אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לקוחות ✔מתי לא לדבר עם הלקוח על הכאב של הלקוח? מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצורך שלו? מתי לא לדבר עם הלקוח על מה שחשוב...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨מתי לא לדבר עם הלקוח על הכאב של הלקוח? מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצורך שלו? מתי לא לדבר עם הלקוח על מה שחשוב ללקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצרכים של הלקוח? מתי ליצור ללקוח כאב חדש? מתי ליצור ללקוח רצון חדש? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך? איך לגרום ללקוח לא לקנות מהמתחרים? מה הסיבה של הלקוח? מתי ליצור כאב ללקוח? הכאב המקורי של הלקוח, הכאב החדש של הלקוח, איתור צרכי לקוח, איך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך?
והפעם אסביר את העניין של הכאב של הלקוח והעניין של הצורך של הלקוח. ואסביר מתי לא צריך להתמקד בכאב ובצורך של הלקוח, אלא במשהו אחר?

אז ברמת העיקרון, אתה רוצה למכור ללקוח X. והכאב של הלקוח, פירושו, הדבר שכואב ללקוח שבגללו הוא אולי רוצה לרכוש את המוצר שלך. לדוגמה אתה רוצה למכור ללקוח שלך רכב חדש. ונניח שאחרי איתור צרכי לקוח, אתה יודע שהכאב של הלקוח שבגללו הוא רוצה לרכוש רכב חדש, הוא כי הוא רוצה רכב בלי תקלות, כי הרכב הישן שלו, עושה לו הרבה תקלות. במילים אחרות, הכאב של הלקוח, הוא בעצם הסיבה של הלקוח שבגללה הוא מתעניין ושוקל לרכוש את המוצר שלך.

אז אם אתה רוצה למכור ללקוח מוצר כלשהו, האם הגיוני שתדבר איתו על הכאב שלו ועל הצרכים של הלקוח שלך או על סיפורים אחרים כלשהם? תשובה: לכאורה נראה שהגיוני שתדבר עם הלקוח על הכאב שלו ועל הצורך שלו ועל הסיבה המרכזית שבגללה הוא רוצה לרכוש את המוצר שלך.

לדוגמה, נניח שאתה מוכר רכב, ונניח שאתה שונה מהמתחרים שלך ב 5 דברים שונים. ואתה יודע שהלקוח שלך רוצה לרכוש רכב חדש, בגלל שהוא חושב שברכב חדש אין תקלות. האם הגיוני שתתמקד במשהו שלא קשור לכאב של הלקוח, או שהגיוני שתדבר עם הלקוח, על זה שהרכב חדש ללא תקלות וכיו"ב?

אז התשובה הנכונה היא, שצריך לעשות הפרדה בין מה הכאב של הלקוח, לבין על מה צריך לדבר עם הלקוח כדי שהוא יסגור עסקה. והכאב של הלקוח, הוא רק אפשרות אחת בלבד, שבגללה יתכן שהלקוח יסגור איתך עסקה. אבל לפעמים יתכן שאתה תצטרך לדבר עם הלקוח על משהו אחר, שהוא לא הכאב של הלקוח, אבל שרק אם תדבר עליו, רק אז הלקוח יסגור איתך עסקה. בגלל שאתה יכול גם ליצור כאב ללקוח שלא היה לו קודם ואתה יכול גם להכאיב ללקוח בכאב חדש, שדרכו הוא יסגור איתך עסקה.

ואני אתן דוגמה: נניח שהלקוח רוצה רכב חדש, בגלל הכאב שלו שהוא רוצה רכב בלי תקלות. אבל נניח שאתה יודע שאם הלקוח יחשוב רק על הכאב המקורי שלו ורק על השיקול של רכב שאין בו תקלות, הרי שבמקרה כזה הלקוח שלך לא ירכוש ממך את הרכב, אלא ירכוש רכב אחר מהמתחרים שלך, שבאופן יחסי הרכב שלהם יש לו פחות תקלות ויותר שנות אחריות וכיו"ב.

במקרה כזה לדוגמה, למרות שהכאב של הלקוח שבגללו הוא רוצה לרכוש רכב חדש, הוא בגלל שהוא רוצה רכב חדש בלי תקלות, הרי שעדיף לך לנסות למצוא את היתרונות שלך על המתחרים שלך ולדבר עליהם עם הלקוח שלך. כדי לנסות לגרום ללקוח שלך לרצות לרכוש דווקא ממך ולא מהמתחרים. באמצעות זה שתגרום ללקוח להבין, שעדיף לרכוש דווקא ממך, בגלל כאב חדש שהלקוח אולי אפילו לא חשב עליו מראש.

דוגמה נוספת: נניח שאתה מוכר שירותי שיפוץ והלקוח שלך רוצה לשפץ את הבית. ונניח שאתה יודע שהכאב של הלקוח הוא, שהוא רוצה שהבית שלו יראה ממש טוב, וזאת הסיבה שהוא משפץ את הבית. אבל נניח שאתה מבין, שאם תנסה למכור את עצמך ללקוח, דרך הכאב שלו, שהוא רוצה שהבית יראה מצוין, הרי שזה יכול לגרום ללקוח דווקא להעדיף מישהו אחר ולא אותך.

במקרה כזה לדוגמה, אתה צריך להבין במה אתה שונה מהמתחרים שלך ולנסות לנתב את השיחה, לא רק לדבר על הכאב של הלקוח, אלא על יתרונות נוספים ייחודיים שיש לך. כדי להכאיב ללקוח בכאב חדש, במובן של ליצור ללקוח רצון חדש, שהוא ירצה לרכוש דווקא את המוצר שלך ולא מוצר אחר. כי הוא יעדיף דווקא את היתרונות שיש לך, למרות שמצד הכאב המקורי של הלקוח, הוא היה אמור להעדיף את המתחרים שלך.

לסיכום: הכאב של הלקוח והצורך של הלקוח, הכאב הראשי של הלקוח, הוא רק אפשרות שלך לגרום ללקוח לרכוש ממך. במובן, שהגיוני שלא תטרלל את הלקוח בסיפורים על המוצר שלך, אלא כן תדבר איתו בהתאם לכאב שלו. אבל זאת רק אפשרות בלבד. כי לפעמים הגיוני שלא תתמקד בכאב שלו, אלא במשהו אחר שיותר הגיוני שדווקא בגללו הלקוח שלך ירצה לסגור עסקה דווקא איתך ולא עם המתחרים שלך.
הלקוח שלך איך לשכנע לקוח מקוריות סיפורים לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך צורך של הלקוח ממך ולא מהמתחרים סיבות מה שחשוב איך לגרום ללקוח לרצות לקנות סיפור איך לגרום איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח לרצות איך לגרום ללקוח לרצות לקנות איך לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך איך לדבר עם הלקוח איך לדבר עם לקוח איך לדבר עם לקוחות איך לשכנע איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איתור הצרכים של הלקוח איתור צרכי הלקוח איתור צרכי לקוח איתור צרכים איתור צרכים עם לקוח איתור צרכים של הלקוח איתור צרכים של לקוח אפיון צרכים בירור צרכים הכאב החדש של הלקוח הכאב המקורי של הלקוח הכאב של הלקוח הלקוח הלקוח שלך הסיבה של הלקוח התמקדות זיהוי צרכים חשוב ללקוח כאב כאב של לקוח כאבים לא להתמקד בכאב של הלקוח לאתר את הצרכים של הלקוח לאתר את צרכי הלקוח לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח לרצות לגרום ללקוח לרצות לקנות לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך לגרום ללקוחות לדבר לדבר עם הלקוח לדבר עם הלקוח על הכאב של הלקוח לדבר עם הלקוח על הצורך שלו לדבר עם הלקוח על הצרכים של הלקוח לדבר עם הלקוח על מה שחשוב ללקוח לדבר עם לקוח לדבר עם לקוחות להתמקד להתמקד בכאב של הלקוח ליצור ליצור כאב ללקוח ליצור ללקוח כאב ליצור ללקוח כאב חדש ליצור ללקוח רצון חדש למה לקנות דווקא ממך למה לרכוש דווקא ממך לקוח לקוחות לקנות לקנות דווקא ממך לרכוש לרכוש דווקא ממך לרצות לרצות לקנות לשכנע לשכנע את הלקוח לרכוש לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך לשכנע לקוח לשכנע לקוח לרצות לשכנע לקוחות מה הכאב של הלקוח מה הסיבה מה הסיבה של הלקוח מה הצרכים של הלקוח מה שחשוב מהם הצרכים של הלקוח מקוריות מתחרים מתי לא לדבר עם הלקוח על הכאב של הלקוח מתי לא לדבר עם הלקוח על הצורך שלו מתי לא לדבר עם הלקוח על הצרכים של הלקוח מתי לא לדבר עם הלקוח על מה שחשוב ללקוח מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח מתי ליצור כאב ללקוח מתי ליצור ללקוח כאב חדש מתי ליצור ללקוח רצון חדש סיבה סיבות צורך צורך של לקוח צרכי הלקוח צרכי לקוח צרכים של הלקוח צרכים של לקוח רצון שכנוע
לא רוצה עוד לקוחות, למכור למישהו פרסום, הגדלת כמות הלקוחות, מי צריך עוד לקוחות? להעלות את המחיר, לבחור את הלקוחות שלך, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות, למכור שטחי פרסום
לא רוצה עוד לקוחות, למכור למישהו פרסום, הגדלת כמות הלקוחות, מי צריך עוד לקוחות? להעלות את המחיר, לבחור את הלקוחות שלך, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות, למכור שטחי פרסום
... רוצה עוד לקוחות, למכור למישהו פרסום, הגדלת כמות הלקוחות, מי צריך עוד לקוחות? להעלות את המחיר, לבחור את הלקוחות שלך, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות, למכור שטחי פרסום מה ההיגיון בכך שבעל עסק לא רוצה עוד לקוחות? בעלי עסקים רבים נוטים לומר טוב לי ככה, כאשר מוצע להם שירות או מוצר שמטרתו להגדיל את מספר הלקוחות שלהם. לכאורה, זו נשמעת טענה לא הגיונית, במיוחד אם בעל העסק אכן מעוניין להרוויח יותר כסף. לכן נשאלת השאלה: מה יכול להיות ההיגיון העומד מאחורי אמירה כזו? האם ... בעל העסק לא רוצה עוד כסף, או שהוא מאמין בטעות שאין קשר ישיר בין קבלת לקוחות חדשים לבין הגדלת הכנסתו. בהנחה שבעל העסק אכן מעוניין להרוויח יותר, הסיבה להתנגדותו עשויה להיות נעוצה בחוסר ביטחון לגבי התוצאה של הפרסום. לדוגמה, אם היו אומרים לו בוודאות מוחלטת שהוא יקבל עוד לקוחות וכתוצאה מכך ההכנסה שלו תגדל, והוא לא יצטרך להשקיע מאמץ נוסף משמעותי, סביר להניח שהוא היה מסכים ללא היסוס. האם בעל עסק שחושב שיש לו מספיק לקוחות טועה? יש בעלי עסקים שטוענים שיש להם מספיק לקוחות ומסרבים לקבל חדשים, מתוך אמונה שהם כבר עובדים שמונה שעות ביום ואין להם יכולת להרוויח יותר גם אם יהיו להם עוד לקוחות. לכאורה, הגיוני לומר שאם אדם לא רוצה לעבוד יותר משמונה שעות ביום, הוא לא זקוק לעוד לקוחות. אולם בפועל, חשיבה זו שגויה. מדוע? מכיוון שתוספת לקוחות יכולה לאפשר לבעל העסק להרוויח יותר כסף, אפילו בלי להגדיל את מספר שעות העבודה. איך אפשר להרוויח יותר בלי לעבוד יותר שעות? אם בעל עסק מקבל כיום 10 לקוחות ביום שכל אחד מהם משלם לו 100 שח, הוא מרוויח 1,000 שח ביום. אם בעל העסק יקבל פניות נוספות של 100 לקוחות חדשים, הוא יוכל לבחור את ה - 10 לקוחות המשלמים הכי הרבה, למשל 150 שח ללקוח. כך הוא יגדיל את ההכנסה היומית שלו ל - 1,500 שח, מבלי שיעבוד שעות נוספות. המשמעות היא שהוא יכול להעלות את המחיר פשוט בגלל ביקוש גבוה יותר למוצר או לשירות שלו. ... האלה ניתנים לפתרון פשוט, במיוחד כשההכנסה עצמה גדלה משמעותית. האם הלקוחות הקיימים באמת לא יעזבו לעולם? טענה נוספת של בעלי עסקים היא שהלקוחות שלהם קבועים ולא יעזבו, ולכן אין צורך בפרסום או בקבלת לקוחות נוספים. אך המציאות מלמדת אחרת: לקוחות תמיד יכולים לעזוב או להפחית את כמות הרכישות שלהם. לכן, כדי לשמור על יציבות ורווחיות, יש חשיבות גדולה בהרחבת מאגר הלקוחות באופן קבוע. איך לשכנע בעל עסק שצריך לקבל עוד לקוחות? כאשר בעל עסק אומר יש לי מספיק לקוחות, אפשר להציג לו את העובדות הבאות: עוד לקוחות אינם בהכרח דורשים ממנו לעבוד יותר שעות, אלא מאפשרים לו לבחור את הלקוחות הכי משתלמים. הרחבת מאגר הלקוחות מספקת ביטחון כלכלי מפני עזיבת לקוחות קיימים. ביקוש מוגבר מאפשר להעלות מחירים ולשפר משמעותית את הרווחיות. אפשר לשקול מוצרים דיגיטליים או אוטומציה שייצרו הכנסה נוספת ללא צורך בהשקעת זמן נוסף. מה ... הם מאמינים שמכיוון שכבר עכשיו הם עובדים במקסימום היכולת שלהם, תוספת של לקוחות לא תתרום להם. אבל ברגע שיש ביקוש רב יותר, הם יכולים בקלות להעלות מחירים, לבחור את הלקוחות שמשלמים הכי הרבה, וכך להגדיל את ההכנסות בצורה משמעותית, ללא הגדלת מאמץ משמעותי. מה אפשר לעשות במקרה של
לקוחות קשים, לקוחות רעים, לקוחות בעייתיים, לקוחות טובים, איך לבחור את הלקוחות שלך? לפטר לקוחות, לקוחות לא טובים, לפטר את הלקוחות, לשווק את עצמי, לקוח קשה, לקוח רע, לקוח בעייתי, לקוח טוב, לקוח לא טוב, התמודדות עסקית, מנטור עסקי
לקוחות קשים, לקוחות רעים, לקוחות בעייתיים, לקוחות טובים, איך לבחור את הלקוחות שלך? לפטר לקוחות, לקוחות לא טובים, לפטר את הלקוחות, לשווק את עצמי, לקוח קשה, לקוח רע, לקוח בעייתי, לקוח טוב, לקוח לא טוב, התמודדות עסקית, מנטור עסקי
לקוחות קשים, לקוחות רעים, לקוחות בעייתיים, לקוחות טובים, איך לבחור את הלקוחות שלך? לפטר לקוחות, לקוחות לא טובים, לפטר את הלקוחות, לשווק את עצמי, לקוח קשה, לקוח רע, לקוח בעייתי, לקוח טוב, לקוח לא טוב, התמודדות עסקית, מנטור עסקי איך להתמודד עם לקוחות בעייתיים ורעים בעסק? בעלי עסקים רבים נתקלים לעיתים במצבים שבהם יש להם לקוחות שהם פשוט לא רוצים לעבוד איתם. מדובר בלקוחות בעייתיים, לקוחות רעים, או כאלו שמקשים על העבודה, פוגעים באיכות החיים ובשביעות הרצון הכללית. אז איך נכון לפעול במצב כזה? האם צריך פשוט לפטר את הלקוחות הבעייתיים או שיש דרך אחרת להתמודד איתם? אליעד כהן מסביר שהפתרון להתמודדות עם לקוחות רעים ובעייתיים הוא לא להיכנס איתם לעימותים או להילחם בהם, אלא לפעול בצורה הרבה יותר חכמה ופשוטה - להשתמש בשיווק ומכירות. המשמעות היא להתמקד בשיפור עצמי, שיפור העסק, והגדלת כמות הלקוחות הפוטנציאליים הפונים אל העסק שלך. למה שיווק יעזור לך להתמודד עם לקוחות לא רצויים? כאשר עסק נמצא במצב שבו יש לו מעט לקוחות, הוא לעיתים נאלץ להתפשר על סוגי הלקוחות שלו, אפילו אם מדובר בלקוחות לא נעימים או לקוחות שמערערים לו את החיים. אבל ברגע שאתה פועל בצורה נכונה ומגדיל את כמות הלקוחות החדשים שפונים אליך, אתה יוצר לעצמך אפשרויות בחירה. האפשרויות האלו מאפשרות לך לוותר על הלקוחות שפוגעים באיכות החיים והעסק שלך, וכך אתה בעצם יכול לבחור את הלקוחות שאתה רוצה לעבוד איתם. המטרה של כל עסק היא להגיע למצב שבו הוא בוחר את הלקוחות שלו ולא להפך. כיצד לשפר את העסק ולהגדיל את אפשרויות הבחירה שלך בלקוחות? אליעד כהן מפרט כמה דרכים מרכזיות שבעזרתן אפשר לשפר את העסק ולהגדיל את כמות ה
לקוחות משוגעים, איך לעבוד עם לקוח משוגע? איך לעבוד עם לקוחות בעיתיים? לקוחות עם דרישות מוזרות, לקוחות עם בקשות מוזרות, יצירתיות בעסקים, איך לעבוד עם המון לקוחות? לקוח בעייתי, לקוח משוגע, לקוח עם דרישות מוזרות, לקוח עם בקשות מוזרות
לקוחות משוגעים, איך לעבוד עם לקוח משוגע? איך לעבוד עם לקוחות בעיתיים? לקוחות עם דרישות מוזרות, לקוחות עם בקשות מוזרות, יצירתיות בעסקים, איך לעבוד עם המון לקוחות? לקוח בעייתי, לקוח משוגע, לקוח עם דרישות מוזרות, לקוח עם בקשות מוזרות
לקוחות משוגעים, איך לעבוד עם לקוח משוגע? איך לעבוד עם לקוחות בעיתיים? לקוחות עם דרישות מוזרות, לקוחות עם בקשות מוזרות, יצירתיות בעסקים, איך לעבוד עם המון לקוחות? לקוח בעייתי, לקוח משוגע, לקוח עם דרישות מוזרות, לקוח עם בקשות מוזרות איך מזהים לקוח משוגע? לקוחות משוגעים הם לקוחות שיש להם דרישות מוזרות, בקשות לא שגרתיות והתנהלות חריגה. בדרך כלל לקוח סטנדרטי מגיע, רוכש מוצר או שירות, משלם והולך. לעומתו, לקוח משוגע הוא כזה שמעלה דרישות שונות ומשונות, לדוגמה: הוא ... אם הוא זה שמבולבל או שאנחנו, אך התוצאה היא אותה תוצאה - העסקה אינה חלקה. האם כדאי בכלל לעבוד עם לקוחות משוגעים? יש שתי גישות מרכזיות בנושא העבודה עם לקוחות משוגעים. הגישה הראשונה אומרת בפשטות שעדיף להימנע מעבודה איתם לחלוטין. כיצד עושים זאת מבלי לפגוע בעסק? התשובה לכך פשוטה: ככל שיש לעסק יותר לקוחות, כך הוא יכול להרשות לעצמו לבחור את הלקוחות שלו באופן מדויק יותר. אם אנחנו משווקים את עצמנו טוב יותר, מגדילים את הביקוש, יוצרים יותר עניין במוצרים שלנו, אז יש לנו את הפריבילגיה לבחור לעבוד רק עם לקוחות נוחים יותר. לכן, ככל שהעסק יהיה מוצלח יותר, הוא יוכל להרשות לעצמו לוותר מראש על לקוחות משוגעים בלי להינזק כלכלית. מה היתרונות בעבודה עם לקוחות משוגעים? לעומת הגישה הראשונה שאומרת לא לעבוד עם לקוחות כאלה בכלל, הגישה השנייה מדברת על כך שאפשר וכדאי לעבוד עם לקוחות משוגעים, ואפילו להרוויח מכך. מדוע? מפני שלקוחות משוגעים הם לקוחות שכמעט אף אחד לא רוצה לעבוד איתם. המצב הזה יוצר יתרון עסקי ברור, שכן יש כאן שוק שמעט מאוד מתחרים נמצאים בו. לקוחות כאלה הם הזדמנות גדולה מאוד לעסקים שיודעים לעבוד איתם נכון ובצורה יצירתית. איך להיות יצירתיים עם לקוחות עם דרישות מוזרות? כאשר מגיע לקוח עם בקשות מיוחדות, יצירתיות או מוזרות במיוחד, במקום לדחות אותו מיד, אפשר לחשוב בצורה יצירתית איך להפיק ממנו תועלת. לדוגמה, לקוח שמגיע לקנות רכב, ומבקש שיהיו לרכב נקודות בצבעים או ...
תמחור מוצרים, האם להעלות את המחיר? איך להעלות את המחיר בלי לאבד לקוחות? מה יקרה אם אעלה את המחיר? ניתוח התנהגות צרכנים, שוקל להעלות מחיר, מה התקציב של הלקוח? להכיר את הלקוחות שלך, לקוחות שרוצים מחיר זול, לקוחות שרוצים מחיר יקר, איכות או מחיר, כמה כסף יש ללקוחות שלך? מה יקרה אם תעלה מחיר? מה יקרה אם תבקש יותר כסף? האם התמחור נכון? ניתוח התנהגות לקוחות, הרגלי צריכה של לקוחות, איך לא לאבד לקוחות? ניתוח הרגלי רכישה של לקוחות, כמה כסף לבקש?
... האם להעלות את המחיר? איך להעלות את המחיר בלי לאבד לקוחות? מה יקרה אם אעלה את המחיר? ניתוח התנהגות צרכנים, שוקל להעלות מחיר, מה התקציב של הלקוח? להכיר את הלקוחות שלך, לקוחות שרוצים מחיר זול, לקוחות שרוצים מחיר יקר, איכות או מחיר, כמה כסף יש ללקוחות שלך? מה יקרה אם תעלה מחיר? מה יקרה אם תבקש יותר כסף? האם התמחור נכון? ניתוח התנהגות לקוחות, הרגלי צריכה של לקוחות, איך לא לאבד לקוחות? ניתוח הרגלי רכישה של לקוחות, כמה כסף לבקש? והפעם נסביר, איך לדעת האם אתה יכול להעלות את המחיר ללקוחות, בלי שתאבד לקוחות. ואיך לדעת כמה כסף יש ללקוחות שלך, ואיך אפשרי לנתח את ההתנהגות של הלקוחות שלך, כדי לדעת מה יקרה אם תעלה להם את המחיר, האם הם ... שוקל להעלות מחיר, איך אתה יכול לדעת איך זה ישפיע על הלקוחות שלך, האם זה יגרום לך לאבד לקוחות, או שאולי בכלל, זה יגרום ללקוחות לרכוש ממך יותר. כי אולי בכלל הלקוחות יחשבו שהמוצר הזה עוד יותר טוב, בגלל שהמחיר שלו יותר גבוה וכולי. ואיך אפשרי לדעת כמה כסף יש ללקוחות שלך וכולי. ויש לכך כל מיני תשובות. ואחת התשובות הולכת ... לדעת אם תעלה מחיר מה יקרה, האם תרוויח יותר או שתפסיד לקוחות, באפשרותך לנסות ליצור כמה חבילות של מוצרים, או כמה סוגים של מוצרים בתמחורים שונים ובאפשרותך לראות מה הלקוחות שלך רוכשים. האם הם רוכשים את המוצר הכי זול או את ... יותר זול ויותר יקר, אז אם תעשה את זה, תוכל לראות מה הלקוחות שלך רוכשים ממך ובהתאם לזה תוכל להעריך מה יקרה אם תעלה ... כי אם כאשר יש לך כמה מוצרים במחירים שונים, רוב הלקוחות שלך רוכשים את המוצרים הזולים, היותר זולים, רק את הזולים וכולי, הרי שזה אומר שהלקוחות הנוכחיים שלך, מחפשים כנראה את המוצר הכי זול. ולכן אם תעלה את המחיר, כנראה שתאבד לקוחות. אבל אם תראה שרוב הלקוחות שלך רוכשים את המוצר הכי יקר, או את המוצרים הכי יקרים ... שבעצם זה אומר, שאם תעלה את המחיר, הרי שלא תאבד את הלקוחות שלך, אלא תרוויח יותר כסף. במילים אחרות, כאשר אתה רוצה ... יותר רווחיים עבורך, אתה בעצם רוצה לדעת, מה יקרה עם הלקוחות שלך. ולשם כך אתה רוצה לדעת כמה כסף יש ללקוחות שלך, כמה הכסף חשוב ללקוחות שלך, האם ל
איך להביא לקוחות חדשים לעסק? איך למצוא לקוחות חדשים? האם להביא לקוחות חדשים? איך לשווק ללקוחות חדשים? איפה למצוא לקוחות חדשים? איך לעשות שיווק ללקוחות חדשים? איך להביא עוד לקוחות לעסק? האם לשפר את השיווק או את המכירות? איך להתחיל תהליך שיווקי? איך להגדיל את המכירות? בניית תהליך שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, הגדלת מכירות בעסק, פרופיל הלקוח שלך, ניתוח משפך שיווקי, איך להתחיל לעשות שיווק? איך לתכנן קמפיין שיווקי?
... להביא לקוחות חדשים לעסק? איך למצוא לקוחות חדשים? האם להביא לקוחות חדשים? איך לשווק ללקוחות חדשים? איפה למצוא לקוחות חדשים? איך לעשות שיווק ללקוחות חדשים? איך להביא עוד לקוחות לעסק? האם לשפר את השיווק או את המכירות? איך ... איך להגדיל את המכירות? בניית תהליך שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, הגדלת מכירות בעסק, פרופיל הלקוח שלך, ניתוח משפך שיווקי, איך להתחיל לעשות שיווק? איך לתכנן קמפיין שיווקי? וכאן אסביר, מה לעשות אם אתה רוצה להביא עוד לקוחות לעסק? ומה לעשות אם אתה רוצה לאתר עוד לקוחות חדשים לעסק? איך לגשת לזה? מאיפה להתחיל? איך לנתח את זה? אז ברמת העיקרון יהיה נכון לומר, שאם אתה רוצה להביא עוד לקוחות לעסק שלך, כנראה שאתה לא מרוצה מהמצב הנוכחי של הלקוחות שלך. כי או שאין לך מספיק לקוחות, או שיש לך מספיק לקוחות אבל אתה רוצה להעלות את המחיר ללקוחות שלך ומפחד לאבד לקוחות בגלל העלאת המחיר. כי אם היית חושב, שיש לך מספיק לקוחות שמשלמים לך את הסכום שאתה רוצה, כנראה שלא היית רוצה עוד לקוחות חדשים. ולכן יהיה נכון לומר, שאם אתה חושב על איך לאתר לקוחות חדשים, כנראה שבעצם אתה לא מרוצה מהמצב הקיים ואתה רוצה במהות, להרוויח עוד כסף. ולצורך העניין, אם היית מגלה שיטה, להישאר עם פחות לקוחות אבל להרוויח פי אלף כסף, כנראה שהיית מעדיף את זה, על פני להביא עוד לקוחות חדשי. ומהות האמירה שלי היא, שהצורך להביא לקוחות חדשים, הוא בעצם במהותו הצורך לעשות עוד כסף. ולכן כאשר אתה חושב להביא לקוחות חדשים, אתה צריך לדעת שברמת העיקרון יש לך כמה אפשרויות. 1 - להביא עוד לקוחות פוטנציאלים חדשים, שיהיו דומים ללקוחות הפוטנציאלים שיש לך היום. 2 - להביא לקוחות חדשים שיהיו שונים מהלקוחות הפוטנציאלים שיש לך היום. 3 - לשפר את תהליך המכירה שלך, ללקוחות הפוטנציאלים שכבר יש לך כיום, ולשפר את יחסי ההמרה שלך להפוך לקוחות פוטנציאלים ללקוחות חדשים. בכל אחד מהתרחישים האלו, אתה יכול לעשות ...
שיווק עצמי, לקוחות ממליצים, עדויות של לקוחות, איך לשווק את עצמך? איך לגרום ללקוחות להמליץ עליך? איך להשיג המלצות של לקוחות? איך לשווק את העסק שלך? איך ליצור לקוחות מרוצים? איך לגרום למישהו לקנות ממך? איך להשיג לקוחות?
שיווק עצמי, לקוחות ממליצים, עדויות של לקוחות, איך לשווק את עצמך? איך לגרום ללקוחות להמליץ עליך? איך להשיג המלצות של לקוחות? איך לשווק את העסק שלך? איך ליצור לקוחות מרוצים? איך לגרום למישהו לקנות ממך? איך להשיג לקוחות?
... עצמי, לקוחות ממליצים, עדויות של לקוחות, איך לשווק את עצמך? איך לגרום ללקוחות להמליץ עליך? איך להשיג המלצות של לקוחות? איך לשווק את העסק שלך? איך ליצור לקוחות מרוצים? איך לגרום למישהו לקנות ממך? איך להשיג לקוחות? למה עדויות של לקוחות לא תמיד אמינות? אחת השיטות הנפוצות בשיווק עצמי ובעסקים היא שימוש בעדויות והמלצות של לקוחות מרוצים, מתוך הנחה שזה יגרום ללקוחות חדשים לרצות לרכוש את המוצר או השירות שלך. אבל לפי אליעד כהן, השיטה הזו רחוקה להיות מושלמת, מכיוון שלקוחות אינטליגנטים ומודעים יודעים שקל מאוד לזייף עדויות של לקוחות. אפשר לשלם לאנשים שיגידו בדיוק מה שרוצים, לביים סרטונים או אפילו להמציא המלצות כתובות, כך שהאמינות של עדויות כאלו מוטלת בספק גדול מאוד. לכן, ההמלצות הטובות ביותר הן ... מאנשים שמכירים את הלקוח באופן אישי. אם חבר קרוב ימליץ לך על איש מקצוע מסוים, כנראה שתאמין להמלצה שלו הרבה יותר מאשר להמלצה אקראית באתר אינטרנט. מהן הרמות השונות בשיווק באמצעות המלצות? אליעד ... אמין. עדויות של לקוחות מרוצים: רמה אחת מעל המלצה עצמית, משום שכאן יש כביכול עדות של מישהו אחר. הבעיה היא שקל לזייף גם את ההמלצות הללו, ולכן עדיין לא מדובר ברמת אמינות גבוהה מאוד. המלצות מפה ... מתקדמת יותר. כאשר לקוח אמיתי שהיה מרוצה מהשירות שלך ממליץ עליך לחברים שלו, הם יאמינו לו כי הם מניחים שהוא לא ירצה לשקר להם. הלקוח ממליץ לעצמו עליך: זו הרמה הגבוהה ביותר בשיווק. זה קורה כשהלקוח קיבל ממך שירות כל כך טוב בעבר, שכאשר הוא זקוק שוב לשירות דומה, הוא פונה ישירות אליך בלי לחשוב פעמיים, פשוט כי הוא זוכר וממליץ לעצמו על החוויה החיובית שהיתה לו איתך. איך לגרום ללקוח להמליץ לעצמו עליך? השיטה היעילה ביותר שאליעד כהן מציע היא לתת ללקוח פוטנציאלי לחוות את המוצר או השירות שלך ללא תשלום מראש. הרעיון הוא פשוט: במקום להמליץ על עצמך או לנסות לשכנע אנשים שאתה הכי טוב, תן להם לגלות את זה בעצמם. כשלקוח מתנסה בשירות או במוצר שלך בחינם, הוא מרגיש באופן ישיר את הערך שאתה מעניק לו, וכך הוא מתחיל להמליץ לעצמו עליך. לדוגמה, אם אתה חשמלאי, במקום להסתפק בהצגת המלצות מלקוחות קודמים, תוכל לספק תוכן מועיל וחינמי כמו מדריכים וטיפים על התקנת מערכות חשמל, החלפת מנורות, וכדומה. הלקוח שיקרא את המידע הזה, כבר יקבל ממך ערך ממשי ויחווה את המקצועיות שלך באופן ישיר. בפעם הבאה שהוא יצטרך חשמלאי, הוא יבחר בך באופן טבעי, כי הוא כבר מכיר אותך דרך התוכן שסיפקת ... הטובה ביותר לשכנע לקוחות לקנות ממך היא לתת להם לחוות בעצמם את היתרונות של המוצר או השירות שלך, לפני שהם משלמים. כאשר הלקוח חווה את המוצר בעצמו, הוא למעשה נותן לעצמו המלצה המבוססת על ניסיון אישי, וזו המלצה שאי אפשר להתווכח איתה. שיטה זו עובדת כמעט בכל תחום, החל משירותים אישיים כמו יעוץ, ... בחינם, שייתנו ללקוח טעימה מהאיכות שאתה יכול להעניק לו. מהם היתרונות בשיטה זו? השיטה של מתן התנסות בחינם מעניקה לך כמה יתרונות משמעותיים: בניית אמון: הלקוח רואה באופן ישיר שאתה לא מפחד לתת לו להתנסות במוצר שלך, מה שמשדר ביטחון גבוה באיכות של המוצר או השירות שלך. יצירת מחויבות: כאשר הלקוח מקבל ערך אמיתי עוד לפני שהוא משלם, נוצרת אצלו תחושת מחויבות כלפיך, והוא מרגיש צורך להחזיר לך בעתיד על ידי רכישה אמיתית. הלקוח הופך ללקוח חוזר: אם הלקוח נהנה מהמוצר או השירות שלך עוד לפני ששילם, הסיכוי שיחזור אליך שוב ושוב בעתיד גדל משמעותית. הלקוח הופך למשווק שלך:
איך לגרום ללקוח להתמכר אליך? איך לגרום ללקוח להיות תלוי בך? לשמר לקוחות, איך לגרום ללקוח לחזור אליך? איך לגרום ללקוח לקנות שוב? איך לגרום ללקוח לא לעזוב אותך? שימור לקוחות, לקוחות חוזרים, אסטרטגיית שימור לקוחות, איך משמרים לקוחות?
איך לגרום ללקוח להתמכר אליך? איך לגרום ללקוח להיות תלוי בך? לשמר לקוחות, איך לגרום ללקוח לחזור אליך? איך לגרום ללקוח לקנות שוב? איך לגרום ללקוח לא לעזוב אותך? שימור לקוחות, לקוחות חוזרים, אסטרטגיית שימור לקוחות, איך משמרים לקוחות?
... לגרום ללקוח להתמכר אליך? איך לגרום ללקוח להיות תלוי בך? לשמר לקוחות, איך לגרום ללקוח לחזור אליך? איך לגרום ללקוח לקנות שוב? איך לגרום ללקוח לא לעזוב אותך? שימור לקוחות, לקוחות חוזרים, אסטרטגיית שימור לקוחות, איך משמרים לקוחות? מה עדיף למכור: מוצר מתכלה או מוצר שמחזיק לנצח? אליעד מסביר על אסטרטגיית שימור לקוחות באמצעות השוואה בין שני סוגים של מוצרים: האחד הוא מוצר מתכלה, כזה שהלקוח חייב לחזור ולקנות שוב ושוב, והשני הוא מוצר איכותי ועמיד, שהלקוח קונה פעם אחת ולא צריך לחזור יותר לעולם. כדוגמה פשוטה, אליעד משתמש בעגבניות. עגבניות רגילות הן מוצר מתכלה - הלקוח קונה אותן, אוכל אותן, וכשהן נגמרות הוא חייב לחזור ולקנות שוב. לעומת זאת, עגבניות קסם הן עגבניות מיוחדות שלעולם אינן נגמרות. לדוגמה, כאשר הלקוח מכניס את העגבנייה לתוך קופסה, הוא פותח אותה ומוצא שתי עגבניות חדשות, כך שלעולם לא יצטרך לחזור ולקנות שוב עגבניות. השאלה שאליעד מציג היא מה כדאי לכם למכור כלקוחות: את העגבנייה הרגילה או את עגבניית הקסם, שהלקוח לא יצטרך לקנות שוב? לכאורה, התשובה הפשוטה היא שהכי משתלם למכור מוצר מתכלה, כך שהלקוח תמיד יהיה תלוי בכם ויחזור לקנות שוב ושוב. ואכן, רוב החברות בשוק מעדיפות למכור מוצרים מתכלים או כאלה שמתוכננים מראש להתקלקל, כדי להבטיח שהלקוח יהיה תלוי בהן לאורך זמן. מדוע חברות מייצרות מוצרים עם תקלות מתוכננות? אליעד נותן דוגמה מהמציאות - חברות רבות מייצרות מוצרים כמו טלפונים או מחשבים, בכוונה תחילה שהם יתקלקלו לאחר תקופה מסוימת או יהפכו למיושנים במהרה. כך הלקוח חייב לשוב ולקנות את הגרסה החדשה של המוצר שוב ושוב. זו השיטה הנפוצה ביותר בשוק: לגרום ללקוח להיות תלוי בך באמצעות יצירת מוצרים נחותים או בעלי תקלה יזומה. האם כדאי למכור מוצר מושלם במחיר גבוה יותר? גישה אחרת ... לדוגמה, אם המוצר המתכלה עולה שקל, אז אפשר למכור מוצר איכותי במיוחד במחיר של מיליון שקלים, ולהסביר ללקוח שהוא לעולם לא יצטרך להחליף או לתקן אותו. עם זאת, החיסרון בשיטה זו הוא שהלקוחות לא תמיד יסכימו לשלם מחיר גבוה במיוחד, ולכן היא לא תמיד משתלמת. איך אליעד מציע לשמר לקוחות באמצעות מוצרים איכותיים? הגישה שאליעד עצמו ממליץ עליה שונה לחלוטין משתי השיטות הנפוצות שהוצגו קודם. לפי גישתו, אם אתם יכולים למכור ללקוח מוצר מושלם ועמיד - כדאי תמיד לעשות זאת, אפילו במחיר נמוך יותר מהמוצר המתכלה. במקום לגרום ללקוח להיות תלוי בכם באמצעות מוצרים פחות טובים, אליעד מציע ליצור תלות מסוג אחר לחלוטלין: תלות חיובית. התלות נוצרת לא מכיוון שהלקוח חייב לחזור ולקנות שוב מוצר גרוע או מוצר שהתקלקל, אלא מכיוון שהלקוח רוצה לחזור לקנות מכם מוצרים נוספים, בגלל שהמוצר הראשון שקנה מכם היה מושלם. לדוגמה, אם מכרתם ללקוח מוצר איכותי שאינו מתקלקל לעולם והוא היה מאוד מרוצה, הלקוח כבר ירגיש בטוח ואפילו ירצה לחזור אליכם כאשר יצטרך מוצר נוסף. ה
איך למצוא את העבודה הטובה ביותר? חיפוש לקוחות, איך להרוויח כמה שיותר כסף? חיפוש עבודה כשכיר, חיפוש עבודה כעצמאי, לחשוב כמו עצמאי, איך לסגור עסקה טובה? 2 סוגים של לקוחות, 2 סוגים של עסקאות עם לקוחות, היצע וביקוש עבודה, אימון לכסף
איך למצוא את העבודה הטובה ביותר? חיפוש לקוחות, איך להרוויח כמה שיותר כסף? חיפוש עבודה כשכיר, חיפוש עבודה כעצמאי, לחשוב כמו עצמאי, איך לסגור עסקה טובה? 2 סוגים של לקוחות, 2 סוגים של עסקאות עם לקוחות, היצע וביקוש עבודה, אימון לכסף
... למצוא את העבודה הטובה ביותר? חיפוש לקוחות, איך להרוויח כמה שיותר כסף? חיפוש עבודה כשכיר, חיפוש עבודה כעצמאי, לחשוב כמו עצמאי, איך לסגור עסקה טובה? 2 סוגים של לקוחות, 2 סוגים של עסקאות עם לקוחות, היצע וביקוש עבודה, אימון לכסף מה ההבדל בין חיפוש עבודה כשכיר לחיפוש לקוחות כעצמאי? כאשר משווים בין חיפוש עבודה כשכיר לבין חיפוש לקוחות כעצמאי, ישנן נקודות דמיון רבות אך גם הבדלים משמעותיים. אליעד כהן מסביר כיצד שתי הסיטואציות דומות מבחינת ... מבחינת סוגי ההתחייבויות. מהם שני סוגי העסקאות שחשוב להכיר כשעצמאי מחפש לקוחות? כשעצמאי מחפש לקוחות, עליו להבחין בין שני סוגים של עסקאות: עסקה שמגבילה את העצמאי מלעבוד עם לקוחות נוספים: למשל, חברת תוכנה שחותמת על פרויקט פיתוח שנתי ללקוח אחד, מתחייבת להקדיש לו את רוב משאביה ולא יכולה לשרת במקביל לקוחות נוספים באותה תקופה. עסקה שאינה מגבילה את העצמאי: כמו רופא שיניים שנותן טיפול חד - פעמי ללקוח. הרופא אמנם מוגבל בשעת הטיפול עצמו, אך מיד לאחר מכן הוא חופשי לקבוע מחיר חדש ולקבל לקוחות נוספים. ההבדל המרכזי הוא ברמת ההתחייבות: ככל שההתחייבות ארוכת טווח ומגבילה יותר, כך חשוב יותר שהתמחור ... לאורך זמן, כך החשיבות של הרווחיות עולה. הוא נותן דוגמה של מוכר בשוק: אם לקוח מבקש לקנות עגבניות בזול, והמוכר מוכר לו קילו אחד במחיר נמוך, זה לא משפיע מהותית על הרווח העתידי שלו, כי מיד אחר כך הוא יכול למכור את הקילו הבא במחיר גבוה יותר. לעומת זאת, אם לקוח דורש לקנות את כל הסחורה במחיר נמוך, המוכר מוגבל ואינו יכול להמשיך להרוויח מלקוחות אחרים. במצב כזה הרווחיות חשובה פי כמה, כי הוא מחויב לעסקה זו לאורך זמן. דוגמה נוספת שניתנת היא עצמאי ... ביותר להבטיח עסקה רווחית היא הגדלת הביקוש לשירותים שלך. ככל שיש יותר לקוחות פוטנציאליים, כך קטן הלחץ לסגור עסקה בכל מחיר וגדל הכוח של העצמאי לבחור את העסקאות המשתלמות ביותר. אליעד מדגים מקרה בו עצמאי עם מעט לקוחות נאלץ לקבל הצעות לא טובות פשוט כי אין לו ברירה. למשל, בונה אתרים שיסכים לקחת פרויקט גדול במחיר נמוך בגלל ... לחיפוש עבודה כשכיר? גם שכיר שמחפש עבודה נמצא במצב דומה מאוד לעצמאי שמחפש לקוח יחיד. כאשר שכיר מתקבל לעבודה, הוא בדרך כלל מפסיק לחפש הצעות אחרות. בפועל, הוא סוגר עסקה עם מעסיק יחיד ... ללא אפשרות לשפר משמעותית את מצבו. מהו המפתח האמיתי להצלחה בחיפוש עבודה ולקוחות? בשורה התחתונה, אליעד מדגיש שהמפתח להצלחה הן כשכיר והן כעצמאי הוא: להגדיל את הביקוש: ככל שיהיו יותר לקוחות פוטנציאליים או יותר הצעות עבודה, כך המחיר והתנאים יהיו טובים יותר. להימנע מהתחייבויות ארוכות טווח לא ... ממשיכים לחפש עבודה במקביל. עצמאים יכולים להתאים את עצמם יותר בקלות ללקוחות חדשים או להחליף עסקאות בתדירות גבוהה, בעוד ששכירים נוטים להישאר במקום העבודה לאורך זמן ארוך משמעותית. ... על תנאי עבודה ניהול קריירה לטווח ארוך ההבדל בין חיפוש עבודה כשכיר לחיפוש לקוחות כעצמאי כאשר מדברים על חיפוש עבודה כשכיר או חיפוש לקוחות כעצמאי, עולה השאלה: האם זה אותו תהליך? האם הכללים שחלים על חיפוש עבודה כשכיר תקפים גם למציאת לקוחות כעצמאי? ננסה להבין את ההבדלים והמשותף בין שני התהליכים. עצמאי שמחפש לקוחות - סוגי עסקאות עצמאי שמנהל עסק מחפש לקוחות כדי למכור להם את השירותים או המוצרים שלו. קיימים שני סוגים עיקריים של עסקאות עם לקוחות: לקוח שמגביל את העצמאי מלעבוד עם לקוחות אחרים - למשל, עסקה ארוכת טווח שמחייבת את העצמאי להקדיש את זמנו רק ללקוח אחד.
תלונות והמלצות, כמה ממליצים עליך? כמה מתלוננים עליך? תלונות על מישהו, המלצות על מישהו, מה אומרת כמות המתלוננים? מה אומרת כמות הממליצים? לקוחות ממליצים, לקוחות לא מרוצים, תלונות של לקוחות, המלצות של לקוחות, לקוחות מתלוננים
תלונות והמלצות, כמה ממליצים עליך? כמה מתלוננים עליך? תלונות על מישהו, המלצות על מישהו, מה אומרת כמות המתלוננים? מה אומרת כמות הממליצים? לקוחות ממליצים, לקוחות לא מרוצים, תלונות של לקוחות, המלצות של לקוחות, לקוחות מתלוננים
... מה אומרת כמות הממליצים? לקוחות ממליצים, לקוחות לא מרוצים, תלונות של לקוחות, המלצות של לקוחות, לקוחות מתלוננים האם כמות הממליצים או המתלוננים מעידה עליך ... לא אומר כמעט כלום. איך כמות הלקוחות משפיעה על ההמלצות או התלונות? אליעד מסביר שככל שתשרת יותר לקוחות, כך גם כמות הממליצים וגם כמות המתלוננים תגדל. לכן ... יש לך אלף תלונות מתוך אלפיים לקוחות בלבד, זו בעיה חמורה מאוד. באותו האופן, אם 60% מהלקוחות שלך מרוצים, זה יכול להיות מעולה אם הממוצע בענף הוא רק 30% לקוחות מרוצים. אך אם הממוצע בענף הוא 80%, אז 60% לקוחות מרוצים אצלך זה סימן רע. האם הסטטיסטיקה של ההמלצות או ... מה אחוז הממליצים מתוך כלל הלקוחות שלך? מה אחוז התלונות מתוך כלל הלקוחות שלך? מה הממוצע המקובל בענף שלך ביחס למספרים האלה? מי ... מה בעצם זה אומר? אם יש לך לקוח אחד שממליץ עליך, או שניים, או אפילו מאה ממליצים, האם ... לגבי תלונות? אם מתלונן עליך לקוח אחד, שניים או אפילו מאה, מה זה אומר עליך? האם העובדה ... האבסולוטית. אם בעסק שלך 50% מהלקוחות ממליצים עליך, אך בתחום שלך הממוצע הוא 80% לקוחות מרוצים - המצב לא מזהיר. מצד שני, אם 40% מהלקוחות שלך ממליצים, אך בממוצע בענף שלך רק 30% ממליצים - אתה ... יש לך אלף תלונות מתוך 2,000 לקוחות - זה בעייתי. מי ממליץ ומי מתלונן? עוד היבט חשוב הוא ...
העלאת מחירים ללקוחות, האם להעלות את המחיר ללקוחות? איך להעלות את המחיר ללקוחות? איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת מחיר? איבוד לקוחות והעלאת מחירים, האם כדאי להעלות את המחיר? כמה כסף לבקש מלקוחות? רוצה להעלות את המחיר, איך לא לאבד לקוחות בהעלאת מחיר? רוצה לבקש עוד כסף מלקוחות, תמחור העלאת מחיר, מחיר שונה ללקוחות שונים, מחיר שונה ללקוחות חדשים, אובדן לקוחות והעלאת מחירים, מה יקרה אם המחיר יעלה? מה יקרה אם אעלה מחירים?
... מחירים ללקוחות, האם להעלות את המחיר ללקוחות? איך להעלות את המחיר ללקוחות? איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת מחיר? איבוד לקוחות והעלאת מחירים, האם כדאי להעלות את המחיר? כמה כסף לבקש מלקוחות? רוצה להעלות את המחיר, איך לא לאבד לקוחות בהעלאת מחיר? רוצה לבקש עוד כסף מלקוחות, תמחור העלאת מחיר, מחיר שונה ללקוחות שונים, מחיר שונה ללקוחות חדשים, אובדן לקוחות והעלאת מחירים, מה יקרה אם המחיר יעלה? מה יקרה אם אעלה מחירים? וכאן אסביר עוד שיקול שצריכים לקחת בחשבון, כאשר שוקלים להעלות את המחיר ללקוחות וכאשר שוקלים לעשות העלאת מחירים. ואסביר, איך לדעת האם כדאי להעלות את המחיר? איך לא לאבד לקוחות כאשר מעלים את המחיר? איך לדעת האם הלקוחות יעזבו אותך אם תעלה את המחיר? ואיזה שיקולים לקחת בחשבון כאשר רוצים להעלות מחיר ללקוח? אז ברמת העיקרון יש בזה כל מיני שיקולים וכל מקרה לגופו. ובנוסף באופן כללי ... עוד כמה שאלות שצריכים לשאול וכמה אפשרויות פעולה שצריכים לקחת בחשבון, כאשר שוקלים האם להעלות את המחיר ללקוחות. אז כאשר שוקלים להעלות מחיר ללקוחות, צריכים לנסות להעריך 1 - כמה לקוחות יעזבו בעקבות העלאת המחיר? 2 - מה הנזק הכלכלי ואובדן הרווח שיגרם מכך שלקוחות קיימים יעזבו? 3 - כמה תוספת רווח תהיה מהלקוחות הקיימים שיישארו למרות העלאת המחיר. התשובות לשאלות האלו יכולות לתת נקודת מבט מהירה, לגבי האם כדאי או לא כדאי להעלות את המחיר בצורה הפשוטה ביותר. כי יתכן שלא יעזבו הרבה לקוחות. והלקוחות שיישארו במחיר החדש, הרווח שתקבל מהם, גדול יותר מהנזק שיגרם מכך שלקוחות יעזבו אותך. בטווח המיידי הבינוני ארוך וכולי. ולכן אם הרווח שיישאר לך מהלקוחות שיישארו איתך, גדול מההפסד הכספי שיגרם לך מהלקוחות שיעזבו אותך, על פניו, נראה שיש היגיון להעלות מחיר. ולמה לא בוודאות אלא רק יש היגיון בלבד? כי יתכן שבטווח הבינוני ארוך עוד לקוחות יעזבו אותך. ויתכן גם שאתה רוצה להרוויח עוד כסף, שאותו תצטרך להרוויח באמצעות גיוס לקוחות חדשים. ואולי העלאת המחיר תפגע בגיוס לקוחות חדשים. אבל זה עוד עניין. בכל מקרה, אם הרווח שיישאר לך אחרי שלקוחות יעזבו אותך בגלל העלאת המחיר, גדול מההפסד שיגרם לך מכך שלקוחות יעזבו אותך, הרי שבפשוטם של דברים, יש היגיון להעלות מחיר. אבל מה אם יתכן ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מתי לא לדבר עם הלקוח על הכאב של הלקוח? מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצורך שלו? מתי לא לדבר עם הלקוח על מה שחשוב ללקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצרכים של הלקוח? מתי ליצור ללקוח כאב חדש? מתי ליצור ללקוח רצון חדש? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך? איך לגרום ללקוח לא לקנות מהמתחרים? מה הסיבה של הלקוח? מתי ליצור כאב ללקוח? הכאב המקורי של הלקוח, הכאב החדש של הלקוח, איתור צרכי לקוח, איך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: לקוחות, האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה המשמעות של החיים? האם לדומם יש תודעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? איך להנות בחיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות מאושר? האם יש בחירה חופשית? האם אפשר לדעת הכל ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לקוחות, איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך לשתול מחשבות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחנך ילדים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור אהבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא ייעוץ נפשי, אימון אישי לילדים נוער והורים, קואצר לזוגיות בנושא לקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3906 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 12:41:32 - wesi1