... משפך
שיווקי - איך לנתח משפך
שיווקי שלא עובד? מה זה משפך
שיווקי? מה זה משפך
שיווקי שלא עובד? איך מנתחים משפך
שיווקי, איך לדעת למה המשפך
השיווקי לא עובד? ניתוח יחסי המרה, ניתוח ביצועים של קמפיין, ניתוח משפך מכירות, ניתוח תהליך מכירה, ניתוח תהליך
שיווקי, ניתוח דף נחיתה, יחסי המרה של דף נחיתה, שיפור ביצועי קמפיין
שיווקי, איך לתכנן משפך
שיווקי? השוואה בין קמפיינים, חוק המספרים הגדולים, לנתח את תהליך המכירה, דיוק קהל היעד, טירגוט
שיווקי אז מה זה משפך
שיווקי? ומה זה משפך
שיווקי שלא עובד? ומה לעשות כאשר המשפך
השיווקי לא עובד? ולמה המשפך
השיווקי לא עובד? ומה לעשות כדי שהוא יעבוד? ועוד. אז משפך
שיווקי, זה כינוי לתהליך
השיווק, שהוא בצורה של משפך, רחב למעלה וצר למטה. והכוונה היא שתהליך
השיווק מתחיל בצורה רחבה, שבו מפרסמים מסרים
שיווקיים בצורה רחבה ובסוף התהליך רק כמות יותר קטנה סוגרת עסקאות בפועל, כמו צורה של משפך. ומשפך
שיווקי שלא עובד, פירושו, שאתה לא מרוצה מהתוצאות של המשפך
השיווקי שלך. דהיינו, אתה לא סוגר מספיק עסקאות כמו שאתה רוצה. וזה יכול לנבוע ממגוון רחב של סיבות. לדוגמה, אתה לא מפרסם ... או שאולי בכלל יש בעיה בתמחור, או במוצר, או בתחרות של המוצר וכולי. בשורה התחתונה, אתה לא מרוצה מהתוצאות של המשפך
השיווקי ואתה צריך ורוצה לדעת איך לנתח את המשפך
השיווקי, כדי לדעת מה לשפר במשפך. אז איך מנתחים משפך
שיווקי ואיך לדעת למה המשפך
השיווקי לא עובד? ויש כל מיני לוגיקות ושיטות איך לנתח משפך
שיווקי. לדוגמה אפשרות אחת, תהיה לקחת כל חלק מהתהליכים של המשפך ולבחון אותו בפני עצמו ולחשוב האם אפשרי לעשות אותו יותר ... וכולי. אפשרות נוספת תהיה, לנסות לבחון את התהליך בכללותו, חלק אחד ביחס לחלק השני, ביחס למה שאנחנו מצפים שיקרה במשפך
שיווקי טוב. דהיינו, ננתח את כל החלקים של התהליך אחד ביחס לשני, ונראה איפה יחסי ההמרה הכי גרועים. לדוגמה נבדוק את יחס ... כלל, אז ננסה לשפר שם את התהליך. אבל אם יחסי ההמרה שם טובים, אז לא נתחיל בלשפר שם את המצב. וגם זאת גישה לניתוח משפך
שיווקי. אבל הגישה הנכונה לנתח משפך
שיווקי, היא להתחיל מהחלק הקטן ביותר, החלק הוודאי ביותר וממנו לגזור לאחור. דהיינו, מי שרוצה לנתח את המשפך
השיווקי, צריך להתחיל מהסוף, מהחלק שהוא בטוח נכון, מהחלק שהוא הכרחי, בתוך המשפך
השיווקי, מהחלק שאי אפשר בלעדיו בתוך המשפך ה