אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה טיפים לניהול שיחה, איך לשלול דעה של מישהו? איך לא להסכים עם מישהו? איך להעביר ביקורת? איך לבטא את עצמך? איך לא לפגוע במישהו? איך לדבר בנימוס? איך לדבר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
6:32טיפים לניהול שיחה, איך לשלול דעה של מישהו? איך לא להסכים עם מישהו? איך להעביר ביקורת? איך לבטא את עצמך? איך לא לפגוע במישהו? איך לדבר בנימוס? איך לדבר בכבוד? איך לכבד מישהו? NLP
איך לשלול דעה של מישהו בלי לפגוע בו?

כאשר מנהלים שיחה עם אדם אחר ומעוניינים לשלול דעה שהוא מביע, חשוב להבחין קודם כל בין שלילת עובדה לבין שלילת פירוש או דעה סובייקטיבית. אליעד כהן מסביר שיש הבדל מהותי בין שני המקרים הללו, וכי ההתייחסות אליהם צריכה להיות שונה.

מה ההבדל בין שלילת עובדה לשלילת פירוש?

שלילת עובדה מתרחשת כאשר אדם טוען משהו שהוא מציאותי, מוחשי, וניתן לבדיקה מיידית. לדוגמה, אם אדם אומר "יש פה שולחן", ואתה רואה שאין שולחן, אז לגיטימי לחלוטין להגיד לו "לא נכון, אין פה שולחן", כי זו עובדה אובייקטיבית. לעומת זאת, שלילת פירוש מתרחשת כאשר האדם מביע דעה סובייקטיבית, לדוגמה: "יש פה שולחן יפה". במקרה זה, יופי הוא עניין של טעם אישי ופירוש אישי, ולכן, לפי אליעד כהן, נכון יותר להגיד "לדעתי השולחן לא יפה" במקום להגיד "לא נכון, השולחן לא יפה". כאשר אתה מבטא את ההתנגדות שלך לפירוש באופן סובייקטיבי, זה נתפס יותר מכבד ומנומס.

איך להיות מנומס כשאתה לא מסכים עם מישהו?

אליעד מדגיש כי מבחינה תרבותית ונימוסית, לא לגיטימי לחלוטין לשלול פירוש בצורה מוחלטת ופוגעת, משום שהדעה של האדם האחר מבטאת את החוויה הסובייקטיבית שלו. אם אתה אומר למישהו "לא נכון" באופן מוחלט על פירוש שלו, אתה בעצם מבטל את החוויה האישית שלו, מה שיכול להוביל לפגיעה רגשית מיותרת. לעומת זאת, כאשר אתה אומר "לדעתי זה אחרת", אתה מאפשר מרחב של דיאלוג והבנה הדדית, ונותן תחושה של כבוד כלפי החוויה האישית של הצד השני.

מתי כן לגיטימי לשלול דעה של מישהו באופן מוחלט?

ישנם מקרים מסוימים שבהם אליעד מציין כי ניתן לשלול פירוש באופן מוחלט. מקרים אלה קורים כאשר המטרה היא לעזור לאדם אחר להשתחרר מפירוש שלילי הפוגע בו. למשל, אם מישהי חושבת על עצמה "אני מכוערת", במקרה כזה, אמירת "זה לא נכון, את לא מכוערת" תהיה לגיטימית, כיוון שהכוונה שלך חיובית וברורה - לשחרר אותה מהסבל שהמחשבה הזו יוצרת אצלה. במקרה זה, שלילת הפירוש היא חיובית ויש לה מטרה טובה.

איך להעביר ביקורת בדרך נכונה ומכבדת?

כאשר אדם מעביר ביקורת, אליעד כהן מציע להשתמש בניסוח הסובייקטיבי ("לדעתי") כדי להימנע מיצירת קונפליקט או תחושת פגיעה. לדוגמה, אם מישהו מגיש לך עוגה שאתה לא אוהב, במקום לומר "העוגה לא טעימה", יש לומר "לדעתי העוגה לא טעימה". בכך, הביקורת נתפסת כסובייקטיבית ופחות מאיימת או פוגעת.

מתי מותר להשתמש בביקורת תקיפה?

אם מישהו תוקף את דעתך בצורה מוחלטת, אליעד כהן מסביר כי במצב כזה יש לגיטימציה להגיב גם בצורה יותר תקיפה. לדוגמה, אם אדם אומר לך "השולחן שקנית לא יפה, למה קנית אותו?", הוא בעצם תוקף את הפירוש שלך באופן מוחלט. במקרה כזה, אתה יכול להגיב באופן מוחלט בעצמך, ולומר "השולחן הזה הוא הכי יפה בעולם, ולדעתי הוא יפה מאוד". זאת משום שאתה משיב באותה רמה של ביקורתיות ותוקפנות שהופעלה כלפיך.

איך לבטא את עצמך מבלי לפגוע באחרים?

אליעד מדגיש את החשיבות של תשומת הלב לא רק למה אומרים, אלא גם לאיך אומרים את זה. שימוש בביטויים כמו "לדעתי", "נראה לי", "יכול להיות ש", "אולי" וכדומה, נותן תחושה של כבוד והערכה לצד השני, ומונע ממנו להיפגע. ככל שמוסיפים יותר מילים המרככות את הביטוי (כמו "נראה לי שאולי"), כך אתה משדר פתיחות רבה יותר כלפי האפשרות שהצד השני ירגיש פחות מאוים ויותר מקובל בשיחה.

איך לשמור על נימוס ועל כבוד בשיחה?

על פי אליעד, חשוב מאוד לשמור על איזון בשיחה בין הבעת דעה עצמאית לבין כבוד והערכה כלפי האדם שאיתו מדברים. הוא מדגיש את הצורך לשמור על כבוד גם כשלא מסכימים, ומזכיר שגישה זו יוצרת יחסים טובים ובריאים יותר בין בני אדם. כאשר שומרים על נימוס וכבוד, הסיכוי להגיע להבנה הדדית ולפתרון קונפליקטים בצורה בריאה גדל משמעותית.
אהבה דעה סובייקטיבית בחורה פירוש או עובדה הבדל בין פירוש לעובדה איך לכבד מישהו איך לבטא חוויה סובייקטיבית לאיים איומים תקיפה nlp אגו איך לא להסכים עם מישהו איך לא לפגוע במישהו איך לבטא איך לבטא את עצמי איך לבטא את עצמך איך לדבר איך לדבר בכבוד איך לדבר בנימוס איך להעביר איך להעביר ביקורת איך לכבד מישהו איך לשלול דעה של מישהו ביקורת ביקורתיות דעה של מישהו טיפים טיפים לניהול טיפים לניהול שיחה כבוד לא להסכים עם מישהו לא לפגוע בה לא לפגוע בו לא לפגוע במישהו לא לפגוע במישהי לבטא לבטא את עצמי לבטא את עצמך לדבר לדבר בכבוד לדבר בנימוס להסכים להסכים עם מישהו להעביר להעביר ביקורת לכבד מישהו לנהל לנהל שיחה לפגוע לפגוע במישהו לפתח שיחה לשלול דעה של מישהו מנהל ניהול ניהול שיחה ניהול שיחות נימוס נלפ פיתוח שיחה שיחה
להיות חזק או חלש במשא ומתן, אסטרטגיות משא ומתן, לשדר שאתה חזק, לשדר שאתה חלש, טקטיקות משא ומתן, טיפים לניהול משא ומתן, איך לנהל משא ומתן? להצליח במשא ומתן, שיטות שכנוע
להיות חזק או חלש במשא ומתן, אסטרטגיות משא ומתן, לשדר שאתה חזק, לשדר שאתה חלש, טקטיקות משא ומתן, טיפים לניהול משא ומתן, איך לנהל משא ומתן? להצליח במשא ומתן, שיטות שכנוע
... לשדר שאתה חלש, טקטיקות משא ומתן, טיפים לניהול משא ומתן, איך לנהל משא ומתן? להצליח במשא ומתן, שיטות שכנוע איך לשדר שאתה חזק במשא ומתן? בתהליך של ניהול משא ומתן, מערכת היחסים תמיד בנויה מדינמיקה של חזק וחלש. בטבע קיים העיקרון של החזק שולט, והחלש נכנע. אליעד כהן מסביר שבעולם המשא ומתן ... כי הוא בעצם קובע עובדה שהאחר נאלץ להסכים לה. מה ההבדל בין לבקש לבין לקבוע עובדה במשא ומתן? כאשר אתה מבקש רשות או טובה, אתה באופן אוטומטי מסומן כחלש, משום שאתה זקוק לאישורו של האחר. ... אם השני יסכים באופן מיידי. איך להסכים לבקשת האחר מבלי להיתפס כחלש? כאשר אדם משנה תנאים של חוזה או פגישה ואתה מסכים איתו מיד, אתה משדר חולשה כי הוא קבע לך מה לעשות. אבל כדי לשדר ... תגיד משהו כמו אני מוכן להתחשב בך ולהסכים לדחות את זה בשבוע, אתה משדר שאתה החזק ושהצד השני הוא החלש כי אתה מתחשב בו. איך להגיב כשהצד השני מנסה לשדר שהוא החזק? כשמישהו משנה פרט מסוים ... בעצם אתה החזק, כי הצלחת לגרום לו להסכים איתך. מה לעשות כשהצד השני משנה פרטים בחוזה? כאשר הצד השני רוצה לדחות חתימה על חוזה, תציע דחייה אפילו ארוכה יותר. לדוגמה, אם הוא רוצה לדחות ... שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת עוד טיפ בנושא של ניהול משא ומתן ובנושא של מערכות יחסים כאלה ואחרות, אוקי והטיפ מתעסק בנושא של חלש וחזק. מה זאת אומרת חלש וחזק? בטבע שלנו יש כוחות חלשים וכוחות ... שורד, אוקי ולכן כאשר לדוגמה נגיד מנהלים משא ומתן עם מישהו ואותו בן אדם, אני אתן את הדוגמה הכי כאילו שנראית טריוויאלית כביכול אין לה שום משמעות נגיד שני אנשים החליטו לקבוע ... הוא קבע לך מה לעשות. זאת לא הייתה הסכמה הדדית אם שני אנשים ישבו דיברו מתי להיפגש ב - 14:00 ואחד אמר בוא ניפגש ב - 14:30, אם שתי האנשים אמרו בוא ניפגש בתל אביב ואחד מהאנשים אמר לא ... בקשה ואתה הולך להיעתר לבקשה שלו להסכים לבקשה שלו מה תעשה כדי לשדר שאתה לא חלש שמסכים עם החזק אלא חזק שמסכים עם החלש או חזק שמסכים עם החזק, מה תעשה? מה שאתה צריך לעשות זה אחת ... פה החזק אני פה מחליט ואני בוחר להסכים איתך, זה לא אני חייב להסכים איתך, אני בוחר להסכים איתך. אוקי זה היבט ראשון איך כאשר מישהו משנה משהו והוא מנסה לשדר מנסה בין במודע ובין לזה שהוא לא מודע לשדר שהוא חזק איך להתגונן מזה, תשדר לו שאתה בוחר להסכים איתו ולא שאתה חייב להסכים איתו זה היבט אחד. היבט שני לדוגמה זה ברגע שמישהו אומר לך בוא תסכים איתי אז צריך לוודא שאתה משדר לו שזה שאתה מסכים איתו זה לא דופק אותך בשום ... דפקתי אותו אני החזק תראה הוא הסכים איתי למרות שזה לא נוח לו. שימו לב החלש מסכים עם החזק כשזה לא נוח לחלש אם החזק רוצה משהו והחלש רוצה משהו ולחלש זה לא נוח, מי יצליח בסוף? ... עכשיו מה זה בעצם אומר? בזה שהוא הסכים לפגוש אותך אתה היית החזק, מה זאת אומרת אתה היית החזק? כי אתה בעצם החלטת לו לא הוא החליט לך או לדוגמה נגיד שמישהו אומר יש איזה חוזה מסוים ... לא טוב לך ההחלטה שהוחלטה ההסכם שהוסכם הוא לא טוב לך אבל הוא טוב לצד השני ואתה עושה את זה בלית ברירה בלי בחירה חופשית בשביל שיהיה טוב לשני. יש פה גם תרכיב של בחירה חופשית החזק ... עכשיו שימו לב העובדה היא שהוא הסכים איתו, למה הוא הסכים איתו הוא הסכים איתו כחלש או כחזק? עכשיו ניתן להציג את הסיפור הזה כאילו החזק ויתר לחלש והסכים איתו וניתן לומר לא החלש נכנע לחזק והסכים איתו וניתן לומר בכלל החזק החליט לחלש מה לעשות, ניתן לראות את זה בהרבה דרכים אבל העובדה היא אחת העובדה היא שבסוף הוא הסכים איתו, למה הוא הסכים איתו זה כבר פירוש ולכן כשרואים איזו סיטואציה ומנתחים אותה צריך לשים טוב טוב למניעים הפורמליים והלא פורמאליים של האירוע. כי אם מישהו עושה ...
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים , איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים איך אפשר לדעת אם העובדים באמת הבינו את מה שהסברת להם? כאשר מנהל מסביר משהו לעובדים שלו, השלב הראשון לבדוק אם העובד הבין הוא פשוט לשאול ... טוב יותר את ההנחיות אינה נכונה בהכרח. הוא מציין כי עובד אינטליגנטי יבין מה לעשות גם אם הוא עייף או לא נכח בישיבה, בעוד עובד שאינו מחובר לצורת החשיבה של המנהל לא יבין גם אם יהיה נוכח וערני לחלוטין. לפי אליעד, הבנת העובד תלויה בראש ובראשונה ביכולת שלו להתחבר לתפיסת העולם של המנהל ולא בערנות בלבד. כיצד ניתן להעריך מראש אם העובדים יבצעו את מה שהבינו? ... היה לך יותר קל? וכך להגיע לתובנות לגבי המניעים האמיתיים שלו. מה לעשות כשהעובד אינו משתף פעולה בתחקור? אליעד מדגיש שאם העובד מגיב באי - רצון לתחקור, על המנהל להבהיר לו את קיומו של אינטרס משותף ביניהם. למשל, אם העובד אומר אין לי כוח לענות על שאלות, המנהל יכול להשיב לו אני מבין, אבל אתה מבין שזה משפיע על שנינו? וכך לחשוף את העובד לחשיבות ההדדית של העניין, ולהפוך את אי - הרצון לשיתוף פעולה מודע. איך לנהל עובדים ביעילות? איך לוודא שהעובדים מבינים? שיטות לשכנוע עובדים איך לגרום לעובדים להקשיב לך? ניהול עובדים בצורה נכונה מה לעשות כשעובד לא מקשיב? איך למנוע טעויות של ... ככה וככה סתם דוגמה אם הוא כל הזמן אומר אם ככה וככה אז אתה אומר רגע למה הוא אומר אם אבל אמרו לו שצריך לעשות מה הוא לא מבין שהוא יעשה את זה מחר למה כל הזמן לדבר במטאפורה לדוגמה אתה מבין אבל אם הוא אומר אני אעשה מחר ככה וככה אז יש ... צריך לדעת אם אני צריך לשים מישהו שיבדוק אותו. ש: בדיוק יש אנשים שגר ושכח מה שנקרא אתה יודע שהם יעשו ויש אנשים שיהפכו את הכל. אליעד: תראה אז מה האמת שלפי שיחה טכנית עם הבן אדם של מה הבנת אתה לא יכול לדעת במאה אחוז מה יהיה אין לך ... ואז הוא חותך משהו אחר ואז אתה אומר לו תגיד לי למה חתכת את זה הוא אומר לך לא שמתי לב שזה לא במקום הנכון. מה האמת שהוא לא שם לב אבל הוא לא עשה במזיד כדי לפגוע נכון זה ההיגיון ואז אתה אומר לו אוקי תגיד לי וכשאני ביקשתי שתשים לב ...
מערכות יחסים, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים, אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן, גיוס משקיע, איך לעשות פרזנטציה?
מערכות יחסים, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים, אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן, גיוס משקיע, איך לעשות פרזנטציה?
... יחסים, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים , איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים, אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן, גיוס משקיע, איך לעשות פרזנטציה? איך להתמודד נכון עם בעיות טכניות בצוות? כאשר אנחנו נתקלים בבעיות טכניות בעבודה או בחיים האישיים, האינסטינקט ... השקה בין האינטרסים שלך ושל האדם ממנו אתה מבקש עזרה. אליעד נותן דוגמה ממשית לפרזנטציה למשקיע: לפני שאתה מתחיל להציג את המוצר או הרעיון שלך, חשוב קודם כל לתת למשקיע לדבר על עצמו. כשהמשקיע מדבר על עצמו, אתה יכול להבין מה חשוב לו, מה חסר לו, כיצד הוא תופס את עצמו ומהן המטרות שלו. כך, לאחר מכן תוכל לחבר את הסיפור שלך והבקשה שלך לאינטרסים האישיים של אותו אדם. איך מנהלים עובדים בצורה יעילה? ניהול עובדים אינו עניין טכני בלבד. אליעד מסביר שכדי לנהל עובדים בצורה אפקטיבית, צריך להסתכל על העובדים כעל בני אדם עם צרכים ואינטרסים, ולא רק כעל כלי עבודה או אמצעי להשגת יעדים עסקיים. הוא נותן דוגמה ברורה לכך: אם עובד לא מבצע את העבודה כמו שצריך, מנהל שלא מבין את הנקודה האנושית ינסה לפתור את הבעיה בעזרת הכשרה טכנית נוספת או לחץ. אך הגישה הזו לא תמיד תעבוד. לעומת זאת, אם המנהל ינסה להבין לעומק מה מניע את העובד, מה חסר לו ומה הצרכים הרגשיים שלו, יהיה קל יותר להוביל את העובד לבצע את המשימה בהצלחה. לדוגמה, אם לעובד חשוב להרגיש משמעות או שייכות, אז אפשר לספק לו את ההרגשה הזו במסגרת העבודה. עובד שירגיש שהמנהל מבין אותו ומתחשב בו, ייתן הרבה יותר מעצמו למשימות ויהיה נאמן יותר לארגון. לכן, הבנת הצרכים האנושיים של העובדים היא הדרך האמיתית להצלחה עסקית. הקשר בין דינמיקה אנושית להצלחה עסקית הצלחה עסקית תלויה בדינמיקה האנושית שבין אנשים בצוות. אליעד מציין כי עובדים הם לא רובוטים. כאשר מנהלים מתייחסים לעובדים בצורה טכנית בלבד - כאילו הם רק אמצעי להשגת מטרות - נוצרת בעיה. במקום זאת, צריך להבין שעובדים הם אנשים שמחפשים משמעות, שייכות, הכרה ותמיכה. אליעד ממליץ למנהלים להתמקד ביצירת קשרים חיוביים ומשמעותיים עם העובדים. הדרך לעשות זאת היא להבין באמת את מה שמניע אותם. למשל, הוא נותן דוגמה שאדם יהיה מוכן לעזוב עבודה שמשלמים לו בה טוב מאוד אם בנו או בתו זקוקים לו. זה מלמד אותנו שהרגש והקשר הרגשי חזקים יותר אפילו מהתגמול הכספי. לפיכך, אם מנהל יצליח לגרום לעובדים שלו לאהוב אותו ולהתחבר אליו רגשית - באופן דומה לאופן שבו הם מתחברים למשפחה שלהם - רוב הבעיות הניהוליות והמקצועיות ייעלמו מאליהן. איך לנהל משא ומתן מוצלח ולגייס משקיעים? כאשר מנהלים משא ומתן או מנסים לגייס משקיע, חשוב מאוד להבין מה האינטרס האישי של האדם השני. אליעד מציין כי הטעות הנפוצה היא להתחיל מיד לדבר על עצמך ועל הצורך שלך. הגישה הנכונה יותר היא לתת קודם לצד השני לדבר ולספר על עצמו. בצורה זו אתה לומד את נקודות המפתח שלו, את החששות, את החוסרים ואת מה שבאמת חשוב לו. רק לאחר שאתה מבין את נקודת המבט של האדם האחר, אתה יכול ... משקיעים, לשכנוע עובדים או לכל מצב שבו אתה צריך לשכנע אחרים לשתף איתך פעולה. ההבנה של הצרכים האנושיים של הצד השני היא זו שתאפשר לך להצליח בכל אינטראקציה. איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן איך לעשות פרזנטציה? מהי הדרך הנכונה להתמודד עם בעיות טכניות וקשיים בעבודת צוות? במהלך ההרצאה, אליעד מציין את החשיבות בהבנת הבעיה באופן עמוק ... מבקשים עזרה מאדם אחר, אנחנו צריכים קודם כל להבין מה האינטרס שלו. אם נשקול את היתרונות שבפניו בצורה כנה, יהיה סיכוי גבוה יותר שיקבל את עזרתנו. זהו עיקרון חשוב בניהול עובדים וביצירת קשרים עסקיים. מהו החיבור האמיתי בין ניהול עובדים והצלחה עסקית? הבהרת הבעיה האנושית היא חלק חשוב בהבנת כיצד לנהל עובדים בצורה אפקטיבית. אליעד מציין שבמקרים רבים, כאשר עובדים לא מבצעים משימות, הבעיה לא טמונה בהבנה של העבודה או במיומנויות טכניות. פעמים רבות, מדובר ... שנתן אליעד הייתה איך שגורם לאדם לעבוד בסביבה עסקית היא להבין מה מניע אותו - וכיצד נוכל לעזור לו להשיג את הצרכים והיעדים שלו. הדינמיקה האנושית משחקת תפקיד מרכזי בניהול עובדים. לעיתים יש צורך לראות את העובד כאדם שמחפש לא רק תשלום כספי, אלא גם משמעות ותמיכה. אם נצליח ליצור קשר חיובי שיתמקד בצרכים האנושיים של העובד, יהיה ... הסיטואציה. אם נתמקד בהבנת הזווית האנושית של הבעיה, נוכל ליצור קשרים שמאפשרים לעובדים, ללקוחות או לשותפים לפתח אמון ולהגיב בצורה שתסייע בהתגברות על האתגרים. איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים איך להשפיע על אנשים?
אימון למנהלים, איך לנהל מנהלים? איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, עקיפת סמכות בעבודה, עקיפת סמכויות, האצלת סמכויות, טעויות בניהול עובדים, להאציל סמכויות, נתינת אחריות, הכשרת מנהלים, טיפים לניהול עובדים
אימון למנהלים, איך לנהל מנהלים? איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, עקיפת סמכות בעבודה, עקיפת סמכויות, האצלת סמכויות, טעויות בניהול עובדים, להאציל סמכויות, נתינת אחריות, הכשרת מנהלים, טיפים לניהול עובדים
... למנהלים, איך לנהל מנהלים? איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, עקיפת סמכות בעבודה, עקיפת סמכויות, האצלת סמכויות, טעויות בניהול עובדים, להאציל סמכויות, נתינת אחריות, הכשרת מנהלים, טיפים לניהול עובדים מה קורה כשמנהלים עוקפים את הסמכויות של מנהלים אחרים? אליעד כהן מסביר שישנן טעויות נפוצות בארגונים, שבהן מנהלים בכירים או בעלי עסקים עוקפים סמכויות של המנהלים הזוטרים או האחראים הישירים לעובדים. אליעד מתאר מצב שבו מנהל בכיר, לדוגמה, מנהל מחלקה או מנכל, מדבר ישירות עם עובד תחתיו, למרות שקיים מנהל אמצעי שהעובד כפוף לו ישירות. הוא מציג ... של פעולה כזו. יתרון של פעולה כזו הוא האפשרות להשיג מטרות בטווח הקצר מהר יותר, שכן מנהל בכיר, שלכאורה מיומן ומנוסה יותר, יכול לפתור את הבעיות באופן ישיר ויעיל יותר מאשר המנהל הזוטר. אולם אליעד מדגיש כי זוהי פעולה בעייתית מאוד לטווח הארוך, כיוון שהיא פוגעת בסמכותו של המנהל הזוטר, גורמת לעובדים להבין כי לא משנה מה המנהל הישיר אומר, תמיד אפשר לעקוף אותו ולדבר עם הבכיר יותר, וזה מוביל לזלזול ולהקטנת אחריות של המנהלים הזוטרים. בנוסף, אליעד מדגיש כי פעולה זו בעצם מנוונת את המנהלים הזוטרים, כיוון שהם מאבדים את ... המוטיבציה לפעול ולשפר את עצמם. הוא מתאר מצב שבו העובדים כבר לא מתייחסים להוראות המנהל הישיר שלהם ברצינות, מכיוון שהם יודעים שההחלטה הסופית והמשמעותית היא בידי המנהל הבכיר. אליעד גם מציג סיבה נוספת ועמוקה יותר לכך שמנהלים עוקפים את סמכות המנהלים תחתיהם - הם לא יודעים איך להכשיר את המנהלים שתחתיהם לנהל בצורה אפקטיבית. כאשר המנהל הישיר פונה למנהל הבכיר עם בעיה ואומר אני לא יודע איך לגרום לעובד להקשיב לי, המנהל הבכיר פונה ישירות לעובד במקום ללמד את המנהל הזוטר כיצד להתמודד עם הבעיה, כיוון שהוא עצמו לא יודע איך ללמד ולהכשיר אותו. מה גורם למנהל בכיר לעקוף סמכות של
טיפים לניהול משא ומתן, איך לשדר שאתה חזק? איך להצליח במשא ומתן? מי צריך את מי? ניהול משא ומתן, אימון למנהלים, אימון עסקי, להביע התלהבות, לשדר קרירות
טיפים לניהול משא ומתן, איך לשדר שאתה חזק? איך להצליח במשא ומתן? מי צריך את מי? ניהול משא ומתן, אימון למנהלים, אימון עסקי, להביע התלהבות, לשדר קרירות בניהול משא ומתן יש היבטים שונים. אחד מהם הוא מה שאתה רוצה שהצד השני יחשוב עליך, בהיבט של מי צריך את מי. ומההיבט הזה, בדכ החלש צריך את החזק ולא החזק צריך את החלש. מה ... השני שאתה החזק ושהוא החלש. ואפשרי לעשות את זה, גם על ידי זה שכאשר הצד השני שאיתו אתה מנהל משא ומתן, מספר לך על עצמו והוא מנסה להרשים אותך במשהו מסוים, כגון לדוגמה שהוא מספר לך כמה הוא גדול חזק וכולי, במקרה שכזה, עליך לא להראות לו שאתה מתלהב מהחוזק ...
ניהול דיון עם מישהו לא ממוקד, איך לנהל שיחה לא ממוקדת? איך לשכנע מישהו לא ממוקד? מישהו שכל הזמן עובר מנושא לנושא, איך לגרום למישהו להיות יותר חכם? טיפים לניהול דיון, איך לנהל דיונים עם מישהו שמעביר נושא? ניהול דיונים
ניהול דיון עם מישהו לא ממוקד, איך לנהל שיחה לא ממוקדת? איך לשכנע מישהו לא ממוקד? מישהו שכל הזמן עובר מנושא לנושא, איך לגרום למישהו להיות יותר חכם? טיפים לניהול דיון, איך לנהל דיונים עם מישהו שמעביר נושא? ניהול דיונים
ניהול דיון עם מישהו לא ממוקד, איך לנהל שיחה לא ממוקדת? איך ... לא ממוקד? מישהו שכל הזמן עובר מנושא לנושא, איך לגרום למישהו להיות יותר חכם? טיפים לניהול דיון, איך לנהל דיונים עם מישהו שמעביר נושא? ניהול דיונים איך לנהל דיון עם מישהו לא ממוקד? כאשר מנהלים דיון עם אדם שנוטה לעבור ... להתמודד איתו. כיצד להחזיר את הדיון לנושא המרכזי? אליעד מציע שיטה ראשונה לניהול דיון עם מישהו לא ממוקד - הגדרת ... את נקודת ההתחלה של דיון? במקרים רבים, הבעיה האמיתית בדיונים היא לא חוסר הסכמה, אלא העובדה ששני הצדדים בכלל לא ... מראש על נקודת ההתחלה של הדיון, אין טעם לקדם את השיחה, כי זה יהיה כמו לנהל דיון בשפות שונות. איך לבחור את ... להיות תמיד הבסיסית ביותר: האם בכלל יש הבדל בין יש לבין אין? אליעד אומר שכל שיחה שתהיה - תמיד מתנקזת לשאלה היסודית ... להשתמש בו ככלי להרחבת החשיבה שלו והקניית מיומנויות חשיבה הגיונית יותר. איך לנהל דיון עם אדם לא ממוקד? איך לגרום ... נכונה? למה אנשים קופצים מנושא לנושא? איך לשפר חשיבה הגיונית בשיחה? איך לנהל דיון בצורה לא מסודרת? איך לטפל ... בהפרעות נפשיות? איך ללמד מישהו לחשוב בהיגיון? להגדיר את נושא השיחה, איך לנהל שיחה לא ממוקדת? מה ... להתחיל כל דיון? האם יש הבדל בין יש לאין? נקודת ההתחלה של כל דיון, הסדר בניהול דיון, ניהול דיון חסר סדר ...
אינטליגנציה רגשית, התפתחות רגשית, פחד מרגשות, לפתח רגשות, ריחוק רגשי, בריחה מרגשות, להרגיש רגשות, להתמודד עם ביקורת, להיקשר רגשית, לבטא רגשות, להרגיש רגשות, להתרחק מרגשות
אינטליגנציה רגשית, התפתחות רגשית, פחד מרגשות, לפתח רגשות, ריחוק רגשי, בריחה מרגשות, להרגיש רגשות, להתמודד עם ביקורת, להיקשר רגשית, לבטא רגשות, להרגיש רגשות, להתרחק מרגשות
... בריחה מרגשות, להרגיש רגשות, להתמודד עם ביקורת, להיקשר רגשית, לבטא רגשות, להרגיש רגשות, להתרחק מרגשות מהי אינטליגנציה רגשית ... רגשית היא היכולת להבין, להרגיש ולנהל את הרגשות שלנו, כמו גם את הרגשות של אחרים. אליעד מסביר ... בתופעה שנוגעת לא רק להבנה של רגשות אלא גם לניהול שלהם, והשימוש בה יכול להשפיע באופן חיובי על מערכות יחסים, ... ייתכן שמישהו יחוש ויבין רגשות אך יבחר שלא לבטא אותם כלפי אחרים, וזה לא בהכרח מעיד על חוסר אינטליגנציה ... בעקבותיהם, כמו פחד מכישלון או פחד מלקבל ביקורת. דוגמה לכך היא מצב שבו אדם יכול להרגיש חיבור עמוק למישהו אך ... הבעיה אלא רק מעמיקה אותה. כיצד להתמודד עם ביקורת רגשית ולהרגיש מסוגלים להתפתח? ביקורת היא משהו שאנשים רבים מוצאים כמאתגר מבחינה רגשית. אחד ... לנושא זה הוא שאנחנו לעיתים רגישים כל כך לביקורת בגלל שנעצבנו על ידי מה שחשוב לנו, ולפעמים אנחנו לא בטוחים אם יש לנו את היכולת להתמודד עם הביקורת הזו. אך אליעד טוען שחשוב להבין שהביקורת אינה תמיד משקפת את היכולת שלנו להתפתח רגשית. למעשה, עלינו לקבל את הביקורת ולשאול את עצמנו מה אנחנו יכולים ללמוד ממנה כדי לשפר את עצמנו ולא להתמקד בהגנה על האגו שלנו. כך, הדרך להתמודד עם ביקורת היא להפוך את חוויית הביקורת להזדמנות אישית לצמיחה, ולא להימנע ממנה או להימנע מהתמודדות ... הללו, אנחנו יכולים להרגיש יותר חופשיים לבטא רגשות ולחוות אותם. מה הקשר בין רגשות ורצונות, והאם ניתן ... מה הקשר בין רגשות ורצונות? כיצד להתמודד עם ביקורת רגשית? כיצד לפתח רגשות? ...
פחד לבטא אהבה, פחד להיות מאוהב, פחד לאהוב, פחד לבטא רגש, פחד להיות חלש, פחד להיות תלוי רגשית, פחד מתלות רגשית, פחד להרגיש חלש, לשדר חולשה בזוגיות, איך להצליח בזוגיות? תלות רגשית בזוגיות, פחד לבטא חולשה
פחד לבטא אהבה, פחד להיות מאוהב, פחד לאהוב, פחד לבטא רגש, פחד להיות חלש, פחד להיות תלוי רגשית, פחד מתלות רגשית, פחד להרגיש חלש, לשדר חולשה בזוגיות, איך להצליח בזוגיות? תלות רגשית בזוגיות, פחד לבטא חולשה
... לבטא אהבה, פחד להיות מאוהב, פחד לאהוב, פחד לבטא רגש, פחד להיות חלש, פחד להיות תלוי ... להרגיש חלש, לשדר חולשה בזוגיות, איך להצליח בזוגיות? תלות רגשית בזוגיות, פחד לבטא חולשה מדוע אנשים מפחדים להראות תלות ... מצב זה יוצר דילמה פנימית בין הרצון להרגיש שבן הזוג תלוי בהם רגשית לבין הפחד לבטא תלות רגשית, שעלולה להתפרש כחולשה. ... אינו מפחד כלל מנטישה. ככל שהאדם פחות מפחד באמת שהזוגיות תסתיים, כך הוא יכול לבטא יותר בקלות את תחושת הפחד שלו בצורה ... את בן הזוג. ההיגיון ההפוך הוא שככל שאתה יותר שלם עם האפשרות של פרידה, כך תוכל לבטא בכנות ובאותנטיות את הפחד שלך לאבד ... ומאוים. לעומת זאת, ככל שאדם ירגיש בנוח עם הפחד מפני אובדן, הוא יוכל באופן טבעי לבטא את רגשותיו כלפי בן הזוג שלו. היכולת ... לא יכול להיות עם אף אחת אחרת וכו. עכשיו זאת אומרת שבעצם בן אדם בזוגיות צריך להעביר לבן אדם השני שני מסרים מסר אחד להעביר לו תקשיב אני יכול להסתדר בלעדיך אל ... נכון, זאת אומרת חלק מהיכולת שלך להיות בן זוג טוב או בת זוג טובה זה תלוי ביכולת להעביר לבן אדם השני את המסר שאתה תלוי בו ... ואז יש את המשך העלילה. אוקי ולכן הפתרון, עכשיו אז מה צריך בן אדם לעשות כדי להעביר לבן אדם השני את המסר אני מפחד ... ולכן עוד פעם זה נקרא פחד לאהוב הפחד להיפגע או פחד להיות תלוי רגשית או פחד לבטא חולשה, עכשיו אם אתה רוצה לשדרג את היכולת שלך להעביר למישהי מסר של אני לא יכול בלעדייך ... המחשבה הזאת עושה לך רע אז אתה תברח מזה ואז אתה לא תוכל להתחבר לזה ואז לא תוכל לבטא את זה אבל אם כשהמוח אומר לך אני ... את יכולה להאמין יותר חזק למחשבה שאומרת אני מפחדת שהוא יעזוב אותי ואז יותר קל לבטא אני מפחדת שתעזוב אותי ואז יש יותר ... שאתה לא יכול להיות בלעדיה שזה גם דיברנו בפעמים קודמות בן אדם לפעמים קשה לו לבטא שהוא אוהב מרוב שהוא אוהב, בן אדם ...
ביקורת בונה / ביקורת שלילית - כיצד להעביר ביקורת בונה בצורה יעילה?
ביקורת בונה ביקורת שלילית - כיצד להעביר ביקורת בונה בצורה יעילה? ובו יתבאר העניין של העברת ביקורת. מהי ביקורת בונה וביקורת טובה, ומהי ביקורת שלילית וביקורת הרסנית. ואיך להעביר ביקורת? ועוד. ומי שיתבונן בעניין יראה, כי לפעמים צריך האדם להעביר ביקורת על מישהו (וגם האדם, על עצמו). והשאלה היא, איך אפשר להעביר ביקורת בצורה יעילה? תשובה: ביקורת יעילה, היא כזו שמספקת מענה, גם לצרכים של זה שמעבירים עליו את הביקורת. כאשר עושה האדם מעשה כלשהו, גם אם המעשה הזה ראוי לביקורת, הרי שהוא עושה זאת מתוך צורך רגשי אישי כלשהו, שהוא זה שגורם לו לעשות את המעשה. כאשר רוצים להעביר ביקורת על מישהו, ראשית כל, יש לנסות להבין את ... לאחר מכן, יש לנסות לחשוב על דרך כלשהי שנותנת מענה, גם לצרכים של האדם, שמעבירים עליו את הביקורת. לאחר מכן, אפשר להעביר את הביקורת, אך לנסות להעביר אותה בצורה כזו, שהאדם שמעבירים עליו את הביקורת, יבין, כיצד מוצעת לו אפשרות טובה יותר, שנותנת מענה גם לצרכים שלו. כאשר מעבירים ביקורת על מישהו, יש להשתדל, שגם זה שמעבירים עליו את הביקורת, יהיה מרוצה. בפרט, על ידי זה שמכבדים, גם את רצונו ומתחשבים גם בצרכיו. ביקורת יעילה, היא כזו שלוקחת בחשבון, גם את הצרכים של האדם השני, ומספקת מענה, גם לצרכים של זה שמעבירים עליו את הביקורת. נכון, לא תמיד זה שמעביר הביקורת יודע מה הצורך הרגשי של האדם השני. וגם אם הוא ... אך עדיין רצוי לנסות לחשוב גם על הצרכים של הצד השני, ולהתייחס גם אליהם, כאשר מעבירים על מישהו ביקורת. לסיכום: ביקורת שמתחשבת בצרכים של האדם השני, ושמספקת מענה טוב יותר, לצרכים של זה שמעבירים עליו את הביקורת, הסיכוי שלה להתקבל גדול יותר. מאחר, שהיא ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טיפים לניהול שיחה, איך לשלול דעה של מישהו? איך לא להסכים עם מישהו? איך להעביר ביקורת? איך לבטא את עצמך? איך לא לפגוע במישהו? איך לדבר בנימוס? איך לדבר בכבוד? איך לכבד מישהו? NLP
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: אני מכוערת, האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש או אין אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש אמת מוחלטת? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות מאושר? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה העולם קיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: אני מכוערת, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיגמל מהימורים? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לא להישחק בעבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לחנך ילדים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפרש חלומות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להאמין בעצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך למצוא זוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בזוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לנהל את הזמן? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן משפחתי, מאמן למציאת עבודה, מאמן עסקי מומלץ בנושאי אני מכוערת - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2695 שניות - עכשיו 23_08_2025 השעה 17:37:22 - wesi1