... על מפלצות. אך הוא מוסיף שגם ללא סיפורים מפורשים, ילדים יכולים לפתח פחד ממפלצת רק מתוך
הדמיון שלהם. ילדים משלימים מידע חסר בעזרת
דמיונם, שיכול להיות פעיל מאוד, וכך נוצרים פחדים
דמיוניים, כגון פחד ממפלצות מתחת למיטה. הילד לא יודע להבחין עדיין בין
דמיון למציאות באופן ברור, וכאשר חסר לו מידע, הוא משלים אותו בהשערות שעלולות להיות מפחידות. מה גורם לילד שלא פחד בעבר להתחיל ... שילדים חוששים מהם, פשוט כי הם כבר הספיקו לצבור ידע וניסיון, ולהבין את ההבדלים בין
דמיון למציאות. מבוגרים מסוגלים להעריך הסתברויות וסיכונים בצורה יותר מציאותית, ולכן הפחד אצלם פחות מוגזם. למשל, מבוגר יודע ... את הסיכון וגם את האפשרות להרגיע את עצמו. לתת לילד דוגמאות לכך שיש דברים שמפחידים רק
בדמיון, ולהראות לו שבמציאות הסיכוי שמשהו רע יקרה הוא נמוך. להזכיר לילד שחרדה היא טבעית, אבל תמיד יש דרך להתמודד איתה בעזרת ... קיימים ואיך אפשר לאזן אותם בצורה הגיונית. איך להרגיע פחדים של ילדים? התמודדות עם פחד
מדמיון ומציאות פחד ממפלצות ומתחת למיטה פיתוח חשיבה מאזנת מול חרדות למה ילדים מפחדים יותר ממבוגרים? איך לעזור לילד להתמודד עם ... ואז הוא קולט מסר שעליו לפחד מהן. אולם לפעמים גם בלי סיפורים מפורשים, ילד מפתח פחד
דמיוני פשוט משום
שדמיונו פעיל מאוד, והוא משלים מידע חסר בהשערות מאיימות. מנגנון הפחד אצל ילדים פועל בצורה חזקה כי אין להם עדיין את הכלים להבחין בין
דמיון מוחלט לבין מציאות מוגדרת. כיצד דף חלק משפיע על מנגנון הפחד אצל ילדים? הדימוי של ילד כדף חלק מדגיש שאין לו עדיין את כל ... ובחששותיו, ואז להציע לו הסתכלות מרגיעה. איך להרגיע פחדים של ילדים התמודדות עם פחד
מדמיון ומציאות פחד ממפלצות ומתחת למיטה פיתוח חשיבה מאזנת מול חרדות עכשיו בא נדבר על ילדים יש תופעה שילדים לפעמים יש להם חרדות ... אליעד: לא יודע תכף נגלה הלאה מה אתה אומר? ש: הוא כאילו אין אצלו את ההבדל הברור בין
דמיון למציאות וגם הוא לא יודע גם איך הדברים בדיוק עובדים מראים לו בדיוק את ההיגיון של איך הדברים עובדים בדיוק ואז הוא קצת מנסה להשלים את זה עם
דמיון כזה. אליעד: אני אומר יש פה את התופעה הבאה הילד נולד הוא לא מפחד מכלום בסדר ואז הוא נגיד מאוד נפרז ואז הוא מתחיל ללמוד ... הפרעה אבל בעיקרון כילד הוא פתאום מפחד המון למה מה הסיבה. ש: הסיבה שהוא כאילו עולם
הדמיון שלו עובד שעות נוספות הוא משלים את הידע שחסר לו. אליעד: לא כולם עולם
הדמיון שלהם עובד שעות נוספות. ש: לא אבל הידע שהוא בין סיבתיות הסיבתיות כאילו הוא משלים את מה שחסר לו כידע. אליעד: אבל אני אתן ...