אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לדבר בכבוד? ✔טיפים לניהול שיחה, איך לשלול דעה של מישהו? איך לא להסכים עם מישהו? איך להעביר ביקורת? איך לבטא את עצמך? איך לא לפגוע במישהו? איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
6:32טיפים לניהול שיחה, איך לשלול דעה של מישהו? איך לא להסכים עם מישהו? איך להעביר ביקורת? איך לבטא את עצמך? איך לא לפגוע במישהו? איך לדבר בנימוס? איך לדבר בכבוד? איך לכבד מישהו? NLP
איך לשלול דעה של מישהו בלי לפגוע בו?

כאשר מנהלים שיחה עם אדם אחר ומעוניינים לשלול דעה שהוא מביע, חשוב להבחין קודם כל בין שלילת עובדה לבין שלילת פירוש או דעה סובייקטיבית. אליעד כהן מסביר שיש הבדל מהותי בין שני המקרים הללו, וכי ההתייחסות אליהם צריכה להיות שונה.

מה ההבדל בין שלילת עובדה לשלילת פירוש?

שלילת עובדה מתרחשת כאשר אדם טוען משהו שהוא מציאותי, מוחשי, וניתן לבדיקה מיידית. לדוגמה, אם אדם אומר "יש פה שולחן", ואתה רואה שאין שולחן, אז לגיטימי לחלוטין להגיד לו "לא נכון, אין פה שולחן", כי זו עובדה אובייקטיבית. לעומת זאת, שלילת פירוש מתרחשת כאשר האדם מביע דעה סובייקטיבית, לדוגמה: "יש פה שולחן יפה". במקרה זה, יופי הוא עניין של טעם אישי ופירוש אישי, ולכן, לפי אליעד כהן, נכון יותר להגיד "לדעתי השולחן לא יפה" במקום להגיד "לא נכון, השולחן לא יפה". כאשר אתה מבטא את ההתנגדות שלך לפירוש באופן סובייקטיבי, זה נתפס יותר מכבד ומנומס.

איך להיות מנומס כשאתה לא מסכים עם מישהו?

אליעד מדגיש כי מבחינה תרבותית ונימוסית, לא לגיטימי לחלוטין לשלול פירוש בצורה מוחלטת ופוגעת, משום שהדעה של האדם האחר מבטאת את החוויה הסובייקטיבית שלו. אם אתה אומר למישהו "לא נכון" באופן מוחלט על פירוש שלו, אתה בעצם מבטל את החוויה האישית שלו, מה שיכול להוביל לפגיעה רגשית מיותרת. לעומת זאת, כאשר אתה אומר "לדעתי זה אחרת", אתה מאפשר מרחב של דיאלוג והבנה הדדית, ונותן תחושה של כבוד כלפי החוויה האישית של הצד השני.

מתי כן לגיטימי לשלול דעה של מישהו באופן מוחלט?

ישנם מקרים מסוימים שבהם אליעד מציין כי ניתן לשלול פירוש באופן מוחלט. מקרים אלה קורים כאשר המטרה היא לעזור לאדם אחר להשתחרר מפירוש שלילי הפוגע בו. למשל, אם מישהי חושבת על עצמה "אני מכוערת", במקרה כזה, אמירת "זה לא נכון, את לא מכוערת" תהיה לגיטימית, כיוון שהכוונה שלך חיובית וברורה - לשחרר אותה מהסבל שהמחשבה הזו יוצרת אצלה. במקרה זה, שלילת הפירוש היא חיובית ויש לה מטרה טובה.

איך להעביר ביקורת בדרך נכונה ומכבדת?

כאשר אדם מעביר ביקורת, אליעד כהן מציע להשתמש בניסוח הסובייקטיבי ("לדעתי") כדי להימנע מיצירת קונפליקט או תחושת פגיעה. לדוגמה, אם מישהו מגיש לך עוגה שאתה לא אוהב, במקום לומר "העוגה לא טעימה", יש לומר "לדעתי העוגה לא טעימה". בכך, הביקורת נתפסת כסובייקטיבית ופחות מאיימת או פוגעת.

מתי מותר להשתמש בביקורת תקיפה?

אם מישהו תוקף את דעתך בצורה מוחלטת, אליעד כהן מסביר כי במצב כזה יש לגיטימציה להגיב גם בצורה יותר תקיפה. לדוגמה, אם אדם אומר לך "השולחן שקנית לא יפה, למה קנית אותו?", הוא בעצם תוקף את הפירוש שלך באופן מוחלט. במקרה כזה, אתה יכול להגיב באופן מוחלט בעצמך, ולומר "השולחן הזה הוא הכי יפה בעולם, ולדעתי הוא יפה מאוד". זאת משום שאתה משיב באותה רמה של ביקורתיות ותוקפנות שהופעלה כלפיך.

איך לבטא את עצמך מבלי לפגוע באחרים?

אליעד מדגיש את החשיבות של תשומת הלב לא רק למה אומרים, אלא גם לאיך אומרים את זה. שימוש בביטויים כמו "לדעתי", "נראה לי", "יכול להיות ש", "אולי" וכדומה, נותן תחושה של כבוד והערכה לצד השני, ומונע ממנו להיפגע. ככל שמוסיפים יותר מילים המרככות את הביטוי (כמו "נראה לי שאולי"), כך אתה משדר פתיחות רבה יותר כלפי האפשרות שהצד השני ירגיש פחות מאוים ויותר מקובל בשיחה.

איך לשמור על נימוס ועל כבוד בשיחה?

על פי אליעד, חשוב מאוד לשמור על איזון בשיחה בין הבעת דעה עצמאית לבין כבוד והערכה כלפי האדם שאיתו מדברים. הוא מדגיש את הצורך לשמור על כבוד גם כשלא מסכימים, ומזכיר שגישה זו יוצרת יחסים טובים ובריאים יותר בין בני אדם. כאשר שומרים על נימוס וכבוד, הסיכוי להגיע להבנה הדדית ולפתרון קונפליקטים בצורה בריאה גדל משמעותית.
עובדות ופירושים השתחררות הרגשה סובייקטיבית נלפ להימנע להציג פירוש כעובדה אובייקטיבית להעביר להיפגע עובדה כפירוש פירוש nlp אגו איך לא להסכים עם מישהו איך לא לפגוע במישהו איך לבטא איך לבטא את עצמי איך לבטא את עצמך איך לדבר איך לדבר בכבוד איך לדבר בנימוס איך להעביר ביקורת איך לכבד מישהו איך לנהל איך לנהל שיחה איך לפגוע איך לפגוע במישהו איך לפתח שיחה איך לשלול דעה של מישהו ביקורת ביקורתיות דעה של מישהו טיפים טיפים לניהול טיפים לניהול שיחה כבוד לא לפגוע בה לא לפגוע בו לא לפגוע במישהי לבטא לבטא את עצמי לבטא את עצמך לדבר בכבוד לדבר בנימוס להסכים להסכים עם מישהו להעביר להעביר ביקורת לכבד מישהו למה לפתח שיחה לנהל לנהל שיחה לפגוע לפגוע במישהו לפתח שיחה לשלול דעה של מישהו מנהל ניהול ניהול שיחה ניהול שיחות נימוס נלפ פיתוח שיחה שיחה
לבקש הנחה מהמוכר, להתווכח על המחיר, לא רוצה למכור, הנאצי של המרק, הסופ נאצי, איך לפנות למוכר? איך לבקש הנחה? איך לדבר עם מוכר? איך לדבר בכבוד?
לבקש הנחה מהמוכר, להתווכח על המחיר, לא רוצה למכור, הנאצי של המרק, הסופ נאצי, איך לפנות למוכר? איך לבקש הנחה? איך לדבר עם מוכר? איך לדבר בכבוד?
... לא רוצה למכור, הנאצי של המרק, הסופ נאצי, איך לפנות למוכר? איך לבקש הנחה? איך לדבר עם מוכר? איך לדבר בכבוד? איך נכון לפנות למוכר כשמבקשים הנחה? כאשר אדם רוצה לקנות מוצר ומבקש הנחה, ישנן שתי דרכים עיקריות בהן הוא ...
ניהול עובדים, מוטיבציה לעובדים, איך לגרום לעובדים שלך להקשיב לך? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובד לרצות להקשיב לך? סמכויות המנהל, איך לדבר עם עובדים? איך ליצור מוטיבציה אצל העובדים? איך לגרום לעובדים שלך לאהוב אותך? יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, מוטיבציה לעובדים, איך לגרום לעובדים שלך להקשיב לך? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובד לרצות להקשיב לך? סמכויות המנהל, איך לדבר עם עובדים? איך ליצור מוטיבציה אצל העובדים? איך לגרום לעובדים שלך לאהוב אותך? יעוץ למנהלים
... אצל העובדים? איך לדבר עם עובדים בכבוד? איך לגרום לעובדים לאהוב אותך? איך להימנע מהתנשאות על עובדים? אימון למנהלים, לדבר בכבוד אל העובדים, איך לא להתנשא על העובדים? איך לא ליצור תמריץ שלילי אצל העובדים? איך ליצור מוטיבציה לעובדים? איך ליצור תמריץ חיובי לעובדים? התנשאות על העובדים, עובדים לא עבדים, לדבר בכבוד לעובדים, איך לשכנע עובדים? אופי של מנהל טוב, לדבר יפה לעובדים, לכבד את העובדים
טיפים לפיתוח שיחה, טיפים לניהול שיחה, איך לפתח שיחה זורמת? איך לפתח שיחה נעימה? איך לפתח שיחה טובה? איך ליצור אוירה נעימה? איך לדבר עם אנשים? מיומנויות תקשורת בין אישית
טיפים לפיתוח שיחה, טיפים לניהול שיחה, איך לפתח שיחה זורמת? איך לפתח שיחה נעימה? איך לפתח שיחה טובה? איך ליצור אוירה נעימה? איך לדבר עם אנשים? מיומנויות תקשורת בין אישית
...כל בגדול איך מפתחים שיחה לוקחים את המשפט שנאמר ומוסיפים עליו. לדוגמה מישהו אומר אני רוצה לאכול יש פה שלוש מילים אני רוצה ולאכול, אפשר לפתח שיחה על למילה אני כגון אתה יודע וואלה גם אני רוצה לאכול, אתה יודע עכשיו ראיתי בדיוק את ההוא הלך לאכול אפשר לפתח שיחה למילה אני, אפשר להגיד רוצה, אתה יודע אני חייב לאכול צריך לאכול כדאי לאכול ואפשר לפתח את השיחה למילה לאכול, מה לאכול איפה לאכול כמה לאכול מתי לאכול בסדר. אז איך לפתח שיחה זה בגדול אמרנו עכשיו השאלה היא זה איך לפתח שיחה בצורה שתעשה טוב לבן אדם השני...
טיפים לניהול שיחה, אני לא זמין עכשיו, אהיה זמין יותר מאוחר, איך לדבר נכון? איך ליצור כימיה? איך לעשות למישהו טוב? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? תקשורת בין אישית, מערכות יחסים, NLP
טיפים לניהול שיחה, אני לא זמין עכשיו, אהיה זמין יותר מאוחר, איך לדבר נכון? איך ליצור כימיה? איך לעשות למישהו טוב? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? תקשורת בין אישית, מערכות יחסים, NLP
...מתי עוד חצי שעה כבר נתת לו את מה שהוא רצה קודם כל התחלת בלתת לו את מה שהוא רצה. עכשיו שימו לב עוד פעם לניסוח יש אני אהיה זמין עוד x זמן יש אני לא זמין ב - x זמן הנוכחי נגיד בחצי שעה הקרובה אני אהיה זמין בעוד x זמן קודם כל אני רוצה לדבר איתך ואני אהיה זמין עכשיו יש פה עוד שכל. ש: הוא לא אמר אני רוצה לדבר איתך אני אהיה זמין הוא אמר אני אהיה זמין. אליעד: לא נגיד שמישהו אומר אני אהיה זמין בעוד חצי שעה או שהוא אומר אני לא זמין בחצי שעה הקרובה. ש: בשניהם הוא צריך לעשות היקש. אליעד: לא. ש: למה אני אהיה...
טיפים לניהול שיחה, איך לנהל שיחה חיובית? איך ליצור אווירה חיובית? תקשורת בין אישית, פיתוח שיחה, איך לגרום למישהו להרגיש איתך בנוח? איך לעזור למישהו? איך לגרום למישהו להרגיש בנוח עם עצמו?
...בין אישית, פיתוח שיחה, איך לגרום למישהו להרגיש איתך בנוח? איך לעזור למישהו? איך לגרום למישהו להרגיש בנוח עם עצמו? כאשר מדברים עם מישהו, וכאשר מטרת השיחה היא לגרום לו להרגיש טוב, לשם כך צריך לשים לב, שבמהלך השיחה לא נאמרים דברים שגורמים לאדם השני להרגיש רע. במהלך כל השיחה, תת המודע של השומע, מדרג במשך כל הזמן, פרמטרים שונים לגבי איכות השיחה. כאשר אחד מהפרמטרים הוא, עד כמה השיחה עושה לשומע טוב או רע. ובסוף כל שיחה, תת המודע של השומע, שומר אצל עצמו, דירוג כללי לאיכות השיחה, מבחינת עד כמה השיחה עשתה...
טיפים לניהול שיחה, איך להקשיב למישהו? איך להתייחס למישהו? איך להבין מישהו? איך לנהל שיחה? איך לפתח שיחה? על מה לדבר בשיחה? איך ליצור כימיה? איך לפתח תקשורת? טיפים למערכות יחסים, זוגיות
טיפים לניהול שיחה, איך להקשיב למישהו? איך להתייחס למישהו? איך להבין מישהו? איך לנהל שיחה? איך לפתח שיחה? על מה לדבר בשיחה? איך ליצור כימיה? איך לפתח תקשורת? טיפים למערכות יחסים, זוגיות
...איך לתרגל את ההקשבה וההתייחסות בזמן אמת? שאלה: האם צריך להיות מומחה גדול כדי ליישם את זה בזמן אמת? תשובה: אפשר להתחיל בתרגול ב - offline, כלומר, אחרי השיחה, ואז לנתח שלב אחר שלב. אם מתאמנים כך מספיק זמן, עם הזמן היכולת נכנסת אט - אט לשימוש בזמן אמת. למשל, אם אחרי כל שיחה קצרה זוכרים לשאול: על מה דיבר הצד השני בדיוק? האם הגבתי לכל מילה או התעלמתי ממש הו?, נוצרת מודעות גוברת לאופן שבו השיחה מתנהלת. שאלה: מה עושים אם מגלים חוסר התאמה עם הצד השני? תשובה: לפעמים באמת מגלים שאין עניין אמיתי או שיש פערים...
טיפים לניהול שיחה, איך לשאול שאלה נכון? איך לקבל תשובה לשאלה שלך? איך להגיב כשמישהו נותן תשובות לא נכונות לשאלה שלך? איך לפקס מישהו בשיחה? איך למקד מישהו בשיחה? איך לגרום למישהו לענות לך תשובה עניינית לשאלה שלך? איך לגרום למישהו לא לענות לך תשובות טיפשיות לשאלה שלך? רטוריקה, איך להתווכח נכון? איך לנהל שיחה?
...תשובה לשאלה עצמה. והכל זה משום, שבשאלה של השואל, בסבב השני והשלישי וזה שאחריו, אין שום התייחסות לתשובה הלא רלוונטית של המשיב. והשאלה שנשאלת בפעם השניה, דומה וזהה לשאלה שנשאלת בפעם הראשונה. עד כדי כך שנראה לפעמים, כאילו שהשואל, לא שמע בכלל את התשובה. ולכן הלוגיקה היא, לגרום למשיב להבין, ששמעת את התשובה שלו, שאתה מודע לתשובה שלו ושאתה בכל זאת ולמרות זאת שואל אותו את השאלה שלך. כי בדכ בן אדם ישיב לך תשובה, שהוא מניח שאתה לא יודע אותה. לדוגמה, המשיב ישיב כי הוא עשה לי פרצוף, משום שהוא מנסה להוסיף לך...
איך להתכונן לפגישה? האם להכין נושאי שיחה לפגישה? האם להתכונן לפגישה? מתי לא להתכונן לפגישה? עלות מול תועלת, שיחה עם עובד, שיחה עם מנהל, טיפים לשיחה יעילה, יעוץ למנהלים, יעוץ ארגוני, טיפים לניהול שיחה מסודרת, שיחה ממוקדת
איך להתכונן לפגישה? האם להכין נושאי שיחה לפגישה? האם להתכונן לפגישה? מתי לא להתכונן לפגישה? עלות מול תועלת, שיחה עם עובד, שיחה עם מנהל, טיפים לשיחה יעילה, יעוץ למנהלים, יעוץ ארגוני, טיפים לניהול שיחה מסודרת, שיחה ממוקדת
...בשיחה? במהלך ההרצאה, אליעד גם מדבר על השאלה מה בעצם נחשב להצלחה בשיחה. האם המטרה היא פשוט להשלים את השיחה או שמא יש להשיג מטרות מוגדרות? הוא מציע שאם לא ברור מה המטרה של השיחה, תהיה סבירות גבוהה שהיא לא תתנהל בצורה פרודוקטיבית. לא מדובר רק בהשגת תוצאה מסוימת, אלא גם בהבנה משותפת של המטרה. סיכום לסיכום, אליעד כהן מציין כי כל שיחה היא שונה ויש להתאים את ההכנה שלה על פי הצורך. לא תמיד כדאי להכין רשימה, אך יש להבין את עלות הכנתה מול עלות לא הכנתה. לעיתים, הכנה מינימלית או אפילו עבודה על נושאים במהלך...
איך להתחמק משאלות? איך להעביר נושא? איך להשתמש בהומור כדי להעביר נושא? איך לא לענות לשאלות? טיפים לניהול שיחה, איך להסתיר מידע? איך לא להתמודד עם שאלות קשות? איך לא להילחץ משאלות קשות? איך לענות בהומור? איך לנהל שיחה?
איך להתחמק משאלות? איך להעביר נושא? איך להשתמש בהומור כדי להעביר נושא? איך לא לענות לשאלות? טיפים לניהול שיחה, איך להסתיר מידע? איך לא להתמודד עם שאלות קשות? איך לא להילחץ משאלות קשות? איך לענות בהומור? איך לנהל שיחה?
...המקורית. כאשר השואל צוחק, נוצרת אצלו פקודה בתת - המודע שגורמת לו לרצות להמשיך את סוג השיחה הנעים והמצחיק, במקום להמשיך ולחקור לעומק ולדרוש תשובות נוספות. כך נוצרת סביבה נוחה יותר עבור הנשאל להמשיך את השיחה באופן שמועדף עליו, בלי להרגיש לחץ או אי - נוחות. איך להמשיך את השיחה לאחר תשובה הומוריסטית? לאחר שהתשובה ההומוריסטית ניתנת, ישנן כמה דרכים להמשיך את השיחה. אליעד מציע שאחרי שהשואל צחק ונהנה, האדם הנשאל יכול להחליט האם להמשיך לענות בהומור ולשמור על אווירה קלילה, או אולי להחליף נושא באופן טבעי יותר...
שכנוע אנשים, מניפולציה על אנשים, איך לגרום למישהו לא להיפגע? איך לא לפגוע במישהו? איך לשכנע מישהו להירגע? איך להאשים מישהו אחר? איך להבדיל בין עובדה לפירוש? איך לעזור לאנשים?
שכנוע אנשים, מניפולציה על אנשים, איך לגרום למישהו לא להיפגע? איך לא לפגוע במישהו? איך לשכנע מישהו להירגע? איך להאשים מישהו אחר? איך להבדיל בין עובדה לפירוש? איך לעזור לאנשים?
...לו שהפרשנות השלילית שהוא נותן לעובדה לא נכונה, ולהציע פרשנות אחרת וחיובית יותר. לדוגמה, אם האדם מפרש הזמנה מאוחרת כזלזול, אפשר להציע לו פרשנות חלופית, כמו שהזמנתו נתפסה כמובנת מאליה ולכן אף אחד לא חשב שצריך להזמינו באופן מיוחד. כך, האדם יכול לראות שהמציאות האובייקטיבית שונה ממה שחשב, וכעסו יכול להיעלם. כיצד להעביר אחריות לאדם אחר בלי לפגוע? אליעד כהן נותן דוגמה איך להעביר את האחריות להזמנה המאוחרת לאדם אחר בצורה עדינה, מבלי לפגוע באדם שהוזמן באיחור. ניתן לומר למוזמן: חשבתי שהזמינו אותך מזמן, הופתעתי...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טיפים לניהול שיחה, איך לשלול דעה של מישהו? איך לא להסכים עם מישהו? איך להעביר ביקורת? איך לבטא את עצמך? איך לא לפגוע במישהו? איך לדבר בנימוס? איך לדבר בכבוד? איך לכבד מישהו? NLP
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך לדבר בכבוד?, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לדבר בכבוד?, איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להאמין בעצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחנך ילדים? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? בשביל מה לחיות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש או אין אלוהים? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מי ברא את אלוהים? למה לא להתאבד? האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? איך להנות בחיים? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל, מטפל טוב, מאמן אישי לזוגיות בתחום איך לדבר בכבוד - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3750 שניות - עכשיו 02_09_2025 השעה 18:43:06 - wesi1