... המוצר
ללקוח , התאמת
המכירה ללקוח, איך
למכור לנכון? בירור צרכי
הלקוח, איתור צרכי
הלקוח, אפיון צרכי
הלקוח, איך
לדבר עם לקוח? איך להבין את
הלקוח? איך לשכנע את
הלקוח? איך
מוכרים נכון
ללקוח ומתאימים לו את המוצר? אליעד כהן מסביר שהדרך הטובה ביותר
למכור ללקוח היא
למכור לו בדיוק את מה שהוא רוצה, כלומר, למלא את החיסרון שיש
ללקוח. לדבריו,
מוכרים רבים מתמקדים יותר מדי בשיווק המוצר שלהם מבלי שהם בכלל מבינים מה באמת
הלקוח מחפש, מה האינטרס שלו, ומה הצורך האמיתי שהוא רוצה למלא באמצעות המוצר. אליעד מדגיש שבתחילת
תהליך המכירה, המוכר צריך להימנע להתחיל
למכור או לשכנע את
הלקוח עד שהוא לא מבין בדיוק מה
הלקוח צריך ומה החיסרון
שהלקוח מנסה למלא. הוא נותן דוגמה שבה אדם נכנס לחנות ושואל את
המוכר לגבי מוצר ספציפי, מוצר X. אם
המוכר לא פועל בצורה חכמה, הוא מיד מתחיל לספק מידע מפורט על המוצר, מבלי לדעת אם זה באמת מה
שהלקוח מחפש. אליעד טוען שהפעולה הנכונה היא לשאול את
הלקוח שאלות לפני שמציגים מידע, כמו למשל: מה בדיוק אתה מחפש? מה המטרה שלך? מה הכי חשוב לך במוצר הזה? שאלות אלה עוזרות
למוכר להבין את הצרכים האמיתיים של
הלקוח, וכך להתאים לו את המוצר בצורה מדויקת יותר. מה עושים אם
הלקוח לא מוכן לחשוף את הצרכים שלו? אליעד מסביר שיכולים להיות מקרים שבהם
הלקוח לא מעוניין לחשוף את הצרכים שלו במפורש. במצב כזה, ה