... את ההודעה בשאלה. לדוגמה, אם מישהו חזר מטסט, כתיבת אני
מקווה שהלך לך טוב בטסט, איך הלך? תיצור תחושת מחויבות גבוהה יותר מצד המקבל, כיוון שההודעה מסתיימת בשאלה. לעומת ... אפשר להתחיל בשאלה ולסיים באמירה, כמו איך היה בטסט?
מקווה שהלך לך טוב. כך הצד השני מרגיש שהתשובה פחות מחייבת, כיוון שההודעה מסתיימת באמירה ולא בשאלה. איך ניסוח ... ההודעה נותנים כבר תשובה אפשרית, למשל איך היה בטסט?
מקווה שהלך לך טוב, המסר שעובר לצד השני הוא שהתשובה כבר ידועה לכותב, ולכן אין חובה לענות. דרך ניסוח זו מורידה ... בין שני חלקים - האמירה והשאלה. לדוגמה, אם תכתוב אני
מקווה ששלומך טוב, מה שלומך?, אתה סוגר את ההודעה עם שאלה, דבר שיכול להגביר את הסיכוי שתקבל תשובה. מצד שני, אם תכתוב מה שלומך? אני
מקווה ששלומך טוב, אתה שם את השאלה בסוף, כך שהסיכוי לקבל תשובה קטן יותר, כי אתה בעצם מתחיל עם אמירה שמעבירה ... כותב שאלה עם תשובה פוטנציאלית, כמו איך היה בטסט?
מקווה שהלך לך טוב, אתה בעצם נותן תשובה אפשרית לשאלה, מה שעשוי להוריד את תחושת המחויבות מצד מקבל ההודעה. זה ... שמישהו חולה אוקי ואנחנו נגיד אומרים לו מה שלומך אני
מקווה ששלומך טוב או נגיד שאומרים לו אהלן זה וזה מה קורה אני
מקווה ששלומך טוב מה שלומך, מה ההבדל בין לשים את ה -
מקווה ששלומך טוב מה שלומך או את ה - מה שלומך
מקווה ששלומך טוב מה ההבדל, מישהו עבר מבחן בסדר יצא ממבחן אתה שולח לו וואלה איך היה בטסט אני
מקווה שהוא עבר לך טוב או אני
מקווה שעברת טוב את הטסט איך זה הלך מה ההבדל. ש: יותר אופטימי כי הוא
מקווה. אליעד: לא בניסוח עכשיו לא מבחינת
המקווה, שימו לב ההבדל איפה שמת את השאלה יש פה שני חלקים אחד זה נגיד אני
מקווה שהלך לך טוב בטסט השני זה איך הלך לך בטסט חלק אחד זה אמירה חלק שני זה שאלה, עכשיו אם אתה רוצה להגדיל את ... לא רוצה לענות עליה אז תשאל נגיד וואלה איך היה בטסט
מקווה שהוא הלך לך טוב שזה כאילו אתה לא חייב לענות לי לא סגרתי את זה בשאלה סגרתי את זה באמירה. בנוסף על כך ... כבר כותב את התשובה נגיד איך היה בטסט ואז אתה כותב
מקווה שהלך לך טוב בעתם את נתת תשובה אפשרית לשאלה, ברגע שנתת תשובה אפשרית לשאלה זה כאילו כמו להגיד לו כבר יש לי ...