פודקאסטים, מה הופך פודקאסט למוצלח? איך לתכנן פודקאסט מוצלח? איך להתכונן לראיון בפודקאסט? איך לראיין אנשים לפודקאסט? מה לשאול בפודקאסט? מה לעשות בראיון בפודקאסט? איך להתכונן לפודקאסט? למה עושים פודקאסט? איך להפוך ראיון למעניין? מה לענות בפודקאסט? יעוץ יחסי ציבור, יעוץ פוליטי, יעוץ תקשורתי, פודקאסט כחומר שיווקי, חומרי שיווק מפודקאסט, הכנה לראיון בתקשורת, איך עושים פודקאסט? איך ליצור פודקאסט? איך לגרום לאנשים לרצות להתראיין אצלך לפודקאסט?... למה עושים פודקאסט? איך להפוך ראיון למעניין? מה לענות בפודקאסט? יעוץ יחסי ציבור, יעוץ פוליטי, יעוץ תקשורתי, פודקאסט כחומר שיווקי, חומרי שיווק מפודקאסט, הכנה לראיון בתקשורת, איך עושים פודקאסט? איך ליצור פודקאסט? איך לגרום לאנשים לרצות להתראיין אצלך לפודקאסט? והפעם אתן ... שמתראיין בפודקאסט, לשם כך צריכים להתייחס לכל התהליך של הראיון, בדיוק כמו שמתייחסים לכל תהליך אחר של הפקת חומר שיווקי ויצירת חומר שיווקי, כגון לדוגמה פרסומת וכיוב. רק שכאן הראיון / התכנים שיהיו בראיון, הם יהיו הפרסומת השיווקית של אותו מתראיין. וכאשר באים להפיק חומר שיווקי עבור מישהו, מה שנכון לעשות, זה קודם כל איתור צרכי הלקוח. כאשר הלקוח הוא האדם שאותו הולכים לראיין. דהיינו, ... ההצלחה של הפודקאסט? במילים אחרות, צריכים לחשוב טוב, על המטרות של הראיון שהמרואיין מתראיין לפודקאסט, ובהתאם לזה לגבש אסטרטגיה שיווקית, לחשוב, מה הגיוני לשאול בראיון, ומה הגיוני לענות, כדי להעביר את המסרים בצורה נכונה. המתקדמים, גם יעשו סימולציות לפני ... יחשבו גם על באיזה מילים בדיוק להשתמש כדי להעביר מסרים ספציפיים וכיוב. בדיוק כמו שמפיקים כל פרסומת וכל תוכן שיווקי אחר. ושוב, כאן בסך הכל מדובר בחומר שיווקי, בצורה של ראיון לפודקאסט. אבל צריכים לדעת לעשות ניתוח שיווקי והתאמה שיווקית של הפודקאסט, בהתאמה אישית לצרכים של האדם שאותו רוצים לראיין. אוסיף ואומר, שבדרך כלל רוב ככל אלו שמתראיינים וגם ... שמראיינים, לא באמת יודעים לעשות את הדברים האלו לעומק. כי המרואיינים, בדרך כלל הם טובים בתחומם המקצועי, אבל לא בשיווק באופן כללי. ואלו שמראיינים, הם אולי יודעים לראיין בצורה חביבה וטובה ונחמדה, אבל גם הם לא מומחים בשיווק. ואני לא אומר שאף אחד לא מבין בזה כלום. אני כן אומר, שרוב המראיינים, גם אלו שנחשבים למראיינים טובים, ... בהבנה עסקית של האדם שאותו הם מראיינים. שאל את עצמך: האם היית לוקח את אותו מראיין להפיק לך פרסומת שיווקית לעסק שלך, או שלדעתך אותו מראיין מומחה בלראיין אבל לא בהפקת חומרי שיווק? אם התשובה שלך היא, שהמראיין שמראיין אותך, לא היית נותן לו לנהל את השיווק שלך, או שאתה לא רואה בו מומחה שיווק, אז כנראה שהוא לא יהיה מומחה בלראיין אותך. כי הראיון, הוא הפקת חומר שיווקי לכל דבר ועניין. מה שאומר, שאו שצריכים להתראיין אצל איש שיווק, או שצריכים איש שיווק שיגיד לך איך להתראיין ולמרואיין איך לראיין אותך. ושוב, הכל מתוך הבנה, שמדובר על הפקת חומר שיווקי לכל דבר ועניין. איך לקדם את המראיין? ואם נחשוב רק על התועלת של המראיין, נצטרך לשאול, מה בעצם המטרה ... הראיון, כדי שהמראיין ישדר לקהל היעד את מה שהוא רוצה לשדר. במילים אחרות, לפעמים הפודקאסט הוא סוג של חומר שיווקי שנועד לקדם גם את המראיין עצמו. ולא רק כשירות שנותנים לאותו אדם שמראיינים אותו. יתכן גם שהמראיין רוצה שעוד ... יתכן גם שמטרת העל המוצהרת היא להשיג כמה שיותר חשיפות וכמה שיותר צפיות בראיון. ואז אולי ירצו ליצור באז שיווקי על ידי יצירת פרובוקציה כזו או אחרת, בלי קשר למה שיחשבו על המראיין או אפילו על המרואיין. וגם אז ... בדיוק, האם המאזינים של הפודקאסט, באמת מעניין אותם לשמוע את התוכן של הפודקאסט. מעבר לכך שאולי הפודקאסט הוא תוכן שיווקי שמעביר להם מסרים לתת מודע, האם התוכן עצמו תורם להם? האם הוא מעניין אותם? אם המאזינים היו צריכים לבחור ... בחשבון. במילים אחרות, יש עולם שלם מאחורי תכנון של ראיון מוצלח, ואפשרי להשקיע בזה, בדיוק כמו בהשקעה בכל חומר שיווקי / יחסי ציבור אחר.