... לעשות איתך עסקת ברטר? איך לגרום למישהו להסכים לברטר? איך להציע שירות
מקצועי לעסקת ברטר? איך להציג את ... שלא התבקשו? חשיבות המיקום בעסקאות ברטר? הבדל בין שירות חברי לשירות
מקצועי? איך לגרום למישהו לרצות ... לייעוץ. אליעד הסביר לאדם את החשיבות של להבדיל בין עזרה חברית לבין שירות
מקצועי . כאשר אתה עוזר כחבר, הצד השני לא מרגיש מחויבות לתת תמורה, אולם כאשר אתה מציג את זה כשירות
מקצועי - הצד השני מבין שיש לכך ערך כלכלי אמיתי ולכן פתוח יותר לעסקת ברטר. מדוע חשוב להבחין בין יחס
מקצועי ליחס אישי כשמציעים ברטר? ... לו להיזהר בניסוחים כאלו, כי תפיסתו יכולה לנבוע מכך שהיא סיפקה לו שירות
מקצועי שנועד לגרום לו להרגיש טוב. ... הייתה שונה לחלוטין, ולכן חשוב להיזהר לא לערבב בין החוויה האישית לשירות
המקצועי. כיצד לגרום לצד השני להעריך ... המרכזיות של אליעד הייתה להראות לצד השני מראש שהשירות שלך הוא שירות
מקצועי אמיתי ששווה כסף בשוק. אם ... צורך או נוחות להציע תמורה הולמת. לעומת זאת, אם האדם יציג זאת כשירות
מקצועי שבדרך כלל משלמים עבורו כסף ... זאת, הוא הציע את השלבים הבאים: תחילה יש ליצור מצב בו הצד השני מכיר בערך
המקצועי שלך - לתת ייעוץ ראשוני בעל ... את הערך של העזרה, יהיה פתוח יותר לרעיון הברטר. להציג את ההצעה כשירות
מקצועי - לא עזרה חברית. כך הצד השני ... ליצור ערך מוחשי תחילה, ואז להציע את הברטר. להציג את הייעוץ שלך כשירות
מקצועי ולא כמתנה חברית. לא לדחוף ... מרכזיות לעסקת ברטר מוצלחת: הדגש את הערך הכלכלי של השירות שלך. התחל בעזרה
מקצועית מוגדרת וממשית. אל תציע ... במיקום וזמינות השירות. איך לגרום למישהו להסכים לברטר? איך להציע שירות
מקצועי לעסקת ברטר? איך להציג את ... שלא התבקשו? חשיבות המיקום בעסקאות ברטר? הבדל בין שירות חברי לשירות
מקצועי?