... סוג של יצירת מציאות מדומה, על יצירה של עולם בדיוני, ממשי, שמורכב לפרטי פרטים, עד לרמה של הפרט הקטן ביותר. אבל הכל מתחיל מלראות את
התמונה באופן כללי. ולאט לאט לפתח את העלילה. ואוסיף, כאשר אנחנו באים לכתוב תסריט, עלינו להשתדל באופן כללי, לפתח את רמות העומק במקביל ולא לצלול לתוך רמה אחת כלשהי, לפני שצללנו ... 1.5.3.המשפחות מתערבות 1.5.4.וזה נגמר בצורה של... ומה בעצם ראינו כאן, שבעצם נכנסנו קצת יותר פנימה בכל אחד ואחד מהענפים. וככה יש לנו
תמונה כללית להבין ולראות מה קורה כאן. ועכשיו אנחנו יכולים להחליט אחרי שאנחנו רואים את
התמונה הכללית ואחרי
שהתמונה הכללית מתבהרת, עכשיו אפשר להתחיל לעשות זום אין לאט לאט, לתוך כל אחד מתתי הענפים של התסריט. ועכשיו בעצם אנחנו יכולים לשתול לדוגמה בסצינה הראשונה, דברים שישפיעו על הסצינה ... לעשות, זה כמו צייר, קודם כל לצייר את הקווים הכלליים של הציור. ואחכ להיכנס לאט לאט כל פעם קצת יותר פנימה. עד שהציור כולו ברור ועד
שהתמונה כולה ברורה. ואיך לתכנן את התסריט שיהיה כמה שיותר הגיוני ומעניין? זה כבר נושא אחר שצריך ללמוד אותו בפני עצמו. להבין, מה גורם לאנשים שמשהו יותר יעניין אותם ממשהו אחר. ...