... יקר יותר. אולי ישנן עלויות נוספות שהלקוח לא מודע להן, כמו הרכבה
מקצועית , בקרה ואחריות מוגברת. איך לענות ללקוח שאומר: יקר לי? כאשר לקוח אומר יקר לי, חשוב להסביר לו שהוא לא משלם רק על ... מאותם חלקים בדיוק, יש הבדל משמעותי בשירות, באחריות, בתמיכה
ובמקצועיות. כאשר הלקוח מבין את זה, קל לו יותר לקבל שהמחיר הגבוה הוא מוצדק. האם מוצר יקר הוא באמת אותו מוצר כמו הזול? כאשר ... תמיד קשורה רק לחלקים או למוצר עצמו, אלא לכל המסביב: לשירות,
למקצועיות, לאחריות ולתהליך המכירה עצמו. איך להצליח למכור מוצרים יקרים בקלות? אליעד מציע שכדי להצליח במכירת מוצרים יקרים, ... למוצר עצמו. המוכר צריך להדגיש את היתרונות הבאים: שירות אישי
ומקצועי יותר. אחריות ארוכה ומקיפה יותר. הפחתת סיכון של תקלות או בעיות עתידיות. איכות גבוהה יותר של הרכבה או התקנה. כאשר ...