אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לדבר עם לקוח ✔מתי לא לדבר עם הלקוח על הכאב של הלקוח? מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצורך שלו? מתי לא לדבר עם הלקוח על מה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 מתי לא לדבר עם הלקוח על הכאב של הלקוח? מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצורך שלו? מתי לא לדבר עם הלקוח על מה שחשוב ללקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצרכים של הלקוח? מתי ליצור ללקוח כאב חדש? מתי ליצור ללקוח רצון חדש? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך? איך לגרום ללקוח לא לקנות מהמתחרים? מה הסיבה של הלקוח? מתי ליצור כאב ללקוח? הכאב המקורי של הלקוח, הכאב החדש של הלקוח, איתור צרכי לקוח, איך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך?
והפעם אסביר את העניין של הכאב של הלקוח והעניין של הצורך של הלקוח. ואסביר מתי לא צריך להתמקד בכאב ובצורך של הלקוח, אלא במשהו אחר?

אז ברמת העיקרון, אתה רוצה למכור ללקוח X. והכאב של הלקוח, פירושו, הדבר שכואב ללקוח שבגללו הוא אולי רוצה לרכוש את המוצר שלך. לדוגמה אתה רוצה למכור ללקוח שלך רכב חדש. ונניח שאחרי איתור צרכי לקוח, אתה יודע שהכאב של הלקוח שבגללו הוא רוצה לרכוש רכב חדש, הוא כי הוא רוצה רכב בלי תקלות, כי הרכב הישן שלו, עושה לו הרבה תקלות. במילים אחרות, הכאב של הלקוח, הוא בעצם הסיבה של הלקוח שבגללה הוא מתעניין ושוקל לרכוש את המוצר שלך.

אז אם אתה רוצה למכור ללקוח מוצר כלשהו, האם הגיוני שתדבר איתו על הכאב שלו ועל הצרכים של הלקוח שלך או על סיפורים אחרים כלשהם? תשובה: לכאורה נראה שהגיוני שתדבר עם הלקוח על הכאב שלו ועל הצורך שלו ועל הסיבה המרכזית שבגללה הוא רוצה לרכוש את המוצר שלך.

לדוגמה, נניח שאתה מוכר רכב, ונניח שאתה שונה מהמתחרים שלך ב 5 דברים שונים. ואתה יודע שהלקוח שלך רוצה לרכוש רכב חדש, בגלל שהוא חושב שברכב חדש אין תקלות. האם הגיוני שתתמקד במשהו שלא קשור לכאב של הלקוח, או שהגיוני שתדבר עם הלקוח, על זה שהרכב חדש ללא תקלות וכיו"ב?

אז התשובה הנכונה היא, שצריך לעשות הפרדה בין מה הכאב של הלקוח, לבין על מה צריך לדבר עם הלקוח כדי שהוא יסגור עסקה. והכאב של הלקוח, הוא רק אפשרות אחת בלבד, שבגללה יתכן שהלקוח יסגור איתך עסקה. אבל לפעמים יתכן שאתה תצטרך לדבר עם הלקוח על משהו אחר, שהוא לא הכאב של הלקוח, אבל שרק אם תדבר עליו, רק אז הלקוח יסגור איתך עסקה. בגלל שאתה יכול גם ליצור כאב ללקוח שלא היה לו קודם ואתה יכול גם להכאיב ללקוח בכאב חדש, שדרכו הוא יסגור איתך עסקה.

ואני אתן דוגמה: נניח שהלקוח רוצה רכב חדש, בגלל הכאב שלו שהוא רוצה רכב בלי תקלות. אבל נניח שאתה יודע שאם הלקוח יחשוב רק על הכאב המקורי שלו ורק על השיקול של רכב שאין בו תקלות, הרי שבמקרה כזה הלקוח שלך לא ירכוש ממך את הרכב, אלא ירכוש רכב אחר מהמתחרים שלך, שבאופן יחסי הרכב שלהם יש לו פחות תקלות ויותר שנות אחריות וכיו"ב.

במקרה כזה לדוגמה, למרות שהכאב של הלקוח שבגללו הוא רוצה לרכוש רכב חדש, הוא בגלל שהוא רוצה רכב חדש בלי תקלות, הרי שעדיף לך לנסות למצוא את היתרונות שלך על המתחרים שלך ולדבר עליהם עם הלקוח שלך. כדי לנסות לגרום ללקוח שלך לרצות לרכוש דווקא ממך ולא מהמתחרים. באמצעות זה שתגרום ללקוח להבין, שעדיף לרכוש דווקא ממך, בגלל כאב חדש שהלקוח אולי אפילו לא חשב עליו מראש.

דוגמה נוספת: נניח שאתה מוכר שירותי שיפוץ והלקוח שלך רוצה לשפץ את הבית. ונניח שאתה יודע שהכאב של הלקוח הוא, שהוא רוצה שהבית שלו יראה ממש טוב, וזאת הסיבה שהוא משפץ את הבית. אבל נניח שאתה מבין, שאם תנסה למכור את עצמך ללקוח, דרך הכאב שלו, שהוא רוצה שהבית יראה מצוין, הרי שזה יכול לגרום ללקוח דווקא להעדיף מישהו אחר ולא אותך.

במקרה כזה לדוגמה, אתה צריך להבין במה אתה שונה מהמתחרים שלך ולנסות לנתב את השיחה, לא רק לדבר על הכאב של הלקוח, אלא על יתרונות נוספים ייחודיים שיש לך. כדי להכאיב ללקוח בכאב חדש, במובן של ליצור ללקוח רצון חדש, שהוא ירצה לרכוש דווקא את המוצר שלך ולא מוצר אחר. כי הוא יעדיף דווקא את היתרונות שיש לך, למרות שמצד הכאב המקורי של הלקוח, הוא היה אמור להעדיף את המתחרים שלך.

לסיכום: הכאב של הלקוח והצורך של הלקוח, הכאב הראשי של הלקוח, הוא רק אפשרות שלך לגרום ללקוח לרכוש ממך. במובן, שהגיוני שלא תטרלל את הלקוח בסיפורים על המוצר שלך, אלא כן תדבר איתו בהתאם לכאב שלו. אבל זאת רק אפשרות בלבד. כי לפעמים הגיוני שלא תתמקד בכאב שלו, אלא במשהו אחר שיותר הגיוני שדווקא בגללו הלקוח שלך ירצה לסגור עסקה דווקא איתך ולא עם המתחרים שלך.
התשובה להתמקד בכאב של הלקוח סגירת עסקאות רק אפשרות להבין לדבר עם הלקוח לרצות לרכוש דווקא ממך לנתב את השיחה היגיון מתי ליצור ללקוח רצון חדש כאב של הלקוח איך לגרום איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח לרצות איך לגרום ללקוח לרצות לקנות איך לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך איך לשכנע איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איתור הצרכים של הלקוח איתור צרכי הלקוח איתור צרכי לקוח איתור צרכים איתור צרכים עם לקוח איתור צרכים של הלקוח איתור צרכים של לקוח אפיון צרכים בירור צרכים הכאב החדש של הלקוח הכאב המקורי של הלקוח הכאב של הלקוח הלקוח הלקוח שלך הסיבה של הלקוח הצורך של הלקוח הצרכים של הלקוח התמקדות זיהוי צרכים חשוב ללקוח כאב כאב של הלקוח כאב של לקוח כאבים לא לדבר עם הלקוח על הכאב של הלקוח לא לדבר עם הלקוח על הצורך שלו לא לדבר עם הלקוח על הצרכים של הלקוח לא לדבר עם הלקוח על מה שחשוב ללקוח לא להתמקד בכאב של הלקוח לאתר את הצרכים של הלקוח לאתר את צרכי הלקוח לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח לרצות לגרום ללקוח לרצות לקנות לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך לגרום ללקוחות לדבר לדבר עם הלקוח לדבר עם הלקוח על הכאב של הלקוח לדבר עם הלקוח על הצורך שלו לדבר עם הלקוח על הצרכים של הלקוח לדבר עם הלקוח על מה שחשוב ללקוח לדבר עם לקוח לדבר עם לקוחות להתמקד להתמקד בכאב של הלקוח ליצור ליצור כאב ללקוח ליצור ללקוח כאב ליצור ללקוח כאב חדש ליצור ללקוח רצון חדש לקוח לקוחות לקנות לקנות דווקא ממך לרכוש לרכוש דווקא ממך לרצות לרצות לקנות לשכנע לשכנע את הלקוח לרכוש לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך לשכנע לקוח לשכנע לקוח לרצות לשכנע לקוחות מה הסיבה מה הסיבה של הלקוח מה שחשוב מקוריות מתחרים מתי לא לדבר עם הלקוח על הכאב של הלקוח מתי לא לדבר עם הלקוח על הצורך שלו מתי לא לדבר עם הלקוח על הצרכים של הלקוח מתי לא לדבר עם הלקוח על מה שחשוב ללקוח מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח מתי ליצור כאב ללקוח מתי ליצור ללקוח כאב חדש מתי ליצור ללקוח רצון חדש סיבה סיבות צורך צורך של לקוח צרכי הלקוח צרכי לקוח צרכים של הלקוח צרכים של לקוח רצון שכנוע
מפחד ממכירות, מפחד במכירות, הדרכת מכירות, שיחת מכירה, מפחד לקבל לא, מפחד לדבר עם לקוח, מפחד למכור, מפחד להתחיל עם בחורה, מפחד להתחיל עם בנות, אנשי מכירות, אימון מכירות
מפחד ממכירות, מפחד במכירות, הדרכת מכירות, שיחת מכירה, מפחד לקבל לא, מפחד לדבר עם לקוח, מפחד למכור, מפחד להתחיל עם בחורה, מפחד להתחיל עם בנות, אנשי מכירות, אימון מכירות
... מפחד במכירות, הדרכת מכירות, שיחת מכירה, מפחד לקבל לא, מפחד לדבר עם לקוח , מפחד למכור, מפחד להתחיל עם בחורה, מפחד להתחיל עם בנות, אנשי מכירות, אימון מכירות מהן הסיבות לפחד במכירות, וכיצד ... יכול להשתפר אם המוכר לוקח את הפחד ומפנים אותו למטרה. אם מישהו מפחד לדבר עם לקוח או להתחיל עם מישהו, אליעד מציע למכור את הפחד לעצמך כשלב בתהליך השיפור שלך. כל שיחה כזו היא לא סוף הדרך, אלא כלי ...
איך לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להציג מוצר? איך לתאר מוצר? איך למכור מוצר? איך להסביר ללקוח? איך לדבר עם לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, לא לדבר על המוצר, אימון מכירות
איך לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להציג מוצר? איך לתאר מוצר? איך למכור מוצר? איך להסביר ללקוח? איך לדבר עם לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, לא לדבר על המוצר, אימון מכירות
... לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להציג מוצר? איך לתאר מוצר? איך למכור מוצר? איך להסביר ללקוח? איך לדבר עם לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, לא ... ליהנות מראש שקט. איך להבין את שפת הלקוח? לקוח לא חושב במונחים טכניים, הוא שואל את עצמו: האם זה עונה על הצורך שלי? האם זה ישפר את חוויית השימוש שלי? האם זה משתלם לי? לכן, חשוב לדבר עם הלקוח בשפה שהוא מבין, ולהתמקד בתועלות האישיות שיקבל ... - איך הוא ימלא את רצונותיו ויפתור את בעיותיו. לכן, במקום להתמקד בצורת המוצר ולספר ללקוח מה הוא עושה, על איש המכירות להתמקד במהות - כלומר, כיצד המוצר משפר את חייו של הלקוח. איך לדבר עם הלקוח בשפה שלו? כאשר מציגים מוצר, חשוב לדבר בשפה ...
שימוש במושגים מקצועיים בתהליך מכירה, למכור בשפה של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, למכור ללקוח בעולם המושגים שלו, להכיר את עולם המושגים של הלקוח, לבנות פרופיל לקוח לפני שיחת מכירה, שימוש במונחים מקצועיים בתהליך מכירה, מכירות
שימוש במושגים מקצועיים בתהליך מכירה, למכור בשפה של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, למכור ללקוח בעולם המושגים שלו, להכיר את עולם המושגים של הלקוח, לבנות פרופיל לקוח לפני שיחת מכירה, שימוש במונחים מקצועיים בתהליך מכירה, מכירות
... איך להישמע חכם בעיני הלקוח? איך ליצור תחושת קרבה עם הלקוח? איך לגרום ללקוח להבין אותך? איך לדבר עם לקוחות? איך לעשות פרזנטציה בצורה נכונה? שימוש ... איך ליצור תחושת קרבה עם הלקוח? איך לגרום ללקוח להבין אותך? איך לגרום ללקוח להתחבר איתך? איך לדבר עם לקוחות? איך לעשות פרזנטציה בצורה נכונה? הדרכת אנשי מכירות, בחירת מילים מול הלקוח, איך לדבר עם הלקוח בשפה שלו? איך לדבר עם לקוח בצורה נכונה? איך להכיר את שפת הלקוח? מהי ...
יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר עם הלקוח, להתיידד עם הלקוח
יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר עם הלקוח, להתיידד עם הלקוח
... נעימה. אחת הדרכים אומרת בעצם לדבר עם לקוח על דברים חיוביים כשעושים small talk או שיחת חולין, או משהו ... על פי כן המחויב זה לאו דווקא לדבר עם הלקוח על דברים טובים המחויב הוא, הדבר ההכרחי הוא לדבר עם הלקוח על דברים שיעשו ללקוח טוב ולכן גם לדבר עם הלקוח על דברים רעים גם זה עושה טוב, זה יכול להיות שקרה משהו רע ... הכוונה ללא נעימה הכוונה לדבר עם הלקוח אפילו על דברים שיגרמו לו ללקוח להרגיש רע לא נגדנו נגד מישהו ...
חקירת היש והאין, תהליך מודעות עצמית, מה זה להבין מה זה יש ומה זה אין? מתי לחקור את היש ואת האין? קיצור דרך רוחנית, אין קיצורי דרך, סדר הלימוד, להתחיל מהקל אל הכבד, איך להגיע לסוף? התפתחות רוחנית, אין הבדל בין יש לאין
חקירת היש והאין, תהליך מודעות עצמית, מה זה להבין מה זה יש ומה זה אין? מתי לחקור את היש ואת האין? קיצור דרך רוחנית, אין קיצורי דרך, סדר הלימוד, להתחיל מהקל אל הכבד, איך להגיע לסוף? התפתחות רוחנית, אין הבדל בין יש לאין
... חקירת היש והאין נמצאת בלב כל נושא שרוצים להבין לעומקו. הוא מדגיש שכל תחום או בעיה, החל מנושאים יומיומיים ועד לנושאים עמוקים, מבוססים על מושגים של יש ואין. לדוגמה, כשמישהו מנסה להבין איך לדבר עם לקוח , עליו להבין קודם כל את המושגים דיבור, לקוח, הבנה ושכנוע. כדי להבין מושגים אלו באמת, עליו לחקור מה הם היש והאין של כל ...
התנגדויות מכירה בלי פתרון, התנגדויות מכירה ללא פתרון, איך להתמודד עם התנגדות מכירה שאין לה פתרון? האם לדבר על התנגדות מכירה שאין לה שום פתרון? האם להתעלם משאלה של לקוח? האם להעביר נושא מול התנגדות לקוח? האם להתחמק משאלה של לקוח? האם לדבר על התנגדויות מכירה ללא פתרון? התנגדויות מכירה קשות, התנגדויות לקוח קשות, אין פתרון ללקוח, אין תשובה לשאלה של לקוח, שאלה של לקוח בלי תשובה, בעיה של לקוח בלי פתרון, מה לעשות כשאין לך שום תשובה ללקוח?
... לקוח קשות, אין פתרון ללקוח, אין תשובה לשאלה של לקוח, שאלה של לקוח בלי תשובה, בעיה של לקוח בלי פתרון, מה לעשות כשאין לך שום תשובה ללקוח? והפעם אדבר על העניין של לדבר עם לקוח על חסרונות ועל בעיות שהלקוח רואה במוצר. ואסביר על עוד נקודת ... וכמה שפחות חסרונות עבורו. ולכן בברירת המחדל, כאשר לקוח מציף איזו התנגדות, אז כדאי לטפל התנגדות הלקוח כמו שכבר הסברתי במקומות שונים. ויש גם לוגיקה של מתי ובאיזה שלב לדבר עם הלקוח על התנגדויות המכירה שלו. באיזה שלב בשיחה כדאי לדבר עם הלקוח על ההתנגדויות שלו. ויש בזה המון היבטים והמון עניינים. אבל יש ...
מתי לא לעשות איתור צרכי לקוח? איתור צרכים של לקוח מאוכזב של המתחרים, מתי צריך לא לעשות איתור צרכי לקוח? מתי לא כדאי לעשות איתור צרכי לקוח? איתור צרכי לקוח של המתחרים, לקוח שמגיע אליך מהמתחרים, לקוח שלא מרוצה מהמתחרים, האם הכרחי לאתר את צרכי הלקוח? האם חייב לעשות איתור צרכי לקוח? למה לא לעשות איתור צרכי לקוח? מה רע באיתור צרכי לקוח? הכאב של הלקוח אצל המתחרים, למה הלקוח עוזב את המתחרים? טעויות באיתור צרכי הלקוח, מתי לא צריך לאתר את צרכי הלקוח?
... לא לעבור אליך. כי אולי גם לך אין מענה ואולי אתה אפילו עוד יותר גרוע מהמתחרים שלך בנושא הספציפי הזה. בהקשר של ניתוח סיבתיות גם זה נקרא: האם הסיבה מחייבת את התוצאה. ולכן לפעמים לדבר עם לקוח מאוכזב של המתחרים, למה הוא רוצה לעזוב את המתחרים, לפעמים זאת תהיה טעות. ולפעמים שאלה יותר מצומצמת של האם יש משהו ספציפי שחשוב ...
שכנוע אנשים, מילים מוכרות, צריך מול רוצה, לשכנע לקוחות, מה הלקוח צריך? מה הלקוח רוצה? צריך או רוצה מול לקוח, איך לדבר עם לקוחות? מה אתה צריך? מה אתה רוצה? איך לגרום למישהו לרצות משהו? שימוש במילות מכירה, איך למכור ללקוחות?
שכנוע אנשים, מילים מוכרות, צריך מול רוצה, לשכנע לקוחות, מה הלקוח צריך? מה הלקוח רוצה? צריך או רוצה מול לקוח, איך לדבר עם לקוחות? מה אתה צריך? מה אתה רוצה? איך לגרום למישהו לרצות משהו? שימוש במילות מכירה, איך למכור ללקוחות?
... לשכנע לקוחות, מה הלקוח צריך? מה הלקוח רוצה? צריך או רוצה מול לקוח, איך לדבר עם לקוחות? מה אתה צריך? מה אתה רוצה? איך לגרום למישהו לרצות משהו? שימוש במילות מכירה, איך למכור ללקוחות? מה ההבדל בין ... הלקוח ירגיש שעשה את הבחירה הנכונה, שמתאימה גם לרצונות וגם לצרכים שלו. איך לדבר עם לקוחות? מה זה צריך ומה זה רוצה? השפעת השפה על קבלת החלטות איך להגדיל מכירות דרך בחירת מילים נכונה? ניהול שיחות מכירה ... ורוצה, ניתן לכוון את הלקוח לכיוון הרצוי ולשפר את תהליך המכירה והשירות. איך לדבר עם לקוחות מה זה צריך ומה זה רוצה? השפעת השפה על קבלת החלטות איך להגדיל מכירות דרך בחירת מילים נכונה ניהול שיחות מכירה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מתי לא לדבר עם הלקוח על הכאב של הלקוח? מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצורך שלו? מתי לא לדבר עם הלקוח על מה שחשוב ללקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצרכים של הלקוח? מתי ליצור ללקוח כאב חדש? מתי ליצור ללקוח רצון חדש? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך? איך לגרום ללקוח לא לקנות מהמתחרים? מה הסיבה של הלקוח? מתי ליצור כאב ללקוח? הכאב המקורי של הלקוח, הכאב החדש של הלקוח, איתור צרכי לקוח, איך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: לדבר עם לקוח, למה לא להתאבד? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה המשמעות של החיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש או אין אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? האם יש אמת מוחלטת? למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם המציאות היא טובה או רעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: לדבר עם לקוח, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור אהבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיגמל מהימורים? איך לקבל החלטות? איך לשתול מחשבות? איך למצוא זוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בזוגיות? איך לפרש חלומות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם גירושין? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לעשות יותר כסף? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לשנות תכונות אופי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל רב תחומי, קואצ'ינג אישי, קואצ'ינג לילדים בנושא לדבר עם לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3594 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 11:12:38 - wesi1