... כהן, היא לבצע ניתוח מקיף ומעמיק של שני המודלים. הוא מציע לבצע
תסריטים פשוטים אך מפורטים: ראשית, לכתוב
תסריט שבו העסק מוכר הרבה מוצרים בזול ולבדוק כמה נשאר בסוף היום מבחינת רווח נקי, זמן שהושקע, ומאמץ. שנית, לכתוב
תסריט שבו העסק מוכר מעט מוצרים ביוקר ולבדוק את אותם השיקולים בדיוק. אפשר גם לנסות ליצור שילוב ביניים: למכור מוצרים זולים לצד מוצרים יקרים, ולבדוק איזו מהאפשרויות מביאה ... של שיווק ומכירות. כדי לדעת מה עדיף, עליך לבצע תכנון מדויק.
תסריט אחד הוא לדמיין שאתה מוכר הרבה בזול. כמה הרווח שלך בסופו של יום? האם הזמן שהשקעת והמאמץ שווה את התמורה?
תסריט נוסף הוא למכור מעט ביוקר. כמה נשאר לך בסוף אחרי כל ההוצאות? המשמעות היא שיש יותר שיקולים מאשר רק השיקול הכלכלי. לדוגמה, ייתכן שאם תמכור הרבה בזול, תצטרך לעבוד הרבה ...