אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה טיפים לניהול שיחה, איך לשאול שאלה נכון? איך לקבל תשובה לשאלה שלך? איך להגיב כשמישהו נותן תשובות לא נכונות לשאלה שלך? איך לפקס מישהו בשיחה? איך למקד מישהו...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨טיפים לניהול שיחה, איך לשאול שאלה נכון? איך לקבל תשובה לשאלה שלך? איך להגיב כשמישהו נותן תשובות לא נכונות לשאלה שלך? איך לפקס מישהו בשיחה? איך למקד מישהו בשיחה? איך לגרום למישהו לענות לך תשובה עניינית לשאלה שלך? איך לגרום למישהו לא לענות לך תשובות טיפשיות לשאלה שלך? רטוריקה, איך להתווכח נכון? איך לנהל שיחה?
וכאן אתן עוד טיפ בנושא של רטוריקה וניהול שיחה. והטיפ הוא לגבי סיטואציה, שבה אתה לדוגמה שואל מישהו איזו שאלה, והוא עונה תשובה, שלדעתך לא עונה על השאלה שלך. וכשאתה שואל אותו שוב את השאלה שלך, הוא שוב ושוב חוזר על התשובה הלא רלוונטית שלו. והשאלה היא, מה לעשות במקרה שכזה? למה זה קורה? איך ניתן למנוע אותו? ועוד.

ואתן דוגמה: נניח שאתה שואל מישהו: "למה לקחת ממני בלי רשות את הפלאפון שלי?" ונניח שהוא עונה לך: "כי רציתי להתקשר לחבר שלי". וכפי שכבר הסברתי (ניתוח סיבתיות), בכל מקרה שבו מוצג לך תהליך סיבתי, כגון כאן של סיבה ותוצאה, שהאדם השני אומר שהסיבה שהוא רצה להתקשר לחבר שלו, גרמה לו לתוצאה שבה הוא לוקח את הפלאפון שלך בלי רשות, בכל מקרה שכזה, צריך לשאול מספר שאלות, שאחת מהן היא, האם הסיבה מחייבת את התוצאה.

שזה בעצם אומר לשאול, האם זה שרצית להתקשר לחבר שלך, מחייב אותך לקחת את הטלפון שלי בלי רשות. שכמובן שהתשובה היא שלא. כי למרות שרצית להתקשר לחבר שלך, עדיין זה לא מצדיק את זה שלקחת את הטלפון ללא רשות, כי יכולת עדיין לבקש רשות, או לא לקחת את הטלפון בלי רשות ולא להתקשר לחבר שלך.

והרבה פעמים נתקלים במצב, שבו שואלים מישהו משהו / מבקשים ממישהו התייחסות לאיזה נושא, והוא עונה תשובה שאולי נראית קשורה כלפי חוץ, אבל תשובה שהיא לא באמת עונה על מה ששאלת אותו. סוג של תשובה מתחמקת, תשובה שנועדה לבלבל אותך. ולפעמים המשיב, באמת חושב שהתשובה שלו נכונה. וצריך לדעת איך לפקס את המשיב ואיך להחזיר אותו לשיחה.

כי בד"כ מה שקורה לדוגמה בתרחיש שכזה, שבד"כ השואל יאמר למשיב, "אבל למה לקחת את הטלפון שלי בלי רשות", והמשיב כנראה יחזור שנית על התשובה שלו שאומרת "כי רציתי להתקשר לחבר שלי". ואז השואל יחזור שוב על השאלה והמשיב שוב על התשובה. והשאלה היא, איך ניתן לצאת מלופ שכזה?

או עוד דוגמה, נניח ששואלים מישהו, "למה הרבצת לחבר שלך". והילד עונה לדוגמה, "כי הוא עשה לי פרצוף שלא אהבתי". ואז אם נחזור ונשאל אותו, "אבל למה הרבצת לו", כי התשובה כמובן לא באמת מספקת מענה לשאלה, מה שכנראה יקרה, זה שהוא כנראה יחזור ויענה, "כי הוא עשה לי פרצוף". וכנ"ל, השאלה היא, איך רטורית ניתן לצאת מלופ שכזה?

ודרך אפשרית לצאת מלופ שכזה, היא על ידי זה, שכאשר מישהו עונה תשובה שלא באמת עונה על מה ששאלת, באפשרותך להגיב לו בשאלת אימות, על מה שהוא ענה לך, כדי שיהיה לו ברור שהבנת את התשובה שלו, וכדי שיהיה לו ברור, שאתה עדיין שואל את השאלה, למרות שהבנת את התשובה שלו.

לדוגמה: "למה הרבצת לחבר שלך?". תשובה: "כי הוא עשה לי פרצוף". שאלה: "אוקיי, אבל למה הרבצת לו?". תשובה: "כי הוא עשה לי פרצוף". שאלת אימות: "רגע, אתה אומר שהוא עשה לך פרצוף?". תשובה: "כן". שאלה: "אוקיי, אז אני מבין שהוא עשה לך פרצוף, אבל למה זה גרם לך להרביץ לו? למה הרבצת לו?".

כאשר הלוגיקה כאן היא, שבעצם, המשיב משיב תשובה שהיא לא באמת עונה על השאלה. כי הסיבה שהוא מציג, לא מחייבת ולא מכריחה את התוצאה. כגון, הסיבה שהוא עשה לך פרצוף, לא מחייבת אותו להרביץ לחבר שלו, והיא לא מצדיקה את זה שהוא הרביץ לחבר שלו. ואז מה שבד"כ קורה, זה שהשואל, מאחר שהוא לא קיבל תשובה שעונה לשאלה שלו, אז בד"כ הוא פשוט חוזר שנית על השאלה המקורית שלו, כפי שהיא הייתה במקור. ואז המשיב בד"כ מניח שהשואל לא הבין / לא שמע / לא התייחס לתשובה שלו, ואז הוא חוזר על התשובה שלו, שוב פעם אחרי פעם, כמובן בלי לענות תשובה לשאלה עצמה.

והכל זה משום, שבשאלה של השואל, בסבב השני והשלישי וזה שאחריו, אין שום התייחסות לתשובה הלא רלוונטית של המשיב. והשאלה שנשאלת בפעם השניה, דומה וזהה לשאלה שנשאלת בפעם הראשונה. עד כדי כך שנראה לפעמים, כאילו שהשואל, לא שמע בכלל את התשובה.

ולכן הלוגיקה היא, לגרום למשיב להבין, ששמעת את התשובה שלו, שאתה מודע לתשובה שלו ושאתה בכל זאת ולמרות זאת שואל אותו את השאלה שלך.

כי בד"כ בן אדם ישיב לך תשובה, שהוא מניח שאתה לא יודע אותה. לדוגמה, המשיב ישיב "כי הוא עשה לי פרצוף", משום שהוא מנסה להוסיף לך מידע שהוא חושב שאתה לא יודע אותו, כדי לענות לך על זה ששאלת אותו, למה הוא הרביץ לחבר שלו.

וברגע שאתה מראה למשיב, שאתה מודע לתשובה שלו, ושאעפ"כ אתה שואל אותו את השאלה שלך שוב, זה מקשה עליו / מפריע לו, לענות לך שוב פעם, את מה שהוא ענה לך בפעם הקודמת. כי זה כאילו משדר לו, שאתה בעצם בשאלה שלך, משקלל כבר את התשובה שלו, ושהוא צריך לתת תשובה אחרת. כי השאלה שלך, היא למרות התשובה שלו. ואתה רוצה תשובה אחרת.

ואיך בעצם אתה מראה למשיב שאתה מודע לתשובה שלו? אז יש כאן מספר דרכים לדוגמה: נניח שהמשיב משיב "כי הוא עשה לי פרצוף", אז באפשרותך להגיב במספר דרכים שונות, שיבהירו למשיב, שאתה מודע לתשובה שלו, ושהשאלה שלך, היא למרות התשובה שלו. ושאתה מצפה לתשובה אחרת, שונה מהתשובה הקודמת שהוא השיב לך. וניתן לעשות זאת במספר דרכים כגון:

1 - "אוקיי, אז הוא עשה לך פרצוף, אבל למה הרבצת לו?".

2 - "רגע, אתה אומר שהוא עשה לך פרצוף?". תשובה: "כן, הוא עשה לי פרצוף". שאלה: "אוקיי, אז הוא עשה לך פרצוף, אבל למה הרבצת לו?".

3 - "באמת, הוא עשה לך פרצוף?". תשובה: "כן, הוא עשה לי פרצוף". שאלה: "איזה פרצוף הוא עשה לך? מה הרגשת לגבי זה? למה לדעתך הוא עשה לך...
בן אדם לנהל שיחה טיפשיות למה הוא הרביץ לחבר לתת תשובות איך להחזיר אותו רגש להחזיר תוצאות טיפים לקבל תשובות איך לגרום איך לגרום לה איך לגרום לה לענות איך לגרום לה לענות לך איך לגרום לו איך לגרום למישהו איך לגרום למישהו לא איך לגרום למישהו לענות איך לגרום למישהי איך להגיב איך להתווכח איך להתווכח נכון איך לנהל איך לנהל שיחה איך לקבל איך לקבל תשובה איך לשאול איך לשאול שאלה איך לשאול שאלה נכון איך לשאול שאלות איך לשכנע מישהו איך לשכנע מישהו לענות ויכוח טיפים טיפים לניהול טיפים לניהול שיחה טיפש טיפשות טיפשיות כיצד לנהל לגרום לגרום לאישה לגרום לבחור לגרום לבחורה לגרום לגבר לגרום לה לגרום לה לענות לגרום לה לענות לך לגרום לו לגרום למישהו לגרום למישהו לא לענות לגרום למישהו לענות לגרום למישהו לענות לך לגרום למישהי להגיב להתווכח להתווכח נכון לנהל לנהל שיחה לענות לפתח שיחה לקבל תשובה לקבל תשובות לשאול לשאול שאלה לשאול שאלה נכון לשאול שאלות לשכנע מישהו לשכנע מישהו לא לשכנע מישהו לא לענות לשכנע מישהו לענות לשכנע מישהו לענות לך מנהל ניהול ניהול שיחה ניהול שיחות פיתוח שיחה רטוריקה שאלה שאלות שיחה תשובה תשובה לשאלה תשובות
אלימות זה לא יגמר אם לא תספר, להגיב או לא להגיב, תגובה גוררת תגובה, תורת המשחקים, ילד מרביץ לאחרים, ילד אלים, אלימות אצל ילדים, לוותר או להילחם, לוותר או להסתער, התמודדות עם אלימות
אלימות זה לא יגמר אם לא תספר, להגיב או לא להגיב, תגובה גוררת תגובה, תורת המשחקים, ילד מרביץ לאחרים, ילד אלים, אלימות אצל ילדים, לוותר או להילחם, לוותר או להסתער, התמודדות עם אלימות
... לא יגמר אם לא תספר, להגיב או לא להגיב, תגובה גוררת תגובה, תורת המשחקים, ילד מרביץ לאחרים, ילד אלים, אלימות אצל ילדים, לוותר או להילחם, לוותר או להסתער, התמודדות עם אלימות איך ... האם עלינו לבחור שלא להגיב בכלל. הקונספט של תגובה גוררת תגובה נמצא בלב השיחה, במיוחד כאשר מדובר במצבים של אלימות בין ילדים, וההשלכות של הימנעות מתגובה לעומת הגברת ... חיפוש אחר האם נכון לא להגיב? ומה תהיה התוצאה אם לא אגיב?. השיחה מציינת גם את השאלה אם התמודדות עם האלימות בצורה ישירה יכולה להחמיר את המצב. האם תמיד כדאי להגיב במצבים של אלימות? נראה כי השאלה האם תמיד כדאי להגיב? עוסקת בחשש שבני אדם או ילדים יכולים להרגיש כאשר הם מתמודדים עם אלימות. התשובה לשאלה זו לא תמיד חד משמעית. לפעמים תגובה לאלימות יכולה להחמיר את המצב, במיוחד אם היא מקדמת את המחולל של האלימות להרגיש חזק יותר. דוגמת ... עידום. שתיקה משמעה לא להגיב כלפי חוץ, בעוד עידום משמעה גם לא לחשוב על הנושא בלב. ההבנה היא שלא תמיד יש צורך להגיב בחזרה , ושלעיתים שתיקה יכולה להיות הדרך היעילה ביותר להתמודד עם אלימות. מהם הגורמים המשפיעים על ההתמודדות עם אלימות? לאורך השיחה, אליעד מדגיש ... עידום - לא רק להפסיק להגיב אל מול אלימות, אלא גם לא להרגיש אליה בתגובה פנימית. אליעד מביא את הדוגמה של אדם ששותק מול ביזוי, ואומר כי חשוב להפסיק להתייחס לאדם התוקף לא ... בהבנה כי לא תמיד יש תשובה חד משמעית לשאלה אם להילחם או לשתוק. כל סיטואציה דורשת שיקול דעת עצמאי, וההחלטות לא תמיד ניתנות להכרעה מראש. אליעד מבהיר כי יש המון דינמיקה ...
להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
... מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים איך להגיב נכון כשמעבירים עליך ביקורת? אליעד כהן מסביר בצורה מפורטת כיצד להתמודד עם ביקורת, האשמות, תלונות והתנגדויות של אנשים אחרים כלפיך. כשהוא ... או שהם מחפשים תשומת לב ותחושת ערך. לפעמים מי שמתלונן רוצה רק להרגיש חשוב או מוערך, ולכן חשוב לברר את המהות הפנימית של התלונה, ולא רק את העובדות החיצוניות. האם להגיב מיד או לחכות לסוף התלונה? בהמשך, אליעד מציין כמה אפשרויות כיצד להגיב לטענות שמופנות אליך: לתת לצד השני לדבר עד הסוף, כדי לאסוף את כל הטענות לפני שאתה מגיב. הדבר מאפשר לך להבין את כל המידע ולהגיב בצורה ממוקדת. להתייחס לכל טענה בנפרד תוך כדי השיחה, אך אפשרות זו פחות מומלצת מכיוון שהיא עלולה לגרום לבלבול ולתת לצד השני הרגשה שלא באמת הקשבת ... שלך? אליעד מתייחס גם להתמודדות עם לקוחות שיש להם תלונות או דרישות ספציפיות שאין ביכולתך למלא. הוא מציע לבדוק קודם למה הלקוח רוצה דווקא אפשרויות מסוימות: האם אפשר לענות על הצורך של הלקוח בדרך אחרת? האם הלקוח באמת צריך את האפשרויות האלה או שאפשר להציע חלופה שתשביע את רצונו? לדוגמה, אם הלקוח אומר שהוא רוצה עשר ... לגרום לו להרגיש חשוב ומוערך בדרכים אחרות (לדוגמה, לתת לו מחמאות על עבודתו), וכך להפחית את הרצון שלו להשיג חשיבות באמצעות תדמית העסק. למה אנשים מסתבכים במריבות וויכוחים מיותרים? לדעת אליעד, מרבית המריבות נובעות מחוסר בירור של המהות האמיתית של התלונה. אנשים מתמקדים בתגובה ישירה לטענות, בלי לשאול את עצמם מה ... חיובית ויעילה? התהליך הזה יאפשר לך להפוך ביקורת להזדמנות, ולהתגונן בצורה נכונה מפני האשמות, תלונות והתנגדויות. איך להתמודד עם ביקורת? מה עושים כשמאשימים אותך? איך לענות להתנגדויות לקוח? איך להבין מה הצד השני רוצה? כיצד להגיב נכון לתלונות? מה הדרך הנכונה להתגונן מהאשמות? איך לשכנע אנשים? ...
תקשורת בין אישית, תקשורת חיובית, תקשורת בונה, טיפים למערכות יחסים, לשדר קרבה, לדבר נכון, איך לנהל שיחה? איך נכון להגיב? איך לנהל שיחה נעימה? מה לעשות כשאין תשובה? לא יודע מה לענות
תקשורת בין אישית, תקשורת חיובית, תקשורת בונה, טיפים למערכות יחסים, לשדר קרבה, לדבר נכון, איך לנהל שיחה? איך נכון להגיב? איך לנהל שיחה נעימה? מה לעשות כשאין תשובה? לא יודע מה לענות
... בין אישית, תקשורת חיובית, תקשורת בונה, טיפים למערכות יחסים, לשדר קרבה, לדבר נכון, איך לנהל שיחה? איך נכון להגיב? איך לנהל שיחה נעימה? מה לעשות כשאין תשובה? לא יודע מה לענות איך לנהל שיחה בצורה נכונה ולא לפגוע באדם שאתה מייעץ לו? שיחה עם אדם שמבקש ממך עצה או חוות דעת מצריכה חשיבה על הדרך בה תוכל להעביר את התשובה מבלי לפגוע בו. כל מילה שבחרת עשויה להשפיע על האדם שאתה מייעץ לו, במיוחד כשאתה לא מסכים עם החלטתו. למשל, נניח שמישהו שואל אותך איפה כדאי לו ... נשארת חיובית יותר, ונותנת מקום לספק ולחשוב שוב מבלי להרגיש שהשגת אותו בשקר. מה לעשות כאשר אין לך תשובה לשאלה? לעיתים קרובות אתה מוצא את עצמך במצב שבו אדם מתייעץ איתך בנוגע למשהו שאתה לא מבין בו. לדוגמה, אם מישהו שואל אותך איזה רכב לקנות ואתה לא מבין ברכב בכלל, איך עליך להגיב? במקום לומר לא יודע ולסיים את השיחה, אליעד מציע דרך אחרת. כדאי לך להראות עניין בשאלה ולמצוא דרך לעזור, גם אם אין לך את כל התשובות. לדוגמה, תוכל לשאול את האדם: מה הקריטריונים החשובים לך ברכב? ונסו לגלות יחד מה הצרכים שלו. גישה כזו לא רק מספקת עזרה, אלא גם מראה לך כמי שמתעניין בשאלתו ושמח לעזור, אפילו אם אין לך את הפתרון המיידי. איך לנהל שיחה מבלי לפגוע ולהזדהות עם השואל? לפני הכל, אליעד מסביר שחשוב תמיד לתת תשובה לשאלה, גם אם זה קשה. אם מישהו מתייעץ איתך בנושא שחשוב לו, כמו אם להתחתן או לקנות רכב, כדאי להציע תשובה כנה, אך תמיד לשלב בה גם הזדהות עם המצב של האדם. כך, אפילו אם אתה חושב שהוא טועה, תוכל להעביר את הדעה שלך בצורה רכה ומבינה. דוגמה לכך היא כאשר ... לומר: אני מבין למה זה חשוב לך, אבל הייתי ממליץ לך לחשוב על הדברים הבאים. מה קורה כשאתה לא יודע את התשובה לשאלה? מתי שאדם שואל אותך משהו שאין לך תשובה עליו, כמו למשל שאלה על מקום לחתונה או רכב, אל תמהר לומר לא יודע. במקום זאת, אליעד מציע לשאול אותו שאלות שמראות לך את כוונתו או את הצרכים ... תוכל להציע רעיונות נוספים או אולי להצביע על כיוונים שלא חשב עליהם. מה לעשות כשאתה מרגיש שאין לך תשובה לשאלה? אליעד מסביר כי אם אתה לא יודע את התשובה, תראה שאתה מתעניין בשאלה עצמה. הראה לאדם שאתה שומע אותו, תן לו מקום להסביר את עצמו, ומצא יחד איתו את הדרך הטובה ביותר להגיע לתשובה. זה יעזור לו להרגיש שהשאלה שלו לא נזרקה לפח ושהוא יכול לסמוך עליך. איך לשדר קרבה בשיחה? איך להעביר תשובה נכונה מבלי לפגוע? מה לעשות כשאתה לא יודע את התשובה? איך לנהל שיחה עם חברים? איך להימנע מלהעליב בשיחה? ומה נעשה ונראה תוך כמה זמן יביאו לי תשובה ואז זה יהיה פשוט מדי אולי אני אהיה בהלם כמו תמיד, כמו הרבה פעמים לא יודע בא ננסה נראה מה יקרה. ש: אתה לפעמים בהלם מהטיפשות אבל לפעמים. אליעד: לא יודע אוקי עכשיו השאלה היא כזאת נגיד שמישהו שואל אותך שאלה, בן אדם שואל אותך שאלה נגיד הוא שואל אותך לדוגמה איפה אתה ... והלאה נתקדם תשאל מה האמת ואז תמשיך. ש: חכה עם האמת עכשיו שנייה. אליעד: חכה עם האמת אתה מתרחק מהתשובה אין בעיה תמשיך. ש: אני חשבתי על כזה דבר אם היא רוצה נניח ואם הוא נגד חתונה ונגד חתונה עם אותה ספציפית אז שקודם כל ילך על המקיף נגד חתונה בכלל. ... יוציא רישיון על אופנוע והוא שואל אותך באיזה בית ספר הכי כדאי לי ללמוד לרכב על אופנוע. מה אתה אומר התשובה צריכה להיות פשוטה אחר כך יגידו לי לא שאלתי את השאלה נכון בסדר אז מה אבל מזה הסיטואציה, כן אתה. ש: אני הייתי עונה לך אם חבר היה שואל אותי כזה דבר אז קודם כל הייתי עונה לו על התשובה ואז הייתי אומר לו ואולי תנסה אופניים חשמליות ואז הייתי אומר לו מה טוב ורע פה ומה טוב ורע פה. אליעד: הוא שאל אותך איפה להוציא רישיון לאופנוע ואתה ... לו כאילו לערער לו את זה לנסות להראות לו שיש עוד דברים. אליעד: אז קודם כל תקשיב לי קודם כל נתת תשובה נכונה אבל את החלק הנכון של התשובה אמרת אותו במילה אחת ואת החלק המיותר הארכת אותו, תתרכז שנייה תתרכז השאלה לא הייתה
איך לגרום למישהו להגיב, איך שאתה רוצה, לבקשה שלך? איך לקבל את התגובה שאתה רוצה, לשאלה שלך ולהצעה שלך? איך לנסח בקשה? איך לבקש כוס מים? למה לא לומר את מה שאתה חושב? איך לא לבקש משהו? איך לא להתנסח? למה לא לדבר בצורה ישירה? סדר המילים במשפט, איך להשפיע על אנשים? איך לגרום לילד לעשות שיעורי בית? איך לגרום למישהו להסכים איתך?
איך לגרום למישהו להגיב , איך שאתה רוצה, לבקשה שלך? איך לקבל את התגובה שאתה רוצה, לשאלה שלך ולהצעה שלך? איך לנסח בקשה? איך לבקש כוס ... לבקש משהו? איך לא להתנסח? למה לא לדבר בצורה ישירה? סדר המילים במשפט, איך להשפיע על אנשים? איך לגרום לילד לעשות שיעורי בית? איך לגרום למישהו להסכים איתך? וכאן אבאר את אחת מהטעויות הבסיסיות ביותר של אנשים, שמבקשים ... ולבקשה שלך, בדיוק כפי שאתה רוצה שהוא ישיב (בחיוב שלילה, כרצונך). והטעות הנפוצה שאותה עושים רוב האנשים, היא, שכאשר הם באים לשאול שאלה או לבקש בקשה כלשהי או להציע הצעה כלשהי, הם מבקשים ומציעים, בדיוק את מה ... משום, שכל רעיון שיש בעולם, ניתן להציג אותו במספר דרכים שונות. וכל דבר שיש בעולם, מורכב מעובדה ומפירוש כלשהו. ועל העובדה אין ויכוח, אבל על הפירוש אפשרי לדון. לדוגמה, נניח שאתה רוצה שמישהו יביא לך כוס מים ... שונים ותרחישים שונים, לאירוע שבו הביאו לך כוס מים. עכשיו שאל את עצמך, למה בכל אחד מהסיפורים קרה מה שקרה ולא קרה אחרת? והתשובה תהיה, כנראה בגלל המצב הרגשי של האדם השני שביקשת ממנו את כוס המים. בטווח ... תהיה לו תגובה רגשית שונה, לניסוח של אותו משפט ממש. כי זה תלוי בהמון גורמים שונים. ואפילו אותו אדם בדיוק, יכול בזמנים שונים, להגיב בצורה שונה, לאותו נוסח של בקשה. ועליך לנסות לדמיין שאתה האדם השני שאתה ... שלו. ואיך הייתה המשמרת שלו. ואיך הוא מרגיש ביחס לעצמו. והגיל שלו הוותק שלו בעבודה הניסיון שלו בעבודה המשכורת שהוא מקבל הטיפים שהוא קיבל בשבוע שעבר וכיוב, המון פרמטרים שונים, שמשפיעים על המצב הרגשי ...
טיפים לפיתוח שיחה, טיפים לניהול שיחה, איך לפתח שיחה זורמת? איך לפתח שיחה נעימה? איך לפתח שיחה טובה? איך ליצור אוירה נעימה? איך לדבר עם אנשים? מיומנויות תקשורת בין אישית
טיפים לפיתוח שיחה, טיפים לניהול שיחה, איך לפתח שיחה זורמת? איך לפתח שיחה נעימה? איך לפתח שיחה טובה? איך ליצור אוירה נעימה? איך לדבר עם אנשים? מיומנויות תקשורת בין אישית
טיפים לפיתוח שיחה, טיפים לניהול שיחה, איך לפתח שיחה זורמת? איך לפתח שיחה נעימה? איך לפתח שיחה טובה? איך ליצור אוירה נעימה? איך לדבר עם אנשים? מיומנויות תקשורת בין אישית איך מפתחים שיחה בצורה נעימה וזורמת? כדי לפתח שיחה נעימה וזורמת, צריך קודם כל להבין את העיקרון הבסיסי של הרחבת משפטים. אליעד כהן מסביר שאם ... אפשר להוביל את השיחה לכיוונים רבים. איך להפוך שיחה לטובה עבור הצד השני? לפתח שיחה זה רק חלק מהמיומנות, אך החלק החשוב יותר הוא לפתח שיחה שתעשה טוב לצד השני. אליעד מדגיש שכדי ליצור קשרים טובים או לפתח חברויות, חשוב שהצד השני ... בשיחה? אליעד כהן מציין שהמיומנות האמיתית בפיתוח שיחה טובה אינה רק ביכולת להאריך את השיחה, אלא ביכולת להיות ערניים וקשובים לצד השני. המטרה היא ... או מעדיף להמשיך הלאה. בסופו של דבר, המטרה של פיתוח שיחה טובה היא לגרום לצד השני להרגיש בנוח, אהוב, מוערך ושכיף לו לדבר איתך. זהו הסוד האמיתי ליצירת שיחות עמוקות, נעימות וזורמות. איך לפתח שיחה זורמת? מיומנויות תקשורת בין אישית איך לזהות על מה לדבר בשיחה? איך ליצור אווירה נעימה ... להיפתח בשיחה? עכשיו הנושא הוא כזה מבחינת פיתוח שיחה, אוקי אז השאלה היא כזאת איך לפתח שיחה בצורה שתהיה טובה לצד השני אז אולי זה כבר נאמר באיזה הקשר אחר אבל בא נגיד את זה באופן מוגדר יותר, אז קודם כל בגדול איך מפתחים שיחה לוקחים את המשפט שנאמר ומוסיפים עליו. לדוגמה מישהו אומר אני רוצה לאכול יש פה שלוש מילים אני רוצה ולאכול, אפשר לפתח שיחה על למילה אני כגון אתה יודע וואלה גם אני רוצה לאכול, אתה יודע עכשיו ראיתי בדיוק את ההוא הלך לאכול אפשר לפתח שיחה למילה אני, אפשר להגיד רוצה, אתה יודע אני חייב לאכול צריך לאכול כדאי לאכול ואפשר לפתח את ... איפה לאכול כמה לאכול מתי לאכול בסדר. אז איך לפתח שיחה זה בגדול אמרנו עכשיו השאלה היא זה איך לפתח שיחה בצורה שתעשה טוב לבן אדם השני, חלק כדי ליצור חברים צריך לעשות להם טוב או שהם לפחות יחשבו ... לדבר איתך ובשביל שזה יקרה צריך לדעת שכשמפתחים שיחה איך לפתח שיחה בצורה שתעשה טוב לבן אדם השני ואז בעצם השאלה היא כאשר מפתחים שיחה עם הבן אדם השני איך לפתח שיחה בצורה שתעשה לו טוב. דהיינו, איזה נושא להעלות איזה נושא לא להעלות, איזה נושא לפתח ואיזה נושא לא לפתח והתשובה היא שלצורך העניין זה כמו אני לא אתן תשובה ברורה אבל אני אמשיל את זה למשהו אחר, זה כמו נגיד לדוגמה ריקוד שבריקוד הרבה פעמים צריך ... לדעת לשים לב על הבן אדם שמולך כשאתה מפתח איתו שיחה על משהו רגע הוא רוצה לדבר על זה או לא רוצה לדבר על זה יכול להיות כמה מצבים יכול להיות מצב ... מקרים יוצאי דופן שיכול להיות שבן אדם שהוא מקצר שיחה על משהו אבל ניתן להרגיש עליו שהוא רוצה לדבר על זה והוא לא מרגיש בנוח לדבר על זה. איך ניתן ... גם לבן אדם שמדברים איתו כי החוכמה היא לא רק לפתח שיחה החוכמה היא גם לפתח שיחה שתעשה טוב לצד השני. הבנו? ...
טיפים לניהול שיחה, איך לנהל שיחה חיובית? איך ליצור אווירה חיובית? תקשורת בין אישית, פיתוח שיחה, איך לגרום למישהו להרגיש איתך בנוח? איך לעזור למישהו? איך לגרום למישהו להרגיש בנוח עם עצמו?
טיפים לניהול שיחה, איך לנהל שיחה חיובית? איך ליצור אווירה חיובית? תקשורת בין אישית, פיתוח שיחה, איך לגרום למישהו להרגיש איתך בנוח? איך לעזור למישהו? איך לגרום למישהו להרגיש בנוח עם עצמו? כאשר מדברים עם מישהו, וכאשר מטרת השיחה היא לגרום ... להרגיש רע. במהלך כל השיחה, תת המודע של השומע, מדרג במשך כל הזמן, פרמטרים שונים לגבי איכות השיחה. כאשר אחד מהפרמטרים הוא, עד כמה השיחה עושה לשומע טוב או רע. ובסוף כל שיחה, תת המודע של השומע, שומר אצל עצמו, דירוג כללי לאיכות השיחה, מבחינת עד ... עליך להימנע גם מלומר דברים, שעשויים לגרום לשני להרגיש רע, בצורה כלשהי, עד כמה שאפשר. כגון לדוגמה לומר משפטים שיש להם תרתי משמע, כאשר אחת מהמשמעויות שלילית. או לדוגמה לשאול שאלה, שעשויה לשים את האדם השני, במצב לא נעים. או לדוגמה לנקוט בעמדה, שעשויה ... רע בצורה כלשהי, בין בצורה ישירה או עקיפה, עליך לדעת לזהות את זה, ולגרום לאדם השני להרגיש כמה שיותר טוב. כדי שבדירוג איכות השיחה שבתת המודע של הצד השני, יהיה דירוג שיחה יותר גבוה. לדוגמה, נניח שאתה שואל מישהו, נראה אותך היום?, והוא עונה לך ...
טיפים לניהול שיחה, איך לשלול דעה של מישהו? איך לא להסכים עם מישהו? איך להעביר ביקורת? איך לבטא את עצמך? איך לא לפגוע במישהו? איך לדבר בנימוס? איך לדבר בכבוד? איך לכבד מישהו? NLP
טיפים לניהול שיחה, איך לשלול דעה של מישהו? איך לא להסכים עם מישהו? איך להעביר ביקורת? איך לבטא את עצמך? איך לא לפגוע במישהו? איך לדבר בנימוס? איך לדבר בכבוד? איך לכבד מישהו? NLP
טיפים לניהול שיחה, איך לשלול דעה של ... מישהו בלי לפגוע בו? כאשר מנהלים שיחה עם אדם אחר ומעוניינים לשלול ... מסביר כי במצב כזה יש לגיטימציה להגיב גם בצורה יותר תקיפה. לדוגמה, ... מוחלט. במקרה כזה, אתה יכול להגיב באופן מוחלט בעצמך, ולומר ... התנגדות בשיחה? טכניקות NLP לניהול שיחות
טיפים לניהול שיחה, איך להקשיב למישהו? איך להתייחס למישהו? איך להבין מישהו? איך לנהל שיחה? איך לפתח שיחה? על מה לדבר בשיחה? איך ליצור כימיה? איך לפתח תקשורת? טיפים למערכות יחסים, זוגיות
טיפים לניהול שיחה, איך להקשיב למישהו? איך להתייחס למישהו? איך להבין מישהו? איך לנהל שיחה? איך לפתח שיחה? על מה לדבר בשיחה? איך ליצור כימיה? איך לפתח תקשורת? טיפים למערכות יחסים, זוגיות
טיפים לניהול שיחה, איך להקשיב למישהו? איך להתייחס למישהו? איך להבין מישהו? איך לנהל שיחה? איך לפתח שיחה? על מה לדבר בשיחה? איך ליצור כימיה? איך לפתח תקשורת? טיפים למערכות יחסים, זוגיות איך קורה שאנשים מדברים בלי להקשיב ... מענה הייתי רוצה לקבל מהאדם השני? אם מזהים רגש חיובי, כדאי לחזק אותו, ואם מזהים רגש שלילי, צריך לנסות להבין מה היה עוזר לשפר את התחושה, ואז להגיב בהתאם בשפה ובמושגים של האדם השני. אליעד כהן מסביר שזהו ... אם באופן כללי אין מודעות להקשבה, הבעיה איננה בחוסר התאמה אלא בחוסר מודעות להקשבה ולתגובה הולמת. אם יש מודעות להקשבה ואדם עדיין בוחר שלא להגיב, זו כבר בחירה מודעת. האם מאמץ ההקשבה באמת שווה את זה? ... להרגיש אהוב ומוערך, חייב ללמוד להקשיב ולהתייחס במדויק. יש אנשים שמשקיעים רבות במתנות חומריות, אבל ההשקעה האמיתית והיעילה יותר תהיה להקשיב ולהגיב באופן מדויק למה שהצד השני אומר ומרגיש. כיצד לתרגל הקשבה ... ניתוח שיחות באופן עקבי כדי לשפר את ההקשבה בזמן אמת. אליעד מוסיף שניתן גם לתרגל את ההקשבה באמצעות תרגילים יומיומיים כמו לזכור משפטים מתוך שיחה קצרה או מתוך כתבות שקוראים. ככל שהמודעות לפרטים בשיחה ... תקשורת ביום - יום? איך ליצור כימיה בשיחה? למה לפעמים אנשים מדברים אבל לא מתייחסים למה שהצד השני אמר? שאלה: איך ייתכן ששני אנשים מנהלים שיחה, אבל אחד מהם מתעלם לגמרי ממה שנאמר לו? תשובה: אנשים לא תמיד שמים לב לתוכן המדויק של הדברים. לעתים, במהלך שיחה, אחד הצדדים פשוט שומע שמדברים אליו, אבל הוא לא ממש מקשיב ... לדבר, כדי שיוכל להשמיע את הנושא שלו. כך נוצרים מצבים שבהם משפט חשוב או שיתוף אישי עובר לגמרי ללא התייחסות. שאלה: מה יכול לקרות בתרחיש כזה? תשובה: אחד המשתתפים יכול להגיד משפט על משהו שמאוד מעסיק אותו, ... בסיפור משלו בלי קשר, או מתעלם וממשיך הלאה. כיצד נוצרת פגיעה ברגש ובקשר כשאין התייחסות לתוכן? שאלה: מה קורה כשאדם מרגיש שלא מגיבים לדבריו? תשובה: פעמים רבות הוא מרגיש שלא מקשיבים לו. האדם השני עלול ... רצון להתרחק, כי אין לו תחושה של חיבור רגשי עם הצד השני. שאלה: למה יש אנשים שקונים מתנות או מביאים מחוות, ובכל זאת לא מצליחים ליצור חיבור? תשובה: לפעמים אדם משקיע כסף במתנות או עושה מחוות גדולות, אבל ... מחווה חומרית. ההתייחסות המדויקת למילים שנאמרות יכולה לייצר קרבה גדולה יותר, כי היא מראה על הבנה והזדהות עם מה שהצד השני באמת מרגיש. איך לנתח שיחה מוקלטת ולהבין את העומק שבדברי האחר? שאלה: מהי הדרך לתרגל הקשבה אמיתית? תשובה: אפשר לקחת שיחת טלפון מוקלטת (או כל שיחה אחרת), להאזין לה שוב, ולשים לב לכל משפט שנאמר. לאחר מכן, ... על עצמן יותר מפעם אחת, ואיזה רגש היה קשור לכך? איפה נשמע דגש בקול, על איזו מילה בדיוק, ולמה? שאלה: למה חשוב לשים לב למילים שחוזרות על עצמן? תשובה: כשאדם חוזר על מילה או רעיון פעמיים או יותר, זה יכול ... לאותה מילה שבה הוא השתמש, לברר למה היא חשובה כל כך, ולהראות שהבנו את הרגש שלו מאחוריה. שאלה: מה נותנת התייחסות לקטע של מילים והדגשות? תשובה: ברגע שמזהים את הנקודות שהאדם חזר עליהן או שם עליהן דגש, ניתן לזהות אם הן מביעות שמחה, פחד, דאגה, רצון לחיבור, ועוד. לפי זה, אפשר להגיב ולנסות או לחזק את התחושה החיובית, או לרכך ולשפר את התחושה השלילית. כיצד להיכנס לראש של האדם השני ולהבין את מניעיו? שאלה: מה עושים בפועל כשמישהו אומר לנו משפט, ואנחנו רוצים להבין אותו לעומק? תשובה: אפשר לעצום לרגע עיניים או להתרכז, ולדמיין שאנחנו הוא. ... סוג של מענה הייתי רוצה לקבל? לאחר שמזהים את הרגש או המחשבה, אפשר להתאים תגובה שתתן מענה מדויק לרגש הזה. שאלה: מה עושים אם מזהים רגש רע? תשובה: אם מישהו מבטא רגש שלילי דרך המשפטים שלו, אפשר לשאול: ... בנקודת המבט שלו, ובהקשרים שהוא מביא איתו. האם כדאי לחזור על המילים של האדם השני? שאלה: למה לחזור על המילים או הביטויים המדויקים של האחר? תשובה: כשמשתמשים באותן המילים שהאחר משתמש בהן, זה מייצר תחושה ... להגיד: אני רואה שאתה באמת שוחר שלום וזה חשוב לך מאוד. כך מרגישים חיבור לשפה הפנימית שלו. שאלה: האם יש מקרים שבהם לא נרצה לחזור על מילותיו? תשובה: כן. אם מדובר במילים פוגעניות או כאלה שאיננו מזדהים ... אמר, במיוחד אם רוצים שהוא ירגיש מובן. איך לתרגל את ההקשבה וההתייחסות בזמן אמת? שאלה: האם צריך להיות מומחה גדול כדי ליישם את זה בזמן אמת? תשובה: אפשר להתחיל בתרגול ב - offline, כלומר, אחרי השיחה, ואז לנתח שלב אחר שלב. אם מתאמנים כך מספיק זמן, עם הזמן היכולת נכנסת אט - אט לשימוש בזמן אמת. למשל, אם אחרי כל שיחה קצרה זוכרים לשאול: על מה דיבר הצד השני בדיוק? האם הגבתי לכל מילה או התעלמתי ממש הו?, נוצרת מודעות גוברת לאופן שבו השיחה מתנהלת. שאלה: מה עושים אם מגלים חוסר התאמה עם הצד השני? תשובה: לפעמים באמת מגלים שאין עניין אמיתי או שיש פערים גדולים ... להבין את האדם השני עד הסוף. יש מקרים שבהם חוסר ההתייחסות נובע מחוסר מודעות, ולאו דווקא מפער אמיתי. שאלה: האם חובה לעשות את כל המאמץ הזה? תשובה: לא חובה, זה תלוי כמה רוצים לחזק את הקשר או לגרום לאדם ... בשיחה, ולא להתעלם מהם. מדוע ההקשבה למילים עשויה להיות יותר חשובה ממתנות או מחוות גדולות? שאלה: האם זה יכול להחליף מחוות רומנטיות כמו מתנות? תשובה: לפעמים כן. אנשים רבים מעדיפים שמי שמולם באמת יקשיב להם, ... חומריות אמנם עשויות לשמח, אבל הן לא תמיד יוצרות תחושת הבנה עמוקה באותה צורה שהקשבה מדויקת יכולה ליצור. שאלה: איך מיישמים את זה ביום - יום? תשובה: בכל
טיפים לניהול שיחה, אני לא זמין עכשיו, אהיה זמין יותר מאוחר, איך לדבר נכון? איך ליצור כימיה? איך לעשות למישהו טוב? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? תקשורת בין אישית, מערכות יחסים, NLP
טיפים לניהול שיחה, אני לא זמין עכשיו, אהיה זמין יותר מאוחר, איך לדבר נכון? איך ליצור כימיה? איך לעשות למישהו טוב? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? תקשורת בין אישית, מערכות יחסים, NLP
טיפים לניהול שיחה, אני לא זמין עכשיו, אהיה זמין יותר מאוחר, איך לדבר נכון? איך ליצור כימיה? איך לעשות למישהו טוב? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? תקשורת בין אישית, מערכות יחסים, NLP איך לשוחח נכון וליצור כימיה? כיצד לנסח את עצמנו בצורה שמקלה על השיחה? במהלך השיחה, נדונה השאלה כיצד לנסח תשובות כאשר אנו עסוקים ולא יכולים להיענות לבקשות בזמן נתון, ובמיוחד מהן האפשרויות השונות להודיע לצד השני מתי נוכל לדבר. אליעד כהן מציין את חשיבות הניסוח הנכון כדי ליצור את התחושה ... במילים שליליות, כמו לא זמין, ומדגיש את הרצון להיענות בהקדם, לדוגמה: אני נורא רוצה לדבר איתך, אבל אני לא זמין בחצי שעה הקרובה. שיחה נוספת שנדונה עסקה בשאלה, האם יש הבדל בין ניסוחים כמו אני לא זמין בחצי שעה הקרובה לבין אני אהיה זמין בעוד חצי שעה. אליעד הציע שמילת השלילה, כמו לא, יוצרת תחושה של חסימה, בעוד ... מדבר על המילים אני לא יכול לדבר איתך עכשיו וכיצד הן מעוררות תחושה שלילית אצל הצד השני, בניגוד לניסוח אני אדבר איתך בעוד חצי שעה. כל שיחה, לדברי אליעד, נוגעת לרצון ולצורך של כל צד, והמילים שמשתמשים בהן עשויות לשדר הרבה מעבר למה שנאמר. כיצד המילים משפיעות על מערכת היחסים והכימיה? נראה כי כל ניסוח משנה את התחושה של ... להרגיש טוב, אז מומלץ להימנע משימוש במילים שליליות כמו לא וללא, ולהתמקד בניסוחים שמדגישים את הרצון שלך לדבר או להקשיב. כיצד לנסח תשובות בזמן עסוק? מהי השפעת המילים על כימיה בין אנשים? כיצד מילים חיוביות יכולות לשדר טוב יותר? כיצד ליצור תחושת נוחות בשיחה? איך לגרום לצד השני להרגיש חשוב בשיחה? עכשיו נגיד שאתה ... ואתה אומר לה נגיד אני אהיה זמין עוד רבע שעה נגיד או נגיד שאתה אומר לה, לא בא נעשה את זה אחרת נגיד עכשיו אתה עסוק אתה באמצע איזו שיחה באמצע איזה משהו אשתך פונה אליך מה אתה אומר לה? ש: הוא אומר אם זה לא בוער דברי איתי עוד חצי שעה אם זה לא משהו דחוף. אליעד: באיזה עוד סגנונות עוד אפשר להגיד את זה נגיד בא נגיד ... כל שהוא יתרגל לשמוע בראש קודם כל שבראש הוא יתרגל לשמוע את המילים אני לא זמין אבל שימו לב עוד פעם. ש: עכשיו הייתה לי הודעה החזרתי תשובה אחזור אליך תוך חצי שעה. אליעד: אוקי בסדר ומה הייתה ההודעה המקורית כאילו מתי תחזור אלי? או מה היה הניסוח של ההודעה המקורית. ש: לא הוא צלצל מישהו צלצל אלי. אליעד: אוקי. ש: אז ...
איך להתכונן לפגישה? האם להכין נושאי שיחה לפגישה? האם להתכונן לפגישה? מתי לא להתכונן לפגישה? עלות מול תועלת, שיחה עם עובד, שיחה עם מנהל, טיפים לשיחה יעילה, יעוץ למנהלים, יעוץ ארגוני, טיפים לניהול שיחה מסודרת, שיחה ממוקדת
איך להתכונן לפגישה? האם להכין נושאי שיחה לפגישה? האם להתכונן לפגישה? מתי לא להתכונן לפגישה? עלות מול תועלת, שיחה עם עובד, שיחה עם מנהל, טיפים לשיחה יעילה, יעוץ למנהלים, יעוץ ארגוני, טיפים לניהול שיחה מסודרת, שיחה ממוקדת
... להתכונן לפגישה? האם להכין נושאי שיחה לפגישה? האם להתכונן לפגישה? מתי לא להתכונן לפגישה? עלות מול תועלת, שיחה עם עובד, שיחה עם מנהל, טיפים לשיחה יעילה, יעוץ למנהלים, יעוץ ארגוני, טיפים לניהול שיחה מסודרת, שיחה ממוקדת בהרצאה זו, אליעד כהן עוסק בשאלה האם כדאי להתכונן לפגישה, במיוחד כשמדובר בשיחה חשובה עם עובד או מנהל. הוא ... ישנן אם דברים לא מתנהלים לפי הציפיות. השאלה שהוצגה היא האם זה יעיל ומומלץ להכין רשימה כזו. עלות מול תועלת - האם כדאי להכין רשימה? אליעד מציין שאין תשובה חד - משמעית לשאלה זו. הוא מציע לשקול את העלות והתועלת של הכנת הרשימה. עלות הכנת הרשימה כוללת זמן, עצבים, ומאמץ, ... כלל, ולפעמים הכנה מינימלית תספיק. אליעד מדגיש את החשיבות של להבין את העלות הנפשית והפיזית של כל אפשרות ולבחור את האפשרות המתאימה ביותר. האם להתחיל שיחה בלי הכנה? החלק הבא של ההרצאה עוסק במצב שבו לא מדובר בשיחה מתוכננת מראש. אליעד מציין כי לפעמים אנשים לא משקיעים ... הוא מציע שיטה לפתרון הבעיה הזו: לפני שמתחילים את השיחה, כדאי להגדיר מראש מה יהיו נושא השיחה, כדי שהשיחה תהיה ממוקדת ויעילה. אליעד מציע שלפני כל שיחה, במיוחד אם יש נטייה להתפזר, כדאי להקדיש כמה דקות כדי להגדיר את מטרת השיחה ואת הנושאים העיקריים. ניהול שיחה בצורה מסודרת לאחר מכן, אליעד מציין שגישה אחרת היא לשלב את הכנה של נושאים במהלך השיחה עצמה. הוא מציע שבמקום להכין רשימה מראש, אפשר פשוט להיכנס לשיחה, ואז להגדיר את הנושאים במהלך הפגישה עצמה. כל שיחה יכולה להסתיים בשלב שבו כל הצדדים מבינים את מטרת השיחה, כך שהשיחה לא תתפזר ותהיה ממוקדת. אליעד מציין כי כאשר מגדירים את מטרת השיחה, יש סיכוי גבוה יותר שתגיעו למסקנות ממוקדות ופתרונות אפקטיביים. טיפים לניהול שיחה יעילה וממוקדת אליעד לא רק מדבר על השיטות השונות להתכונן לשיחה, אלא גם נותן טיפים איך לשמור על שיחה ממוקדת ויעילה. אחד הטיפים המרכזיים הוא להימנע ממעבר לנושאים אחרים מדי פעם, מה שיכול להוביל להתפזרות של השיחה ולהפסד זמן. הוא מציע לעיתים ... תהיה סבירות גבוהה שהיא לא תתנהל בצורה פרודוקטיבית. לא מדובר רק בהשגת תוצאה מסוימת, אלא גם בהבנה משותפת של המטרה. סיכום לסיכום, אליעד כהן מציין כי כל שיחה היא שונה ויש להתאים את ההכנה שלה על פי הצורך. לא תמיד כדאי להכין רשימה, אך יש להבין את עלות הכנתה מול עלות לא ... בשיחות מסוימות, במיוחד עם עובדים ומנהלים, חשוב להגדיר את מטרת השיחה מראש ולנהל אותה בצורה ממוקדת ומסודרת. הכנה לשיחה חשובה הכנה לפגישה עם עובד ניהול שיחה ממוקדת עלות מול תועלת בשיחה איך לנהל שיחה יעילה עם עובד הכנה לפגישה, הכנה לשיחה חשובה, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני, אימון לאנשי עסקים ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טיפים לניהול שיחה, איך לשאול שאלה נכון? איך לקבל תשובה לשאלה שלך? איך להגיב כשמישהו נותן תשובות לא נכונות לשאלה שלך? איך לפקס מישהו בשיחה? איך למקד מישהו בשיחה? איך לגרום למישהו לענות לך תשובה עניינית לשאלה שלך? איך לגרום למישהו לא לענות לך תשובות טיפשיות לשאלה שלך? רטוריקה, איך להתווכח נכון? איך לנהל שיחה?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך להאמין בעצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם גירושין? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים? איך לקבל החלטות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לנהל את הזמן? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך למצוא זוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור אהבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: אולי אנחנו במטריקס? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש בחירה חופשית? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם באמת הכל לטובה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם הכל אפשרי? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש או אין אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? בשביל מה לחיות? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לילדים, מטפל הוליסטי, מאמן אישי לילדים נוער והורים ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1094 שניות - עכשיו 24_06_2025 השעה 16:14:28 - wesi1