משיכה בין מינית, התאהבות, אהבה מינית
... לחוות ירידה במשיכה מינית, שכן לא מצאנו דרך למלא את החיסרון הפנימי שלנו. מהו תפקיד הרוחניות בהפחתת המשיכה המינית? לימודים רוחניים יכולים לשנות את הדרך בה אדם חווה את המשיכה המינית. כשאדם עוסק ברוחניות, לעיתים תשוקת המין יורדת כי הוא מתמקד בהשגת שלמות פנימית או רוחנית. הבעיה מתחילה כאשר הוא עוזב את הלימוד הרוחני ומרגיש ריקנות פנימית, מה שמוביל אותו לחפש את תחושת המילוי במיניות, ואז הוא מוצא את עצמו בבעיה של ... מה הקשר בין רוחניות למשיכה מינית? האם ניתן להגיע לשלמות ללא משיכה מינית? כיצד משיכה מינית יכולה להירגע בעקבות לימודים רוחניים? זה עושה אצלך איזו משיכה מינית נכון להבין מתי ובמה זה תלוי, במה תלויה עוצמת המשיכה המינית אז ... אלא מה. אליעד: לא בוא נדייק הצורה מחפשת תחושה מסוימת ולפעמים הצורה חושבת שהיא תשיג את התחושה הזאת דרך לימוד ולפעמים היא חושבת שהיא תשיג את התחושה הזאת דרך פעולה ואתה נמשך יותר, תראה כשאתה הולך למסעדה בסוף יש ... של התחושה הכללית של אהבה כללית או מה שזה לא יהיה אני רוצה להשיג אותה לא דרך הצורה של לימוד אלא אני רוצה להשיג אותה דרך הצורה של פעולה מינית ואז לפעמים נמאס לך מהצורה הזאת אתה אומר טוב ... זמנית אתה לא יכול להיות בו זמנית במחשבה בשתי משיכות. עכשיו אבל השאלה היא מה קורה כשהבן אדם נכנס ללימוד רוחני ואז הוא עושה מסיבה כלשהי הוא נגיד מתעייף מהלימוד ואז הוא נגיד עושה אתנחתא או הפסקה מהלימוד הרוחני האם זה שהוא למד לימוד רוחני האם זה מגדיל את המשיכה המינית שלו או מקטין את המשיכה המינית שלו מהיבט מסוים מגדיל למה זה מגדיל כי עכשיו הוא בריקנות הוא בחסר יותר גדול כי כאילו בלימוד הרוחני הוא כאילו ניסה להגיע למשהו יותר מוחלט ועכשיו הוא בלי הלימוד אז הוא נשאר בריקנות יותר גדולה אז הוא מנסה להשיג אומר טוב אני אשיג את זה חלקי דרך מין ... הרבה רבנים שכאילו לא הייתה להם משיכה מינית בעיקרון לא הייתה להם משיכה מינית למה כי הם נגיד נמשכו ללימוד תורה כי הם פה כי הם שם ורבי נחמן בא להגיד להם נכון שאתם בפועל אין לכם משיכה מינית ... הזה. אליעד: יש לך יותר משיכה מינית כי אתה אומר אני רוצה את המהות ורק דרך הצורה לא דרך לימוד לא רוצה לימוד לא כי לימוד מהר מאוד יביא אותי לשם אני כבר אגיע לשם אני מנסה להתרחק משם ולחזור לשם צריך שיהיה יותר לאט ...
כללית הרגשה של חופש מוחלט צמצום דיכאונות סיבה איך להשיג את המטרה לטפל באובדנות אתה לא אוהב
תהליכי מכירה, תהליכי שכנוע, לשכנע ולמכור, למה ללמוד למכור? למה ללמוד שכנוע? למה ללמוד לשכנע? קורס לשכנוע, ללמוד מכירות, ללמוד NLP, כושר שכנוע, אוטוסוגסטיה, שכנוע עצמי, לשכנע את עצמך
9:33תהליכי מכירה, תהליכי שכנוע, לשכנע ולמכור, למה ללמוד למכור? למה ללמוד שכנוע? למה ללמוד לשכנע? קורס לשכנוע, ללמוד מכירות, ללמוד NLP, כושר שכנוע, אוטוסוגסטיה, שכנוע עצמי, לשכנע את עצמך
... מסוים, עליו לדעת איך לשכנע את עצמו שזה טוב, באמצעות הבנת העקרונות העמוקים של תהליך השכנוע. מהן הבעיות בגישות לימוד שכנוע מבוססות סטטיסטיקה? אליעד מבקר את שיטות השכנוע המבוססות על סטטיסטיקות ומחקרים שטוענים, למשל, כי 80% מהאנשים מגיבים באופן ... ממשהו, הוא יכול לשלוט טוב יותר בחייו, להרגיש טוב יותר, ולהיות מאושר ומסופק יותר. תהליך זה הוא חלק מרכזי בלימוד העצמי של האדם. מהי הסכנה בשכנוע לא מודע? בעיה נפוצה היא שאנשים רבים משוכנעים לגמרי בדברים שהם מאמינים בהם, ... כשמבינים את זה, אפשר להשתחרר מההשפעות החיצוניות ולהחזיר לעצמך שליטה מלאה על החוויה האישית והרגשית. מהו היעד הסופי של לימוד שכנוע לפי אליעד כהן? המטרה הסופית של לימוד השכנוע על פי אליעד היא לא רק להצליח למכור טוב יותר או להשפיע על אחרים, אלא לשפר את איכות ... הקשר בין מודעות עצמית לשכנוע הגנה מפני מניפולציות ושקרים איך נוצרים רצונות במוח? הבדל בין שכנוע חיצוני לפנימי חשיבות לימוד שכנוע ומכירות לכל אדם ישנם אנשים שאומרים לעצמם שאין להם צורך ללמוד את נושא השכנוע והמכירות, כיוון שהם אינם ... תהליך זה יאפשר לו להבין: כיצד אנשים משתכנעים. כיצד ניתן לשכנע אחרים. כיצד ניתן להגן על עצמך מפני מניפולציות. לימוד שכנוע ככלי להתמודדות עם רגשות שליליים כאשר אדם מרגיש רע, עליו לשאול את עצמו: למה רע לי? מה אני ... טוב. מי שמבין את עקרונות השכנוע יכול לשכנע את עצמו לא רק שהמציאות אינה רעה, אלא גם שהיא טובה. לימוד שכנוע מול תפיסות סטטיסטיות ומדעיות קיימות גישות שונות ללימוד שכנוע. חלק מהמומחים בתחום מתבססים על מחקרים סטטיסטיים ומספרים שאומרים דברים כמו: 80% מהאנשים מגיבים בצורה מסוימת כאשר אומרים ...
סבל המוח שלי מניפולציות לחוות רגשות רוצה לדבר חופשית לשכנע מישהו איך נוצר הרצון
אני מחוק, נמחק לי האני, נמחקה לי האישיות, נמחקו לי הרגשות, נמחק לי הרצון, הפרעה נפשית של מחיקת האני, הפרעת אישיות של מחיקת הזהות העצמית, אין לי חשק לכלום, אין לי רצון לכלום, אחדות שקרית ומחלות נפש, הפרעה נפשית ואחדות שקרית
אני מחוק, נמחק לי האני, נמחקה לי האישיות, נמחקו לי הרגשות, נמחק לי הרצון, הפרעה נפשית של מחיקת האני, הפרעת אישיות של מחיקת הזהות העצמית, אין לי חשק לכלום, אין לי רצון לכלום, אחדות שקרית ומחלות נפש, הפרעה נפשית ואחדות שקרית
... זהות דיסוציאטיבית, הפרעת אישיות גבולית, הפרעת אישיות די סוציאלית, ניתוק מהמציאות, הפרעת אישיות בעקבות חיפוש האמת, הפרעת אישיות בעקבות לימוד תורה, הפרעת אישיות בעקבות לימוד קבלה, הפרעת אישיות בעקבות לימוד ברסלב, הפרעת אישיות בעקבות הטלת ספק, ארבעה שנכנסו לפרדס, 4 נכנסו לפרדס, בחירה וידיעה והפרעות נפשיות, הפרעות נפשיות מהחלל ... והפרעות נפשיות, הפרעה נפשית מוכללת, הפרעת אישיות מוכללת, הפרעת אחדות שקרית, הפרעה נפשית בעקבות חיפוש האמת, הפרעה נפשית בעקבות לימוד תורה, הפרעה נפשית בעקבות לימוד קבלה, הפרעה נפשית בעקבות לימוד ברסלב, הפרעה נפשית בעקבות הטלת ספק, הרגשת ניתוק מהמציאות, מחיקת הרגשות, הרגש שלי נמחק, אין לי רגש, נמחק לי ...
משמעות החיים איך לשפר את החשיבה איבדתי את הרגש שלי לשכנע את עצמי שקרים לראות את החיים כמשחק טיפול במחלות שיפור יכולות שכליות
קריירה / לבחור מקצוע / בחירת קריירה - איך לבחור עבודה / קריירה / תעסוקה?
... מקצוע / בחירת קריירה - איך לבחור עבודה / קריירה / תעסוקה? קריירה. ניהול. כיצד לבחור קריירה / תחום לימודים / תעסוקה / מקום עבודה? לקריירה / תעסוקה של האדם תפקידים שונים. יש את הצד של האילוץ ויש את ... שכל אוהב? תשובה: שכל. תכליתה של הקריירה היא גם ההתפתחות האישית של האדם. התפתחות אישית = הכרת עצמך = לימוד עצמך. התפתחות אישית = הכרת המהות הפנימית והשכל וההיגיון של המציאות = לימוד מהותה של המציאות. קריירה טובה היא כזו שמאפשרת לאדם ללמוד כל הזמן דברים חדשים ולהרגיש כל הזמן תחושה של ... בחר עיסוק שיאפשר לך להכיר את עצמך ואת המציאות בעיקר הפנימית שלך טוב יותר. ככל שהעבודה תספק לך יותר לימוד עצמי, כך היא תעניין אותך יותר וכך תאהב אותה יותר. עבודה מעניינת = הנאה בעבודה = יצירתיות = הצלחה. לסיכום: קריירה טובה = עבודה המאפשרת לך לימוד מתמיד. כמה שיותר טוב יותר. כאשר הדגש העיקרי הוא לימוד עצמך, על ידי ביטוי עצמך וכולי.
קריירה רגשות תחום לימוד התפתחות התקדמות עבודה לא מעניינת איך להכיר את עצמך לבחור קריירה
סדרי הלימוד הרצויים ללמוד את הספר להיות אלוהים, איך ללמוד את הספר להיות אלוהים
סדרי הלימוד הרצויים ללמוד את הספר להיות אלוהים, איך ללמוד את הספר להיות אלוהים
סדרי הלימוד הרצויים ללמוד את הספר להיות אלוהים, איך ללמוד את הספר להיות אלוהים איך נכון ללמוד את הספר להיות אלוהים של אליעד כהן? אליעד כהן מסביר בסרטון איך לגשת נכון ובאופן יעיל ללימוד הספר להיות אלוהים. הוא מדבר על סדרי הלימוד הרצויים ומציג דרכים שונות שבהן אפשר ללמוד את הספר בצורה שתוביל להבנה עמוקה ולתפיסה מלאה של הרעיונות, גם אם הם נראים קשים או מורכבים בתחילה. מהם שלושת סדרי הלימוד שאליעד כהן מציע ללימוד הספר? אליעד כהן מציג שלושה סדרי לימוד עיקריים ללימוד הספר: הדרך הראשונה היא לקרוא את הספר מתחילתו ועד סופו בצורה פשוטה. הוא מדגיש שלא צריך להתעקש להבין כל ... בנקודות שונות, ללא סדר מוגדר. אליעד מציין שחשוב בשיטה זו לא להיצמד לשום סדר או הגדרה, לא לאחוז בשיטת לימוד מסוימת באופן קשוח, אלא לאפשר לעצמך להיפתח לכל אפשרות. בשיטה זו, לפעמים הקורא ימצא את עצמו קורא עמודים באופן ... הופך את הספר ומגיע למקומות בלתי צפויים. הרעיון המרכזי הוא להימנע מהיצמדות ולהיות פתוח לחלוטין לכל דרך אפשרית של לימוד. למה חשוב להימנע מלהיתקע על משפטים לא מובנים בקריאת הספר? אליעד מדגיש שכאשר קוראים את הספר ומנסים להבין באופן ... כדי התקדמות נוספת בקריאת הספר. מדוע ממליץ אליעד כהן ללמוד את הספר באופן אקראי וללא סדר מוגדר? אליעד מסביר שבלימוד רוחני או פילוסופי כמו בספר להיות אלוהים, חשוב לא להיצמד לדרך לימוד אחת בלבד. אם הקורא יחליט שהוא לומד רק בדרך מסוימת, הוא מגביל את יכולתו להבין את התוכן לעומק. השיטה ... וכך להיחשף לרעיונות מזוויות חדשות, בלתי מתוכננות ובלתי צפויות. הרעיון המרכזי הוא לא להיאחז בשיטה או בהגדרה אחת של לימוד, אלא תמיד להישאר פתוח ולאפשר לעצמך לעבור בין שיטות הלימוד השונות בהתאם למה שמרגיש לך נכון בכל רגע נתון. מהי מטרת הלימוד של הספר לפי אליעד כהן? אליעד כהן מדגיש שהמטרה המרכזית של הלימוד היא לקלוט את הרעיונות של הספר בצורה אותנטית וטבעית, ללא מאמץ מלאכותי להבין כל פרט. ההבנה וההפנמה של הרעיונות ... ללמוד את הספר להיות אלוהים? מה הדרך הנכונה ללמוד את אליעד כהן? איך ללמוד את הספר להיות אלוהים? סדרי הלימוד של להיות אלוהים האם כדאי לקרוא באופן אקראי?
חופש חופשית מאמץ תעדוף צריך להתעקש יעילות בצורה פשוטה מסודר
איך לפתח את החשיבה? ללמד על מנת ללמוד, ללמד תלמידים, הפצה רוחנית
2:41איך לפתח את החשיבה? ללמד על מנת ללמוד, ללמד תלמידים, הפצה רוחנית
... מפנה מקום לידע חדש, לתובנות חדשות ולרעיונות חדשים, המכונים לעיתים אורות מקיפים חדשים. מה החשיבות של מציאת תלמידים מתאימים ללימוד? אליעד מדגיש כי חשוב מאוד למצוא תלמידים מתאימים והגונים, אותם הוא מכנה תלמידים הגונים. מה משמעות המושג תלמידים הגונים? ... התוכן. האם ללמד הוא הדרך הטובה ביותר לבדוק הבנה עצמית? דרך נוספת שדרכה אליעד כהן מסביר את החשיבות של לימוד לאחרים היא שהדרך הטובה ביותר לוודא אם באמת הבנת משהו או לא, היא לראות אם אתה יכול להסביר אותו לאחרים. אליעד נותן דוגמה פשוטה וברורה בנושא לימוד אנגלית: נניח שאתה מורה לאנגלית, ואתה רוצה לדעת אם באמת הבנת חומר מסוים. הדרך לבדוק זאת היא לנסות ללמד ... אחרים, בתירוצים שונים כמו: אין לי זמן, אני לא פנוי לזה כרגע, וכדומה. הוא מציין שאנשים נוטים להתחמק מכיוון שהלימוד לאחרים חושף את נקודות החולשה ואת אי - ההבנות שלהם עצמם. לפי דבריו, ללמד אחרים הוא תהליך שדורש מאמץ ... מביך עבור המורה, משום שהוא מציב אותו במבחן של ממש מול התלמידים שלו. מה המשמעות של הפצה רוחנית באמצעות לימוד לאחרים? אליעד מתייחס גם להיבט הרוחני של לימוד לאחרים, ומצטט בהקשר זה את רבי נחמן מברסלב שאמר כי מי שרוצה להשלים את הדעת שלו באמת חייב לרדוף ... לא רק משפר את עצמו ואת יכולת ההבנה שלו, אלא גם תורם לאחרים ועוזר להם להתפתח. ההפצה הרוחנית באמצעות לימוד היא משמעותית גם בגלל שאדם שמלמד אחרים ימצא את עצמו פעמים רבות מקבל תובנות חדשות ומעמיקות אף יותר מאשר ...
פיתוח יכולות קוגניטיביות ידע פיתוח המוח איך להיות גאון הפצה רוחנית שיטות לפיתוח המוח עד הסוף כישורים שכליים
סליחה / לדון לכף זכות - איך לסלוח וללמד זכות? איך להתגבר על רצון לנקמה?
... לכעוס ולהיות אדיש כלפי חוץ וממורמר מבפנים, צריך להגיע לתחושה של אהבה. אז איך עושים זאת? תשובה: על ידי לימוד זכות. לימוד זכות = האדם מרגיל את עצמו ללמד זכות, לדון לכף זכות את כולם כל הזמן. בטרם נבין מהו לימוד זכות, נבהיר כי לימוד זכות אין פירושו לתת לשני לפגוע בך נגד רצונך. גם מי שתמיד מלמד זכות עדיין ימנע מפגיעה עצמית. יחד ... את המעשה = סיבות לא נכונות = שקר = סבל. סנגור אמיתי = חיפוש הסיבה האמיתית שבגללה האירוע קרה ולימוד כף זכות אמיתי = סיבה אמיתית = אמת = אושר. זא חפש את האמת המלאה שבגללה עשית את מה ...
לסלוח להסביר שנאה עצמית הסיבה של כל הסיבות חוויות של אהבה לדון את עצמך איך לכעוס איך ללמד
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לימוד
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: לימוד, בשביל מה לחיות? האם אפשר לדעת הכל? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש או אין אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם הכל אפשרי? למה יש רע וסבל בעולם? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להנות בחיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לימוד, איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לפרש חלומות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם גירושין? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בזוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעריך את עצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לנהל את הזמן? איך ליצור אהבה? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מנטור, מאמן אישי קשב וריכוז, מאמן אישי להרזייה בנושא לימוד - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5000 שניות - עכשיו 28_08_2025 השעה 07:19:42 - wesi1