... אותו להסתכל על המציאות מנקודת מבט סובייקטיבית, שמסתכלת על היתרונות
היחסיים שיש בביצוע העסקה, יותר מאשר על החסרונות
היחסיים שיש בביצוע העסקה. וכל תהליכי המכירה שיש ... על המציאות מנקודת מבט סובייקטיבית ומוגדרת, שרואה יותר טוב את היתרונות
היחסיים, שיהיו לו מביצוע העסקה, יותר מאשר את החסרונות
היחסיים, שיהיו לו מביצוע העסקה. וכך גם המצב בדיוק, ... נקודת המבט שלו על המציאות. באמצעות זה שהוא מסתכל טוב יותר על היתרונות
היחסיים, שיש בנקודת המבט שרוצים שהוא יסתכל על ... עין ושהוא לא יסתכל על נקודת המבט, שממנה רואים טוב יותר, את החסרונות
היחסיים שיש בנקודת המבט הנגדית. ונסכם: מכירה של מוצר ... לפי מה שהוא מבין, הרי שבעצם, בכך מנסים לגרום לו, להסתכל על היתרונות
היחסיים, יותר מאשר על החסרונות
היחסיים, שיש באותו הרעיון, שאומר שכדאי לו לרכוש את המוצר. שזאת נקודת מבט
יחסית, אך לא מוחלטת. ובעצם, כל שיטות המכירה וכל ... נכון יותר מאשר רעיון אחר. על ידי זה שהוא יראה טוב יותר את היתרונות
היחסיים של אותו הדבר, ויראה פחות טוב, את החסרונות
היחסיים של אותו הדבר. וכל הטכניקות, הן בעצם דרכים, ... שהתועלת, גדולה מהעלות. וזה קורה, על ידי זה שהם רואים את היתרונות
היחסיים שיש באותה העסקה, יותר טוב ממה שהם רואים את החסרונות
היחסיים , שיש באותה העסקה. וכאן בספר, אני מבאר את ... טכניקות ואסטרטגיות שונות, איך לגרום לאדם לראות טוב יותר, את היתרונות
היחסיים שיש בנקודת מבט כלשהי, שתגרום לעסקה להתבצע ...