... את העסקה כדי להימנע מחששות של הלקוח? כאשר מוכרים מוצר עם סיכון מסוים, כמו השקעות בבורסה או בשוק ההון, חשוב להציג את הדברים באופן שמאזן בין אפשרות
ההפסד לאפשרות הרווח. אליעד מסביר שאסור להדגיש רק את אפשרות
ההפסד. אם מדגישים ללקוח רק כמה הוא עלול
להפסיד, הוא יתפוס את העסקה מראש כעסקת
הפסד. מצד שני, אסור גם להבטיח לו באופן מוחלט שירוויח, כי אם הוא
יפסיד בהתחלה, הוא יחשוב שרימו אותו ויאבד אמון במוכר ובמוצר. הדרך הנכונה היא להציג את הדברים בצורה ברורה ומאוזנת: להדגיש שיש סיכוי גבוה לרווח, אך גם להבהיר שיש אפשרות
הפסד מסוימת. כך הלקוח מרגיש שהעסקה הוגנת ואמינה. מדוע ... ויראה התנגדות מסוימת, כי כך הוא משתכנע שהעסקה טובה. לכן, חשוב לדעת לזהות מתי הלקוח לא באמת בטוח בהצעה הראשונית שלו. למה לא נכון למכור עסקה על בסיס
הפסד אפשרי בלבד? אליעד מבקר את הטעות של למכור ללקוח על בסיס כמה אתה מוכן
להפסיד. כאשר המוכר שואל את הלקוח כמה אתה מוכן
להפסיד, הוא מראש יוצר אצל הלקוח תחושה של
הפסד. הלקוח מבין מהמשפט הזה שהמוכר עצמו לא בטוח בערך המוצר ובסיכויי ההצלחה שלו. נכון יותר לשאול כמה אתה מוכן להשקיע?, כדי שהלקוח יחשוב על הפוטנציאל להרוויח ולא על הפוטנציאל
להפסיד. כך הלקוח רואה בעסקה הזדמנות ולא סיכון בלבד. מדוע ... במוצר או בהשקעה שהוא מוכר, הוא מעביר זאת ללקוח בצורה לא מודעת. גם אם הוא אומר ללקוח שיש 90% סיכוי להצליח, אבל בראש שלו חושב בעיקר על ה - 10% סיכוי
להפסיד, הוא ישדר ללקוח מסר של ספק והססנות. המוכר צריך להיות ... משא ומתן וסגירת עסקאות? כדי לנהל נכון משא ומתן ולסגור עסקאות, חשוב לא לקבל מיד את ההצעה הראשונה של הלקוח. יש להציג את העסקה בצורה מאוזנת בין רווח
להפסד, להאמין באמת במוצר ובסיכויי ההצלחה שלו, ולהבין ...