... יתרון יחסי שיש לך ביחס למתחרים שלך, ביחס ללקוח שלך. ואת היתרון הזה, צריכים להדגיש בבידול שלך, שאותו אתה עושה
בשיווק שלך. ואני אחדד: הלקוח תמיד שואל את עצמו למה דווקא אתה, למה לרכוש דווקא ממך, תמיד ... שלו, ואז ממילא אתה צריך להיות יותר טוב מאשר המתחרים שלך. וכאן אני אחדד את הטעות הבאה שעושים אותה חלק מאנשי
השיווק. שהם טועים בלוגיקה הבאה שאומרת כך: מאחר שצריך בידול, ומאחר שרוב ככל הדברים שתגיד ... כזה, יתכן שחלקים מסויימים בסיפור האישי שלך, הם כן רלוונטיים ואפשריים לשיתוף עם הלקוחות שלך, כחלק מחומרי
השיווק שלך. כי הם סוג של הוכחה של לקוחות מרוצים, שמעידים שהמוצר שלך טוב. כי הנה אתה סוג ... שלך. אבל כמובן שצריכים לקחת את זה בהקשר הזה, אבל לא מעבר לכך. דהיינו, כן יכול להיות היגיון, שבתוך כל המסרים
השיווקיים שלך, תרצה לספר סיפורים אישיים, שבהם תספר שהמוצר שלך, במקרה עזר לך באופן אישי. ... שלך על המתחרים שלך ובהתאם לקהל היעד שלך ובהתאם להמון שיקולים. אפשרי כמובן להעמיק גם בנושא של יצירת חומרי
שיווק ובניית משפך
שיווקי ועוד. ...