אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לדעת למה ✔ניתוח משפך שיווקי - איך לנתח משפך שיווקי שלא עובד? מה זה משפך שיווקי? מה זה משפך שיווקי שלא עובד? איך מנתחים משפך שיווקי, איך לדעת למה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨️ ניתוח משפך שיווקי - איך לנתח משפך שיווקי שלא עובד? מה זה משפך שיווקי? מה זה משפך שיווקי שלא עובד? איך מנתחים משפך שיווקי, איך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד? ניתוח יחסי המרה, ניתוח ביצועים של קמפיין, ניתוח משפך מכירות, ניתוח תהליך מכירה, ניתוח תהליך שיווקי, ניתוח דף נחיתה, יחסי המרה של דף נחיתה, שיפור ביצועי קמפיין שיווקי, איך לתכנן משפך שיווקי? השוואה בין קמפיינים, חוק המספרים הגדולים, לנתח את תהליך המכירה, דיוק קהל היעד, טירגוט שיווקי
אז מה זה משפך שיווקי? ומה זה משפך שיווקי שלא עובד? ומה לעשות כאשר המשפך השיווקי לא עובד? ולמה המשפך השיווקי לא עובד? ומה לעשות כדי שהוא יעבוד? ועוד.

אז משפך שיווקי, זה כינוי לתהליך השיווק, שהוא בצורה של משפך, רחב למעלה וצר למטה. והכוונה היא שתהליך השיווק מתחיל בצורה רחבה, שבו מפרסמים מסרים שיווקיים בצורה רחבה ובסוף התהליך רק כמות יותר קטנה סוגרת עסקאות בפועל, כמו צורה של משפך.

ומשפך שיווקי שלא עובד, פירושו, שאתה לא מרוצה מהתוצאות של המשפך השיווקי שלך. דהיינו, אתה לא סוגר מספיק עסקאות כמו שאתה רוצה. וזה יכול לנבוע ממגוון רחב של סיבות. לדוגמה, אתה לא מפרסם לקהל היעד הנכון, אתה לא מפרסם במקום הנכון, לא ברור לך מיהו קהל היעד שלך, המסרים לקהל היעד, לא טובים, הטירגוט לא מספיק טוב, או שדפי הנחיתה לא מספיק טובים, או שמחלקת הטלמרקטינג שמקבלת את השיחות הנכנסות או שעושה את השיחות היוצאות, לא עובדת מספיק טוב, או שאולי משהו נופל בתהליך תיאום הפגישה, או שמשהו נופל בפגישה עצמה עם מנהל המכירות, או שאולי בכלל יש בעיה בתמחור, או במוצר, או בתחרות של המוצר וכולי.

בשורה התחתונה, אתה לא מרוצה מהתוצאות של המשפך השיווקי ואתה צריך ורוצה לדעת איך לנתח את המשפך השיווקי, כדי לדעת מה לשפר במשפך. אז איך מנתחים משפך שיווקי ואיך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד?

ויש כל מיני לוגיקות ושיטות איך לנתח משפך שיווקי. לדוגמה אפשרות אחת, תהיה לקחת כל חלק מהתהליכים של המשפך ולבחון אותו בפני עצמו ולחשוב האם אפשרי לעשות אותו יותר טוב. לדוגמה, לנסות לשפר את דף הנחיתה, ביחס לתנועה שכן נכנסת אליו. או לנסות לשפר את איכות שיחת המכירה של איש המכירות, בלי קשר לכלום. או לנסות לשפר את הפרסומות ולנסות להגדיל את יחס ההמרה של הפרסומות שלך וכיו"ב.

דהיינו, השיטה אומרת, קח כל חלק במשפך ותסתכל עליו בפני עצמו ותנסה להבין האם הוא אופטימאלי בפני עצמו כיחידה בודדת. האם יש לך רעיונות איך לשפר אותו בפני עצמו וכולי.

אפשרות נוספת תהיה, לנסות לבחון את התהליך בכללותו, חלק אחד ביחס לחלק השני, ביחס למה שאנחנו מצפים שיקרה במשפך שיווקי טוב. דהיינו, ננתח את כל החלקים של התהליך אחד ביחס לשני, ונראה איפה יחסי ההמרה הכי גרועים. לדוגמה נבדוק את יחס ההמרה שבין החשיפות של הפרסומות, לבין הקליקים. ונבדוק את יחסי ההמרה שבין הקליקים, לבין אנשים שהשאירו ליד בדף הנחיתה. ונבדוק את יחס ההמרה שלהם לפגישה פרונטאלית. ונבדוק את יחס ההמרה לעסקה בפועל. ואז נראה היכן יחסי ההמרה הכי גרועים ומשם נתחיל להשתפר.

והבדיקה תהיה, של העובדות של מה שקורה בפועל, ביחס למה שנראה לנו הגיוני שיקרה. לדוגמה נבדוק את יחס ההמרה בין הקליקים לבין השארת הלידים בדף הנחיתה. ואם היחס שם מאוד גרוע ביחס למה שמקובל בדרך כלל, אז ננסה לשפר שם את התהליך. אבל אם יחסי ההמרה שם טובים, אז לא נתחיל בלשפר שם את המצב. וגם זאת גישה לניתוח משפך שיווקי.

אבל הגישה הנכונה לנתח משפך שיווקי, היא להתחיל מהחלק הקטן ביותר, החלק הוודאי ביותר וממנו לגזור לאחור. דהיינו, מי שרוצה לנתח את המשפך השיווקי, צריך להתחיל מהסוף, מהחלק שהוא בטוח נכון, מהחלק שהוא הכרחי, בתוך המשפך השיווקי, מהחלק שאי אפשר בלעדיו בתוך המשפך השיווקי, מהחלק שכל המשפך השיווקי תלוי בו, והוא החלק של סוף משפך המכירה. דהיינו, שיחת המכירה עם הלקוח.

דהיינו, צריך להתחיל מהתחנה הסופית של המשפך השיווקי. שהיא, החלק שהוא מחויב ובטוח נכון במשפך המכירה, שהיא שיחת המכירה הפיזית עם הלקוח. צריך להתחיל לנתח את החלק הזה בתהליך של המשפך. וכמו כן, כמו שכבר הסברתי המון פעמים (איך לתכנן משפך שיווקי), כל המשפך השיווקי, כל התכנים שלו, הטירגוט שלו, המסרים שלו, הכל כולל הכל בנוי ומתחיל מהחלק הסופי, שהוא שיחת המכירה עם הלקוח.

ולמה להתחיל לחקור את שיחת המכירה ללקוח ולא בשום דרך אחרת? תשובה: כי רק מכאן נוכל באמת לגזור מסקנות אמיתיות ביחס לכל התהליך כולו. ושום דבר בניתוח משפך שיווקי, לא בהכרח נכון, למעט המסקנות שנסיק מניתוח שיחת המכירה. ואני אסביר.

ניקח לדוגמה, את השיטה הראשונה, שאומרת בא ננסה לשפר כל חלק בפני עצמו. הבעיה שלה היא, שלא ברור באמת, מה באמת צריך לשפר. לדוגמה, ניקח את הבאנר וננסה לשפר את יחס ההמרה של ההקלקות שלו. אז נניח שנעשה קמפיין יותר בועט ונשפר את יחס ההמרה של ההקלקות על הבאנר. האם כל הכבוד לנו? זהו, שלא. כי אולי הבאנו טראפיק זבל למחלקת המכירות. או לדוגמה נשפר את יחס ההמרה של קביעת הפגישות. כל מתקשר מגיע לפגישה. האם כל הכבוד לנו? זהו שלא. כי אולי אנחנו מביאים פגישות זבל למנהל המכירות. ולכן נקודת הייחוס שממנה מתחילים, היא שיחת המכירה הסופית עם הלקוח.

וניקח לדוגמה את השיטה שאומרת שננסה לגלות היכן יש כשלים במשפך השיווקי, בהתאם להיכן יש יחסי המרה הכי גרועים. גם זאת דרך גרועה. כי אולי במשפך שלנו אמורים להיות יחסי המרה אחרים מקמפיינים אחרים, בגלל קהל יעד אחר, או מכל מיני סיבות כאלו ואחרות. לכן השוואה בין קמפיינים, גם היא לא בהכרח נכונה.

מה כן בטוח נכון? שצריכים להתחיל מניתוח שיחת המכירה עם הלקוח. לנסות להבין ברגע שכן יש שיחת מכירה, האם ולמה היא נסגרת או לא נסגרת בהתאם לרצון שלנו. ומניתוח של שיחת המכירה הסופית עם הלקוח, ממנה נוכל להבין, מה ההתנגדויות של הלקוח, מי קהל היעד שלנו, איזה מסרים אנחנו צריכים להעביר לו, בהתאם למסרים שיעזרו לנו לסגור עסקה, ממנה אולי נבין היכן נמצא קהל היעד שלנו, ממנה נוכל להבין האם איך ומתי לפרסם לקהל היעד שלנו.

כי הכל מתחיל באיש המכירות. האם הוא רוצה עוד לקוחות מאותו סוג שכן מגיע אליו, או שהוא רוצה לקוחות מסוג אחר מהלקוחות שמגיעים אליו. אם הוא רוצה לקוחות מסוג אחר, הרי שאולי צריכים לשנות את כל המשפך השיווקי מההתחלה שלו, להגדיר קהל יעד אחר, מסרים אחרים וכולי. ואם הוא רוצה עוד לקוחות מאותו הסוג, אז אולי אפשרי להבין מהלקוח שכן רכש, מה הכאב של הלקוח וכולי, ומכך לגזור מסרים לקמפיין השיווקי.

ואם איש המכירות לא מצליח לסגור עסקה, הרי שלא משנה מה נעשה, בכל מקרה בסוף נהיה בבעיה. אלא אם כן, אנחנו מניחים שאין אפשרות לשפר את שיחת המכירה. וכל מה שצריך, זה אך ורק ליצור עוד ביקושים וליצור עוד פגישות מכירה וחוק המספרים הגדולים יעשה את שלו.

אבל ברמת העיקרון, הגיוני להתחיל מהחלק הקטן ביותר והקל ביותר והמחויב ביותר, שהוא שיחת המכירה. ואם אתה לא מצליח למכור למישהו פנים אל פנים בפגישה של שעה, למה שתצליח להביא קהל יעד רלוונטי לפגוש אותך. ולמרות שהטענה לא בהכרח נכונה, בפועל היא די הגיונית. כי המסר השיווקי בקמפיין, אמור להיות חלק מהמסרים שיש בשיחת המכירה עצמה.

ולכן: ניתוח משפך שיווקי אמור להתחיל בסוף התהליך ולא בשום מקום אחר. דהיינו, להתחיל לנתח את תהליך המכירה. אם לדעתך תהליך המכירה טוב, עכשיו תנסה ללכת צעד אחד אחורה ותנסה להבין איך אתה גורם לאנשים לפגוש אותך ואיך לשפר את תהליך המכירה של פגישה פיזית. אם הצלחת לשפר ולגרום לאנשים להגיע לפגישה מאלו שיוצרים איך קשר, עכשיו מכאן תשפר את המסר שלך להביא יותר אנשים שישקלו לפגוש אותך וכולי.

ושוב, במהות, ניתוח תהליך המכירה בפועל, מלמד אותנו על דיוק קהל היעד שלנו, שממנו נגזרים המסרים השיווקיים והטירגוט השיווקי. ניתוח שיחת המכירה עם הלקוח, עוזרת לנו להבין את נקודות הכאב של הלקוח, שעוזרות ללקוח לסגור איתנו עסקה ועוזרת לנו להבין מה המסרים הנכונים שצריכים להעביר ללקוח במשפך השיווקי, כדי לשפר את כל התהליך מתחילתו ועד סופו.

אם לדוגמה נגלה שהלקוח רוכש מאיתנו, בגלל כאב X ונרצה עוד לקוחות שרוצים לרכוש בגלל כאב X, אז ננסה לטרגט לקוחות שיש להם כאב X ונדבר איתם על דברים שקשורים לכאב X וכולי.

לסיכום: סוף מעשה במחשבה תחילה. וצריך להתחיל לחשוב מהסוף ולגזור לאחור. להתחיל ממה שבטוח נכון, שזה תהליך המכירה וממנו לגזור מסקנות שהן בסיכוי גבוה יותר נכונות וכולי. לעומת זאת, אם תתחיל מכל מקום אחר בתהליך, בסופו של דבר, אולי כשתגיע לשיפור תהליך המכירה, תגלה שאתה בכלל פונה לקהל היעד הלא נכון ותצטרך להתחיל לבנות את כל המשפך כולו מחדש. ולכן, חכם רואה את הנולד וכולי.
התנגדויות במכירות בטלפון אנשים רצון התנגדות מכירות בטלפון כלום לקוחות לקוח אתה צריך התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון איך לדעת לחשוב איך לדעת איך לדעת למה איך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד איך לנתח איך לנתח משפך שיווקי איך לנתח משפך שיווקי שלא עובד איך לתכנן איך לתכנן משפך שיווקי איך מנתחים איך מנתחים משפך שיווקי ביצוע ביצועי קמפיין ביצועי קמפיין שיווקי ביצועים ביצועים של קמפיין דיוק דיוק קהל היעד דף נחיתה הגדול המרה המשפך השיווקי לא עובד השוואה השוואה בין קמפיינים חוק המספרים הגדולים טירגוט טירגוט שיווקי יחס המרה יחסי המרה יחסי המרה של דף נחיתה כיצד לנתח לדייק לדעת לדעת למה לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד למה המשפך השיווקי לא עובד לנתח לנתח את תהליך המכירה לנתח משפך שיווקי לנתח משפך שיווקי שלא עובד לתכנן לתכנן משפך שיווקי מה זה משפך שיווקי מה זה משפך שיווקי שלא עובד מכירה מכירות מספרים משפך מכירות משפך שיווקי משפך שיווקי שלא עובד ניתוח ניתוח ביצועים של קמפיין ניתוח דף נחיתה ניתוח יחסי המרה ניתוח משפך מכירות ניתוח משפך שיווקי ניתוח תהליך ניתוח תהליך מכירה ניתוח תהליך שיווקי ניתוח תהליכים עובד עובדים קהל היעד קהל יעד קמפיין קמפיין שיווקי קמפיינים שיווקיים שיווק שיפור שיפור ביצועי קמפיין שיפור ביצועי קמפיין שיווקי שיפור ביצועים שיפור תפוקה תהליך תהליך המכירה תהליך מכירה תהליך מכירות תהליך שיווק תהליך שיווקי תהליכי מכירה תהליכי שיווק תהליכים תכנון
בירור הרצון - איך לדעת למה אתה רוצה משהו, איך לדעת למה אתה עושה משהו? איך לגלות למה משהו עושה לך טוב? איך להבין את עצמך? איך לדעת למה יש לך רצון למשהו? איך לדעת למה אתה אוהב משהו? איך לדעת למה אתה מעדיף משהו? איך עובד הרצון? הדרכת מטפלים, למה אני רוצה משהו? למה אני אוהב משהו?
... הרצון - איך לדעת למה אתה רוצה משהו, איך לדעת למה אתה עושה משהו? איך לגלות למה משהו עושה לך טוב? איך להבין את עצמך? איך לדעת למה יש לך רצון למשהו? איך לדעת למה אתה אוהב משהו? איך לדעת למה אתה מעדיף משהו? איך עובד הרצון? הדרכת מטפלים, למה אני רוצה משהו? למה אני אוהב משהו? איך לדעת למה אתה רוצה משהו? אז בגדול, בן אדם רוצה משהו, כי הוא חושב שהדבר הזה יעשה לו יותר טוב מאשר רע, ביחס לשאר האפשרויות שהוא חושב שיש לו. והשאלה היא, מה לעשות כאשר ...
איך לדעת למה אני אוהב אותה? איך לדעת למה אני רוצה אותה? איך לדעת למה אני חושב עליה? איך לדעת למה משהו עושה לי טוב? טוב בלי בלעדיה, מה חסר לי בעצמי? למה אני לא אוהב את עצמי? ערך עצמי, אהבה עצמית, שייכות, בדידות, להרגיש טוב לבד
איך לדעת למה אני אוהב אותה? איך לדעת למה אני רוצה אותה? איך לדעת למה אני חושב עליה? איך לדעת למה משהו עושה לי טוב? טוב בלי בלעדיה, מה חסר לי בעצמי? למה אני לא אוהב את עצמי? ערך עצמי, אהבה עצמית, שייכות, בדידות, להרגיש טוב לבד
איך לדעת למה אני אוהב אותה? איך לדעת למה אני רוצה אותה? איך לדעת למה אני חושב עליה? איך לדעת למה משהו עושה לי טוב? טוב בלי בלעדיה, מה חסר לי בעצמי? למה ... התחושה מבפנים? איך להבין למה אוהבים מישהו מסוים? כדי לדעת למה אוהבים מישהו או מישהי, לא מספיק לומר כי טוב לי איתה או ...
רצון, למה כדאי לגלות את סיבת הרצון? למה כדאי לדעת למה אני רוצה משהו? למה טוב לדעת למה יש לי רצון מסוים? למה לדעת למה משהו עושה לי טוב? למה לדעת למה משהו עושה לי רע? למה לחקור את הרצון? למה להבין את הרצון? חקירת הרצון
רצון, למה כדאי לגלות את סיבת הרצון? למה כדאי לדעת למה אני רוצה משהו? למה טוב לדעת למה יש לי רצון מסוים? למה לדעת למה משהו עושה לי טוב? למה לדעת למה משהו עושה לי רע? למה לחקור את הרצון? למה להבין את הרצון? חקירת הרצון
... למה כדאי לגלות את סיבת הרצון? למה כדאי לדעת למה אני רוצה משהו? למה טוב לדעת למה יש לי רצון מסוים? למה לדעת למה משהו עושה לי טוב? למה לדעת למה משהו עושה לי רע? למה לחקור את הרצון? למה להבין את הרצון? חקירת הרצון למה חשוב להבין למה אני רוצה או לא רוצה משהו? אליעד כהן מסביר שחשוב מאוד ...
איך לדעת למה משהו עושה לי טוב? איך לדעת למה משהו עושה לי רע? איך לדעת למה אני רוצה משהו? איך להבין את עצמי? מודעות עצמית, לפרט את הרצון, שיטות להבין את עצמי, איך לדעת מה בדיוק אני מרגיש כלפי משהו?
איך לדעת למה משהו עושה לי טוב? איך לדעת למה משהו עושה לי רע? איך לדעת למה אני רוצה משהו? איך להבין את עצמי? מודעות עצמית, לפרט את הרצון, שיטות להבין את עצמי, איך לדעת מה בדיוק אני מרגיש כלפי משהו?
איך לדעת למה משהו עושה לי טוב? איך לדעת למה משהו עושה לי רע? איך לדעת למה אני רוצה משהו? איך להבין את עצמי? מודעות עצמית, לפרט את הרצון, שיטות להבין את עצמי, איך לדעת מה בדיוק אני מרגיש כלפי משהו? איך לדעת למה משהו עושה לי טוב או רע? אליעד כהן מסביר בהרצאתו בצורה ...
סיבות להתאהבות, גורמים להתאהבות, איך לדעת למה אוהבים מישהו? איך להוציא מישהו מהראש? איך לשכוח מישהו? איך לדעת למה אני אוהב אותה? איך לדעת למה אני אוהבת אותו? הערצה, אהבה אובססיבית, איך נוצרת התאהבות? מודל לחיקוי
סיבות להתאהבות, גורמים להתאהבות, איך לדעת למה אוהבים מישהו? איך להוציא מישהו מהראש? איך לשכוח מישהו? איך לדעת למה אני אוהב אותה? איך לדעת למה אני אוהבת אותו? הערצה, אהבה אובססיבית, איך נוצרת התאהבות? מודל לחיקוי
... להתאהבות, גורמים להתאהבות, איך לדעת למה אוהבים מישהו? איך להוציא מישהו מהראש? איך לשכוח מישהו? איך לדעת למה אני אוהב אותה? איך לדעת למה אני אוהבת אותו? הערצה, אהבה אובססיבית, איך נוצרת התאהבות? מודל לחיקוי איך להבין למה התאהבתי דווקא באדם הזה? אליעד כהן מסביר שכאשר בן ... מתלות בהתאהבות הוא להכיר את החוסרים הללו ולמצוא דרכים למלא אותם בעצמך. איך לדעת למה אני אוהב מישהו? איך להשתחרר מתלות רגשית? מה גורם להתאהבות? איך להפסיק לאהוב מישהו? איך לקבל ביטחון עצמי? למה אני מתאהב באנשים מסוימים? ... מיני דברים ואז אולי. אליעד: טוב אז אני אתן תשובה אחרת התשובה היא כזאת אם רוצים לדעת למה אתה אוהב מישהו אחת הדרכים לדעת זה לשאול את עצמך קודם כל מה אתה חושב על אותו בן אדם נגיד עכשיו אתה אוהב מישהי ושואל אותך מה אתה חושב ...
טוב ורע, איך נוצרים הטוב והרע? איך לדעת למה משהו עושה לך טוב? איך לדעת למה משהו עושה לך רע? למה טוב לי? למה רע לי? למה משהו עושה לי טוב? למה משהו עושה לי רע? מה זה טוב? מה זה רע? ניתוח סיבתיות של טוב ורע, איך לנתח טוב ורע?
טוב ורע, איך נוצרים הטוב והרע? איך לדעת למה משהו עושה לך טוב? איך לדעת למה משהו עושה לך רע? למה טוב לי? למה רע לי? למה משהו עושה לי טוב? למה משהו עושה לי רע? מה זה טוב? מה זה רע? ניתוח סיבתיות של טוב ורע, איך לנתח טוב ורע?
... ורע, איך נוצרים הטוב והרע? איך לדעת למה משהו עושה לך טוב? איך לדעת למה משהו עושה לך רע? למה טוב לי? למה רע לי? למה משהו עושה לי טוב? למה משהו עושה לי רע? מה זה טוב? מה זה רע? ניתוח סיבתיות של טוב ורע, איך לנתח ... איך להבין למה הנחת תפילין עושה לאדם טוב? אליעד משתמש בדוגמה של אדם המניח תפילין, ושואל איך לדעת למה זה עושה לו טוב. הוא מציע לבצע תהליך של ניתוח: לכתוב במדויק מה האדם מרגיש לפני ואחרי הנחת התפילין, ולבדוק האם השתנו הרצונות או תפיסת ... הנחת תפילין לנשים רפורמיות מה זה להרגיש מחובר ליקום? איך לדעת אם משהו שינה את הרצון שלי? איך לדעת למה אני רוצה משהו? למה אני מניח תפילין? למה הוא מניח תפילין? נשים רפורמיות, הנחת תפילין על ידי נשים, נשים מניחות תפילין, איך לנתח שאלה? איך ...
רצון, איך לדעת למה אני רוצה משהו? איך לדעת למה אני לא רוצה משהו? איך נוצר רצון? למה יש לי רצון מסוים? למה אני רוצה משהו מסוים? איך לחקור רצון? למה בא לי משהו? למה אני מעדיף משהו? למה יש לי חשק למשהו? למה משהו עושה לי טוב?
רצון, איך לדעת למה אני רוצה משהו? איך לדעת למה אני לא רוצה משהו? איך נוצר רצון? למה יש לי רצון מסוים? למה אני רוצה משהו מסוים? איך לחקור רצון? למה בא לי משהו? למה אני מעדיף משהו? למה יש לי חשק למשהו? למה משהו עושה לי טוב?
... איך לדעת למה אני רוצה משהו? איך לדעת למה אני לא רוצה משהו? איך נוצר רצון? למה יש לי רצון מסוים? למה אני רוצה משהו מסוים? איך לחקור רצון? ... ולגלות למה אני רוצה משהו מסוים? לפי אליעד כהן, כדי לדעת למה אנחנו רוצים דבר מסוים, עלינו לשאול את עצמנו שתי שאלות מרכזיות: איזה דברים טובים אני חושב שיהיו ... למודעות גדולה יותר לגבי ההחלטות והפעולות שלנו. איך לדעת למה אני רוצה משהו? איך נוצר רצון? איך לחקור רצון בצורה נכונה? למה אני לא רוצה משהו? למה משהו עושה ...
רצונות, איך לדעת למה אני רוצה משהו? איך נוצר רצון חיצוני? מה זה רצון פנימי? מה זה רצון חיצוני? איך לגלות את סיבת הרצון? דירוג של רצונות, רצונות חשובים, רצונות לא חשובים, רצונות מחויבים, רצונות אפשריים, רצון ממלא רצון, מה סיבת הרצון?
רצונות, איך לדעת למה אני רוצה משהו? איך נוצר רצון חיצוני? מה זה רצון פנימי? מה זה רצון חיצוני? איך לגלות את סיבת הרצון? דירוג של רצונות, רצונות חשובים, רצונות לא חשובים, רצונות מחויבים, רצונות אפשריים, רצון ממלא רצון, מה סיבת הרצון?
... איך לדעת למה אני רוצה משהו? איך נוצר רצון חיצוני? מה זה רצון פנימי? מה זה רצון חיצוני? איך לגלות את סיבת הרצון? דירוג של רצונות, רצונות חשובים, רצונות לא חשובים, רצונות מחויבים, רצונות אפשריים, רצון ממלא רצון, מה סיבת הרצון? איך לדעת למה אני רוצה משהו מסוים? אליעד כהן מסביר כי אדם שרוצה להבין מדוע הוא רוצה דבר מסוים, יכול להשתמש בשיטה פשוטה וברורה, והיא יצירת רשימת רצונות. הוא מדגים זאת באמצעות ... וזיהוי הקשרים בין רצונות חיצוניים לפנימיים ככלי אפקטיבי להבנת מניעי האדם ומטרותיו בחיים. איך לדעת למה אני רוצה משהו? מה זה רצון פנימי? איך נוצר רצון חיצוני? איך לדרג רצונות? איך לגלות את סיבת הרצון? מה הקשר בין רצונות חיצוניים לפנימיים? מה הרצונות הכי חשובים לי? איך לחקור רצון? איך להבין רצון? מה הסיבה של הרצון? איך לדעת למה אתה רוצה משהו? רשימת רצונות, רצון חיצוני בשביל רצון פנימי, דירוג רצונות, איך לדרג רצונות? איך לדעת מה אני רוצה יותר? איך לדעת מה חשוב לי יותר? ...
ניתוח ניסוח של שאלה, איך לדעת למה משהו עושה לו טוב? איך להבין ניסוח של שאלה? איך לנסח שאלה בצורה נכונה? הבעה בעל פה, איך להתנסח נכון? תרתי משמע, פירושים אפשריים של שאלה, הבנה מילולית, ניתוח טקסט למתקדמים, איך להבין שאלה?
ניתוח ניסוח של שאלה, איך לדעת למה משהו עושה לו טוב? איך להבין ניסוח של שאלה? איך לנסח שאלה בצורה נכונה? הבעה בעל פה, איך להתנסח נכון? תרתי משמע, פירושים אפשריים של שאלה, הבנה מילולית, ניתוח טקסט למתקדמים, איך להבין שאלה?
... ניסוח של שאלה, איך לדעת למה משהו עושה לו טוב? איך להבין ניסוח של שאלה? איך לנסח שאלה בצורה נכונה? הבעה בעל פה, איך להתנסח נכון? תרתי ... שהוא לא מאמין באלוהים, רק כי זה עושה לו טוב. השאלה שנשאלה הייתה: איך לדעת למה זה עושה לו טוב?. אליעד מפרק את השאלה ומסביר שיש לה מספר פירושים אפשריים, ושכל פירוש כזה מוביל לתשובות שונות ... אילו פירושים אפשריים קיימים בשאלה אחת? אליעד מפרט כי השאלה איך לדעת למה זה עושה לו טוב? יכולה להתפרש בכמה דרכים: האם השואל רוצה לדעת באופן כללי איך אפשר לברר מדוע פעולה כלשהי עושה ... בניתוח מדויק של המילים שנאמרות, ובמיוחד במילה הוא. בשאלה כמו איך לדעת למה הוא מניח תפילין?, אליעד מציג את הבעייתיות האפשרית, כי המילה הוא יכולה להתייחס לכמה אנשים שונים: האדם שמניח ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניתוח משפך שיווקי - איך לנתח משפך שיווקי שלא עובד? מה זה משפך שיווקי? מה זה משפך שיווקי שלא עובד? איך מנתחים משפך שיווקי, איך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד? ניתוח יחסי המרה, ניתוח ביצועים של קמפיין, ניתוח משפך מכירות, ניתוח תהליך מכירה, ניתוח תהליך שיווקי, ניתוח דף נחיתה, יחסי המרה של דף נחיתה, שיפור ביצועי קמפיין שיווקי, איך לתכנן משפך שיווקי? השוואה בין קמפיינים, חוק המספרים הגדולים, לנתח את תהליך המכירה, דיוק קהל היעד, טירגוט שיווקי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לדעת למה, מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לדעת למה, איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בראיון עבודה? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בזוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיות מאושר ושמח? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפרש חלומות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם המציאות היא טובה או רעה? האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? מה המשמעות של החיים? למה לא להתאבד? איך להנות בחיים? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי למתבגרים, קואצינג, מאמן אישי להרזיה בתחום לדעת למה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.4219 שניות - עכשיו 28_05_2025 השעה 04:23:58 - wesi1